Nie, to rowek na zabezpieczenie, którego nie było. A tu jest, i to podejrzewam u siebie. https://obrazki.elektroda.pl/6245715100_... Znalazłem tylko kawałek pękniętego pierścienia, który teraz można założyć z boku. https://begas.abstore.pl/rozruszniki-i-c...
Pisałem ci, że schemat jest na elektrodzie. W dziale DYI. To juz sobie poszukaj. Hasło: rozrusznik, zabezpieczenie rozrusznika. A o zabezpieczeniu przed załączeniem dwóch zasilań na raz też ci pisałem. Czy ty rozumiesz co pisałem o styczniku załączanym napieciem sieci? Bo to najprostsze rozwiązanie. Nie napisałeś jakiego rodzaju tam jest silnik.
Schemat mówi że cewka stycznika ze strony masy jest połączona z ECU. Musiałbym szukać i doczytać się czemu zrobili takie zabezpieczenie. Od strony plusowej cewki jest standardowe połączenie, czujniki stop i przycisk rozrusznika. Immobilizer pracuje prawidłowo?
Witam, kolejnym problemem w moim sprzęcie jest odpalanie z rozrusznika, gdyż nie mam kopki. Przekaźnik rozrusznika sprawny, gdy odpiąłem kostkę 2 pinową od niego z włącznika rozrusznika napięcie po naciśnięciu hamulca V , guzik od rozrusznika i zabezpieczenie na hamulcu mają przejście, co jeszcze może być nie tak?
To miałeś zabezpieczanie, ale zapłon to nie to samo co brak kręcenie silnikiem przez rozrusznik. Rozrusznik może krecić, ale nie zapala - tak działa immobilizer albo inne zabezpieczenie.
Przy manualnej, można jeszcze oprócz rozrusznika ciachnąć pedał sprzęgła.
czy jest jeszcze jakieś dodatkowe zabezpieczenie przed otwarciem kabiny nie ma, jeśli nie odblokuje się zamek możesz to zrobić sam o ile się tam zmieścisz np od strony nadkola i sam odblokujesz ale to najlepiej w dwie osoby robić.
Proszę zwrócić uwagę na to, że w obwodzie rozruchu fabrycznie znajdują się zabezpieczenia rozruchu, tj. czujnik na pedale sprzęgła, czujnik pozycji neutralnej skrzyni biegów, w niektórych ciągnikach także czujnik w siedzeniu. Podkreślam, że fabrycznie. Zwykle użytkownicy usuwają te zabezpieczenia mostkując przewody od czujników. We wschodnich ciągnikach...
Witam MAm małe pytanko. Spalił mi sie automat od rozrusznika. Wymieniłem go i na krótko rozrusznik działa . W samochodzie po przekręceniu stacyjki na rozruch nie ma reakcji . Nie dochodzi wogóle prąd do tego kabelka co daje (impuls) sygnał na rozruch. I tu moje pytanie czy kabelek który idzie od stacyjki do rozrusznika to czy on jest gdzieś łazony...
Jak mnie pamięć nie myli dwa z boku to sterowanie, środkowy i pojedynczy z boku to zaciski prądowe, jeden z aku drugi na rozrusznik. Jeden z zacisków sterujących jest podłączony pod wzbudzenie alternatora, zabezpieczenie przed uruchomieniem rozrusznika przy pracującym silniku.
Widziałem takie cuda co się później ładnie paliło. Moc grzałek zbliżona do mocy rozrusznika.
ukryte zabezpieczenie, albo alarm sie uaktywnił
Dzięki za pomoc , przekaźnik i bezpiecznik są dobre , okazało się że poprzedni właściciel zrobił sobie zabezpieczenie przed kradzieżą wyłącznik sygnału na rozrusznik który jest schowany w schowku o czym mnie nie poinformował 😔 . Auto odpala . Pozdrawiam wszystkich
Zabezpieczenie termiczne. Uszkodzona instalacja. Zużyte szczotki w rozruszniku. To takie pierwsze rzeczy do sprawdzenia.
Został odłączony czujnik poziomu oleju, dozownik został usunięty? Nie pamiętam czy w Apriliach z silnikiem Piaggio jest to zabezpieczenie, ale we wszystkich Piaggio odłączenie czujnika poziomu oleju nie da zasilania na obwody DC i nie odpalisz na rozrusznik elektryczny.
Zapewne kończy Ci się już stacyjka. Nie odczuwasz nagrzewania się kluczyka? Instalacja elektryczna w C-330 została zaprojektowana dosyć niefortunnie. Świece żarowe pobierają 50 A i ten prąd przepływa przez styki stacyjki (wciśnięty kluczyk). Można to obejść na kilka sposobów: pominięcie stacyjki (zabezpieczenie rozruchu przekaźnikiem — ja mam...
tylną smarować, zresztą kladziesz tam smar, jak zabezpieczenie wirnika, przednią lekko naoliwić, w przedniaj smar pogarsza sprawę, bo łapie sie do niego osad z tarczy. Tu masz to co potrzeba do przekładni http://smary.pl/molykote_produkty.php#6
Pod ręką mam tylko to, wg WDB poszukam. http://obrazki.elektroda.pl/3826468600_1... Ten dodatkowy przekaźnik to zabezpieczenie sterownika i przed nieuprawnionym rozruchem. Sterownik nie poda sygnału do rozruchu i na pompy jak cewka będzie uszkodzona. P.S. A przy tym WDB już był silnik 904??
Witej jeżeli odpala z silnika sprawdź przełącznik z windy jest to zabezpieczenie podczas załadunku żeby autko nie odjechało. Nie wiem jaka jest zabudowa,spotkałem się,że zabudowa została przerobiona, a przełącznik został.
No jest, i czemu to ma służyć? Immo? Zabezpieczenie przed wlączeniem rozrusznika jak silnik pracuje? Zabezpieczenie przed właczeniem jak dzwignia jest w innej pozycji niż P lub N?
Normalne zabezpieczenie jak w każdym innym rozruszniku. Co jest z nim nie tak, oprócz nieco utrudnionego dostępu? W dodatku ten rozrusznik to chyba chińczyk a "AS", nie Bosch.
czy cos sie stanie jak do srodka obudowy kola zamachowego wpadnie brud czy jednak lepiej zatkac otwor? Nie zastanawiałbym się nad tym długo, jak coś czyścisz to należałoby zabezpieczyć elementy przed niepożądanym brudem, opiłkami etc. Ile znów te zabezpieczenie Kolegę będzie "kosztowało" czasu, przecież nie kilkadziesiąt minut. Ps. Jak robiłem swojego...
Dlaczego u mnie to nie działa? Jeżeli odciąłeś sterowanie rozrusznika(tak wynikałoby z opisu)a nie np.pompy paliwa to zrozumiałe,że nie zgaśnie silnik skoro przy pracującym odetnie rozrusznik,skoro jest on teraz niepotrzebny.:D
Sprawdź dokładnie instalację elektryczną i "drogę" jaką płynie prąd ze stacyjki do rozrusznika. Najczęściej jest zabezpieczenie pod siedziskiem (rozrusznik kręci tylko jak siedzisz) i może ono być poprowadzone przez przekaźnik. Niestety nie posiadam schematu, by dokładniej podpowiedzieć.
Te roczniki jeszcze kradną? Prócz rozrusznika i pompy inne wywalą błędy , a najlepiej to co pisze bezrobotny.
Pod deską rozdzielczą nie znajdziesz przewodu do rozrusznika ani do pompy wtryskowej bo megane 2 to diesel tylko dci 1.5 lub 1.9 a one kable do sterownia tymi elementami mają tylko pod maską. Jeżeli chodzi o zabezpieczenie to tylko w komorze silnika można odciąć, ale żeby nie rejestrowało usterek trzeba odciąć rozrusznik. Jest jeszcze jedna możliwość...
Próbowałem odpalić na zawarcie na nowej stacyjce to jakby nie przechodził przez nią prąd Czyli to nie stacyjka. Pozostaje do sprawdzenia na początku- akumulator , rozrusznik. A jeszcze są takie "haczyki" po drodze, jak konieczność włączenia sprzęgła, wyłączony napęd noży, a może jeszcze jakieś inne zabezpieczenie.
Za tysiąc złotych można już sporo zrobić. To jest właśnie konkretna informacja. Dodano po 1 Wiele tam nie można odciąć, bo to nie jest silnik CDI. Tak naprawdę elektrycznie tylko sterowanie rozrusznikiem i plusa po stacyjce w celu utrudnienia uruchomienia zimnego silnika. Paliwo można odciąć tylko dokładanym elektrozaworem.
Z tego co pamiętam,to błędów nie ma z blokady rozrusznika. Fioletowo-czarny, w czarnym złączu skrzynki bezpiecznikowej pod maską.
Witam, piszę, bo mam problem z traktorkiem do trawy Viking MT 540, mianowicie piszczy elektronika, tzn. jest tam mały głośniczek w puszcze z elektryką i on piszczy. Przekręcenie stacyjki nie daje prądu na rozrusznik. Czy ktoś wie, czego to jest sygnał? Jakiś błąd czy niezałączone zabezpieczenie? Traktorek odpala po zwarciu przekaźnika rozrusznika, zabezpieczenie...
Można zasilić przekaźnik elektrozaworu rozrusznika ze stopu - bez nogi na hamulcu nie zastartuje silnik. Takie zabezpieczenia wchodzą w krew i odpala się podświadomie. Nawet jeśli ktoś wyrwie Ci klucze spora szansa, że nie odjedzie.
Pewnie standardowo nie działa pilot, takie tam dziwne i prymitywne zabezpieczenie :). Jeżeli działa, to sprawdzanie na piechote. pozdrawiam
Niestety problem (albo i nie) nie został rozwiązany. Sprzedawca mi dziś odpisał że nie wie co to może być gdyż nie montował tego silnika jeszcze w motocyklu. Dzisiaj sprawdziłem czujnik biegów. Najpierw odłączyłem ten co jest czyli z oznaczeniem tylko biegu jałowego. Nic nie zmieniło. Silnik dalej kręci dopiero po wciśnięciu sprzęgła. Następnie wymieniłem...
może komuś się przyda: https://eltraktor.pl/gniazdo-bezpiecznik... Jeżeli już chcesz iść w tą stronę, to lepszy będzie rozmiarowo większy MEGA-fuse z tego samego sklepu: https://eltraktor.pl/gniazdo-bezpiecznik... Da on mniejszy spadek napięcia co przy 6 woltach ma niebagatelne znaczenie. Osobną sprawą jest prawidłowy...
Podejrzewam, że jest jakieś zabezpieczenie przed uruchomieniem rozrusznika przy pracującym silniku. Może jakiś przekaźnik sterowany z kontrolki ładowania? Napięcie wzrasta przy podłączonym prostowniku i układ wyczuwa jakby silnik pracował i odcina rozrusznik.
Masz przewenżenie. Poprowadź przewód powrotny wyżej. Bo wszystko ci ścieka. Czy po podpompować odpala lepiej? Poza tym powinien mieć w automacie zabezpieczenie przed spaleniem rozrusznika.
Tak jak kolega wyżej napisał. Ze stacyjki idzie sygnał/prąd prosto na rozrusznik. Rozrusznik nie jest nawet zabezpieczony, bezpiecznikiem. Można "stuknąć" czymś w rozrusznik, kilka razy, żeby zobaczyć czy Bendiks się nie zaciął. Jeśli nadal nie będzie kręcił, to rozrusznik trzeba będzie wyciągnąć i podać mu "na krótko" zasilanie, aby sprawdzić czy działa....
No to niestety ale ja nie jestem w stanie nic więcej doradzić. Możliwe że źle interpretuje te błędy ale wydaje mi się że "TP_ANTENNA_FAILURE" tyczy się anteny zabezpieczenie przeciwkradzieżowego czyli immo. Ale skoro Delphi ci pokazuje ze niby immo jest odbezpieczone no to cewka i kluczyki powinny być sprawne.
Winne temu stanu rzeczy moga byc rozrusznik, zabezpieczenie przeciwkradziezowe typu immobilazer kostka w stacyjce. Zeby wyeliminowac rozrusznik a mianowicie jego automat to przekrec stacyjke, otworz maske i zewrzyj plus na automacie ze cienkim bolcem tez na automacie jesli zakreci to na pewno rozrusznik jest sprawny. Reszta to ciezka sprawa tak na odleglosc....
Tulejkę że zdjęcia po prostu połam. Żeby zdjąć zabezpieczenie bendixu dobierz nasadkę i stuknij. Później zdejmij pierścień. W środku jest jeszcze jedna tulejka.
Jedna para styków S1 włącza samopodtrzymanie się przekaznika.Druga para styków S2 włącza tranzystory T4 i T5.Przekazniki w kolektorach tych tranzystorów powodują załączenie obwodu cewki zapłonowej i rozrusznika.Tranzystor T3 wyłącza po upływie ok. 30 sekund tranzystor T5 a co zatym i przekaznik który jest odpowiedzialny za obwód rozrusznika.Jak wiadomo...
Zabezpieczenie, abyś nie kręcił rozrusznikiem przy działającym silniku. To nie błąd, ani awaria. Trochę to durnie zrobione, zduszenie silnika np. na przejeździe kolejowym... A w stresie nie każdy wpadnie na to, że trzeba fizycznie wyjąć klucz, a nie tylko na zero przekręcić.
Jeśli nie ma "dodatkowych ulepszaczy", kluczyk jest oryginalny to powinien odpalić bez problemu po podaniu "na krótko napięcia na zacisk sterujący automatu. Miałem bardzo wiele przypadków "odcięcia rozrusznika poprzez zabezpieczenie dodatkowego alarmu. Bardzo często montowany był przekaźnik zabezpieczający odcięcie rozrusznika. Jeśli taki jest to zazwyczaj...
LM317 bez tej diody szybko się zepsuje - wystarczy raz odłączyć od wyjścia silnik elektryczny. Ta dioda to zabezpieczenie przed prądem od wyjścia do wejścia.
witam znalazłem coś takiego VV golf 4 Blokada pompy wtryskowej : fioletowy z czarnym paskiem w wiązce do bezpieczników. +po stacyjce : cienki czarny z niebiesk paskiem w wiązce do bezpieczników Blokada rozrusznika : czerwony z czarnym paskiem w wiązce po lewj stronie kolumny kierowniczej (u góry) może ci to coś pomoże pozdrawiam
Czyli odpowiedź jest prosta. Silnik szeregowy nie może pracować w stanie jałowym, więc nie wolno sprzęgać go z maszyną napędzaną za pomocą paska klinowego czy pasa. Musi być połączony na stałe za pomocą sprzęgła lub przekładni zębatej. A do rozruchu stosujemy rozrusznik, czyli rezystancję regulowaną włączaną w szereg z wirnikiem i obwodem wzbudzenia....
rozrusznik działa w każdym położeniu lewarka Nie rób testów z alarmem. Próbuj na razie wysterować przekaźniki "ręcznie" Bez centralki alarmu. Proponuję dwa zwykłe przekaźniki połączone równolegle cewkami. Styki wepnij w oba sterowane obwody: - stycznika rozrusznika - hamulca, który musi być wciśnięty jako zabezpieczenie
Witam. Władimirec miał zabezpieczenie przed włączeniem rozrusznika jeśli był włączony jakiś bieg. Może on nawalił.
Problem rozwiązany , przyczyną było brak napięcia na rozrusznik za stacyjką. Ktoś kiedyś zainstalował zabezpieczenie dodatkowe i tam poległ przekażnik , po wywaleniu ustrojstwa auto już na chodzie
Pacjent Toyota Auris 1.3 mk1 2011. Auto dziś rano nie odpaliło, rozrusznik kręci, ale co ciekawe przełączając z pozycji zapłonu na rozruch kręci tak długo (bez trzymania), aż nie wyłączy się kluczyka do pozycji zapłonu - jakby nie wracał na swoją pozycje (choć teoretycznie wraca- trudno wyczuć). Do tego śmierdzi benzyna (raczej objaw tego ze pompa podaje...
Ten samochód należy tak zabezpieczyć aby usunięcie immo lub dopisanie nowego transpondera nie pozwoliło na uruchomienie silnika. Nie napiszę co odciąć, ale mogę powiedzieć, że dla "fachowca" któremu zależy na Twoim samochodzie nie wystarczy odcięcie zasilania pompy paliwa, zasilania ECU, plusa po stacyjce (15) na ECU, czujnika hamulca przy automacie,...
Chodzi o to, żeby zabezpieczenie "emulowało" niewciśnięte sprzęgło. Fabia to nie prom kosmiczny, można po prostu ciachnąć sygnał rozrusznika i bez doktoratu.
Ale satelity powinny siedzieć na zanitowanych kołkach, bez możliwości ruchu, sam zaś wirnik przekładni powinien mieć od przodu zabezpieczenie- wsuwkę, blokująca jego ruch w obudowie. Analogicznie jak samochodowe.
Witam Mam problem w Vito Tourer OM651 skrzynia manualna z zasilaniem rozrusznika Ze skrzynki rozdzielczej przy akumulatorze (pod siedzeniem pasażera przód) nie wychodzi zasilanie prądowe na rozrusznik Po włożeniu kluczyka, włączeniu zapłonu wszystko działa Przy próbie odpalenia słychać załączającą się cewkę elektromagnesu rozrusznika ale silnik rozrusznika...
Proszę podpowiedzieć, na kablu zasilającym zam rozrusznik czyli na tym grubym z akumulatora też daje się jakieś zabezpieczenie? Mnie się wydaje że nie, ale pytam dla pewności.
Jak szukasz informacji to zwróć uwagę na to jakiego auta dotyczą te informacje. Ty nawet nie podałeś jaki masz silnik. Wiesz o tym że pompa paliwa jest w dieslu i w benzynie? Akurat ty masz benzynę skoro ma kontrolkę EPC ale tak przekaźnika 109 nie znajdziesz. 109 jest w dieslu i służy do czegoś zupełnie innego i jest w innym miejscu. Zwróć uwagę że...
http://obrazki.elektroda.pl/9577248200_1... Po ponad 13 latach bezproblemowego użytkowania automatycznego wyłącznika rozrusznika wykorzystującego kontaktron i przekaźnik, okazało się, że jest to bardzo przydatna rzecz, szczególnie przy współpracy z przyciskiem "start-stop". Postanowiłem zmienić to rozwiązanie na nieco bardziej eleganckie...
A mógłbyś tak na przyszłość dać schemat, słownie może być nawet jak wygląda zabezpieczenie takie stacyjki i rozrusznika? Ma ktoś może z użytkowników schemat do tego auta?
1. Stosujesz dławik hydrauliczny, można dać z zaworem jednostronnym. Do góry praca normalna w dół regulowana. 2. Stare maszyny były na przewodach. Co zastosujesz bez znaczenia, byle bezpiecznie. 3. Tam masz zwykły (prawie zwykły bo akurat ten jest w wersji krótkiej) czujnik indukcyjny. Włożony w zaślepkę z teflonu by wydział śrubę kratki. 4. To zabezpieczenie...
Może zabezpieczenie na akumulatorze? Nie jestem mechanikiem, lecz widziałem urządzenia pirotechniczne odcinające prąd z akumulatora w momencie wypadku.
Jack63 popatrz jeszcze raz na schemat i nie myl ludzi ;-). To zabezpieczenie zasila tylko cewkę przekaźnika rozrusznika a nie sam rozrusznik! Popatrz chociażby na film zamieszczony wyżej, uważasz, że rozrusznik jest zasilany przewodami o takim przekroju? Bo jak widać na filmie przekrój przewodów doprowadzonych do zabezpieczenia jest mikry jak na główne...
Kontrolka immo to ta z kluczykiem?? Jeśli tak to gaśnie. Po zworce na 2fioletowych kabelkach pompka działa ale nadal nie odpala. Dodano po 14 Wygląda jakby coś rozłączyło zapłon więc stawiałem głównie na alarm...bo i pompka nie działała i zero reakcji rozrusznika było...chyba że rozrusznik ma jakieś zabezpieczenie????
Musisz zestroić pilota spowrotem z centralką od immo , wyje bo immo jest nie rozłączone przy pomocy pilota i zabezpieczenie jest tak zrobione ze rozrusznik nie dostaję napięcia. Nawet go nie odpalisz a jeśli obejdziesz to nawet przy pomocy kilku kabli , jest także zabezpieczenie na pompie paliwa. Tutaj masz wszystko na ten temat [url=http://www.roverki.pl/article.php?s...
Nie znam samochodu w którym główny przewód zasilający byłby na przekaźniku. Tam płyną takie prądy, ze trudno będzie znaleźć coś w rozsądnej cenie i rozsądnym wymiarze. Dobry byłby jakiś styzcnik elektromagnetyczny z pojazdu trakcyjnego (w końcu prądy rzędu setek A). W czym to ma byc zastosowane? Jakieś zabezpieczenie? Bo lepiej jak już radzono wyżej...
Ogólnie szybkość odpalania była taka sama jak z samym kluczykiem, odruchowo palec w określone miejsce i kluczyk. Czyli zajęte obie ręce i trzeba puścić kierownicę do uruchomienia silnika. Jest to (z trudem) do przyjęcia na postoju, po zatrzymaniu pojazdu. Ale też może byc przypadkowe zatrzymanie silnika w ruchu, np. po gwałtownym hamowaniu, albo zablokowanie...
Uporałem się z brakiem wstecznego. Wypadło zabezpieczenie sworzonka, który przesuwa linka i podnosi tą drugą część, to chyba wybierak? przesunęło się i rolka nie podnosiła w górę, ani nie popychała na dół. Regulację też zrobiłem i czuć jakby lżej 1. i 2. bieg wchodziły. Obawiam się że bendiks może ocierać się czołem o koło zamachowe, wychodzi 5mm więcej....
Witam prosiłbym o pomocom w usunięciu usterki w samochodzie skoda Felicja 1, 3 r. 1999 Problem dotyczy rozrusznika podczas odpalania zapaliła się kontrolka czerwona z literką i poczym rozrusznik przestał działać auto odpaliłem na tak zwany zapych i na razie chodzi, lecz rozrusznik nie pracuje moje pytanie jest mianowicie taki czy jest jakiekolwiek zabezpieczenie...
Witam. Mam problem z Toyotą Yaris 1 z silnikiem benzynowym 1.0. Po zatrzymaniu auta i wyłączeniu działającego silnika, ponowna próba uruchomienia skończyła się niepowodzeniem. Szczegóły objawów pracy w takim stanie jest następujący: po przekręceniu kluczyka w stacyjce, kontrolki zapalają się, nie słychać "kliknięcia" elektromagnesu w rozruszniku, rozrusznik...
Blokada zaplonu i rozrusznika. Plus przekaznik dodatkowo przy wlaczonej blokadzie uruchamiajacy klakson przy przekreceniu kluczyka w pozycję rozrusznik. Albo z ali https://obrazki.elektroda.pl/4411386800_...
Witam, Nie wiem czy temat ogarnięty, ale może się komuś przyda. W starszych Ivecach już był taki myk, że jak nie świeciła kontrolka akumulatora to rozrusznik nie kręcił. Ot takie zabezpieczenie. Z założenia, jak nie świeci kontrolka akumulatora znaczy silnik na chodzie - rozrusznik nie może się włączyć. Miałem 2 przypadki w EuroCargo i EuroTechu, zepsuty...
Na drugiej pozycji się kosi i nie ma mowy o gaśnięciu silnika nawet przy cofaniu. Pozycja 3 jest do jazdy i kiedy będziesz na niej kosić zawsze silnik będzie gasł przy cofaniu (takie zabezpieczenie). Mam mccullocha 125 i bynajmniej u mnie tak jest ;) Zapamiętaj: 1- zapłon wyłączony 2-koszenie 3-jazda 4-rozrusznik
No widać zabezpieczenie i widać też że ktoś koło tego dłubał. Nie przypuszczam,że ktoś próbował to zdejmować z tym zabezpieczeniem a jeśli tak to mówię co trEnba zrobić na takie zapieczone elementy.
Witam, Według IEC 947-4-1 i EN 60 947-4-1 Koordynacja 1 Układ rozrusznika wyłącza skutecznie prąd zwarciowy Iq. Obsługa i urządzenie nie są zagrożone. Przed ponownym załączeniem rozrusznika układ powinien zostać sprawdzony. Stycznik i zabezpieczenie przeciążeniowe są prawdopodobnie do wymiany. Koordynacja 2 Układ rozrusznika wyłącza skutecznie prąd...
Dziś robiłem santa fe, 2,0 CRDi. Przerwa na cewce sprzęgła oraz brak koszyczków w łożysku. Po wymianie łożyska oraz naprawie cewki (padło zabezpieczenie termiczne) montaż, odpalenie auta i ...dym ze sprzęgła. Jak się okazało sprężarka pracowała całkowicie na sucho, no i się zatarła. Widziałem już różne zatarcia sprężarek czy łożysk sprężarek, ale nigdy...
Dałem do regeneracji, był faktycznie zajechany. Niestety po montażu objaw ten sam - pyk i koniec, nie kręci. Laweta i do elektryka. Uszkodziła się też elektronika na akumulatorze (podobno przez ten rozrusznik) elektryk zrobił widzę jakieś obejście tego ustrojstwa (chyba zabezpieczenie przed rozładowaniem) i auto pali żwawo.
Dobre wyjscie to oddzielny elektrozawor na wezu paliwowym w takim miejscu zeby nie bylo dostepu jak nie wiesz itp/duzo roboty zeby sie do niego dorwac/. Albo odcinaj: kompa,czujnik polozenia walu,lambda-choc nie zawsze skuteczna-zalezy od modelu auta,rozrusznik.Dobre wg mnie jest odciecie rozrusznika + dodatkowy elektrozawor paliwowy.Nie zaleja Ci silnika...
To jets kolor przewodu od pompy paliwowej czy rozrusznika? jeżeli od pompy to może wiesz jaki ma kolor przewod przy stacyjce załączający rozrusznik?
Cześć, ostatnio grzebałem coś sobie przy aucie i tak mnie zastanowiło, że na kablu + który idzie do rozrusznika i potem do alternatora, nie ma żadnych zabezpieczeń. Wiadomo, że tam jest duży pobór przy odpalaniu i ciężko by było zastosować bezpiecznik. Jednak dziwne, że ten kabel jest oryginalnie bez zabezpieczenia, co jeśli gdzieś się przetrze/odkręci...
Miał ktoś takie zabezpieczenie Standardowe zabezpieczenie w dawnych czasach :-) Może to wina rozrusznika, a nie zabezpieczenia?
IVECO EUROCARGO 100E15 1997 Podczas montażu akumulatorów zrobiłem krótkie spięcie kluczem do ramy, teraz nie działa rozrusznik, świece, kierunkowskazy. Reflektory świecą, dmuchawa, wycieraczki i awaryjne działają. Bezpieczniki wyglądają na dobre. Czy jest jeszcze jakieś zabezpieczenie?
Cytat z instrukcji obsługi Altistarta ATS48: Altistart 48 musi zostać dobrany w zależności od warunków pracy („normalne” lub „ciężkie”) oraz znamionowej mocy silnika. „Normalne” lub „ciężkie” warunki pracy określają graniczne wartości prądu i cykle pracy dla rodzajów pracy S1 i S4 silnika. Rodzaj pracy...
Witam, pacjent to land rover discovery 2,5tdi 97r, pompa elektroniczna (EDC), rano wsiadam przekręcam kluczy a tu nie odpala, pilot też nie działa, domyślam sieze alarm odcina rozrusznik, więc dałem bezpośrednie napięcie na cewkę rozrusznika, zaczął kręcić ale dalej nie odpala, myślę ze jest gdzieś jakieś zabezpieczenie, dodam że nie ma imma w kluczyku,...
Witam , po pierwszym IF musi być PRZYCISK ( nie Zapłon ) ,przy dłuższym przytrzymaniu na rozruszniku ,czasami po puszczeniu wyłącza rozrusznik razem z zapłonem ,sprawdzam działanie czujnika pompy. Pozdro P.S. Pompa działa !!!!!!!!!!!!!! Może jakieś zabezpieczenie przed wyłączeniem zapłonu wraz z rozrusznikiem , opisz proszę linie programu, bo większości...
Witam chciałbym w moim sharanie 110KM 1.9TDI założyć jakieś zabezpieczenie. Myślałem o rozruszniku (żeby po przekręceniu kluczyka "nie kręcił" dopiero po naciśnięciu schowanego włącznika odpalał) tylko nie wiem jaki kabel idzie od stacyjki do rozrusznika lub od stacyjki do któregoś z przekaźników w skrzynce i czy np po nie naciśnięciu włącznika i przekręceniu...
Pewnie najszybciej i najprościej, odłączyć rozrusznik dodatkowym przekaźnikiem i ukrytym wyłącznikiem. Nie powinno być błędów trzeba tylko pamiętać o włączeniu podczas użytkowania samochodu a rozłączeniu po wyjściu z auta (chociaż i to tez by zrobił automatycznie). Lub szukaj jakiegoś dodatkowego systemu dedykowanego do samochodu. Mariusz PS. chociaż...
Co polecasz odciąć analogowo w tym samochodzie? Nic W tym samochodzie zamontowałbym wyłącznie zabezpieczenie cyfrowe na magistrali CAN. Odcięcie "analogowe" to proszenie się o problemy i w moim przypadku - niepotrzebne telefony ... . Jeżeli koniecznie chcesz ciąć kable, to najbezpieczniej (ale nie najskuteczniej) sterowanie rozrusznikiem.
Żaden system antykradzieżowy nie może wyłączyć pracującego silnika. Dlatego jedynym zgodnym z prawem punktem odcięcia jest obwód rozrusznika. No właśnie - może być. A gdzie szukać przewodu do uruchamiania rozrusznika?
Napisz coś więcej o podzespołach, jaki masz regulator napięcia, tzn. ile wychodzi z niego przewodów? 3 żółte, czerwony, czarny/zielony? czy coś jeszcze?? ile wychodzi kabli z "silnika" i mniej więcej jakich kolorów?? Wiązkę od świateł też ruszałeś? czy tylko samą od zapłonu?? Masz zabezpieczenie w postaci tzw. zrywki?? I co oznacza, że przestał działać?...
Witam! Sprawdź jeszcze tulejkę oporową, w którą uderza zębnik. Tam znajduje się zabezpieczenie i kiedy tulejka pęknie, to wówczas ono się zakleszcza. Rozrusznik cały czas się wtedy kręci. Jeśli rozbierzesz rozrusznik, to od razu tego nie zauważysz. Dopiero po mechanicznym rozszerzeniu tulejki można zobaczyć pęknięcie.
Na początek sprawdź czy, po przekręceniu stacyjki, jest plus na bezpiecznikach (cztery obok siebie). Jeżeli nie będzie to sprawdź bezpiecznik przy przekaźniku rozrusznika. jeżeli wszystko będzie ok to... Ten przekaźnik (starting circuit cut off relay) o którym piszesz to jest "zabezpieczenie". musisz sprawdzić czujnik poziomu oleju- czyli czy dochodzi...
Myslalem i tylko jedna rzecz mi przychodzi na mysl: odciecie doplywu pradu inicjujacego wlaczenie rozrusznika(kabelek idacy do rozrusznika) albo kabelki przy stacyjce. Najlepiej zrobic jedno i drugie to bedzie pewniejsze zabezpieczenie.
Moc to moc i koniec. Za pracę silnika 3f zapłacisz tyle samo co za pracę silnika 1f o tej samej mocy no może prawie tyle samo bo 3f są mniejsze straty. Zalety 3f nad 1f spokojnie znajdziesz u nas na forum Wyobrażasz sobie przebicie 400v w samochodzie w którym siedzisz? Rozrusznik w chwili rozruchu pobiera kilkukrotnie większy prąd i pracuje prawie na...
Śruba 1 - spust brudów. Śruba 2 - regulacja ciśnienia wyjściowego, inaczej ,,czułości", inaczej napięcia sprężynki końcowego stopnie rozprężania gazu (ma to wpływ na wolne obroty, ale nie tylko) Śruba 3 - obejście do regulacji wolnych obrotów. Co do odpalania auta na tym parowniku to musisz mieć choć trochę odkręcone obejście (śrubka 3) i po włączeniu...
Marka: Toyota Model: Yaris II Chassis (płyta lub główne podzespoły): Inne (uwagi): Witam, potrzebuję schematu układu rozruchowego a dokładniej potrzebuję znaleźć czemu nie mam napięcia po przekręceniu kluczyka (na zapłon) na fioletowym przewodzie, który uruchamia rozrusznik. Auto przyjechało na rozrusznik o własnych siłach. Po wyjęciu rozrusznika, przejrzeniu,...
Nie ponieważ musiałbym rozebrać bakelit. Bawiłem się tym starym automatem i to wiąże się z rozlutowaniem styków aby go wg wyjąć i wtedy mamy podejście do bolca. Jest tam zabezpieczenie na pierścień. Ogólnie gra nie warta świeczki bo można więcej zepsuć niż zyskać. Dziękuję wszystkim za pomoc!
Z tego co piszesz to on tak nie działa , rozłącz kostkę i sprawdź zasilanie na rozrusznik czy jest w kostce potem sprawdź gdzie jest wyjście powinno być na pinie 4 , odłącz kostkę z alarmu i podaj na ostro napięcie na pin rozrusznik powinien kręcić . Nie powinno tam być mostka bo zabezpieczenie nie miało by sensu .
Rozrusznik wyjęty sprawdzony działa, przewody również ok, ale znajomy podpowiedział żeby zakręcić silnikiem kluczem, i tu jest problem silnik stoi dęba, czy jest w nim jakieś zabezpieczenie?
Witam, problemem okazało się zabezpieczenie zamontowane przez poprzedniego właściciela które odcinało masę.
Bo chciałbym ominąć kostke i zrobić zapłon na przycisk takie małe zabezpieczenie.
Jesteś kolego jak ten kot Brexit któremu otwiera się drzwi, a on dalej siedzi i miauczy :) Napisałem powyżej: "Po zwarciu przekaźnika k5 rozrusznik powinien ruszyć - nawet bez klucza w stacyjce. Prawdopodobnie jest dodatkowe zabezpieczenie na zabudowie" Kabel ze styku przekaźnika idzie w oryginale bezpośrednio na rozrusznik. Nie ma zbyt wiele do sprawdzenia....
zabezpieczenie rozrusznik rozrusznik zabezpieczenie rozrusznik zabezpieczenie rozrusznika
wzmacniacza audison skody superb wskaznik poziomu paliwa schemat
płyta indukcyjna amica synology ds220
Kalibracja wyważarki Hofmann Geodyna 6300 - instrukcja krok po kroku Demontaż wyświetlacza w skuterze Futuri3 - instrukcja krok po kroku