Sterowanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu rozrusznika.
To sprawdź akumulator i bezpieczniki na nim.A rozrusznik wyciąg do kontroli.
A czy przez stłuczkę nie zostały wyrwane lub ucięte przewody w pobliżu alternatora i rozrusznika?
Czyszczenie mas nic nie da , szczotki w rozruszniku.
Pompę paliwa słychać ?, włącza się później podczas kręcenia rozrusznikiem ?
Masz lexię to zasteruj pompkę i będzie jasność. Jakie masz ciśnienie na "listwie" jak kręcisz rozrusznikiem?
Wg mnie najbardziej sensownym pomysłem jest wślizgnięcie się pod samochód i podanie plusa na przewód idący od alternatora albo do rozrusznika.
Sprawdziłem przewody, jest przejście z czujnika do komputera, podwójnego przekaźnika również sprawdziłem przejścia. Pytanie zasadnicze to dlaczego przekaźnik nie podaje napięcia na pompę paliwa, i czym jest sterowany? Po przekręceniu kluczyka pompa paliwa nie działa, zaczyna działać dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem.
To jest 90 km Dodano po 1 Oki jutro zabieram się do roboty czujnik jest pod obudową termostatu podobno wyjdzie bez ściągania obudowy przed chwilą pojechałem na miasto silnik się nagrzał i znowu to samo tylko już nie mogłem go wgl odpalić pomogłem sobie i udało mi się go odpalić na rozruszniku
W sensie, że cofanie i załączenie kluczykiem do zapłonu trzy razy, a dopiero potem kręcenie rozrusznikiem i odpalił bez gaśnięcia.
Witam. Temat trochę stary ale zapytam czy awaria usunięta.
Jest pod kolektorem dolotowym, przykręcony do skrzyni biegów.
To podobna sprawa jak u mnie tyle, że moje auto zapala po dłuższym kręceniu tyle, że ile tak można i jak długo wytrzyma rozrusznik i akumulator.
Wyrywaj rozrusznik bo pewnie na 90% siedzi tam Mitsubishi. I miłego urywania jego szpilek :)
Takie felerne te ''kostki'' moim skromnym zdaniem za delikatne. Ale jednak trzeba sprawdzić czy ''wysyła sygnał''.
Wszystko zależne od warunków technicznych. Silnik najlepiej wyciągnąć wraz ze skrzynią. Do odkręcenia: 1. Wydech 2. Półosie 3. Sprężarka klimatyzacji (może jest możliwość, że nie trzeba czynnika spuszczać) 4. Przewody paliwowe 5. Przewody chłodzenia silnika 6. Przewody układu wspomagania (idące do pompy, bądź tak samo jak przypadku punktu 3) 7. Wiązką...
Witam Przecież można kostkę rozebrać i naprawić uszkodzenie instalacji. Można też poszukać np. ana allegro nową dokupić i zainstalować. Jak ją usuniesz to w przyszłości będziesz musiał ciąć kable wcześniej lub później.
Witam czy próbowałeś odpalać z plaka ?
jaki to ma wpływ na uruchomienie silnika w przypadku silnika diesel HDI 2.0 Taki że jeśli masz10 ''zębów'' a założysz rozrusznik 11 ''zębów'' to bryki możesz nie odpalić.
Dzięki za informację. Czyli dobrze wydedukowałem. Pozdrawiam
Rozrusznik kręci, po prostu nie idzie prąd Wytłumacz to jaśniej, bo nie rozumiem. Jeżeli rozrusznik kręci to jak może "prąd nie iść".
zawory całe na 100%, połamały się dźwigienki zaworowe, wymień wszystkie(8) blokada wału za rozrusznikiem kołek średnica 8mm,przy wymianie dźwigienek sprawdź czy hydro regulatory nie są zblokowane w głowicy jak coś to pisz, zrobiłem niezliczoną ilość HDI ,z przygodami rozrządowymi dźwigienki cena w ASO ok 80 PLN 1szt wymień pompę płynu chłodzącego
Do zblokowania rozrządu nie trzeba ci żadnych blokad tylko 2 długie śruby m8 jedna w koło zamachowe za rozrusznikiem a druga w wałek rozrządu i tyle. Czujnik powinien być jakieś 0,5mm od kółka odsunięty jeśli będzie za daleko to nie bedzie czytał. Co do układu wtrysku: Bosch ma pompke elektryczną w zbiorniku Siemens ma pompke "gruszke" na zasilaniu
Zobacz czy przychodzi napięcie na automat przy rozruszniku po przekręceniu kluczyka na start. Jeśli napięcie 12V jest to wina rozrusznika, a jeśli nie ma to kostka w stacyjce, i sprawdzić to można kontrolką.
- Świece sprawdzamy za pomocą multimetra i funkcji omomierza oraz amperomierza, te dwa pomiary będą miarodajne. Wykręcanie świec jest ryzykowne (zerwanie), świece wykręcamy tylko i wyłącznie do wymiany (wtedy już musimy). Zapieczone świece się często zrywają i można niepotrzebnie narobić sobie dodatkowej roboty, nawet jak świece były sprawne. - jeżeli...
Jeżeli po cyt:..."dosłownie 3 sek podłącZeniu prostownika ..."samochód odpala,to powodem może być słaby,utleniony styk połączenia kabli do akumulatora lub samych kabli do klem zaciskowych albo kabla minusowego do karoserii samochodu.Ponieważ jałowe napięcie nie obciążonego prostownika jest większe niż 12V może ono powodować przepalenie tlenków na stykach...
Cudów nie ma....rozrusznik potrzebuje diagnostyki. Tak więc po pierwsze to amperomierzem cęgowym zmierzyć pobór prądu rozrusznika podczas pracy. Po drugie równolegle zmierzyć spadek napięcia akumulatora podczas jego pracy. Ale w ciemno to bym ten rozrusznik wymontował z auta rozłożył go , wyczyścił i nasmarował , i wtedy go do elektryka i niech go puści...
nie nie paliwko jest dochodzi nie zapowietszony jest równiez jeżeli kręce rozrusznikiem to pojawia się lampka od imobilajzera , może to to że ta skrzynka bezpieczników którą zmieniłem moze byc inna ?.
Przecież pompa jest napędzana z wałka rozrządu i nie da jej się inaczej zamontować. Rozrząd na blokady, jedna w koło wałka, druga w koło zamachowe (dziurka Φ3mm za rozrusznikiem), na wale jest koło z pływającym klinem, samo się ustawi przy napinaniu paska
Ostatecznie tak przerobię. Żeby było ciekawiej przestał odpalać silnik ale to już się stalo jeszcze na starym bsm . Kręci rozrusznik i pompa paliwa ma zasilanie. Błędów brak . W parametrach :Sterownik zablokowany . Oczekiwanie na odpowiedź z BSI. Podpowiedzcie czy to się rozsypała symchronizacja bsi z czy moga być winne kable przy tym objawie? Załączam...
Proste jak drut, nawet nie luzuj koła wałka rozrządu. Po co instrukcje, blokady już kombinujesz czymś zastąpić. Paćkaj pisakiem, będzie co robić dla innych. Co rozumiesz przez instrukcję, rysuneczki z AD wystarczą? Kolego, Takie rady zachowaj dla siebie. Swiadczy to tylko o twoich niewielkich kompetencjach. Jesli skomplikowano system wtrysku do tego...
Po przekreceniu stacyjki na pompe powinien isc 2 sekundowy plus po czym napiecie powinno spac, natomiast podczas kreceni rozrusznikiem napiecie powinno byc cały czas. A odpowietrzaliscie układ paliwowy przed kolejna próba po naprawie pompy? Jesli problem z nia bedzie sie powtarzał, nalezało bedzie ja wymienic.
Trochę dziwny ten pomiar. Przy takim napięciu silnik by nie pracował a już na pewno nie zadziałał by rozrusznik. Odpięcie klem przy pracującym silniku to bardzo zły pomysł szczególnie w przypadku citroena. Objaw, który opisujesz wskazuje na tryb Economy Mode czyli brak ładowania, złe styki w jego obwodzie lub uszkodzone BSI, chociaż to ostatnie rzadko...
Zbyt dużo tu możliwości do diagnozy przez internet. Normalny warsztat zajmujący się diagnostyką silników zrobi to bez problemów ponieważ usterka występuje permanentnie i wystarczy zostawić samochód na drugi dzień a rano sprawdzić. Ty nie masz takich możliwości bo brak Ci narzędzi i wiedzy jak przeprowadzać kontrole. Dla przykładu, czy potrafisz wykonać...
Skoro masz za niskie ciśnienie w sytuacji kiedy nie odpala to masz zawężone pole poszukiwania usterki. Tak jak Ci wcześniej napisano inaczej spręża się zimne paliwo a inaczej cieple. Przy tak niskim ciśnieniu nie ma zezwolenia na sterowanie wtryskami. Napisano Ci wyżej co należy sprawdzić, ja natomiast przyjrzałbym się rozrusznikowi, jakie osiąga obroty...
xsara picasso 2.0 HDI 2002/3 poniżej zera kręci dość długo - nowy aku 780 rozruch 750 temp -9 - dziś kręciłem z 30 sekund i załapał - poprzedni akumulator zajeżdżałem z 5 razy przez te kręcenie - świece sprawdzone 2 wymienione - po tamtym roku kiedy było słabo ale przetrwałem - będę jeździł działał z mechanikami i opisze rozwiązanie o ile takie nastąpi......
Witam, dzisiaj podczas powrotu z pracy zauważyłem, że nie mam napięcia w gnieździe zapalniczki - stwierdziłem uszkodzenie zasilacza od nawigacji. Chcąc znaleźć przepalony bezpiecznik zacząłem wyciągać kolejno bezpieczniki ze skrzynki. Znalazłem uszkodzony, jednak przy próbie zamknięcia samochodu z pilota, samochód nie reagował. Wszystko inne działało....
Bo zawsze przepisuje ten większy. Możesz przełożyć 100 liczników i na każdym będzie 9999999 a co lepsze jak wsadzisz tamten licznik do innego auta po takiej operacji to też zrobisz w nim 999999 . Ta usterka to najczęściej wynik oszczędzania na wymianie akumulatora lub naprawie rozrusznika , A teraz to problemy są dwa bo trzeba zaprogramować bsi i ilicznik...
Ostatni raz była odpalana 2 miesiące temu - bez problemu. Rozrusznik kręci, pompa paliwowa ok, na listwę benzyna dochodzi, immobiliser ok, na kompie nie ma żadnych błędów. Wpuszczony samostart - nie ma żadnej różnicy. Cały czas to samo, kręci i raz na jakiś czas tak jakby już miał chwycić. Silnik 1.8 benzyna. Rocznik 2000. Raczej nie ma sensu jej przeciągnąć...
Witam wszystkich obecnych na forum. Mam dość duży problem z moją xsarą picasso 2.0 hdi 2002r A mianowicie po tygodniowym postoju probuje odpalic autko i wszystko na wyświetlaczu znikło auto nie chce zapalić ,po przekręceniu kluczyka wyświetlają się tylko dwie kontrolki od poduszek i nic poza tym ,rozrusznik kreci .pompka podaje paliwo a na zegarach...
Witam, Mam ten samochód prawie 2 lata, ostatnio pojawił się problem ze skrzynią biegów, były sprawdzane półosie. Po złożeniu samochód odpalony po 50 m zgasł, rozrusznik kręci, ale nie odpala. Wiem już, że pompa nie podaje paliwa. Czy to może być związane z z usterkami czy błędami w komputerze, po uprzednim sprawdzaniu skrzyni biegów, czy jeżeli są...
Witam zwracam się do Was z problemem alarmu firmy Texalarm e11 który jest zainstalowany fabrycznie w mojej Xsarze Picasso 2000 rok 2,0 HDI. Zaczęło się to objawiać najpierw zamykaniem centralnego od razu po otwarciu, czyli otwieram auto z pilota po czym od automatycznie się zamyka po kilku sekundach. W sobotę podczas chłodzenia turbiny silnik się po...
Cześć. Zwracam się z pytaniem do was czy po wymianie BSI można bezproblemowo zakodowac Immo ( Oczywiście mam stare BSI) Chodzi o Citroena Xsare Picasso 2.0HDI z 2001 roku o numerach Bsi nr PSA 9642409480 Chodzi mi o to że chce wiedzieć czy jest to możliwe ponieważ posiadam zestaw kluczy z pilotami które były sparowane z starym bsi i czy można zakodowac...
Filtr wymieniałem 7,11 2016 z wszystkimi filtrami i olejem wycieku nie zauważyłem na połączeniach ale zaraz pójdę posprawdzam wszystkie spinki. Ale jest jeden dziwny przeciek na pompie ale tylko wtedy jak nie odpali a będę długo kręcił rozrusznikiem to po odpaleniu jest przeciek Dodano po 4 jestem z powrotem wszystkie połączenia sprawdziłem jest ok...
Witam, Posiadam samochód Xsara Picasso 1.8 16V (117KM) z 2000r (223kkm) z instalacją Stella - Elpigazu. Jakiś czas temu padła mi listwa wtrysku LPG (nieszczelności) - silnik chodził nierówno, ale nie było to zbytnio denerwujące więc jeździłem tak jakieś 3-4 tygodnie - następnie wymieniłem listwę na identyczną, ale firmy Valtek. Po wymianie silnik pracował...
Witam ponownie niestety problem jeszcze nie został rozwiązany, ale mam nowe spostrzeżenia . Elektryk znalazl pobór na obwodzie oświetlenia wnętrza, w zeszłym tygodniu odłączył to oświetlenie ale po dwudziestu godzinach znowu akumulator był rozładowany. przypomnę że była wymieniana kostka stacyjki jakaś china za 50 zł. Problem jednak leży chyba w samej...
ludzie podlaczam sie do tego postu z tym ze autem jest tu xsara picass 2002 rok 2.0hdi 110km i teraz problem jest taki wczoraj wymienilem sprezyne na amorku i wymienilem filter paliwa wczesniej zalewajc go magic cleanerem do wtryskow czyszczenia bo dzien wczessniej auto nie zdalo egzaminu na emisje spalin kopcilo na czarno jak sie dawalo w rure filtry...
citroen xsara picasso rozrusznik xsara picasso rozrusznik rozrusznik xsara picasso
słuchawki superlux falownik prąd stalego rezystor wzmacniacz operacyjny
subwoofer medion subwoofer medion
Toshiba 55UA3D63DG Mainboard Details: Vestel 17MB185, Common Faults, Firmware, Replacement Schemat serwisowy Huawei MediaPad M5 CMR-W09