Ale chciałbym również wiedzieć ile doświadczenia mają osoby które negują naprawę zalanego auta. Robiłem troszku tych "zalańców" i powiem tak - to już nigdy nie będzie normalny samochód. Jak nie elektryka to smród od tapicerki, postępująca rdza i cały szereg innych problemów. Samochód nie był zalany czystą wodą a brudną breją z piaskiem i innymi możliwymi...
Zobaczę jak będę miał samochód co jest grane ,a jak rozebrać tapicerkę , jak jest mocowana ??
Witam Od roku mam fiata sedici. W zasadzie nic się nie dzieje złego, ale uszkodziłem prawe lusterko i teraz mam problem. Wymiana serwisowa to 1100 pln (podgrzewane, składane, kierunkowskaz) może uda się mi je naprawić, ale nie mogę rozebrać tapicerki bocznych drzwi aby odpiąć połączenie elektryczne. Nie chcę rozrywać przemocą bo nie wiem jak jest to...
Chyba się do końca nie zrozumieliśmy. Coś mi przebija tapicerkę http://obrazki.elektroda.pl/5648152800_1... http://obrazki.elektroda.pl/8951676300_1... Na drugim foto natomiast widać sprężynę jaką znalazłem pod siedzeniem. Jednak bardziej mi zależy na tym aby tapicerka się nie uszkodziła dalej.
U mnie juz wszystko śmiga. Trzeba bylo dostac sie do centralki w drzwiach kierowcy, tam się dostaje woda i przewody byly lekko zaśniedziale i nadgnite, wszystko zostalo przeczyszczone i teraz nie ma problemu, z tego co mi mówiono w volvo to w każdych drzwiach jest taka centralka. Ona jest zintegorwana z silnikiem od elektrycznych szyb . tapicerka w...
Rozbierz tapicerkę, może wypięła się wtyczka od zamka.
Gdy docisne troszkę boki trzeszczenie ustepuje Rozumiem że chodzi o tapicerkę drzwi, możesz rozebrać te boki i założyć nowe klipsy/spinki które będą lepiej dociskać tapicerkę.
na pewno problem z dokładanym siłownikiem w drzwiach kierowcy, rozbierz tapicerkę i luknij
"Mam polo 9n3 z 2006r. i też mam głośniki z przodu.Aby założyć na tył musisz rozebrać boczki drzwi i pociągnąć od przodu instalację. + właśnie to przerobiłem u mnie w samochodzie ale że chciałem mieć oryginalne podłączenie to było trochę chodzenia ale po kolei w sklepie elektronicznym kupiłem piny do podłączenia przewodów głośników do radia zostały...
witam serdecznie rozbierz tapicerkę klapy i sprawdź klamkę tam jest przełącznik przeczyść nasmaruj, uszczelnij oraz bedziesz miał taki mały mikrostyk on mówi czy klapa jest zamknięta czy nie.
Często w tych samochodach ulegają uszkodzeniu mikroprzełączniku zamontowane wewnątrz siłowników zamków lub przetarciu ulega wiązka przewodów elektrycznych. Musisz rozebrać tapicerkę drzwi i pomierzyć.
Jest to częsta usterka, w zamku znajduje się mikro wyłącznik tzw. masówka jest to do dostania w sklepie elektronicznym lecz z wymiana jest trochę zabawy ponieważ trzeba rozebrać tapicerkę i wymontować zamek.
Prawdopodobnie zamarzły mechanizmy zamków. Trzeba by rozebrać tapicerki drzwi, przemyć mechanizmy usuwając stary zużyty smar i nasmarować niewielką ilością jakiegoś syntetycznego smaru trące o siebie elementy.
Obawiam się że szybciej rozbierzesz tapicerkę i odszukasz połączenie po kablu. W dokumentacji punkty masy nie są szczegółowo opisane zazwyczaj a zwłaszcza ich umieszczenie. Td nie jest szczególnie rozbudowanym ciągnikiem.
Rozebranie tapicerki to na prawdę nie problem , parę śrubek zaledwie , reszta tylko zatrzaski, śrubka pod klamką oraz śrubki trzymające podłokietnik. Wszystko robisz intuicyjnie , nic skomplikowanego. Co do zamka od strony kierowcy, to przekazuje on sygnał o swoim stanie ( zamknięty lub otwarty) do body pin 8 w złączu A.
jeśli są wolne najłatwiej zmostkować poszczególne piny. aby rozebrać tapicerkę należy: a więc tak: odkręcić 2 wkręty na dole tapicerki, odkręcić wkręty rączki zamykaniao i odpiąć korbkę szyby , pociąnąć boczek - wyskoczy z zczepów,wysunąć boczek z litwy przy szybie, odpiąć klamkę wewnętrzną - pociągnąć linkę, wysunąć zabezpieczenie i wypiąć zaczep z...
W kółeczku zaznaczyłem "poszukiwany" przykładowy wyłącznik awaryjny - Reset. http://obrazki.elektroda.pl/5689022300_1... Są dwie możliwości: 1. ubrudzić ręce, rozebrać tapicerki i poszukać, 2. jechać do serwisu i zlecić naprawę. Przed komputerem tego nie znajdziesz!
n o właśnie ta plastikowa wkładka też jest przykręcona na jeden wkrent Regulamin pkt 15. Ostatnie upomnienie! Następnym razem będzie już ostrzeżenie z wpisem.
Jednym włącz zapłon, drugim przekręcasz w drzwiach na zamknij i przytrzymaj przycisk aż mrugnie kierunkami. Jeżeli masz jeden klucz, to samym grotem włącz zapłon, wyjmij wkładkę w drzwiach kierowcy, i wkrętakiem płaskim w zamku przekręć w pozycję zamknij i jednocześnie naciśnij guzik na pilocie. A jak nie możesz wyjąć wkładki bo .... to rozbierz tapicerkę...
Niedawno podłanczłem alarm w swoim MK IV TDI. Musisz rozebrać tapicerkę dzwi kierowcy i bez problemu znajdziesz otwieranie i zamykanie. Wiązka która wychodzi ze słupka. A masę weź sobie z włącznika świateł mijania. Sygnał otwartych dzwi jak już kolega autoel wspomniał z lampki oświetlenia wnętrza tylko dodaj z dwie diody na tym przewodzie bo alarm Ci...
Witam. Dzisiaj rozebrałem tapicerkę i dostałem się do całego silniczka i mechanizmu. Prąd w kostce jest, co dochodzi do modułu to nie wiem, może moduł się uszkodził, mechanizm też cały.
Z pilota otwierają się dwa przednie a tylne jak wyżej od środka a później od wewnątrz. Sprzedający powiedział dla szwagra że to niby jakaś blokada założona rzekomo oryginalna. Czytałem ten wątek. Może ktoś ma żeby rozebrać tapicerkę od środka przy zamkniętych drzwiach?
No właśnie go tam nie ma jest otwór w tapicerce rozebrałem tapicerkę ale czujnika brak
Czy Ty myślisz że tu są wróżki? Jak nie rozbierzesz tapicerki to nie ma szans za zdiagnozowanie problemu.
Jeśli wymaga rozebrania tapicerki klapy, czy ktoś wie co najcześciej się zawiesza, psuje? Czy sam mechanizm pneumatyczny jest jakimś problemem czy kwestia smarowań zapadek, jakieś sprężyny?
A to radio żeby wyciągnąć to trzeba rozebrać tapicerkę ?
odnawiam temat bo nikt nie udzielił odpowiedzi. Problem z szybą kierowcy: opuszcza sie ale nie podnosi... czasem jakby próbował ale po 1cm uniesiania opuszcza spowrotem w dół po czym przez kilkanaście sekund wogóle nie reaguje na guzik podnoszenia/opuszczania szyb. Słychać również coś na wzór szurania kamieni po szybie przy próbie jej podniesienia....
Też stawiam na cięgna, każde drzwi mają swój siłownik. Może się po zapiekały. A w tych gdzie wcale nie reaguje to albo całkowicie padł siłownik albo np. poluzowała się wtyczka od zasilania. Tak czy inaczej bez rozebrania boczków tapicerki się nie obejdzie. Może tez zaopatrzyć się za w czasu w multimetr.
Czujnik widać na foto. Ten biały , wkładany z boku. Musisz rozebrać tapicerkę przed pasażerem i z nagrzewnicy zdjąć tunele powietrzne.Kupiłem używany .
Mnie również dopadł problem braku grzania fotela kierowcy. Czy ktoś może mnie nakierować jak rozebrać tapicerkę aby się dobrać do mat. Opcja szukaj nic nie wyrzuca. Może wpisuję złe "słowa klucze". Będę chciał je jeszcze pomierzyć, jaką powinny mieć rezystancję? Pomóżcie
szyber dach ? jakies naprawy ostatnio wykonaleś ? szyba czołowa wymieniana ? rozebrałeś tapicerki plastiki żeby cokolwiek sprawdzić ?
Winowajcą był zaśniedziały wtyk na konektorze przełącznika są tam dwa zmostkowane plusy: jeden od podświetlenia przycisku, drugi od prądu na maty. Po zamianie miejscami okazało się, że maty ożyły, a podświetlenie zdechło. Poskrobałem trochę spinaczem w konektorze żeńskim i oba plusy ożyły. Szkoda, że rozebrałem tapicerkę aby się przekonać, że winowajca...
Mitasubiszi nie miałam, ale w każdym który miałem, przynajmniej dało radę zerknąć, po rozebraniu plastiku (tapicerki?).
Rozebrać tapicerkę , wymontować zamek- naprawić(lub kupić nowy)- zamontować- cieszyć się sprawnym autem.
Sprawdź kable w gumowej przelotce drzwi , prawdopodobnie tam jest przerwany kabel. Jak tam będzie dobrze to trzeba rozebrać tapicerkę drzwi i szukać czy dochodzi napięcie do silniczka szyby. P.s rozumiem że bezpieczniki sprawdzałeś
odczuwalny opór Rozbierz tapicerkę i znajdź go.
Od wewnątrz jak rozbierzesz tapicerkę przy lusterku są dwie kostki,w jednej ze złączek dwa czarne przewody.Numery przewodów to 5532,jak sobie zapisałem oporność czujnika 6,8kΩ to temperatura36°C.
Rozbierz tapicerkę i sprawdź połączenia i siłownik.
Ja już rozebrałem tapicerkę oraz odkręciłem blachę ,tylko nie mogę dokładnie zobaczyć zamka ,bo przeszkadzają elementy powiązane z szybą . To w takim razie Cię posłucham ,jak mówisz ,że nic nie można z tym zrobić .
miałem kiedyś passata b5 wiec może to być zamarznięty zamek lub wygięta blaszka zwalniacza zamknięcia (jeśli eks. właściciel złamał klucz to by tak wyglądało) sugestia : wstaw pojazd do ciepłego garażu i poczekaj 3 godziny ... może sam zamek odpuści. jeśli nie to rozbierz tapicerkę (jest wklejona na taki plastelinowy klej) i postaraj sie ręcznie odblokować...
Rozbierz tapicerkę drzwi, i sprawdź siłownik centralnego. Często pękały zębatki w siłownikach.
a mógłbyś napisać dokładniej jak sprawdzić klamkę??chodzi Ci o rozebranie tapicerki czy jak?? Jak smarowanie zamka nie pomaga, to rozbierz tapicerkę i sprawdź klamkę. Rób to przez 2 dni jak będą otwierać się drzwi.
czyli jednak rozbieranie drzwi gumowa osłona jest całą nie mozna sprawdzić przewodów czy nie są przetarte.czy jest gdzieś jakiś filmik jak rozebrać tapicerkę.
No czyli całą płytę pewnie?jak rozbierzesz tapicerkę drzwi to zobaczysz czy jest przykrecana czy nitowana
Mam rozebraną tapicerkę aż do samego modułu, wiązki od czujników cofania plus skrajnych się łączą i przechodzą do środka auta aż do modułu, póki co nie chciałem jej rozrywać by przewód po przewodzie dojść gdzie co trafia, kiedy nie jestem pewien czy ten moduł jest odpowiedni ani nie mam schematu modułu z pinami który przewód gdzie ma trafić na odpowiedni...
Może macie Panowie jakiś pomysł? Rozbierz tapicerkę drzwi kierowcy, odłącz wtyk od kasety zamka i wtedy testuj "otwieranie" przez opornik... Sprawdź kable w przepuście drzwi kierowcy
Rozbierz tapicerkę niedziałających drzwi i zmierz czy w czasie otwierania/zamykania dochodzi napięcie do siłownika.
Niestety jeszcze nie sprawdzałem. Skupiłem się na poszukiwaniu przekaźnika. Dziś rozbiorę tapicerkę w bagażniku i poszukam na kostkach.
jak sprawdzić samodzielnie co jest uszkodzone ?? Rozebrać tapicerkę i obejrzeć podnośnik.
Siedzenia podgrzewane: - demontaż foteli - rozebranie tapicerek foteli - montaż mat grzejnych - założenie tapicerek - montaż przycisków sterowania + sterownik - okablowanie, jeśli wiązki są, to OK, jeśli nie, to montaż oryginalnych wiązek, które jakoś trzeba zdobyć... - montaż foteli - sprawdzenie Jeździć i cieszyć się z grzania d...
rozebrać tapicerka passat rozebrać tapicerka drzwi zdjąć tapicerka zdjąć tapicerka
dobór agregat chłodniczy kolumny numery rozgałęźnik gniazdo
Brymen BM785 - opinie i analiza funkcji Jak zaprogramować stację radiową, pogodową, lutowniczą lub bazową GSM