Jak razem złączyć pisałem, że w szeregu z czujnikiem temperatury a ECU. Coś w tym stylu, tylko kolory pod Twoja wersję: https://obrazki.elektroda.pl/8088182700_...
Lepiej wziąć z wyższym prądem rozruchowym. Diesel potrzebuje więcej.
Witam, Chciałbym wiedzieć jaka jest różnica prądu rozruchowego w silniku diesla, a benzyny. Z góry dziękuje.
witam serdecznie chcę zbudować prostownik rozruchowy tylko niewiem jakiej mocy muszę mieć trafo napięcie myślę że 17v na wyjściu trafa wystarczy a ile amper 30,50,100, :?:proszę o pomoc pozdrawiam filon77
Za taką cenę, to ja wolę kupić drugi akumulator, niż to urządzonko. Prąd rozruchowy diesla przekracza 100A. Wątpię czy takie coś przebije akumulator. Zresztą te kabelki spłoną przy pierwszej lepszej próbie uruchamiania.
przy zmianie akumulator patrz na zalecenia producenta do danego auta w którym chcesz zmieniać,ważna rzecz to taka żeby alternator doładował i żeby miał odpowiednią moc rozruchową(szczególnie diesel)
Mimo wszystko rozrusznik zrobie. Wiele nie kosztuje a gdzies wyczytałem o 400 obr/min w tych silnikach, nie wiem ile w tym prawdy.... Bez przesady w dieslu prędkość rozruchowa wynosi od 100-200 obr. więc lepszej nie zrobisz.P
Kolego, na tych kablach odpalałem swojego Opla Sintrę, Diesel 2200 cm³ Bez podładowywania. Dlatego zrobiłem takie a nie inne.
Z ciekawości zrobiłem kiedyś pomiar prądu rozruchowego silnika Diesla 3.0 TDI V6 przy temp -10*C po 2 dniach postoju, przez pierwsze kilka milisekund rozruchu oscyloskop zarejestrował wartość szczytową ponad 980A, natomiast miernik cęgowy BM089 w czasie wykonywania tego samego pomiaru zanotował wartość maksymalną ~800A.
... drugi akumulator to najlepsze wyjście ... TAK! I nie jest cięższy, ani droższy od prostownika rozruchowego, który musi być zaprojektowany na moc oddawaną ok. 1kW (a dla diesli nawet więcej) Taki "dyżurny" akumulator rozruchowy może być cały czas ładowany buforowo z małego prostownika (do 13,8V), co jest prawidłową wartością napięcia pełnosprawnego...
Zwróć uwagę przede wszystkim na prąd rozruchowy - diesle zwłaszcza w zimie są trudniejsze do odpalenia więc ten parametr jest ważny. Co do pojemności ( kup o takiej wartości jaki był poprzednio, polecam CENTRE droga ale OK) to nie przesadzałbym bo alternator ma określoną wydajność i akumulator będzie potem permanentnie niedoładowany.
Przy 6 metrach musiałbyś podwoić przekrój żeby diesla odpalić.
Witam! Jak odpalić mercedesa diesla 2.2 CDI 2006r lift, z urządzenia rozruchowego? Czy zakładając kable bezpośrednio na aku w bagażniku, czy można gdzieś pod maską?
Jak wspomniałem wyżej mam dieselka i teraz przy tych mrozach, nie mogę patrzeć jak się mordują przy odpalaniu 'gazownicy' i co rusz to muszę wychodzić i pomogać im, przy pomocy linki lub kabli rozruchowych. Pozdr.
A jeszcze weź jedną poprawkę czy ten akumulator po naładowaniu dobrze kręci w sensie szybko nie muli bo na mrozie musi być dobry prąd rozruchowy bo inaczej diesel nie zagada
Ten wężyk zasila układ podciśnienia do sterowania turbosprężarki. Nie ma wpływu. Jeśli takie rzeczy jak świece żarowe są ok to poszukaj na allegro źle odpala diesel Saab lub kogoś kto potrafi skorygować dawkę rozruchową i czas grzania świec żarowych.
NOCO gb40 ale poza budżetem. Pali sprawnego diesla.
Druga sprawa, że nigdzie nie jest podane jaki prąd rozruchowy ma ten akumulator Bo to nie jest akumulator rozruchowy.
Hej! Diesel czy benzyna? Jeżeli benzyna to coś pokroju Centra Futura CF04 - 64Ah, prawy plus, Jeżeli diesel CF-10 - 95Ah prawy plus
Witam. Poszukuje schematu elektrycznego układu rozruchowego do Jepp cherokee kl/ diesel 2019 r. Auto nie odpala. Błąd P0615-00- obwód układu rozruchowego. Bezpieczniki, przekaźniki, rozrusznik-ok. Potrzebny jest schemat do zidentyfikowanie sterowania przekaźnikami K1 i K3.
Czyli tak jak napisałem wyżej,silnik musi mieć odpowiednio wysoką prędkość rozruchową(tym bardziej diesel).Akumulator,połączenia elektryczne przewodów,rozrusznik.Profilaktycznie można pużniej sprawdzić ładowanie alternatora.
Kiedyś kupiłem takie kable rozruchowe ( mam diesla) z wierzchu kabel gruby jak palec wskazujący : ) w środku lineczka 1mm2 Dopiero się zorientowałem o jego parametrach jak musiałem go użyć. Dobra rada nie kupować kabli w hipermarkecie
Do rozruchu diesla potrzebujesz dość dużego prądu więc sprawdź jaki jest maksymalny prąd rozruchowy tego prostownika. Diesle potrzebują ok 800Ah
Jaki jest maksymalny prąd rozruchu? Testowałeś na jakimś silniku diesla?
to wychodzi żę chyba silnik stoi dęba albo ta masa się wysrała Sprawdź plecionkę (lewa podłużnica -> skrzynia biegów. Podaj masę na rozrusznik (lub okolicę) bezpośrednio z akumulatora np. kablem rozruchowym. Weź klucz i zakręć wałem, albo spróbuj przepchnąć samochód na wysokim biegu.
75 Ah, nie pamietam jaki ma prad rozruchowy, akumulator jest wlozony do diesla.
Silnik diesla może brać 300A a nawet dużo więcej.Więc tylko jako wspomaganie, akumulatora po uprzednim doładowaniu.nie piszesz jaki to diesel?
Witaj, Temat przeżywałem w zimie ... Co sklep to co innego mówią ... Ja postawiłem na Centrę bo większość jednak ma dobre zdanie .... kilka lat bez problemów ... Napewno duży prąd rozruchowy bo diesel musi mieć kopnięcie ... a pojemność rzeczywiście uzależniona od wyposażenia ... Tam coś już ci sie rozjaśni ... www.centra.com.pl/centra.htm Pozdrawiam....
Przepraszam. Zapomniałem o pojemności akumulatora. 74Ah z diesla
jaki kupiłeś akumulator jaki ma prąd rozruchowy
Doszliście po burzliwych dyskusjach do wniosków , które to przedstawiłem już dawno. Pęknięta czy nie, taniej i pewniej wyjdzie znaleźć głowicę używaną , nawet z gwarancją rozruchową.
A jaką może mieć akumulator rozruchowy? Widzisz że akumulator 75Ah? Pewnie do jakiegoś diesla, prąd rozruchowy będzie znaczne większy niz 600A. Człowieku, czy ty się znasz na elektryce, czy tylko improwizujesz?
Akumulator samochodowy rozruchowy, należy zmienić. Berlingo diesel, bez ładowania pokonałem 300km. Napięcie spadło do 6V.
Mercedesów "200 diesel z 95 roku" jest parę różnych typów - to nie jest "maluch", a nic bliższego nie napisałeś. Zazwyczaj jak padnie ten przekaźnik, to obrotomierz nie daje znaku życia. Ale warto go sprawdzić po takich szaleństwach rozruchowych :)
8v? Ile masz nalatane przebiegu? Podmień akumulator lub spróbuj podłączyć się na kable i sprawdź różnice. Dalej będzie już tylko poprawnie fabryki czyli zmiana dawek rozruchowych lub 'ciezko pali diesel'.
Aktualnie posiadam Fiat Freemont 2.0 diesel (rocznik 2015) i Kia Rio 1.2 benzyna (rocznik 2012). Nie planuję kupować diesla 5 litrowego, ale prostownik sprawnie ładujący mocniejsze auto niż Freemont chyba nie zaszkodzi mieć.
Z tego co wiem, regeneracja wtrysków nie zawsze przynosi efekty, bo w MK3 2.0 TDCI zwykle przyczyną uszkodzenia wtrysków są opiłki z pompy wtryskowej. Może nie wchodzenie na obroty jest związane z brakiem odpowiedniego ciśnienia na listwie wtryskowej tudzież pompą wtryskową, przez co też może kopcić na biało. Na biało może kopcić też przez wysoką wilgotność...
(at)gimak to jakim cudem jest ładowany akumulator rozruchowy jak w komorze silnika diesla również jest zimno i akumulator jest zamarznięty np ma mrozie to wg Ciebie w ogóle nie powinien przyjmować ładunku... wg specyfikacji ladowarki mozna go ladowac do -10C
Neronik1 wytłumacz mi proszę, jakim cudem akumulator jest rozładowany i jednocześnie odpala silnik? Bo jakieś kosmiczne teorie teraz wywlekasz. Pompa łapie powietrze i tyle. Gdzieś jest nieszczelność. Żadnego wzbogacania dawki czy ssania też tam nie ma - urządzenia rozruchowe w dieslach przyspieszają kąt wtrysku i lekko podnoszą obroty zimnego silnika.
Jeśli miałbym polecać producentów, to Bosch, Varta i nasza Centra. Akumulatora nie wsadzałbym od ciężarówki, bo będzei non stop niedoładowany i efekt - patrz post jurexa2. Przy doborze aku ważnym parametrem oprócz pojemności jest właśnie prąd rozruchowy. Szczególnie przy dieslu.
Kupiłem ostatnio miernik cęgowy UT213C. Chciałem nim zmierzyć prąd rozruchowy w moim samochodzie (silnik diesla 2.0 HDI). Miernik w/g producenta jest wyposażony w sensor Halla a jego zakres pomiarowy to 400A. Mój diesel 2,2 przy rozruchu pobiera (zmierzone) od 140 A do 210 A. Wiec zakres miernika 400 A powinien "dać radę".
O widzisz to zaskoczenie, podejrzewałem step-up aby naładować kondensatory do wyższego napięcia i tym samym zgromadzić w nich większą energię. Kondensatory mogłyby być podłączone równolegle na stałe do akumulatora ale: -trzeba kontrolować napięcie, przekroczenie napięcia na super kondensatorze kończy się źle -jeżeli akumulator zostanie powolnie rozładowany...
Witam jestem zainteresowany inwertorowym zasilaczem rozruchowym mogacym uruchomic silnik diesla z rozrusznikiem 6kw 24v bez akumulatorow i czekam na jakas ciekawa koncepcje
Wszystko zależy jakie trasy robisz krótkie czy długie bo jak długie to możesz zakładać nawet 100 AH alternator spokojnie go doładuje a jak krótkie to 74 AH wystarczy ale najważniejsze jest jaki ma prąd rozruchowy bo do diesla jest potrzebny duży prąd minimum 600 A.
Wystarczy 55Ah, ale w dieslu wazny jest prąd rozruchowy.
Az 200A to nie potrzebuję ale przy tej mocy trafa i napieciu prąd może wynieść 133A (nie wliczając możliwego krótkotrwałego przekroczenia mocy trafa). Dodam jeszcze że ma on służyć do rozruchu dosc starego diesla :-)
Nic w Oplu nie jest. Po prostu rozrusznik musi zakręcić silnikiem a silniki w dieslach są z reguły większej pojemności niż benzyniakach a także ich sprężanie musi być większe. Dla porównania, nowy benzyniak ma ciśnienie w cylindrach podczas sprężania rzędu 11-12 Atm a diesel poniżej 20 Atm nie zapali nawet, nowy ma ponad 25Atm. To plus masa większego...
Jest możliwe tylko jaki jest prąd rozruchowy ustrojstwa ?
możliwie dużym prądzie rozruchowym . Acha, bo tam jest diesel. :lol:
mojim zdaniem to nie jest smoistna naprawa ten problem wruci przy następnym dużym mrozie a akumulator 50Ah jest wystarczający ale czy prąd rozruchowy jest wystarczający do diesla ten silnik musi mieć kopa przy rozruchu awięc suma sumarum mróz-spadek pojemności, świece żarowe-spadek pojemności i co zostało? tylko bu bu i cisza
W akumulatorach nie podaje się mocy, a prąd wyładowania ( Ah) i prąd rozruchowy.
Zanim mechanicy namówią cię na niepotrzebne usługi sprawdź prąd rozruchowy akumulatora. Niech przez noc postoi a potem oddaj na sprawdzenie. Ciepły diesel potrzebuję więcej prądu do odpalenia. Często pierwszymi objawami zużycia akumulatora w dieslu jest ciężkie odpalanie przy rozgrzanym silniku
Mały akumulator to mały prąd rozruchowy. Ten akumulator po prostu się nie wyrabia.
To jest typowe Wiaderko prądu gdzie akumulator ładuje się energią zgromadzoną w akumulatorkach litowych tego ustrojstwa. To nie jest typowe urządzenie rozruchowe.
Ja mam na całe życie własnoręcznie zrobione kable rozruchowe z LGy 16 (i porządnymi końcówkami) do diesla 2,2 i problemu nie ma. Nie jedno auto nimi odpalałem. Uważam, że przekrój max 25 mm² jest "aż świat".
ale co z tego ze ma 70 % jak prądu rozruchowego jest 444 A a powinno być ok 610 A, auto diesel 2.0
Spokojnie możesz założyć VARTE 77ah/780 . To dość spory akumulator jak na auto osobowe . Takim to spokojnie odpalasz Diesla . Prądem rozruchowym się nie przejmuj , że ma duży . To w niczym nie przeszkadza . :| Dodano po 5 Różnica 3 Ah , to jest nic i tak ma bardzo duży prąd rozruchowy . Jeśli ładowanie masz dobre , to Ci długo posłuży . :|
To w takim razie nasuwa się pytanie o akumulator, czy masz zalecany do diesla, o większej pojemności i o większej mocy rozruchowej, czy zwykły?
Jeśli masz silnik zdrowy to wystarczy ale w dieslu liczy sie prąd rozruchowy im większy tym lepszy a pojemnośc to znowu od ilości odbiorników.
Jednak Kolego pokażę Ci krokodyle tutaj: http://obrazki.elektroda.pl/7824823200_1... bo link do aukcji przez moją nieopatrzność niestety został usunięty. Mniejsze krokodyle myślę w rozsądnej cenie 5,50, obciążalność deklarowana przez producenta 300A, spokojnie sprawdzają się w osobówkach, busach. Długość około 15cm, rozstaw szczęk 3,5cm....
Nie ma bata, wychodzi że na akumulatorze za wolno kręci, choć to nie diesel, spróbuj tak podepnij na kable takie rozruchowe drugi samochód oczywiście odpalony. Może pomoże.
Na początku był zdechły akumulator i działo się to nawet latem, potem został wymieniony na nowy (średnia półka) i latem problemu już nie było, ale jak tylko przyszły mrozy, ten znów powrócił. Akumulator jest naładowany, podczas odpalania napięcie nie spada poniżej 10V. Jak to sprawdziłeś ? Kontrolki zapalają się tylko na chwilę, a czasem tylko mrugają...
Nie mówię o większej pojemności akumulatora lecz o większym prądzie rozruchowym. Choć to tak naprawdę tez nie jest zdrowe dla rozrusznika jak np golfik benzyniak 1100ccm dostanie aku od dużego diesla z prądem rozruchowym 700A tak zakręci silnikiem jak wiatraczkiem, ze może się rozrusznik rozlecieć. Choć jak już wspomniałem w oryginalnych instalacjach...
Nie musi być duży - podepnij równolegle drugi przewodami rozruchowymi. W Puncie mam 50Ah/360A a też mam diesla. Diesel jak za wolno kręci to nie "załapie", a dodatkowo jak są duże spadki napięcia to sterowniki "wariują", potrafią się zawiesić albo restartować.
Nie rozładowuję "kulsonem" akumulatora. Aż tak mu nie ufam... Mój 6 letni Bosch S4 60Ah który miał 2 lata temu zimą epizod z rozładowaniem do 7V (samochód stał) - rozładowywał mu zestaw głośnomówiący. Z funkcji serwisu akumulatora wyszło mu 32Ah z 60Ah - robione wczoraj. Więc akumulator tej zimy dokona żywota, prądu rozruchowego nie mierzyłem. A odpala...
To ja powiem inaczej - samochód działa na instalacji 12V. Tak? Rozrusznik pobiera 200-600A, w zależności od wielkości silnika oraz rodzaju - diesel będzie brał raczej górny zakres tej energii. Miałeś kiedyś kable rozruchowe w rękach? Te w powerbankach, zwłaszcza tych za 250 zł, nie leżały koło nich - bardziej przypominają kabelki z prostych urządzeń...
Ja, nie piszę że nie ma, tylko że mój jest zwykł diesel. Są polo też z sdi.
chyba ktoś dodał za dużo z jedno zero ma to ze 30 a nie 300 :) mam podobny w firmie tylko bez tzw "rozruchu" - nic specjalnego potrafi gotować akumulatory 2000zł to przesada ale z -700- 1000zł trzeba dać za czegoś wart prostownik normalnym prądem rozruchowym.
Interesuje mnie zakres potrzebny do pomiaru prądu rozruchowego w starym, 13 letnim dieslu, zwłaszcza zimą. Pewnie te 400A by się przydało... :) Ten miernik to zapewni. Firma Mastech z tego co widze, posiada nawet swoją witrynę internetową także nie jest to jakaś totalna firma "krzak". Jest nawet polski dystrybutor tych mierników. Na wygląd budzi zaufanie....
Lol :D To ja powiem, że przy 2,2 litrowym dieslu który ma kompresję tylko ~1:16, to prąd rozruchowy z "power bank" mierzyłem na 260A :P
Cześć. Ostatnio oglądałem na Youtube faceta, który zamiast normalnego akumulatora kwasowego, zamontował superkondensatory i mały aku chyba Li-Ion 12V. U mnie niestety jest diesel (przy grzaniu świec spada mi napięcie do 11V, więc raczej prądu nie starczyłoby na rozruch), ale zastanawia mnie jedna rzecz. Co gdyby podłączyć do akumulatora albo kondensator...
(at)robokop Bo akumulator był prawie suchy, albo miał przerwe miedzy celami, albo oberwane płyty. Sam wiesz na jakich padlinach akumulatorowych ludzie jeżdżą. W nocy prostownik, by rano start się odbył, i tak na okrągło. :cry: (at)zworys Istotnie, z resztą nie tylko Laguna, inne samochody także. Już napisałem, że użycie takiej machiny rozruchowej nadaje...
mam taki stary ale rewelacyjny ruski prostownik i na nieszczęście pozyczyłem go kumplowi wrocił zepsuty :( ale do rzeczy rozebralem go i zauważyłem że kabelki są przegrzane izolacja się potopiła i sie posklajały jeden do drugiego porozdzielalem co trzeba posprawdzałem czy nie są upalone i wsio wydaje się ok poza jednym -nie ładuje podłączyłem miernik...
przy dłuższym kręceniu przewód masowy robił bardzo ...bardzo ciepły :) ... przy okazji wymiany tulejek i szczotek wymieniłem też przewód rozruchowy (według mnie trochę za "delikatny" jak na diesla, założyłem troszeczkę większy przekrój) i masowy ... rozrusznik kręci jak szalony :D :D :D
Miałem podobny problem w dieslu,gdzie moc rozruchowa to 1500 wat czyli 2 razy wiecej.Problemem okazala sie przepalona(pęknieta) szyna zasilająca szczotki wewnątrz rozrusznika.Prawdę mówiąc cieżko coś doradzić póki nie zdejmiesz rozrusznika i nie otworzysz, wtedy wyjdzie co jest nie tak,robota łatwa i przyjemna więc nie ma się co bać tylko do roboty....
Zwykle bezpiecznik od świec żarowych jest 80-100A w dieslach a aku musi mieć prąd rozruchowy conajmniej 500-700A (!) , Pane Havranek .... SławeK
Świece przy tych temperaturach się nie włączają w tym samochodzie , ale jak koniecznie chcesz sprawdzić to przed odpaleniem odepnij kostkę od czujnika temperatury wtedy sterownik powinien włączyć świecę , a może musisz zwiększyć tylko dawkę rozruchową?
Jeszcze jedna ważna informacja: Nie powinno się odpalać biorcy, przy pracującym dawcy. Może to uszkodzić alternator. Nie zawsze, i nie każde auto, ale można się zdziwić. Np głęboko rozładowany diesel może pociągnąć taki prąd że uszkodzi dawcę! W przypadku gdy po podpięciu kabli nadal jest problem z odpaleniem 2giego samochodu, to powinno się odpalić...
Cześć Fajna sprawa z tymi pomiarami prądu rozruchu. Bardzo ciężko znaleźć takie informacje w Internecie. Może na jakichś stronach firmowych producentów rozruszników? Ja znalazłem tylko jedną taką informację, ale dotyczyła badania prądu rozruchu autobusu. Jeśli ci się jeszcze chce, to może pomierz prądy w innych samochodach (inne pojemności - mniejsze/większe...
Mi właśnie po 9 latach wiernej służby dogorywa akumulator AutoPart Plus 72Ah 680A w dieslu który śmiga przeważnie po mieście . Na testerze pokazuje 190A prądu rozruchowego z nominalnych 680A i ,po podgrzaniu świec ledwo daje radę obrócić wałem. Fakt że silnik pali na dotyk i ładowanie dobre (14,4-14,5V), ale w takim agonalnym stanie jeździ już ponad...
po pierwsze majac autko z silnikiem wysokopręznym powinienes przed zimą zadbac o wymiane oleju na taki który bedzie mial dobre parametry przy niskich temperaturach.Tu nie chodzi o marke producenta tylko o granice zamarzania oleju.Jesli masz jeszcze troszke tego oleju gdzieś w zapasie nalej sobie w szklanke czy kieliszek i pozostaw na mrozie na noc ,rano...
koledzy w grupie aut vw wystarczy podnieść mapę dawki rozruchowej paliwa wiem bo mam serwis diesla i to zalatwi sprawe raz na zawsze,a co do ciśnienia podawanego przez nowa pompe wtrskową to jest to500 bar jeśli to ciśnieni na nagrzanym paliwi spadnie do 300 bar to już jest problem z rozruchem na ciepło ale to głównie w dieslach starszej generacji
Twierdzę tak, bo znam te ładowarki o ile lidlowa jeszcze cis tam po kilku dniach męki naładuje, o tyle biedronkowa przez zabezpieczenia termiczne przed spalenie zamiast 4A będzie ładować średnio 1,5A. W końcu stwierdzi, że akumulator uszkodzony bo ona w określonym czasie nie mogła go naładować. Druga sprawa, żadna z tych ładowarek nie naładuje akumulator...
Jak chcesz sobie uszkodzić elektronikę w samochodzie to kup. Wszystko na allegro to są zabawki, podany prąd mają tylko przy zwarciu wyjścia. Jak już chcesz się w to bawić to proponuję EPS 150. Tylko to urządzenie będzie w miarę bezpieczne dla pojazdu, ponieważ podaje prąd rozruchowy tylko w momencie jak pracuje rozrusznik.
Kolego Gabikam, przestań już pisać te pierdoły, booster to urządzenie rozruchowe, taki duży transformator z prostownikiem ułatwiający rozruch. Napisz nam jakie ecu w dieslu po oszukaniu czujnika temperatury podniesie obroty z jałowych do maksymalnych? Po mojemu ecu trup po próbach odpalenia z boostera.
Ja proponuje kupic sobie 2x 2,5m kabla o przekroju 16mm2 i 4x krokodyle 100 A. Na pewno wtedy każdy odpalisz z nich;) Z marketów nie polecam zakupywać kabli bo to lipa, niby przewód 16mm2 a w środku 4mm2 :D Pozdrawiam ;) Robert Konkretne kable do odpalania każdego to robi się z kabli spawalniczych(50 kwadrat i więcej), szesnastka(jeszcze 2,5 metra)...
Regulator ustala prąd wzbudzenia, czyli ten na wirniku także da sobie radę niezależnie od tego czy to diesel czy benzyna, zostaje tylko kwestia podłączenia czy tam też wszystko pasuje. A tak w ogóle to kontrolka świeci?
Nie muszą to być konkretne dane. Chodzi mi o orientacyjny rząd wielkości. Konkretny model samochodu ma konkretny akumulator ale zawsze można przyjąć że Diesel porzebuje około 70 Ah i 600 A prądu rozruchowego, prawda? W czasach gdy ja pracowałem na stacjach WN, RPZ była wyposażona była w 2 trafa 40/20/20 MVA, a dla potrzeb własnych były 3 baterie 220V...
"Odgrzewam kotleta" https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... bardziej pasuje dział Samochody. Pacjent - świeżo kupiony akumulator samochodowy 12 V 92 Ah prąd rozruchowy 850A . Producent krajowy :-) Przeznaczenie - duży diesel z webasto postojowym. Aku przetestowany na okoliczność jego faktycznej pojemności czyli w praktyce możliwości długotrwałego...
Jak to w końcu jest z tym doborem akumulatora w/g producenta a na innych stronach. Posługuję się tabelką przeliczeniową z tej strony http://locustcarservice.pl/tabela_przel ... ejska.html Z instrukcji obsługi wynika, że dla diesla prąd rozruchowy to 600A SAE i pojemność 72Ah. Co daje w przeliczeniu na inne jednostki tak; prąd rozruchowy 600A SAE -->...
Nic z tym, kolego, nie zrobisz. Na przykład w takim aucie Alhambra, czyli Galaxy i Sharan, rocznik 97 i wyżej, z silnikami 1,9 TDI w chłodniejsze dni z temperaturą minusową w ogóle nie dało się zagrzać silnika do 90 stopni. Jeśli mu budowałeś porządnie na każdym skrzyżowaniu, to wtedy temperatura wzrastała, ale jak tylko zwolniłeś, temperatura silnika...
Najlepiej zmienić dawkę rozruchową przez kiedyś tech2 lub u tunera od chiptuningu, albo druga opcja wpisać w wyszukiwarkę źle odpala diesel opel. Oczywiście zakładamy że świece żarowe są ok, wtryskiwacze także.
Kup sobie nowy akumulator jak masz benzynę i będzie dobrze. A żelowe się nie nadają do rozruchu. Choć w małej benzynie nie ma takiego "strzała "prądu ale bym nie ryzykował. Ale nie 7 Ah bo to do zabawki. Akumulator jak na razie kręci ,zobaczymy rano ,w tej chwili za oknem -9 :) autko kupiłem w czerwcu jest 7 letnie ,akumulator nie wiem ile ma lat ,...
Przecież nikt z głową nie woła maluszka do pomocy przy swoim dwulitrowym dieslu... Rozruch z akumulatora + 100A zapasu z alternatora.
odpalał na zasadzie silnika diesla ha ha ha a potem już poszło
No coś ty, diesel 2.0 to potrzebuje z 600A prądu rozruchowego. Mój 1.9jtd potrzebuje 620A. Jeśli akumulator zostawisz w aucie, ale jest on powiedzmy średnio sprawny i wspomożesz się kilkowa takimi zasilaczami to może i to ma sens, ale nie wiemy jak się zachowają, bo szczerze łączenie zasilaczy to nie taki pikuś jak się sądzi, a drugie primo, jak wyżej...
jezeli dysponujesz miernikiem inaczej multimerem ustaw go na prąd stały 20V jezeli sie myle niech koledzy mnie poprawią nastepnie podnieś maskę pojazdu w kturym chcesz sprawdzić napięcie i sprawdz gdzie masz akumulator ,odpal samochód (ma być la luzie i zaciągnięty hamulec ręczny) jezeli odpalałeś z przewodów rozruchowych to je odłącz . Następnie weź...
Mam taki problem: Jest to instalacja na łódce, zainstalowana jest tam jednostka napędowa diesel i trzy akumulatory ołowiowe. Akumulator rozruchowy, oświetlenie i aparatura. Zależy mi na wykonaniu układu który będzie nadzorował ładowanie tych akumulatorów. Koncepcja jaką wymyśliłem zakłada że akumulator rozruchowy był by dołączony na stałe , akumulatory...
Moim zdaniem jest to wina przepięć. Jak naprawiam sterowniki i znajde popękane diody (zwykle impulsówki) podmieniam transila na 1.5KE z diodą impulsową BYV (ale u Ciebie strasznie wygląda to uszkodzenie). Często w cięzarówkach tak padaja sterowniki (może nie aż tak), gdy goście palią samochody na prostownikach rozruchowych i myśle ze tu taka samo ,gdyż...
Też mam turbo diesla i dziś niestety kabelki rozruchowe(-17°C było) były potrzebne,paliwo leję dobrej klasy,dziś wlałem takie do -45°C,lepiej na nim odpala.Mechanik mówił,że pewnie trochę wody może być w paliwie(nawet z kondensacji w zbiorniku) oraz,że przy większym mrozie wytrąca się parafina.Myślę,że u ciebie paliwo chyba będzie decydujące.
prąd rozruchowy diesel booster rozruchowy rozruchowy danfoss
ekspres delonghi uszkodzony spieniacz internet przez bluetooth nokia silnik pompy hydroforowej
bester prostownik schemat zamrażarka whirlpool
Lokalizacja przekaźnika świec żarowych Volvo C30 2007 2.0 HDI Jak podłączyć kabel zasilający do Dell Optiplex 755?