Spotkałem się kiedyś z tym błędem ale nie miał on wpływu na rozruch
Regulator jest czysto mechaniczno-hydrauliczny .
Mala poprawka, Kybernetes. To nie BSI lecz kalkulator skrzyni biegow nie steruje przekaznika zakazu rozruchu. Pozdrawiam, Georges
Panowie. Dolot czysciutki. Udalo mi sie odczytac bledy i jest blad p0180 , czyli blad czujnika temperatury paliwa. Czy to moze byc powod ? Czy to jest ten przy filtrze paliwa ? Pozdrawiam Nie, wpływu na utrudniony rozruch nie.
Jeden stały plus drugi 15 jak przekrecisz kluczyk i trzeci impuls 12v na rozruch nie bezpośrednio do rozrusznika
Nie przy rozruch, można jeszcze jak nie odpala sprawdzić testerem czy widzi obroty.
dochodzi sterowanie ze stacyjki na rozrusznik podczas pozycji rozruch?
Cześć, A co w momencie, gdy kasuje błąd a on uporczywie pojawia się po ok 700km z komunikatem, Usterka silnika, usterka układu oczyszczania spalin, pojawia się kontrolka serwis, urea, silnik, rozruch zabroniony za ok 1200 km. Ostatnio wymieniłem pompę adblue i komunikat znowu się pojawił :-) Do tej pory komunikat kasowałem już 3x :-)
Plak czyli samostart , walisz mu dawkę w kolektor na rozruch
sprawdz czy w przewodach paliwowych lata powietrze napisz opis bledu
Witam ! Samochód przy porannym odpalaniu zachowuje sie troszkę dziwnie . Po przekreceniu kluczyka silnik zapala i natychmiast gaśnie . Po ponownym przekreceniu zapala ale ma bardzo niskie obroty i dopiero po sekundzie wchodzi na obroty prawidłowe. Pracuje około trzy- cztery sekundy i ponownie gaśnie. Trzecie przekrecenie to ponownie chwila zbyt niskich...
"Prekodowanie polega na przygotowaniu transpondera pod markę lub dany typ immobilizera. Odpowiednio przygotowany transponder jest gotowy do zamontowania w kluczyku i zaprogramowania w samochodzie przy pomocy kodu pin znajdującego się na oryginalnej karcie kodowej lub jeśli go nie ma, można go odczytać z centralki immobilizera, ECU lub innego modułu...
który to przekaźnik w BSM Prawdopodobnie żaden na wierzchu tylko któryś wlutowany w płytę w środku BSM. Nie napięcie na tum kablu ma być w chwili trzymania stacyjki na rozruch, po puszczeniu napięcie zanika. Lepiej poszukaj BSM po numerach bo grzebanie w nim w poszukiwaniu przekaźnika to słaby pomysł.
Wydaje mi się ,że to napięcie jest troche małe. Zobacz czy wszystko masz tam dobrze poskładane i może zobacz na krótko jaki bedzie rezultat.
Jak z tego równania wynika zwiększenie pojemności musi pociągnąć zwiększenie choćby jednej danej po prawej stronie Nadal kolega błądzi jak dziecko we mgle. :D Wzór jest prawidłowy tylko mówimy o dwóch różnych rzeczach. Kolega uparcie twierdzi, że większy akumulator wymaga dłuższego ładowania i ma rację w przypadku gdy rozpatruje dwa akumulatory rozładowane...
Jak to przekręcenie kluczyka rozładowuje akumulator? Może nie jest naładowany. Co rozładowuje akumulator? Badałeś pobór prądu na postoju po ustabilizowaniu się elektroniki? Klemy na aku poprawnie zamontowane? Podmieniałeś aku na inne? Co podpinałeś na krótko? Opisz dokładniej wszystko? Może masz niesprawny rozrusznik i nie kręci?
sprawdz luzy na zaworach..
Stacyjka może już nie łączyć. Znajdź kostki wychodzące ze stacyjki i zobacz jak tam z napięciami. Stacyjka ma 3 (4) położenia. 1- wyłączony, 2 - zasilanie, 3 - zapłon, a 4 rozruch.
Nie żartuj skrzynia sprzęgło padlo i nie pozwala na rozruch. Odcztyaj lexia a nie żelazko
Zamek nie na wypływu.
Nie. Uszkodzona swieca żarowa powoduje utrudniony rozruch i kopcenie silnika podczas rozruchu.
Sprawdzałem wtryski w jednej z firm w Białymstoku.Stwierdzili,że są ok.Dziś jestem umówiony z mechanikiem od citroena.Zobacze co on stwierdzi.
. Napiecie z kostki stacyjki idzie na styk 6 10-pinowej bialej zlaczki na BSI (dwa przewody na jednej koncowce) i stamtad, przez zlaczke miedzywiazkowa pod deska rozdzielcza po stronie pasazera, do BSM. na tym przewodzie jest napięcie po przekręceniu klucza w pozycję rozruch .
Zmierz napięcie na akumulatorze przed rozruchem, po rozruchu na pracującym silniku i po przejechaniu jakiegoś odcinka drogi (najlepiej kilkanaście - kilkadziesiąt kilometrów) bez ponownego rozruchu silnika.
Rozrusznik zapieczony lub ma zawarcie.
To inaczej, jeśli w twoim aucie masz wycieki paliwa to najpierw napraw "to" później odpowietrz układ paliwowy i powinna twoja cytrynka zagadać jeśli to tylko roszczelniona "gruszka" która zapowietrza układ paliwowy w twoim aucie i uniemożliwia rozruch motoru.
Aha no to racze nie NTC.
Witam Czy ktoś z forumowiczów podpowie gdzie umiejscowiony jest w w/w aucie czujnik temperatury cieczy? Znajomy podpowiedział mi, iż jego uszkodzenie a co za tym idzie złe wskazania temperatury silnika mogą mieć wpływ na rozruch i dawkę paliwa.
Błąd związany z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi.Mogą być przetarte przewody wtryskiwaczy w wiązce silnika w plastikowych rynienkach.
Jeśli dobrze rozumiem to jeśli mam odczyty i dane z silnika to mimo nie blokuje Źle rozumujesz, komunikacja ze sterownikiem silnika działa niezależnie od immo. Zobacz w parametrach bieżących: kod immobilizera odebrany (tak/nie), zezwolenie na rozruch (tak/nie)
Witam, mam problem w samochodzie Citroen C4. Mianowicie przy uruchamianiu jest chwila ciężkiego rozruchu (ciężki rozruch pojawia się też w ciągu dnia) i w tym momencie przez jakiś czas samochód szarpie, lecz obroty są równe, gdy w ciągu dnia uruchamiam go ponownie i moment rozruchu jest w porządku bez żadnych trudności, to samochód sprawuje się bez...
Proponuje sprawdzić ciśnienie paliwa na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia w trakcie pierwszego rozruchu.
moc ma? wymiana zaworu byla bezcelowa. sprawdz w parametrach cisnienie paliwa gdy gasnie oraz podczas rozruchu gdy nie odpala
Mam pytanie czy ktoś posiada schemat skrzynki bezpieczników do citroena xsara I 1,4 ben. z roku 2000 . A może ktos wie jak byłaby przyczyna , porzy odpaleniu zapaliła się kontrolka koloru czerwonego kółko z kluczem i po tym już nie mam możliwości zapalenia samochodu.Efekt jest taki jakby odcięcie zapłonu .Po kilku próbach odpalenia po przekręceniu kluczyka...
Jakie ciśnienie paliwa w czasie rozruchu?
Do puki nie odpalisz nie będzie wiadomo , jakieś zanieczyszczenie , nagar który dostał się na przylgnię zaworu i mamy nieszczelność która powinna ustąpić po rozruchu . Silniki kupowane z gwarancją rozruchową to także loteria .
2.0 HDI po 130000 potrzebuje jakiś 2-3sekund na pierwszy rozruch, przy 60000 potrzebował 1-2 sekund. Ponoć pompy HDI wytrzymują 250000 - 300000Km, A jak tam rozrząd ? nie jest zbyt luźny pasek, albo przestawiony ? wtedy rozruch też może byc utrudniony.
Do sprawdzenia czujnik położenia wału, jest tego dużo w internecie, nawet jak go sprawdzić prostym sposobem . Ostatnio miałem podobne objawy w moim sharanie,okazało się że czujnik fiksował gdy dostawał temperatury,a komputer wcale go nie wykrywał że jest walnięty.
Na fotce zaznaczyłem gdzie należy podać PLUS. Minus zapnij za korpus silnika.
Witaj Piszesz, że akumulator się rozładował? Zmierzyłeś napięcie przed naładowaniem? Jak długo i czym był ładowany jaka pojemność? Sprawdź napięcie na akumulatorze przed włączeniem rozrusznika i w trakcie. Pozdrawiam Ładowany był kablami 30 minut później jak nic to nie dalo to wziąłem go do garażu i ładowałem z prostownika 20minut naładował się do...
Nie będę cytować treści instrukcji kasowania, ale proszę o wskazanie sposobu na usunięcie ponownego pojawienie się symbolu kluczyka tuż po kolejnym rozruchu,taką przypadłość ma mój Citroen C4 /2005r./
K.Freebsb = bardzo fajne pomiary !! Wzajemnie :-) Jednak widzę poważną różnicę w stosunku do moich pomiarów-czyli wartość szczytowa, podejrzewam że to wynik szybkości układu pomiarowego. Rożnica jest potężna. Mój oscyloskop to ma 1 GSps, a używałem czasów nawet 500 us. Moje pomiary potwierdzają w sumie trzy przyrządy: multimetr o dziesięciu pomiarach...
Przekaznik zakazu rozruchu jest za lewym reflektorem, nad klaksonem. Jesli nie jest wysterowany, to kalkulator skrzyni nie pozwala na rozruch. Dlaczego? Trzebaby podlaczyc DIAG. Pozdrawiam, Georges
Co jest przyczyną tego , brak skasowanej inspekcji olejowej , zatkany DPF, olej z turbo dostaje się ? Ropa w oleju to efekt częstego dopalania DPF. Jak jest za wysoki poziom oleju to sterownik teoretycznie by zabronił rozruchu by nie załatwic silnika. Nie jestem pewien/nie pamiętam czy by wpływało to na rozruch. Nie podpinaj zaworu do aku bezpośrednio...
Pomiędzy zespołem wtryskowym a kolektorem dolotowym znajduje się podkładka (mi przypominająca membranę). Dziękuje za pomoc i przybliżenie problemu, eliminując wtrysk(który wg mnie jest dobry) skupie się na czujniku temperatury zasysanego powietrza, regulatorze ciśnienia paliwa i centralce sterującej. pozdrawiam. Dodano po 15 Mam jeszcze jedno pytanie,...
Błędy sterownika U2000 błąd zdalnego wzbudzenia P1693 anomalia odbioru sterowanego polecenia rozruchu
Zacznij od sprawdzenia czy rozrusznik "na krótko" działa i czy uda się odpalić silnik
Zostaw ten czujnik, on nie ma wpływu na odpalanie - masz inną przczynę braku rozruchu.
Warto jeszcze sprawdzić czy BSI nie wysyła mu stałego rozkazu. Nawet w przypadku stałego przytrzymania kluczyka w pozycji rozruch odłączy po chwili. Więc BSM bądź sam automat rozrusznika.
Tak nikt Ci nie pomoże. Musisz wyjąć rozrusznik i sprawdzić mając go na stole i pod napięciem. Być może masz zuzyte tulejki na wałku wirnika, może bendix. Kontrolki przy rozruchu przygasają?
Witam forumowicze, mam problem z moim sierżantem, coś mu się stało, że nie odpala, mianowicie kontrolki się zapalają ( wymieniłem stacyjkę ), naciskam na rozruch... i głucha cisza. Podejrzewam cewkę rozrusznika, ale nie wiem, czy po drodze jest jakiś przekaźnik, napiszcie, co sądzicie, dziękuję z góry.
Witam! Citroen C5 2001 3.0 B/G nie odpala, brak iskry. W sterowniku ciągle błąd P0336 czujnik położenia wału korbowego. Czujnik wymieniony, wiązka sprawdzona, brak prędkości obrotowej silnika. W BSI: - sterownik silnika/zablokowany, - problemy z transmisja kodu odblokowania/oczekiwanie na odp. bsi, - immobilizer/układ zgodny, - bsi zaprogramowane ze...
gdy stare bsi jest zalozone to nic nie dzialalo brak wszystkiego ....na kupionym przed czyszczeniem dzialalo wszystko procz uruchomienia silnika byl brak komunikacji z ecu i zablokowany rozruch po czyszczeniu kontrolki swieca ale nie wszystko dziala
Sprawdź Lexią czy podczas rozruchu pokazuje prędkość obrotową silnika.
To jest silnik prądu stałego - w takim silniku nie ma kondensatora rozruchowego, ale może być przeciwzakłóceniowy. Po czym poznałeś, że kondensator jest spalony? Czy jest na nim jakiś napis? Tu jest schemat instalacji elektrycznej C5: http://www.citroen.org.pl/forum/album_pi... .
Witam. U nie dodatkowym objawem było nie zaświecania się kontrolki temperatury cieczy przy przekręceniu stacyjki. Gdy miał zapalić kontrolka temp cieczy się zapalała i po odpaleniu silnika gasła. Gdy nie odpalał to po przekręceniu stacyjki w pozycje przed rozruchem ikona temperatury cieczy się nie zapalała. Okazało się ze przewód w wiązce biegnący z/do...
VF7SC9HXC9A182282 Chodzi jedynie o zasilania na których pinach i na której wtyczce (są 3), ma być + i gdzie ma być uziemienie. Samochód jest po lekkiej stłuczce i nie pali. Nie kręci rozrusznikiem. W momencie przekręcenia na rozruch słychać w BSI jakby przekaźnik, ale rozrusznik ani drgnie. Z wszystkimi systemami można się połączyć, natomiast sterownik...
Któryś wtrysk wali na przelew i nie utrzymuje ciśnienia przy rozruchu.
Chodzi mi po głowie ten citroen C5 ale I generacji. A jeśli chodzi o skode z najmniejszą ilością elektryki to w jakim okresie produkowana? Czy chodzi o taką co ma najmniej tych różnych elektronicznych gadżetów typu czujniki parkowania i inne? Tylko jeśli bym wydał np. 6 tys na citroena + wydatki na " rozruch " ( oleje, filtry itd. ), a bo się okazało...
Nie odcina linii CAN. Bo by błędy generował. Odcina sam wentylator i przechodzi na własne sterowanie. Po rozruch panel klimatronika nie odnajduje wentylatora i się resetuje. Na próbę podłącz żarówkę przed przekaźnikiem powinno pomóc. Możesz też wyłączać pięć przed rozruchem auta. Też powinno pomóc.
298 bar na listwie. W CR I generacji książki podają 350 bar. To teraz jeszcze prędkość obrotową w trakcie rozruchu.
Nie wiem skąd biorą się bzdury o konieczności doładowywania akumulatora prostownikiem. Rozruch sprawnego auta benzynowego to wyciągnięcie z aku około 0,1Ah. Ten ubytek alternator uzupełni po kilku minutach pracy silnika.
A jakie jest ładowanie ?????
rozumiem że paliwo w czasie rozruchu leci, iskra na świecy jest to pozostaje sprawdzić czy jest wysterowanie na wryskiwaczem można podłączyć kontrolkę np. 2w i sprawdzić czy w momencie rozruchu miga.
Witam Potrzebuję schematu elektyki tej cytryny. Pojawił się problem: w sobotę jeździłem, byłem na myjni wyczyściłem auto i odstawiłem. W niedzielę wsiadam przekręcam kluczyk wszystkie kontrolki świecą sie normalnie, przekręcam na rozruch i nic!!! Cisza!!! nie słychać żadnego przekaźnika. Sprawdziłem bezpiecznik rozrusznika w BMS (L06) jest ok. zamim...
Spowodowane jest to zapewne też tym, że w wielu nowych samochodach jest utrudniony dostęp do akumulatora (Mercedes Sprinter w kabinie pod podłogą, tylko pod maską wyprowadzony biegun dodatni. Citroen C4 picasso łatwy dostęp do plusa, lecz do minusa bez narzędzi brak dostępu) a nie wszyscy muszą się na tym znać i wiedzieć wszystko dlatego zapewne instrukcje...
po rozruchu nie równe obroty,co za przyczyna
Witam, mam od dwóch tygodni problem z Citroenem Jumperem. Samochód nie chce odpalić. Pompa ładuje ciśnienie na rozruch ok 200bar także jest ok. Ale co mnie zmartwiło, to brak impulsu na wtryskiwacze ze sterownika. Komputer nie pokazuje korekty dawki paliwa. Wyświetlane są takie błędy: p0200, p0251- elektrozawór regulacji wydatku paliwa, p062B- obwód...
Sprawdzić przelewy, ciśnienie w szynie i obroty w czasie rozruchu.
witam,mam problem,może ktoś podpowie..dotyczy citroena berlingo,1,9 d z 2003 roku, mianowicie po sporych ulewach (auto parkowane na dworzu)zaczęła wariować elektryka np nie można było wyłączyć wycieraczek,nie działały kierunkowskazy,,,tak jakby nagle padły obie manetki..nie było reakcji,jednak auto odpalało i jeżdziło...następną rzeczą która padła było...
Mam też AX-a, moim zdaniem to nie gotuje się woda tylko masz przedmuchy pod głowicą. Sprawdź czy w płynie nie masz oleju i odwrotnie czy płyn nie dostał się do oleju. Tłumaczyło by to trudny rozruch i większe spalanie. Miałem podobny przypadek, wymiana uszczelki rozwiązała problem. Pozdrawiam
Za malo danych, aby cokolwiek wyjasniac. Trzeba by widziec parametry biezace przy rozruchu.
Sprawdź i podokręcaj połączenia przy + akumulatora.
Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemami poniekąd związanymi z DPF, pisze poniekąd ponieważ mój mechanik wskazuje że mogą to być błędy związane z elektroniką i co gorsza on nigdy z takimi się nie spotkał i że prawdopodobnie czeka mnie wizyta w ASO. Model C4 Grand Picasso 2.0 HDI 2015 rocznik Błędy jakie wyskakują to: Układ DeNOX chroniący przed...
Do alternatora. Zamieniając go w prądnice. Do rozruchu ciepłego silnika. I wspomagania przy przyspieszaniu.
Pomierz napięcie na słupkach akumulatora w czasie gdy druga osoba weźmie stacyjkę "w rozruch". Jeżeli napięcie drastycznie spadnie to.....podstaw aku od kogoś - jak odpali to weź ten aku wyrzuć (ten stary).
Witam. Dopiero wczoraj miałem możliwość sprawdzenia napięć w aucie. Po podpieciu nowego ori czujnika faktycznie na jednym z pinów pokazało się zamiast 5v dokładnie 0,48v. Podczas kręcenia napięcie natomiast spada do ok 0,20/0,22v i auto nie odpala. Zamówiłem dziś manometr do pomiaru Ciśnienia w układzie cr bo na obecną chwilę została nie sprawdzona...
Olej w zbiorniczku to z dużym prawdopodobieństwem uszczelka pod głowicą.
Witam. Pacjent do Citroen C3 1.4 8V 2005r. Objawy to: - falowanie obrotów; - wypadanie zapłonu; - cieżki rozruch na zimnym silnuiku. Co sprawdzone: - cisnienie paliwa - ok; - cisnienie sprężania - ok; - zawory i rozrząd - ok; - układ zaplonowy - ok; - podcisnienie w kolektorze 633mbar - ??? - uklad dolotowy szczelny; - sondy - ok; - przepustnica - ok...
nie bylo bledow synchronizacji rozrzadu
Nie naprawią. ale kolejne uderzenie magnesu na bendixie może spowodować dociśnięcie zużytej zabrudzonej szczotki. Efekt podobny do pradawnej metody postukania młotkiem.... Na początek sprawdź klemy i do tego ich czystość. Jak okaże sie że pomoże - bajka . Jak nie woltomierz w łapę i jak przy rozruchu napięcie spada do 10V - 11V (zakładając że masz sprawny...
Dzięki jutro auto wróci i będę szukał.
Jeśli brak jest komunikacji ECU-BSI auto nie odpali ale nie powinien pracować wiatrak. Zrób najpierw dobrą diagnostykę komputerową zanim wydasz kasę na te klocki które opisałeś. Do odpalenia potrzebujesz sprawne zsynchronizowane wcześniej z jednego dawcy ECU, BSI i kluczyk. Warunek jest jednak aby nie było innych usterek w samochodzie uniemożliwiających...
Kazdy prosty diesel tak ma ze przy każdym rozruch świece zostają załączane jesli chcesz aby tak nie było to odłacz przekaźnik który znajduje sie koło pojemniku z płynem chłodniczym po lewej stronie maski na dole :)
Dzień dobry, czy kiedy podłączę prostownik pod akumulator, którego nie wypnę z samochodu to czy napięcie nie podskoczy do 18V? Prostownik daje na wyjściu 14,6V a kiedy podepnie się kondensator bo bez problemu skacze do 18V. A w samochodzie elektroniki jest pełno. Powodem podłączenia ma być już leciwy akumulator a po prostu mam możliwość sobie ładować...
Do sprawdzenia filtr paliwa, przewody oraz ustawienie rozrządu, bo jeśli to się zbiegło z wymianą uszczelki pd głowica to może tam być przyczyną. Moze również wtryski zostay zamontowane na nie wyczyszczone gniazda i stare podkładki co powoduje straty ciśnienia w cylindach i utrudnia rozruch. Nie czuć dmuchania w okolicach wtryskow które np nasila się...
Patent może i dobry ale teoretycznie (citroen miał już to dawno to fakt) bo w praktyce to nie spełni swojego zadania . Po pierwsze każdy rozruch obciąża akumulator i rozrusznik. Po drugie to co już wspomnieliście -klima przestaje działać gdy wyłączymy silnik. Po trzecie , o ile wiem to właśnie rozruch (napewno w dieslu) powoduje największą emisję substancji...
musisz zacząć od proxii
Ciśnienie paliwa przy rozruchu do sprawdzenia.
Witam Mam problem z Citroenem na wtrysku takim jak w temacie. Czy ktoś może mi powiedzieć jak sprawdzić w takim gażniku- czujnik zasysanego powietrza. Tzn chodzi mi o to czy muszę go wymontować z gażnika czy wystarczy podłączyć omomierz pod odpowiednie piny na wtyku do gażnika. Ps czy awaria tego czujnika może mieć taki skutek że kiedy temp. na zewnątrz...
Sprawdzić akumulator przez podmianę na inny (dobry!), zainicjalizować skrzynię i sprawdzić rozruch. Jeżeli skrzynia nie chce się zainicjalizować na zapłonie (nie pokażą się wskazania biegów na desce po maks. 2-5 min - przy napięciu akumulatora nieco powyżej 12 V) to podpiąć komputer, odczytać defekty i postępować zgodnie z tym na co wskaże diagnostyka.
Kolego wszystko sprawdzone daje masę bezpośrednio na silnik i plus bezpośrednio na rozrusznik ,podmiana drugiego akumulatora i nic Dodano po 1 Temat wygląda tak po przekręceniu kluczyka na rozruch do BSM na pin 9 szarej wtyczki 28pin wchodzi +12v,ale z wtyczki 5pinowej na pinie 2 nie wychodzi zasilanie,czy to zasilanie powinno iść na ecu
Krzych606, nie rób sobie jaj z kolegi. Przyczyn może być wiele. Podepnij pod komputer i sprawdź co powie. Ciśnienie w układzie hydraulicznym nie wpływa na rozruch silnika. Niewpięta kostka do komputera podwozia powoduje brak możliwości uruchomienia. Tak samo uszkodzony przewód tej kostki (przy lampie lubi się uszkadzać po strzałach).
A czy przypadkiem na tym kablu od zasilania wtrysków nie ginęło naapięcie w momencie rozruchu? Pozdrawiam.
Co należało by sprawdzić w kolejności: 1. Trzeba się upewnić że świece grzeją 2. Paliwo. Czy na pewno dochodzi, czy woda się w filtrze nie zebrała i zamarzła itp. Pomaga założenie przezroczystego odcinka przewodu po drodze do pompy i obserwowanie czy bomelkow nie ma. 3. Uklad rozruchowy na pompie. Powinien byc przestawiacz wtrysku (poczatku tloczenia)...
Nie mam pojęcia koleś mówił, że jest wszystko ok po podpięciu do komputera i stwierdził, że ma tak samo i pewnie się zapowietrza Dodano po 3 świece, pompa sprawdzona u mechanika i niby ok. Ja osobiście się kompletnie na tym nie znam wszyscy rozkładają ręce. Myślę osobiście,że może to pompa jednak nie podaje odpowiedniej ilości paliwa na rozruch ale...
Nie przeceniał bym na twoim miejscu roli tego zaworka. On powinien wspomagać tylko rozruch zimnego silnika. To badziewie pada jak mucha. Użytkowałem kilka takich pomp z uszkodzonymi zaworkami i nie było odczuwalnej różnicy w rozruchu czy pracy zarówno zimnego jak i ciepłego silnika. Zreszta możesz go wykrecić i zamontować w pozycji na stałe otwartej...
Witam, Ostatnio mam problem z moim dostawczakiem - Citroen Jumper 3.0 2010r. Bus ma problemy z odpalaniem - przydusza się i szarpie Zaczęło się to z 4 miesiące temu. Pierwsze objawy szarpania i przyduszania. Nie były jednak tak odczuwalne i jakoś na początku nie zwróciłem na to zbytnio uwagi. Kiedy objawy zaczęły się nasilać, stwierdziłem, że zajadę...
Wiec zacznij od dokladnego sprawdzenia rozrzadu. Jesli rozrzad jest w porzadku, to brak synchonizacji wynika z braku sygnalu ktoregos z czujnikow lub duzego przesuniecia fazy sygnalu. Jesli nie masz oscyloskopu, zmajstruj sobie probnik diodowy. Rzecz prosta i bardzo pomocna. Przy predkosci obrotowej rozruchu bedziesz wyraznie widzial obecnosc lub brak...
Mi to wygląda na rozrusznik. A dokładniej to nie wysprzęglający po rozruchu - sprawdź koniecznie.
rozruch citroen citroen prąd rozruch citroen xsara picasso rozruch
uszkodzona taśma wyświetlacz edc15 peugeot hella webasto schemat
komar instrukcja obsługi komar instrukcja obsługi
Błąd P1338 wypadanie zapłonu na cylindrze 2 po wymianie świec i cewek Kod błędu 33 w konsoli EHR Fiatagri F140 DT