Sterowanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu rozrusznika.
Witam. Temat trochę stary ale zapytam czy awaria usunięta.
To sprawdź akumulator i bezpieczniki na nim.A rozrusznik wyciąg do kontroli.
Czy na tej "porządnej" lexi masz dobre ciśnienie i synchronizację i obroty w czasie kręcenia rozrusznikiem?
Jest pod kolektorem dolotowym, przykręcony do skrzyni biegów.
Takie felerne te ''kostki'' moim skromnym zdaniem za delikatne. Ale jednak trzeba sprawdzić czy ''wysyła sygnał''.
W chwili obecnej przewód juz jest przerwane a co do naprawy nie wchodzi ona w grę tak jak pisałem przewód ukręcił sie przy samym plastiku w którym był zalany. Co najwyżej dokupienie kostki i doltowanie jednej jej częśći do oderwanego przewodu
Witam czy próbowałeś odpalać z plaka ?
Dzięki za informację. Czyli dobrze wydedukowałem. Pozdrawiam
Jeśli klemy + i - są po tej samej stronie to spróbuj, dobrze kombinujesz. Ja w Lagunie 1.9dCi mam akumulator Centra Futura 72Ah 720A. Rozrusznik to zwykły silnik elektryczny potrzebujący dużo prądu, musiał byś mieć prostownik z opcją rozruchową. Wbrew pozorom w upalne lato akumulator też dostaje po d...e Pozdrowienia S.
Nie ma zadnych znakow. W kole pasowym walka masz otwor na kolek. Otwor do blokowania walu jest za rozrusznikiem.
na niskim przed czy za filtrem paliwa? sterownik odblokowany? jak kreci rozrusznik?
Georgio70 , a wiesz Waść jak oblicza się przekładnie dla obrotów i mocy? Na jakich silnikach testowałeś tą zamianę? Jak była liczba zębów - w dół czy w górę?
Czyszczenie mas nic nie da , szczotki w rozruszniku.
A czy przez stłuczkę nie zostały wyrwane lub ucięte przewody w pobliżu alternatora i rozrusznika?
Pompę paliwa słychać ?, włącza się później podczas kręcenia rozrusznikiem ?
Masz lexię to zasteruj pompkę i będzie jasność. Jakie masz ciśnienie na "listwie" jak kręcisz rozrusznikiem?
Wg mnie najbardziej sensownym pomysłem jest wślizgnięcie się pod samochód i podanie plusa na przewód idący od alternatora albo do rozrusznika.
Wszystko zależne od warunków technicznych. Silnik najlepiej wyciągnąć wraz ze skrzynią. Do odkręcenia: 1. Wydech 2. Półosie 3. Sprężarka klimatyzacji (może jest możliwość, że nie trzeba czynnika spuszczać) 4. Przewody paliwowe 5. Przewody chłodzenia silnika 6. Przewody układu wspomagania (idące do pompy, bądź tak samo jak przypadku punktu 3) 7. Wiązką...
Sprawdziłem przewody, jest przejście z czujnika do komputera, podwójnego przekaźnika również sprawdziłem przejścia. Pytanie zasadnicze to dlaczego przekaźnik nie podaje napięcia na pompę paliwa, i czym jest sterowany? Po przekręceniu kluczyka pompa paliwa nie działa, zaczyna działać dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem.
To podobna sprawa jak u mnie tyle, że moje auto zapala po dłuższym kręceniu tyle, że ile tak można i jak długo wytrzyma rozrusznik i akumulator.
To jest 90 km Dodano po 1 Oki jutro zabieram się do roboty czujnik jest pod obudową termostatu podobno wyjdzie bez ściągania obudowy przed chwilą pojechałem na miasto silnik się nagrzał i znowu to samo tylko już nie mogłem go wgl odpalić pomogłem sobie i udało mi się go odpalić na rozruszniku
zawory całe na 100%, połamały się dźwigienki zaworowe, wymień wszystkie(8) blokada wału za rozrusznikiem kołek średnica 8mm,przy wymianie dźwigienek sprawdź czy hydro regulatory nie są zblokowane w głowicy jak coś to pisz, zrobiłem niezliczoną ilość HDI ,z przygodami rozrządowymi dźwigienki cena w ASO ok 80 PLN 1szt wymień pompę płynu chłodzącego
Do zblokowania rozrządu nie trzeba ci żadnych blokad tylko 2 długie śruby m8 jedna w koło zamachowe za rozrusznikiem a druga w wałek rozrządu i tyle. Czujnik powinien być jakieś 0,5mm od kółka odsunięty jeśli będzie za daleko to nie bedzie czytał. Co do układu wtrysku: Bosch ma pompke elektryczną w zbiorniku Siemens ma pompke "gruszke" na zasilaniu
Rozrusznik kręci, po prostu nie idzie prąd Wytłumacz to jaśniej, bo nie rozumiem. Jeżeli rozrusznik kręci to jak może "prąd nie iść".
Zobacz czy przychodzi napięcie na automat przy rozruszniku po przekręceniu kluczyka na start. Jeśli napięcie 12V jest to wina rozrusznika, a jeśli nie ma to kostka w stacyjce, i sprawdzić to można kontrolką.
- Świece sprawdzamy za pomocą multimetra i funkcji omomierza oraz amperomierza, te dwa pomiary będą miarodajne. Wykręcanie świec jest ryzykowne (zerwanie), świece wykręcamy tylko i wyłącznie do wymiany (wtedy już musimy). Zapieczone świece się często zrywają i można niepotrzebnie narobić sobie dodatkowej roboty, nawet jak świece były sprawne. - jeżeli...
Przecież pompa jest napędzana z wałka rozrządu i nie da jej się inaczej zamontować. Rozrząd na blokady, jedna w koło wałka, druga w koło zamachowe (dziurka Φ3mm za rozrusznikiem), na wale jest koło z pływającym klinem, samo się ustawi przy napinaniu paska
nie nie paliwko jest dochodzi nie zapowietszony jest równiez jeżeli kręce rozrusznikiem to pojawia się lampka od imobilajzera , może to to że ta skrzynka bezpieczników którą zmieniłem moze byc inna ?.
Ostatecznie tak przerobię. Żeby było ciekawiej przestał odpalać silnik ale to już się stalo jeszcze na starym bsm . Kręci rozrusznik i pompa paliwa ma zasilanie. Błędów brak . W parametrach :Sterownik zablokowany . Oczekiwanie na odpowiedź z BSI. Podpowiedzcie czy to się rozsypała symchronizacja bsi z czy moga być winne kable przy tym objawie? Załączam...
Cudów nie ma....rozrusznik potrzebuje diagnostyki. Tak więc po pierwsze to amperomierzem cęgowym zmierzyć pobór prądu rozrusznika podczas pracy. Po drugie równolegle zmierzyć spadek napięcia akumulatora podczas jego pracy. Ale w ciemno to bym ten rozrusznik wymontował z auta rozłożył go , wyczyścił i nasmarował , i wtedy go do elektryka i niech go puści...
Jeżeli po cyt:..."dosłownie 3 sek podłącZeniu prostownika ..."samochód odpala,to powodem może być słaby,utleniony styk połączenia kabli do akumulatora lub samych kabli do klem zaciskowych albo kabla minusowego do karoserii samochodu.Ponieważ jałowe napięcie nie obciążonego prostownika jest większe niż 12V może ono powodować przepalenie tlenków na stykach...
Po przekreceniu stacyjki na pompe powinien isc 2 sekundowy plus po czym napiecie powinno spac, natomiast podczas kreceni rozrusznikiem napiecie powinno byc cały czas. A odpowietrzaliscie układ paliwowy przed kolejna próba po naprawie pompy? Jesli problem z nia bedzie sie powtarzał, nalezało bedzie ja wymienic.
Proste jak drut, nawet nie luzuj koła wałka rozrządu. Po co instrukcje, blokady już kombinujesz czymś zastąpić. Paćkaj pisakiem, będzie co robić dla innych. Co rozumiesz przez instrukcję, rysuneczki z AD wystarczą? Kolego, Takie rady zachowaj dla siebie. Swiadczy to tylko o twoich niewielkich kompetencjach. Jesli skomplikowano system wtrysku do tego...
Trochę dziwny ten pomiar. Przy takim napięciu silnik by nie pracował a już na pewno nie zadziałał by rozrusznik. Odpięcie klem przy pracującym silniku to bardzo zły pomysł szczególnie w przypadku citroena. Objaw, który opisujesz wskazuje na tryb Economy Mode czyli brak ładowania, złe styki w jego obwodzie lub uszkodzone BSI, chociaż to ostatnie rzadko...
Bo zawsze przepisuje ten większy. Możesz przełożyć 100 liczników i na każdym będzie 9999999 a co lepsze jak wsadzisz tamten licznik do innego auta po takiej operacji to też zrobisz w nim 999999 . Ta usterka to najczęściej wynik oszczędzania na wymianie akumulatora lub naprawie rozrusznika , A teraz to problemy są dwa bo trzeba zaprogramować bsi i ilicznik...
xsara picasso 2.0 HDI 2002/3 poniżej zera kręci dość długo - nowy aku 780 rozruch 750 temp -9 - dziś kręciłem z 30 sekund i załapał - poprzedni akumulator zajeżdżałem z 5 razy przez te kręcenie - świece sprawdzone 2 wymienione - po tamtym roku kiedy było słabo ale przetrwałem - będę jeździł działał z mechanikami i opisze rozwiązanie o ile takie nastąpi......
Właśnie wróciłem ze stacji po diagnostyce .w trakcie sprawdzania pokazało błąd odczytu immobilajzera , brak łączności .Diagnosta sprawdzał również regulator ciśnienia na pompie i odczytywał ciśnienie w czasie kręcenia rozrusznikiem kiedy nie chciał odpalić .Przedmuchał czujnik i zamontował - brak reakcji , natomiast ciśnienie podchodziło do 100 - 108...
Witam- moja rada wstawić na parę godzin samochód do ciepłego pomieszczenia (z holować),po tym czasie próbować odpalić ,jeżeli odpali wolno nagrzewać , po nagrzaniu silnika - odkryć pod tylnym siedzeniem właz do pompy paliwa wymontować ją ---i z dna zbiornika paliwa wyciągnąć wodę lub inne syfy (wężyk ,strzykawka ) następnie wymienić niezwłocznie filtr...
Zbyt dużo tu możliwości do diagnozy przez internet. Normalny warsztat zajmujący się diagnostyką silników zrobi to bez problemów ponieważ usterka występuje permanentnie i wystarczy zostawić samochód na drugi dzień a rano sprawdzić. Ty nie masz takich możliwości bo brak Ci narzędzi i wiedzy jak przeprowadzać kontrole. Dla przykładu, czy potrafisz wykonać...
Witam wszystkich obecnych na forum. Mam dość duży problem z moją xsarą picasso 2.0 hdi 2002r A mianowicie po tygodniowym postoju probuje odpalic autko i wszystko na wyświetlaczu znikło auto nie chce zapalić ,po przekręceniu kluczyka wyświetlają się tylko dwie kontrolki od poduszek i nic poza tym ,rozrusznik kreci .pompka podaje paliwo a na zegarach...
Witam koledzy jestem na wyjeździe w Wieliczce i przy próbie uruchomienia auta (Przekreceniu kluczyka) na wyświetlaczu pojawiaja się dwie poziome kreski, słychać gong i mimo kręcenia rozrusznika auto nie chce odpalić, nie słychać jak przekrecam kluczyk w pozycji zapłon żeby pompa paliwa pracowała, założona przed wyjazdem nowa pompka. Może Ktoś pomoże...
Witam. Problem jest tego typu. Akumulator ma niecały rok. Latem nieraz też ciężko kręcił, wtedy obwiniałem rozrusznik bo zaczął automat się sypać. Zregenerowałem rozrusznik niedawno ale problem nie zniknął. Ciężko kręci. Akumulator 50Ah jak w książce i taki też był oryginał. Teraz (około -5 w nocy) po nocy aku ma 11,8V :/ Ładowanie jest na poziomie...
Ostatni raz była odpalana 2 miesiące temu - bez problemu. Rozrusznik kręci, pompa paliwowa ok, na listwę benzyna dochodzi, immobiliser ok, na kompie nie ma żadnych błędów. Wpuszczony samostart - nie ma żadnej różnicy. Cały czas to samo, kręci i raz na jakiś czas tak jakby już miał chwycić. Silnik 1.8 benzyna. Rocznik 2000. Raczej nie ma sensu jej przeciągnąć...
Witam, Mam ten samochód prawie 2 lata, ostatnio pojawił się problem ze skrzynią biegów, były sprawdzane półosie. Po złożeniu samochód odpalony po 50 m zgasł, rozrusznik kręci, ale nie odpala. Wiem już, że pompa nie podaje paliwa. Czy to może być związane z z usterkami czy błędami w komputerze, po uprzednim sprawdzaniu skrzyni biegów, czy jeżeli są...
Witam zwracam się do Was z problemem alarmu firmy Texalarm e11 który jest zainstalowany fabrycznie w mojej Xsarze Picasso 2000 rok 2,0 HDI. Zaczęło się to objawiać najpierw zamykaniem centralnego od razu po otwarciu, czyli otwieram auto z pilota po czym od automatycznie się zamyka po kilku sekundach. W sobotę podczas chłodzenia turbiny silnik się po...
Witam, dzisiaj podczas powrotu z pracy zauważyłem, że nie mam napięcia w gnieździe zapalniczki - stwierdziłem uszkodzenie zasilacza od nawigacji. Chcąc znaleźć przepalony bezpiecznik zacząłem wyciągać kolejno bezpieczniki ze skrzynki. Znalazłem uszkodzony, jednak przy próbie zamknięcia samochodu z pilota, samochód nie reagował. Wszystko inne działało....
Cześć. Zwracam się z pytaniem do was czy po wymianie BSI można bezproblemowo zakodowac Immo ( Oczywiście mam stare BSI) Chodzi o Citroena Xsare Picasso 2.0HDI z 2001 roku o numerach Bsi nr PSA 9642409480 Chodzi mi o to że chce wiedzieć czy jest to możliwe ponieważ posiadam zestaw kluczy z pilotami które były sparowane z starym bsi i czy można zakodowac...
Filtr wymieniałem 7,11 2016 z wszystkimi filtrami i olejem wycieku nie zauważyłem na połączeniach ale zaraz pójdę posprawdzam wszystkie spinki. Ale jest jeden dziwny przeciek na pompie ale tylko wtedy jak nie odpali a będę długo kręcił rozrusznikiem to po odpaleniu jest przeciek Dodano po 4 jestem z powrotem wszystkie połączenia sprawdziłem jest ok...
Witam, Posiadam samochód Xsara Picasso 1.8 16V (117KM) z 2000r (223kkm) z instalacją Stella - Elpigazu. Jakiś czas temu padła mi listwa wtrysku LPG (nieszczelności) - silnik chodził nierówno, ale nie było to zbytnio denerwujące więc jeździłem tak jakieś 3-4 tygodnie - następnie wymieniłem listwę na identyczną, ale firmy Valtek. Po wymianie silnik pracował...
ludzie podlaczam sie do tego postu z tym ze autem jest tu xsara picass 2002 rok 2.0hdi 110km i teraz problem jest taki wczoraj wymienilem sprezyne na amorku i wymienilem filter paliwa wczesniej zalewajc go magic cleanerem do wtryskow czyszczenia bo dzien wczessniej auto nie zdalo egzaminu na emisje spalin kopcilo na czarno jak sie dawalo w rure filtry...
Witam ponownie niestety problem jeszcze nie został rozwiązany, ale mam nowe spostrzeżenia . Elektryk znalazl pobór na obwodzie oświetlenia wnętrza, w zeszłym tygodniu odłączył to oświetlenie ale po dwudziestu godzinach znowu akumulator był rozładowany. przypomnę że była wymieniana kostka stacyjki jakaś china za 50 zł. Problem jednak leży chyba w samej...
Witam ! Instalacja sekwencyjna Elpigaz Elisa. Listwa matrix HD344. Reduktor ANA 04 zamontowany w 2005r przez poprzedniego właściciela (poprzedni reduktor padł przy 80tys km). Obecnie auto ma prawie 210tys km , czyli na reduktorze przejechane jest około 130tys km. Samochód Xsara Picasso 1.6 silnik 1.6 8V 95KM Filterek gazu ciekły i lotny wymieniałem...
Witam mam problem z XP 2.0 hdi 90 km 2000r Samochod co pewien czas gasnie ciezko pali swieci cie check ( blad P0230) zeby odpalic trzeba wyciagnac kluczyk odczekac kilka sekund i dlugo krecic. Regulator na pompie ma usuniete Siteczko Filtr paliwa nowy Podejrzewam ten wlasnie regulator badz sterownik pompy w zbiorniku. Moze ktos pomoze zdiagnozowac Auto...
rozrusznik xsara picasso citroen xsara picasso rozrusznik picasso rozrusznik
kosztorysy elektryczne karta dźwiękowa directx nagrzewnica power
pralka gorenje klapka lodówka samsung
Jak sprawdzić rok produkcji telefonu Samsung? Schemat instalacji elektrycznej ZETOR 5718 - gdzie znaleźć?