Skoro rozrusznik nie może odpalić silnika, to znaczy, że nie porusza tłokiem.
Tłoki musiałyby być dębowe lub sosnowe! Na krótko rozrusznik kreci? Wiesz jak to sprawdzić?
UPC przejrzane ?
Tak to jest ten sam rozrusznik tylko niema podparcia w tulejce w skrzyni.
A jak Ci kręci rozrusznik? jak jest dwumas to na ciepłym silniku rozrusznik musi konkretnie rozkręcić silnik do chyba 300 obr na min żeby komp porał paliwo. Jak obroty są za niskie to nie poda. Na zimnym nie obowiązuje ta zasada. Jest opcja ze pompa wtryskowa się kończy i przy wyższej temperaturze się rozszczelnia. Zwróć uwagę czy silnik się rozpędza...
Cześć Mercedes E250 Jesteś nowy, tak więc na początek: Tak z ciekawości wbiłem w Gugla twoje "Mercedes E250". No i co widzimy? https://obrazki.elektroda.pl/2802339400_... Jest model 212, jest model 213, dwudrzwiowe 207, jest nawet poczciwe 124 które też było robione jako E-klasa. Aktualnie mamy SZÓSTĄ generację E-klasy, a tobie się...
Sprawdze jeszcze omijając stacyjke na ciepłym silniku bezpośrednio podając napięcie z akumulatora na eektro........
Rozszerzalność cieplna Jak się silnik nagrzeje to się nie domykają Pewnie masz zbyt ciasno ustawione
Sprawdziłbym rozrusznik.
Czy rozrusznik samochodowy może pełnić rolę takiego silnika? Czy ma jakieś przeciw wskazania do długotrwałej pracy? Zdecydowanie nie. Rozruszniki są liczone na pracę dorywczą, a więc nie ma tam dużych możliwości odprowadzania wydzielonego ciepła.
Sprawdź czy gdy pedał hamulca nie jest wciskany wciśnięty jest w tym momencie czujnik stopu. Możliwe że masz uszkodzony czujnik stopu przy pedale wtedy też pojawia się kontrolka świec sygnalizując wykrytą usterkę przez sterownik silnika. Zrob diagnostykę (odczyt bloków pomiarowych silnika) to będzie widać jaka jest temperatura silnika i czy czasem nie...
miałem taki przypadek.auto przyjechało z niemiec,i było ok ale po pewnym czasie też tak się działo,niby ok ale jednak doszło do tego że nie palił na ciepłym silniku,wymieniłem rozrusznik i od razu lepiej,jak ręką odjął.powód rozrusznik.
To wymień rozrusznik i tyle, albo daj do regeneracji. Pewnie od temperatury blokuje się wirnik na tulejach - zgaduje bo nie napisałeś co sie dzieje, jakie jest zachowanie kontrolek i auta przy próbie uruchomienia ciepłego silnika.
Jeżeli nagrzanie auta faktycznie ma znaczenie, to celowałbym w sam rozrusznik. Musisz wyprowadzić sobie na chwilę przewód od wzbudzenia rozrusznika i próbować ''na krótko'' gdy jest silnik ciepły.
AI: Czy szukasz przewodu masowego w związku z jakimś konkretnym problemem (np. brak masy, problemy elektryczne), czy po prostu chcesz wiedzieć, gdzie się znajduje? Problem z odpalaniem na ciepłym silniku, chciałbym sprawdzić tę masę. Jak długo trwa przekształcenie startera? Z jaką prędkością Ob/Min obraca rozrusznik na ciepłym silniku? A ile woltów...
Może rozrusznik się kończy.
Słyszałam że w niektórych modelach Mercedesów A i B Klass były rozuuszniki z czujnikiem temperatury? Jak to sprawdzić?
Paliwo które tankuję to tylko i wyłącznie Shell V-Power Nitro + bądź PB98 na orlenie. Po co? Ten silnik nie ma czujnika spalania stukowego i jest przystosowany do zasilania paliwem o liczbie oktanowej 92/95, wyższa LO nie daję żadnego zysku, wyrzucanie kasy w błoto. Kompresja silnika zmierzona, jest w normie, nawet bym powiedział, że jest wzorowa....
W tych golfach na ciepłym silniku pompowtryski podadzą paliwo na ciepłym tylko jak rozrusznik napędzi wał korbowy powyżej 400 RPM . Jak rozrusznik tego nie osiąga sterownik nie aktywuje pompek. Rozwiązania są dwa. Jedno przegląd rozrusznik, wiązka główna ,akumulator tak by rozrusznik kręcił szybciej przekraczał te 400 RPM i odpalał. Dwa zmiana mapy...
Jeśli silnik się nie obraca, czujnik wału/wałka zostaw w spokoju. Skoncentruj się nad rozrusznikiem i układem jego sterowania. W silnikach M9R była podobno partia wadliwych rozruszników. Nie krciły właśnie na ciepłym.
Nie, podczas pracy tylko układ wysokiego napięcia, przy kreceniu dochodzi rozrusznik.
Witam kolego czy zlokalizowales uaterke zwiazana z odpalaniem? Mam to samo i nie eiem co jest grane? Skrzywione kółko wałka rozrządu. Rozrząd delkikatnie przestawiony i wszystko OK.
Popraw rocznik bo zapewne masz 2007. Trzeba zerknąć w błędy i parametry. Akumulator sprawny? Jak rozrusznik?
Czyli zwyczajnie mówiąc po normalnej jeździe i ciepłym już silniku nie ma możliwości odpalenia auta rozrusznikiem. Zgadza się?
Nie pali na obu paliwach. Jak jest przełączony na Gaz to słysze tylko pod maska klikniecie elektrozaworu od gazu a zachechłać już nie chce, na benzynie nic się nie dzieje po prostu cisza. Czasem jak mi sie coś takiego dzieje samochód odpali jak dłużej przytrzymam stacyjke przekręcona ale to pomaga jedynie w mieście, po trasie po prostu nie ma szans...
Kręci ale jest moment gdzie rozrusznik nie ma siły zakrecic aku jest dobre. A gdy już odpali to na ciepłym normalnie odpala Kosiarke mam rok i teraz wystąpił ten problem. Olej to 10w30 Rozrusznik ma lżej gdy silnik jest ciepły. Rozrusznik do zregenerowania, można nawet go rozebrać i przeczyścić, sprawdzić stan szczotek i złożyć, zamontować. Spróbujesz...
o ile akumlator sprawny to problem w rozruszniku lub przewodzie rozrusznik-akumlator.
panie kmieciu jak byś się coś znał to sam kod AFN wszystko o silniku mówi Dodano po 6 ostatnio ten temat był poruszany z golfem 4 sprawdź jeszcze jaki jest kąt wtrysku oraz jaka jest dawka rozruchowa podczas krecenia rozrusznikiem
Jeżeli rozrusznik na ciepłym silniku kręci słabiej jak na zimnym to albo uszkodzony rozrusznik albo regulacja zaworów. To są tylko sugestie po wpadce z innym dostawczakiem.
Przyczyny szukał bym w samym rozruszniku a konkretniej w automacie rozrusznika (cewka) Jesli jest gorąca - bo się nagrzała od silnika - przestaje pracować W środku cewki jest czpień , który zwiera wewnątrz styki i zapodaje napięcie na wirnik Jesli ten czpień będzie brudny- skorodowany (syfilis w środku cewki) to przy zimnym silniku będzie działał ale...
Bzdury ci gada z tym przebiciem. Sprawdź te czopy, sprawdź czy wirnik nie ugięty, często się giął w tych Marelli, najlepiej jak pisałem sprawdzć czy nie ma zadrapań na nabiegunnikach. Bądź łaskaw wczytywać się w to,co inni piszą.Chodzi mi o to,że przy rozebraniu całego rozrusznika warto zająć się sprawami,o których wspomniałem. A jak już sprawdzi Twoje...
witam, miałem ten sam problem w moim motocyklu, wymieniłem łożyska w rozruszniku i to pomogło.Po rozgrzaniu się silnika wirnik rozrusznika nie chciał się kręcić.W niektórych motocyklach zębatka rozrusznika przekazuje napęd na dodatkową przekładnię zębatą, której łożyska też warto sprawdzić.
Ja obstawiał bym na rozrusznik,jak będzie ciepły i nie będzie chciał kręcić niech druga osoba popuka w niego.Może jak jest ciepły to się w nim coś zawiesza.
chodziło mi o to że może jakaś część jest zaśniedziała i nie chce się ruszać po tym jak rozszerzy się od ciepła :)
Może czujnik położenia wału? rozrusznik nie kręci Tylko czemu stacyjka ma powodować że samochód można odpalić rano a kiedy jest ciepły nie ? Wyczuwa temperaturę silnika ?
Wywal rozrusznik, wyczyść, wymień tulejki, poinformuj o efektach.
Sprawdź zawory wydechowe, czy prawidłowo się otwierają.
zauważyłem również ze czasami jak jest ciepły tak jakby przyblokowuje sie rozrusznik
świrka mozna dostać, pozdejmowałem paski obydwa na ciepłym silniku i dalej ledwo kręci albo nie kręci wogóle, gdy próbuje ruszyć wał korbowy ręka nawet z zapiętymi paskami na ciepłym i zimnym silniku to nie wyczuwa się różnicy, chyba polecę kupić akumulator od Stara(piąty) Gabikam: Jak ci poszło bo mam podobny problem. 1. to nie aku bo mam kilka samochodów...
Wymontowali termometr czy czujnik temperatury? Przydało by się sprawdzić prędkość obrotową rozrusznika na ciepłym silniku - pewnie jest zbyt mała i tu jest problem.
Witam po długim czasie. Walczyłem dość długo z tym problemem wymieniłem nowy akumulator i nic. co się okazało wadliwy jeden wtryskiwacz który kropelkował. może komuś pomogę ale walka była nie równa. zamykam temat. Pozdrawiam
Tak jak kolega napisał prawdopodobnie pod wpływem ciepła wymiary jakichś elementów zmieniają się i coś nie łączy. Za poradą morcin2 stuknąłem w niego i ... oderwały się 2 magnesy które są przy wirniku (także nie polecam stukania w rozrusznik). Ps. Wyczyszczenie rozrusznika nic nie dało.
Kostka sprawdzona jest w porządku, ale problem pozostał. Dodano po 1 A gdzie znajduje się przekaźnik blokujący?[/GVideo]
Kręci i przestaje rozrusznik czy silnik przerywa?
Bez diagnostyki to zgadywanie, ale strzelam, że standardowo dla TDI rozrusznik i alternator do wymiany. Ktoś pewnie stwierdzi, że trzeba ruszać dawki startowe - ale to pudrowanie syfa.
Miałem ten problem w golfie i w skodzie.Na ciepłym silniku trzeba kręcić ok.10 sekund.Do naprawy jest to rozrusznik na ciepłym silniku powstają w nim naprężenia,a na ucho wydaje sie ze kręci normalnie.Koszt naprawy u elektryka to ok.200zł.Mnie to pomogło i zapala normalnie.
Jeśli jest na pompowtryskach bo nie wiem czy ten model akurat jest , to jeśli jest tak że odpala po wypięciu wtyczki od czujnika temperatury na ciepłym silniku, to znaczy że rozrusznik za wolno kręci, trzeba sprawdzić na kompie ile ma obrotów, bo jeśli nie będzie miał w granicach 250 obr/min. to nie odpali
Podejrzewam cewkę elektromagnesu załączajacego rozrusznik.Wymienić lub rozebrać i wyczyscić rdzeń i zwore
Długo kręci na zimnym czy ciepłym silniku?
mam taką samą skodę, wiem jaki jest problem, bo też długo musiałem kręcić rozrusznikiem na ciepłym silniku. Jeżeli znasz kogoś, kto dobrze umie podnosić moc silnika, to on to naprawi. Należy zmienić oprogramowanie w komputerze, bo przy ciepłym silniku pompa podaje zerową dawkę paliwa. Stąd ten problem. Szkoda rozrusznika.
Niekiedy przyczyną może być prozaiczna. Warto zmierzyć obroty rozrusznika na zimnym i ciepłym silniku.
Witam Opis styków T- czujnik temperatury L- kontrolka świec 85-masa 86-+ po stacyjce 30-+z akumulatora 50-rozrusznik Pozdrawiam.
stukałem i nic dopiero odpali jak ostygnie
Ja miałem przetartą izolacje w cewce automatu i był dokładnie taki sam objaw, zapalał na zimnym a potem na ciepłym cisza. Po wymianie samego automat problem znikł. Myślę że bez wyjęcia rozrusznika się nie obejdzie
Wina rozrusznika.
u mnie problem tkwi w tym ze jest iskra podaje paliwo kreci ale nie chce zapalić gdzie szukać przyczyny auto stało prawie rok bez jezdzenia auto vw polo 1.3 GT z 90 roku mechaniczny wtrysk
Jeśli potrafisz i chcesz sam się pobawić to wyciągnij rozrusznik i sprawdź przede wszystkim stan tulejek i szczotek oraz uzwojenia komutatora. Później tylko dokładne czyszczenie, sprawdzenie stanu połączeń, czy oby nie są skorodowane i rozrusznik powinien "chodzić jak burza"
Do sprawdzenia: świece i czy prąd do nich dochodzi akumulator rozrusznik połączenia mas i prądów do silnika.
może przełożyłeś kable od rozrusznika w inne miejsce, sprawdz też szczotki w rozruszniku
Z pompą nie było problemów wszystko było ok więc ją raczej bym wykluczył. A problem z rozrusznikiem byłby tylko na zimnym silniku? Bo na ciepłym jest ok
Przekaźnik trzeba wymienić (rozbieranie go jest uciążliwe a czyszczenie styków daje krótkotrwałe efekty)nowy kosztuje ok.30 zł. Przekaźnik znajduje się poprawnej stronie pod siedzeniem( boczną owiewką) do niego podłączone dwa czerwone grube kable 1 akumulator 2. rozrusznik oraz cienki 2żyłowy z wtyczką),najlepiej zdemontować siedzenie wraz ze schowkiem...
typowe objawy zatarcia silnika
trzeba przytrzymać kluczyk troche aby odpalił Ale problem jest z rozrusznikiem, który nie startuje/nie zazębia/pracuje luzem/inne? Czy z silnikiem, który trzeba chwilę pokręcić na ciepłym? Konkretniej trochę.
Popraw masę
to nie problem pompy silnik jest zblokowany jak jest ciepły rozrusznik nie jest w stanie do ruszyć a jest nowy
Oddaj rozrusznik do naprawy.
Można zrobic ,ale sprawdz czy nie jest winny rozrusznik bo czesto ma luz na głowiczce i sie klinuje,wtedy ma za małe obroty do rozruchu
Problem z uruchamianiem silnika. Ciepły silnik trzeba kręcić 5-8 s. Zimny silnik: 3x5-8s., a czasem wogóle nie daje się uruchomić, a następnego dnia bez ingerencji odpala po 3x5-8s. Po samostarcie odpala od dotknięcia kluczyka. Podczas jazdy nie ma już problemów, pracuje równo, no może w okolicy 2000obr/sek lekko drży. - akumulator nowy, Bosch S5, 77Ah,...
Witam Panowie mam podobny problem rano jak jest zimny silnik jeep nie chce palić po 30min kręcenia rozrusznikiem zapali a jak jest ciepły silnik pali na dotyk co może być jeep 5.2
Witam, autko pali bez problemu na zimno. Gdy silnik jest ciepły - rozrusznik nie kręci lub kręci powoli z zacięciami. Rozrusznika nie blokuje alternator ani rozrząd - po zdjeciu pasków na ciepłym silniku rozrusznik nadal ciężko obraca - gdy próbuje kręcić wałem (ręcznie) - nie da się wyczuć różnicy między ciepłym a zimnym silnikiem. Akumulator podstawiłem...
witam kupiłem case 1490 i mam problem gdyż na zimnym silniku nie mogę zapalić rozrusznik kreci a z rury biały dym czy może ktoś mi podpowiedziec jaka jest przyczyna.Na ciepłym silniku pali bardzo dobrze.
Znaczyło by że prąd płynie z oporem, i są straty w postaci ciepła, co negatywnie wpływa na zdolność rozrusznika do rozruchu silnika. Nie zostaje nic innego jak zaprowadzenie auta do mechanika.
Podaj napięcia na ciepłym silniku jak próbujesz go uruchomić 1. Na klemie + aku 2. Na złączu + na samym rozruszniku ( najlepiej nie na przewodzie tylko na śrubie która wystaje z rozrusznika) Wszystko podczas kręcenia ciepłego silnika .. Przewód (minus)przykładasz do klemy (minus) aku nie do ramy Dwa następne pomiary przykładając (minus) do silnika
no jeśli rozrusznik to tylko wtedy jeśli nie kręci albo kręci zbyt wolno jeśli kręci normalnie to inna przyczyna a może być ich kilka w związku z rozrusznikiem (nawet jeśli kręci) to wiele wyjaśniłby pomiar napięcia aku w czasie rozruchu
Z alternator a wychodzi jeden kabel dopiero dalej jest polaczony i chyba musze rozproc te polaczenie i pomierzyc ten kabel drugi
Jak problem jest na ciepłym silniku to rozrusznik może za wolno kręcić by ecu aktywowało wtryski.
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu na ciepłym silniku. Rozrusznik kręci, ale nie zazębia. Na zimnym silniku "pali od strzała". Rozrusznik oddałem do sprawdzenia, nie wykryto usterki, na stole u fachowca działa jak nowy. Co może być przyczyną?
Rano gdy odpalam auto rozrusznik bardzo wolno kręci (prawie nie może obrócić silnikiem) po dwóch trzech obrotach zaczyna kręcić normalnie. Jak już jest ciepły też można zaobserwować ten problem, kilka obrotów wolniutko potem kręci jak szatan. Rozrusznik wyciągałem, szczotki w porządku, komutator czysty. Proszę o pomoc.
I co było?
sprawdź czy masz iskrę jak nie chce odpalić na ciepłym silniku. Czasami bywa to wina rozrusznika
Tak Picia, zapłon za wczesny - tak się zachowuje rozrusznik na gorącym silniku. Pozdrawiam.
Serwis naprawia to wymianą rozrusznika. Sprawdź prędkośc rozrusznika musi być co najmniej 260 obr/min gdyż przy temperaturze silnika 80'C pompki wcześniej nie podadzą paliwa.
Witam, posiadam Zipp Simpli 2t i problem jest w tym że gdy silnik jest ciepły i go zgaszę i po 3 minutach czy 10 min chce zapalić to bardzo długo kręci rozrusznikiem, na zimnym pali od razu dlaczego?
Czy na ciepłym silniku rozrusznik nie kręci podejrzanie ciężko? Jak wygląda spalanie? Spróbuj zmierzyć kompresję na ciepłym i zimnym silniku - porównaj wyniki.
Mi się wydaje że ogólnie masz tą omegę sfatygowaną może i możesz mieć klika problemów które się na siebie nakładają trochę... Tak się zastanawiam czemu ci akurat lepiej odpala jak ciepły.... W tej omedze (to ktoś by jeszcze musiał potwierdzić bo nie jestem pewny) świece żarowe dosyć długo się żarzą i mają dwa stany żarzenia. Do 20 stopni celcjusza dają...
Podczas rozruchu na ciepłym silniku rozrusznik do jakich obrotów rozpędza silnik ? (powinno to być sprawdzone podczas diagnozy)
Auto jak już wcześniej napisałem to BMW524TD akumulator 92Ah , badając miernikiem każdą świecę żarową z osobna pobór prądu wynosił 15-17A x 6 daje to prąd okolo 100A na samo rozgrzanie świec. Kupiłem nowy akumulator ZAP 92Ah i przy kręceniu rozrusznikiem(ciepły silnik) Czyli x ileś tam sekund "mocy" w akumulatorze już ubywa. Pytanie, ile lub jak długo...
Raczej chodzi o splanowanie głowicy i/lub cieńsza uszczelkę ew. inne tłoki. Nie znam się na silnikach motocyklowych ale w silnikach samochodowych jak rozrusznik nie ma siły zakręcić silnikiem (zazwyczaj w początkowej fazie usterki tylko na ciepłym silniku) to może też wskazywać na wytarte krzywki wałka rozrządu.
Bo tak powinno być- to nie jest konwencjonalna świeca żarowa wkręcona w głowicę tylko element grzewczy w kolektorze dolotowym które ogrzewa powietrze zassane do silnika.Uruchomienie tego elementu przy niepracującym silniku mija się z celem bo ogrzanie powietrza wokół tego elementu w kolektorze nie pomoże w odpaleniu silnika (zanim po zassaniu napełni...
Czujnik położenia wału. I uprzedzając pytanie tak błędu może nie być bo w tych rocznikach błąd musi występować permanentnie (stale uszkodzony czujnik, przerwa w obwodzie, zwarcie do masy...............). Sporadycznych błędów jak chwilowy zanik sygnału nie zapisujesz zwłaszcza jak odpali i problem znika a ty dopiero wtedy czytasz błędy. Te czujniki lubią...
gregorczyk11 napisał: A wzorowe ile wynosi? A ile zmierzyłeś na poszczególnych cylindrach? Silnik był ciepły? Rozrusznik kręcił lekko i szybko? Podaj wyniki to zobaczymy.
witam, moje pytanie brzmi czy koło dwumasowe obrywa w chwili gdy auto dlugo pali na ciepłymi silniku ?? czy tylko rozrusznik ??
a ja ci powiem tak: nic ci nie dadza świece, akumulator jak auto nie ma odpowiedniej kompresji.... No właśnie... Od tego trzeba zacząć. pomiar ciśnienia w zamrożonym silniku jest bez sensu - jedynie miarodajny jest pomiar silnika rozgrzanego Nie zgodzę się - w dieslu na okoliczność słabego odpalania sprawdza się kompresję na zimnym silniku. To zimny...
A jak z ułożyskowaniem wirnika. Sprawdziłeś czy nie są przypadkiem za duże luzy i wirnik zaciera o stojan?
Kolego, mi tak samo escort diesel nie załączał rozrusznika na ciepłym (gorącym) silniku, jak był zimny to kręcił bez problemu. Winna jest stacyjka. Zrobiłem dodatkowy wyłącznik rozrusznika i działa bezproblemowo - pozdrawiam dyszel85.
Witam Land Rover Freelander TD4 nie odpalał na ciepłym silniku,, jak mu odbiło teraz przestał nawet na zimnym rozrusznik kreci, jaka jest możliwa przyczyna? wymieniałem filtr powietrza i od tej pory zaczęło mu odbijać zbieg okoliczności?
rozrusznik kręci pięknie na ciepłym silniku zapala od razu
Na zimnym silniku tego rozrusznika nawet nie da się usłyszeć, ponieważ auto zapala "od kopa", to właśnie na ciepłym silniku rozrusznik kręci jak dziki a zapala dopiero po paru sekundach.
Witam. Mam problem z odpaleniem na ciepłym silniku, rozrusznik nie kręci, na zimnym odpala za pierwszym. Wymieniłem już elektromagnes i kostkę stacyjki ale problem nie zniknął. Proszę o pomoc.
Witam Może być również że bendix przepuszcza.Objawy przy zimnym ,czy ciepłym silniku.
silnik ciepła rozrusznik ciepła silnik rozrusznik silnik deutz rozrusznik
drugi pilot samochodu z18xe wymiana silnika podłączenie wtyczki kolory
piaskownica windows lodówka haier a3fe742cmj
Klekot wtrysków w BMW X3 E83 2.0i N46B20B z LPG Hard Reset LG G2 Mini - Instrukcja Krok po Kroku