Paliwo które tankuję to tylko i wyłącznie Shell V-Power Nitro + bądź PB98 na orlenie. Po co? Ten silnik nie ma czujnika spalania stukowego i jest przystosowany do zasilania paliwem o liczbie oktanowej 92/95, wyższa LO nie daję żadnego zysku, wyrzucanie kasy w błoto. Kompresja silnika zmierzona, jest w normie, nawet bym powiedział, że jest wzorowa....
Witam Mam probrel a mienowicie autko na zimnym silniku kręci od razu. Lecz przy ciepłym silniku długo kręci i ma ciężko odpalic. jaka może być tego przycznyna??
MAN F2000 19-343 Ciężko odpala jak ciepły silnik muszę kręcić z 4 sekundy jak zimny od strzału pali ????
Witam ponownie.Usterka" ciężko kręci ciepły" sama wyszła-upalił się kabel od elektromagnesa do szczotkotrzymacza.Jest teraz ok.
A jak Ci kręci rozrusznik? jak jest dwumas to na ciepłym silniku rozrusznik musi konkretnie rozkręcić silnik do chyba 300 obr na min żeby komp porał paliwo. Jak obroty są za niskie to nie poda. Na zimnym nie obowiązuje ta zasada. Jest opcja ze pompa wtryskowa się kończy i przy wyższej temperaturze się rozszczelnia. Zwróć uwagę czy silnik się rozpędza...
Słaba masa silnika, opornośc rosnie wraz ze wzrostem temperatury.
Czy na ciepłym silniku rozrusznik nie kręci podejrzanie ciężko? Jak wygląda spalanie? Spróbuj zmierzyć kompresję na ciepłym i zimnym silniku - porównaj wyniki.
Dzień dobry Mam problem z Meredesem C123 280CE z 1978 roku. Samochód ciężko odpala na ciepłym silniku, trzeba 5 razy kręcić. Gdy silnik jest zimny, nie ma problemu. Przewody zapłonowe, świece, kaptur, przewody paliwowe, pompa paliwa są nowe, a zawory ustawione. Czekam jeszcze na wymianę akumulatora i sprawdzę ciśnienie paliwa. Co może być przyczyną?
Dodam jeszcze że rozrusznik kręci ładnie Zapytam, ładnie to ile obrotów na min? 180, 240, 260?
Witam wszystkich. Od pewnego czasu Audi bardzo ciężko odpala na ciepłym silniku. Długo kręci zanim odpali. Nie dymi , nie bierze oleju , silnik suchy i turbinka też. Byłem na warsztacie , pod pieli kompa i stwierdzili że wszystkie parametry silnika ok. wtryski, pompa, kąt wyprzedzenia i temperatura dolotu. Sugerują że może to być wina nie domykających...
dodam jeszcze że na platynkach się iskrzy, czy ktoś wie czym to jest spowodowane. Zależy w jak dużym stopniu występuje iskrzenie, może to być spowodowane zabrudzeniem na platynkach, albo uszkodzony kondensator który jest umieszczony w iskrowniku pod magnetem jest m.in. po to, żeby zapobiegać temu zjawisku. Koszt nowego niewielki, ale do wymiany trzeba...
Witam silnik Deutz bf4l1011f problem, oddalaniem nie ważne czy ciepły czy zimny ciężko go odpalić kręci ale nie zapala, dopiero jak się psykniesz samo startu to zaskakuje. Od czego zacząć poszukiwania przyczyny?
Witam, autko pali bez problemu na zimno. Gdy silnik jest ciepły - rozrusznik nie kręci lub kręci powoli z zacięciami. Rozrusznika nie blokuje alternator ani rozrząd - po zdjeciu pasków na ciepłym silniku rozrusznik nadal ciężko obraca - gdy próbuje kręcić wałem (ręcznie) - nie da się wyczuć różnicy między ciepłym a zimnym silnikiem. Akumulator podstawiłem...
Witam. Mam problem z odpaleniem silnika w Lagunie 1.6 16V 2002. Gdy silnik jest ciepły bardzo ciężko odpala, strasznie długo kręci na rozruszniku i nie chce wejść na obroty, tak jak by go zalewało czuć strasznie paliwo. Tego problemu nie ma, gdy silnik jest zimny. Wymieniłem świece i cewki zapłonowe ale problem nie ustąpił. Proszę może ktoś wie coś...
Witam, mam podobny problem jak Wy. U mnie zaczęło się tak wszystko było oky, palił normalnie. Kupiłem auto miesiąc temu Audi A3 98r. 1.9 TDI 110 KM, pojechałem na diagnostykę silnika z ciekawości. Okazało się, że walnięty jest czujnik temperatury, po przejechaniu 10 km wskazywał tem. 19 stopni C. Gościu zaczął grzebać coś przy wtyczce, która wchodzi...
Witam. Mam problem z Vectrą C 1.8 benzyna gaz. Na zimnym silniku długo kręci, żeby odpalić a na ciepłym odpala bez problemu.
Witam. Posiadam paska z 1997r auto na zimnym silniku ciężko uruchomić i czasem to muszę 2min kręcić żeby zaskoczył. Auto ciężko pali na zimnym jak i na ciepłym silniku. Po odpaleniu nie kopci i podczas jazdy nie zauważyłem jakiegoś dużego spadku mocy. Z dnia na dzień auto coraz słabiej paliło i teraz to drugi raz będę wyjmował rozrusznik bo najpierw...
Witam ponownie co prawda auto odpala tylko pojawił się problem tzn ciężko odpala na ciepłym silniku na zimnym od strzała a na ciepłym kreci kręci i kręci moze ktos podpowie?
Kiedyś w zwykłym 1,9D miałem problem z odpalaniem na ciepłym, powodem były tulejki rozrusznika, rozrusznik niby kręci ale w czasie sprężania spowalnia.
Zatarty rozrusznik, chyba że silnik traci moc po nagrzaniu i gaśnie, po czym ciężko kręci. Czujniki zostaw w spokoju.
Witam ostatnio na gorącym silniku przekręciłem śrubą składu mieszanki i teraz silnik nie próbuje gasnąć na niskich ale nadal ciężko mu odpalić, na ciepłym trzeba go kręcić 2 razy żeby zapalił.
Witam, od dłuższego czasu samochód Audi A4 B6 1.6 benzyna +LPG ciężko odpala na ciepłym silniku, dodatkowo gdy odpali po dłuższym kręceniu (około 5 sekund, na zimnym silniku odpala od strzała i chodzi dobrze) ledwo co chodzi, nie ma mocy. Spotkał się ktoś kiedyś z taką sytuacją? Jaki może być powód? Dzięki, pozdrawiam
A co już sam sprawdziłeś,wyemilinowałeś?Temat ciężkiego palenia na ciepłym w grupie vag jest wszędzie opisany.
Rozwiń trochę "ciężko pali" rozrusznik kręci normalnie? kręci i nagle odpala czy podczas kręcenia występują zapłony?
Możesz sprawdzić czy idzie prąd na świece żarowe i ewentualnie wydłużyć czas grzania. Login potem dopasowanie kanał 12 i zmieszać wartości do 32600 lub mniej. A co ma długość grzania świec latem przecież one się tylko teraz na chwilę załącza i wyłączają się bo temperatura jest jaka jest i po drugie on ciężko odpala jak jest ciepły silnik.
U mnie Fabia II w upały nie odpala, trzeba kręcić dobre 10-15 sekund potem już jest ok. 1.4 16v. Ja się zastanawiam natomiast nad zaworem EVAP.
jak Ci wyjdzie koło 18-20atm to nie masz krzywek na wałkach. Coś chyba nie tak . To jest benzyna. W jaki sposób wytarte krzywki wałka mają spowodować ciężkie kręcenie na ciepłym silniku.
Na ucho będzie kręcił ok, ale kopa nie będzie miał. Większość kręci dawkę, a ja naprawiam rozrusznik efekt praktycznie ten sam. Czyli dobre palenie na ciepłym.
objawy: na zimnym silniku kręci i odpala ok, na ciepłym silniku: raz kręci i odpala od razu raz na jakiś czas, nawet kilka razy z rzędu kręci ciężko, tak jakby kompresja na tłoku była za duża i rozrusznik nie daje rady, rozrusznik i akumulator ok, trochę kopci na wolnych obrotach na dłuższym postoju, podczas jazdy w normie auto na vagu nie wykazuje...
Mam ten sam problem z odpalaniem na ciepłym. Posiadam astre 1,7 tds 96r od prawie 2 lat. Od samego poczatku samochod ciezko odpalał na ciepłym silniku, ale nigdy nie zawodził, ciężko kręcił ale odpalał. Jednak ostanio zdarza mu się nie odpalić jak jest ciepły, kręce, kręci wolno aż rozładuwuje akumulator. Po rozebraniu: szczotki OK, nadpaleń komutatora...
Auto jak już wcześniej napisałem to BMW524TD akumulator 92Ah , badając miernikiem każdą świecę żarową z osobna pobór prądu wynosił 15-17A x 6 daje to prąd okolo 100A na samo rozgrzanie świec. Kupiłem nowy akumulator ZAP 92Ah i przy kręceniu rozrusznikiem(ciepły silnik) Czyli x ileś tam sekund "mocy" w akumulatorze już ubywa. Pytanie, ile lub jak długo...
Witam mam następujący problem z samochodem marki mazda. Samochód ciężko odpala w zimę sprawdzono świece żarowe grzeją, wymieniono filtr paliwa paliwo nie spada, nowy akumulator, rozrusznik kręci dobrze, na ciepłym silniku nie ma problemu z uruchomieniem. Proszę o poradę
mam seata toledo 1.9 tdi 2000 rok na gorącym silniku ciężko pali ,rozrusznik kręci dobrze,jeśli ktoś z was spotkał się z taką usterką proszę o pomoc.
Sprawdź ciśnienie w magistrali podczas kręcenia na zimnym i na ciepłym , jak szybko zwrasta.
Ja nie pisałem nic o czujniku wałka. Tam koło walka rozrządu jest na jajowatych otworach właśnie po to by ustawić "zapłon". Prędkość rozrusznika sprawdzisz interfejsem odczytując prędkość obrotowa silnika w czasie pracy rozrusznika,czyli kręcisz rozrusznikiem na ciepłym silniku i patrzysz jakie obroty silnika pokazuje interfejs.
Witam, mam mały problem. Kupiłem niedawno Opla Merivę A 1.6 105 KM. Auto sprawuje się wyśmienicie, ale zauważyłem ostatnio, że jak palę go na zimnym czy na ciepłym, to kręci 5 sekund i ma ciężko zapalić, a czasami muszę dodać gazu, aby normalnie chodził. Co może być problemem?
Witam,mam problem z golfem 5 ,auto gdy jest zimne pali od strzała gdy tylko się zagrzeje zaczyna kręcić, nie pali sie żadna kontrolka,komputer też nic nie pokazuje,mechanik mówił ze trzeba wgrać nową mape paliwa,miał ktoś podobny problem? Z góry dzięki za pomoc.
powiem ci jedno założyłem nowy wirnik od rozrusznika i lepeij kręcił ale nadal ciężko czasami kręcił jak chceasz to odrazu wymień cały rozrusznik. Jeszce nie rozmawiałem z gościem od mojego fiata
Obroty silnika dodaj do wykresu.
Skoda Fabia 1, silnik 1.9 SDI Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem z rana. Odpalił normalnie, gdy przejechałem około 100 km i zgasiłem. Nagle, po 2 godzinkach stania, strasznie ciężko kręci, wręcz nie odpala. Akumulator jest w porządku, rozrusznik też, filtr paliwa zmieniony. Czy to może być coś z tym? https://obrazki.elektroda.pl/9972281000_...
Scenic 2 1.5 dCi 2003 dławi się, gaśnie, ciężko odpala na ciepłym silniku. Czasami przy dławieniu silnika wyskakuje błąd wtrysku, czerwona kontrolka stop, trzęsie całym silnikiem przez niskie obroty oraz auto nie reaguje na pedał gazu. Na zimnym silniku po dłuższym postoju, auto przy pierwszym rozruchu trochę dłużej kręci, za kolejnym odpaleniu pali...
wybity na tulejkach i tyle, po co tyle gadania o jakichś przebiciach, jak by miał przebicie to by zawsze ciężko kręcił, posłuchaj kolegi elektrita, dobrze ci radzi, a zrobisz jak uważasz
Witam mam skuter który ma zmienione praktycznie wszystko na 80 i wszystko jest tak wyregulowane kompresja jest bardzo duża i teraz mam pytanie bo akumulator w nim jest bardzo mały po dłuższej trasie na ciepłym silniku odpali ale na zimnym rozrusznik ledwo kręci i pytanie jest takie czy muszę wymienić i rozrusznik i akumulator? Bo mam akumulator z wcześniejszego...
Witam drodzy forumowicze, mam problem z wózkiem widłowym LINDE H45T-04 z 4 - cylindrowym gazowym silnikiem Perkinsa. Rozdusznik kręci jak należy ale silnik zarówno ciepły jak i zimny ciężko pali tj. dopiero jak puszczam kluczyk prubuje załapać na niewszystkich cylindrach. Jak jest ciepły to pójdą wszystkie a jak zimny to potyrkocze trochę i gaśnie....
Ok. Tak ustawie, bo teraz niby obroty na ciepłym silniku są, ale za to zimny bardzo ciężko odpala. Musze ze 6, 7 razy kręcić dość długo rozrusznikiem żeby odpalił, i to na ssaniu.
Witam, Auto jak w temacie czasem ciężko odpala na ciepłym silniku z obserwacji na 6 odpalen 3 razy zapali od szczala, a 3 trzeba kręcić kilka sekund. Rozrusznik, akumulator, masy sprawdzone, parametry w sterowniku temperatury, pompowtryski w normie . Błędów brak, mapa w sterowniku z podniesieniem dawek zrobiona i nadal usterka występuje. Co jeszcze...
Witam! Mam taki problem z moim passatem że jak jest zimny to pali bardzo ładnie. Jak go już rozgrzeje i go zgasza i zaraz po zgaszeniu po jakichś 30sekundach zapalam to też pali bardzo ładnie ale jak już go rozgrzeje i go zgaszę i ponownie zapalam ale po około 5min to muszę go około 20s kręcić żeby zapalił, bardzo ciężko wtedy zapala i nieraz po takim...
przeczyściłem styki na aku, na kablach i problem znikł:D , ale jest jeszcze jeden (ach ten maluch:| ) związany również z rozrusznikiem, otóż jak jest zimny silnik to kręci fajnie, ale jak jest ciepły, po dłuższej jeździe gdy zgaszę silnik i znowu chcę uruchomić to rozrusznik kręci tak jakby aku był rozładowany(ciężko), dopiero gdy poczekam z 2 minuty...
Jaki tam jest gaz? Po chwili pracy na samej benzynie też jest ten problem? Często przyczyną jest niedomknięty zaworek iglicowy w zużytym parowniku gazowym i ulatnianie się gazu z niego. Wtedy ma problem z odpaleniem,bo się zalewa,trzeba długo kręcić bądź trochę odczekać,aż się ulotni.Ale to nie dotyczy sekwencji.
Jeszcze dodatkowe informacje, które zrobiłem to nowy rozrusznik który ma ząb więcej teraz kręci jak szalony, ale dalej jest to samo podmieniłem akumulator z dobrego samochodu który nie ma problemu z odpalaniem i zaś nie pomogło ciągle jest tak samo 🤔 dodam jeszcze że gdy silnik szarpie przy odpaleniu zapala zawsze na wszystkie cylindry bez zastanowienia
Autko po postoju na zewnątrz w upalny dzień bardzo ciężko odpala. Nie chodzi tu o ciepły silnik tylko kiedy karoseria nagrzeje się od słońca - czyli długo stoi w nasłonecznionym miejscu (silnik ostygnie ) trzeba bardzo długo kręcić. Wymieniony czujnik na wale i na wałku i akumulator bo padł ze starości. Zero poprawy. Zero błędów VCDS.
Już mam dość tego samochodu. Dzisiaj zaczął ciężko palić nie zależnie od tego czy silnik jest zimny czy ciepły. Po około 5-7 sekundach kręcenia dopiero odpala
Witam wszystkich forumowiczów, może ktoś z kolegów mi pomoże. Mam Mercedesa ML W164 280 cdi, problem polega na tym, że jak jest silnik zimny to rozrusznik kręci bardzo dobrze, ale gdy jest ciepły to po około 15 minutach postoju gdy chcę zapalić auto, to kontrolki w liczniku przygasną i ma ciężko przekręcić pierwszą kompresję a następne już kręci jak...
Witam, posiadam Berlingo 1.9D z 1999r. Mój problem polega na tym że autko ciężko odpala rano, albo jak dłużej postoi. Musze kręcić czasami nawet ok 2 minut żeby zapalił. Problemu niema w ogóle na ciepłym silniku. Sprawdzałem czy dochodzi paliwo i do filtra i od filtra paliwo w przewodach jest. Nie wiem czym jest to spowodowane, zastanawiam się czy to...
Witam, mam problem juz ze dwa miesiące z moim puntem. Na zimnym silniku ciężko odpala, tzn kręci 3-4 razy i potem odpala. Nigdy nie byłoproblemu z odpalaniem i nagle przestał palić na ciepłym silniku a pojakimś czasie na zimnym. Wymienili mi świece, sprawdzili cewki, kable, wymielili czujnik temperatury silnika i czujnik położenia wału oraz filter paliwa....
witam mam podobny problem seat alhambra 1,9 tdi 110 km rok 1999. Auto na ciepłym silniku odpala na dotyk po przestoju około 1,5 godziny ciężko ma odpalić długo kręci jak odpali dużo dymu.kąt wtrysku był ustawiany , końcówki wtryskiwaczy też wymieniłem. mieszanka rozruchowa była przerobiona u tunera nic nie pomogła. zawór regulacji kąta wtrysku tez wymieniłem,świece...
Podaj napięcia na ciepłym silniku jak próbujesz go uruchomić 1. Na klemie + aku 2. Na złączu + na samym rozruszniku ( najlepiej nie na przewodzie tylko na śrubie która wystaje z rozrusznika) Wszystko podczas kręcenia ciepłego silnika .. Przewód (minus)przykładasz do klemy (minus) aku nie do ramy Dwa następne pomiary przykładając (minus) do silnika
też o tym myślałem i być może będę musiał to zrobić. Ale nie chcę od podłaczenia do kompa zaczynać. Zawołali w serwisie 135 zł, a jak widać po doświadczeniach innych to najczęściej nic z tego nie wynika i pieniądze wyrzucone w błoto. Aku mam juz słabawy, tzn jak jest -5 st. C to ledwo kręci ale zapala. Jak jest ciepło to kręci mocno, więc nie sądzę...
witam,,,astra jak jest zimna zapala na tyk,,jak się zagrzeje ma problem zapalenim trzeba długo kręcić,,,morze to rozrusznik bo troche dziwnie kręci ,,,albo pompa wtryskowa ,,niewiem od czego zacząć żeby zadurzo nie rozbierać ,,,czy morze mi ktoś powiedzieć jaka jest prowdopodobna przyczyna ,,,,,
Ładowarka kramer 580, ciężko odpala jak zimny -długo trzeba kręcić i dymi na biało. Jak maszyna już popracuje i silnik jest ciepły to odpala bezproblemowo. Latem przy wysokich temperaturach ok 30'C maszyna przy zimnym silniku odpala znacznie lepiej.
Uważam że wymiana termostatu nie ma tutaj nic do ciężkiego odpalania na ciepłym. Kolega ma golfa 4 ale 90 km i też coś wspominał o ciężkim odpalaniu ale to nie było tak długie kręcenie i wiem że po wymianie aku była duża poprawa, pomimo że poprzedni też kręcił. Kąt wtrysku jak najbardziej do poprawy tak jak piszesz w okolice 55 stopni a wahania w okolicach...
też mam staga4 z valtekami i nie mam problemów. fakt jest to scenic 2,0 z 8 zaworami. no ale do rzeczy. Miałem w w/w scenicu też podobny problem. Również grzebałam cały czas przy gazie który jak się późnej okazało był bogu ducha winny. Objawy takie same jak u Ciebie tzn. rano na zimno palił na dotyk. Na rozgrzanym problem ale nie zawsze. Winny jak się...
Witam Mam avensis d4d 2,0 l 2004 r. Zaczął ciężko odpalać na ciepłym silniku ale na zimnym wydawało się normalnie. Zaczęło się to po wymianie kompletnego sprzęgła i rozrządu.Już wyjeżdżając od mechanika to zauważyłem,więc atakowałem go ,że coś źle zrobił ale twierdził ,że jest wszystko zrobił dobrze. Szukałem więc przyczyny w paliwie ale to też nie...
gdy jest zimny pali na dotyk jeśli nie czekam aż świece żarowe zgasną . Gdy poczekam aż zgasną wtedy trzeba strasznie długo kręcić żeby zapalił .Gdy jest ciepły to też ciężko pali
Zmierz odległość czujnika od koła fonicznego, ma być 0,9÷1mm, ja miałem przypadek, że przy 1,1mm samochód zapalał za drugim razem, za pierwszym można było kręcić do rozładowania aku bez efektów
problem z ciężkim kreceniem się rozwiązał akumulator gubił napiecie przy rozruchu. jednak nadal jest problem z nie odpalaniem na ciepłym i ciężko odpalaniem na lekko rozgrzanym kręci ale nie może załapać tyklo po dodaniu gazu. na zimnym pali dobrze a na rozgrzanym tylko z plaka
Nie zawsze działa przekodowanie na automata. Zagrzej auto, podłącz VAGa, wejdź w bloki pomiarowe i zobacz jaka jest prędkość jak kręcisz rozrusznikiem i nie chce zapalić.
Z plaka rano odpalił własnie. Z ciężkim trudem ale odpalił. Pojawiły się wtedy dodatkowe błedy awarii dpf i esp. Pokasowałem przeleciałem na wysokich obrotach i nawet check zgasł. Jak był ciepły to odpalał. Po kilku godzinnym postoju już nie odpalił. Jutro rano sprawdzę czy widzi ciśnienie przy kręceniu....
Pacjent ducato 3.0 180KM , 2013r. Problemy zaczęły się po zalaniu zaświnionego paliwa przez pracownika. Padły wtryski, pompa, regulator wydatku na listwie, wszystko wymienione na nowe. Od tego czasu auto zaczęło palić 13 litrów w trasie, przedtem 8-9. Ciężko odpala tylko na ciepłym silniku trzeba kręcić ok 7 sekund żeby zapalił, zimny pali po 2 obrotach...
Witam, auto rano odpala wzorowo na zimnym silniku, po rozgrzaniu i krótkim postoju (ok. 1-5 minut) również. Problem pojawia się,gdy samochód postoi od 30 minut do kilku godzin. Trzeba długo kręcić żeby zaskoczył ( nawet jesli wskazówka temperatury zejdzie na niebieskie pole). Świece są nowe, pompa była regenerowana, komputer nie pokazuje błędów. Gdzie...
Nissan Almera N16 1.5 benzyna 2003 rok. Silnik zimny, ciężko pali, muszę kręcić 4-5 minut, zanim załapie. Ciepły też nie za dobrze zapala, po 3-4 sek. kręcenia. Wymieniłem przepływomierz (Bosch 540pln) oraz świece i nic się nie poprawiło. Dodam, że po odpaleniu, silnik pracuje wzorowo. Poradźcie, co robić? [youtube]https://youtu.be/Lw7t8hK...
Pasek dayco to zwykle kupa chyba że do wysokich obciazen - dziwnie to brzmi ale ta sama firma robi paski tego samego rozmiaru ale różnej jakości. Moje ostatnie doświadczenia przemawiają za paskami Optibelt. Alternator mam nadzieję bosch (ori) bo zamienniki często mają koła które nie trzymają/klinują paska. Jeśli na rolce zostaje guma to pasek jest z...
Hm ... Czujnik temp. paliwa odłączyłem i autko odpalało bez zmian ale jak odłączyłem czujnik cieczy to niby łapie szybciej ale co z tego skoro pokazywało dobrą temperaturę a w dodatku po dłuższym postoju tak czy siak nie odpala nadal tak jak powinien. Czy może to być wina rozrusznika ? Tyle że kręci dobrze. Bardziej obstawiałbym kąt początku wtrysku....
Kolega rozwiązał temat? Mam podobnie też we włoskim aucie. Fiat Stilo Multijet 1.9. Pierwsze kręcenie rozrusznikiem przebiega dość ospale. Jest to odczuwalne zwłaszcza zimą kiedy olej w silniku (5W40) robi się gęstszy. Auto ma 10 lat więc wydaje mi się, że warto zregenerować rozrusznik zwłaszcza, że na ciepłym silniku też szału z kręceniem nie ma, mimo...
Witam jeżdżę busem Iveco rok 2016 3.0 hpi i mam problem bo jak jest ciepły to ciężko mi pali i nie jest tak że kręcę kręcę i nic on raz zakręci i go odłącza i muszę znowu i tak kilka razy dopiero za którymś razem odpali i jest też taki moment że jak tak kręcę to wygląda jakby akumulator się rozładowywał ale poczekam chwilę i znowu kręci normalnie, dodam...
Witam, mam Opla Vectrę B 1,7 TD i od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem na ciepłym silniku. rano wystarczy że podgrzeję świecę i pali od strzała ale jak np silnik osiągnie ok 80st C, zgaszę go i za ok 5 do 10 minut chcę go odpalić to brdzo ma ciężko a jak bym przejechał np kilka km i go zgasił i znów poczekał kilka minut i go odpalał to zdarza...
Witam volvo 2.0 16V benzyna +gaz holenderski.Diagnostyka KTS650 błąd kontrolki usterki silnika zwarcie lub przerwa pewnie ktos wymontował żarówke poza tym błędów brak, cisnienie na cylindrach po około 11 wyprzedzenie zapłonu na wolnych obrotach około +5st. po zakręceniu rozrusznikiem okolo 7-10 sek. (silnik nie odpala) swiece zalane ale po dłuższym...
Witam wszystkich, wiem że na temat świec żarowych jest na forum multum tego ale niestety na tą dziwną sprawę nie mogę nic znaleźć. Otóż nie grzeją świece wcale rano nawet przy temp. minusowej kontrolka tylko mrugnie i tyle gdzie powinna się parę sekund świecić jak podgrzewa... Na kompie błędy pokazało uszkodzony czujnik temp. i źle ustawiony kąt wtrysku,...
Wymieniałem pierwszy raz rozrząd w aucie(110k przebieg) i usterka z klimatyzacją została naprawiona przez mechanika. Powiedział, że zawór podciśnienia był zapchany zanieczyszczeniami z czynnika chłodzącego i wystarczyło go wyczyścić. Faktycznie klimatyzacja chodzi jak nowa. Nie myślałem, że może być to taka drobnostka. Gdybym wiedział, że taka tania...
Witam niedawno kupiłem BMW e39 z silnikiem 2.5 z sekwencyjną instalacją gazową Stag 300 od niedawna zaczęło mieć problemy z odpalaniem na ciepłym silniku. Rano gdy silnik jest zimny odpala bez żadnego problemu a gdy silnik się nagrzeje ma problem rozrusznik kręci normalnie i kręci i kręci i po chwili zaczyna silnik łapać i odpala aczkolwiek powiem że...
Witam wszystkich niedawno nabyłem atego 1217 2000r i pojawił się problem z odpalaniem ale tylko na ciepłym silniku, jak jest zimny czy w mrozy odpala bez problemu na ciepłym trzeba bardzo długo kręcić albo odczekać dodam tylko ze korek od zbiornika sprawdzony co do błędów to FR 01223 INS20224 ABS13924 z góry dzięki za pomoc
Jestem posiadaczem Corsy C 1.3 CDTI 2006r. Mój problem polega na tym że samochód po dłuższym postoju ciężko pali (trzeba kilka razy próbować tzn. kręcić rozrusznikiem i przestawać tak kilka razy), ba ciepłym silniku dobrze. Czytałem różne posty na forum ale żaden z niech nie rozwiązuje mojego problemu. Z Corsą już walczę kilka miesięcy. Podmieniłem...
Witam drodzy forumowicze! Mam problem z moją Astrą. Od jakiegoś tygodnia Astra ciężko odpalała, trzeba było kręcić po 5x na zimnym silniku czasami więcej dopiero odpalała. Na ciepłym było o niebo lepiej ponieważ do 2x i już chodziła. Podczas jazdy jak dodawałem powoli gazu to szła w miare ale przy wciśnięciu w deche muliła i praktycznie nie przyspieszała....
Sprawdz, czy pompa na pewno nie podaje paliwa, prosty sposób, kręcisz i obserwujesz czy dymi na szaro, jak tak dostaje paliwo tylko nie spala, jak nie to nie. Elektrozawór możesz sprawdzic bez wyjmowania, na wyłączonym zapłonie przykładasz do niego napięcie z aku, powinien cyknac. Sprawdz, czy odpala na ciepłym po podgrzaniu, odłącz czujniki temp. przekaźnik...
Kontynuuję temat. Skrzynia DP0 świrowała i wchodziła w tryb awaryjny z powodu bardzo niskiego stanu oleju. Po wymianie wszystko wróciło do normy, ale okazało się przy okazji że stan był bardzo niski dlatego, że ze skrzyni się lało. Po zdjęciu pokrywy dolnej, wszystko było ubrudzone olejem, skrzynia silnik itp. Uszczelnienie skrzyni wyszłoby bardzo drogo,...
Witam, mój problem polega na tym, że po nocy przy starcie z rana silnik ciężko kręci jakby coś blokował (zbyt wolno). To trwa 5-10 sek. Później już normalnie kręci tylko że długo. Muszę kilka razy odpalać. A na ciepłym to kreci normalnie tylko że też długo choć nie zawsze. Mam już wymieniony drugi rozrusznik. W czym może być problem?
Witam, mam problem z pilarką Stihl MS261C z M-Tronic. Na zimnym silniku z ssaniem odpala ładnie bez problemów. Problem jest, gdy się nagrzeje - ciężko ją odpalić. Jak się mocno szarpie, to na chwilę coś łapie i zaraz gaśnie. Czasami przy odpalonej na wolnych obrotach potrafi zgasnąć. Wymieniłem w niej już pierścienie na tłoku, cewkę zapłonową, membrany...
Witam wszystkich. Mam następujący problem dotyczący mojej Laguny z 2002 roku, mianowicie auto na zimnym silniku odpala na tzw. strzała, a po rozgrzaniu do optymalnej temperatury po zgaszeniu samochodu bardzo długo kręci, a czasami w ogóle nie odpala. Silnik 120 konny po czyszczeniu EGR wymianie świec żarowych. Podczas jazdy brak jakichkolwiek ubytków...
Witam wszystkich mam mały problem z moim w124. Chodzi o to ,że czasem ciężko jest go odpalić!!! Jak jest zimny pali od szczału a jak juz sie troszkę zagrzeje trzeba go kręcić i łapie łapie jakby nie na wszystkie cylindry i w koncu zapali, bywa też tak,że muszę ze 3 razy startować zanim chwyci. Proszę o pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam!!!
Witam. mój problem wygląda następująco na zimnym silniku pali od tzw. strzała, na gorącym czyli po zgaszeniu i probie odpalenia też pali ladnie, a jezeli postoi z godzinke, to trzeba ją kręcić ze 3/4sekundy i buchnie białym dymkiem. po podpiećiu pod inpe nie pokazuje żadnych błędów silnika. Podczas jazdy nic się nie dzieje jest moc i nic nie szarpie...
http://obrazki.elektroda.pl/2206698800_1... Witam. Od pewnego czasu mój kadecik 1.4i ciężko zapala na zimnym silniku tz. długo kręci rozrusznikiem(5/6 razy). Silnik chodzi jak zegareczek równiutko, nie szarpie. Na ciepłym silniku zapala "Od strzała". Pompkę paliwa słychać po przekręceniu zapłonu przez ok. 2 sekundy. Zdjąłem wężyk nr.1...
HEJ ja mam podobny problem ale! W moim przypadku rano jest wszystko ok do momentu aż nie zgaszę silnika. Uruchomie go ale muszę długo kręcić. Najgożej jest jak wyruszam z parkingu w pracy. Ledwo go uruchomię ale wystarczy ruszyć i wcisnąć sprzęgło silnik gaśnie i ciężko go uruchomić na benzynie. Patentem moim na jazdę jest wjeżdżanie do miasta i przełanczanie...
Witam dzisiaj wymieniłem egr i odpalił ladnie i zbiera się moc wróciła i wszystko . A mógł byś mi jeszcze pomóc co jakiś czas malują obroty aż trzęsie buda po czym się uspokaja i jest ok ? Acha i jeszcze jak jest ciepły to dość ciężko odpala czyli dlugo trzeba kręcić. Dodano po 54 Witam dzisiaj wymieniłem egr i odpalił ladnie i zbiera się moc wróciła...
Pytanie co to za nagrzewnica. Który silnik masz na myśli, ten od nadmuchu ciepłym powietrzem czy ten od wentylatora palnika. Szumi, buczy, piszczy czy nic w niej się nie dzieje. Świeci się coś, miga? Bez dokładniejszego opisu nikt nic nie wywróży.
Witam. Mój zaczął ciężko palić, nie ważne czy ciepły czy zimny. Wymieniona pompka przy filtrze i dalej brak poprawy. Akumulatory ok, rozrusznik też. Ma ktoś może info jakie ciśnienie powinna podawać pompka wstępna? Po odpaleniu chodzi normalnie, nie muli go ani nic, problem tylko i wyłącznie z odpalaniem. Podczas kręcenia pojawia się dymek z tłumika,...
byłem u różnych mechaników, ale u dwóch dobrych od diesli i jeden mi powiedział bym kopił sterownik i będzie wszystko grało, a sterownik jest dobry, jak bym tak zrobił to bym stracił ok. 700zł i dalej by było to samo. teraz zanim się idzie do mechanika to trzeba wiedzieć co jest i co jest do wymiany. tylko w moim przypadku ja jeszcze do tego nie doszedłem....
1. A czy nie masz problemu z rozrusznikiem, bo jak siadły tulejki, to bywa tak, ze lepiej kręci zimny, a jak jest ciepły to ociera wirnik o stojan i wolniej kręci. 2. Motor po remoncie: jak za bardzo spasowane pierscienie i tłoki, to jak jest gorący silnik, to trochę 'puchną' tłoki jest za ciasno i ciężko kręci. 3. Tak jak napisano wyżej, może być woda...
to nie jest wina rozrusznika bo kręci szybko kupiłem nawet nowy akumulator bo też myślałem że za wolno kręci i nie pomogło a jak odepne czujnik to komputer pokazuje temp. 39 stopni nie zwiększa mu dawki paliwa i nie włącza się ssanie Dodano po 3 i dlatego pewnie na zimnym nie chce załapać bo bez ssania
Pierwsza sprawa na temat rozrusznika. Jeśli rozrusznik kręci ciężko jak jest rozgrzany to przyczyną jest w 100% zuzycie tulei wirnika. Wykręć rozrusznik zmień tuleje i szcotki przy okazji. Jesli dalej nie bedzie palił to trzeba sprawdzić ustawienie kąta wyprzedzenia zaplonu, zawory.
Witam wszystkich. Mam problem z moja astra , otóż gdy jest silnik zimny po nocy auto odpala bez zarzutów. Po przejechaniu 2km próbuje odpalić ponownie silnik, odpali ale musi kręcić bardzo długo i muszę wcisnąć pedał gazu bo silnik łapie jakby nie na wszystkie gary. Astra posiada instalację gazową od 2006 roku . Wymieniłem świece , kable kopulka i palec...
rozrusznik ciepłym silniku ciężko kręci długo kręci ciepłym silniku ciężko odpala ciepłym silniku
amplituner pioneer kolumna samsung firmware update pralka mastercook instrukcja obsługa
kuchenka amica 53gg5 43zptgn p0481 boxer
Podświetlenie dywaników Volvo V70 2002 - usterka Trudności z odpalaniem piły Oleo Mac 937 na zimno