Szukać innego rozrusznika . Do tego kolektora wydechowego rozrusznik elektromagnes miał z boku nie tak jak u Ciebie - u góry
Teraz krótka plecionki z rozrusznika sięga tylko do najbliższej śruby jaką jest ta oznaczona jako 50 czyli + z aku Yyyy... nie? Prawy ze zdjęcia to 50? Prawy to plecionka na rozrusznik. Lewy do aku. Naciąć oczko plecionki jeśli nie sięga na gwint. Dodano po 2 Wygląda że uzwojenie rozruchowe jest masowane przez rozrusznik.
Obydwa przewody to +, cienki zakończony tzw. samiczką na cewkę elektromagnesu, drugi gruby zasila uzwojenia rozrusznika. "-" jest na obudowie rozrusznika i nie ma do niego przewodu. Sprawdź tylko czy silnik jest połączony elektrycznie z karoserią
Tulejek nie smarujesz niczym, możesz dać po kropli oleju. Wieloklin wirnika, po którym suwa się bendix, moźesz delikatnie przesmarować smarem grafitowanym - byle bez przesady.
+ do konektora elektromagnesu, masa do śruby zasilającej rozrusznik, nie tej do akumulatora
Typowo jedna szczotka wisi i rozrusznik ma połowę mocy.
Ktoś wymienił elektromagnes w rozruszniku na taki bez styku 15a, możesz się podłączyć pod 50 przez diodę prostowniczą, najlepiej schottky'ego (spadek napięcia tylko 0,3V) Takie rozwiązanie było fabrycznie w "maluchu", ostatnia wersja klasycznego zapłonu przed nanoplexem
Za drugą.
A próbowałeś "przestrzelić" przewód od ster. rozrusznikiem bezpośrednio do wyjścia ze stacyjki? Jest przejście?
zobacz czy jest napięcie na cewce elektromagnesu,jeżeli tak zewrzyj na krótko styki elektromagnesu,jeżeli rozrusznik ruszy,elektromagnes uszkodzony,jeżeli nie ,rozrusznik np.zawieszona szczotka itp.zakładam że klemy na akumulatorze w porządku
stykiem stacyjki i obudową, a po dociśnięciu rdzenia przejście jest pomiędzy obudową, stykiem długim (tym od akumulatora), stykiem stacyjki i stykiem krótkim. czyli teraz wyglada dobrze. Przy pomiarach weź pod uwagę istnienie dwóch uzwojeń w elektromagnesie - głowne i podtrzymujące.
Możliwe że masz uszkodzony styk w kostce stacyjki który podaje zasilanie na elektromagnes rozrusznika bądź uszkodzony elektromagnes rozrusznika - jeżeli rozrusznik nie wyrzuca i nie kręci. Podaj plusa na cienki przewód przy rozruszniku a wtedy wyrzucie elektromagnes i zacznie kręcić rozrusznik - uwaga żebyś sam się nie przejechał. Jeżeli stacyjka nie...
No chyba, że elektromagnes ma więcej jak jedną cewkę. Ma, jedna przyciąga, druga trzyma. https://www.google.com/search?q=rozruszn...
Ile przewodów dochodzi do tego "elektromagnesu"? Wyglada na to, że jest to stycznik rozruchowy.
kolego masz żle podłączoną cewkę tam gdzie masz oznaczone plus do akumulatora to idzie do rozrusznika
Sprezyny sa w dobrym stanie bo sprawdzalem !!! Bardzo ciekawe.Wiesz o które sprężynki chodzi?
Nic się nie stanie
Uszkodzony elektromagnes rozrusznika .
Kolego sprawdź jak widzisz, czy przy rozruszniku nie urwał się, czy też upalił przewód do szczotek, ten łączący elektromagnes z rozrusznikiem. Miałem tak u siebie w Golfie. Objaw taki sam, rozrusznik nie kręci, a nawet nie załączał elektromagnes. pzdr
To odepnij cienki od cewki elektromagnesu i sprawdź wtedy. Jeśli jeszcze rozrusznik rusza to jest sklejony elektromagnes. Jeśli nie, to źle podłączony przewód wzbudzający rozrusznik przy stacyjce.
Albo spalił się rozrusznik( zakleszczony elektromagnes) albo przewód zasilający przywarł do bloku silnika karoserii . Innej opcji na takie uszkodzenie nie ma. Dokładnie to sprawdz bo ognisko będzie.
Musisz wyciągnąc rozrusznik i wymienić elektromagnes, bo najwyraźniej skleiły się styki.
mogę zastosować elektromagnes z rozrusznika ten co podciąga bendinks tam jest potężna siła uciągu Najciemniej jest pod latarnią ;) Elektromagnes w rozruszniku ma dwie cewki. Pierwsza, zasilana znacznie większym prądem niż druga, działa tylko przez ułamek sekundy potrzebny do zazębienia rozrusznika z wieńcem. Druga to cewka podtrzymująca. Jeżeli taki...
Kolego do stacyjki nie idą kable od rozrusznika tylko sterowanie do elektromagnesu rozrusznika. Masz stacyjkę z układem połączeń https://www.google.com/shopping/product/...
1,6 HDI sugeruje, że będzie już z modułem BSM, a na nim pewnie spalony 25 amperowy bezpiecznik elektromagnesu rozrusznika.
Nie ma przekaźnika. Idzie bezpośrednio ze stacyjki na elektromagnes rozrusznika (kolor czerwono-czarny przy stacyjce).
Samochód odpala dopiero gdy przekręci się kluczyk i zewrze na rozruszniku plus aku i zacisk po stacyjce(bez kabla). Nie wiem czy dobrze rozumiem ale to wskazuje na to, że rozrusznik wraz z elektromagnesem są sprawne. Proponuję podłączyć żarówkę 50W do końcówki zasilania elektromagnesu rozrusznika i sprawdzić czy się zaświeci po przekręceniu kluczyka.
Dawno przy tym grzebałem ale coś pamiętam. + : Wiadomo kabel na aku. OB : To będzie kabel który powinien iść na bezpiecznik. Z tego kabla zasilany jest klakson, światła stopu i chyba silniczek wycieraczki w wersji z kabiną. Jak wyciągnie się kluczyk to nie będzie tam prądu. C : To kabel który powinien iść na opornik dodatkowy- ten nad rozdzielaczem...
Wczoraj wieczorem przyjechałem do domu i zgasiłem auto dziś rano wsiadam przekręcam kluczyk kontrolki ok przekręcam w start i nic cisza. nie słychać przekaźnika ani automatu od rozrusznika. Gdzie zacząć szukać? akumulator ok. 1999 to może być Astra F lub G, ważne jest czy automat czy manual. Zakładam, że to Astra G manual. Jeśli tak to nie ma tam przekaźnika...
Sprawdz żarówką czy dochodzi napięcie na elektromagnes rozrusznika na jego cieńki przewód, jeśli tak to rozrusznik do naprawy.
Sprawdź czy dochodzi zasilanie na elektromagnes rozrusznika po przekręceniu stacyjki na rozrusznik. Podłącz tam żarówkę. Wtedy będziesz wiedział czy to wina rozrusznika czy instalacji po stronie auta.
Przecież nie masz szczotek. Więc jedno uzwojenie elektromagnesu nieczynne (podłączone do styku uzwojeń stojana).
Naprawiony ? Jeśli nie to sprawdź miedzianą taśmę przy rozruszniku która może być ugnita/nie łączyć - częsty przypadek w tym aucie. Jest charakterystyczne cyknięcie przy próbie rozruchu ? Jeśli tak to niech ktoś zakręci, a ty pukaj młotkiem w obudowę rozrusznika - może wiszą szczotki/wisi elektromagnes i wtedy załapie. Rozrusznik prosty do wyjęcia,...
Uzwojenie wciągające w bendiksie może pobierać 40 lub nawet trochę więcej amper. Podobne wartości prądu pobierają/ły/ rozruszniki od Ursusa,Stara i innych podobnych pojazdów. W Twoim rozruszniku po prostu wypaliły się styki główne i dlatego nie podają prądu na rozruch.Naprawiałem to uszkodzenie w ten sposób,że przy pomocy tokarki odcinałem tył elektromagnesu...
Najpierw sprawdź wiązkę elektryczną nad rozrusznikiem w okolicy cewki elektromagnesu czy nie ma tam słabej izolacji, bądź przetarć.
Dzieki - czyli czeka mnie demontaż rozrusznika i wymiana elektromagnesu? pojazd to ciagnik Lamborghini 775 f plus - możliwe ze rozrusznik nie jest już oryginalny...Elektromagnes mozna dobrac z jakiegoś innego?
Kabel czujnika temperatury rozłączasz i podłaczasz jeden końców z jego przewódu do 30, drugi do 87a, 85 do masy, 86 do prądu na elektromagnes rozrusznika (styk50) - w momencie gdy rozrusznik kręci czujnik jest rozwarty, bez rozrusznika działa normalnie
czerwony przewód idzie do rozrusznika (sterowanie elektromagnesu) zmierz miernikiem czy pojawia się tam napiecie wzgledem - po przekręceniu klucza w pozycje rozruchu ewentualnie podaj bezposrednio + na ten przewód przy stacyjce jak zakreci to stacyjka do wymiany (kostka elektryczna stacyjki)
Najczęsciej jest to elektromagnes. Lub zabrudzone styki w tym że elektromagnesie. A dojście do nich niema--nierozbieralne.Pewnie posmarowałeś ten rdzeń który jest w środku elektromagnesu. Żeby lżej chodził. Wtedy latem jest fajnie. Ale gdy ściśnie mróz to są właśnie takie efekty.Spróbuj załączać rozrusznik kabelkiem na krótko . A gdy się zatnie i będzei...
Do sprawdzenia stacyjka przekaźnik, dochodzi napięcie do elektromagnesu na rozruszniku? Masa ok?
Też w cuda samochodowo-instalacyjne nie wierzę :P Pobór pradu nie jest zwiększony. Napisz coś więcej- jak mierzyłeś, co znaczy "pobór"- jaki masz przepływ prądu do i z akumulatora? Rozrusznik (jego elektromagnes) sprawdzony, "czysty"? V.
Powinna być cienka nakrętka która ją trzyma potem oczko przewodu i nakrętka która trzyma przewód.
Kolego Cycek666 Włącznik rozrusznika (elektromagnes) pobiera znacznie większy prąd (na cienkim kabelku) niż powinien. Jest to pewne, bo przepala bezpiecznik - o czym sam napisałeś. Przejdźmy do najprostszych zależności w elektrotechnice: co powoduje zwiększony prąd w przewodzie? Powoduje ZWIĘKSZONY SPADEK NAPIĘCIA! Mówiąc bardziej przystępnie: jeżeli...
To jeśli szczotki w rozruszniku są dobre, wymień elektrowłącznik (przez niektórych zwany elektromagnesem). Ale przypuszczam, że raczej elektromagnes.
Witam. Wyciągnąłem rozrusznik, zmieniłem sam elektromagnes bez rozkręcania rozrusznika, zamontowałem. Jak silnik zimny działa, jak choćby trochę się rozgrzeje kręci się sam silnik rozrusznika ale nie zazębia z kołem zamachowym. Raz na kilka prób załapie i albo odpali albo zakręci dwa razy i znów puszcza i tylko sam silnik kręci. Nowy elektromagnes do...
Znalazłem biały przewód wychodzący i próba nic nie dała Jeśli to na pewno przewód od rozrusznika, to rozrusznik do wyjęcia i elektromagnes trzeba sprawdzić.
Czyli do czujnika deszczu potrzeba 24V 50Hz? Styk 3A - może wystarczy, może nie do zasilania elektromagnesu rozrusznika lub siłownika wciskającego starter. Wolę zasilanie elektromagnesu rozrusznika. Gdyby styki były zbyt słabe, to należy nimi zasilić inny przekaźnik ze stykami na większy prąd i one będą zasilać rozrusznik. Masz dostęp do środka generatora?...
Jeśli się nie łączy po OBD sprawdz dokładnie wszystkie bezpieczniki nisko amperowe te brązowe. 5-7 A . Sprawdź czy po przekręceniu zapłonu słyszysz wyraźnie klikanie przkaźnika na głównej tab. z bezpiecznikami. Sprawdź ten przekaźnik czy przkazuje prąd. Jeśli tak musisz dobrać się do sterownika sprawdzić masy i zasilanie na dojściu .(Rozrusznik nie...
witam, wyjmuj rozrusznik i sprawdż elektromagnes, jest zwarcie i dalsze opisywanie nie ma sensu, jeszcze sprawdż czy jak odepniesz ten przewód to jest ok, jeśli tak to wina elektromagnesu jeżeli dalej jest problem to na wiażce jest zwarcie i trzeba szukać gdzie sie przetarł przewód, powodzenia
Witam. Z 'objawów' jakie opisuje autor tego postu, wniosek jest tylko jeden - wymiana bendiksa, niewazne jaki rozrusznik i jaki model autka. :D :wink: I jeszcze jedno, koszt jest niewielki a spokój na parę lat. :cry: Pozdr.
Posprawdzaj zaciski prądowe jeszcze, klemry na akumulatorze przeczyść, główny zacisk prądowy przy rozruszniku (zacisk 30) też przeczyść. Spróbuj połączyć też zacisk 50 z 30 na rozruszniku, puścisz w ten sposób zasilanie na elektromagnes rozrusznika z ominięciem stacyjki. Jeśli nie zakręci dopiero wtedy wyjmuj rozrusznik.
Witam, żle złożony elektromagnes z "bendiksem", dlatego tyki są zwarte w "automacie", rozbierz i popraw.
nie ,to raczej kwestia tego w co jesteś ubrany,był podobny temat nie dawno.Co do problemu z odpalaniem w ciemno obstawiłbym bym elektromagnes rozrusznika .
Podłącz rozrusznik kablem "na krótko" (zasilanie elektromagnesu) będziesz wiedział czy wina leży w rozruszniku czy w instalacji.
sprubuj zastosować elektromagnes od rozrusznika do trabanta z wersji 6V jest mocny ale bierze duży prąd lub siłownik od centralnego zamka w samochodzie coprawda chodzi normalnie na 12V ale przy 6V też działa
Załącza się sam elektromagnes a rozrusznik nie. Trzeba kilka razy spróbować żeby ruszył. Co to może być? Najprawdopodobniej styki w "elektromagnesie", te które załączają rozrusznik, słąbo się stykają, nie łączą tak jak trzeba i nie zawsze, dlatego nie zawsze włączają obwód rozrusznika (nie łączą tego grubego kabla plusowago przy elektromagnesie z uzwojeniem...
Peugeot 3008 1.6hdi 2010r problem jest taki, że samochód nie odpala, rozrusznik jest dobry, nie dochodzi prąd do rozrusznika, do elektromagnesu.
Zobacz szczotki w rozruszniku oraz elektromagnes
No, to całkiem źle robiłeś. Minus na obudowę rozrusznika, nie ma tam miejsca na niego, w aucie bierze sobie minus z obudowy silnika, do której jest przykręcony. Więc podłącz gdziekolwiek do metalowej obudowy. Plus do tej śruby elektromagnesu, do której nie jest podłączony przewód z rozrusznika. Teraz dodatkowym kabelkiem łączysz plus z tej śruby i dajesz...
Moim zdaniem brakuje gdzieś zasilania. Któryś przekaźnik nie domaga. Owszem. Styki elektromagnesu rozrusznika albo to koniec szczotek w nim. Czym popierasz swoją teorię bo ja widzę że chyba nie przeczytałeś postu. On kręci za każdym razem tylko raz odpala a raz kręci i nie odpala.
A jeśli zewrzesz śruby przy tym elektromagnesie to rozrusznik kręci? Jeśli tak to elektromagnes do remontu jeśli nie kręci to rozrusznik(czyszczenie komutatora+ewentualna wymiana szczotek) Jeśli okaże się że elektromagnes się zepsuł to wątpię że uda Ci się go doprowadzić do stanu świetności z pękniętą obudową. Ja miałem 3 całe i ciężko mi było je złożyć...
Podaj plusa bezpośrednio na rozrusznik tam gdzie jest podpięty cienki przewód,tylko uważaj żeby Cię auto nie przejechało bo wtedy powinien kręcić rozrusznik. W ten sposób będziesz wiedział czy to np wina elektromagnesu na rozruszniku czy np kostki stacyjki.
Elektromagnes włączający rozrusznik posiada dwa uzwojenia.Jedno wykonane z grubszego drutu jest podłączone do zacisku na który przychodzi prąd po przekręceniu kluczyka w stacyjce.Jego drugi koniec jest podłączony do śruby do której przyłączone jest wyjście na rozrusznik.Prąd płynie przez to grube uzwojenie następnie przez szczotki i uzwojenie rozrusznika,które...
Mam dwa przewody spięte ze sobą i to jest faza. Idzie ona do grubej śruby.. Dwa przewody, + z akumulatora do tej grubej górnej szpilki z małego walca rozrusznika - elektromagnesu, a ten drugi przewód idzie do alternatora ? Problemem było to, że połączyłem kabel fazy z masą do jednej śruby i to dawało zwarcie.. Tą jedną z "faz", tą na alternator podłączyłeś...
żle zrozumiałeś kabel podłaczony do cewki elektromagnesu pojawienie sie napięcia na tym przewodzie powoduje zadziałanie elektromagnesu i rozrusznika
Trudno stwierdzić co autor postu ma na myśli mówiąc "cykanie" jest pojedyncze czy jest to seria odgłosów. Podejrzewam że w grę wchodzi tutaj zbyt słaby akumulator i rozrusznik przy jednym przestawieniu w pozycję rozruchu robi " cyk-cyk-cyk-cyk". W takiej sytuacji sprawdzić akumulator i ewentualnie wymienić lub naładować, problem powinien ustąpić, następnie...
Dokładnie tak jak piszesz w 5 pinowej. U mnie 3 kable : Pin 1 neutralny Pin 2 Plus ( ten idzie na elektromagnes rozrusznika ) Pin 4 Plus sprawdzałem miernikiem już od stacyjki po rozrusznik ( od elektromagnesu jest wtyczka male z 1 pinem a od BSM do rozrusznika famale i w famale napięcie się zgadza jedynie czego nie sprawdziłem to czy nie ma luzu na...
zrób grubym przewodem zwarcie na klemach tzn. połącz + z -. ale przedtym idź do strażaków po rękawice termoodporne bo może ci rączki popażyć a potem już nie rób tego więcej i nie słuchaj takich rad a w temacie: sprawdź grube kable od aku (masę na silnik i plus przy rozruszniku) może być też padnięty elektromagnes rozrusznika (wypalony styk)
Z tyłu silnika pod kolektorem ssącym, rozrusznik znajdziesz np na allegro. Również najgrubszy przewód z plusowej klemy zaprowadzi Cię do automatu/elektromagnesu rozrusznika. Jego właśnie nie bij... [url=http://daewooforum.pl/temat66764.ht... i konserwacja rozrusznika trzeba się zarejestrować, ktoś to zrobił, możesz i TY. Łatwo bez kanału nie...
Tyle że to odbijanie po przekręcaniu na rozrusznik jest w mechanice stacyjki a nie w kostce stacyjki. Kręci rozrusznik czy nie? Z opisu w temacie wygląda na to że nie a w temacie jest że nie ma iskry. Podaj wysterowanie bezpośrednio na elektromagnes rozrusznika i wtedy zobacz czy będzie reakcja. Wtedy będzie wiadomo co robić dalej.
Witam Szczotki raczej nie, ale styki za elektromagnesem (w automacie rozrusznika). Pozdrawiam
Więc spróbuj od wymiany elektromagnesu.
no więc zacząłem wszystko sprawdzać od nowa. Akumulator do wymiany, gdy aku podłącze inny elektromagnes pięknie chodzi (wystarczyło wyczyścić styki) rozrusznik kręci Więc powiedzmy to co nie działało już jest sprawne., jednak problem jest inny: zupełnie nie kręci się bendix, nie wiem jak to ugryżć, jak sprawdzić, bo tam jest tylko magnes?? NIe wiem,...
Jeśli nie odezwał się automat załączający rozrusznik ( nie było słychać stuknięcia zwory ) to w pierwszej kolejności do sprawdzenia elektromagnes włącznika rozrusznika. Rozrusznik raczej trudno spalić, prędzej może ulec uszkodzeniu szczotkotrzymacz lub zawiesić się zbyt krótka szczotka. Bez zdemontowania rozrusznika raczej się nie obędzie.
Na zwarcie normalnie pali czyli raczej stacyjka. Sprawdź elektromagnes rozrusznika , podając kablem z przewodu prądowego, na ten mały wkręt (śrubkę), lub konektor. Później, zacznij po kolei "czepiać" się wszystkiego przed włącznikiem elektromagnetycznym .
Nie ma nic po drodze,kabel czarno-czerwony zasuwa od kostki pod stacyjką prosto do elektromagnesu rozrusznika. Trzeba sprawdzić czu masz prąc na styku 50 rozrusznika jak dajesz kluczyk w pozycję rozruch. W autach z automatem jest prąd na sterowanie odłączany przez układ przełącznika wielofuncyjnego,chodzi o to abyś nie odpalił inaczej jak na D albo...
30-zasilanie z akumulatora poprzez bezpiecznik okolo 80A 87-wyjście na świece 86-plus za stacyjką 85 masa L-lampka kontrolna grzania 50-styk elektromagnesu rozrusznika
tak wymątować styki, cewkę i jednoczesnie nie uszkodzić kubka ponieważ on będzie szedł do cynkowania i ponownie będzie uzbrajany w cewke i nową główkę styków
skrzynia automatyk No widzisz, to zmienia postać rzeczy, bo muszą być spełnione różne warunki żeby rozrusznik zadziałał. Jak wygrzebię jakieś schematy to dam na PW.
Nic nie da łączenie śrub bo elektromagnes nie wysunie sprzęgiełka. Czymś ostrym z podłaczonym plusem akumulatora pogrzebać w otworze przewodu wzbudzenia.
Podłącz kabel bezpośrednio od plusa do elektromagnesu do tego cienkiego kabelka i będzie wiadomo czy rozrusznik.
Witam. Proponuję sprawdzić jeszcze raz rozrusznik (elektromagnes), przewody (+i masa) oczywiście jeżeli to "puk" pochodzi z rozrusznika. Pozdrawiam
chyba masz słaby akumulator , nie ma siły obrócić wałem- kontrolki przygasają , a stuknięcie to elektromagnes w rozruszniku spróbuj podładować akumulator
Tak Pan chciał mi sprzedać elektromagnes to sprzedał. Dziękuje wszystkim za podpowiedzi. Mam nadzieje ,że wszystko wiecie. Rozrusznik naprawiłem winna była masa w środku rozrusznika czego ani Pan naprawiacz ani Wy nie powiedzieliście. Jesteście bardzo mili, dzięki. Aha według Pana naprawiacza wymienił by rozrusznik na nowy (znaczy regenerowany z nowym...
Na początek odłącz rozrusznik (elektromagnes).
Jak trzeszczał przy rozruchu to może być bendiks do wymiany. Jak wyglądały jego zęby?. Miałem problem z trzeszczeniem przy fieście i miałem do wymiany łożyska ślizgowe rozrusznika. A jak ,,tyka'' przy próbie odpalenia to problem jest z elektromagnesem. Taka regeneracja rozrusznika kosztuje około 100zł może więcej zależy co jest do zrobienia.
1. spróbuj sprawdzić czy po załączeniu rozrusznika kluczykiem stycznik się zamyka, powinien zadziałać elektromagnes i stycznik, będzie słychać stuknięcie. 2. Jeżeli nie pracują to znaczy że problem jest po stronie sterowania rozrusznikiem, weź próbnik z żarówką podłącz do +12V w akumulatorze i sprawdź czy cewka ma przejście następnie możesz rozłączyć...
Grzanie grzaniem a może stacyjka (klamka) się wypaliły styki wewnątrz. Chyba że stacyjka z kluczykiem padła. To też, a może styki załączające rozrusznik w tym elektromagnesie/bendiksie (jak niektórzy nazywają) nie załączają napięcia na rozrusznik skoro słychać "pyknięcie" a nie rusza rozrusznik. Dodano po 2 Ale chyba ten włącznik rozrusznika jest sprawny...
Jak masz wybity bezpiecznik 250A w megane/scenic, ten na klemie, to zazwyczaj Oluś problem w zwarciu głównej gałęzi 30 elektromagnesu rozrusznika. Czasami upierdliwe zwarcie, bo w momencie naprawy go nie ma. Już pomijam fakt, że ktos targał skrzynię/ rozrusznik bez odpietego aku; to trzeba sprawdzić jarzmo kablowe idące do śruby na elektromagnesie....
Trzeba sprawdzic czy dochodzi prad do rozrusznika i elektromagnesu bendixa. Prawdopodobnie bendix sie zacial lub szczotki rozrusznika sa zuzyte.
słychac tylko tykanie automatu Jak tyka elektromagnes rozrusznika to powinien załączyć. Masz zasilanie i masę na rozruszniku? Jak masz to elektromagnes do wymiany.
Przewód alternatora przykrecony do silnika. Pomyłka po prostu. Daj oba grube na śrubę elektromagnesu rozrusznika.
Elektromagnes
Elektromagnes rozrusznika nie jest przystosowany do pracy ciągłej.
Komutator. Stojan to dwie cewki wewnątrz obudowy rozrusznika. Wirnik to ten, co się kręci i napędza silnik. Jest jeszcze tzw. bendix - kółko zębate sprzęgające rozrusznik z kołem zmachowym i włącznik rozrusznika, czyli elektromagnes, który podaje napięcie z akumulatora do stojana i szczotek oraz popycha kółko zębate do koła zamachowego. Solidna konstrukcja...
Należy pociągnąć dodatkowy przewód od nowej stacyjki do elektromagnesu rozrusznika.
Witam Mam problem z rozrusznikiem w punto II 1,3 Multijet Po przekręceniu stacyjki w pozycje rozruch czasami nie kreci rozrusznik słychać cyknięcie elektromagnesu ale nie kreci. Coś takiego zdarza się 4 na 10 rozruchów Czasami wystarczy dłużej potrzymać stacyjkę w pozycji rozruch i zakręci rozrusznik a czasami trzeba kilka razy powtórzyć próbę i zapali....
Czy da sie rozebrac elektromagnes rozrusznika ?
Dziękuję za pomoc. Wartości, które podaliście są dużo za duże do urządzenia, w którym chciałem zastosować elektromagnes z rozrusznika. Ale pojawiła się możliwość pozyskania elektromagnesu o sile 5Kg i prądzie maksymalnym 1A, co powinno rozwiązać problem. Jeszcze raz dziękuję.
pytanko: czy elektromagnes z rozrusznika (12V) nadaje się do pracy ciągłej? czy nie będzie się grzał? pozdr
elektromagnes rozrusznik rozrusznik elektromagnes objaw rozrusznik elektromagnes spalony
sterownik ekran nvidia windows evohome honeywell silniczek krokowy civic
odblokowanie hantek rozebrać zelmer admiral
Panasonic SA-HT845 – kabel zasilający i systemowy, typy, zamienniki, K1HA25HA0001 HCF4053 vs 74HC4053 – porównanie przełączników analogowych, różnice parametrów, zamienność