Paliwo które tankuję to tylko i wyłącznie Shell V-Power Nitro + bądź PB98 na orlenie. Po co? Ten silnik nie ma czujnika spalania stukowego i jest przystosowany do zasilania paliwem o liczbie oktanowej 92/95, wyższa LO nie daję żadnego zysku, wyrzucanie kasy w błoto. Kompresja silnika zmierzona, jest w normie, nawet bym powiedział, że jest wzorowa....
A jak Ci kręci rozrusznik? jak jest dwumas to na ciepłym silniku rozrusznik musi konkretnie rozkręcić silnik do chyba 300 obr na min żeby komp porał paliwo. Jak obroty są za niskie to nie poda. Na zimnym nie obowiązuje ta zasada. Jest opcja ze pompa wtryskowa się kończy i przy wyższej temperaturze się rozszczelnia. Zwróć uwagę czy silnik się rozpędza...
Czy na ciepłym silniku rozrusznik nie kręci podejrzanie ciężko? Jak wygląda spalanie? Spróbuj zmierzyć kompresję na ciepłym i zimnym silniku - porównaj wyniki.
Witam, autko pali bez problemu na zimno. Gdy silnik jest ciepły - rozrusznik nie kręci lub kręci powoli z zacięciami. Rozrusznika nie blokuje alternator ani rozrząd - po zdjeciu pasków na ciepłym silniku rozrusznik nadal ciężko obraca - gdy próbuje kręcić wałem (ręcznie) - nie da się wyczuć różnicy między ciepłym a zimnym silnikiem. Akumulator podstawiłem...
Dodam jeszcze że rozrusznik kręci ładnie Zapytam, ładnie to ile obrotów na min? 180, 240, 260?
Zatarty rozrusznik, chyba że silnik traci moc po nagrzaniu i gaśnie, po czym ciężko kręci. Czujniki zostaw w spokoju.
Ja nie pisałem nic o czujniku wałka. Tam koło walka rozrządu jest na jajowatych otworach właśnie po to by ustawić "zapłon". Prędkość rozrusznika sprawdzisz interfejsem odczytując prędkość obrotowa silnika w czasie pracy rozrusznika,czyli kręcisz rozrusznikiem na ciepłym silniku i patrzysz jakie obroty silnika pokazuje interfejs.
sprawdz mase silnika i opornosc kabla sasilającego rozrusznik stan klem akumulatora
Kiedyś w zwykłym 1,9D miałem problem z odpalaniem na ciepłym, powodem były tulejki rozrusznika, rozrusznik niby kręci ale w czasie sprężania spowalnia.
Rozwiń trochę "ciężko pali" rozrusznik kręci normalnie? kręci i nagle odpala czy podczas kręcenia występują zapłony?
powiem ci jedno założyłem nowy wirnik od rozrusznika i lepeij kręcił ale nadal ciężko czasami kręcił jak chceasz to odrazu wymień cały rozrusznik. Jeszce nie rozmawiałem z gościem od mojego fiata
Witam. Mam problem z odpaleniem silnika w Lagunie 1.6 16V 2002. Gdy silnik jest ciepły bardzo ciężko odpala, strasznie długo kręci na rozruszniku i nie chce wejść na obroty, tak jak by go zalewało czuć strasznie paliwo. Tego problemu nie ma, gdy silnik jest zimny. Wymieniłem świece i cewki zapłonowe ale problem nie ustąpił. Proszę może ktoś wie coś...
Auto jak już wcześniej napisałem to BMW524TD akumulator 92Ah , badając miernikiem każdą świecę żarową z osobna pobór prądu wynosił 15-17A x 6 daje to prąd okolo 100A na samo rozgrzanie świec. Kupiłem nowy akumulator ZAP 92Ah i przy kręceniu rozrusznikiem(ciepły silnik) Czyli x ileś tam sekund "mocy" w akumulatorze już ubywa. Pytanie, ile lub jak długo...
Na ucho będzie kręcił ok, ale kopa nie będzie miał. Większość kręci dawkę, a ja naprawiam rozrusznik efekt praktycznie ten sam. Czyli dobre palenie na ciepłym.
przeczyściłem styki na aku, na kablach i problem znikł:D , ale jest jeszcze jeden (ach ten maluch:| ) związany również z rozrusznikiem, otóż jak jest zimny silnik to kręci fajnie, ale jak jest ciepły, po dłuższej jeździe gdy zgaszę silnik i znowu chcę uruchomić to rozrusznik kręci tak jakby aku był rozładowany(ciężko), dopiero gdy poczekam z 2 minuty...
Witam mam następujący problem z samochodem marki mazda. Samochód ciężko odpala w zimę sprawdzono świece żarowe grzeją, wymieniono filtr paliwa paliwo nie spada, nowy akumulator, rozrusznik kręci dobrze, na ciepłym silniku nie ma problemu z uruchomieniem. Proszę o poradę
mam seata toledo 1.9 tdi 2000 rok na gorącym silniku ciężko pali ,rozrusznik kręci dobrze,jeśli ktoś z was spotkał się z taką usterką proszę o pomoc.
wybity na tulejkach i tyle, po co tyle gadania o jakichś przebiciach, jak by miał przebicie to by zawsze ciężko kręcił, posłuchaj kolegi elektrita, dobrze ci radzi, a zrobisz jak uważasz
Witam mam skuter który ma zmienione praktycznie wszystko na 80 i wszystko jest tak wyregulowane kompresja jest bardzo duża i teraz mam pytanie bo akumulator w nim jest bardzo mały po dłuższej trasie na ciepłym silniku odpali ale na zimnym rozrusznik ledwo kręci i pytanie jest takie czy muszę wymienić i rozrusznik i akumulator? Bo mam akumulator z wcześniejszego...
Witam Mam avensis d4d 2,0 l 2004 r. Zaczął ciężko odpalać na ciepłym silniku ale na zimnym wydawało się normalnie. Zaczęło się to po wymianie kompletnego sprzęgła i rozrządu.Już wyjeżdżając od mechanika to zauważyłem,więc atakowałem go ,że coś źle zrobił ale twierdził ,że jest wszystko zrobił dobrze. Szukałem więc przyczyny w paliwie ale to też nie...
objawy: na zimnym silniku kręci i odpala ok, na ciepłym silniku: raz kręci i odpala od razu raz na jakiś czas, nawet kilka razy z rzędu kręci ciężko, tak jakby kompresja na tłoku była za duża i rozrusznik nie daje rady, rozrusznik i akumulator ok, trochę kopci na wolnych obrotach na dłuższym postoju, podczas jazdy w normie auto na vagu nie wykazuje...
Skoda Fabia 1, silnik 1.9 SDI Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem z rana. Odpalił normalnie, gdy przejechałem około 100 km i zgasiłem. Nagle, po 2 godzinkach stania, strasznie ciężko kręci, wręcz nie odpala. Akumulator jest w porządku, rozrusznik też, filtr paliwa zmieniony. Czy to może być coś z tym? https://obrazki.elektroda.pl/9972281000_...
Witam wszystkich forumowiczów, może ktoś z kolegów mi pomoże. Mam Mercedesa ML W164 280 cdi, problem polega na tym, że jak jest silnik zimny to rozrusznik kręci bardzo dobrze, ale gdy jest ciepły to po około 15 minutach postoju gdy chcę zapalić auto, to kontrolki w liczniku przygasną i ma ciężko przekręcić pierwszą kompresję a następne już kręci jak...
Ok. Tak ustawie, bo teraz niby obroty na ciepłym silniku są, ale za to zimny bardzo ciężko odpala. Musze ze 6, 7 razy kręcić dość długo rozrusznikiem żeby odpalił, i to na ssaniu.
Jeszcze dodatkowe informacje, które zrobiłem to nowy rozrusznik który ma ząb więcej teraz kręci jak szalony, ale dalej jest to samo podmieniłem akumulator z dobrego samochodu który nie ma problemu z odpalaniem i zaś nie pomogło ciągle jest tak samo 🤔 dodam jeszcze że gdy silnik szarpie przy odpaleniu zapala zawsze na wszystkie cylindry bez zastanowienia
Witam, Auto jak w temacie czasem ciężko odpala na ciepłym silniku z obserwacji na 6 odpalen 3 razy zapali od szczala, a 3 trzeba kręcić kilka sekund. Rozrusznik, akumulator, masy sprawdzone, parametry w sterowniku temperatury, pompowtryski w normie . Błędów brak, mapa w sterowniku z podniesieniem dawek zrobiona i nadal usterka występuje. Co jeszcze...
Kolega rozwiązał temat? Mam podobnie też we włoskim aucie. Fiat Stilo Multijet 1.9. Pierwsze kręcenie rozrusznikiem przebiega dość ospale. Jest to odczuwalne zwłaszcza zimą kiedy olej w silniku (5W40) robi się gęstszy. Auto ma 10 lat więc wydaje mi się, że warto zregenerować rozrusznik zwłaszcza, że na ciepłym silniku też szału z kręceniem nie ma, mimo...
Podaj napięcia na ciepłym silniku jak próbujesz go uruchomić 1. Na klemie + aku 2. Na złączu + na samym rozruszniku ( najlepiej nie na przewodzie tylko na śrubie która wystaje z rozrusznika) Wszystko podczas kręcenia ciepłego silnika .. Przewód (minus)przykładasz do klemy (minus) aku nie do ramy Dwa następne pomiary przykładając (minus) do silnika
Jestem posiadaczem Corsy C 1.3 CDTI 2006r. Mój problem polega na tym że samochód po dłuższym postoju ciężko pali (trzeba kilka razy próbować tzn. kręcić rozrusznikiem i przestawać tak kilka razy), ba ciepłym silniku dobrze. Czytałem różne posty na forum ale żaden z niech nie rozwiązuje mojego problemu. Z Corsą już walczę kilka miesięcy. Podmieniłem...
Nie zawsze działa przekodowanie na automata. Zagrzej auto, podłącz VAGa, wejdź w bloki pomiarowe i zobacz jaka jest prędkość jak kręcisz rozrusznikiem i nie chce zapalić.
witam,,,astra jak jest zimna zapala na tyk,,jak się zagrzeje ma problem zapalenim trzeba długo kręcić,,,morze to rozrusznik bo troche dziwnie kręci ,,,albo pompa wtryskowa ,,niewiem od czego zacząć żeby zadurzo nie rozbierać ,,,czy morze mi ktoś powiedzieć jaka jest prowdopodobna przyczyna ,,,,,
Hm ... Czujnik temp. paliwa odłączyłem i autko odpalało bez zmian ale jak odłączyłem czujnik cieczy to niby łapie szybciej ale co z tego skoro pokazywało dobrą temperaturę a w dodatku po dłuższym postoju tak czy siak nie odpala nadal tak jak powinien. Czy może to być wina rozrusznika ? Tyle że kręci dobrze. Bardziej obstawiałbym kąt początku wtrysku....
Wybaczcie, że długo nie odpisywałem, natłok rzeczy i zrobiłem kilka testów. Wygląda to następująco: 1. Wymieniłem zawór wariatora i błędy zniknęły, bo jeszcze pokazywał błąd (chyba) P0023 o złym ustawieniu wałka rozrządu. Przejechałem kilkanaście km i nic nie pokazuje, ale za to przy mocnym przyspieszaniu teraz słychać jakby uderzenia kamieni (wcześniej...
http://obrazki.elektroda.pl/2206698800_1... Witam. Od pewnego czasu mój kadecik 1.4i ciężko zapala na zimnym silniku tz. długo kręci rozrusznikiem(5/6 razy). Silnik chodzi jak zegareczek równiutko, nie szarpie. Na ciepłym silniku zapala "Od strzała". Pompkę paliwa słychać po przekręceniu zapłonu przez ok. 2 sekundy. Zdjąłem wężyk nr.1...
Witam. Posiadam paska z 1997r auto na zimnym silniku ciężko uruchomić i czasem to muszę 2min kręcić żeby zaskoczył. Auto ciężko pali na zimnym jak i na ciepłym silniku. Po odpaleniu nie kopci i podczas jazdy nie zauważyłem jakiegoś dużego spadku mocy. Z dnia na dzień auto coraz słabiej paliło i teraz to drugi raz będę wyjmował rozrusznik bo najpierw...
W tych golfach na ciepłym silniku pompowtryski podadzą paliwo na ciepłym tylko jak rozrusznik napędzi wał korbowy powyżej 400 RPM . Jak rozrusznik tego nie osiąga sterownik nie aktywuje pompek. Rozwiązania są dwa. Jedno przegląd rozrusznik, wiązka główna ,akumulator tak by rozrusznik kręcił szybciej przekraczał te 400 RPM i odpalał. Dwa zmiana mapy...
Moja Thalia 2002 r. (przebieg 60kkm) jak jest zimna to odpala na dotyk. Gdy się zagrzeje i troche postoi,ale jeszcze nie całkiem ostygnie, to nie zawsze, ale dość często jest problem z uruchomieniem silnika. Muszę kręcić rozrusznikiem kilka razy albo kręcić dość długo. Poza tym silnik ciągnie prawidłowo, mało pali, nie kopci, ogólnie jest OK. ps Wiem,że...
Pierwsza sprawa na temat rozrusznika. Jeśli rozrusznik kręci ciężko jak jest rozgrzany to przyczyną jest w 100% zuzycie tulei wirnika. Wykręć rozrusznik zmień tuleje i szcotki przy okazji. Jesli dalej nie bedzie palił to trzeba sprawdzić ustawienie kąta wyprzedzenia zaplonu, zawory.
Zobacz czy rozrusznik już się nie kończy. Miałem podobny objaw w Vectra B 1.7 td. Kręcił ciężko mimo że akumulator był wzorowy i nie chciał odpalić. Po rozebraniu rozrusznika okazało się że szczotek już prawie nie ma. Wymiana i wszystko ok.
Witam Peugeot 206 2.0 HDI 2002r ciężko pali jak jest troszke lub dobrze rozgrzany(15s trzeba kręcić rozrusznikiem) jak jest zimny czas ten skraca sie o połowe. Moc w normie jak również spalanie. Brak błędów w sterowniku. Pompa niskiego ciśnienia daje około 3 bary.
Witam! Moje autko to seat Ibiza IIFL 1.4 mpi typ silnika akk 2001r. Mój problem polega na tym iż auto ciężko odpala na zimnym silniku tzn. trzeba długo kręcić rozrusznikiem...ale na ciepłym jest ok a drugi problem polega na tym iż auto szarpie przy przyśpieszaniu nie zależnie od obrotów czy to 2 tyś czy 4tyś dzieje się to na PB oraz na LPG. i teraz...
Witam. Mój zaczął ciężko palić, nie ważne czy ciepły czy zimny. Wymieniona pompka przy filtrze i dalej brak poprawy. Akumulatory ok, rozrusznik też. Ma ktoś może info jakie ciśnienie powinna podawać pompka wstępna? Po odpaleniu chodzi normalnie, nie muli go ani nic, problem tylko i wyłącznie z odpalaniem. Podczas kręcenia pojawia się dymek z tłumika,...
Witam, mam Opla Vectrę B 1,7 TD i od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem na ciepłym silniku. rano wystarczy że podgrzeję świecę i pali od strzała ale jak np silnik osiągnie ok 80st C, zgaszę go i za ok 5 do 10 minut chcę go odpalić to brdzo ma ciężko a jak bym przejechał np kilka km i go zgasił i znów poczekał kilka minut i go odpalał to zdarza...
Witam niedawno kupiłem BMW e39 z silnikiem 2.5 z sekwencyjną instalacją gazową Stag 300 od niedawna zaczęło mieć problemy z odpalaniem na ciepłym silniku. Rano gdy silnik jest zimny odpala bez żadnego problemu a gdy silnik się nagrzeje ma problem rozrusznik kręci normalnie i kręci i kręci i po chwili zaczyna silnik łapać i odpala aczkolwiek powiem że...
Też mam taki sam problem Kosiarka verts loisirs na silniku Kohlera jak jest zimna to kilkanascie razy trzeba przekręcic kluczykiem albo i kilkadziesiąt słychać "bendix" ze załapuje ale tak jakby niemogłą przełamać Akumulator na 100% sprawny . Rozbierałem rozrusznik wygląda wszystko ok poza kosiarką kręci jak szalony . Jak jest ciepła pali na dotyk niewiem...
Witam, mam problem z moim Sprinterem 518 cdi, Od jakiegoś czasu gdy silnik był ciepły ciężko odpalał. dodam że jak był zimny odpalał normalnie. problem z dnia na dzień się powiększa i w tym momencie nawet jak jest zimny nie chce odpalić, trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem żeby załapał. Jak już odpali silnik pracuje normalnie nie ma spadków mocy...
to nie jest wina rozrusznika bo kręci szybko kupiłem nawet nowy akumulator bo też myślałem że za wolno kręci i nie pomogło a jak odepne czujnik to komputer pokazuje temp. 39 stopni nie zwiększa mu dawki paliwa i nie włącza się ssanie Dodano po 3 i dlatego pewnie na zimnym nie chce załapać bo bez ssania
witam posiadam nissana primastara z silnikiem 2,5 ,problem polega na tym że gdy zimny pali w pół obrotu,ale rozgrzany nie ma siły przekręcic a jak już to kręci bardzo ciężko i powoli a co za tym idzie nie odpala , nadmienie że rozrusznik po remoncie i nowy aku może ktoś coś
Posiadam Peugeota 307 2.0 hdi, 90 km, mam problem z odpalaniem. Tak na ciepłym i na zimnym silniku. Długo trzeba kręcić żeby odpalił. W aucie były już wymienione świece żarowe, akumulator, wtryskiwacze, regulator ciśnienia paliwa, sprawdzany był rozrusznik i jest ok, była robiona kompresja na zimnym silniku. Co mogę jeszcze zrobić waszym zdaniem. Stawiam...
Witam, W sobotę (25.01) mimo dużego mrozu udało mi się wyjąć ten rozrusznik. Po wyjęciu komora obok wieńca była cała w smarze: http://obrazki.elektroda.pl/6681199400_1... Komorę wyczyściłem. Zęby koła zamachowego są całe. Rozrusznik zostawiłem na dworze by się ochłodził. Po godzinie przyniosłem do domu i zauważyłem, że ciężko jest wysuwa...
Witam, Mój problem wygląda następująco: dawniej silnik zimny odpalał bez zarzutu, ale jak już ciepły to długo kręcił zanim odpalił. Od niedawna ten problem pojawił się również na zimnym silniku, a że już zimno akumulator ma swoje lata, więc stwierdziłem, że go wymienie, jednak to nie było przyczyną, nowy akumulator a silnik odpala tak samo, czyli słychać,...
Witam Zipp Manic 125 2010r. Odkąd go kupiłem na zimnym silniku gasnął, trzeba było dodawać gazu, zaś na ciepłym było ciężko go odpalić, poza tym było ok, jednak dziś po przejechaniu 60 km na światłach, na luzie po prostu zgasł...nie mogłem zapalić i mimo, że już jest zimny nadal nic się nie dzieje, rozrusznik kręci, na kopniaka również nie reaguje......
Rozrusznik kręci tak, że bym mógł na nim jeździć :D Wcześniej nie działo się tak, że przy ciepłym silniku świece się nie włączały - zawsze (nie raz na krócej) lampka się zapalała i gasła, a silnik odpalał jak należy. Teraz ma ciężko.
Cześć. Jak w tytule. W mrozy jak podgrzeje świeczki pali na strzał. Przy temp. jak teraz, bez świec silnik trzeba kręcić z 5 sekund. Za sekunde następne odpalenie na strzał. Aku nowy półroczny. Powietrza raczej nieciągnie, auto po serwisie olejowo-filtrowym. Kąt wtrysku na okolice 75 na ciepłym. Jeszcze mu cofnąć pompę? Rozrusznik żwawo kręci, ale może...
Witam posiadam samochód jak w temacie, i mam problem. Gdy się rozgrzeje np. pojadę na krótkie zakupy, to później by odpalił muszę z 10-15 sekund kręcić rozrusznikiem, i najlepiej gdy wcisnę pedał gazu w podłogę, wtedy szybciej załapie. Wymieniłem pompę paliwa na nową, świece, kable sprawne prawie nowe, bo wymieniam regularnie. Auto zimne pali na dotyk,...
Witam. Posiadam Peugeota 206 1.4 8v 2001r. Na zimnym silniku trzeba po kilka razy kręcić rozrusznikiem i dopiero za 3 razem odpala. Po nocy stania, czasem zaskoczy za pierwszym razem, ale po kilku sekundach gaśnie i jest to samo. Jak już za 3 razem silnik zacznie pracować, to jak od razu doda się mu gazu to gaśnie. Musi popracować chwilę na wolnych...
Pacjent ducato 3.0 180KM , 2013r. Problemy zaczęły się po zalaniu zaświnionego paliwa przez pracownika. Padły wtryski, pompa, regulator wydatku na listwie, wszystko wymienione na nowe. Od tego czasu auto zaczęło palić 13 litrów w trasie, przedtem 8-9. Ciężko odpala tylko na ciepłym silniku trzeba kręcić ok 7 sekund żeby zapalił, zimny pali po 2 obrotach...
Auto dalej odpala ciężko...przy minusowych temperaturach odpalenie liczy się z dużym cudem...chociaż po podgrzaniu 4-5 krotnie świec i wtedy dopiero kręcenie rozrusznikiem jako tako udało się uruchomić. Przelewy zrobiłem...WYNIK PO 1 minucie na wolnych obrotach na ciepłym silniku 1 wtrysk - 68ml 2 wtrysk -18ml 3 wtrysk -10ml 4 wtrysk -18ml W aucie jak...
Witam . Tak jak w temacie , mam problem z moją astra f 1.6 8v (c16nz) . Otóż owy problem zaczął sie jakies dwa miesiace temu , gdy przejade około 15km i zgasze auto to ponowna probóba od razu kończy sie fiaskiem , silnik ledwo kreci , kontrolki gasną i nie ma mowy o odpalenu. Wystarczy jednak poczekac 10min i auto pali na strzal . Dodam tez wlasnie...
Witam, Podepnę się pod temat, może ktoś pomoże. Mój problem wygląda następująco: dawniej silnik zimny odpalał bez zarzutu, ale jak już ciepły to długo kręcił zanim odpalił. Od niedawna ten problem pojawił się również na zimnym silniku, wymienione zostały wszystkie świece, nowy akumulator, zregenerowany rozrusznik, sprawdzony został prąd rozruchowy-jak...
Miałem podobny problem z tym silnikiem w swojej 211. U mnie spadki mocy powodowała wiązka od czujnika ciśnienia spalin (ten zaraz za turbiną). Ale szukając przyczyn, natrafiłem na wątki w różnych forach, że często problem robi nastawnik turbiny, traci on połączenie między wtyczką a płytką drukowaną. Co do ciężkiego odpalania na zimnym, częściowo problem...
Witam volvo 2.0 16V benzyna +gaz holenderski.Diagnostyka KTS650 błąd kontrolki usterki silnika zwarcie lub przerwa pewnie ktos wymontował żarówke poza tym błędów brak, cisnienie na cylindrach po około 11 wyprzedzenie zapłonu na wolnych obrotach około +5st. po zakręceniu rozrusznikiem okolo 7-10 sek. (silnik nie odpala) swiece zalane ale po dłuższym...
Przeszukałem już chyba całe forum i podobnych tematów do mojego jest dużo , ale tylko podobnych. Otóż moja Felicia to 2001r silnik 1.9D ( chyba AES) przebieg 100000, pompa wtryskowa LUCAS. Problem polega na tym , że auto nie chce zapalić ani na zimnym , ani na ciepłym silniku.Jedyny ratunek to "SAMOSTART" w kanał filtra powietrza i wówczas pali jak...
Witam, mój problem polega na tym, że po nocy przy starcie z rana silnik ciężko kręci jakby coś blokował (zbyt wolno). To trwa 5-10 sek. Później już normalnie kręci tylko że długo. Muszę kilka razy odpalać. A na ciepłym to kreci normalnie tylko że też długo choć nie zawsze. Mam już wymieniony drugi rozrusznik. W czym może być problem?
pacjent: Fiat Punto 1.2 75 MPI '96 problem z rozrusznikiem: na początku po przekręceniu stacyjki zrobi raz yyyy i stoi, kontrolki gasną. Mam wrażenie jakby miał za ciężko. To nie jest ciężka praca spowodowana rozładowanym akumulatorem, tylko yyyyy i nagle stop i wrażenie jakby pracował mimośrodowo. ALE TEŻ SIĘ ZDARZA, ŻE: pokona opór i po yyyy zaczyna...
Mam ten sam problem z odpalaniem na ciepłym. Posiadam astre 1,7 tds 96r od prawie 2 lat. Od samego poczatku samochod ciezko odpalał na ciepłym silniku, ale nigdy nie zawodził, ciężko kręcił ale odpalał. Jednak ostanio zdarza mu się nie odpalić jak jest ciepły, kręce, kręci wolno aż rozładuwuje akumulator. Po rozebraniu: szczotki OK, nadpaleń komutatora...
Nie wiem czy temat upadl. Użytkuje skode felicje pick up 1.9d od 2000 roku i tylko z takim podgrzewaniem da się z zapalić silnik stosunkowo szybko. Często stosuje się opornik w szeregu z czujnikiem temperatury (obwód odpowiedzialny za grzanie świec) lub zdjęcie kostki z czujnika (ale wtedy nie działa wskazanie na wskaźniku temperatury w kabinie). Świece...
bez LPG(nigdy nie miało) problem wygląda tak: -błędów brak -na zimnym silniku pali od strzała -po przejechaniu kilku kilometrów, zgaszeniu i do około 3 min odpala bez problemu - powyżej 3 min już odpalić nie chce(nie mierzyłem tych trzech minut, to tak na oko) -jak ostygnie to odpali normalnie, więc cofanie się paliwa wykluczyłem -w momencie jak jest...
Posiadam Focusa MK1 1,8 Tdci 100 KM, 74 kW i mam następujący problem. Jak wsiadam do auta, komputer wyświetla temperaturę zewnętrzną. I o ile jest ponad 19 st samochód odpala od pierwszego razu. Ale jak np. jest 16 st, to już ma problem i odpala za drugim lub trzecim razem (oczywiście na zimnym silniku po nocy). Nie kręcę go długo, tylko powtarzam czynność...
Witam. Na zimnym grzeją świece na gorącym nie i tu przyczyn może być kilka ( jakie obroty przy kręceniu -rozrusznik, akumulator , czujnik temp.kąt wyprzedzenia , pompowtryski lub nawet sama pompa, kompresja , w tych silnikach potrafił sie wycierać wałek pompowtrysku ) większość można podejrzeć vag-iem , vcds w parametrach pracy silnika i wtedy dalej...
1. A czy nie masz problemu z rozrusznikiem, bo jak siadły tulejki, to bywa tak, ze lepiej kręci zimny, a jak jest ciepły to ociera wirnik o stojan i wolniej kręci. 2. Motor po remoncie: jak za bardzo spasowane pierscienie i tłoki, to jak jest gorący silnik, to trochę 'puchną' tłoki jest za ciasno i ciężko kręci. 3. Tak jak napisano wyżej, może być woda...
Ostatnio nie bardzo miałem czas, więc dopiero dziś spróbowałem odłączyć akumulator. Odłączyłem klemę na jakieś 15 minut, podłączyłem, włączam zapłon, i dalej ciężko zapala (kilka sekund trzeba kręcić). Silnik benzynowy nawet zużyty powinien przy 3st.C palić na dotyk (tym bardziej że akumulator jest b. dobry, rozrusznik kręci dość szybko). Spróbowałem...
jet jeszcze jedna opcja - powiedz tylko czysilnik bierze olej. jeżeli masz zużyte uszczelniacze zaworów na ciepłym silniku olej rzadszy przedostaje się koletorem ssącym do garów i parując w komorze spalania wypiera tlen niezbędny do procesu spalania przez co odpala dłużej, bo musi najpierw opary z oleju wydmuchnąć i dopiero zaskoczy. Jeżeli natomiast...
Witam. Pozwolę sobie odświeżyć temat. Mam taki silnik na warsztacie. Objaw to: - ciężkie palenie - trzeba długo kręcić, czasami ma ochotę załapać Jak zapali to pracuje normalnie. Ciśnienie na listwie 400bar w momencie kręcenia, rozrusznik rozebrany i sprawdzony - ok akumulator ok nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny Ciekawostka: po odpięciu czujnika...
Witam. Ostatnio mam problemy z zapalaniem mojego poldka Rozrusznik ledwo co kręci i pobiera taka ilość prądu ze bardzo szybko rozładowuje akumulator. Zauważyłem ze dzieje się tak tylko wtedy kiedy silnik jest zimny. Kiedy ciepły to kręci bardzo dobrze. Akumulator na pewno nie ma winy. W innym polonezie kręci jak szalony. Dzisiaj rozebrałem sprawdziłem...
Jeśli widocznie wolniej kręci to coś blokuje silnik. Spotkałem się z opisem przypadku, gdzie rozrusznik nie był w stanie obrócić wału gorącego silnika, przyczyną okazały się tam wytarte krzywki wałka rozrządu, które na zimnym silniku jeszcze otwierały zawory, ale na gorącym już nie.
Witam. Mam problem z Ursusem a mianowicie jak jest zimny to ciężko pali. Akumulatory ok, pompa po regeneracji, wtryski ustawione, rozrusznik kręci. Dwa lata po remoncie silnika, tłoki, tuleje panewki, głowica, kręci, leci biały dym a nie łapie. Zaczyna odzywać się gdzieś za 4 razem a zapala za 6 i jak zapali, to nie wkręca się na obroty, tylko chodzi...
Witam, po dłuższej przerwie. Jestem po remoncie silnika (długa historia) a ciężkie odpalanie jak było tak jest. Zauważyłem że podczas kręcenia przewód gumowy zasilający paliwem listwę wtryskową "podnosi się" za trzecim przekręceniem rozrusznika i wówczas następuje odpalenie. Tak jakby pompa paliwa wolno generowała ciśnienie na listwie. Czy problemem...
Witam wszystkich.Problem jak w temacie,mianowicie, Passat na ciepłym silniku pali od strzała,natomiast jak jest zimnym(postój przez noc)wygląda to tak jakby silnik się rozpędzał,łapie od samego początku kręcenia,ale praca silnika bez pomocy rozrusznika jest dopiero po 6-8 sekundach,jak już zaskoczy walnie dużą chmurę czarnego dymu.Wymieniony został...
Być może rzeczywiście chodzi tu o pompkę wstępną.Koszt nowej to 300zl.Nieraz jest tak że ją słychać i wydaje się że wszystko jest ok ale nie podaje paliwa.Gorzej jeśli,odpala ładnie na zimnym a na ciepłym tylko nie chce(kręci samym rozrusznikiem).Jeśli tak jest to prawdopodobnie chodzi o ustawienie kąta wtrysku.Tymczasowo na tą przypadłość można zaradzić...
Odkopuje temat. Mam problem w swoim Audi A3 8P 1.9TDI BKC z odpalaniem na ciepłym. Rano odpala na zimnym od strzała, a na ciepłym 4-5 kręceń rozrusznikiem. Tak jak opisane to jest w temacie użytkownika z golf forum. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=3... "Tak jak kolega wyzej napisal problemem jest restrykcyjna mapa dawki rozruchowej w funkcji...
Witam problem polega na tym że mój ursus 914 ciężko pali jak jest zimno. Mam założony rozrusznik wysokoobrotowy i nic nadal długo kręci tylko szybciej.Mam również założoną grzałkę w bloku i nic nie daje ale jak dmuchnę mu w kolektor dolotowy ciepłym powietrzem z opalarki to zapali od pierwszego obrotu silnikiem dodatkowo bierze dosyć dużą ilość oleju...
Po jak długim postoju występuje ten problem??? Jak zapala w chwili gdy jest problem?? Jest jakiś problem z zapalaniem?? Jakie jest ciśnienie paliwa?? Może po prostu masz problem z zaworkiem zwrotnym i dlatego to ograniczenie mocy bo brakuje paliwa po zapaleniu, a potem działa ok. Zazwyczaj po każdym dłuższym postoju wychładzającym samochód do temperatury...
Właśnie ciężko jest to zdiagnozować, przeważnie zdarza mi się to jak jestem sam, a wtedy nie mam jak tego sprawdzić... Ale będę się starał go przyłapać na "gorącym uczynku" bo wożę w schowku świecę zapłonową. Dodam, że nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny, a rozrusznik bardzo żwawo kręci. Przydarzyło mi się to po przejechaniu 500 m i po...
Miałem taką Vectrę B 1.8 16V niedawno ,ciężko odpalała po nocy ,tester zero błędów parametry ok , zmierzone ciśnienie pompy na ciepłym silniku 2.1 na zimnym 1.8 nowa pompa i auto pali bez problemu weź zegar i zmierz ciśnienie
Panowie, chodzi o Vectrę B 2.0 DTL. Problem polega na tym że ciężko odpala, trzeba kilka a nawet kilkanaście razy kręcić rozrusznikiem aby wystartował. Odpięcie czujnika temp. silnika a tym samym załączenie się świec żarowych nieco poprawia i szybciej odpala. Jak załapie to na początku strasznie kopci na siwo, po przejechaniu kilku kilometrów mniej...
Witam. To znów kolejny temat o tym parchu... Niestety. Otóż przedstawię problem od początku. Jakiś czas temu w aucie poszła uszczelka pod kolektorem dolotowym, przez co podczas jazdy płyn chłodniczy zalał cylindry i auto zaczęło dymić, po zgaszeniu- nie odpaliło bo płyn zablokował cylindry. Po spuszczeniu płynu, wymianie uszczelki i ponownym zalaniu...
Witam jestem nowym użytkownikiem. Mam problem związany z c 330 otóż ciężko kreci na zimnym silniku z reszta na ciepłym tez nie ma rewelacji dodam ze mam roczne akumulatory założony alternator i ładowanie jest tylko czy nie za małe ponieważ kiedyś ładowałem akumulatory prostownikiem 10 godz fakt ze nie było dużego mrozu ale o niebo lepiej kręcił ale...
Jak w temacie, chyba dopadł mnie ten problem, choć do ciężkiego rozruchu muszę zrobić (pojeździć) więcej niż tylko nagrzać go do 90°. Widzę że rad na to jest kilka, zastanawia mnie tylko skuteczność tych rozwiązań. Prosił bym bym o odpowiedź osób które już to robiły. Zmiana map rozumiem że definitywnie rozwiązała sprawę, jakich kosztów można się spodziewać....
Jeszcze w kwestii przewodów zapłonowych to polecam BOSCHa, w przypadku NGK łatwo trafić na podróbki, a o JANMORach sporo złego się naczytałem. Choć na ciepłym silniku one raczej takiego efektu by nie dawały (ale i tak warto wymienić jeśli w ciągu ostatnich 4-5 lat nie były wymieniane) - koszt jak pamiętam to ok 60-70zł za komplet BOSCHa. Ja miałem podobny...
Witam. Pacjent jak w temacie rok 1998. Jak bestia zimna ma kłopoty z kręceniem. Objawia się to tym iż w pierwszej fazie kręcenia ciężko mu idzie jak by cos go blokowało. Czasem ma kłopot z przekręceniem wału coś na podobieństwo zamienionych fajek na świecach (nie ta kolejność zapłonu), ale nie aż tak drastycznie. Rozrusznik był wyjęty i poddany przegladowi....
wystarczy na przekaźniku zamontować 2 obwody jesten pomiędzy czujnikiem temp a ecu oraz drugi między rozrusznikiem a masa. wtedy w momendzie kręcenia silnikiem przekaźnij będzie zawsze odłączał czujnik temp i ecu bedzie podawało dawke startową zimnego silnika jak juz odpali to z powrotem przełączy go na zwykły obwód. przy całkowitej eliminacji problemu...
Witam. Jestem a właściwie byłem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 Avant 1,9 TDI 110 PS AFN. Mianowicie moje szczęście skończyło się, gdy wystąpiły problemami z autem. :( Od pewnego czasu mam problem z uruchomieniem zimnego auta. Próbowałem krok po kroku rozwiązać problem. Niestety nie udał się:(. Pierwszą przyczyną był brak napięcia na świece, zacząłem...
Witam, podłącze się do tematu, bo nie znalazłem podobnego przypadku. Sprawa wygląda tak: mam rozrusznik szybkoobrotowy w mojej C-385 i 2 akumulatory 6V 195Ah . Akumulatory złom, muszę podładować rano przed odpaleniem, żeby potem w ciągu dnia kilka razy go odpalić, po nocy już nie zapali (kręci ale za wolno, żeby załapać). Problem objawia się podczas...
Witam wszystkich. Mam Opla Astrę II. Mam problem z odpalaniem. Gdy silnik jest ciepły, to pali jak benzyna od ręki, a gdy jest zimny to odpali błyskawicznie i po 3-4 sekundach gaśnie; później muszę długo kręcić rozrusznikiem, aby odpalił, ale gdy odpala, to bardzo ciężko i muszę mu dodać od razu gazu do 2500 obrotów, bo inaczej zgaśnie. Na warsztacie...
Witam. Posiadam quada Hummer 250 cc. Kupiłem go miesiąc temu nowego ze sklepu. Akumulator 12 V 9 ah. Problem w tym że ciężko pali przy niskich temperaturach. Akumulator naladowany, gdy nie jeżdżę to wyjmuje go i przechowuje w ciepłym pomieszczeniu. Gdy kręcę rozruchem kilka serii(nawet 10 serii czasami) po 3-4 sekundy silnik nie odpala i w końcu akumulator...
Witam wszystkich! Mam problem z odpaleniem samochodu (dokładnie to rano przed pracą i po pracy). Pierwsze odpalenie jest najgorsze, bo nie dość że dwa razy długo muszę kręcić, to na dodatek jak już odpali to kopci! Jak silnik jest ciepły to pali na dotyk dosłownie! Najgorzej jest przy zimnym silniku. Samochód był podłączany pod komputer i nic, żadnych...
Witam. Mam taki problem chyba z zapowietrzaniem się pompy wtryskowej, przeczytałem wiele tematów w tej kwestii, jednak nie rozwiązałem problemu. Fiesta Mk4 1.8D/60KM, rocznik 1999, silnik ENDURA-DE. Auto po 12 godzinach stania ( po nocy) temperatura ok. +2.0st.C, po grzaniu dodatkowym( mam założony przycisk na świece żarowe) ok 30 sek zapaliło ledwo,...
Jeden doradzacz rozpoczął swoje fantazje panewkowe i reszta jak papugi ten kretynizm powtarza. T5, brandy-p, i polonez 15 rozwiązali temat. Tak rozwiązali? A zacz kto, że tak wie? Może już potwierdził autor postu a ja przegapiłem? Bo ja nie wiem, czy to na pewno panewki. Od autora wiem że rozrusznik jest "sprawdzony", kable, bateria nowa.. Więc kretynizm...
Witam. Jak w temacie opel corsa b z silnikiem 1.2 8v a problem wygląda następująco: Jeśli silnik (auto) jest zimny to odpala bez najmniejszych problemów natomiast jeśli silnik się nagrzeje podczas jazdy baaa nagrzeje od słońca są problemy z jego ponownym odpaleniem. Rozrusznik kręci normalnie, a silnik nie odpala przez ~4 sekundy. Gdy nareszcie załapie...
ciepłym silniku ciężko kręci ciężko kręci rozrusznik długo kręci ciepłym silniku
stojan rozrusznika scania przełączniki onkyo bateria
programatora ch341 ul1200 miernik
Bezpiecznik prądowy w opiekaczu Silvercrest EDS 2000A1 Jak zmienić kolor podświetlenia w Alpine CDE-7860R?