Często odpalają się wentylatory chłodnicy, jak nie ma komunikacji z ECU.
Ja mam dokladnie ten sam problem klodka sie wyswietla. Musze kilka razy otworzyc i zamknac samochod (czasami trwa to nawet kilka minut) zeby odpalic. Czy to jest napewno kluczyk? Bo mechanik powiedzial mi ze moze to byc antena od immobilizera. Vectra C
Mam od wczoraj takie błędy w aucie kobiety i nie mogę sobie poradzić.... Wróciła z zakupów, zaparkowała i już dziś nie palił pojazd, nie reaguje na rozruch kluczyk pozycja 3 zero reakcji, kontrolki świecą normalnie. CLK 200 kompresor.
Vw t4 2.5 TDi 88km zgasł podczas jazdy i nie odpala. Po diagnostyce pokazuje błąd - rozruch silnika zablokowany przez immobilizer. Pomoże ktoś, gdzie szukać przyczyny? Albo jak sprawdzić kluczyk? Problem w tym, że nie mam drugiego kluczyka.
Bateria nie ma na to wpływu. W kluczyku jest "transponder" zasilany w drodze indukcji elektromagnetycznej z układu zabudowanego w okolicy wyłącznika zapłonu.
Jeżeli długość kręcenia nie zależała od tego jak długo trzymasz kluczyk w pozycji rozruch to coś nie tak z rozrusznikiem lub istalacją jego sterowania.
Co masz na myśli? Kluczyk blokuje rozruch? Może bateryjka kluczyka za słaba? Gościa nawet nie widziałem, znajomy blacharz zaciągnął mnie do znajomego mechanika w ubiegłą sobotę, nie było go nawet w domu i nie ma postępu do dzisiaj. Ponoć komputer nie komunikuje się z pompą wtryskową i nie może przez to odczytać błędu pompy. Wygląda na to, że pompa jest...
Jeśli się nie łączy po OBD sprawdz dokładnie wszystkie bezpieczniki nisko amperowe te brązowe. 5-7 A . Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu słyszysz wyraźnie klikanie przkaźnika na głównej tab. z bezpiecznikami. Sprawdź ten przekaźnik czy przkazuje prąd. Jeśli tak musisz dobrać się do sterownika sprawdzić masy i zasilanie na dojściu .(Rozrusznik nie...
Jeżeli zwarłeś na krótko styki pompy i zagrało, to teraz probierzem żarówkowym sprawdź czy występuje napięcie na stykach włączających przekaźnik. Powinno być chyba przez chwilę po włączeniu zapłonu, następnie może zniknąć i pojawić się przy przekręceniu kluczyka na rozruch. Jak będzie ok, to chyba padnięty przekaźnik.
Kluczyk "odbija" z pozycji rozruch do pozycji zapłon ? , bo wszystko wskazuje na to, że pękła sprężyna w stacyjce i jechałeś z włączonym rozrusznikiem, czyli go zniszczyłeś
Pierwsze co, popraw masę z akumulatora na silnik i na karoserię. Potem zasilanie na rozrusznik, na końcu sprawdź wysterowanie rozrusznika (kontrolką minimum 21W), czy pojawia się zasilanie na cienkim przewodzie od automatu rozrusznika, oczywiście w chwili przełączenia kluczyka na "rozruch".
Samochód się uparł i nie chciał dać się przyłapać na awarii, no ale w końcu dzisiaj się udało. Podczas awarii, po przekręceniu kluczyka na rozruch, jest podawane 12V na pin 1 przekaźnika R13, ale ECM nie zapina pinu 2 do masy. Jeszcze przekręcałem kluczyk na rozruch i uruchamiałem rozrusznik na krótko - kręci, ale nie zapala. Spróbuję wyrwać ECM i obejrzeć,...
Chodziło mi o to że na filmiku przekręcasz kluczyk od razu w pozycję "rozruch", ale to nie ma nic wspólnego z usterką.
W liczniku nie powinno być czerwonego przewodu i 11 powinien być wolny. Jeśli masz starkę to wejdź w wartości rzeczywiste CDI i stacyjki, i sprawdź czy jest aktywny kl.50 w pozycji rozruch kluczyka.
Pod zapłon. Akcesoria mogą być zasilane wcześniej niż zapłon jeśli jest osobna pozycja kluczyka. Powinny być cztery pozycje: 1. Wyłączenie, kluczyk można wyjąć, 2. Akcesoria zasilone, w niektórych stacyjkach kluczyk można wyjąć, 3. Zapłon, kluczyka nie wyjmuje się, 4. Rozruch, po puszczeniu kluczyka wraca on samoczynnie do pozycji 3.
Kostka, która jest wpinana w stacyjkę ma napięcie na wszystkich przewodach oprócz tego od rozrusznika nawet po przekręceniu kluczyka w pozycji rozruch. Czym sprawdzałeś te napięcia i w jakiej pozycji był kluczyk?
Przecież to banalny układ. Do sprawdzenia wystarczy kontrolka i miernik. Zmierzyłeś, ile wynosi napięcie na elektromagnesie rozrusznika przy próbie rozruchu ze stacyjki? Ile wynosi napięcie na jej wyjściu 50? Lecisz po kolejny puntach i sprawdzasz zasilanie. Sprawdź stan wiązki lub pociągnij na próbę nowy przewód z komory silnika do kabiny i przepinaj...
Sprawdź czy na cienkim kablu przy rozruszniku jest 12V w momencie przekręcenia kluczyka na rozruch
Czasem trzeba nacisnąć, może być i tak że jeden, może dwa, a może i 3 razy. Może też trzeba przytrzymać przez jakiś czas. Trzeba próbować. A połączenie tych dwóch grubych czarnych umożliwi rozruch silnika.
No pomyśl w jakich sytuacjach sterownik nie widzi błędu jak silnik zgasł lub nie chodzi. Immo odrzuć. A jeszcze dopytam masz rozruch z kluczyka ręcznie czy juz nowszy system start/stop i odpalanie z guzika?
Podepnij komputer i sprawdź w rzeczywistych czy widzi przekręcenie kluczyka na rozruch.
99 zasilanie 12V po zapłonie Nie prawda, 99 to 50 z rozrusznika. 95 to plus po kluczyku, 90 stały plus. W opisie Digifanta tak samo masz błąd, pin nr 1 to rozruch a nie plus po kluczyku. 3F a NZ nie tylko cewkę, moduł ale i cały aparat zapłonowy mają inny.
Rozrusznik OK. Znajomy który sprawdzał rozrusznik twierdzi że może być coś nie tak ze stacyjką. Czy jest to możliwe?? Jak sprawdzić czy stacyjka cofa się z pozycji "rozruch". Kluczyk się cofa ale podobną sa w niwj jakieś styki i to może być przyczyną (??)
Też myślę że masz dobre przeczucie:) Troche inna stacyjka ale podobnie w vw z tych lat tak się zdarzało jak styki łączyły "na żyletkę".W słońcu jakieś odkształcenie nastepuje i juz nie ma kontaktu.Jak zdechnie to zdejmij obudowę,przekręć kluczyk na rozruch i poruszaj kostką z kablami.Na 99% zapali.A jak zapali to po nową "kostkę"do sklepu.
Witam. Czy ktoś może mnie poinformować czy blokada przed ponownym przekręceniem kluczyka w pozycję rozruch jest w stacyjce, czy w kostce? Do auta będę miał dostęp w sobotę i chciałbym zabezpieczyć dostęp do części. Kluczyk przekręca się do pozycji zapłonu i nie idzie przekręcić w pozycję rozruch.
Witam Mam podobny problem. Po przekręceniu kluczyka na rozruch nie dzieje się nic ( nic nie tyka) przyciskiem na silniku odpala bez problemu. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
Jeden stały plus drugi 15 jak przekrecisz kluczyk i trzeci impuls 12v na rozruch nie bezpośrednio do rozrusznika
Wentylator działa po przekręceniu kluczyka czy uruchomieniu silnika?
Witam, mam problem z uruchomieniem silnika. Piloty w kluczykach nie działają, po przekręceniu zapłonu zapalają się kontrolki, rozrusznik kręci ale dioda od immo nie gaśnie i nie odpala silnik. Czy to tylko wina rozprogramowanych kluczyków czy problem jest w immo? gdzie mam szukać przyczyny usterki? W podsufitce na środku przy szybie czołowej jest jakaś...
Odczytaj błędy z ECU CIM i UEC Jakbyś miał problem z CIM to nie ma zezwolenia na rozruch więc kluczyk identyfikator środowiskowy jest odczytany.
Witam Mam problem ze stacyjką w samochodzie Opel Omega. Gdy przekręcę kluczyk na pozycję III - czyli rozruch to kluczyk nie powraca po puszczeniu na pozycję II i rozrusznik kręci aż ręcznie cofnę kluczyk. Czy ktoś miał taki przypadek i wie jak to naprawić? Czy za powrót kluczyka odpowiedzialna jest stacyjka czy ta kostka za nią?
Nie ma nic po drodze,kabel czarno-czerwony zasuwa od kostki pod stacyjką prosto do elektromagnesu rozrusznika. Trzeba sprawdzić czu masz prąc na styku 50 rozrusznika jak dajesz kluczyk w pozycję rozruch. W autach z automatem jest prąd na sterowanie odłączany przez układ przełącznika wielofuncyjnego,chodzi o to abyś nie odpalił inaczej jak na D albo...
Do stacyjki też wczoraj patrzyłem . Kontrolką patrzyłem po przekroczeniu kluczyka w pozycje rozruch pojawia się plus na jednym kablu . A jest możliwość że immobiliser zablokował rozrusznik
Przewód żółty może mieć znaczenie. Jeżeli podłączyłeś go do przewodu na którym +12V pojawia się po przekręceniu kluczyka w położenie zpłon a zanika po przekręceniu w położenie rozruch to alarm wyłączy przekaźnik tak jak zrobi to po normalnym wyłączeniu zapłonui wyjęciu kluczyka. Ten "zanikający" + służy do odłączenia zbędnych w czasie rozruchu odbiorników...
Podstawowa rzecz, auto na kanał jedna osoba wciska sprzęgło i przekręca na rozruch kluczyk, a druga sprawdza czy na cienkim kablu do rozrusznika dochodzi +, sprawdzić czy jest stały + na grubym kablu i czy ten gruby kabel jest dokręcony, jeśli prądy są to rozrusznik do regeneracji, możesz go walnąć młotkiem być może się wiesza, jeśli prądu nie ma to...
Witam. Kupiłam nie dawno Forda Ka, wczoraj próbowałam go odpalić jednak w samochodzie była cisza.Po jakimś czasie zorientowałam się że odpalałam go kluczykiem który nie jest zakodowany. Samochód nie odpala dalej. Czy jest możliwa jakaś blokada przez immobilizer? Pytałam o poradę znajomych Ci poradzili mi żebym odłączyła akumulator na 10min co spowoduje...
Przy przekręceniu kluczyka w pozycje rozruch, lampka leciutko przygasa
Po włączeniu zapłonu i przekręcenia kluczyka samochód odpala razem z rozrusznikiem Rozumiem że dzieje się tak gdy przekręcasz kluczyk na zapłon o potem trzymasz go w pozycji rozruch? Samochód odpala lecz kręci się cały czas rozrusznik oczywiście trzymając kluczyk w pozycji rozruch? po odpuszczeniu rozrusznika gaśnie Tu chodzi ci że trzymasz przekręcony...
patrzyłeś czy pozwolenie na rozruch jest? może po prostu kluczyk nie ten.
Sprawdź czy po przekręceniu kluczyka na rozruch masz prąd na małym przewodzie na rozruszniku.
Witam, mam problem z Mercedes Atego 1223 po przekręceniu kluczyka na rozruch nie dzieje się nic nie tyka, przyciski na silniku również nie reagują. Auto odpala jedynie na krótko na rozruszniku. Bardzo proszę o pomoc.
No to immobiliser blokuje rozruch. Sprawdź na innym kluczyku jeśli masz. Przy wyciąganiu akumulatora nie rozłączyłeś przypadkiem żadnych dodatkowych przewodów?
Mam podobny problem auto pali z po pychu ale brak jest masy na przekaźniku w komorze silnika rozumiem że w kostce stacyjki odpowiedzialny jest pin 50 za rozruch . Co powinno na nim być czy +12 czy masa ?
Przekręć kluczyk, zapadka się schowa i stacyjka jest twoja:)
Dodatkowa masa przykręcona, bez zmian. Pominąłem niejako wszystkie złącza wyjmując przekaźnik rozrusznika i po połączeniu pinów przekaźnika zworką, kręci jak szalony, ale nadal nie odpala, oczywiście na zapłonie i kiedy ktoś wciska pedał sprzęgła w kabinie. Jak nie odpala i w momencie przekręcenia kluczyka na rozruch "cyka", przekaźnik rozrusznika cały...
Witam. W Mercedesie A170 CDI uciekło zasilanie. Mianowicie nie działają kierunkowskazy,awaryjne,centralny zamek i nie kręci rozrusznik.Skrzynia manualna.Na liczniku zapali się tylko kontrolka SRS na pierwszej pozycji i akumulator na drugiej i kompletnie nic wiecej.Rozrusznik na krótko działa. Czasami w momencie przekręcenia kluczyka na rozruch się tylko...
niebardzo rozumiem co ma to wspólnego, rozrusznik normalnie kręci jeżeli o to ci chodzi - gdy położenie kluczyka=rozruch
Masz gdzieś niepełny styk. Niech ktoś przekręci kluczyk na pozycje rozruch a ty ruszaj kablami, głównie grubymi.
Problem chyba masz poważniejszy?.Immo blokuje rozruch, a drugim kluczykiem zobaczyłeś?.
Kostka stacyjki sprawdzona. Dochodzi +12V na elektromagnes po przekręceniu kluczyka na rozruch?
Mistrzu, dostań się do złaczki kostki pod stacyjka ( dostęp po odmontowaniu spodniej osłony kolumny kierownicy) i zobacz czy po przekręceniu kluczyka będzie prąd na wszystkich kablach oprócz czerwonego ( czerwone to rozruch). Jak sądze nie będzie na niebieskim.
Sprawdziłem ten bezpiecznik i napięcia nie dostaje. Natomiast po przekręceniu kluczyka na rozruch słychać jakby jakiś przekaźnik...
Bo nie przełożyłeś transpondera.
Witam Jest problem z Mercem E-klasa W210. Czasem przy próbie odpalenia przy przekręceniu kluczyka(rybki) na pozycje rozruch cisza, na 2 kluczykach zdarza sie to samo. W sterowniki silnika wyskakuje błąd immobilaizer (1630) Gdzie szukać przyczyny, na pewno nie w kluczach, w obydwóch zdarza sie to samo;/ Pozdrawiam Marcin
Witam, pompapaliwa wlacza sie dopiero w momencie wlaczania rozrusznika ... Tak ma być, to jest jej normalne zachowanie, podaje paliwo dopiero w pozycji kluczyka - rozruch.
A napięcie na elektromagnes masz po przekreceniu kluczyka w pozycje rozruch
Witam, Jechałem dziś autem kilka km i nagle zaczął szarpać przez ok 3-4 sekundy potem zgasł i już więcej nie odpalił, musieli mnie znajomi odholować. Przyjechałem do domu i wyciągnąłem przewód z kopułki ten główny którym idzie zasilanie z cewki i przyłożyłem na ok 3-4 mm od silnika i poprosiłem znajomego żeby włączył rozruch kluczykiem, po czym żadna...
Miałem podobnie, wygnieciony był plastik w kostce stacyjki. Czy jak przekręcisz do końca na rozruch i poszarpiesz kluczykiem to nie łapie rozrusznik ??
Najlepiej było by zacząć od sprawdzenia czy po przekręceniu kluczyka na rozruch, pojawia się napięcie na przewodach rozrusznika.
Mam jeszcze pytanie. Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że wcześniej przed odpaleniem silnika kontrola silnika (check engine) gasła razem z innymi. Chodzi mi o sytuacje, kiedy przekręcam kluczyk do drugiej pozycji, zapala się kilka kontrolek, w tym ta od silnika, a po chwili gasną (wtedy normalnie wykonujemy rozruch przekręcając kluczyk dalej). Po...
Dzień Dobry. Problem jest następujący: Bardzo duże trudności w odpaleniu, ale problem się rozwiązuje kiedy stabilizatory opuszczamy i wyłączymy silnik i w momencie przekręcania stacyjki ruszamy wajchą do podnoszenia stabilizatorów. Tak jakby pompa hydrauliczna uniemożliwiała normalny rozruch silnika poprzez brak możliwości spuszczeniu oleju w układzie...
To sprawdź czy w momencie przekręcenia kluczyka na rozruch pojawia się na nim +.
(at)michal74, o czym Ty piszesz, wiesz jaki byłby zgrzyt, autor na pewno by usłyszał. Dosyć często spotykam się z martwym polem, ale w pompkach paliwa, dmuchawach nawiewu, w rozrusznikach rzadziej. Najprostsze sprawdzenie, jeden trzyma na sprzęgle i kluczyk w pozycję rozruch, a drugi robi pomiary.
Po przekręceniu kluczyka elektromagnes wyrzuca bendix, ale rozrusznik nie kręci. Rozrusznik jest sprawny, akumulator również, dochodzi prąd zarówno od akumulatora do rozrusznika, jak i od stacyjki do rozrusznika, również jest przy nim minus. W momencie próby odpalania auta po przekręceniu kluczyka na rozruch gasną wszystkie kontrolki, gdy kluczyk damy...
"Rozruch" w warunkach kiepskiego (lub o "zanikającej" pojemności) akumulatora, może bardzo szybko uszkodzić elektronikę w Twoim samochodzie! Bezpieczny jest tylko taki prostownik, który zapewni napiecie na instalacji samochodowej NIE WIĘKSZE, niż 14,5V - również w warunkach, gdy żaden odbiornik prądu nie jest włączony (w tym również autoalarm i immobilizer),...
mam problem z rozruchem cieniaska.Objawy-po włożeniu kluczyka do stacyjki i zgaśnięciu lampki od elektrozapłunu przekręcam kluczyk dalej i gasną wszystkie kontrolki(olej,akumul)a nawet radio się rozłącza.Dwa razy rozrusznik próbował cos pokrecic ale teraz głucho. kolega mówi że jest zwarcie w stacyjce.Nie mam akumulatora zastępczego.Czy mogę jakoś sprawdzić...
Witam ostatnio nabyłem dzika 1 i chciałbym zrobić z nim rozruch na kluczyk, ale nie wiem jaki rozrusznik alternator do niego podłączyć może ktoś mi podpowiedzieć
Napierw pokazalo ze brak napiecia potem poruszal tym kluczykiem we stacyjce i zaloczylo sie napiecie na sterowniku . Zaobserwuj czy podczas przekręcenia kluczykiem na rozruch świecą kontrolki na zegarach. Kilka razy spotkałem się że na zapłonie kontrolki świecą a na rozruchu gasną i wtedy samochód nie odpali. Kostkę stacyjki możesz wymienić, jest banalnie...
Kostkę stacyjki sprawdź czy na czarnym kablu nie znika +12 jak przekręcisz kluczyk na rozruch.
Tak miałem takie przypadki golf 4, bora i Sharan. Możesz to sprawdzić z pozycji zapłon bardzo delikatne przekręcać kluczyk na rozruch - licznik powinien wtedy przygasać. Za pierwszym razem trochę to trwało ale znalazłem uszkodzenie w kostce stacyjki.
Dzięki, jara mi ciągle ten oznaczony 7 na tym schemacie (60a), z tego opisu wynika: Przekaźnik 7 + Po przekaźniku zapłonu 1 + Po przekaźniku zapłonu 2 Tablica rozdzielcza Jakieś pomysły co sprawdzić? Przepala go w momencie przekręcenia kluczyka na rozruch.
I wyjaśnienie jak walą w balona producenci samochodów, gdzie światła zapalają się i gaszą automatycznie (mam takie dwa), tzw. tryb skandynawski. No tak, w moim też zapalają się "automatycznie". Ale przeważnie tak jest, że te światła zapalają się dopiero wtedy, kiedy już rozrusznik skończy pracę. Nawet w starym poczciwym Seicento było tak, że włączone...
Przewód nie jest spalony tylko ktoś coś do niego dolutował. To jest o ile dobrze pamiętam główne zasilanie BSI. Tak jak kolega wyżej napisał. Najpierw sprawdź czy w pozycji kluczyka "rozruch" pojawia się 12V na cienkim kablu rozrusznika. Wyczyść również dokładnie klemy i sprawdź połączenie masowe silnika z budą.
Witam. Posiadam kosiarkę traktorek hvc garden machines z silnikiem Briggs&Stratton 13 hp. Problem polega na tym, że odpala i gaśnie, a gdy przytrzymam kluczyk przekręcony na rozruch to chodzi cały czas, tylko wtedy z rozrusznikiem. Więc wymieniłem stacyjkę na nową, ale teraz problem jest taki, że stacyjka jest metalowa (a wcześniej była plastykowa)....
Z tym dodatkowym pinem sam mnie naprowadziłeś na odpowiedź. Otóż ósmy pin jest oznaczony w kostce "15T" i służy do załączania układu podgrzewania kolektora ssącego. Jest właśnie załączany przez dodatkowy przekaźnik w skrzynce. Pod kolektorem wymacasz gruby przewód czerwono zielony (cytuję z pamięci). Koloru przewodu przy kostce stacyjki nie pamiętam....
Mam duży problem!!!! Założyłem sobie odcięcie zapłonu i reakcja wyglądała tak: Podczas przekręcenia na rozruch kluczyka w stacyjce, zegar wraz z kontrolkami nie świeciły się tylko kręcił silnikiem ale nie odpalał. Kiedy załączyłem odcięcie kontrolki wszystkie się zapalały i odpalałem samochód. Teraz wygląda to tak : W ogóle nie mogę odpalić samochodu...
Jeżeli rozrusznik nie startuje elektromagnesem, to mogą być 2 sprawy: 1) kończą się szczotki (popukaj młotkiem w rozrusznik podczas gdy ktoś trzyma przekręcony kluczyk na rozruch) 2) zaśniedziały przewód startera (cienki przewód na rozruszniku, poruszaj na przekręconym kluczyku)
Aku dziś cały dzień ładowany. Na włączonym zapłonie elektryczne szyby pracują, światła świecą. Po przekręceniu kluczyka na rozruch wszystko na desce gaśnie, rozrusznik nie kręci. Pobór prądu na wyłączonym zapłonie 0,15A. Po włączeniu zapłonu pobór prądu 1,5A.
Sprawdź KONTROLKA z kanału czy dochodzi + na cieńki przewód rozrusznika , niezbędna druga osoba która przekręci kluczyk " na rozruch ". Tylko "na luzie" :)
akumulator jest ok. a kontrolki wszystkie świecą przy przekręceniu kluczykiem na rozruch nic się nie dzieje zero reakcji ,kontrolki nie przygasają
Moim zdaniem zwykły chociaż aż tak to na tych silnikach się nie znam. Jeżeli gaźnik jest od strony łodzi przykręcony do skrzyni korbowej to raczej są zawory membranowe z takiej cienkiej blachy. Tak miałem w dwucylindrowym Mercury 25. Inaczej musiałby być kanał od gaźnika na około skrzyni korbowej gdzieś do okna w cylindrze. Normalnie to przy sterowaniu...
Najczęstszą przyczyną jest słaba masa pomiędzy silnikiem a nadwoziem, znajdująca się pod podwoziem. Jednak może to być błąd na sterowniku. W moim seacie objawia się to tak że Po przekręceniu kluczyka zapala kontrolki i podświetlenie zegarów, po przekręceniu na rozruch podświetlenie delikatnie przygasa i nic, ale trzymając kluczyk na starcie rozrusznik...
Pojazd bo braku paliwa odpala się we dwie osoby. połączone ze sobą telefonami komórkowymi Jeden siedzi kręci kluczykiem na rozruch. ( podpięta matka pod akumulatory ) Drugi stoi przy silniku trzymając plaka do tapicerek i pryska w filtr powietrza tak długo pryska aż pojazd i układ paliwowy sam zacznie działać Błędy kasuje się po uruchomieniu i samoczynnej...
Witam! A czy kontrolka w liczniku od immo po rzekręceniu kluczyka gaśnie?
Nie zmienia to faktu że nie odpala z kluczyka Jak zablokuje się rozruch Pojawiają się błędy w module ipc z modułu bcm ( nie prawidłowe dane kod p2105 lub p2107 I w module ABS z ECU nie prawidłowe dane z ecm kod błędu jak wyżej 🤕🤕🤕🤕🤕
Powtórzę: 2.4A przy wyjętym kluczyku i otwartej klapie bagażnika (1 lampka na suficie /klapie bagażnika), wcześniej zdjęta klema "-". 5.5A przy włożeniu kluczyka i przekręceniu w pozycję 1 (zapalają się lampki) następna pozycja kluczyka=rozruch silnika, klima, nawiew, radio wyłączone. Jeżeli aku byłby popsuty to czy by odpaliła pare minut wcześniej...
:| witam mam problem z pompą paliwa nie podaje paliwa po przekręceniu kluczyka co bardzo utrudnia rozruch na zimnym silniku,paliwo podaje dopiero gdy kręce rozrusznikiem i załatwiłem przez to już jeden rozrusznik. proszę o pomoc.
może sprężyna stacyjki już słabo odbija i kluczyk z pozycji "rozruch" nie wraca dobrze na pozycję wcześniejszą "zapłon" tylko cofa się troszeczkę - w Uno to częsty problem - trzeba kluczyk cofać ręcznie kawałeczek i wszystko działa jak należy, a Lublin to zlepek części z Fiata Żuka i Poloneza
Witaj bezpiecznik pali odrazu przy przekręceniu kluczyka na rozruch . Dodano po 24 Odłaczyłem rozrusznik ,i dalej jest to samo . Może stacyjka powoduje taką zware ?
Do kostki dochodzi 12v (czerwony kabel) ,po przekręceniu kluczyka o jeden skok pojawia się napięcie 12v na przewodzie żółtym , dalsze przekręcanie kluczyka nie powoduje pojawiania się napięcia na jakimkolwiek z pozostałych przewodów. Natomiast pociągnięcie kluczyka na pozycję "rozruch" powoduje zanik napięcia na przewodzie żółtym.
Witam Panowie wróciłem właśnie z garażu. Cewkę zmierzyłem miernikiem, opór książkowy -/+10%. Sprawdziłem podłączenie kabla do cewki wszystko na 100% dobrze łączy. Mam nowy objaw: Po przekręceniu kluczyka, zaczynam pierwszy rozruch, pierwszy obrót rozrusznika i jest duża iskra. Kolejne obroty i już iskry nie ma. Wyłączam kluczyk i załączam i sytuacja...
Przyczyną jest wygniecenie się z jednej strony ruchomej części kostki stacyjki. Wystarczy dorobić z kawałka cieniutkiego laminatu taki prostokącik i włożyć go pod wchodzący ząb ze stacyjki do kostki. Żeby się do tego dostać musisz odkręcić kolumnę kierownicy i opuścić ją sobie na kolana dopiero będziesz miał dostęp do kostki (jest na zaczepach). Ja...
Sprawdź czy do rozrusznika dochodzi napięcie sterujące cewkę bendiksa . Po przękręceniu kluczyka w pozycje rozruch , powinno się pojawić około 12,5 V .
Witam. Trochę mało szczegółowo. Rozrusznik się zawieszał? Czyli nie kręci tak? Czy po przekręceniu kluczyka kontrolki przygasają? Trochę to wygląda na uszkodzenie kostki stacyjki (reakcja na wycofanie kluczyka i ponowne użycie). Pozdrawiam.
Hmm, ja bym się jeszcze przyjrzał, czy po przękręceniu kluczyka w położenie "rozruch" chodzi pompa paliwa i sterownik dostaje sygnał o rozruchu
Można dodać, ze podgrzewanie kolektora ma na swoje potrzeby zupełnie osobny styk w stacyjce oznaczony „15T”. Napięcie pojawia się na nim dopiero PO PUSZCZENIU KLUCZYKA Z POZYCJI „ROZRUCH”
Chodziło mi,że po przekreceniu kluczyka na pozycje rozruch spadalo napiecie,ale juz mialem tak aku wydojone ze rozrusznik nie krecił.
Miałem ten sam problem w poprzedniej Micrze (teraz mam juz drugą w życiu - bardzo lubię te auta). Niestety do wymiany stacyjka. Wytarciu uległy styki. Ja jakoś sobie radziłem - z pozycji rozrusznik puszczałem główkę kluczyka i stacyjka sama odbijała, zona trzymała kluczyk cały czas i nie mogłem jej tego oduczyć, z pozycji rozruch do pozycji zapłon następowała...
Ja mam taka sytuację lecz na odwrót.Immo działa lecz po wymianie baterii nie otwiera drzwi.Pytanie gdzie ściągnąć te VCD-s.Czy to wielka filozofia sprawdzi czemu to nie otwiera.Pilot podaje sygnał ale czy prawidłowy jak to sprawdzić.Ostatnio zaczął mi fiksować lekko i musiałem bliżej podchodzić by zamknąć auto.A więc pojechałem do tego co dorabia klucze...
Witam, koledzy w skrócie auto trafiło do mnie z wykodowanym kluczykiem z BSI, kod zdobyty, kluczyk dodany, auto odpala więc wraca do właściciela. Po tygodniu informacja że znów nie chce odpalić, po dojeździe do auta i próbie auto odpaliło. Sprawdzenie błędów i co się okazuje w BSI zero błędów natomiast w ECU błąd że kalkulator zablokowany. Auto po którejś...
kluczyka berlingo transponder kluczyka transmiter kluczyka
światła mijania xsara picasso schemat rozruchu kupić tranzystory 2sc2166
projekt mojej bramy garażowej projekt mojej bramy garażowej
Zmywarka Siemens - ciemny wyświetlacz mimo zasilania Podtrzymanie pamięci w Kenwood KMM-102GY - jak to zrobić?