To podłącz albo zleć to komuś. Wymienianie części na chybił trafił będzie cię więcej kosztować niż diagnoza komputerem.
Mogą przeciekać wtryskiwacze albo reduktor w podciśnienie, może być też strojenie tak skopane że korekty idą w kosmos i ciepłego zalewa. Ale co do tego ostatniego to raczej za mało jeszcze pojeździłeś na samej benzynie żeby się poprawiło, więc bardziej prawdopodobne przecieki gazu.
Hmm, po twoim opisie wnioskuje, że samochód nie posiada LPG. Sprawdzałeś wtyczkę od pompy paliwa? Często jest, że nie styka jeden wtyk w kablu i objawy są identyczne.
To prosty patent. Po krótce. Żeby odpalić ciepłego TDSa należy zrobić tak aby podgrzewał świece nawet jak jest ciepły. Starczy odłączyć czujnik temperatury na głowicy i po problemie. Świece żarowe grzeją za każdym razem jak chce się odpalić samochód nieważne czy ciepły czy zimny. Ja ten patent wielokrotnie testowałem i każdy ciepły TDS odpala bez problemu....
wiec jedz do mechanika numer 3 . troche licha ta kompresja ale jak zimny pali ..
Najpierw radze wymienić uszczelniacze pompowtryskow (koszt 130zl) Gdy sa uszkodzone sa problemy z uruchomieniem i szarpanie silnika.
A wiec "Bartek_Wosik" jest to czesta usterka bmw i omegi to sa tesame pompy ale mozesz wybrac polsirodek czyli zmienic kat na pompie ale nie sam! madry mechanik zrobi to 15 min wada nierowna praca i 0.5l wiecej spali a po za tym moc nie zmieni sie nic pozdrawiam
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z uruchamianiem auta gdy silnik jest ciepły . Najczęściej jest tak, że muszę kręcić dwa razy, tzn. za pierwszym razem kręcę około 3 sekund (wiem, że nie zapali) i próbuję drugi raz - wtedy najczęściej zapala po 2 sekundach. Rzadziej zdarza się, że że muszę kręcić 3 lub 4 razy po kilka sekund - wtedy to potrafi nieźle...
Albo grzanie swiec masz przez czujnik temperatury i jak ciepły silnik to sie nie załączaja.I jak silnik troche zużyty to nie chce wystartować.Podaj do tej szyny zasilającej swiece napiecie z akumulatora,albo sprawdz czy jak goracy to też są zasilane. Te małe silniczki zle startują bez grzania bo z racji małych tloków jest i mała masa spręzonego powietrza,która...
Skoda Fabia 1, silnik 1.9 SDI Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem z rana. Odpalił normalnie, gdy przejechałem około 100 km i zgasiłem. Nagle, po 2 godzinkach stania, strasznie ciężko kręci, wręcz nie odpala. Akumulator jest w porządku, rozrusznik też, filtr paliwa zmieniony. Czy to może być coś z tym? https://obrazki.elektroda.pl/9972281000_...
Więcej danych wejściowych - Leon 1 , 2? 1.6 8V czy 16V- to zawęża potencjalne usterki charakterystyczne dla silników. Jaka tam instalacja siedzi, jakie wtryski i ile to ma nalotu. Zakręć całkowicie gaz na butli i wypal go z rurek i parownika (pozwól żeby silnik się sam przełączył na benzynę) i pojeździj tak kilka dni. Ewentualnie zdejm wężyk podciśnienia...
Witam wszystkich. Od pewnego czasu mam problem z moja Cytrynką. Zrobiłem tym autkiem ok 60 tkm praktycznie bez awarii. Od pewnego czasu zaczęły się problemy. Na początku zauważyłem, że przy rozruchu kręci trochę dłużej. Pierwsze co zrobiłem, to założyłem nowy filtr paliwa. Nic nie pomogło. Jeździłem wiec tak dalej. Po pewnym czasie rozruch był coraz...
Miałem cos podobnego leżały popychacze hydrauliczne
Do sprawdzenia czujnik położenia wału, jest tego dużo w internecie, nawet jak go sprawdzić prostym sposobem . Ostatnio miałem podobne objawy w moim sharanie,okazało się że czujnik fiksował gdy dostawał temperatury,a komputer wcale go nie wykrywał że jest walnięty.
Wrzuć wsad to się zobaczy.
to przepływka może tak psocic a dokładnie czujnik powietrza wlotowego
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę , chyba że czujnik uszkodzony. Nie ma znaczenia czy silnik jest gorący, ciepły czy zimny, kontrolka musi się zapalić na moment co świadczy o samodiagnozie sterownika silnika, kolega nie pisał, że ma utrudniony rozruch na ciepłym silniku tylko...
Mamy pomysły,zebys sprawdził pod diagnoza co mu brakuje jak krecisz i co mu brakuje pod maska.
Witam!! U mnie w samochodzie Volvo 850 TDI też takie cos sie dzialo. Odłącz czujnik temperatury silnika, wtedy komputer poda dawke paliwa jak przy -40 stopniach ,wskaze błąd i zapali świece. Odpalaj odrazu bez świec. Powinien odpalic od kopa. Jesli tak jest, to trzeba przestawic mechanicznie dawke paliwa w pompie wtryskowej na stałe. Mnie tak zrobili....
Jak jest zimny silnik to moment i zaskoczy bez problemu, tylko jak jest ciepły to nie chce zaskoczyć tak szybko jak na zimnym. Praca rozrusznika jest prawidłowa, kręci bez problemu. Ryszard
Dzięki za sugestie. Mech który ustawiał kąt wtrysku stwierdził że koło pasowe jest OK. Czyli podejrzenie pada na pompę lub rozrząd. Tylko się zastanawiam czy rozrząd może się sam przestawić. Dodam że po odpaleniu auto zachowuje się bez zarzutu czyli przyśpiesza, równo pracuje nie kopci tym bardziej dziwne te problemy z odpaleniem.:::?:
a co możesz powiedzieć o kącie wtrysku? czy nie jest za duży? jezeli tak czy mógłby wpłynąc na rozruch ciepłego silnika?
Odepnij wtyczkę od czujnika wałka rozrządu i zobacz czy jest poprawa
Jak jest gorący...to polej pompę zimną wodą i zobacz jak wtedy odpali...jak lepiej to pompa na warsztat...
Widziałem ten moduł na allegro i poradziłem sie sprzedawcy w tej sprawie lecz ten moduł nic nie pomorze poniewarz ułatwia on rozruch ciepłego silnika.
Domyślam się, że chodzi o silnik OM 642. Przeważnie dłuższy rozruch na ciepłym silniku świadczy o zużytej (uszkodzonej) pompie wysokiego ciśnienia CP. Ale jeśli różnica w czasie uruchomienia między zimnym, a rozgrzanym silnikiem nie jest jakoś diametralnie duża, to ja bym się tym nie przejmował. Jeśli faktycznie mówimy tu o V6 OM 642, to rekomendowane...
Słabym próbkowaniem miernika (co pół sekundy). Zelżenie od tego w który moment rozruchu próbka trafia , im bliżej początku załączenia rozrusznika tym prąd większy.
trzeba sprawdzic cisnienie na CR , podłaczyc i odczytac wartości mierzone z docelowymi
Totalnie nie znam się na mechanice, ale kiedyś miałem identyczny objaw w "Maluchu", powodem były podparte zawory.
Do sprawdzenia układ wysokiego napięcia i rozrusznik, sławetne Delco daje powoli znać o sobie w a14let/l/r. Zaczął bym od świec potem rozrusznik i cewka, temat ciągnie się od 1.6 w astrach. Typowy objaw półobrotu wału rozrusznikiem zakłócony ecu szpilkami napięciami zasilaniu cewki lub głównym) klepiąc przepustnica i przez kilka(naście) sekund brak...
darek2471 świece żarowe sa ok? kolego chodzi o rozruch na ciepłym silniku kto jest w temacie to wie o jakie mapy chodzi
Po pierwsze to wyeliminuj LPG, czyli spróbuj pojeździć na benzynie (najlepiej zakręć zawór na butli na pracującym silniku i wypal gaz do zgaśnięcia silnika). Drugi test to czy lekkie (15-20%) dodanie gazu przy próbie rozruchu ciepłego silnika poprawia rozruch?
Kiedy wymieniane świece/przewody WN? Jak odpali zimny to obroty falują? Silnik wtedy chodzi równo?
Przecież tam są pompowtryskiwacze silnik AJM Typowa wada to trudny rozruch przy ciepłym silniku.
nie masz sie nad cztm zastanawiac tylko wyjąć wtryski i dać do naprawy sam nic nie zrobisz to typowa usterka
Witam ! Każdy wolnossący diesel przy wyłączonych świecach żarowych trudniej odpala (przy 70 stopniach świece nie grzeją). Inną sprawą jest jak ciężki jest to rozruch . ( Nie opisałeś tego szczegółowo). Na rozruch ciepłego silnika ma wpływ wiele czynników np. słaby akumulator ,ciśnienie w cylindrach ,pompa wtryskowa itd. Trudno zgadywać co akurat w tym...
mozesz albo zmienic mape wtysku, albo opornik na czujnik temperatury (4 pinowy prawda), albo np wlacznik grzania swiec podpowiem przekaznik 18 odpowiada za grzanie swiec ASO oczywiscie zaleca remont pompy wtryskowej :)
Do alternatora. Zamieniając go w prądnice. Do rozruchu ciepłego silnika. I wspomagania przy przyspieszaniu.
Wypadanie zapłonów może wywalać przez ten trudny rozruch na ciepłym silniku, o którym wcześniej pisałeś. Ciśnienie sprężania do kontroli. No i synchro rozrządu to podstawa.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17...
To urządzonko oszukuje na chwilę przy rozruchu ciepłego silnika sterownik a co zatym idzie efekt uruchamiania jak na zimno.Przy odrobinie umiejętnosci mozna taki układzik zbudować samodzielnie.Nie ma nic wspólnego z oprogramowaniem.Nie spotkałem również przypadku w którym winę za ciężki rozruch na gorąco miała pompa wtryskowa.
ja rozwiązałem problem za 46 zł,zamówiłem na allegro urządzenie wspomagające silniki które mają problem rozruchu na ciepłym,troszkę jest problemów z montażem tak jak nakazuje instrukcja,ale ja zrobiłem to w troszkę inny sposób,ale zgodny z instrukcją,i od tej pory czytam z usmiechem na twarzy posty osób które zmieniają akumulatory,rozruszniki,nowe mapy...
Zacznę może od tego iż czujniki z VW w 95% przypadków psują się zwiększając swoją rezystancję lub otwierając kompletnie obwód (rezystancja nieskończona), w obu przypadkach temperatura widziana przez ECU jest niższa niż faktyczna lub zastępcza (najniższa programowa wartość), jeśli chodzi o rozruch to tylko poprawia odpalanie bo polityka startu żąda dla...
Więc zamiast myśleć, wypadało by się wziąć do roboty. Ale tak jak pisałem - czujnika zegarowego pewnie nie masz, więc nawet tego nie sprawdzisz. Ponadto trudny rozruch na ciepłym silniku to raczej początek końca pompy wtryskowej.
Czujnik położenia wału pewnie stroi szopki :)
Witam #Jesli możesz opisz jaki rodzja błedu jest to (zwarcie do plusa / masy / blad odzczytu / inne) Adaptacja sondy lambda tez istniej na ciepłym i zimnym silniku (rozruch i bieg silnika po uruchmieniu) -sprawdz wiazke przewodow idaca do ECU może gdzieś zwieraj sie miedz saob przewody. -sprawdz- przewodzenie wtyczek łacznikowych *Przy okazji odkurzyć...
Co do akumulatorów Li-Ion, trochę mija to się z celem. Za dużo komplikacji. Dobry akumulator ołowiowy przy prawidłowym użytkowaniu wytrzyma nawet 5 lat i to jest koszt zaledwie 50 zł. Co do rozruchu, prawdopodobnie popełniasz podstawowy błąd przy rozruchu ciepłego silnika. Gdy po chwili od zatrzymania pracy silnika ssanie automatyczne się otworzy, to...
Webasto zużywa około "szklanki" paliwa na 30 min. pracy,więc na pewno mniej ile potrzeba do rozgrzania średniej pojemności silnika.Dodatkowe plusy to rozruch "prawie" ciepłego silnika (nie zapominajmy że olej niestety będzie zimny),brak konieczności skrobania zima szyb itp.Wracajac do tematu wstępnego podgrzewania cieczy chłodzącej,oczywiście świeca...
Problem jest taki iż silnik bardzo cieżko pali. zarówno jak jest ciepły tak jak i zimny. Dokładnie chodzi o to że przy próbie rozruchu chwile nic nie łapie pózniej zaczyna na jednego tłoka drugiego itd. Całość zanim zapali trwa jakieś 20 sekund. jak już zapali to chwile go poszarpie i wtedy jest już dobrze.
Jest taka możliwość, że po wyłączeniu silnika gaz ciągle dostaje się do kolektora - jego nadmiar może powodować późniejsze problemy z rozruchem. Dla próby pojeździj trochę tylko na PB i zobacz, czy też będziesz miał takie objawy. Zatankuj 10 litrów benzyny, niski stan w baku też może utrudnić rozruch.
Powiedz mi kolego w jakich okolicznościach masz ten utrudniony rozruch? Silnik ciepły czy zimny? Gdy już odpali chodzi prawidłowo? Nie trzęsia nim?
sprawdź regulację zaworów
Uszkodzony czy zabrudzony?
To może być problem przepustnicy - warto przeczyścić + adaptacja albo sprawdzić wężyki, przy kolektorze czy gdzies nie ma dziury/podciśnienia Czujnik obrotów wału korbowego powoduje uniemożliwienie odpalenia auta i jego samoczynnie przygasanie, szczególniej jak ciepły, generalnie utrudniony rozruch. Falowanie obrotów to albo przepustnica albo ciągnie...
Wtryskiwacze Denso nie podlegają regeneracji, ewentualnie końcówki wtrysków lub czyszczenie. Problem z odpaleniem to za mała dawka paliwa plus brak grzania świec utrudniąją zapłon mieszanki i rozruch silnika.
Zainstalowałem kolego tego softa ale opcja "rozruch na gazie przy ciepłym silniku" jest nieaktywna i podświetla się na szaro... Co to jest upgrade firmware do sterownika????
Źle zrozumiałem instrukcję - jest tak jak przemek25l pisze. Przełączenie na LPG odbywa się niezwłocznie po przełączeniu w pozycję II, potencjometrem ustawia się jedynie czas aktywacji zaworu LPG przy wyłączonym silniku (do rozruchu ciepłego silnika na LPG). Normalne działanie to rozruch na benzynie (I), po zagrzaniu odcięcie obydwu paliw (0) i gdy silnik...
A może świece żarowe nie grzeją gdy masz lekko nagrzany silnik? Podgrzanie świecami nawet ciepłego silnika bardzo ułatwia rozruch. Ponadto stan tulejek rozrusznika. Czy rozrusznik kręci wolniej na ciepło niż przy porannym odpalaniu?
Nie wyłącza się wtryskiwacz rozruchowy. Z tego co sie orientuje to wtryskiwacz rozruchowy działa tylko przez określony czas do pewnej temperatury silnika. Tak więc nie może być przyczyną nieodpalania na ciepłym silniku. objawy które opisałem to ciężki rozruch podobny do objawów uszkodzonego akumlatora ale to nie jego wina. Już wiem co się stało. Rozrusznik...
Moim zdaniem zwykły chociaż aż tak to na tych silnikach się nie znam. Jeżeli gaźnik jest od strony łodzi przykręcony do skrzyni korbowej to raczej są zawory membranowe z takiej cienkiej blachy. Tak miałem w dwucylindrowym Mercury 25. Inaczej musiałby być kanał od gaźnika na około skrzyni korbowej gdzieś do okna w cylindrze. Normalnie to przy sterowaniu...
Cóż więcej;sterownik od gazu pozwala na rozruch tylko na benzynie, na zimnym startuje bez problemu, filtry od gazu jak widzicie odpadają. Ten problem ze startem polega na tym że w końcu zapali, ale trzeba kręcić bardzo długo. Poza tym silnik pracuje wzorowo.
up.
czy temperatura silnika ma znaczenie ? Czy przypadkiem dłużej trzeba "kręcić" jak silnik jest ciepły?
Długo stał, weszła korozja i uszkodziła zaworek we wtryskiwaczu. Wystarczy w jednym i nie zapala ciepły. Te parametry co odczytałeś świadczą że dpf jest ok. Sprawdź co ile wypala to się upewnisz, ale to nie ma związku z rozruchem ciepłego.
Niekiedy przyczyną może być prozaiczna. Warto zmierzyć obroty rozrusznika na zimnym i ciepłym silniku.
Sprawdż czujnik temperatury cieczy chłodzacej,znajduje sie z tyłu silnika,z niego komputer zczytuje dane o temperaturze silnika,jeśli sie przyciął komputer podaje dużą ilość paliwa(jak przy rozruchu zimnego silnika)i na ciepłym silniku poprostu zalewa go
Nawet jeśli przepustnica jest na linkę to w przypadku wtrysku pompowanie pedałem nie ma żadnego wytłumaczenia. Pompowanie - nie ma, ale lekkie uchylenie przepustnicy przy rozruchu ciepłego silnika - ma. Co do istoty pytania - wszystko zależy od samochodu.
Witaj, jeśli masz manualne przełączanie gaz / benzyna, w formie trzy pozycyjnego przełącznika to> po zatrzymaniu pojazdu, przed jego zgaszeniem przełączasz funkcję z gazu na zero. Czekasz aż silnik sam zgaśnie. Do ponownego rozruchu silnika ciepłego> z pozycji 0 na gaz i rozruch. Jak nie wypalisz porcji gazu która pozostała w parowniku przed zgaszeniem...
OK Tak zrobię, ale to chwilę potrwa, bo w tej chwili rozebrałem go z do lakierowania :-) Czy pytając o czas pompowania butli, na myśli masz uszkodzenie pompy??? P.S. Faktem jest, że silnik po kilku rozruchach, na zasadzie włącz, chwilę popracuj (20-30sek), wyłącz, włącz ponownie - silnik zrobił się ciepły...
Masz na myśli zamkniecie (zaślepienie ) powrotu i próbę odpalenia? Założyłem dwa zaworki zwrotne - 1szy na przewód zasilający pompę z filtra (zaraz za filtrem) 2gi na powrocie ,oraz owy wąż powrotu przedłużyłem i wygiąłem w kolanko by pompa była niżej od przewodu powrotu co teoretycznie powinno zapobiegać uciekaniu paliwa z pompy... Efekt jest a mianowicie...
Powietrze w przewodach paliwowych na zimnym silniku nie przeszkadzają a na ciepłym utrudniają rozruch? Akumulator i rozrusznik muszą zapewnić odpowiednie obroty silnika by nastąpił początek tłoczenia.
Witam-chcę dokonać pewnej modyfikacji w układzie zasilania silnika 9A-chodzi o sterowanie wtryskiwaczem rozruchowy-wiadomo-dostaje on impuls od jakiegoś czujnika termiczno - czasowego,który u mnie chyba nie działa-czasami problemy przy rozruchu ciepłego silnika-10 sekund kręcenia. Chcę podpiąć wtrysk rozruchowy pod rozrusznik-czy to dobry pomysł-czy...
grzałki są dobre jak ktoś trzyma samochód w garażu (lub kilka metrów od domu), mój znajomy zrobił w garażu centralne ogrzewanie! (tylko po to by w zimie odpalić diesla), co jednak mają począc ci którzy parkują na osiedlowych parkingach? 1. nie żałować kasy na nowy akumulator (kiedyś w benzynowcu miałem taki kiepski, że jak nie zapalił w ciągu 5 sekund,...
Witam! załączam logi zrobione przed chwilą statyczne: zimny silnik 8stopni rozruch http://vaglog.pl/log_193005.html ciepły silnik http://vaglog.pl/log_193006.html dynamiczne: http://vaglog.pl/log_193007.html http://vaglog.pl/log_193008.html
proszę pomozcie jak jest zimny silnik sa problemy z rozruchem gdy silnik jest cieply pali na dotyk
ALE JAK MASZ -30 TO CHYBA LEPIEJ MIEĆ CIEPŁY SILNIK- MNIEJ PALIWA ŁATWIEJSZY ROZRUCH I NIECHODZI MI O WEBASTO ,TAKIE GRZAŁKI MONTUJĄ W SKANDYNAWI WIEM BO WIDZIAŁEM SCENIKA I VOLVO
Witam.Testowałem ostatnio Grande Punto 1.3 Multijet EcuScanem.Wyrzuca błąd P0110 - błąd czujnika temperatury powietrza przepływomierza -przerwa/zwarcie do +V baterii/sporadyczny.Nie zapala się kontrolka awarii silnika.Jedynym objawem pewnej niesprawności jest trochę gorszy rozruch silnika na ciepłym niż na zimnym. Podstawienie innego przepływomierza...
no dobra, ale skąd te problemy z rozruchem ciepłego silnika? na trasie wogóle kontrolka nie mrugała jak stałem na światłach. czyżby jednak pompa świrowała?
Witam Ja polecam zmianę map u tunera. Miałem ten sam problem w silniku BKC. Dłuższy rozruch na ciepłym zniknął, pali od pół obrotu. Dodatkowo czasami przy odpalaniu, jak dłużej pokręciłem rozrusznikiem miałem takie mocne uderzenie a po zmianie softu problem znikną . Przebieg 170tys. Pzdr
Wtryski i pompa są nówki z intercars. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi powiedział czy w tym silniku występują podkładki pod wtryskami, bo w aso twierdzą, że nie, a zaprzyjaźniony mechanik, że tak. Czy owe nieszczęsne podkładki mogę mieć wpływ na w/w objawy bo obecnie są założone. Co do podciśnień to wyrzuciłem akumulator podciśnienia i podłączyłem sterowania...
albo regulacja klapy spiętrzającej.....
własne nie, trudności z paleniem na ciepłem silnikuto domena nowszych dizli, tam sygnał do uruchonienia świec podaje czujnik temperatury, po przejechaniu pow 200tys. pompa już nie tłoczy wystarczającej dawki paliwa w momęcie rozruchu ciepłego silnika ,można polepszyc to dogrzewając świece tyle że one niezalączą się pók isilnik nie obniży swojej temp....
jakie oznaczenie silnika
Mam problem z peugeotem partnerem (dalej-pp) rok 2001 1.9 diesel ! Objaw jestr nastepujący : naq ciepłym silniku silnik uruchamia sie bez problemu, poczym wchodzi na jakieś 2000 obr/min i gaśnie . Ponowny rozruch jest już nie możliwy . Należy odczekać długą chwilę zanim zaskoczy. Czy komuś jest to znane . Proszę o pomoc.
witam wszystkich .problem polega na tym że mój silnik w galaxie 1,9tdi 115 silnik auy po odpaleniu rano nie pracuje równo ,chodzi jak by na 2-3 cylindrach ,a po chwili jest już ok .swiece sprawdzałem grzeją wszyskie ,dodam że ostatnio była wymieniona uszczelka pod głowicą i była planowana i oczywiście trzeba było wpuscić zawory niżej bo wystają w tych...
Witam proszę o rady co sprawdzić i jaka może być przyczyna ciężkiego rozruchu ciepłego silnika ASZ 130KM na pompowtryskach, jestem zdany na waszą pomoc i doświadczenia z tym problemem, nie mam możliwośći podpięcia pod komputer ponieważ mój komputer diagnostyczny jest na gwarancji a vag-a nie posiadam :/ sprawa jest pilna i za wszelkie wskazówki bedę...
Odpalił bo akurat to wystarczyło, silnik ciepły itp - łatwiejszy rozruch. Albo coś źle z tym manometrem się wpiąłeś i zafałszowany wynik.
Sprawdz miernikiem w momecie jak bierzesz na rozruch czy idzie zasilanie na rozrusznik.
auto pali ponad 15/100. wszystkie czujniki ok (lambda również - ale cały czas wysyła w granicach 0.8v). zauważyłem problem przy rozruchu ciepłego silnika: zbyt wczesny zapłon ("kucanie" rozrusznika). czy może to być wina uszkodzonego modułu zapłonowego i przejście komputera w tryb awaryjny (LOS)?
Witam. Czy można zmienić parametry wtrysku w kompie EDC15M przez gniazdo diagnostyczne?Mam problem z moćą i rozruchem ciepłego silnika. Pompa wtryskowa VP44. Czy można dostać gdzieś jakiś soft do tego? Pozdrawiam
Jeżeli chodzi o tą skodę to chcę doświadczalnie zrobić prawidłowy ciepły rozruch, przez przekaźnik i bocznik żeby na gorącym silniku normalnie odpalał.
Witam wszystkich Mam mały problem z samochodem fiat uno 1,7 diesel rok 1996r Pokusiło mnie aby znajomy warsztat wykonał czyszczenie wtrysków w celu przetestowania nowej maszyny i jej reklamy Przebiegało to tak: Maszyną typu Liquid Moly wpieli się w pompe wtryskową, po czym uruchomiliśmy silnik, płyn został zaaplikowany (przepalony) i koniec, trwało...
Witam Okazało się, że to immobilizer, świeciła pomarańczowa kontrolka z symbolem samochodu, dopiero po jej zgaśnięciu można odpalić auto. Pozdrawiam.
Zmierzyć napięcie na akumulatorze w czasie rozruchu, jeżeli występują nadmierne spadki napięcia. to silnik zimny nie będzie chział uruchomić z rozrusznika. Może to być spowodowane , złym stanem akumulatora, niepewnym połączeniem masowym silnika, uszkodzeniem w samym rozruszniku. Co tłumaczy że silnik na pych zapala. Do rozruchu ciepłego silnika potrzeba...
W zwykłym świece grzeją do ok 50 stopni potem mod. wyłancz grzanie. Fakt że przy cipłym silniku powinny grzać świece przy kręceniu rozrusz. ale jest to niekonieczne. W starszych dieslach dobrze jest zrobić żeby świece grzały nawet przy ciepłym silniku ułatwia to rozruch.
W zasadzie nie miałem ochoty odnieść się do Twoich postów veyron79 ale nie dało mi spokoju Twoje stwierdzenie : Jeśli nie zgadzasz się z moją wypowiedzią to chociaż udziel własnej, no chyba, że kogoś na to nie stać i nie ma wiedzy w tym temacie, co akurat mnie specjalnie nie dziwi. więc stać mnie na odpowiedź i już poprawiam wyłapane oczywiste brednie...
Spalanie paliwa przez zimny silnik jest ogromne. Ogrzewanie postojowe spala minimalne ilości. Jak dasz wodne i podgrzejesz przy okazji silnik to jesteś na pulsie. Koszty paliwa - ciepły silnik pali mniej ( tu już zyskujesz i o tych kosztach mówię ogrzewanie zużyje tyle samo a nawet mniej paliwa z lepszym efektem. ), zużucie silnika - ciepły rozruch...
Witam mam problem z odpalaniem koparko ładowarki Case 580 a mianowicie czy silnik ciepły czy zimny jest problem z rozruchem tzn po przekręceniu stacyjki słabo kręci silnikiem, dotychczas co udało mi się sprawdzić to przeczyscilem masę został wymieniony akumulator przekaźniki i dalej to samo,ale jak tylko na chwilę podłącze prostownik z rozruchem to...
Ssanie trzeba ustawić na znaki, jak będzie kilka kresek to po środku (jak nie będzie znaków, to tak aby przepustnica rozruchowa była całkowicie zamknięta przy temperaturze powiedzmy plus 20 stopni, czyli naciśnij gaz, poluzuj śrubki i kręć tak ssaniem aby było na granicy zamknięcia). Zderzak tak aby obroty zaraz po rozruchu ciepłego silnika podniosły...
Co Wy opowiadacie, przecież kolega napisał, że kontrolka zapala się na moment przy rozruchu ciepłego silnika a to jest normalny objaw świadczący o zasilaniu sterownika. Usterka m.in. czujnika stopu jest sygnalizowana migającą kontrolką świec żarowych a nie świecącą stale.
rozruch ciepłego silnika rozruch ciepłego diesel uruchomić ciepłego silnik
pompa vacum regeneracja schemat rozrząd toyota metalowa obudowa bębna pralki
karta graficzna karta graficzna
Resetowanie BSI w Citroën i Peugeot - krok po kroku Zanikanie dźwięku i pilot nie działa w TV - co robić?