Witam, problem dotyczy samochodu Chevrolet Nubira kombi 1.8 16 v benzyna 2005 rok . Samochód najpierw sporadycznie teraz praktycznie za każdym wyjazdem ma problem z ponownym uruchomieniem silnika . Na zimnym pali na dotyk w czasie jazdy nic się nie dzieje , nie szarpie , nie dławi się, normalnie przyspiesza. Ponowne uruchomienie przed ostygnieciem zdarza...
To podłącz albo zleć to komuś. Wymienianie części na chybił trafił będzie cię więcej kosztować niż diagnoza komputerem.
A wiec "Bartek_Wosik" jest to czesta usterka bmw i omegi to sa tesame pompy ale mozesz wybrac polsirodek czyli zmienic kat na pompie ale nie sam! madry mechanik zrobi to 15 min wada nierowna praca i 0.5l wiecej spali a po za tym moc nie zmieni sie nic pozdrawiam
Albo grzanie swiec masz przez czujnik temperatury i jak ciepły silnik to sie nie załączaja.I jak silnik troche zużyty to nie chce wystartować.Podaj do tej szyny zasilającej swiece napiecie z akumulatora,albo sprawdz czy jak goracy to też są zasilane. Te małe silniczki zle startują bez grzania bo z racji małych tloków jest i mała masa spręzonego powietrza,która...
Witam wszystkich zainteresowanych tematem. W końcu po rozebraniu na części ,przeczyszczeniu uruchomiłem nagrzewnicę. Z urządzenia miałem wyprowadzony tylko trójżyłowy kabel. Kolory : czerwony cewka załączająca pompę paliwa, czarny uzwojenie stojana połączone przez rezystor drutowy z komutatorem, biały uzwojenie komutatora. Do testów użyłem 3 osobnych...
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
Miałem cos podobnego leżały popychacze hydrauliczne
Delphi tdci podczas kręcenia musi mieć 350 barów +/-50 barów. Jeżeli przekroczona jest tolerancja, przyjmowana jest dawka 0 i silnik nie powinien odpalić. Tako rzecze instrukcja... Tu gdy odpali ciśnienie jest perfect (250-260 barów), podczas kręcenia zupełnie od czapy - nie kumam, także dlaczego pokazuje żądane ciśnienie 240 barów, a nie 350.
Do sprawdzenia czujnik położenia wału, jest tego dużo w internecie, nawet jak go sprawdzić prostym sposobem . Ostatnio miałem podobne objawy w moim sharanie,okazało się że czujnik fiksował gdy dostawał temperatury,a komputer wcale go nie wykrywał że jest walnięty.
To urządzonko oszukuje na chwilę przy rozruchu ciepłego silnika sterownik a co zatym idzie efekt uruchamiania jak na zimno.Przy odrobinie umiejętnosci mozna taki układzik zbudować samodzielnie.Nie ma nic wspólnego z oprogramowaniem.Nie spotkałem również przypadku w którym winę za ciężki rozruch na gorąco miała pompa wtryskowa.
Przy tym ciśnieniu to silnik do remontu :idea::idea: i chyba musi mieć 2 razy tyle kilommertów ten motorek :idea::idea::D
Ostatnimi czasy zauważyłem problem z uruchomieniem mojego silnika BLS. Sprawa nasila się gdy silnik jest nagrzany, tłucze się, rzuca budą, po czym jak by załapał i po sekundzie gaśnie. Obstawiałem dwmumase z racji jej wymiany 20tyś temu i tego że czuć irytujące szarpanie budą przy ruszaniu. Poza tym, od strony sprzęgła nic więcej się nie dzieje. Jednak...
Mogą przeciekać wtryskiwacze albo reduktor w podciśnienie, może być też strojenie tak skopane że korekty idą w kosmos i ciepłego zalewa. Ale co do tego ostatniego to raczej za mało jeszcze pojeździłeś na samej benzynie żeby się poprawiło, więc bardziej prawdopodobne przecieki gazu.
Witam, posiadam samochód Opel Astra II rocznik 2001 z silnikiem 1,6 SE (8 zaworowy z wtryskiem wielopunktowym), w którym od pewnego czasu mam utrudniony rozruch przy ciepłym silniku. Jak uruchamiam zimny silnik bardzo szybko się uruchamia po przejechaniu paru kilometrów wyłączeniu silnika i odczekaniu chwili, po ponownej próbie uruchomienia już ciepłego...
Witam. Mam od kilku dni spory problem z moim tdi. Silnik zaczął źle odpalać zarówno jak jest zimny jak i ciepły. Do tych czas palił od dotyku. Wszystkie filtry OK, kąt wtrysku ustawiony w serwisie, Vag nie wykazuje błędów. Co dziwne że usterka wystąpiła nagle. Proszę o pomoc bo nawet mechanik wymiękł.
Kiedy wymieniane świece/przewody WN? Jak odpali zimny to obroty falują? Silnik wtedy chodzi równo?
Samego luzu w pionie i poziomie na wale brak, łożyska leżą ściśle w otworach obudowy. Jedynie sam wał ma luz wzdłużny około 5mm, ale nie wiem jak go skasować. Tam nie ma żadnego miejsca/nacięcia na wale na jakiś pierścień segera ograniczający ten ruch, poza tym przy przesunięciu wału o te 5mm w lewo lub w prawo silnik tez nie rusza. Poniżej filmiki....
Mam problem z peugeotem partnerem (dalej-pp) rok 2001 1.9 diesel ! Objaw jestr nastepujący : naq ciepłym silniku silnik uruchamia sie bez problemu, poczym wchodzi na jakieś 2000 obr/min i gaśnie . Ponowny rozruch jest już nie możliwy . Należy odczekać długą chwilę zanim zaskoczy. Czy komuś jest to znane . Proszę o pomoc.
Źle zrozumiałem instrukcję - jest tak jak przemek25l pisze. Przełączenie na LPG odbywa się niezwłocznie po przełączeniu w pozycję II, potencjometrem ustawia się jedynie czas aktywacji zaworu LPG przy wyłączonym silniku (do rozruchu ciepłego silnika na LPG). Normalne działanie to rozruch na benzynie (I), po zagrzaniu odcięcie obydwu paliw (0) i gdy silnik...
Olej 10W40 liqui moly diesel. Jest prawie nowy. Silnik był płukany płukanka kilka mcy temu przed wymianą. Olej jest przezroczysty jak w benzynie. Brak przedmuchów, ogólnie silnik w bardzo dobrej kondycji. Zazwyczaj jeżdżę spokojnie ale wczoraj go mocno przegoniłem i po ponownym odpaleniu zastukał gdy chwilkę postał. Czyli był fest rozgrzany. Teraz go...
Do sprawdzenia układ wysokiego napięcia i rozrusznik, sławetne Delco daje powoli znać o sobie w a14let/l/r. Zaczął bym od świec potem rozrusznik i cewka, temat ciągnie się od 1.6 w astrach. Typowy objaw półobrotu wału rozrusznikiem zakłócony ecu szpilkami napięciami zasilaniu cewki lub głównym) klepiąc przepustnica i przez kilka(naście) sekund brak...
OK, pomierzyłem troszkę konkretniej. Prąd rozrusznika to 150-170A bez znaczenia czy ciepły czy zimny, przed jak i po czyszczeniu jego kabli. Napięcie na rozruszniku... 9V z haczykiem. Może sobie gola strzeliłem bo po tym czyszczeniu nie było jak do tej pory problemu. link do logu: http://vaglog.rtnet.pl/zimnywitek_56351.... Odpiąłem wtyk i zamknąłem...
nie masz sie nad cztm zastanawiac tylko wyjąć wtryski i dać do naprawy sam nic nie zrobisz to typowa usterka
Spalanie paliwa przez zimny silnik jest ogromne. Ogrzewanie postojowe spala minimalne ilości. Jak dasz wodne i podgrzejesz przy okazji silnik to jesteś na pulsie. Koszty paliwa - ciepły silnik pali mniej ( tu już zyskujesz i o tych kosztach mówię ogrzewanie zużyje tyle samo a nawet mniej paliwa z lepszym efektem. ), zużucie silnika - ciepły rozruch...
Słabym próbkowaniem miernika (co pół sekundy). Zelżenie od tego w który moment rozruchu próbka trafia , im bliżej początku załączenia rozrusznika tym prąd większy.
Witam wszystkich Mam mały problem z samochodem fiat uno 1,7 diesel rok 1996r Pokusiło mnie aby znajomy warsztat wykonał czyszczenie wtrysków w celu przetestowania nowej maszyny i jej reklamy Przebiegało to tak: Maszyną typu Liquid Moly wpieli się w pompe wtryskową, po czym uruchomiliśmy silnik, płyn został zaaplikowany (przepalony) i koniec, trwało...
Mam problem z rozruchem ciepłego silnika, auto z trudem zapala i i trzęsie silnikiem jakby chodził na 2 gary, trzeba przytrzymać kilka sekund na rozruszniku. Na zimnym silniku odpala od strzała. Podmienione zostały wtryski i pompa bez rezultatu. Zajechałem już 3 rozruszniki w rok. Czy to może być wina przepustnicy? Wszystkie parametry w normie tzn....
Niestety sterownik pompy.
Witam, W niedawno zakupionym fiacie występują 2 problemy jak w temacie tj.: 1. Im niższa temperatura otoczenia tym trudniejszy rozruch zimnego silnika. W niskiej temperaturze auto zawsze zapala "na dotyk" po czym momentalnie gaśnie, przy kolejnej próbie uruchomienia coś próbuje "łapać", ale nie odpala. 10-40sekund takiego mordowania i odpala, po czym...
To prosty patent. Po krótce. Żeby odpalić ciepłego TDSa należy zrobić tak aby podgrzewał świece nawet jak jest ciepły. Starczy odłączyć czujnik temperatury na głowicy i po problemie. Świece żarowe grzeją za każdym razem jak chce się odpalić samochód nieważne czy ciepły czy zimny. Ja ten patent wielokrotnie testowałem i każdy ciepły TDS odpala bez problemu....
Iveco 3.0 2011 rok, problem z odpalaniem. Kręci 3–4 razy i zapala. Później cały dzień normalnie odpala. Były 3 dni, że temperatura na zewnątrz była 2°C — to zapalał za pierwszym. Gdzie szukać przyczyny? AI: Czy był już robiony jakiś serwis lub diagnostyka w związku z tym problemem? Były wymieniane świece żarowe, akumulator, sprawdzane błędy komputerem?...
Do alternatora. Zamieniając go w prądnice. Do rozruchu ciepłego silnika. I wspomagania przy przyspieszaniu.
Co do akumulatorów Li-Ion, trochę mija to się z celem. Za dużo komplikacji. Dobry akumulator ołowiowy przy prawidłowym użytkowaniu wytrzyma nawet 5 lat i to jest koszt zaledwie 50 zł. Co do rozruchu, prawdopodobnie popełniasz podstawowy błąd przy rozruchu ciepłego silnika. Gdy po chwili od zatrzymania pracy silnika ssanie automatyczne się otworzy, to...
mozesz albo zmienic mape wtysku, albo opornik na czujnik temperatury (4 pinowy prawda), albo np wlacznik grzania swiec podpowiem przekaznik 18 odpowiada za grzanie swiec ASO oczywiscie zaleca remont pompy wtryskowej :)
Witam wszystkich. Od pewnego czasu mam problem z moja Cytrynką. Zrobiłem tym autkiem ok 60 tkm praktycznie bez awarii. Od pewnego czasu zaczęły się problemy. Na początku zauważyłem, że przy rozruchu kręci trochę dłużej. Pierwsze co zrobiłem, to założyłem nowy filtr paliwa. Nic nie pomogło. Jeździłem wiec tak dalej. Po pewnym czasie rozruch był coraz...
Skoda Fabia 1, silnik 1.9 SDI Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem z rana. Odpalił normalnie, gdy przejechałem około 100 km i zgasiłem. Nagle, po 2 godzinkach stania, strasznie ciężko kręci, wręcz nie odpala. Akumulator jest w porządku, rozrusznik też, filtr paliwa zmieniony. Czy to może być coś z tym? https://obrazki.elektroda.pl/9972281000_...
Więcej danych wejściowych - Leon 1 , 2? 1.6 8V czy 16V- to zawęża potencjalne usterki charakterystyczne dla silników. Jaka tam instalacja siedzi, jakie wtryski i ile to ma nalotu. Zakręć całkowicie gaz na butli i wypal go z rurek i parownika (pozwól żeby silnik się sam przełączył na benzynę) i pojeździj tak kilka dni. Ewentualnie zdejm wężyk podciśnienia...
Długo stał, weszła korozja i uszkodziła zaworek we wtryskiwaczu. Wystarczy w jednym i nie zapala ciepły. Te parametry co odczytałeś świadczą że dpf jest ok. Sprawdź co ile wypala to się upewnisz, ale to nie ma związku z rozruchem ciepłego.
Witam, chciałbym was prosić czy ktoś mógłby podpowiedzieć mi gdzie znajduje się mapa rozruchu silnika (start IQ) w edc 16U1 golf 5 1.9BKC? Za podpowiedz byłbym bardzo wdzięczny.. Przepraszam jeżeli źle nazwałem mapę.
Masz zużyty silnik i układ paliwowy a ten silnik na ciepło nie grzeje świec wystarczy podgrzać mu świece i zapali. Kiedyś nawet gotowe moduły na Allegro były sprzedawane.
Sprawdż czujnik temperatury cieczy chłodzacej,znajduje sie z tyłu silnika,z niego komputer zczytuje dane o temperaturze silnika,jeśli sie przyciął komputer podaje dużą ilość paliwa(jak przy rozruchu zimnego silnika)i na ciepłym silniku poprostu zalewa go
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę , chyba że czujnik uszkodzony. Nie ma znaczenia czy silnik jest gorący, ciepły czy zimny, kontrolka musi się zapalić na moment co świadczy o samodiagnozie sterownika silnika, kolega nie pisał, że ma utrudniony rozruch na ciepłym silniku tylko...
to przepływka może tak psocic a dokładnie czujnik powietrza wlotowego
up.
Jeżeli długość kręcenia nie zależała od tego jak długo trzymasz kluczyk w pozycji rozruch to coś nie tak z rozrusznikiem lub istalacją jego sterowania.
Mamy pomysły,zebys sprawdził pod diagnoza co mu brakuje jak krecisz i co mu brakuje pod maska.
Sprawdź styki w automacie rozrusznika są wymienne i czasami się wypalają. Zanim weźmiesz się za automat pomierz napięcie na akumulatorze w chwili gdy "stuka" jeżeli to styki to nie będzie zauważalnego spadku..
Nie ma się co denerwować, pewnie kolega mig_29 nie miał nigdy do czynienia z TDikiem. Sprawdź jeszcze BIP-y pompek, może któraś już siada. W VAGu : Engine-Grupa pomiarowa 023,wskazania powinny nie przekraczać +/-30.
proszę pomozcie jak jest zimny silnik sa problemy z rozruchem gdy silnik jest cieply pali na dotyk
Po pierwsze to wyeliminuj LPG, czyli spróbuj pojeździć na benzynie (najlepiej zakręć zawór na butli na pracującym silniku i wypal gaz do zgaśnięcia silnika). Drugi test to czy lekkie (15-20%) dodanie gazu przy próbie rozruchu ciepłego silnika poprawia rozruch?
rozruch ciepłego silnika rozruch ciepłego diesel ciężki rozruch ciepłego silnika
samsung firmware download ekspres krups konserwacja iloczyn logiczny wyjść
ogrzewanie gazowe mieszkaniu iveco daily
Jak przywrócić kolorowy obraz na TV JVC? Mio Spirit 6900 LM - Problemy z aktualizacją