Słaby akumulator i duży spadek napięcia przy rozruchu.
Kolego nie rozmawiamy tutaj o kablach rozruchowych, tylko o innym problemie wiec nie wiem po co ten komentarz. Skoro nie potrafisz znaleźć tak banalnej usterki to jest duże prawdopodobieństwo że kabli rozruchowych też nie umiesz podłączyć. Podaj wartość napięcia na akumulatorze podczas próby rozruchu.
Masz problem z ciśnieniem paliwa podłącz kompa i zobacz podczas rozruchu jakie masz
Brak zasilania ECU.Tak chyba ECU kontroluje przekaźnik rozrusznika i ci nie puszcza rozruchu.
Właśnie mam poprowadzone z akumulatora . A jak zaznaczyłem w czasie rozruchu (specjalnie sprawdzałem ) inne urządzenia elektryczne ( np.szyby , dmuchawa, klima itd ) normalnie działają.
Kostka. Zawsze kostka.
Panowie, a czy ma ktoś schemat elektryczny ładowania i rozruchu?
Nie ma rozruchu ,
Jak wygląda test przelewowy wtryskiwaczy ?Jakie ciśnienie rozruchu?
Po takim odcinku drogi sterownik silnika stwierdza,że nie ma potrzeby podgrzewania silnika przed rozruchem.
Jak jest minimalna norma obr. przy rozruszniku przy rozruchu.
sprawdź świece i cewkę zapłonową u mnie była uszkodzona i auto się zalewało przy rozruchu.
Z wydruku wynika, że masz duży spadek napięcia na akumulatorze podczas rozruchu
No przecież widzisz, że ciśnienie za małe jak na potrzeby rozruchu.
(at)bestboy21 Sprawa jest prosta, bo paliwo jest, tylko za mało do rozruchu.
Nie był ostatnio wymieniany akumulator, albo za słaby do rozruchu i odcięło systemy ?
Co już sprawdziłeś? Byłeś na jakiejś diagnostyce? Sprawdzałeś ciśnienie podczas rozruchu albo co się w ogóle dzieje z paliwem przed rozruchem?
Czegoś nie ma, sprawdzasz zasilania. Popatrz na bezpieczniki, prozaiczna usterka czasami jest najgorsza do znalezienia. Obroty widzi w chwili rozruchu?
Witam do sprawdzenia przekaźniki w komorze silnika przekaźnik K111 Rozrusznik K05 Blokada rozruchu oraz bezpieczniki 9,11,13
Sprawdzę to co piszecie. Tez pierwotnie zakładam pompke paliwa, ale zauważyłem ze problem z rozruchem jest bardziej dokuczliwy w mokre jesienne dni - duża wilgotność. Dzisiaj w mroźny dzień, suche powietrze brak problemow. Czyżby kwestia zapłonu?? Mała korekta - dzisiaj standardowo, pierwszy zapłon od pierwszego strzału zapalił, trasa 2-3 km (w tym...
Nie był wymieniany od nowości, może już na niego czas? Na ostatnim serwisie(listopad) miał 80% Akumulator można bardzo łatwo (tanio) zdiagnozować i wykluczyć jego wpływ na problemy z rozruchem. Z doświadczenia - Fordy "źle" reagują na słaby akumulator.
Sprawdź czy dobrze skręciłeś klemy... Sygnał rozruchu dochodzi do rozrusznika?
Kolego immobilizer blokuje tylko dopływ paliwa, przynajmniej w większości aut tak miałem, rozrusznik kręci a nie odpalisz. Tak np. jak z dorobionym kluczykiem bez chipa. Masa silnika jest? Zmierz i sprawdź miernikiem oraz wzrokowo czy dochodzi do rozrusznika kabel prądowy, powinien być ten sam co do alternatora. Tak samo sprawdź czy masz masę na silniku...
błędów nie ma A ciśnienie podczas rozruchu jakie widzi?
jak odstawie plaka to gaśnie.
Jeśli mruga spirala to trzeba wbić kody wtryskiwaczy, miałem tak kiedyś. Też próbowałem różnymi testerami bez skutku, dopiero FOCOM dał radę i auto odpaliło. Kody się wysypały przy próbie rozruchu na słabym aku.
https://obrazki.elektroda.pl/4215657900_... drugi od prawej. Powinno pobierać ok 25A po rozruchu silnika działa tylko.
Z własnych obserwacji jako użytkownik focusa 1.8 TDDi. Świece grzeją naprzemiennie. Przy sprawnym układzie chłodzenia ten silnik osiąga max. 85 °C podczas jazdy. W dogrzewaniu pomaga sprawny EGR, chodzi o chłodnicę spalin. Szybciej osiąga temperaturę jeśli chociaż przez 1 km mocniej się go przegoni, chodzi o wyższą temperaturę spalin. Ponoć w okresie...
We wtorek jadę zawieźć rozrusznik do sprawdzenia. Może to on jest winien. Auto jak odpali to chodzi jak złoto. Tylko jest problem z tym cholernym rozruchem na ciepłym silniku.
Witam powtórnie. Wymiana 7 letniego akumulatora usunęła usterkę w Focusie. Pozdrawiam i zamykam temat.
P0020 Nastawnik wałka rozrządu po stronie dolotu - przerwa w obwodzie-przerwa w obwodzie ze sterownika silnika wychodzą dwa przewody do zaworu regulacyjnego przepływu paliwa i jeden z przewodów ma za duży prąd . Powinien mieć 1V / 5 ms . A teraz ma 10-13,3 V Zaprowadź auto do warsztatu bo piszesz od rzeczy. Ten silnik (1.6 HDI Peugeota) nigdy nie miał...
To wymieniaj dalej na kolejne ze szrotów, bo przecież kręcą to dobre. A że mogą nie zapewnić minimalnych obrotów do prawidłowego rozruchu silnika, dodatkowo powodując spadek napięcia co umożliwia otwarcie wtrysków. To nie ważne....
Witam. Niedawno kupiłem focusa z 99 roku 1,8 TD. Mam 2 problemy ale być może przyczyna jest jedna. Dość często zapala sie kontrolka świec żarowych. Zauważyłem że dzieje się tak gdy lekko przyciskam pedał gazu. Problemem może być potencjometr pedału gazu ale jest jeszcze jeden problem. Kłopoty z odpalaniem. Samochód gdy jest zimny to pali bez problemu,...
na 100% akumulator
Punkty łączenia masy do sprawdzenia
Jak jest z zasilaniem wtryskiwaczy- IDM wystawia plusa na stałe czy w określonej sytuacji, np kręcenie rozrusznikiem (czyli jak są impulsy wału)? W tej chwili jest jakieś 2,6V na mierniku i zanika nawet jak się probierkę podepnie. W PCM nie ma żadnych błędów.
a czy sie wyłacza na czas rozruchu czy tylko przygasa, abo ja mam focusa i przy rozruchu silnika radio sie wyłacza na czas rozruchu
P1631 - zabezpieczenia przed kradzieżą sygnał Zezwolenia na Start nieprawidłowe P2291 - Ciśnienie sterowania wtryskiwaczy; rozruchu silnika - zbyt niskie ciśnienie Na plaku odpali?
co teraz?? wymień akumulator, albo podładuj chociaż, bo marny już pewnie jest i za bardzo spada napięcie podczas rozruchu przy niskich temperaturach
Trzeba popatrzec w parametry podczas rozruchu czego tam brakuje.Pisz jakby cos.
Cześć. Dlaczego kolego nie podałeś żadnych bliższych danych pojazdu? Choćby roku produkcji? Podpinałeś auto do jakiegokolwiek testera? Choćby najprostszego? Prawdopodobnie ciśnienie w przewodach paliwowych spada na postoju lub paliwo z przewodów spływa do baku. Na chwilowe uruchomienie wystarcza to, co jest w magistrali przy wtryskach. Przyznam, że...
Radziłbym sprawdzić wtryskiwacze. Miałem podobne problemy z tranzitem silnik zero błędów ciężki rozruch. Jeden wtrysk już był trzepnięty. Pozdrawiam.
Wtryski do sprawdzenia, ciśnienie do rozruchu stanowczo za niskie. prawdopodobnie któryś wtrysk uszkodzony, próba przelewowa prawdę powie.
Jakiej firmy akumulator? Dawno wymieniany? Jakie napięcie na słupkach aku?
Witaj Wojciech12!!! W moim focusie, był problem związany z elektryką, mianowicie były przecięte dwa przewody od rozruchu, połączyłem je i auto pali. pozdrawiam!!!
Za wysokie ciśnienie na szynie do rozruchu wystarczy 25 Mpa. Regulator ciśnienia, lub uszkodzona pompa.
no ok ale gdzie które kable podłączyć ? Bo na necie nie ma dokładnego schematu
na 2 kluczu to samo
Rozumiem, że jeżeli mechanik stwierdził, iż prąd rozruchu na tym akumulatorze to 600 A to podpinał coś takiego do akumulatora?
Widziałem jak płomień wydostaje się z silnika po zwiększeniu dawki, przy rozruchu i przy dodawaniu gazu płomień widać kilka sekund.
Na początek sprawdź wg #19 (na przegięciach i w miejscach gdzie mogą przetrzeć się przewody paliwowe) a później (jeśli nie zapowietrza się) - wykonaj #3 Diesel do prawidłowego rozruchu ma mieć zapewnione odpowiednie ciśnienie paliwa na listwie oraz duży prąd rozruchu z akumulatora - dalej to już elektronika.
Można by podłączyć przekaźnik np plus sygnał z pompki paliwa,minus przewod 50 do rozrusznika.Wtedy światła będą się świecić jak pracuje pompka paliwa a w czasie rozruchu nie.
Kupię chyba używany licznik. Chciałbym się jeszcze dowiedzieć czy sam licznik może powodować zablokowanie rozruchu samochodu, czy to może jest jakaś inna przyczyna?
Przy rozruchu tak jest, potem sekwencja. Błedy jakie ,iskra,ciśnienia.. itd? Historia usterki. Co sprawdzone?
Trudno stwierdzić co autor postu ma na myśli mówiąc "cykanie" jest pojedyncze czy jest to seria odgłosów. Podejrzewam że w grę wchodzi tutaj zbyt słaby akumulator i rozrusznik przy jednym przestawieniu w pozycję rozruchu robi " cyk-cyk-cyk-cyk". W takiej sytuacji sprawdzić akumulator i ewentualnie wymienić lub naładować, problem powinien ustąpić, następnie...
Zrób jakieś zrzuty ekranu, albo nagraj film z obrotów, dawki paliwa i ciśnienia cr podczas rozruchu i wrzuć na forum.
A ciśnienie paliwa podczas rozruchu?Jest czy niema? Jak jest to jakie?Proste pytanie od którego trzeba zacząć a nie wymyślasz jakieś przekaźniki.
Witam mam problem z samochodem choć ciężko to zdiagnozować ponieważ raz dobrze odpala a raz nie , przy rozruchu silnika , kreci od strzała a za drugim razem muszę wcisnąć gaz żeby nie zgasł jak może być przyczyna auto ford focus 2010 silnik benzyna 1.6 w lipcu wymieniony olej wszystkie filtry , rozrząd pompa wody pasek klinowy i świece , przyznam szczerze...
Upewnij się na pewno z tym akumulatorem. Ja tak miałem, byłem absolutnie przekonany że akumulator ok, na mierniku wszystko było cacy i nawet odpalał mniejszy samochód. Jednak w moim focusie okazało się, że podczas rozruchu napięcie spada na akumulatorze do 6v i bendix stuka bo dostaje za małego kopa. Opisałem sprawę tu: [url=http://www.piszek.com/2012/06/focus...
Cisnienie paliwa na szynie jak krece silnikiem wynosi maksymalnie 90bar. Bledow innych brak. No to po byku, uważaj, aby dziur w denkach tłoków nie porobiło. Jak nie masz 230 bar to zapomnij o rozruchu. Zobacz która spryca puszcza ciśnienie.
witam mam fokusa od tygodnia (mój pierwszy diesel) Pytanko czy kontrolka od świeć żarowych powinna się zapalać zawsze przy każdym rozruchu.Czy jeżeli silnik jest ciepły to nie powinny się zapalać przy rozruchu umnie zawsze czy ciepły czy zimny jak przekręcę stacyjkę to czekam aż zgaśnie czy to normalne.????
Np. ford focus. Bzdury chłopie piszesz i aż nie chce mi się tego czytać. Twierdzisz, ze w fordzie focusie przy zdjętym pasku napędu alternatora, po rozruchu silnika nie zaświeci się kontrolka ładowania?
Paliwo się nie cofie? pojawia się powietrze w wężyku/filtrze w tedy gdy nie chce zapalić? Rozrusznik może mieć pośredni wpływ na odpalenie, a raczej akumulator. Dieslowi nie wystarczy żeby się krecił przy rozruchu, przy słabszym akumulatorze będzie kręcił ale nie z takim "impetem" jak trzeba. W tym przypadku obstawiał bym albo zapowietrzanie, albo problem...
Witam. Sprawdziłbym rozrusznik oraz stan akumulatora. Te silniki muszą mieć dużą prędkość rozruchową(sprawny rozrusznik) żeby odpaliły. Jeśli ciśnienie paliwa w rampie podczas rozruchu nie przekracza wartości zadanej przez sterownik to silnik nie odpali. Jeśli dobrze pamiętam to musi byc minimum 220bar.
witam ostatnimi dniami moj fokus 1,8tdci100km ciezko odpalal trzeba krecic 2-3razy wszystkie filtry i swiece wymienione,a na dodatek dzis podczas jazdy zaczela migac kontrolka swiec zarowych silnik zaczol dziwnie pracowac glosniej nieco nie zgasl samoczynnie co to moze byc??? pod domem zgasilem odpalilem ponownie i juz nie migala ciezko odpala po kilkunastogodzinnym...
świece żarowe mają znaczenie poniżej 5 stopni C , w nowoczesnych silnikach służą do dogrzewania pracy silnika na początku po odpaleniu , grzeją nawet 10 minut, (ekologia) , jak mówił poprzednik skupa się na ciśnieniu paliwa , czujniku temp. oraz na napięciu akumulatora przy rozruchu (jeśli jest poniżej 9,6 V) będziesz miał problemy przy rozruchu (czasami...
Witam Mam problem z moim focusem, auto nie odpala ponieważ nie dostaje paliwa i mruga kontrolka świec żarowycj. Czujnik ciśnienia na listę przy rozruchu pokazuje 59bar a to zdecydowanie za mało więc wydawałoby się że to usterka elektryczna. Dodaje zdjęcie z badania testerem https://obrazki.elektroda.pl/5064605900_... Co i tym myślicie?
Podłącz jeszcze do nastawnika dawki paliwa żarówkę 12v 21w i sprawdź czy przy próbie rozruchu rozświetla się impulsowo. Odetnij jednak przynajmniej jeden przewód do nastawnika, aby nastawnik nie działał równolegle z żarówką. Sprawdzisz w ten sposób czy w ogóle sterownik daje sygnał na podawanie paliwa.
Witam, zakładam że tak. Bynajmniej za taką usługę płaciłem w warsztacie. Kontrolka od świec gaśnie po 2-3 sekundach, dodatkowo przed rozruchem czekam aż "pyknie" przekaźnik. Procedurę taką przeprowadzam 2-3 razy.
No a focusy palą H7 notorycznie. I problem jest jeden-po rozruchu PCM wysterowuje przez chwilę alternator na 14,7V. Jakkolwiek zarówce nie robi nic zawyżone napięcie kiedy włókno jest gorące, tak w tym przypadku taki "szok prądowy" jest zabójczy. Diody pomagają.
To moze jestescie koledzy w stanie podpowiedziec mi co sprawia ze czasem przy rozruchu gdy silnik jest zimny to strasznie kopci?? jak sie rozgrzeje to przestaje ;/
powodów może być kilka ; sprawdż układ pod względem szczelności ( czy paliwo nie wraca do zbiornika),spotkałem się kiedyś z mocno zabrudzonym zbiornikiem paliwa objaw był taki sam,kolejna moja propozycja sprawdzić ciśnienie na listwie wysokiego ciśnienia w momencie rozruchu,jak będzie za niskie to wtryski się nie otworzą.
Witam koledzy chciałbym przed zimą zmienić akumulator w fordzie focus c-max 1,6 benzyna 115km w chwili obecnej jest założony (taki był włożony auto kupione 4 miesiace temu ) i wydaje mi sie czy nie jest za maly 50 ah- 350 rozruchowego ogolnie jest miejsce na wiekszy i moje pytanie brzmi . Czy wiekszy naprzyklad 60ah bedzie dobry i czy bedzie doladowany...
A przepraszam jaki związek maja zepsute zegary z brakiem możliwości odpalenia silnika i zapalaniem się wszystkich kontrolek łącznie z lampka zapłonu? Bo zegary są elementem blokady rozruchu. Łatwa naprawa. I zegary nie do przelutowania jak pisze znany wszystkim elektrodowy lamer decybel 91. Inna operacja, przydaje się zwykły pędzel.
Chce wymienić ze względu na to, że występujący tam zawór powinien być "ruchomy"(tak podpowiedział mi mechanik) a w mojej pompie ten zawór jest zapieczony(?) przez co samochód nie odpala przy pierwszym rozruchu z rana, natomiast jak już ten "zawór" rozruszam to samochód pali bez problemu. Tak wygląda sprawa
test przelewowy: po ok 2min pracy na biegu jałowym przelew na wtryskach I wtrysk 10ml II wtrysk 25ml III wtrysk 30ml IV wtrysk 150ml Wnioskując czwarty wtrysk przepuszcza zbyt dużą ilość paliwa do przelewu i pompa nie jest w stanie uzyskać wymaganego ciśnienia na zasobniku podczas rozruchu, tym samym 4ty wtrysk należy zregenerować/naprawić i kłopot...
Koło Pasowe było właśnie jak napisałem wymieniane Faktycznie tu może być coś nie tak bo czasem (choć ostatnio nie) potrafiło to przy odpalaniu zapiszczeć cos na pasku (dosłownie na ułamek sek) przy rozruchu. Na jałowym cały silnik się dość mocno telepie wiec troszkę na to zwalałem, ale może faktycznie choć dziwne że majda tak tym napinaczem.
No nie wiem czy takie małe oszczędności. 55Wat x 2, plus 2x 21wat tył, 2 x 5 postojowe, plus deska rozdzielcza. Nie chodzi mi o oszczędności lecz o wygląd. Światła led Drl są białe i wyglądają o niebo lepiej niż żòłtawe mijania. Też nie mam problemu z rozruchem. Całe auto mam na ledach i dlatego to mnie irytuje.
Naładowany akumulator bez obciążenia powinien mieć 14.2V. Zdejmij klemy gdyż pomimo tego , że stacyjka jest wyłączona, prąd może być pobierany przez inne odbiorniki np. autoalarm, radio. Akumulator o napieciu znamionowym 12V powninien miec 14.2V? cos sie koledze pomyliło chyba. A tak poważnie to jak jest 12.8v to jest dobrze ponizej 12.5 mozna doładować....
Sprawa piku napięcioweg z alternatora jaki powstaje po rozruchu silnika, te H7 są wybitnie nieodporne na to, znana sprawa z Forda Focusa. Generanie gdy przekaźnik świec żarowych odłaczy grzanie powstają przepięcia, tu w oplu mogło pójść przepięcie z pompy wspomagania.
Podładuj aku. i w trakcie rozruchu zmierz cęgowym prąd.Rozrusznik może zżerać naprawdę dużo prądu,właśnie wałek i EGR ,co do reszty błędów nie mam doświadczeń co do przyczyny i skutku (jednocześnie).
Dziękuję za sugestię i zainteresowanie. Przyjrzę się paskowi (ma może 2000km), napinacz też nowy wszystko oryginał. Akumulator trzyma napięcie nie ma kłopotów z rozruchem silnika. Zmierzę to napięcie na samym alternatorze i dam znać.
Witam, Mój focus 1.8 TDCI na zimnym silniku odpalał dopiero po dobrych kilku sekundach (grubo powyżej 5). Diagnoza znajomego mechanika - akumulator. Podmieniłem z drugiego samochodu i faktycznie, teraz odpala na zimnym po ok 1.5, 2 sek. Ciepły zapala niewiele ponad sekundę. Zimny to tutaj pojęcie względne, gdyż jest lato :) Czy to, że nie pali na tzw....
Witam. Mam nastepujacy problem. Zakupiłem auto Ford Focus 1.6 Benzyna 2005 r w kombi automat. Na samym początku świeciła sie kontrolka check engine i był problem z odpalaniem. Po wymianie czujnika temperatury zaczął odpalać normalnie. później stał ok 1 miesiaca. Nastepnie po odpaleniu auta wyswietlił sie bład. Usterka esp i usterka skrzyni biegów. skrzynia...
Kalibrację wcześniej wygrywałem ELMCONFIG, oraz Forscanem. Wgrałem na próbę do sterownika z 90 mapę 109, niby wszystko gra ale na ciepłym potrzebuje więcej czasu do rozruchu, dłużej trzeba kręcić. Jest możliwość sprawdzenia czy mapa zgrywa vsie z silnikiem? Miałem również włożony sterownik ze 109. Wyprogramowalem z niego automat, lecz samochód jechał...
Focus 1.8 tddi z 2002 roku. Problem jest w tym że auto po odpaleniu nierówno pracuje i po chwili gaśnie. Komputer generuje w tym momencie 6 błedów: P0404, P01563, P1664, P0335, P0216, P1246. Po wykasowaniu i odpaleniu samochodu automatycznie po chwili gdy zacznie nierówno pracować błędy się pojawiają ponownie. Dodam że usterka do tej pory była sporadyczna...
Piszesz -zegary wyłączają się - czy po rozruchu idą do końca skali i wracają ? Niestety foki mają w sobie "to coś" ( mój też to miał ) ,że obroty np. podczas dojeżdżania do skrzyżowania na luzie potrafią mocno spaść a nawet zgasić silnik.Każdemu posiadaczowi focusa doradzam dołożenie przewodów masowych w komorze na karoserię i do silnika z drugiej strony...
Witam! W tym TV przy rozruchu w trakcie nagrzewania kineskopu widoczne są linie powrotów, które po kilku sekundach znikają. Kineskop sprawny bo nadal silnie świeci, i szybko się nagrzewa. Potencjometrami Screen i Focus od nowości nigdy nie kręcone. Wiem że tematy o widocznych powrotach już były, ale chciałbym by ktoś obeznany w Grundigach podpowiedział...
Często w takich przypadkach powodem jest zakłócenie w zasilaniu centralki alarmu. Może być spowodowane zbyt niski ( chwilowym ) napięciem zasilania z akumulatora podczas rozruchu. Często pomaga wymiana akumulatora na nowy lub przy "kiepskich" centralkach alarmowych dołożenie zasilania buforowego z małym akumulatorkiem.
Dzień dobry. Sprawdziłem bezpieczniki. Wymieniłem przekaźnik R12. Wyświetla się PO 380. Nie ma problemu z rozruchem silnika. W trakcie jazdy z informacją "awaria silnika" i żółty trójkąt, wyraźny brak mocy - odcięta turbina. Informacja "awaria silnika" znika po powtórnym przekręceniu kluczyka w stacyjce. Jazda bez problemów. Pozdrawiam
Potrzebuję zmniejszyć napięcie alternatora, max 13,8V. Renault Espace V 1.6dCi oraz/lub Ford Focus 2 MK2 1.6 tdci. Wymieniam ołów na lit, dokładnie LiFePo4. Między baterią akumulatorów jest BMS który pilnuje napięcia na baterii i poszczególnych ogniwach. W razie czego wyłącza ładowanie albo rozładowanie. Renówka po naładowaniu litu i odcięcia ładowania...
Do tej pory wszystkie fordy kodowałem autoboss-em lub kts. Mam też dedykowany dla fordów. Nie ruszył go również VCI delphi-ego, który jest przecież tego samego producenta co sterownik silnika. I żaden z nich nie zakodował wtrysków. Przez chwilę miałem błąd że problem z napięciem 5v. O ile pamiętam w układach delphi wtryski są zasilane właśnie takim...
Nie znasz się to się nie wypowiadaj. Do sprawdzenia jest konieczne użycie innych przewodów powrotnych i mogą byc też menzurki. Do diagnostyki należy użyc diagnoskopu WDS lub IDS i zrobic testy przelewów przy wysokim ciśnieniu. A proble trudnego rozruchu na zimnym silniku to często problem ze świecami żarowymi lub zmianą oprogramowania modułu PCM. A...
Krzemowych. Uprzejmie przypominam kolegom, że w FF alternator jest z regulatorem inteligentnym sterowanym z PCM. Taka sytuacja w owym modelu przeważnie ma miejsce wtedy, kiedy przed rozruchem silnika już są włączone światła. Czasami też przy fakcie włączenia świateł na uruchomionym silniku PCM dość ostro podniesie napięcie na krótki moment. To wystarczy,...
Potencjometr jest na laserze obok jego wyprowadzeń (przeważnie) ustawia się nim focus , z czasem układ może się rozregulować i efekt jest taki że cd nie umie odczytać płyty albo wogule nią nie kręci.
Witam. Mam problem z focusem. Wyrzuca cały czas błąd 2339 (przekroczona wartość graniczna spalania stukowego 4 cylindra). Auto nie odpala. Podłożone drugie wtryskiwacze+kodowanie, a ten błąd aktywny cały czas. Nie można go wykasować. Mam pytanie, jakie powinno być ciśnienie na listwie podczas kręcenia rozrusznikiem. Dodam jeszcze, że na plaku silnik...
Witam, wiem że podobnych postów było juz kilka, lecz nic sensownego nie znalazłem. Mam problem z fordem focusem 1.8 tdci 2002 rok, jest tak ze czasami pare dni odpala bez problemu a czasami nic, można krecic i kręcic i wgl nie odpala, aż dopiero wyciagne z bagażnika banke z ropą i wężyk z ręczną pompka do paliwa, i podłącze pod wejscie do filtra podpompuje...
Skoki napięcia nie powinny robić problemu - do forda są zalecane bodajże wapniowe akumulatory, które dadzą radę. W nowszych już się stosuje akumulatory AGM, które trzyma się częściowo niedoładowane, żeby jeszcze lepiej przebiegało ładowanie dużym prądem. "Takich pierdół to jeszcze nie słyszałem ani nie czytałem." - o którą część wypowiedzi chodzi? Nie...
Witam, pytanie jest następujące: Chodzi o zaprojektowanie i wykonanie modułu sterującego, który będzie umożliwiał płynne działanie silnika (w follow focus na aparacie ). Chodzi o ruch w obu kierunkach i pozycji "zero". Celem takiego rozwiązania ma być ustawianie regulacja ostrości na obiektywie. Moduł sterujący ma być podłączany do silniczka za pomocą...
posłuchaj pawel wawa, odczytanie błędów to jest nic, trzepa odczytać parametry. przy rozruchu np ciśnienie na rampie wtrysku itd. w tych samochodach często podały wtryski, ale nie koniecznie, czasem pompa a czasem cały układ zasilający był do wymiany. niech ktoś ci sprawdzi wartości przelewów na powrotach i ciśnienie na rampie , a czujnik położenia...
słaby rozruchu wspomagania rozruchu kopcenie rozruchu
naprawa pioneer huawei b2368 agregacja przestać działać włącznik światła
electrolux ewt1066edw diagbox akumulator
Kod błędu P1602 w VW Passat B5 1.8T - przerwa w zasilaniu ECU Konica Minolta Bizhub 350 błąd C2557 - jak usunąć?