Kondycja akumulatora rozrusznika ok?
Jeżeli obroty wzrosły bardzo wysoko i gwałtownie mogło dojść do spalenia końcówek wtryskiwaczy Zdejmij przelewy z wtrysków i zobacz co się dzieje przy kręceniu rozrusznikiem. Pozdrawiam
Jeżeli rzeczywiście akumulator jest sprawny to przyczyną może być automat w rozruszniku lub sam rozrusznik.
Przy akumulatorze wszystko ok, klemy czyściłem, aku dodatkowo doładowałem, żeby wykluczyć ten element. Bezpieczniki w kabinie posprawdzałem. Rozpinałem wtyczki pod maską, ruszałem nimi, ale nie mam punktu zaczepienia. Umiem wykonać polecenia, ale nie wiem gdzie zacząć. Generalnie działa tylko oświetlenie wewnątrz, kontrolki na desce, świała postojowe...
Założyłem regenerowany rozrusznik org kia i dalej to samo. Ręce opadają
Gdy auto zgasło to w trakcie ponownego odpalania dłużej trzeba było kręcić rozrusznikiem?
Zawieszone szczotki w drugim rozruszniku
A zasilania ? Masy ? Sprawdź na jakich bezpiecznikach brakuje zasilania Brakuje zasilania na bezpiecznikach od zasilania zegarów i przekaźnika rozrusznika.
(at)atpro Wyjaśnisz swój tok rozumowania? Przecież słychać, że rozrusznik obraca silnikiem. Słyszałeś kiedyś jak obraca silnik po zerwaniu/przeskoczeniu rozrządu albo przy braku sprężania na kilku cylindrach? Kręci na pusto jak mikser albo robi właśnie takie luki przy kręceniu. Masz tu ściągawki: https://www.youtube.com/watch?v=2x0T4ORV... https://www.youtube.com/watch?v=F_CxE4RH...
Jest prosty sposób na sprawdzenie rozrusznika. Na rozrusznik idzie gruby kabel plusa na śrubę,chyba 8 -kę. Trzeba na krótko zewrzeć tę śrubę z dolna /tez na rozruszniku/. Winień pracować, Jeżeli inaczej to rozrusznik- mogą być szczotki lub tulejki do wymiany.
Może w jego środku jest coś zaśniedziałe i łączy tylko pod mocnym napięciem? Może. Każdy elektromagnes potrzebuje określonego napięcia, by zadziałał. Zbyt niskie napięcie nie przyciągnie rdzenia, a tym samym nie pozwoli na załączenie rozrusznika.
Witam tak jak napisalem gdzie znajduje sie rozrusznik w kia sorento 2003 r 3.5benzyna v6
Czy po podłączeniu diagnoskopu, sterownik silnika "widzi" obroty z czujnika wału i wałka rozrządu podczas pracy rozrusznika ?
Do sprawdzenia akumulator, w drugiej kolejności automat zalączający rozrusznik i sam rozrusznik.
Jak dla mnie rozrząd, brak sterowania i stąd przyrost ciśnienia. Ale mogę się mylić. Jakiego sterowania, czym? Po drugie co ma ciśnienie na listwie do kręcenia rozrusznikiem?
Możliwe przyczyny : zablokowany silnik, uszkodzony rozrusznik-zwarcie. Sprubuj przy pomocy klucza , lub na dużym biegu na pych pokręcić silnikiem, jeżeli wał się kręci to napraw rozrusznik.
Sprawdzalem ustawienia tych tarcz oraz czy nie mają jakiegoś bicia , brudu itp. Nie działają 3 wtryski na jednej glowicy od strony grodzi a te wtryski co działają to psikaja sekwencyjnie kręcąc rozrusznikiem.
Kolego wyciąg rozrusznik i napraw.
Jeżeli na desce gaśnie ci napis "immo" to znaczy że nie blokuje. Jak miga w trakcie odpalania to znaczy że jest zablokowany. Sprawdź najpierw czy masz iskrę. Jak otworzysz maskę to po prawej stronie pod maską masz taki gruby kabel idący do takiej pomarańczowej puszki. Wyjmij go z tej puszki (jest tylko wciśnięty) i zbliż do jakiegoś metalowego elementu...
winą wolnego kręcenia wirnikiem rozrusznika będą tulejki wyrobione w rozruszniku które powodują duże tarcie ośki wirnika o wyrobioną tulejkę w kształcie owalu. A 2 to gęstniejący olej podczas tak zimnych dni jakie nas teraz napotkały .Co do rozrusznika to wymontuj go i oddaj do naprawy i w między czasie wyczyść styki prądowe na kablach które idą do...
Nie pogrążaj się. W E39 EWS odcina rozrusznik. W KIA z tego co pamiętam lampka immo pali się cały czas póki silnik nie zacznie pracować - więc bez diagnozy komputerowej można sobie gdybać lub szukać po omacku.
Do tego jeszcze zupełnie innym autem. Chociaż jeżeli się podłącza pod ten temat zupełnie innym autem to nic i tak nie zrobi bo skoro nie rozróżnia aut to i rozrusznika od akumulatora nie rozróżnia.
Prawda kiedyś od gnił przewód za głównymi bezpiecznikami te przy akumulatorze i niby wszystko działało a samochodu nie można było odpalić. To był przewód od podgrzewania świec. Jeżeli ktoś ma problemy z odpaleniem K2700 to niech sprawdzi przewody za głównymi bezpiecznikami lub przewód masowy który łączy silnik z karoseria bo jak on padnie to kontrolki...
Po awarii alternatora w Kia Ceed 1,6 2007 przestał kręcić rozrusznik. Po wysterowaniu przekaźnika w skrzynce pod maską rozrusznik kręci, auto odpala. Po przekreceniu stacyjką pojawia się napięcie na wyjściu stacyjki, bezpieczniki całe ale napięcie nie trafia na cewkę przekaźnika. Wszystkie podpowiedzi mile widziane.
Ogólnie podejrzewam, że albo ciśnienie ginie albo wtryski stanęły, ewentualnie sterowania im brakuje, to ostatnie proste do sprawdzenia i od tego bym zaczął. Wtryski na pewno są dobre bo jak pisałem, były testowane u mechanika. Co do sterowania to będę musiał sprawdzić. Tylko jak się sprawdza? Wiem, że muszę rozebrać i odpiąć wtyczki od wtrysków, a...
Sprawdź akumulator. I pobór prądu. Do tego rozrusznik i przewody.
Tak. Tylko rozrusznik kręci normalnie.
Przelewy, nawet na rozruszniku i na zimno.
http://obrazki.elektroda.net/10_12354784... Kilka przykładów musisz wiedzieć jakie ty masz.P
Prawdopodobnie nadpalone styki w automacie na rozruszniku i nie zawsze wybija , lub szczotki sie przywiedzaja bo się kończą.
Witam , czy demontował ktoś rozrusznik z samochodu kia clarus Albo posiada ktoś jakiś rysunek jak wyglada ta strona silnika? Odkreciłem wszystkie 3 sruby mocujące rozrusznik lecz nie da się go wyjąć jest jakaś metalowa belka , rozrusznik jest pod kolektorem ssącym od strony podszybia . Czy konieczny jest demontaż kolektora ssącego? Jak sobie z tym poradzić
Jesteś pewien grzania świec, bo świecąca kontrolka nie zawsze świadczy o grzaniu świec żarowych. To, że rozrusznik kręci też nie świadczy o jego sprawności, ważne są jego obroty. Komputerem możesz sprawdzić m.in. sprawność czujników temperatury, obroty rozrusznika i grzanie świec.
Jeżeli masz podpięte inne przewody . A już piszesz o gazie odpinaj je pojedynczo zostawiając ten od rozrusznika i może dojdziesz który to a później już patrz po instalacji lub może podpiętym urządzeniu.
Przekręcam kluczyk w pierwszą pozycję- wszystkie kontrolki świecą, światła działają, wszystko jest ok. Przekręcam dajel na pozycję zapłon i rozrusznik nie kręci, kontrolki świecą. Auto nie odpala. Rozrusznikiem kręciłem na krótko ale auto nie chce odpalić.Iskra jest na świecach jak zakręcę na krótko. Podczas stłuczki wypaliła poduszka.
kolego to nie wina paska pk.chyba ze pasek rorzadu ci pekł.sprawdz czy podczs krecenia rozrusznikiem pompa podaje paliwo na wtryski
Czyli przekaźnik nie jest wypalony a kwestia jest w jego załączaniu o ile nie jest uszkodzona cewka, weź sprawdź czy na cewke przekaźnika jest masa i po przekręceniu kluczyka w pozycje rozruch czy pojawia się plus jeśli jest prąd to uszkodzony przekaźnik podejrzewam żeś nie podmieniał przekaźników :) wsadź w miejsce cewki żarówkę i przekręć kluczyk....
Skoro ma 350 bar to jest ok. Jakie obroty rozrusznika widzi ECU? Sprawdź ciśnienie sprężania.
myśle ze w 6 punkcie jest odpowiedz...
Witam Mam problem z odpalaniem samochodu Kia clarus II 1,8 2000r. Mianowicie dotychczas odpalał na dotyk natomiast w ostatnich dniach muszę sporo kręcić rozrusznikiem żeby odpalił. Co może być przyczyną takiego zachowania?
witam problem polega na tym ze po przekręceniu stacyjki nie zapalają się żadne kontrolki, rozrusznik kreci ale autko nie pali
Spróbuje sprawdzić te świece. Mam nadzieje, że to nic poważniejszego. Dziś przy -17° w ogóle nie odpalił. Po ok 5-6 próbach dałem sobie spokój. Przy ostatniej próbie rozrusznik już nieco słabiej kręcił.
Zajmij się SRS. Bez tego nie ruszy.
Chyba się oringi wymienia, ale nie dam sobie ręki uciać.
Wymieniłem kostkę w stacyjce, wygląda na to że ona była przyczyną usterki.
Wszystko się wyjasniło w załaczniku foto rozrusznika który ma dokladnie 7 miesięcy http://obrazki.elektroda.pl/9756704400_1...
Albo klucz pneumatyczny, albo wrzucony bieg i osoba wciskająca hamulec. Pomysł z rozrusznikiem jest co najmniej zły.
Moduł od systemu start-stop musiał paść
A rozrusznik ile obrotów ma na zimnym?
Witam.Znając CRDI masz problem z zaworkami we wtryskach,już cztery razy miałem u siebie Kie z takim problem i zawsze było to samo.Po zgaszeniu auta cisnienie na listwie rail mocno spada więc tym się nie sugeruj.Być może że pompa wtryskowa opiłkuje i uszkodziła wtryski.Możesz spróbować odpalić z plaka jeśli złapie od razu,wtryski do regeneracji.Pozdrawiam
Czujnik wału dobry? Czy po włączeniu zapłonu masz Napięcie na wtryskach (plus)? Cewka sprawdzona na 100% Czy jak kręcisz rozrusznikiem to pompa paliwa chodzi?
Na klemie dodatniej masz bezpieczniki, zacznij od sprawdzenia tych bezpieczników. Nie spotkałem się z klemą pirotechniczną w Kia\Hyundai. Na klemie minusowej masz czujnik akumulatora. Próbowałeś mostkować przekaźnik rozrusznika?
Sprawdź rozrusznik i masy i sprawdź połączenie śrubowe na elektromagnesie
Naprawiam klientowi KIA Sportage i mam ten sam problem co Adam. Samochód nie zapala. Uruchamiając rozrusznik pompa paliwa działa, czujnik wału korbowego też działa, natomiast brak sygnału do cewek zapłonowych, a na wtyskiwaczu sygnał pojawia się tylko jeden raz. Jestem ciekaw Adamie jak ten problem rozwiązałeś.
Udało mi się zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskiwaczy. Podczas kręcenie rozrusznikiem wynosi 3 bary. Powinna być od 3.2 do 3.5 bara. Chyba nie tu leży problem, niestety.
zobacz dekielek pompy wysokiego ciśnienia czy jest suchy oraz 4 śruby mocujące go, to częsty problem bo wtryskiwacze zakładam że sprawdzone na 100% rozrusznik i aku też sprawne.
witam Posiadam carnivala z 2002 roku 2.9 crdi mam problem z zapłonem po przekręceniu kluczyka wszystkie kontrolki się palą oprócz żarzenia świec żarowych po przekręceniu dalej rozrusznik kręci ale auto nie zapala
Prosze o pomoc. Przeszukiwałem już chyba wszędzie i nie mogę znaiść żadnego rozwiązania na mój problem. A mianowicie po remoncie pompy wtryskowej(ponoć była zaszlamiona) i regeneracji wtryskiwaczy(nowe końcówki) kianka gdy kręcę rozrusznikiem odpala na sekundę i gaśnie i kręcę dalej, znowu odpala na sekundę i znowu gaśnie i tak do wyczerpania akumulatora....
Pierwsza sprawa to diagnostyka komputerowa, bez tego można wróżyć z fusów - ale to nie na tym forum. Szajbus181 daj sobie spokój z takimi radami, wiesz jak tam jest realizowane grzanie świec żarowych? Czemu plak cytrynowy akurat?? Cały czas myślałem, że leśny jest najlepszy...
To jest czujnik podwójny, jeden dla EFI, drugi do liczników. Stare rozwiązanie, stosowane jeszcze w motocyklach (Honda) na wtrysku. Obecnie informacja o temperaturze silnika jest przekazywana z układu wtryskowego, nie stosuje się osobnych czujników. Teoretycznie czujnik dla wtrysku powinien być separowany od masy, ze względu na powstawanie zakłóceń....
witam. Mi udało sie namierzyć kilka firm które regenerują takie wtryski i dają na swoją robotę gwarancję (PIŁA,Ruda Sląska i Wieliczka) koszty od 300 do 600zł. Praktycznie wszystkie ogłaszają sie na allegro, ale jak byś nie mógł znaleźć to daj znać a prześlę linki na pryw. Nie wiem czy mamy taka samą metodę badania przelewania wtrysków ale mi serwisant...
Moja KIA na zimnym silniku rozrusznik kręci pięknie A jak się rozgrzeje to ma jakiś opór bo jakby się zacinał i nie ma siły kręcić a jest nowy na starym było to sam
Pod warunkiem że rozrusznik kręci wystarczająco szybko i przeciągnie tego "plaka" przez cały dolot.
Może ma hak i by się dało? A jaka jest szansa że ma 13 pinowe gniazdo? Niewielka. Dlatego sugerowałem szukanie. To wpięcie pod rozrusznik to taki sam pomysł - trafiony. Siostrzeniec w mondeo MK4 ma schowaną wtyczkę pod zasilacz na taka okoliczność po rozwierceniu atrapy. Pozdrawiam.
Jeżeli rozrusznik na ciepłym silniku kręci słabiej jak na zimnym to albo uszkodzony rozrusznik albo regulacja zaworów. To są tylko sugestie po wpadce z innym dostawczakiem.
A jak to się zaczeło? Taka informacja może być istotna. Silnik spalinowy musi mieć trzy warunki do pracy. Ciśnienie, paliwo i źródło ciepła. A więc od początku, jaką silnik ma kompresje? Czy rozrząd jest poprawnie ustawiony? Czy pompa wysokiego ciśnienia wytwarza ciśnienie (ew jakie ciśnienie widzi sterownik przy próbie odpalenia?). Ważnym parametrem...
żadne błędy nie wyskakiwały, czujnik temperatury ok. wyczytałem na innej grupie, że może to być wina albo akumulatora, albo rozrusznika. Akumulator mimo 4-rech lat pokazuje przy rozruchu 8,6V. Jutro jadę kupić nowy akumulator, oby to była przyczyna, bo już nie mam siły do tego auta :)
Po wymianie akumulatora w kia sportage samochodu nie można uruchomić. Mądrzy ludzie mówią, że wysypał się immobilaizer. Rozrusznik kręci ale brak zapłonu. Nikt w okolicy nie potrafi tego przeskoczyć. Czy ktoś wie jak lub gdzie można to naprawić?
Dodam jeszcze, że rozrusznik kręci ale jest odcięty zapłon i wogole nie odpala 😭😭😭😭...
Tu może być tak samo jak w Kia ProCeed którą niedawno robiłem, co prawda miała zwykły akumulator 12V ale silnik spalinowy uruchamiany był napędowym silnikiem elektrycznym z baterii trakcyjnej, brak było standardowego rozrusznika i pewnie przy padniętej baterii trakcyjnej auto robi się nie do odpalenia
Zorbie ten test dziś udało mi się uruchomić po przestoju przez zimę rozrusznik nie chciał zakręcić silnikiem wiec na zaciąg odpalił ale bardzo mocno kopcił na biało nigdy tak nie kopcił
Tak się dziwnie składa że że trochę lat obrabiam "kianki" na ASO KIA . Dotąd aż ECM nie zsynchronizuje impulsów z wału i wałka nie poda impulsu na wtryskiwacze. Czy jest możliwe że przez demontaż pompy 'zerwałem' tą synchronizacje ? Podejrzewam że powietrze dostało się do układu, czy to możliwe ? Tak ? jak to się odpowietrza ? Czy te auta same powinny...
Jeżeli wałek zębaty wału głównego jest na klinie ( a na rysunku wygląda że jest ) to mało prawdopodobne jest złe ustawienie całości - ustawiając całość wg. cech. Zresztą po zmontowaniu całości rozrządu i napięciu pasa wystarczy wykonać na wszelki wypadek co najmniej 4 pełne obroty wału korbowego za pomocą klucza (absolutnie nie rozrusznikiem !). Jeżeli...
po wymianie swiecy i podłączeniu na krótko zasilania na swiece autko dalej nie chce odpalić, brak tez kontrolki podgrzewania. rozrusznik jakoś niemrawo kreci, aku na pewno jest sprawny. sprawdze jeszcze czy gdzieś może masa nie styka no i ten moduł.
Zwarłem ten styk na zdjęciu z masą i teraz nie działają: deska rozdzielcza, ładowanie i poziom oleju-kontrolki, immobiliser i trudno powiedzieć co jeszcze. Działają wycieczki, radio, zapalniczka, wentylator szyby. W każdym razie nie odpala. Kręci rozrusznik, ale gdzieś nie ma napięcia by odpalił. Co mogło jeszcze się zepsuć. Pomocy https://obrazki.elektroda.pl/6096703800_...
A to możliwe, że się w jakiś sposób zapowietrzylo i jest możliwość jakoś to odpowietrzyć w warunkach domowych? Wątpie żeby to chodziło o zapowietrzenie. Jeżeli jest dostęp do rurek wysokiego ciśnienia przy wtryskach to poluzuj jedną z nich w chwili kręcenia rozrusznikiem. Tyle tylko że przy poluzowanej rurce też nie odpali ale może coś tam się odpowietrzy....
1.4 CRDI 90 KM 2016, Czy pompa paliwa jest w zbiorniku? Na filtrze nie ma tej recznej pompki. Jesli jest w zbiorniku to pracuje ona odbrazu po przekreceniu zaplonubczy w momencie krecenia rozrusznikiem? Po dluzszym postoju dluzej kreci zeby odpalic, cieplo jest wiec chyba nie swiece.
Witam Serdecznie, Kia Picanto 2007r 1.0 , ECU KEFICO 9 030 930 526 F H8, 39110-02015 brak komunikacji z ecu, tak samo z immo. Na liczniku nie zapala się kontrolka MIL oraz IMO. Wszystkie bezpieczniki sprawne, główny przekaźnik przy ECU działa zasilanie poprane. Samochód nie odpala, rozrusznik kręci. Czy ktoś dysponuje schematem żeby podłączyć sie do...
zadałem tylko pytanie czy to moze być wina akumulatora że ma wiekszy amperaż niż powinien mieć. No to musisz być strasznym laikiem w sprawach motoryzacji...Za mały akumulator może nie dać rady "kręcić" rozrusznikiem, ale większy w niczym nie przeszkadza, chyba, że nie zmieści się w miejsce dla niego przewidziane, choć i na to jest kilka sposobów.
Sprawdziłem jak podpowiadaliście koledzy układ paliwowy, poszły nowe przewody, pompa jest OK. Myślałem że przeszło ale nie. Z ciekawości wyjąłem rozrusznik. W środku apokalipsa, jeden wielki sajgon. Jak było na dworze ciepło, olej w silniku nie był aż tak gęsty palił bez problemu, kręcił jak głupi, pojawiły się mrozy i wystarczyło. Także zmiana po prostu...
Mam problem z uruchomieniem silnika, samochód był po stłuczce, stał kilka miesięcy bez akumulatora, nie są pouszkadzane żadne czujniki, brak iskry, podczas kręcenia rozrusznikiem jest jedynie 1 impuls na wtryski, pompa paliwowa rusza wraz z rozrusznikiem, przypuszczam że to immo, prosze o jakąś pomoc lub kontakt do specjalisty, z góry dzięki i pozdrawiam.
a jezeli immo to .. zobacz czy w momencie zakręcenia rozrusznikiem jest pierwsza iskra. Jak jest to .. immo blokuje ecu. jTrzeba zrobić operacje kodowania kluczy. Jak jej nie ma to sprawdzac ecu - zasilanie, sygnały np. z czuj poł wału
U mnie jest to samo takie same objawy tylko dodam to że jak nie było 2 cyfrowego mrozu (max 14 stopni) to odpalała po jednym podgrzaniu. teraz od 4 dni stoi - Rozrusznik sprawdzony pod kątem przebicia (bez obciążenia silnika ładnie kręci) - pompa paliwowa po regeneracji - nowy akumulator
przy wymianie skrzyni na pewno wiele kabli było porozpinanych żeby był lepszy dostęp. może któryś nie jest wpięty albo nie do końca dobrze wciśnięty w gniazdo. szczególnie musisz sprawdzić wtyki od czujnika położenia wału rozrządu czy korbowego. jak przekręcasz kluczyk to rozrusznik kręci czy też nie? od razu po wymianie skrzyni tak się zrobiło czy...
auto jak w temacie chodzi mi o obwód rozrusznika - przekaźnik się załączył samoistnie i na jego cewce utrzymuje się niewielkie napięcie - chodzi o ustalenie skąd się może ono brać
Jeżdżę 10-letnią Kia soul. W naprawie kochane auto, wszędzie dookoła silnika 20 cm luzu, wymiana alternatora czy rozrusznika to pół godziny spokojnej roboty. W dodatku silnik G4FC jest ciężki do zajechania i samo autko też praktycznie bezawaryjne. Bez stresu objeździłem nim pół Europy. Czas byłoby przestawić się na coś nowszego, ale mam ciężko z wyborem...
Dziś na spokojnie wszystko sprawdziłem , okazało się ,że było dołożone immo ponieważ autko było brane przez bank i musiało być dodatkowe zabezpieczenie.Zdemontowałem je połączyłem instalację jak w oryginale i dalej nic.Po przekręceniu stacyjki na desce ciemno ,nie zaświeca się żadna kontrolka .Przy próbie rozruchu słychać tylko przekażnik który chyba...
Witam, mam problem z autem kia pride 1.3 Po rozładowaniu aku (auto stało troche czasu) wyjeliśmy akumulator celem doładowania. Po założeniu i próbie odpalenia klapa, kręci i łapie na 1 sekundę a nie odpala. Wcześniej odpalał bez najmniejszych problemów. To co zaobserwowalismy to: -Pompa paliwa sie załącza -Immo gaśnie -Iskra na świecy jest tylko na...
Dzień dobry.Temat chyba nie raz był tutaj przerabiany.Auto nie chce wogule zapalić po nocy.Musialem go z zaciągu ,wówczas jak zapali ,to później już odpala.Swiece wymienione.Po kręceniu rozrusznikiem i wykręceniu świec zapłonowych ,świece zalane paliwem.Czyli teoretycznie paliwo dochodzi.Po odpaleniu z zaciągu.Auto na benzynie też kuleje,jakby coś z...
Witam. Posiadam Kia sorento z 2003 roku, silnik 2,5 crdi 140KM i mam problem z odpaleniem, a mianowicie na liczniku świeci się kontrolka check. Rozrusznik kręci a silnik nie łapie, samochód jest po wypadku, wystrzelone poduszki. Silnik jak i podzespoły na swoim miejscu, moje pytanie brzmi czy jest jakiś sposób bez podłączania komputera aby skasować...
Witam, Mam dość specyficzny problem z Kią. Od dłuższego czasu losowo przestaje odpalać. Potrafi odpalać od strzału przez 3 dni ciągiem i nagle nic. Rozrusznik kręci, iskra jest. Posprawdzane typowe rzeczy przez które może nie palić. Przekaźnik, iskra, podłączany pod komputer nie wykazuje błędu. Z moich obserwacji wynika że coś odcina pompę paliwa, gdyż...
Witam, mam autko kia sportage 1 z rocznika 95. Problem polega na tym, że ilekroć daję do mechaników to żaden nie może rozwiązać problemu. Przekręcam kluczykiem i wszystko pięknie cacy działa, rozrusznik chodzi cacy, żadnych problemów, ale odpalić autko mogę jedynie po minimum 3 przekręceniach kluczykiem. Rozrusznik musi minimum 3 razy być poruszany...
Witam!! Auto jak w opisie nie daje mi spokoju mianowicie silnik nie odpala, podczas kręcenia rozrusznikiem blokuje silnik i strzela z rury, rozrząd sprawdzony, ciśnienie sprężania ok, kable, cewki, świece podmienione, wtryski czyszczone objaw jest taki jak kable są pomieszane ale, 100% jest są ok w kompie brak błędów pomału brakuje pomysłów co jeszcze...
Witam wszystkich. Mam problem z moją Kijanką a mianowicie z odpalaniem ciepłego silnika, odpala ale trzeba długo kręcić rozrusznikiem. Rano przy pierwszym odpalaniu tego problemu nie ma, podgrzewam świece i pali na dotyk. Świece żarowe wymieniłem ze dwa miesiące temu. Jedyna dziwna sprawa to to że w filtrze paliwa tym z pompką pojawia się powietrze....
Witam posiadam Kia sorneto z 2003 roku z 3.5v6 benzyna +gaz. Zaczęło się od tego że auto raz na 2 tygodnie potrafiło nie odpalić po czym postała noc i odpaliła odrazu.Teraz jest troche gorzej bo nie chce odpalić. Wymieniłem szczotki w rozruszniki i to samo. Dwa razy odpałil raz po wymianie szczotek po kilku próbach po czym zgasiłem go i juz nie chciał...
witam. mam powazny problem z uruchomienie silnika ktory wylaczyl sie podczas jazdy- uzbroil sie alarm. moze ktos wie i moglby podzielic sie wiedza na temat tego samochodu. kontrolka IMMO gasnie normalnie , kontrolka CHEK ENGINE nie gasnie, rozrusznik kreci bezproblemowo, pilot alarmu raczej funkcjonuje normalnie otwiera-zamyka pojazd. probowalem rozlaczac...
Głowica Etap 1 49 (Nm) Etap 2 120 (°) Etap 3 90 (°) Korek spustowy oleju silnikowego 35 - 45 (Nm) Wtryskiwacz 28.4 - 32.4 (Nm) Rozrusznik 27 - 34 (Nm) Alternator 18.6 - 27.5 (Nm) Pokrywa zaworu 9.8 - 11.8 (Nm) Panewki łożyskowe wału rozrządczego 13.7 - 15.7 (Nm) Koło zębate wałka rozrządu 93.2 - 117.7 (Nm) Koło pasowe wału korbowego 275 - 295 (Nm) Napinacz...
Witam Podpinam się pod temat. Posiadam Kia 2.0 DOHC z 98 r. Walczę z takimi objawami jak opisywano z małą różnicą autko po zakupie zapalało ciężko. Przy kręceniu rozrusznikiem "stawało dęba", delikatnie strzeliło w wydech i po dłuższym kręceniu odpalało łapało równe obroty i ok. Oczywiście jak to po zakupie do mechanika, wymiana rozrządu + rolka, oleje,...
Mam problem z kolegi ceedem 2.0 crdi. Od kiedy ma auto czasami przy kreceniu jak by mial opór. Nie mialo to znaczenia czy cieply czy zimny silnik. Wyglądało to tak jak by zakręcił z pół obrotu zwolnił mocno i dalej kręcil normalnie. W tej chwili objaw się nasilił, tzn czasami już nie zapala, wygląda to tak jak by był uszkodzony akumulator lub rozrusznik...
trącnie na rozrusznik lub stuknie w przekaźnik lub go wyciągnie i włoży spowrotem podłącz testowo równolegle z cewką przekaźnika żarówkę 2-5W 12V i zobacz czy problem ustąpi, dodatkowo na jednym z przewodów do cewki załóż diodę prostowniczą może gdzieś jakiś śmieć się cofa. Ps. Z tą żarówka to partyzantka ale może ...
Witam Kia Carnival 2.9 TD 2001 rok. Nie odpala. Przyholowana z powodu rozkodowania się kluczyka (po przekręceniu zapłonu nie kręcił rozrusznik i migała żółta kontrolka „IMMO”. Właściciel znalazł jednak stary złamany klucz, który po przyłożeniu do stacyjki razem z włożonym tym, który jest nieaktywny reaguje prawidłowo na immobilizer –...
rozrusznik trafic rozrusznik rozrusznik trafi rozrusznik rozrusznik zabezpieczenie rozrusznik
cewki partner tk102 bateria programator renesas
pętla indukcyjna instalacja fotowoltaiczna
Ustawienie położenia tłoka w Defro K2 - instrukcja Konfiguracja AVRISP mkII w Eclipse IDE