Regulator jest czysto mechaniczno-hydrauliczny .
Spotkałem się kiedyś z tym błędem ale nie miał on wpływu na rozruch
Cześć, A co w momencie, gdy kasuje błąd a on uporczywie pojawia się po ok 700km z komunikatem, Usterka silnika, usterka układu oczyszczania spalin, pojawia się kontrolka serwis, urea, silnik, rozruch zabroniony za ok 1200 km. Ostatnio wymieniłem pompę adblue i komunikat znowu się pojawił :-) Do tej pory komunikat kasowałem już 3x :-)
Panowie. Dolot czysciutki. Udalo mi sie odczytac bledy i jest blad p0180 , czyli blad czujnika temperatury paliwa. Czy to moze byc powod ? Czy to jest ten przy filtrze paliwa ? Pozdrawiam Nie, wpływu na utrudniony rozruch nie.
sprawdz czy w przewodach paliwowych lata powietrze napisz opis bledu
Jeden stały plus drugi 15 jak przekrecisz kluczyk i trzeci impuls 12v na rozruch nie bezpośrednio do rozrusznika
Jak to przekręcenie kluczyka rozładowuje akumulator? Może nie jest naładowany. Co rozładowuje akumulator? Badałeś pobór prądu na postoju po ustabilizowaniu się elektroniki? Klemy na aku poprawnie zamontowane? Podmieniałeś aku na inne? Co podpinałeś na krótko? Opisz dokładniej wszystko? Może masz niesprawny rozrusznik i nie kręci?
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
Witam. Na wstępie zaznaczę, że bardzo słabo znam się na francuzach. Mam xantię z 2000 r. jest to anglik z kiepsko zrobioną przekładką. Jeśli chodzi o elektronikę to ktoś to zrobił strasznie amatorsko:( Jeżdżę nią do pracy już od ponad roku i pomimo amatorki nie miałem żadnych większych problemów z elektroniką. Aż do przed wczoraj. Postawiłem autko pod...
Witam ! Samochód przy porannym odpalaniu zachowuje sie troszkę dziwnie . Po przekreceniu kluczyka silnik zapala i natychmiast gaśnie . Po ponownym przekreceniu zapala ale ma bardzo niskie obroty i dopiero po sekundzie wchodzi na obroty prawidłowe. Pracuje około trzy- cztery sekundy i ponownie gaśnie. Trzecie przekrecenie to ponownie chwila zbyt niskich...
Czarny wchodzi od spodu do tych dużych bezpieczników, a ten czerwony i żółty idą do tej wtyczki. Wymieniłem stacyjkę i dalej nic. Na czerwonym po przekręceniu stacyjki w pozycję rozruch powinno pojawić się napięcie.
Witam. Mój tata posiada Citroen'a Berlingo 2.0 HDI z 2004r. I od pewnego czasu ma następujący problem mianowicie; Auto wgl nie reaguje na rozruch, po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie odpowiada, a kontrolki na panelu przygasają. Akumulator jest nowy także jego usterka jest wykluczona. Próba odpalenia przy pomocy drugiego auta zakończyła się również...
Sprawdzałem wtryski w jednej z firm w Białymstoku.Stwierdzili,że są ok.Dziś jestem umówiony z mechanikiem od citroena.Zobacze co on stwierdzi.
Komuś udało się dowiedzieć co wywołuje te błędy. Mam to samo auto na chwile obecną nie odpala . Odciął Ci zasilanie - to kluczowe pytanie - odpowiedz? Jeśli masz dokładnie te same błędy to po prostu wymień akumulator. ;-) Mi pomogło. Kluczowe. Sprawdź nim wymienisz akumulator czy masz ładowanie alternatora bo przy tych błędach miałem padnięty alternator....
Hej, Na początek podziękowania dla autora tematu za ogrom włożonej pracy, aby tak opracować całość. Mam problem z ADBLUE w C4B7 2017 r. Zaczęło się od komunikatu "usterka systemu, rozruch niemożliwy za 1100 km". Dolałem płyn, kontrolki UREA i SERVICE zniknęły na jakiś czas, ale po kilku kilometrach problem powrócił. Do tego zapalił się check. Na kompie...
wymiana BSM na drugi o tych samych nr Nie było potrzeby zadnych adaptacji Jedynie skasowanie błedów poprzedniego auta Zawilgocenie BSM najprawdopidobniesz dostało sie przeż skapijącą wodę z gąbki uszczelniającej podszybie Teoretycznie skrzynka bezpieczników sucha czysta a jednak... Nawet nie było widać oznak wilgoci jednak woda dostała sie przez uszczelnienie...
Witam, Ostatnio mam problem z moim dostawczakiem - Citroen Jumper 3.0 2010r. Bus ma problemy z odpalaniem - przydusza się i szarpie Zaczęło się to z 4 miesiące temu. Pierwsze objawy szarpania i przyduszania. Nie były jednak tak odczuwalne i jakoś na początku nie zwróciłem na to zbytnio uwagi. Kiedy objawy zaczęły się nasilać, stwierdziłem, że zajadę...
Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemami poniekąd związanymi z DPF, pisze poniekąd ponieważ mój mechanik wskazuje że mogą to być błędy związane z elektroniką i co gorsza on nigdy z takimi się nie spotkał i że prawdopodobnie czeka mnie wizyta w ASO. Model C4 Grand Picasso 2.0 HDI 2015 rocznik Błędy jakie wyskakują to: Układ DeNOX chroniący przed...
Dzięki panowie Georges, ktoś mi też podpowiedział żeby zwrócić uwagę na rozrusznik, wg. mnie kręci całkiem szybko ale ponoć sporo osób które miały z nim problem też tak uważało. O wtryskiwaczach również czytałem. Czy możesz podpowiedzieć jak sprawdzić predkość wału przy rozruchu? Rozumiem że parametr ten trzeba sprawdzić w warunkach przy których rozruch...
Nie. Uszkodzona swieca żarowa powoduje utrudniony rozruch i kopcenie silnika podczas rozruchu.
"Prekodowanie polega na przygotowaniu transpondera pod markę lub dany typ immobilizera. Odpowiednio przygotowany transponder jest gotowy do zamontowania w kluczyku i zaprogramowania w samochodzie przy pomocy kodu pin znajdującego się na oryginalnej karcie kodowej lub jeśli go nie ma, można go odczytać z centralki immobilizera, ECU lub innego modułu...
My na Poczcie mamy same Iveca Eurocargo 5 lub 6 180 KM lub 220 KM. Poczta Polska zakupiła totalne włoskie badziewia na resorach, bez zawieszenia pneumatycznego, zbiorniki paliwa 120L, codziennie trzeba tankować je po trasie około 300 km, palą jak smoki te solówki 23L/100 km, są awaryjne cały czas, albo DPF się zapycha w nich, albo kontrolki oczyszczania...
Nie odcina linii CAN. Bo by błędy generował. Odcina sam wentylator i przechodzi na własne sterowanie. Po rozruch panel klimatronika nie odnajduje wentylatora i się resetuje. Na próbę podłącz żarówkę przed przekaźnikiem powinno pomóc. Możesz też wyłączać pięć przed rozruchem auta. Też powinno pomóc.
Plak czyli samostart , walisz mu dawkę w kolektor na rozruch
Witam, mam problem w samochodzie Citroen C4. Mianowicie przy uruchamianiu jest chwila ciężkiego rozruchu (ciężki rozruch pojawia się też w ciągu dnia) i w tym momencie przez jakiś czas samochód szarpie, lecz obroty są równe, gdy w ciągu dnia uruchamiam go ponownie i moment rozruchu jest w porządku bez żadnych trudności, to samochód sprawuje się bez...
VF7SC9HXC9A182282 Chodzi jedynie o zasilania na których pinach i na której wtyczce (są 3), ma być + i gdzie ma być uziemienie. Samochód jest po lekkiej stłuczce i nie pali. Nie kręci rozrusznikiem. W momencie przekręcenia na rozruch słychać w BSI jakby przekaźnik, ale rozrusznik ani drgnie. Z wszystkimi systemami można się połączyć, natomiast sterownik...
. Napiecie z kostki stacyjki idzie na styk 6 10-pinowej bialej zlaczki na BSI (dwa przewody na jednej koncowce) i stamtad, przez zlaczke miedzywiazkowa pod deska rozdzielcza po stronie pasazera, do BSM. na tym przewodzie jest napięcie po przekręceniu klucza w pozycję rozruch .
To inaczej, jeśli w twoim aucie masz wycieki paliwa to najpierw napraw "to" później odpowietrz układ paliwowy i powinna twoja cytrynka zagadać jeśli to tylko roszczelniona "gruszka" która zapowietrza układ paliwowy w twoim aucie i uniemożliwia rozruch motoru.
Witam Czy ktoś z forumowiczów podpowie gdzie umiejscowiony jest w w/w aucie czujnik temperatury cieczy? Znajomy podpowiedział mi, iż jego uszkodzenie a co za tym idzie złe wskazania temperatury silnika mogą mieć wpływ na rozruch i dawkę paliwa.
Podmieniałem akumulator na inny sprawny i też nie kręci Masz odpowiedź, że to nie jest wina akumulatora. Jeżeli chcesz mieć 100% pewność kondycji zalanego akumulatora to jeżeli masz taką możliwość, włóż go do innego auta i sprawdź jak kręci rozrusznikiem. Czego jeszcze należy szukać, masz podpowiedź w poście #2. Napięcie przy przekręceniu stacyjki...
Wiesz co? Nie masz bladego pojęcia o czym piszesz... To nie jest złośliwość. Może pewna przekładnia Ci pomoże w zrozumieniu. Potraktuj akumulator jak wiadro wody, prąd jak wodę (jej objętość) alternator jako pompkę, a rozrusznik jako silnik hydrauliczny. Układy elektryczne w samochodach, są konstruowane tak by były autonomiczne, czyli rozrusznik pobiera...
w momencie kiedy nie chce odpalac, sprawdz zezwolenia na rozruch i czy BSI dostalo od ECU informacje zwrotna. Mialem podobny przypadel w c4, sterownik losowo "zapominal" odeslac informacji do BSI z tym ze nie mialem czasu na zabawe, a klient byl w stanie kupic zestaw startowy i topomoglo. Po ogladnieciu filmiku u Ciebie wyglada to na brak pradu, sprawdz...
Witam. w moim c4 mam problem z rozrusznikiem powodem jest bsm tak założyłem ponieważ gdy przyłożę napięcie na przewód wychodzący z bsm do rozrusznika to kręci bez problemu (jest to też dorażny sposób na odpalenie awaryjne) żeby mieć pewność musiał bym wiedzieć którym przewodem przychodzi sygnał do bsm po przekręceniu stacyjki w pozycję rozruch Przeglądałem...
Jeśli dobrze rozumiem to jeśli mam odczyty i dane z silnika to mimo nie blokuje Źle rozumujesz, komunikacja ze sterownikiem silnika działa niezależnie od immo. Zobacz w parametrach bieżących: kod immobilizera odebrany (tak/nie), zezwolenie na rozruch (tak/nie)
Witam i nie napisałeś batot jak rozwiązujesz problem bo napisali Ci rozwiązania " (w latach 80tych)". Piszesz: Więc wszystkie te w/w propozycje obarczone są wadami a zamiana PB na LiFePO4 likwiduje wszystkie wady a nawet dostaje się mnóstwo zalet jakich nie ma przy akumulatorach klasycznych PB. Tak tylko cena i nie jest to jak piszesz "za 44zł mogę...
Mam kłopot z rozruchem przy temperaturze poniżej 0 stopni ale tylko rano (pierwszy rozruch danego dnia) świece żarowe sprawdziłem dobre, mam dość gęsty olej silnikowy 15W/40 może jest on zbyt gęsty i ciężko go ruszyć. A może podacie inną przyczynę lub poradzicie co najpierw sprawdzić
Samochód już jeździ. Winny okazał się tylko komputer silnika ECU. Jego wymiana załatwiła sprawę. Troszkę problemu było z BSM, inny numer i okazało się, że nie działa rozruch i ładowanie. Powrót do oryginalnego BSM rozwiązał sprawę. Wygląda na to, że wbrew internetowym opiniom, iż BSM'y o numerach 9664997880 R09 oraz 9667199780 R09 są zamienne, to TAK...
gdy stare bsi jest zalozone to nic nie dzialalo brak wszystkiego ....na kupionym przed czyszczeniem dzialalo wszystko procz uruchomienia silnika byl brak komunikacji z ecu i zablokowany rozruch po czyszczeniu kontrolki swieca ale nie wszystko dziala
Nie przeceniał bym na twoim miejscu roli tego zaworka. On powinien wspomagać tylko rozruch zimnego silnika. To badziewie pada jak mucha. Użytkowałem kilka takich pomp z uszkodzonymi zaworkami i nie było odczuwalnej różnicy w rozruchu czy pracy zarówno zimnego jak i ciepłego silnika. Zreszta możesz go wykrecić i zamontować w pozycji na stałe otwartej...
Nie wiem skąd biorą się bzdury o konieczności doładowywania akumulatora prostownikiem. Rozruch sprawnego auta benzynowego to wyciągnięcie z aku około 0,1Ah. Ten ubytek alternator uzupełni po kilku minutach pracy silnika.
Warto jeszcze sprawdzić czy BSI nie wysyła mu stałego rozkazu. Nawet w przypadku stałego przytrzymania kluczyka w pozycji rozruch odłączy po chwili. Więc BSM bądź sam automat rozrusznika.
Chodzi mi po głowie ten citroen C5 ale I generacji. A jeśli chodzi o skode z najmniejszą ilością elektryki to w jakim okresie produkowana? Czy chodzi o taką co ma najmniej tych różnych elektronicznych gadżetów typu czujniki parkowania i inne? Tylko jeśli bym wydał np. 6 tys na citroena + wydatki na " rozruch " ( oleje, filtry itd. ), a bo się okazało...
Nie naprawią. ale kolejne uderzenie magnesu na bendixie może spowodować dociśnięcie zużytej zabrudzonej szczotki. Efekt podobny do pradawnej metody postukania młotkiem.... Na początek sprawdź klemy i do tego ich czystość. Jak okaże sie że pomoże - bajka . Jak nie woltomierz w łapę i jak przy rozruchu napięcie spada do 10V - 11V (zakładając że masz sprawny...
Mala poprawka, Kybernetes. To nie BSI lecz kalkulator skrzyni biegow nie steruje przekaznika zakazu rozruchu. Pozdrawiam, Georges
Pomiędzy zespołem wtryskowym a kolektorem dolotowym znajduje się podkładka (mi przypominająca membranę). Dziękuje za pomoc i przybliżenie problemu, eliminując wtrysk(który wg mnie jest dobry) skupie się na czujniku temperatury zasysanego powietrza, regulatorze ciśnienia paliwa i centralce sterującej. pozdrawiam. Dodano po 15 Mam jeszcze jedno pytanie,...
2.0 HDI po 130000 potrzebuje jakiś 2-3sekund na pierwszy rozruch, przy 60000 potrzebował 1-2 sekund. Ponoć pompy HDI wytrzymują 250000 - 300000Km, A jak tam rozrząd ? nie jest zbyt luźny pasek, albo przestawiony ? wtedy rozruch też może byc utrudniony.
Kolego wszystko sprawdzone daje masę bezpośrednio na silnik i plus bezpośrednio na rozrusznik ,podmiana drugiego akumulatora i nic Dodano po 1 Temat wygląda tak po przekręceniu kluczyka na rozruch do BSM na pin 9 szarej wtyczki 28pin wchodzi +12v,ale z wtyczki 5pinowej na pinie 2 nie wychodzi zasilanie,czy to zasilanie powinno iść na ecu
Kolego nie pisz bzdetów jak nie znasz 1,4 hdi, już o tym pisałem. Miałem przygodę z EGR w Mercedesie om642 i akurat w tym silniku uszkodzony zawór recyrkulacji spalin uniemożliwiał rozruch auta, po prostu zaduszał silnik spalinami. Wystarczyło go odkręcić z kolektora ssącego, i można było awaryjnie zjechać z trasy. Ale masz rację, nie znam 1.4 HDi,...
Witam Panowie ponownie Tym razem mały problem z DS4 (174000km) silnik DV6C - 9HR (Siemens-Conti) Auto przyjechało 1500km z Francji bez problemu W Polsce sporadycznie używane (około miesiąca) Pewnego dnia zaczęły się problemy z odpaleniem tzn Na zimnym silniku ciężki rozruch (kręci normalnie) Jak odpali to do momentu uzyskania temp chłodziwa około 75...
Witam! Citroen C5 2001 3.0 B/G nie odpala, brak iskry. W sterowniku ciągle błąd P0336 czujnik położenia wału korbowego. Czujnik wymieniony, wiązka sprawdzona, brak prędkości obrotowej silnika. W BSI: - sterownik silnika/zablokowany, - problemy z transmisja kodu odblokowania/oczekiwanie na odp. bsi, - immobilizer/układ zgodny, - bsi zaprogramowane ze...
1.Sprawdzone bezpieczniki 2.sprawdzone napięcie po kostce stacyjki 1.czarnym wchodzi +12 2.drugim na rozruch silnik działa! 3.trzecim daje zasilanie po przekręceniu na zapłon 4.czwartym daje zasilanie po przekręceniu na zapłon. Co jest grane:Brak jakich kolwiek kontrolek na liczniku,nic nie świeci. Nie działają kierunki,wycieraczki itd. Ale działa pompka...
Dziękuję za odpowiedzi. Samochód był u mechanika, gość sprawdził stopień sprężania (wszystkie cylindry ok) i podobno coś tam z pompą wtryskową patrzył, ale ostatecznie rozkłada ręce. Mówił tak jak kolega Modern9 że wtryskiwacze mogą się zapowietrzać... Sprawdzałem świece żarowe, każda ma rezystancję około 0,5..0,8ohm. Włączenie zapłonu powoduje podanie...
Od dawna interesuje mnie tematyka samochodu elektrycznego. "Googluje" ,czytam ,oglądam , słucham wywiadów w radio i TV, dyskutuje i przekonuje . Hobbystycznie wymyślam sobie koncepcje nowoczesnego "elektryka". Z wykształcenia jestem elektronikiem starej daty, z zawodu "helpdesk" informatykiem, z zamiłowania sędzią sportów samochodowych. Do tego pracowałem...
Moim zdaniem jesli obecnie odpala jedynie na plaka (odrebne zasilanie paliwa - plak )to przyczyny raczej poszukiwal bym w ukladzie zasilania -sterowania wtryskami , skoro wg testu na listwie znajduje sie cisnienie medzy 200-230 bar rozruch ( starter elektryczny), i ponad 400 praca silnika to te elementy mechaniki , czyli pompa zostana definitywnie wykluczone...
Witajcie. Potrzebuję pomocy ! Mianowicie pewnego razu jechałem autem ( Citroen Saxo 1,5D 2001 r. na pompie firmy "BOSCH" ) i nagle zgasło. Po przekręceniu kluczyka zaczęła migać kontrolka immobilisera ( immo czytane z kluczyka ). Po szybkim sprawdzeniu okazało się że pasek na alternatorze jest luźny i nie ma odpowiedniego ładowania. Auto odpaliło na...
Mam też AX-a, moim zdaniem to nie gotuje się woda tylko masz przedmuchy pod głowicą. Sprawdź czy w płynie nie masz oleju i odwrotnie czy płyn nie dostał się do oleju. Tłumaczyło by to trudny rozruch i większe spalanie. Miałem podobny przypadek, wymiana uszczelki rozwiązała problem. Pozdrawiam
Dzień dobry, czy kiedy podłączę prostownik pod akumulator, którego nie wypnę z samochodu to czy napięcie nie podskoczy do 18V? Prostownik daje na wyjściu 14,6V a kiedy podepnie się kondensator bo bez problemu skacze do 18V. A w samochodzie elektroniki jest pełno. Powodem podłączenia ma być już leciwy akumulator a po prostu mam możliwość sobie ładować...
Witam, mam od dwóch tygodni problem z Citroenem Jumperem. Samochód nie chce odpalić. Pompa ładuje ciśnienie na rozruch ok 200bar także jest ok. Ale co mnie zmartwiło, to brak impulsu na wtryskiwacze ze sterownika. Komputer nie pokazuje korekty dawki paliwa. Wyświetlane są takie błędy: p0200, p0251- elektrozawór regulacji wydatku paliwa, p062B- obwód...
Kupiłem topla 75ah. Nieco mały ma rozruch bo chyba 400 amper ale daje radę. Chwilowo żadnych większych tras nie robilem więc raczej nie miał okazji sie podladowac. Niemniej odpala a auto jedzie jakby żwawiej, tj pracuje równo. Zniknął efekt przygasania świateł podczas powołanej jazdy. Dam znac jak pojawia się nowe objawy.
Hej, czy udało Ci się ustalić powód takiego stukania na zimnym, bo mam taki sam problem ze swoim?
Kazdy prosty diesel tak ma ze przy każdym rozruch świece zostają załączane jesli chcesz aby tak nie było to odłacz przekaźnik który znajduje sie koło pojemniku z płynem chłodniczym po lewej stronie maski na dole :)
Witam. Pacjent do Citroen C3 1.4 8V 2005r. Objawy to: - falowanie obrotów; - wypadanie zapłonu; - cieżki rozruch na zimnym silnuiku. Co sprawdzone: - cisnienie paliwa - ok; - cisnienie sprężania - ok; - zawory i rozrząd - ok; - układ zaplonowy - ok; - podcisnienie w kolektorze 633mbar - ??? - uklad dolotowy szczelny; - sondy - ok; - przepustnica - ok...
Koledzy i koleżanki jak w temacie, zbiornik od adblue z w/w auta, Parametry odczytane = ilość adblue 3L, zbiornik fizycznie pełny. Błędów brak, pompka działa, Komunikat 'dolej adblue, niemożliwy rozruch za 900km'. Zbiornik wyjęty z auta, spuszczone ok 20L. mocznika. Po otwarciu dekla od zbiornika ukazała się elektronika. Pytanie do kogoś kto to już...
Krzych606, nie rób sobie jaj z kolegi. Przyczyn może być wiele. Podepnij pod komputer i sprawdź co powie. Ciśnienie w układzie hydraulicznym nie wpływa na rozruch silnika. Niewpięta kostka do komputera podwozia powoduje brak możliwości uruchomienia. Tak samo uszkodzony przewód tej kostki (przy lampie lubi się uszkadzać po strzałach).
Nie mam pojęcia koleś mówił, że jest wszystko ok po podpięciu do komputera i stwierdził, że ma tak samo i pewnie się zapowietrza Dodano po 3 świece, pompa sprawdzona u mechanika i niby ok. Ja osobiście się kompletnie na tym nie znam wszyscy rozkładają ręce. Myślę osobiście,że może to pompa jednak nie podaje odpowiedniej ilości paliwa na rozruch ale...
Witam, posiadam Citroena Berlingo 1.9 dw8b z 2002r, kupiłem go nowego w polskim salonie. Auto ma przejechane 260000 km. Po przebiegu 180000 km wymieniłem pompę wtryskowa bo silnik nie odpalał na ciepłym. Do tej pory było wszystko ok. Kilka dni temu z pod pokrywy pompy pojawił się wyciek paliwa, więc wymieniłem oring pod pokrywą. Paliwo nie cieknie ale...
Masy mierzyłem też spadek napięcia podczs rozruchu niema prawie (0,2v) różnicy między korpusem silnika aklemą (-) wzgledem (+). a całość spada do 11,22V. czujnik według mnie też podejżany ma odprysk plastiku osłaniającego cewkę ale nie jestem pewny czyto nie było już przed wymianą sprzegła. zmierzyłem jeszcze raz rezystancję teraz pokazuje 381 omów....
Witam, jak wyżej. Rok 2008. ECU EDC16C34 nie ma komunikacji - przyczyna - brak + po stacyjce. Masy i stały + obecne. Podając + po stacyjce na ECU (niebieski przewód w złączu gdzie jest CAN i K-line) komunikacja jest ale dalej nie kręci rozrusznik. Plus po stacyjce nie wychodzi z BCM. Podmieniłem BCM i dalej to samo. Stacyjka ok - plus po stacyjce i...
Zmierz napięcie na akumulatorze przed rozruchem, po rozruchu na pracującym silniku i po przejechaniu jakiegoś odcinka drogi (najlepiej kilkanaście - kilkadziesiąt kilometrów) bez ponownego rozruchu silnika.
Witam! Mam taki problem, że wskazówka obrotomierza najprościej mówiąc co drugi rozruch auta przechodzi przez całą tarcze i zatrzymuje sie na ograniczniku i przy przygazowaniu nie moze dzwignąc sie do góry no bo własnie trzyma ja ten bolec, ogranicznik. Dopiero zgaszenie i ponowne zapalenia przywraca wskazówke na swoje miejsce. Mam nadzieje ze zrozumiale...
Witam! Potrzebna pomoc w postępowaniu z Lexią w zakresie inicjacja i adaptacje citroen C2 1.4 54KW (ecu J34P JOHNSON wymieniony z powodów -niżej w opisie). Teraz o co chodzi -aby dokładnie wykonać procedurę wykasowania wartosci adaptacyjnych i ecu przyuczyło się do nowych warunków -bo ecu nowe więc wszystko jest nowe. 1 wchodzę w te zakładkę potwierdzam...
co do paliwożerności aveo - mój 1,2 84 km (t255) spala 7 (zimą mniej bo niższe prędkości i bez klimy) - 8,5 litra (latem z włączoną non stop klimą) ale lpg. benzyna idzie tylko na rozruch (benzyna za 50zł wiec niecałe 10l na 2,5 miesiąca). przebieg: ok 20km w trasie i ok 30km w mieście. więc nie jest aż tak żle. fiat punto II FL (1242ccm 60km) spalał...
moc ma? wymiana zaworu byla bezcelowa. sprawdz w parametrach cisnienie paliwa gdy gasnie oraz podczas rozruchu gdy nie odpala
Problem polega na tym, że podczas rozruchu czasem świeci się kontrolka grzania świec a czasem nie (przy zbliżonych temperaturach). Kiedy kontrolka się zaświeci na kilka sekund i zgaśnie to nie ma problemu z rozruchem silnika. Jeśli kontrolka nie zaświeci się to można zauważyć, że jednak jest zwiększony pobór prądu, bo na kilka sekund przygasają inne...
Jakie ciśnienie paliwa w czasie rozruchu?
Do puki nie odpalisz nie będzie wiadomo , jakieś zanieczyszczenie , nagar który dostał się na przylgnię zaworu i mamy nieszczelność która powinna ustąpić po rozruchu . Silniki kupowane z gwarancją rozruchową to także loteria .
Zostaw ten czujnik, on nie ma wpływu na odpalanie - masz inną przczynę braku rozruchu.
Błąd związany z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi.Mogą być przetarte przewody wtryskiwaczy w wiązce silnika w plastikowych rynienkach.
Błędy sterownika U2000 błąd zdalnego wzbudzenia P1693 anomalia odbioru sterowanego polecenia rozruchu
Sprawdź Lexią czy podczas rozruchu pokazuje prędkość obrotową silnika.
Do sprawdzenia czujnik położenia wału, jest tego dużo w internecie, nawet jak go sprawdzić prostym sposobem . Ostatnio miałem podobne objawy w moim sharanie,okazało się że czujnik fiksował gdy dostawał temperatury,a komputer wcale go nie wykrywał że jest walnięty.
298 bar na listwie. W CR I generacji książki podają 350 bar. To teraz jeszcze prędkość obrotową w trakcie rozruchu.
Nie będę cytować treści instrukcji kasowania, ale proszę o wskazanie sposobu na usunięcie ponownego pojawienie się symbolu kluczyka tuż po kolejnym rozruchu,taką przypadłość ma mój Citroen C4 /2005r./
Nie przy rozruch, można jeszcze jak nie odpala sprawdzić testerem czy widzi obroty.
Na fotce zaznaczyłem gdzie należy podać PLUS. Minus zapnij za korpus silnika.
Przy zużytych trzonkach albo prowadnicach powinien pobierać olej, zwłaszcza z zimnego rozruchu. Niestety wtedy trzeba zrobić remont głowicy, ustawianie zaworów nic wiele nie wniesie. Jakie masz teraz ciśnienia po ustawianiu luzów i jaki MAP po zagrzaniu silnika do temperatury pracy?
rozumiem że paliwo w czasie rozruchu leci, iskra na świecy jest to pozostaje sprawdzić czy jest wysterowanie na wryskiwaczem można podłączyć kontrolkę np. 2w i sprawdzić czy w momencie rozruchu miga.
Witam. Dopiero wczoraj miałem możliwość sprawdzenia napięć w aucie. Po podpieciu nowego ori czujnika faktycznie na jednym z pinów pokazało się zamiast 5v dokładnie 0,48v. Podczas kręcenia napięcie natomiast spada do ok 0,20/0,22v i auto nie odpala. Zamówiłem dziś manometr do pomiaru Ciśnienia w układzie cr bo na obecną chwilę została nie sprawdzona...
Sprawdzić przelewy, ciśnienie w szynie i obroty w czasie rozruchu.
dochodzi sterowanie ze stacyjki na rozrusznik podczas pozycji rozruch?
Za malo danych, aby cokolwiek wyjasniac. Trzeba by widziec parametry biezace przy rozruchu.
Do alternatora. Zamieniając go w prądnice. Do rozruchu ciepłego silnika. I wspomagania przy przyspieszaniu.
To zlokalizuj ten "klik". Może być przekaźnik (dotykając palcem obudowy przekaźnika, wyczujesz który się załącza podczas rozruchu). Klik może wydawać też rozrusznik, przyczyna zdarte szczotki, przerdzewiały główny zestyk na automacie. Zrób jakieś pomiary, usterka banalna.
Zacznij od sprawdzenia czy rozrusznik "na krótko" działa i czy uda się odpalić silnik
Tak nikt Ci nie pomoże. Musisz wyjąć rozrusznik i sprawdzić mając go na stole i pod napięciem. Być może masz zuzyte tulejki na wałku wirnika, może bendix. Kontrolki przy rozruchu przygasają?
Stacyjka może już nie łączyć. Znajdź kostki wychodzące ze stacyjki i zobacz jak tam z napięciami. Stacyjka ma 3 (4) położenia. 1- wyłączony, 2 - zasilanie, 3 - zapłon, a 4 rozruch.
który to przekaźnik w BSM Prawdopodobnie żaden na wierzchu tylko któryś wlutowany w płytę w środku BSM. Nie napięcie na tum kablu ma być w chwili trzymania stacyjki na rozruch, po puszczeniu napięcie zanika. Lepiej poszukaj BSM po numerach bo grzebanie w nim w poszukiwaniu przekaźnika to słaby pomysł.
A jakie jest ładowanie ?????
Wiec zacznij od dokladnego sprawdzenia rozrzadu. Jesli rozrzad jest w porzadku, to brak synchonizacji wynika z braku sygnalu ktoregos z czujnikow lub duzego przesuniecia fazy sygnalu. Jesli nie masz oscyloskopu, zmajstruj sobie probnik diodowy. Rzecz prosta i bardzo pomocna. Przy predkosci obrotowej rozruchu bedziesz wyraznie widzial obecnosc lub brak...
Dziękuję za pomoc. Elektromechanik po podłączeniu komputera wyświetliło przekroczony limit adblue, chociaż zbiornik adblue jest pełny i wyświetla się komunikat usterka układu oczyszczania spalin, zabroniony rozruchu za 150km serwis musi być z komputerem
citroen rozruch citroen prąd rozruch citroen xsara picasso rozruch
zmywarka buczy electrolux czerwona kontrolka oznaczać czyszczenie video
calormatic ustawienia vaillant ustawienia
Klawisze na desce rozdzielczej BMW 520 1999 E39 - funkcje i znaczenie Dobór prądu znamionowego SSR i bezpiecznika dla grzałek 1250W w układzie trójkąt