Jakie obroty rozrusznika ?
Ja bym stawiał na rozrusznik lub akumulator.
witam ,mam problem z rozrusznikiem ,ciężko kręci w mrozy, a jak jest cieply nie ma problemu. ,mam nowy akumulator,wymieniony szczotkotrzymacz w rozruszniku, ale dalej ten sam problem. mechanik podejrzewa ,że mam rozrusznik od benzyniaka, bo nie ma zwolennicy.czy to może być przyczyna, jaki rozrusznik powinien być w moim pasku 1.9 tdi 98r. AFN i z jakim...
Podładuj akumulator! Skoro stał na takim mrozie tyle czasu to może być przyczyna.
Akumulator jest nowy, a jest mu strasznie ciężko kręcić tak jakby go coś trzymało. Czy to może być wina rozrusznika? Jeśli tak to jak to sprawdzić?
Jak ciężko kręci tak jak by był słaby akumulator to ja obstawiam rozrusznik. U mnie było identycznie i problem też ujawnił się właśnie w pierwsze mrozy. Po wymianie szczotkotrzymacza problem się uspokoił.
Jeśli świece żarowe wymienione i grzeją wszystkie, to przyczyny trzeba szukać gdzieś indziej. Akumulator?-rozrusznik kręci dobrze ? A tak "nawiasem mówiąc" prąd mierzy się w Amperach, a nie w Voltach.
kolego mamy mrozy i olej jest strasznie gęsty i ma dlatego ciężko kręcić i dlatego później jest ok
Auto dalej odpala ciężko...przy minusowych temperaturach odpalenie liczy się z dużym cudem...chociaż po podgrzaniu 4-5 krotnie świec i wtedy dopiero kręcenie rozrusznikiem jako tako udało się uruchomić. Przelewy zrobiłem...WYNIK PO 1 minucie na wolnych obrotach na ciepłym silniku 1 wtrysk - 68ml 2 wtrysk -18ml 3 wtrysk -10ml 4 wtrysk -18ml W aucie jak...
Witam wszystkich. Miałem problem z zimnym silnikiem w moim sceniku. Problem rozwiązałem sam. Przyczyną okazało się cofające paliwo i rozrusznik. Wystarczyło wymienić ręczną pompę paliwa w której zepsute były zaworki zwrotne. A co do rozrusznika to po prostu za wolno kręcił, wystarczyła wymiana łożysk igiełkowych na wirniku. I samochodzik pali jak nowy.Słuchanie...
Witam!Problem mam tupu tego że od kiedy zaczeły sie mrozy to mój seacik ciężko pali rozrusznik kręci a on załapuje i za którymś razem zaskoczy ale na nie równe obroty dopiero po pięciu sekundach wskakuje na równe jeszcze w zależności jaki mróz jest i bardzo kopci jak już wskoczy na równe obroty.Przy kupnie Seata zaciekawiła mnie jedna rzecz, po jakimś...
Panowie a wytłumaczcie jedną rzecz, ogólnie na czwartek jestem umówiony z elektromechanikiem, ma sprawdzić rozrusznik itd. Ale ja nie rozumiem jednego, niby przewody, niby rozrusznik ale dziś zabrałem z domu ten akumulator podładowany i po włożeniu do auta, samochód pali jak nowy z salonu, jak latem (nie nagrywałem już bo chyba nie ma sensu) To jak...
Silnik 2,5. Sam te wszystkie rozruszniki robię dlatego dostaje już trochę z tym na głowę. Zwłaszcza, że dostęp jest ładnie mówiąc utrudniony a leżenie na mrozie pod samochodem do przyjemności nie należy. Rozrusznik wymieniony, kręci. Samochód dalej nie pali. Pompa paliwowa paliwo podaje. Ciężko mi powiedzieć czy z należytym ciśnieniem ale podaje. Zapalił...
Ford Escort 1.8D 1990r. Przy dużych mrozach nie odpala. Na lekkim mrozie ciężko zapala. Objaw na zimnym (temp poniżej 0st.): rozrusznik kręci normalnie (czyli dobrze), czasami wyrzuca bendix, strzela, dymi z wydechu. Po długim "wymęczeniu" jak już odpali bardzo drży i trzeba podtrzymywać pedałem gazu aż do pewnego momentu i potem jest już wszystko normalnie....
Świece mają z 10 tyś. Wymieniam regularne. Jak jest ciepło to odpala w miarę dobrze. I jak mówiłem generalnie zawsze odpala tylko zaczęła długo kręcić po dłuższych przerwach na mrozie To jeszcze napięcie na akumulatorze sprawdź i przeczyść klemy, złącza do rozrusznika, przewodu masy. Może do akumlulatora dochodzi a elektronika jest niepewnie zasilana.
Może być czujnik położenia wału, a może jest chwilowa przerwa w obwodzie pompy paliwa. Jakiś zaśniedziały przewód albo nadpalony styk przekażnika. Ciężko takie coś zlokalizować. Jakbyś miał kontorlkę założoną równolegle do pompy, to byłoby widać kiedy traci kontakt. Pokombinuj z tą kontrolką, albo w ciemno wymień czujnik, koszt 40zł. Pozdrawiam.
U brata na lutowanych szczotkach kręcił prawie noamalnie (troszeczku wolniej) a na mrozie tak około -5 st miał problemy z obróceniem. Poprostu przystawiło i tyle nawet kontrolki nie gasły. Jak masz możliwośc to pożycz od kogoś cały rozrusznik albo szczotkotrzymacz. Hmm zapłon na stałe ciekawe:|
Uważasz za możliwe zapalenie samochodu bez świec żarowych przy mrozie -13 , -15 ? Jest możliwe. Sam sprawdziłem, Hyundai D3EA (3 cyl.) z 2004r. wszystkie świece żarowe były niesprawne. Ciężko, ale silnik startował w takich temperaturach. Trzeba było kręcić z minutę rozrusznikiem. Gdzieś ok 2009/2010 wymieniłem świece, teraz wydaje mi się, że już nie...
Cześć. Jak w tytule. W mrozy jak podgrzeje świeczki pali na strzał. Przy temp. jak teraz, bez świec silnik trzeba kręcić z 5 sekund. Za sekunde następne odpalenie na strzał. Aku nowy półroczny. Powietrza raczej nieciągnie, auto po serwisie olejowo-filtrowym. Kąt wtrysku na okolice 75 na ciepłym. Jeszcze mu cofnąć pompę? Rozrusznik żwawo kręci, ale może...
Znalezione na forum Hondy: Błąd: P0341: Okresowe przerwy w obwodzie czujnika prędkości wałka rozrządu. (przyczyny: brak komunikacji elektrycznej między czujnikiem a ECU, możliwa usterka czujnika objawiająca się tym że ciężko odpala na zimnym, po uruchomieniu pracuje normalnie) Zamiast wymieniać to, co opisałeś trzeba posprawdzać czujnik. no faktycznie,...
Akumulator Topla nie wiem nawet jakiej to produkcji ma 12 lat wcześniej w oplu kadecie 1,7 diesel teraz w oplu combo 1,7 diesel używany praktycznie codziennie w ostatnie mrozy nie wyciągany z auta i działa!!!!Niewiarygodne co? Ja miałem akumulator Topla to wytrzymał 9 lat. 5 lat w oplu 1,7 gdzie opel bardzo ciężko palił, przy -5st.C już trzeba długo...
Witam! Osobiście tym autem nie jeżdżę za często, ale kto inny tak. Wyszukiwanie problemów zaczęło się gdy zaczął brać olej. Wiejski mechanik tłumaczył że ciężko pali ponieważ jest nagar z oleju i że zalewa świece olejem. I tak się jeździło ponad rok. W lecie na benzynie odpalał na dotyk, ale gdy się go gasiło rozgrzanego i po chwili znowu paliło to...
Mam takie pytanie apropo oplowskiego diesla który nie chce palić na mrozie. Po całej nocy stania pod chmurką i temperaturach poniżej 0 samochód zaczyna ciężko palić tzn. trzeba dłużej kręcić, natomiast gdy temperatura spadnie poniżej 10 stopni temperatura samochód nie pali już wcale tzn. rozrusznik robi może z pół obrotu i słuchać tylko tak jakby świat,...
Witam mam taki problem z samochodem Volkswagen Sharan 1,9 TDI (110) KM Otóż auto bardzo ciężko i długo kręci nie idzie go uruchomić jeszcze jak była ta temperatura na + to jeszcze jeszcze ale już przy -6 strasznie długo kręci czasami nawet 3 razy podchodzę grzeję świecę i przekręcam kluczyk mam drugie auto też tego samego tylko ma 90 KM i w porównaniu...
Jak przychodziły takie mrozy trzeba było go od czasu odpalać i zmienić olej na 5W40 nie było by takich problemów.Poszukaj ciepłego garażu jak to możliwe i zobaczysz czy będzie się kręcił sprawdź jeszcze węże czy miękkie czy twarde może zamarzł.
Witam mam problem z Toyotą corolla verso 2,2 136 km 2005 r Zacznę od początku .. po kupnie toyoty zauważono wyciek oleju wiec zaprowadzono ja do mechanika gdzie wymienił uszczelniacze i było ok zauważono tez ze po zamknięciu samochodu z pilota lewe tylne drzwi się nie zamykają natomiast reszta tak, poproszono tez o zajęcie się ta sprawa i tu pojawia...
Nie mam jak się na razie za to zabrać bo straszne mrozy u mnie, ale jak zlokalizuje przyczynę to napisze.Ale gdyby ktoś mi mógł podać rozmiary i ryp tych tulejek byłbym dziedziczny
Samochód Fiat Albea 1.2 16 V r 2005 60 000 km Otóż ów samochód od nowości ma jedną wielką przypadłość, mianowicie problemy z uruchomieniem silnika. W lato zaskakuje za 2 podejściem,czasem 3, a w zimie jest to tragedia totalna.... Został w nim wymieniony już akumulator bo poprzedni padł pierwszej zimy. Niewiem co jest tego przyczyną?? -Na nawet lekkim...
Znajdź sobie tabelkę w google prąd, a pole przekroju przewodu. Sprawdzałem w tabelce, tam podany jest prąd długotrwały więc tu nie do końca się sprawdzi. Niektóre maszyny jakie będą odpalane mają rozruszniki mocy ok. 6,5 kW, 24 V , w dodatku podczas zapalania (np. koparki) kręcą nie tylko silnikiem lecz także dość dużą pompą hydrauliczną, która jest...
Witam. Minęło trochę czasu. Zrobiłem tak jak Lyon17 wymieniłem akumulator. Problem zniknął na dwa tygodnie i powrócił gdy tylko przyszły mrozy. Wczoraj wgl nie mogłem go odpalić, nie wiem już co się dzieje. Przekręcam kluczyk, ładnie kręci tak jakby zaskoczył więc kluczyk z powrotem na zapłon słychać tylko jak silnik przez moment zaciągnie rozrusznikiem...
Mam od dłuższego czasu problem z Peugeot'em 407 2.0 Hdi. Jak postoi 9 godzin na mrozie to nie odpala..zaznaczam ze tylko na mrozie.. Co wymienione.. - filtr paliwa wymieniony.. nic nie było w nim, żadnego syfu, wody.. - świece są nowe wszystkie ( rok temu dwie mi nie grzały.. ale samochod odpalał) - do paliwa dolałem na caly zbiornik 1 litr benzyny,...
Witam! Mam problem, otóż przyszły mrozy i moja cytryna ciężko pali a przy kręceniu łapie tylko na dwa gary a jak już złapie to przez jakiś czas pracuje nierówno. Podejrzewam że to świece żarowe... Mam silnik 2.0 HDI 109km. Gdzie w tym silniku znajdują się świece? Dodam że aku i rozrusznik są ok
Napisz, czy te kody są aktywne, czy może po uruchomieniu silnika stają się nieaktywne. Podczas długiego kręcenia rozrusznika, a bez uruchomienia silnika jednostka sterująca silnika może wygenerować takie błędy. Wydaje mi się, ze kody te pojawiają się właśnie dlatego, a powodem ciężkiego rozruchu może być inna przyczyna. Napisz kiedy ciężko pali, czy...
Witam, Mam problem z moją cytryną, mianowicie samochód dość ciężko dopala po dłuższym postoju 10-12h, najczęściej po nocy. Dziś odpalił dopiero za 5-6 razem przy dłuższym kręceniu rozrusznikiem. W nocy nie było zimniej niż -2 stopnie, aż boję się pomyśleć co będzie gdy temperatura spadnie do -15. Co może być przyczyną takiego zachowania??? Minionej...
Panowie proszę o pomoc! Renia, którą przejeła po mnie małżonka bardzo ciężko odpala. Szczególnie teraz jak są mrozy. Wcześniej, przy dodatnich temperaturach, odpalał ale po kilku sekundach pracy silnik zaczynał szarpać na wplnych a także w czasie jazdy (zimny silnik). Po rozgrzaniu było ok. Odpalał i pracował bez zarzutu. Teraz rano odpala po 20-30...
Witam. Świece żarowe i tylko 2(lepszy dostęp)sprawdzałem jesienią,tych za pompą nie mogłem odkręcić, a nie chciałem ich uszkodzić.Ubiegłej zimy nie było problemów.Te dwie grzały,może trochę długo bo ok 6 sekund przy temp. dodatniej. Dzisiaj ładowałem akumulator i sprawdzałem prąd na świecach. Zawsze paliłem auto jak zgasła lampka od świec, dziś zauważyłem,...
Z tym silnikiem jest taki problem, że zimny (mówię zwłaszcza o paleniu po nocy na mrozie - a zima idzie) musi być zakręcony nie długo, lecz szybko. Bo nie ma świec żarowych, a świeca płomieniowa włącza się dopiero przy -5 stopniach. Jeżeli jeszcze ma słaby spręż (nominalny jest ok. 34 bary) to zaczynają się schody. Trzeba sprawdzić spręż, jeżeli jeszcze...
Zmienia, (przecież wiesz) że sam lut potrafi się roztopić na wskutek bardzo dużych prądów i temperatury przy ciężkim kręceniu na mrozie. Po zdemontowaniu starych szczotek barwa nalotowa licy mówi, co się tam działo- dlatego też stosuje się zgrzewanie, aby pozbyć się wszelkiej rezystancji (ku zmartwieniu wielu naprawiaczy) I decydującą rolę gra mechaniczny...
Witam. Moje autko to T4 1.9TDI z 97. roku i mam problem z odpaleniem go „na zimnym”. Kręci, ale nie odpala nawet z Plakiem. Poczynione kroki: 1.Wymiana bezpiecznika świec żarowych (ten na błotniku po prawej od akumulatora). Ogólnie to już kilka razy z nim kombinowałem, miałem tam już 30A, 50A i 80A i na każdym palił – obecnie mam 30A...
Witam! Mam kangoo 1.5dci, 2004, motor 82km. Palił na dotyk nawet w najgorsze mrozy. Przyszedł czas na wymianę rozrządu, zleciłem mechanikowi co we francuzach od 15lat przynajmniej grzebie, przynajmniej tak twierdzi. Po odebraniu auto zaczęło od razu ciężko palić, coraz ciężej, aż w końcu nie zapaliło wogóle (przejechałem 350 km po wymianie rozrządu)....
KIA Carnival 2.9 TDI 16V DOHC 2000r Wszystkie opisane poniżej zachowania mają miejsce w okresie letnim, obecnie jest zima jakieś mrozy tak żeby wykluczyć zamarzanie paliwa, spirale żarową itp. tzn obiawy w okresie zimowym. Ciężko zapala, trzeba długo kręcić żeby zapaliła, obiawy są tak jak zapalało by się ,,zalanego" benzyniaka bo jak dodam gazu to...
Witam. Mam Renault Scenic z 1998r 2.0 benz. Podczas odpalania ciężko kręci rozrusznik był on remontowany tzn. nowe szczotki i tulejki i nowy automat. Napięcie na akumulatorze 12,9 V. Gdy odpalam samochód (zwłaszcza gdy zimny) napięcie na akumulatorze spada do 11-10,8 V- czyli akumulator chyba dobry. Natomiast gdy voltomierz podłączę w komorze sinika...
Witam ponownie. Trochę czasu minęło . Temat uważałem za zakończony ale ponieważ otrzymuję bardzo dużo zapytań w wiadomościach prywatnych to spróbuję to jakoś podsumować. Mój problem został został rozwiązany ale nie było to takie jednoznaczne jak by się mogło wydawać na początku. Powód w moim przypadku był złożony , gdyż to co wydawało się w pełni rozwiązane...
Na każdym akumulatorze jaki testowałem działo się podobnie.Włożyłem akumulator ojca 72 Ah duży jak na moje auto i jeździłem jakieś 2 tyg(sprawował się lepiej bo słychać było ze rozruch miał lepszy.Jednak po postoju tez nie do końca kręcił tak ładnie choć lepiej niż mój nowy.Kontrolka ładowania nie zapala się czyli wskazuje ze jest ładowanie.Prąd przy...
Witam. Posiadam Autobus Man TG180 z 2006 roku i ostatnio pojawił się problem ciężkiego odpalania rano po nocnym przestoju. Dokładnie chodzi o to, aby odpalić auto rano odpalam webasto mokre aby rozgrzało silnik, olej itd. Kiedy silnik jest nagrzany do temp. ok 70 st. odpalenie auta graniczy z cudem. Rozrusznik kręci ale auto nie chce zaskoczyć. Dodam...
Witam mam taki problem. Auto przy probie odpalenia zapala bardzo ciężko dopiero po wdepnięciu pedału gazu do końca i kręceniu długo rozrusznikiem zaczyna się odzywać silnik. Praca zaczyna się od nierównych niskich obrotów. Właściwe obroty uzyskuje z trudem puszczam gaz ale dopiero jak przekroczy 1000 obrotów następnie obroty zaczynają się strasznie...
Witam mam problem z astra g z silnikiem x17dtl ciężko pali rano otóż problem nastał jak przyszedł mróz ciężko odpalała Po jakimś czasie kręcenia odpala ale to nie tak jak powinna kręci rozrusznik tak jakby już auto chciało zapalic ale trochę brakuje jakieś pomysły gruszkę już mam założona przed filtrem paliwa
Witam, Niewiele ponad rok temu wymieniłem akumulator (fabryczny jeszcze pracował ale zdecydowałem się go przed zimą wymienić). Kupiłem akumulator firmy Westa (sprzedawca zachwalał). Gdy ostatnio zaczęły się mrozy zauważyłem, że im niższa temperatura tym mniej żwawo kręci rozrusznik. Przy -15 stopniach jest to już niepokojąco słabo ale i tak odpala za...
Witam. Mam problem z moją Asterką. Jest to Opel Astra Classic 1.4 benz.(zawsze leję 95 oktanów) 60 km, 1999rok, sedan, przebieg autentyczny (posiadam auto od nowości) 55 000 km. Astra stoi cały czas na dworze. W te mrozy także. Nigdy z nią nie było najmniejszego problemu. Jednej nocy mróz sięgnął -30 st... i rano nie zarzuciła. Kręciłem kilka razy,...
Paliwo to doprowadzane jest z takiego niewielkiego zbiorniczka umieszczonego wyżej (to akurat wygląda na fabryczne). To jest rozwiązanie stosowane do 1992 roku, potem paliwo podawane było pod ciśnieniem z powrotu pompy. Zauważ, że w tym silniku przy kręceniu rozrusznikiem przepustnica jest przymknięta i powstaje w kolektorze lekkie podciśnienie, które...
Witam. Posiadam skodę Felicie z 1995r. 1.3 benzyna (bez gazu). Otóż posiadam problem z odpalaniem na zimnym silniku. Gdy próbuję odpalić samochód to rozrusznik kręci, ale auto nie odpala, gdy naciskam pedał gazu podczas odpalania to za 2-3 razem odpala. Ostatnio (po 3 dniowym postoju na mrozie) rozładował mi się akumulator. Po naładowaniu go odpaliłem...
Witam Jestem posiadaczem golfa III GTI z 1994r z silnikiem ADY, czyli 2.0 8V (nie mylić ze starszym 2E) z gazem sekwencyjnym. Mam problem z uruchomieniem samochodu z benzyny w temperaturze ok -5 stopni jak sobie postoi przez noc. Wygląda to tak, że wsiadam rano do auta, próbuję odpalić, rozrusznik kręci a silnik nie odpala. Doszedłem do tego, że jak...
Kolega mechanik, a wie jak się mierzy pobór prądu? Napięcie możesz mieć i 13v ale jak będziesz mnieć 200A na rozruchu no to będzie ciężko kręcil.
Witam Jest to mój pierwszy post więc od razu chciałbym się z Wszystkimi przywitać. Więc tak : Opisywany samochód : Audi A3 2001 r. 1.9 TDI 131 ps Oznaczenie silnika : ASZ Problem : Samochód kupiłem z tym problemem od znajomego.Pierwotnie winowajcą miały być wtryski jednak po wizycie w ASO stwierdzono ,ze to nie to.Podłączony został komputer i wyskoczył...
Witam jestem nowym użytkownikiem. Mam problem związany z c 330 otóż ciężko kreci na zimnym silniku z reszta na ciepłym tez nie ma rewelacji dodam ze mam roczne akumulatory założony alternator i ładowanie jest tylko czy nie za małe ponieważ kiedyś ładowałem akumulatory prostownikiem 10 godz fakt ze nie było dużego mrozu ale o niebo lepiej kręcił ale...
Witam Posiadam mazde 323f ba 1.5 16 V 1995r, mój problem wyglada następująco. Otóż mam problem z odpaleniem auta na zimnym silniku gdy postoi przez noc albo przez dłuższy czas na mrozie. W momencie odpalania rozrusznik kreci szybko ze dwa razy i następuje moment zapłonu ale tak jakby wogóle by nie chciał wejśc na obroty i tylko wskazówka od obrotomierza...
ciężko kręci rozrusznik rozrusznik ciężko kręci astra rozrusznik ciężko kręci polonez
wskaźnik myszy sterowanie głowicy dysku aktualizacja modemu
moduł komfort termet skoda felicia
Pralka z autodozowaniem - czy warto inwestować? Czerwona kropka na telewizorze Xiaomi - przyczyny i rozwiązania