A jak Ci kręci rozrusznik? jak jest dwumas to na ciepłym silniku rozrusznik musi konkretnie rozkręcić silnik do chyba 300 obr na min żeby komp porał paliwo. Jak obroty są za niskie to nie poda. Na zimnym nie obowiązuje ta zasada. Jest opcja ze pompa wtryskowa się kończy i przy wyższej temperaturze się rozszczelnia. Zwróć uwagę czy silnik się rozpędza...
Witam Mam avensis d4d 2,0 l 2004 r. Zaczął ciężko odpalać na ciepłym silniku ale na zimnym wydawało się normalnie. Zaczęło się to po wymianie kompletnego sprzęgła i rozrządu.Już wyjeżdżając od mechanika to zauważyłem,więc atakowałem go ,że coś źle zrobił ale twierdził ,że jest wszystko zrobił dobrze. Szukałem więc przyczyny w paliwie ale to też nie...
Dodam jeszcze że rozrusznik kręci ładnie Zapytam, ładnie to ile obrotów na min? 180, 240, 260?
Witam, Podepnę się pod temat, może ktoś pomoże. Mój problem wygląda następująco: dawniej silnik zimny odpalał bez zarzutu, ale jak już ciepły to długo kręcił zanim odpalił. Od niedawna ten problem pojawił się również na zimnym silniku, wymienione zostały wszystkie świece, nowy akumulator, zregenerowany rozrusznik, sprawdzony został prąd rozruchowy-jak...
które zrobiłem to nowy rozrusznik który ma ząb więcej teraz kręci jak szalony Teoretycznie rozrusznik mający o ząb więcej nie powinie się zmieścić lub powinny być efekty dźwiękowe i to się za jakiś czas rozleci, więc coś tu nie trzyma się kupy moim zdaniem Dodano po 9 ale dalej jest to samo podmieniłem akumulator z dobrego samochodu który nie ma problemu...
Kolega rozwiązał temat? Mam podobnie też we włoskim aucie. Fiat Stilo Multijet 1.9. Pierwsze kręcenie rozrusznikiem przebiega dość ospale. Jest to odczuwalne zwłaszcza zimą kiedy olej w silniku (5W40) robi się gęstszy. Auto ma 10 lat więc wydaje mi się, że warto zregenerować rozrusznik zwłaszcza, że na ciepłym silniku też szału z kręceniem nie ma, mimo...
Bzdury ci gada z tym przebiciem. Sprawdź te czopy, sprawdź czy wirnik nie ugięty, często się giął w tych Marelli, najlepiej jak pisałem sprawdzć czy nie ma zadrapań na nabiegunnikach. Bądź łaskaw wczytywać się w to,co inni piszą.Chodzi mi o to,że przy rozebraniu całego rozrusznika warto zająć się sprawami,o których wspomniałem. A jak już sprawdzi Twoje...
Witam mam skuter który ma zmienione praktycznie wszystko na 80 i wszystko jest tak wyregulowane kompresja jest bardzo duża i teraz mam pytanie bo akumulator w nim jest bardzo mały po dłuższej trasie na ciepłym silniku odpali ale na zimnym rozrusznik ledwo kręci i pytanie jest takie czy muszę wymienić i rozrusznik i akumulator? Bo mam akumulator z wcześniejszego...
Na ucho będzie kręcił ok, ale kopa nie będzie miał. Większość kręci dawkę, a ja naprawiam rozrusznik efekt praktycznie ten sam. Czyli dobre palenie na ciepłym.
Czy na ciepłym silniku rozrusznik nie kręci podejrzanie ciężko? Jak wygląda spalanie? Spróbuj zmierzyć kompresję na ciepłym i zimnym silniku - porównaj wyniki.
witam,,,astra jak jest zimna zapala na tyk,,jak się zagrzeje ma problem zapalenim trzeba długo kręcić,,,morze to rozrusznik bo troche dziwnie kręci ,,,albo pompa wtryskowa ,,niewiem od czego zacząć żeby zadurzo nie rozbierać ,,,czy morze mi ktoś powiedzieć jaka jest prowdopodobna przyczyna ,,,,,
Witam, autko pali bez problemu na zimno. Gdy silnik jest ciepły - rozrusznik nie kręci lub kręci powoli z zacięciami. Rozrusznika nie blokuje alternator ani rozrząd - po zdjeciu pasków na ciepłym silniku rozrusznik nadal ciężko obraca - gdy próbuje kręcić wałem (ręcznie) - nie da się wyczuć różnicy między ciepłym a zimnym silnikiem. Akumulator podstawiłem...
Witam mam następujący problem z samochodem marki mazda. Samochód ciężko odpala w zimę sprawdzono świece żarowe grzeją, wymieniono filtr paliwa paliwo nie spada, nowy akumulator, rozrusznik kręci dobrze, na ciepłym silniku nie ma problemu z uruchomieniem. Proszę o poradę
Witam wszystkich forumowiczów, może ktoś z kolegów mi pomoże. Mam Mercedesa ML W164 280 cdi, problem polega na tym, że jak jest silnik zimny to rozrusznik kręci bardzo dobrze, ale gdy jest ciepły to po około 15 minutach postoju gdy chcę zapalić auto, to kontrolki w liczniku przygasną i ma ciężko przekręcić pierwszą kompresję a następne już kręci jak...
Witam! Mam problem, w moim motorze rozrusznik na zimnym silniku kręci ładnie, natomiast jak silnik złapie temperaturę to rozrusznik nie daje rady. Silnik ostygnie i wszystko wraca do normy. Podpiąłem prostownik żeby sprawdzić czy czasem aku nie jest za słabe ale z pomocą prostownika też nie ruszy. Przeczyściłem styki, sprawdziłem szczotki, przekaźnik...
nie chce porzadnie krecic. Zachowuje sie tak jakby byl slaby akumulator. przyczyna lezy bezposrednio w rozruszniku lub silniku (przy podlaczeniu na krotko tak samo sie zachowuje). rozrusznik byl sprawdzany na wszystkie sposoby, mierzone luzy i td. i podobno jest ok. nie mam rzadnych koncepcji prosze o ew. posty na maila, dziekuje piter79(at)poczta.onet.pl
Problem zacząl się podczas dużych mrozów, kiedy próbowałem go odpalić. . Rozrusznik zakręcił ze 2 razy po czym zaczął dziwnie "krykać", trzaskać. Wymienione zostały szczotki i tulejki. Jednak to nie przyniosło skutku bo pomimo , ze przestał tak trzaskać, to strasznie słabo, wolno kręci. Na odprężniku kreci średnio, a kiedy odprężnik idzie w dół, to...
Zatarty rozrusznik, chyba że silnik traci moc po nagrzaniu i gaśnie, po czym ciężko kręci. Czujniki zostaw w spokoju.
Podczas porządków znalazłem w garażu silnik zachomikowany jeszcze przez poprzedniego właściciela Jest to niemiecki mały silnik klatkowy zwarty o mocy 900W i 2850 obrotów, Chciałem go wykorzystać do małej kosiarki ale jest problem Po jakiś 2-3 minutach od uruchomienia uzwojenia i obudowa są już gorące że parzą Mechanicznie jest bez zarzutu, wirnik kręci...
Witam mam problem i potrzebuje pomocy sam nie jestem w stanie tego rozkminić, mam silnik 3-fazowy 7,4kW i co jakiś czas(około 3 lat) pali się uzwojenie i nie mam zielonego pojęcia dlaczego. silnik pracuje przy śrutowniku(robi mąkę ze zboża), uzwojenie spaliło się już kilka razy w przeciągu jakichś 9 lat, inny silnik o tych samych parametrach chodzi...
przeczytałem podobne tematy ale nie znalazłem odpowiedzi, rozrusznik ciężko kręci - jak z baterii, 1-2 obroty i cisza. Szczotki nówki, elektromagnes-nówka, tulejki nówki, połączenie do akumulatora wyczyszczone, akumulator dobry. Problem pojawił się z dnia na dzień- palił coraz słabiej, zmieniłem wszystkie w/w części i jest jeszcze gorzej (nowe tulejki...
Witam, od wczoraj mam problem z 4512, mianowicie, ojciec orał pod zasiew (4 skibowym pługiem, czarnoziem, ale dość ciężko szło bo mokro było) i chodził 4-ką terenową. Po skończonej pracy normalnie odstawił sprzęt, odpiął pług i zostawił tak jak zwykle ciągnik. Jakoś po paru godzinach chciał coś tam następnego robić tym ciągnikiem, ale już sprzęt odmówił...
witam, mam malucha, zapłon platynki, cewka ta duża z kablami bezpośrednio na świece,(nowy akumulator, rozrusznik dosc stary na kluczyk ale dobry), gdy jest zimno przychodze, kręci wolno, ok, tyle ze musze z 30, 40 sekund kręcić, z przerwami 5 sekundowymi by zapalił, raz wziałem drugi akumulator podłączyłem bezpośrednio pod cewke, kręcił wolno ale do...
Witam. Ostatnio mam problemy z zapalaniem mojego poldka Rozrusznik ledwo co kręci i pobiera taka ilość prądu ze bardzo szybko rozładowuje akumulator. Zauważyłem ze dzieje się tak tylko wtedy kiedy silnik jest zimny. Kiedy ciepły to kręci bardzo dobrze. Akumulator na pewno nie ma winy. W innym polonezie kręci jak szalony. Dzisiaj rozebrałem sprawdziłem...
Witam. Jestem a właściwie byłem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 Avant 1,9 TDI 110 PS AFN. Mianowicie moje szczęście skończyło się, gdy wystąpiły problemami z autem. :( Od pewnego czasu mam problem z uruchomieniem zimnego auta. Próbowałem krok po kroku rozwiązać problem. Niestety nie udał się:(. Pierwszą przyczyną był brak napięcia na świece, zacząłem...
Witam, mam Opla Vectrę B 1,7 TD i od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem na ciepłym silniku. rano wystarczy że podgrzeję świecę i pali od strzała ale jak np silnik osiągnie ok 80st C, zgaszę go i za ok 5 do 10 minut chcę go odpalić to brdzo ma ciężko a jak bym przejechał np kilka km i go zgasił i znów poczekał kilka minut i go odpalał to zdarza...
Witam. Z migającym ciśnieniem oleju sobie poradziłem. Okazało się, że starczyło zmienić olej wraz z filtrem na świeży, ten w silniku był zmieszany z paliwem które przepuściła uszkodzone pompa paliwa.. Po naprawie pompy i wymianie oleju wszystko jest w porządku. Pozostał jednak problem, że niekiedy auto ciężko odpala na ciepłym silniku. Na zimnym zawsze...
też myślimy że to wina rozrusznika, jednak wcześniej palił na zimnym a jak sie zagrzał to na ciepłym nie mógł tylko na plaku a teraz to już tylko na plaku i na zimnym i tak jak mówię ciężko kręci bardzo. czyli po niedzieli trzeba rozrusznik wyciagać dzięki za pomoc będe pisał co wyszło z tym. wcześniej pytałem to mówili różni ludzie ze jak pali na zimnym...
Witam, problem z Toyotą mam od czasu kiedy ją kupiłem, czyli ok 4 mies. temu, generalnie mam z nią tylko 2 problemy, o drugim może wspomnę później. Auto w tej chwili ma przejechane 204.000 tys. km. i pochodzi z Polskiego salonu. Problem polega na odpaleniu po całonocnym staniu auta, nieważne czy ciepło czy zimno. Rozrusznik kręci dobrze i energicznie,...
Witam niedawno kupiłem BMW e39 z silnikiem 2.5 z sekwencyjną instalacją gazową Stag 300 od niedawna zaczęło mieć problemy z odpalaniem na ciepłym silniku. Rano gdy silnik jest zimny odpala bez żadnego problemu a gdy silnik się nagrzeje ma problem rozrusznik kręci normalnie i kręci i kręci i po chwili zaczyna silnik łapać i odpala aczkolwiek powiem że...
Auto dalej odpala ciężko...przy minusowych temperaturach odpalenie liczy się z dużym cudem...chociaż po podgrzaniu 4-5 krotnie świec i wtedy dopiero kręcenie rozrusznikiem jako tako udało się uruchomić. Przelewy zrobiłem...WYNIK PO 1 minucie na wolnych obrotach na ciepłym silniku 1 wtrysk - 68ml 2 wtrysk -18ml 3 wtrysk -10ml 4 wtrysk -18ml W aucie jak...
Ford Escort 1.8D 1990r. Przy dużych mrozach nie odpala. Na lekkim mrozie ciężko zapala. Objaw na zimnym (temp poniżej 0st.): rozrusznik kręci normalnie (czyli dobrze), czasami wyrzuca bendix, strzela, dymi z wydechu. Po długim "wymęczeniu" jak już odpali bardzo drży i trzeba podtrzymywać pedałem gazu aż do pewnego momentu i potem jest już wszystko normalnie....
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
Rozwiń trochę "ciężko pali" rozrusznik kręci normalnie? kręci i nagle odpala czy podczas kręcenia występują zapłony?
powiem ci jedno założyłem nowy wirnik od rozrusznika i lepeij kręcił ale nadal ciężko czasami kręcił jak chceasz to odrazu wymień cały rozrusznik. Jeszce nie rozmawiałem z gościem od mojego fiata
Kiedyś w zwykłym 1,9D miałem problem z odpalaniem na ciepłym, powodem były tulejki rozrusznika, rozrusznik niby kręci ale w czasie sprężania spowalnia.
sprawdz mase silnika i opornosc kabla sasilającego rozrusznik stan klem akumulatora
Skoda Fabia 1, silnik 1.9 SDI Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem z rana. Odpalił normalnie, gdy przejechałem około 100 km i zgasiłem. Nagle, po 2 godzinkach stania, strasznie ciężko kręci, wręcz nie odpala. Akumulator jest w porządku, rozrusznik też, filtr paliwa zmieniony. Czy to może być coś z tym? https://obrazki.elektroda.pl/9972281000_...
Auto jak już wcześniej napisałem to BMW524TD akumulator 92Ah , badając miernikiem każdą świecę żarową z osobna pobór prądu wynosił 15-17A x 6 daje to prąd okolo 100A na samo rozgrzanie świec. Kupiłem nowy akumulator ZAP 92Ah i przy kręceniu rozrusznikiem(ciepły silnik) Czyli x ileś tam sekund "mocy" w akumulatorze już ubywa. Pytanie, ile lub jak długo...
Witam. Mam problem z odpaleniem silnika w Lagunie 1.6 16V 2002. Gdy silnik jest ciepły bardzo ciężko odpala, strasznie długo kręci na rozruszniku i nie chce wejść na obroty, tak jak by go zalewało czuć strasznie paliwo. Tego problemu nie ma, gdy silnik jest zimny. Wymieniłem świece i cewki zapłonowe ale problem nie ustąpił. Proszę może ktoś wie coś...
objawy: na zimnym silniku kręci i odpala ok, na ciepłym silniku: raz kręci i odpala od razu raz na jakiś czas, nawet kilka razy z rzędu kręci ciężko, tak jakby kompresja na tłoku była za duża i rozrusznik nie daje rady, rozrusznik i akumulator ok, trochę kopci na wolnych obrotach na dłuższym postoju, podczas jazdy w normie auto na vagu nie wykazuje...
mam seata toledo 1.9 tdi 2000 rok na gorącym silniku ciężko pali ,rozrusznik kręci dobrze,jeśli ktoś z was spotkał się z taką usterką proszę o pomoc.
przeczyściłem styki na aku, na kablach i problem znikł:D , ale jest jeszcze jeden (ach ten maluch:| ) związany również z rozrusznikiem, otóż jak jest zimny silnik to kręci fajnie, ale jak jest ciepły, po dłuższej jeździe gdy zgaszę silnik i znowu chcę uruchomić to rozrusznik kręci tak jakby aku był rozładowany(ciężko), dopiero gdy poczekam z 2 minuty...
VAG-silnik,grupa 5 i krecic rozrusznikiem obserwujac przy jakich obrotach pokaże sie dawka
Witam, Auto jak w temacie czasem ciężko odpala na ciepłym silniku z obserwacji na 6 odpalen 3 razy zapali od szczala, a 3 trzeba kręcić kilka sekund. Rozrusznik, akumulator, masy sprawdzone, parametry w sterowniku temperatury, pompowtryski w normie . Błędów brak, mapa w sterowniku z podniesieniem dawek zrobiona i nadal usterka występuje. Co jeszcze...
Pierwsza sprawa na temat rozrusznika. Jeśli rozrusznik kręci ciężko jak jest rozgrzany to przyczyną jest w 100% zuzycie tulei wirnika. Wykręć rozrusznik zmień tuleje i szcotki przy okazji. Jesli dalej nie bedzie palił to trzeba sprawdzić ustawienie kąta wyprzedzenia zaplonu, zawory.
Jestem posiadaczem Corsy C 1.3 CDTI 2006r. Mój problem polega na tym że samochód po dłuższym postoju ciężko pali (trzeba kilka razy próbować tzn. kręcić rozrusznikiem i przestawać tak kilka razy), ba ciepłym silniku dobrze. Czytałem różne posty na forum ale żaden z niech nie rozwiązuje mojego problemu. Z Corsą już walczę kilka miesięcy. Podmieniłem...
Witam. Posiadam paska z 1997r auto na zimnym silniku ciężko uruchomić i czasem to muszę 2min kręcić żeby zaskoczył. Auto ciężko pali na zimnym jak i na ciepłym silniku. Po odpaleniu nie kopci i podczas jazdy nie zauważyłem jakiegoś dużego spadku mocy. Z dnia na dzień auto coraz słabiej paliło i teraz to drugi raz będę wyjmował rozrusznik bo najpierw...
Moja Thalia 2002 r. (przebieg 60kkm) jak jest zimna to odpala na dotyk. Gdy się zagrzeje i troche postoi,ale jeszcze nie całkiem ostygnie, to nie zawsze, ale dość często jest problem z uruchomieniem silnika. Muszę kręcić rozrusznikiem kilka razy albo kręcić dość długo. Poza tym silnik ciągnie prawidłowo, mało pali, nie kopci, ogólnie jest OK. ps Wiem,że...
Podaj napięcia na ciepłym silniku jak próbujesz go uruchomić 1. Na klemie + aku 2. Na złączu + na samym rozruszniku ( najlepiej nie na przewodzie tylko na śrubie która wystaje z rozrusznika) Wszystko podczas kręcenia ciepłego silnika .. Przewód (minus)przykładasz do klemy (minus) aku nie do ramy Dwa następne pomiary przykładając (minus) do silnika
Ok. Tak ustawie, bo teraz niby obroty na ciepłym silniku są, ale za to zimny bardzo ciężko odpala. Musze ze 6, 7 razy kręcić dość długo rozrusznikiem żeby odpalił, i to na ssaniu.
Witam Peugeot 206 2.0 HDI 2002r ciężko pali jak jest troszke lub dobrze rozgrzany(15s trzeba kręcić rozrusznikiem) jak jest zimny czas ten skraca sie o połowe. Moc w normie jak również spalanie. Brak błędów w sterowniku. Pompa niskiego ciśnienia daje około 3 bary.
W tych golfach na ciepłym silniku pompowtryski podadzą paliwo na ciepłym tylko jak rozrusznik napędzi wał korbowy powyżej 400 RPM . Jak rozrusznik tego nie osiąga sterownik nie aktywuje pompek. Rozwiązania są dwa. Jedno przegląd rozrusznik, wiązka główna ,akumulator tak by rozrusznik kręcił szybciej przekraczał te 400 RPM i odpalał. Dwa zmiana mapy...
Hm ... Czujnik temp. paliwa odłączyłem i autko odpalało bez zmian ale jak odłączyłem czujnik cieczy to niby łapie szybciej ale co z tego skoro pokazywało dobrą temperaturę a w dodatku po dłuższym postoju tak czy siak nie odpala nadal tak jak powinien. Czy może to być wina rozrusznika ? Tyle że kręci dobrze. Bardziej obstawiałbym kąt początku wtrysku....
Witam. Mój zaczął ciężko palić, nie ważne czy ciepły czy zimny. Wymieniona pompka przy filtrze i dalej brak poprawy. Akumulatory ok, rozrusznik też. Ma ktoś może info jakie ciśnienie powinna podawać pompka wstępna? Po odpaleniu chodzi normalnie, nie muli go ani nic, problem tylko i wyłącznie z odpalaniem. Podczas kręcenia pojawia się dymek z tłumika,...
Wybaczcie, że długo nie odpisywałem, natłok rzeczy i zrobiłem kilka testów. Wygląda to następująco: 1. Wymieniłem zawór wariatora i błędy zniknęły, bo jeszcze pokazywał błąd (chyba) P0023 o złym ustawieniu wałka rozrządu. Przejechałem kilkanaście km i nic nie pokazuje, ale za to przy mocnym przyspieszaniu teraz słychać jakby uderzenia kamieni (wcześniej...
http://obrazki.elektroda.pl/2206698800_1... Witam. Od pewnego czasu mój kadecik 1.4i ciężko zapala na zimnym silniku tz. długo kręci rozrusznikiem(5/6 razy). Silnik chodzi jak zegareczek równiutko, nie szarpie. Na ciepłym silniku zapala "Od strzała". Pompkę paliwa słychać po przekręceniu zapłonu przez ok. 2 sekundy. Zdjąłem wężyk nr.1...
to nie jest wina rozrusznika bo kręci szybko kupiłem nawet nowy akumulator bo też myślałem że za wolno kręci i nie pomogło a jak odepne czujnik to komputer pokazuje temp. 39 stopni nie zwiększa mu dawki paliwa i nie włącza się ssanie Dodano po 3 i dlatego pewnie na zimnym nie chce załapać bo bez ssania
Nie zawsze działa przekodowanie na automata. Zagrzej auto, podłącz VAGa, wejdź w bloki pomiarowe i zobacz jaka jest prędkość jak kręcisz rozrusznikiem i nie chce zapalić.
ciepłym silniku ciężko kręci kręci ciepłym silniku ciężko kręci rozrusznik
gasik kondensator amica arcelik ariston piekarnik oznaczenie
depollution system faulty peugeot depollution system faulty peugeot
Akumulator litowo-jonowy – czerwona dioda po ładowaniu, Bosch, Stihl, Ryobi, BMS, diagnostyka BMW E61 Touring – rozpiska kabli tylnej lampy, kolory przewodów, pinout, halogen i LED