Potrzebuje jakiegoś schamtu lub pomocy gdzie wychodzi drugi koniec przewodu od czujnika temp cieczy w peugeocie 307 1,6 hdi. Pzdr.
Przy pelnym wysterowaniu wzmacniacza nie pobiera wiecej jak 120VA (czyli W) dlatego ze o takiej mocy jest transformator zasilajacy.A to 420VA jest podane w impulsie np.przy wlaczeniu wzmacniacza mozna zauwazyc przygasniecie lampki nocnej to wlasnie w tym momecie moze pobrac chwilowo tyle dlatego ze transformator tam zastosowany ma tak zwany "ciezki...
Silnik klatkowy, ma prąd rozruchu w okolicach x5 do x7 In. Ciezki rozruch powoduje wydłużenie czasu rozruchu. Przetwornice mają przeciążenie x2 - przynajmniej te tanie, więc zapomnij o rozruchu silnika 1.1KW przez przertwornicę 1600W Sam kiedyś chciałem napędzić lodówkę (280W) z przetwornicy 600W/1200W - nie poszło - generowała błąd przeciążenia. Chyba,...
Witam Problem z paleniem został rozwiązany w sumie przez przypadek ale skutecznie. Okazało się że parownik był już zepsuty a mianowicie membrana puszczała gaz . Po wymianie parownika na nowy auto pali od strzała. Pozdrawism
Mówimy cały czas o silniku 5 kW to nie będzie miał rozruchu ciężkiego. A kto tak powiedział ? Pralka automatyczna ? Czy żuraw samojezdny ? Slowa nie ma o charakterze napędznej maszyny, czyli charakterze obciążenia mechanicznego - pompa, wentylator, kompresor czy inny diabeł ? Kolego, nawet silnik w zabawce - samochodziku, może mieć ciezki rozruch lub...
silnik bedzie napedzal pompe glebinowa raczej ciezki rozruch
Wymieniłem uszczelniacze pompek podobno były nieco wyrobone na razie autko pali trzeci dzien bez zajakniecia , a w miom prazypadku ciezki rozruch był tylko po nocy po wieciej nic 12 godzinach i tp losowo
mocno obciazony silnik przeznaczony do trojkata z gwiazdy nie wystartuje bo ma mniejsza moc (nie pamietam dokladnie czy 3 czy 1,73 raza). W sprezarce jest g/t wlasnie dlatego ze jest lekki rozruch i silnik ruszy na gwiezdzie iwec wymaga mniejszych zabezpieczen. A jesli rozruch jest ciezki to w gwiazde nie idzie i sa inne sposoby (np. silnik pierscieniowy)
Auto w czasie tych mrozow, ma bardzo ciezki rozruch ( zapala za 3,4 razem ). Sa wymienione, swiece zarowe, filtr paliwa, przebieg 60 tys. Komputer nie wykazuje zadnej usterki.
Witam, ten silnik możesz podłączyć tylko w gwiazdę. Przewód 2,5mm2, zabezpieczenie zależy od rozruchu ( ciężki, lekki),ale same bezpieczniki nie zabezpieczają silnika przed przeciążeniem a tylko przed zwarciem.Te dwa czarne kabelki wyprowadzone to pewnie zabezpieczenie termiczne. Pozdrawiam.
Witam Panowie potrzebuję przekrój kabla pięcio żyłowego do podłączenia silnika wentylatora o mocy 14kW i w odległości 100m od rozdzielki . Rozruch jest ciezki potrafi przez 8s brac prąd rzędu 180-150A na chwile obecną posiadam kabel o przekroju 4mm2 i problem polega na tym że rozruch trwa o 2 s z adługo bo wyzwala go wyłacznik silnikowy SCHRACK MP40/3...
a czy mógłbyś mi napisać co to jest ten czujnik masy i gdzie on się znajduje. inaczej przepływomierz masy powietrza umieszczony na układzie dolotowym za filtrem powietrza (najczęściej). jedź na diagnostykę bo sam tego i tak nie sprawdzisz, a wymiana w ciemno nie jest tania.
Jak dla mnie ta wartość 29mA jest podejrzana. Dziwnie wysoka, ale niech tam, wciąż akceptowalna. Obawiam się, że żadna różnicówka nie zaliczy stanu nieustalonego, jeśli dobrze rozumiem to jest rozruch ciężki i dla różnicówki która z reguły działa w czasie jednego okresu, to za wiele żeby sobie z tym wszystkim poradzić. Należy zrobić zasilanie z pominięciem...
Witam. Zwróć uwagę na zawór egr. Urwany? Dla spokoju wymontuj i wyczyść.
Dobrze zrozumiałeś. Ustaw zapłon a czujnik zegarowy, zobacz potem czy nie zmienia się wartość - oczywiście lampy strobo do diesla pewnie nie masz. Twarda, dzwoniąca praca silnika to zbyt wczesny wtrysk. Mało realne, ale zawsze jest że komory wirowe się obluzowały.
Witam. Przewód zasilający (fotka) jest źle podłączony. Z otrzymanych wyników pomiaru oporności wynika, że uzwojenie jest wykonane do zasilania 3x230V. Przy zasilaniu jednofazowym przy rozruchu lekkim wystarczy kondensator 25µF, który podłączamy pod zacisk W i zacisk U lub V zależnie od tego jaki kierunek obrotów jest nam potrzebny. Przy rozruchu...
0.4 kW i 70kg? Coś się nie zgadza chyba. Masz podany prąd rozruchowy 3.3 razy większy niż nominalny. Czyli moc też powinna być o te 3.3 raza większa. Zależy też do czego ten silnik jest zapięty (rozruch ciężki/lekki).
A kręci wolniej jak na ciepłym?
mam problem z doborem przewodu do silnika - moc silnika 250kW, start przez soft start "in line". Przy doborze ze względu na nagrzewanie prądem przeciążeniowym. Czy powinienem brać pod uwagę prąd znamionowy, czy jego 3.5 krotność (wynika z warunków rozruchu) rozruch wydaje mi się że ciężki (pompa wody).
To proste.Żle dobrane zabezpieczenie dla tego silnika.Dla silnika o mocy 22kW prąd poboru wynosi około 44 Ampery przy rozruchu lekkim [ lekka praca silnika prąd silnika x 1,5 przy rozruchu średnim x 2 a przy rozruchu ciężkim pomnożyć przez współczynnik 2,5 Przyjmując że silnik startuje z obciążeniem średnim to zabezpieczenie powinno wachać się nie mniejsze...
Co w przypadku ciężkiego rozruchu silnika? W wypadku bardzo ciężkich rozruchów najlepiej zastosować soft-start. Jesteście pewni że wyłącznik silnikowy posiada zabezpieczenie zwarciowe? Jeżeli chodzi o Eatona, Siemensa czy Mitsubishi to tak.
Ducato euro 5 3.0 litra, wtryski są na stożku, brak podkładek miedzianych.
Zdaje się, że jednak masz świece do lepszego sprawdzenia, miernik sobie odpuść (korzystałeś zapewne z omomierza?), chyba, ze masz do dyspozycji amperomierz prądu stałego o zakresie 50A. Wszystkie cztery świece razem mają pobór prądu ok 48A. Najprostszą metodą jest wykręcenie świec i sprawdzenie "optyczne" po podłączeniu bezpośrednio do akumulatora,...
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Nie wiem jak organoleptycznie sprawdzisz filtr może na oko być ok a może być zapchany. Sprawdź wtryski jak pisałem wyżej. 11 MPa to za mało żeby odpalił. O tym też pisałem.
No to te bezpieczniki są cale Mówimy o bezpiecznikach blaszkowych. Zobacz na to https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Bezpieczniki masz w komentarzu kolegi gg790904 Pozdrawiam daro
Ja tam zawsze ustawiam na ucho. Gdy w gwieździe silnik przestaje przyśpieszać, czas na trójkąt. Czas zależy od wielkości silnika i sposobu rozruchu (lekki, średni, ciężki)
komputer u elektryka samochodowego nie wykazał żadnych błędów. Powiedz mu że te komputery mają jeszcze taką cudowną właściwość jak odczyt parametrów rzeczywistych pracy silnika. Diagnoza znajomego domowego mechanika pompa paliwa. Czy to na pewno jest pompa czy może jakaś jeszcze inna usterka pasuje do objawów ? Brak zaopatrzenia w paliwo ( syf w baku,...
Na 99% czujnik temperatury do wymiany.
mialem duzo zajec i dopiero teraz postanowilem sie odezwac otoz sprawdzilem swiece zarowe po zdemontowaniu z auta okazly sie dobre pomiar pradu ok. wymienilem akumulator na nowa future szału nie ma jak był ciezki rozruch tak i pozostał sprawdzilem zawor na pompie ok. jak polałem pompe goraca woda to zapalal od razu zadzwonilem do serwisu boscha w piekarach...
Witam. Również mam problem z avensisem 2000 D4D. Jakis czas temu byl problem z odpalaniem.....wymieniony zostal wtryskiwacz...przez jakis czas (miesiac) wszystko bylo ok. Pozniej znowu zaczely sie problemy z odpalaniem. Az w koncu za krotyms razem zaswiecila sie kontrolka od silnika i chodzil on tak jak by wogole nie mial turbiny. Teraz caly czas jest...
Ze względu na fakt, że duża wartość początkowego prądu rozruchowego powoduje duże spadki napięcia w sieci, do sieci publicznej można przyłączyć tylko silniki o mocach określonych w normie PN-58/E-05012 -> do sieci publicznej o napięciu 400V mogą być łączone bezpośrednio silniki klatkowe o mocy nie większej niż 5,5kW . O rodzaju rozruchu (ciężki, lekki)...
Wiązka sterownika gazu rozcina 4 sygnały wtryskiwaczy PB (znajdziesz gdzie się podłączył gazmen) bierze info o RPM najczęściej z cewki (tez znajdziesz) oraz plus po stacyjce też znajdziesz. Wystarczy zmostkować wtryski PB i odpali bez sterownika LPG. Chyba szara wtyczka to wiązka wtryskiwaczy gazowo-benzynowych. Dodano po 5 AEB KING w google, są jakieś...
Najsprawniej pracuje transformator gdy jest obciążony 70% mocy znamionowej. Halogen można uznać za charakter czysto rezystancyjny i jego "napięcie razy prąd" [VA] jest równe pobieranej mocy [W]. Przy napięciu 225V w gniazdku halogen 20W może pobierać moc 18W a przy np 235V będzie 22W. Pamiętaj że trafa toroidalne mają "ciezki rozruch", przy takim 300VA...
Witam Nie wiem w jakim urządzeniu pracuje ten silnik. Czy ma ciężki rozruch? Jak często jest załączany? Mam do czynienia na codzień z silnikami dwubiegowymi 30/15 HP, 1480/730 rpm, rozruch mają ciężki i w szafach są zastosowane styczniki Moeller DIL 3 M 80 - 2 szt. i DIL 2 M - 1 szt. DIL 2 M jest właśnie tym zwierającym uzwojenia 1-go biegu. Są one...
Strzelam że będzie za cienki ten agregat bo to chińskie waty, poza tym moc agregatów podaje się w kVA. Dużo zależy od tego co napędza ten silnik, czy ma ciężki rozruch.
Chylę czoła. Tak jest. Jednak nadal uważam że sprężarka olejowa to ciężki rozruch i termik powinien mieć nastawę w okolicy 1.2In. To jesteś w błędzie, i to wielkim, przestań tak twierdzić. Czy to tłokowa czy śrubowa rozruch ma lekki. Gdyż stosuje się zawory odprężające w tłokowych a w śrubowych dławienie ssania zaworem. Ciężki rozruch mają napędy jak...
Podwójne spalanie to cięzki rozruch, zadymienie, zmniejszona moc silnika, czkawki i inne trzaski z autem. Coś się pomyliło z obliczaniem tego paliwa a może licznik został skasowany?
witam właśnie wymieniam rozrząd i wał zablokowałem przez odkręcenie śruby przy rozrządzie na wysokości rozrusznika i włożenie pręta 8 a jak zablokować wałek rozrządu i czy są jakieś znaki na tym silniku bo ja nic nie mogę znaleźć
Problem ciezko pali - jesli masz mozliwosc zrob test rozruchu za pomoca diagnostyki i sprawdz cisnienie paliwa na pompie przed rozruchem i po wylaczeniu silnika, o ile sie nie myle powinno zostac pewne cisnienie ulatwiajace start silnika jesli go nie ma pompka ponownie musi je zrobic co pociaga za soba ciezki rozruch (tak jest w ciezarowkach). Zgadzam...
Czy ktoś jest w stanie powiedzieć czy w tych craftsmanach jest ten odprężnik czy nie . Nowy aku , drugi nowy rozrusznik i nadal ma problem z rozruchem ciężko mu przerzucić tylko cyka . I za którymś razem przerzuci i odpala
W sumie może tylko czy nie lepiej wykorzystać '' miękki start,, falownika , zwłaszcza że to wentylator więc klasa S1 co oznacza ciężki rozruch [lub bardzo ciężki bo to jednak 30KW].Druga sprawa to pomiar ,wykorzystywany będzie czujnik ciśnienia wraz z przetwornikiem, chodzi mi o zakłócenia , które generuje układ komutacji falownika , zakłócają one pomiar...
Spalony silnik w srutowniku to norma, ciezki rozruch robi swoje w silnikach. Moze tez byc oczywiscie przerwa w klatce wirnika, ale wtedy silnik robi sie szybko goracy i ma lekko brzeczacy dzwiek, no i oczywiscie jest sporo slabszy. Proponuje zrobic pomiar napiecia poszczegolnych faz podczas pracy silnika pod obciazeniem, mierzone bezposrednio na tabliczce...
No nie jestem w 100% pewien, czy to akurat hamulec. Gdyby hamulec był cały czas wlaczony popchniecie noża by nie wprawiło raczej w ruch silnika, a jesli by to sie udało, to po chwili silnik by sie zagrzał i mogłby sie spalic. Zalezy tez jakiego rodzaju jest ten hamulec...Hamulec moze "puszczac" ale troche gdzies bedzie przycierał i wtedy rozruch moze...
5,5kW i ciężki rozruch, jak to sprężarka Nie wiem jaka jest obecnie definicja ciężkiego rozruchu ale dawniej to wentylator miał ciężki rozruch a nie sprężarka. Dodatkowo nie powinno być rozruchu pod ciśnieniem, nie wiem jak w tej większej ale w MCH-6 jest opisane aby uruchamiać bez ciśnienia - są odpowiednie zawory sterowane ręcznie więc trzeba pamiętać....
Witam - chciałbym przekazać informacje (moim zdaniem b. przydatne) dla użytkowników silników Briggs & Stratton. Często zdarza się, że silnik ma "ciężki rozruch" (ciężko odpala - dekompresja) tak jakby akumulator był rozładowany (lub zużyty rozrusznik). Akumulator co 5 - 7 lat zazwyczaj jest do wymiany - rozrusznik raczej nie (b. rzadko zdarza się ażeby...
Dokładnie ściągasz wężyk sterujący pod ciśnieniem i do szklanki z wodą jak widzisz bąbelki masz nieszczelny parownik tylko że ten nieszczelny parownik będzie powodował trudności z rozruchem i ciężki rozruch a nie całkowitą niemożność czy brak rozruchu. Dlatego jak pisałem diagnostyka a nie wymiana, najpierw trzeba zobaczyć czego mu brakuje po prostu...
Nie robić "tuningu" z 50 cm3 na 70 cm3. Niektóre części się różnią.
Wlasnie moj pomysl ktory przedstawilem w zalaczniku to to co prezentuje Tesamed ( ciekawe kto byl pierwszy:)) z tym ze moje lopatki wychylaja sie na zewnatrz co dodatkowo zwieksza moment obrotowy , przeprowadzilem proby na 2 lopatkowym wirniku , mial bardzo ciezki rozruch jak juz wialo to sie krecil choc pozostaje problem stukania - lopatki uderzaja...
Witam Wiele firm oferuje falowniki zasilane 1 faza do silnikow 3 fazowych (do mocy ok 1,5kW) , sprawdz najpierw czy silnik jaki posiadasz mozna skojarzyc w trojkat. Jezeli to mieszadlo ma ciezki rozruch to poszukaj falownika vektorowego, bedziesz mial duzy moment w niskim zakresie obrotow (na Allegro duzo jest takich falownikow). Wczesniej stosowalo...
Po co przełącznik gwiazda trójkąt? Silnik nie powinien mieć ciężkiego rozruchu bo presostat spuszcza powietrze pomiędzy sprężarką a zaworem zwrotnym.
Skoda Fabia 1, silnik 1.9 SDI Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem z rana. Odpalił normalnie, gdy przejechałem około 100 km i zgasiłem. Nagle, po 2 godzinkach stania, strasznie ciężko kręci, wręcz nie odpala. Akumulator jest w porządku, rozrusznik też, filtr paliwa zmieniony. Czy to może być coś z tym? https://obrazki.elektroda.pl/9972281000_...
Akumulator Zacznijmy od akumulatora, trzeba sprawdzać dość często stan jego naładowania, w motocyklach są małe akumulatorki w porównaniu do samochodowych. Maja średnio od 10 do 14 Ah pojemności i gdy często robimy krótkie trasy i często odpalamy motocykl, to alternator nie zdoła nam naładować akumulatora by zrównoważyć stratę prądu, którą rozrusznik...
W sumie to nawet nie próbowałem, ale pewnie się da.
Więcej danych wejściowych - Leon 1 , 2? 1.6 8V czy 16V- to zawęża potencjalne usterki charakterystyczne dla silników. Jaka tam instalacja siedzi, jakie wtryski i ile to ma nalotu. Zakręć całkowicie gaz na butli i wypal go z rurek i parownika (pozwól żeby silnik się sam przełączył na benzynę) i pojeździj tak kilka dni. Ewentualnie zdejm wężyk podciśnienia...
Gniazdko bez styku ochronnego wyrzuć ,na to miejsce ze stykiem.Przewód PEN instalacji podłącz pod ten styk ochronny. Sprawdź połączenie,ciągłość przewodu PE do silnika i czy podłączony jest z obudową. Wiarygodny stan izolacji silnika ocenić można przez pomiar rezystancji izolacji przy napięciu 500V. Napisz czy ciężki rozruch silnika był zawsze.Bo może...
możesz wykrecić tą śrubę możesz też wymienić uszczelniacz na głowicy bez demontażu nastawnika ale jak odkręcisz głowice od pompy to już jej nie poskładasz bez wyciągania pompy , jest myk żeby to zrobić na aucie ale też nie jest łatwo Ok wiem jak to zrobic. Ale chcialem sie upewnic czy odejdzie na ten cm bez odkrecania nastawnika ? A ta duza srube pomiedzy...
http://obrazki.elektroda.pl/3295415900_1... W aucie siedzi takie jak po prawej, a powinno być jak po lewej. Moim zdaniem to powoduje sygnał "niezrozumiały".
Co wtedy się dzieje w mojej przekładni zębatej koła napędowego przy tych obrotach??? Tracę moc?? Bardziej się grzeje,czyli mam straty energii!? Nie no przekładnie zębate (nie ślimakowe) osiągają sprawności ponad 90%, a w Twoim przypadku masz po prostu większe przełożenie. Na pewno silnik pierścieniowy ,bo lepszy do ciężkiego rozruchu. Jaką charakterystykę...
Możesz wykorzystać te co są opisane jako"single-phase input 220V / single-phase output 220V" Ale najpierw sprawdź czy oby na pewno Twój falownik ma możliwość takiej pracy i jak go sparametryzować do takiej pracy. Inna kwestia co czemu chcesz sterować tymi wentylatorami z falownika? Jak bardzo obniżasz/podnosisz obroty? To są silniki jednofazowe z kondensatorem...
Układ soft start jest stosowany przy ciężkich rozruchach np trafa 400W obciążonego 6 kondensatorami po 10 000 uF. Napięcie narasta stopniowo a nie gwałtownie.
Krótko i na temat - nie, kondensator musi być właśnie takich parametrach jak wyżej. Do rozruchu ciężkiego to albo silnik trójfazowy,albo jednofazowy o większej mocy.
Jak skasujesz błąd to wraca? Bo typowo te silniki miały problem z odpalaniem ale winny był układ paliwowy. Nieszczelność na uszczelce pompy tandem. Sama pompa tandem i wisienka na torcie uszkodzone uszczelnienia pompowtrywkiwaczy i/lub wyrobione gniazda po nie. Drugim podejrzanym jest czujnik ale na wałku i te faktycznie padają ale inny kod błędu. Jak...
Trzeba brać po uwagę stopień zużycia silnika. Zalewanie jednostki napędowej gęstszym olejem jest częstą praktyką, która pozwala na jego dłuższą eksploatację. Jedyny mankament, to trochę cięższy rozruch silnika w niskich temperaturach.
Moim skromnym zdaniem elektryka softstart jest dla sprężarki szkodliwy ?! Naprawdę? Wszyscy uważają (włącznie z producentem pompy), że soft-start zapewni dłuższą żywotność sprężarce. Jest inaczej? Na "sztywno": rozruch ciężki; punkt zero prąd rozruchowy x5 znamionowy, no może x7 i po 5 - 10 okresach jest stan ustalony, do którego prąd dąży ekspotencjalnie...
Kiedy w tym modelu bedzie uszkodzony jeden z czujnikow SID 21 lub SID 22 to objaw bedzie wlasnie taki dlugi rozruch. Ale wtedy sterownik sygnalizuje o usterce jednego z czujnikow. To nie bedzie ten problem. W twoim przypadku sterownik nie otrzymuje jednoczesnie informacji z dwoch czujnikow. Dla sterownika silnika EMS silnik stoi w miejscu. Taki sam...
Zapowietrzony układ paliwa , lub walnięty zaworek paliwa na pompie (wyjmij tłoczek ) .
A co zrobić jak mamy taki silnik i ma średnio ciężki rozruch ? Są sprzęgła mechaniczne lub hydrauliczne co powodują lżejszy rozruch . I jak kolega pisał poeksperymentować z czasem przełączenia G/T .
Dennica - niech będzie, kondensator raczej nie, bo to ma wielkie znaczenie szczególnie chyba jednak przy ciężkim rozruchu.
Witam posiadam silnik pierścieniowy oraz rezystor rozruchowy urządzenia te nie pracowały nigdy razem. Silnik ma pracować w aplikacji o rozruchu ciężkim. Czy rezystor jest odpowiedni do silnika ? dane silnika: Moc - 75kW stojan 380V/139 A wirnik - 256V/179 A Do tego rezystor rozruchowy dane : rozruch średni - 260kW rozruch ciężki - 200 kW U/I wirnika...
Na dzień dobry to trzeba obejrzeć jak to ustrojstwo wygląda w środku. Na pierwszy rzut to obstawiam zasilacz bo on pracuje no-stop. Standardowo luty, elektrolity, połączenia.
Ciekawe, kiedyś żarówki halogenowe robiły takie problemy i miały rozruch cięższy niż żarówki zwykłe, a teraz zamiast niskiej rezystancji zimnego włókna mamy kondensatory za mostkiem prostowniczym w zasilaczach LED. Mikrokontrolery są teraz tańsze niż układ w wersji analogowej i pewnie można zrobić diagnostykę... takie czasy. Z tego co zrozumiałem to...
Witam a ja posiadam S15 i w moim traktorku po zalaniu go wodą zobaczyłem że cieknie z wylotu filtra powietrza woda i też po przykreckreceniu go korba woda wylewa się z wydechu co może być przyczyną pomóżcie
Wymiana pompki nie pomogła, nawet nie wiem czy nie jest gorzej bo auto po 4 godzinach już miało problem z odpaleniem. Wymieniałem wkład, cała obudowa została stara. Przy składaniu zauważyłem, jeden króciec który zasysa paliwo ma taki jakby zatrzask z boku, który w żaden sposób nie chce dojść do końca. Nie wiem czy to było założone wcześniej bo nie zwróciłem...
witam Z racji że mówimy o efektach praktycznych, czy wymiana sodówek na metalohalogenowe zadziała to praktycznie tak. Nie trzeba wymieniać niczego i żarówki wcale się nie niszczą. Jedyny efekt uboczny to ciężki rozruch zimą. Poza tym trwałość taka sama jak sodówek. Tak "zmodernizowane" oprawy pracują bez awarii kilka lat.
Witam, Mam pytanko do grupy, Falownik Ig5a podłączyłem do sprężarki zamiast rozruchu G-T. 1. Liniowa charakterystyka silnik bez sprężania działa super przy sprężaniu dochodzi do utyku, nie ma siły dusi się. 2. Wektorowo nie chce przejść autotuningu wyświetla komunikat POT (Wyłączenie spowodowane brakiem jednej fazy na wyjściu falownika (U,V,W) Sprawdź...
Jak duży to sinik i co napędza:?: Czy ma lekki czy ciężki rozruch.:?: Przy ciężkim rozruchu może być duży spadek napięcia i stycznik może puszczać
Kolego sprawa prosta podgrzej ręcznie swiece tak z 10 sekund i wtedy pal silnik.
Problem rozwiązany, wystarczył dodatek do czyszczenia wtrysków paliwa.
dziś było trochę lepiej niż zwykle. Być może jest zależność od ilości paliwa w baku dziś było poniżej połowy do tej pory prawie zawsze pełny lub więcej niż pół. Wtryski były oddane na komputerowe sprawdzanie ale jak się to odbyło to nie wiem ale na każdym znalazło się wytłoczenie z datą i jakimiś numerem na każdym jednakowe. Podkładki pod wtryski założone...
Potwierdzam - u mnie też brak jakichkolwiek luzów. Mam dwie pompy do WAN-AW --> jedną po kapitalce i drugą z uszkodzoną panewką i na żadnej nie ma luzów.
Żeby zamknąć temat trzeba napisać jako ostatni. Tak więc doraźnie pomogł czyszczenie kabli, a na zimę auto upomniało sie o nowe AKU.
Witam wszystkich zainteresowanych. Po wymianie kostki stacyjki problem ustąpił.
Witam mam ten sam problem co kolega Beniamin .Auto odpala ciężko ale nie ma reguły potrafi zaskoczyć za pierwszym obrotem silnika innym razem wchodzi na obroty po czym spada i nieistotne czy na zimnym czy ciepłym silniku. Choć zauważyłem że jak są mrozy rano przeważnie odpala na dotyk później już to różnie bywa.Zdarza się też że jak odpali jest takie...
Pewnie z powodu gdyby goście mieli ładowarki do telefonów czy laptopów z ciężkim rozruchem Albo któryś z klientów przyjechał Teslą.
Nie pojawia się dysk tylko most USB. Z dźwięku (na laptopie) ciężko ocenić rozruch. Jeśli dysk rozpędza talerze, to problemem będzie dalej po stronie mechaniki/SA.
Czy masz podgląd ciśnienia paliwa w momencie rozruchu gdy ciężko pali?
Sprężarka ma własny silnik. Więc bez wentylatorów, bez paska i bębna silnik nie ma ciężkiego rozruchu, a 12 uF to jest kondensator do faktycznie ciężkiego rozruchu. Spodziewałem się wartości rzędu 7 uF lub 8 uF. Silnik od bębna ma kondensator 7 uF. A agregat/sprężarka 12 uF, wygląda na to, że sprężarka potrzebuje większego kopa.
Witam, wymieniłem kpl. Sprzęgło w moim transporterku, po tygodniu podczas podjeżdżania pod stromy podjazd z przyczepą auto zgasło. Po odpaleniu silnik działał kilka sekund po czym gasł. Były błędy P0653 i brak sygnału z czujnika położenia wału. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Po około 8 dniach znów to samo. Lecz tylko błąd P0653 „wysoki...
Mamy pomysły,zebys sprawdził pod diagnoza co mu brakuje jak krecisz i co mu brakuje pod maska.
Zasugeruję wykorzystanie softstartu. Nic nie sugeruj, tylko przeczytaj instrukcję obsługi. Pompa nie ma rozruchu ciężkiego, a komplikowanie instalacji jest bezsensowne.
Ta sprężarka bywa znana jako hs 21 tak naprawdę prawidłowo to typ 440 jest to wybite na cylindrze blisko rogu przy połączeniu cylindra z komorą korbową . Silniki z pralek może mają i moc podaną katalogowo ale konstrukcja silnika jest po prostu słaba .Miałem silnik 1,1kw typowy silnik w pełnej obudowie i przy ciężkim rozruchu w kompresorze używanym sporadycznie...
Jak wyżej Wróżki wyjechały na wakacje. Może jakieś dane z tabliczki? ... Silnik nie zawsze wymaga przełączania G/T, do czego to ma służyć, czy rozruch ciężki, jakie jest zasilanie. Przy określaniu przekroju znaczenie ma również jak będzie ułożony przewód, jak zabezpieczony silnik... (w większości przypadków na silnik 11kW spokojnie wystarczy 4x4).
Te zasilacze, to przetwornice. Nie ma tam ,,ciężkiego rozruchu halogenów" bo najpierw ładuje sie kondensator elektrolityczny na wejściu, startuje przetwornica, uruchamiająca lampy halogenowe. Mało tego, z reguły te zasilacze mają układ ,,miękkiego startu" celem wydłużenia życia lamp. 2 x 200W to ok, 2,5 A.przy 230VAC - 10 A zabezpieczenie wystarczy...
Jest jeszcze coś - urywające się wały korbowe - ekstremalnie zgotowany blok silnika traci osiowość podpór wału na skutek odkształceń termicznych. Innych metod niż organoleptyczne to nie ma - silnik nie ma żadnego "rejestratora parametrów eksploatacji". Zbytnie zadymienie, oddychanie przez odmę, ciężki rozruch, nierównomierna praca, głośne metaliczne...
Tak programowo. Regulacja jak w standardowej sekwencji. Sonda nie bierze udziału w korekcji mieszanki ale stanowi podgląd regulacji.
Takie maleństwo ? Czy to nie przerost formy nad treścią , czy tylko teoria? A jaki rozruch? ciężki czy lekki :-) , silnik klatkowy przypuszczam? http://www.elektroinstalacje.info/articl...
W ogóle to odpala ?, jak z mocą ?, jak z pracą na wolnych obrotach? , sprawdzałeś czy jest iskra?, wtrysk mechaniczny? Masz może tam gaz?
Sprawdź kąt wtrysku. Podłącz VAG silnik rozgrzany VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 zablokować nastawy Wartość 50-55 zależnie od silnika. Gryzący dym to niespalona ropa z uwagi iż zostaje wstrzyknięta do cylindra w złej chwili. Przerabiałem to w swoim. Objaw ciężki rozruch, przy pierwszym zimnym rozruchu. Mogę podesłać manual
Czy dla złagodzenia bardzo częstego rozruchu ( co 10s )i rozruchu ciężkiego silnika indukcyjnego ( 4 kW, 740 o/m) można zastosować softstart i czy w tych warunkach rozruchu, softstart spełni swe zadanie lub proszę o podpowiedź co ewentualnie zastosować. Taki ciężki i częsty rozruch potrzebuje maszyna dla prób wytrzymałościowych.
ciezki sprzęt rozruch tyrystorowy rozruch wentylator
potencjometr liniowy logarytmiczny żarówka omnilux wałka laserowej
współczesne badziewie radmor5412 przestrojenie
Sterowniki do Olivetti d-copia 3503MF: Instalacja i Aktualizacje Reset programatora Theben TR 610 top2 - instrukcja