Magnesy przy których są blaszki nie są klejone.P
nie immo,raczej akumlator rozładowany lub sam rozrusznik
https://obrazki.elektroda.pl/9302529200_... Bezpiecznika nie ma, są 2 przekaźniki, jeden powiązany z czujnikiem pedału sprzęgła (nie we wszystkich samochodach), drugi sterowany z modułu komfortu, ale imo poległa kostka stacyjki
Szczera prawda.
Witam. Zamontowałem alarm w passacie i wszystko chodzi oprócz rozrusznika. ........................................... .................... Nie mam pomysłu, POMOCY. Sprawdź czy ze stacyjki wychodzi plus na rozrusznik, bodajże czarny z żółtym paskiem.... Fabryczny immo nie odcinał rozrusznika. Sprawdź też czy na automat rozrusznika dochodzi...
Wykręć rozrusznik, potem go rozbierz. Wes przekladnie i wsadz w tuleje w bloku. Sprawdzisz jak chodzi przekaldnia w bloku.
A czasami nie masz wywalonej tulejki w skrzyni ? Tą do której wchodzi przednia oś rozrusznika?
Zgrzewane.
Jakby złapało panewkę, to nie dało by się ruszyć wałem nawet o mm W którymś cylindrze jest ropa/olej i rozrusznik nie jest w stanie sprężyć cieczy, trzeba wykręcić świece żarowe i pokręcić wałem za pomocą klucza żeby silnik wypluł z siebie "co nieco", dopiero później można próbować kręcić rozrusznikiem
Sprawdz żarówką czy dochodzi napięcie na elektromagnes rozrusznika na jego cieńki przewód, jeśli tak to rozrusznik do naprawy.
Do sprawdzenia wieniec zębaty na kole zamachowym.
słychać takie "prrrr" i nie kręci Słaby akumulator może, albo coś z rozrusznikiem.
Spróbuj odkręcić delikatnie tą nakrętkę na ośce wybierak i sprawdź czy nic tam nie wyrobione. Jak nie to ustaw (oczywiście sprawdź luz w układzie) linki na nowo. przesunięciem dźwigni nie zepsułeś skrzyni.
no to masz wywalony albo bezpiecznik, albo jeden styk na stacyjce, zapewne prąd nie dochodzi tylko w pozycji stacyjki "rozrusznik"
Jak masz prąd na cewkę masy i plusy to rozrusznik do roboty.
Z tego co opisujesz wg mnie obroty przy rozruchu są za niskie. Wyczyściłbym połączenia przewodów dochodzących do rozrusznika (nie wykluczone, że będzie konieczna regeneracja rozrusznika).
Raczej łożyska w rozruszniku.
a na krótko rozrusznik kreci
Jeżeli czujniki, ustawienie rozrządu i wiązka ok to ogarnij jeszcze rozrusznik.
Przez dziure po rozruszniku
kontrolki zapalają. to jest tak jak by odcinało rozrusznik
Szukaj koło rozrusznika zgnilizny w wiązce.
Ok. Myślę że to pomoże ale i tak rozrusznik może być do naprawy. Tak jak pisałem wcześniej u kolegi też szukali , a okazało się że rozrusznik. Powodzenia.
Mechanizm wpada w rezonans. Trzeba wszystko umyć i posmarować.
Dla pewności sprawdź wiązka elektryczna w okolicy rozrusznika
Masz rację na czerwonym.
Witam Opis styków T- czujnik temperatury L- kontrolka świec 85-masa 86-+ po stacyjce 30-+z akumulatora 50-rozrusznik Pozdrawiam.
Tak to jest ten sam rozrusznik tylko niema podparcia w tulejce w skrzyni.
Wszystkie przewody założone dodatkowe nic nie pomogło został tylko rozrusznik
I cały problem w tych paru za małych obrotach rozrusznika :-)
Jakie ciśnienie na pompie tandemowej uzskujesz na rozruszniku?
(at)lukasz7232 Poszukaj w okolicy zakładu specjalizującego się w naprawach rozrusznika. Masz zwykłą awarię eksploatacyjną rozrusznika.
A który to jest bo ten od rozrusznika wymienilem
Skoro się grzeje w trakcie jazdy, to coś źle złożyłeś. Tak czy inaczej, szukaj drugiego rozrusznika.
Czy pojawia się jakikolwiek dym z wydechu podczas kręcenia rozrusznikiem?
Masz zabrudzony rozrusznik. Mam sprawdzony sposób .Na obudowie sprzęgła w górnej części jest zaślepka od ustawiania zapłonu , wlej tam z pół litra nafty kręcąc rozrusznikiem na wyjętych świecach zapłonowych potem po około pół godziny przepłucz wodą z węża lub lepiej szpryca , również kręcąc w tym czasie rozrusznikiem. Można powtórzyć , ale zawsze tak...
Sprawdź czy jest napięcie na elektrozaworze pompy paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem.
jesli zapłon nie jest za wczesny to sprawdz rozrusznik
Sprawdź wiązkę w okolicy rozrusznika
Dym z okolic bendiksa ,oznacza ,ze masz uszkodzony rozrusznik.
''+'' podłączyć do grubego przewodu przy rozrusznika Przy włączniku (styczniku) rozrusznika lub przy alternatorze, nie przy samym rozruszniku.
Złacze G przy body computerze pin11 to plus po stacyjce, pin1 to rozrusznik. Ale sprawdź to jeszcze.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
zespół sprzęgający,zwany tez zębnikiem lub bendixem. A bieżnie przekładni planetarnej kupisz już za 8 zł.
Pokaż foto tego rozrusznika.
Rozrusznik teraz kręci?
zdejmij kopułkę i sprawdź czy obraca palec rozdzielacza jak kręcisz rozrusznikiem jak obraca postawił bym na czujnik hala
Jakie macie rady? A umiałbyś sprawdzić i naprawić rozrusznik?
A czy auto odpala na tzw.pych? Bo jeżeli przekaznik nic nie zmieni w temacie a auto odpala na "za pych" to podejrzewam że kostka stacyjki jest uszkodzona i zanika + po stacji w momencie kręcenia rozrusznikiem.
Tak.Kostka stacyjki załącza trzy styki na 1. Sprawdz czy masz na[iecie na dmuchawie,oraz kierunkowskazy.
Jutro się nim zajmę dokładnie i dam znać o efektach lecz zastanawiam się czy tulejka jest też w bloku silnika a wnioskuję to po wyglądzie rozrusznika .
Nie wiem jaki to silnik ale do sprawdzenia/wymiany także czujnik wału. Jeśli aparat zapłonowy jest na wałku rozrządu to czy palec się obraca przy kręceniu rozrusznikiem ?
Wszystko zrobione. Rozsypał się automat rozrusznika :)
Czerwony z czarnym paskiem jest od zacisku W (obrotomierz), od wzbudzenia ma być niebieski. Ewentualnie czarny z niebieskim, jakbyś pomylił wtyczki przy rozruszniku, jest od światła cofania.
Wiązka elektryczna przy rozruszniku. Druga plastikowa opaska.
Zlokalizowalem kiedys podobna usterke - uszkodzony kabelek od alternatora. Przetarl sie w okolicach rozrusznika.
Albo rób na oryginalnych częściach tzn czujnik wałka albo szukaj zieleniny w wiązce koło rozrusznika.
Podać napięcie bezpośrednio na rozrusznik i będzie wiadomo czy kostka stacyjki do wymiany czy rozrusznik.
To przewietrzenie mogło być zbiegiem okoliczności. Przede wszystkim sprawdź (podczas kolejnego napadu) czy stacyjka podaje napięcie podczas rozruchu na elektromagnes. Jeżeli tak to trzeba przyjrzeć się rozrusznikowi. To na początek.
W tym układzie napięcie brane jest z obrodu wzbudania rozrusznika. Wyłącznik termiczno czsowy jest po stronie masy. Napięcie + na wtryskiwaczu masz tylko wtedy gdy kręcisz rozrusznikiem.
Poprawić połączenia masowe silnika, akumulatora i karoserii. Pomierzyć później spadki napięć w momencie rozruchu. Sprawdzić prędkość obrotową rozrusznika.
Kolego, ten problem w tym modelu jest tak powszechny że nie musisz nowego tematu zakładać. Odpytaj na błędy, sprawdź stacyjkę i ryglowanie.
Jeśli słychać jakieś "klikanie" rozrusznika a nie kręci to do wymiany zębatka rozrusznika...
jeżeli to b4 to pompa paliwa powinna być na żółto-czerwonym lub żółto-niebieskim w progu,w b5 jest na żółto-zielonym,możesz też ciąć bez problemu czarny plus po stacyjce w obydwu modelach,rozrusznik masz na czarno-czerwonym.
Stacyjka ok , zasuwa ok , rozrusznik na krótko kreci . Komputer silnika wywala błąd P3052 oraz P3088 . Gdzie mogę znaleźć przekaźnik rozrusznika ??
Masz uszkodzoną wiązkę elektryczną w okolicy rozrusznika. Tam gdzie wiązka jest zamontowana do silnika.
Dzięki za pomoc powiedz mi tylko czy muszę wyjmować cały rozrusznik
Ukruszony niebieski kabel w czarnej otulince w złączce koło rozrusznika.
Pompy VP nie wymagały pomp w baku. Tyle że nieraz były montowane pompy niskiego ciśnienia tak że podawały paliwo do filtra a stamtąd pompa VP pobierała sobie sama . Jak zrobisz bak wyżej pompy to wystarczy. Jak będzie niżej to mogą być problemy ze szczelnością a co za tym idzie pompa będzie sobie musiała zassać paliwo i napełnić przewody co trwa i hehłasz...
Sprawdź styki, może są zabrudzone i gdzieś nie łączy.
w mieście co chwilka opala się samochód gasi. Napisz to po ludzku. Poza tym czy po przekręceniu kluczyka zapalają się kontrolki ( w tym ta od alternatora).Jeśli tak to czy kręci rozrusznik.?
Do sprawdzenia: świece i czy prąd do nich dochodzi akumulator rozrusznik połączenia mas i prądów do silnika.
Robił to specjalistyczny warsztat, sprawdzę jeszcze, a co myślisz o tym rozruszniku?
ewentualnie rozrusznik
Nikt w tym aucie nie grzebał więc mało prawdopodobne, żeby coś było namieszane. Oznaczenia przekaźników są takie jak podałem wyżej. Dodano po 23 Tak, zakręcił rozrusznik
Też czytałem o rozruszniku i nawet miałem wymieniać, ale zniechecił mnie mechanik. Mówił że mój kreci bardzo dobrze. Jaki numer tego rozrusznika zamówiłeś?, to jest ten z 11trybami? Daj koniecznie znać jakie efekty po wymianie rozrusznika.
Napiszę jeszcze raz - nie ma sterownik prądu- to nie będzie z nim komunikacji. Zasilania posprawdzaj.
Długo masz tego passata,może masz dołożone dodatkowe zabezpieczenie które się uaktywniło po załączeniu nowego aku.Immo w tym roczniku i modelu nie blokuje rozrusznika.
tzn ktore kable przy rozruszniku?
A sprawdziłeś czy nie ginie z niego prąd podczas kręcenia? Kostki stacyjki padaĺy w ten sposób, zwykle teź na rozruszniku gasĺy kontrolki oleju i ładowania.
Dzięki za pomoc koledzy. A kontrolkę można wymienić i to bez żadnych problemów. Kontrolka była dobra tylko się rozłączyła kostka nad rozrusznikiem.
Silnik ze wtryskiem wielopunktowym. Problem powstał po remoncie głowicy. Iskra jest... Na początku przewód podłączony był bezpośrednio do listwy ale tyle paliwa dawało ze zalewało od razu cylinder. Po zamianie przewodów zasilający z powrotnym silnik jako tako na wolnych chodził ale trzeba było nakręcić się rozrusznikiem.
Może masz zamontowany alarm z przekaźnikiem który odcina rozrusznik i ten przekaźnik padł.
Po włączeniu zapłonu świecą się jakieś kontrolki i gasną po włączeniu rozrusznika czy w ogóle nic się nie zaświeca?
słaby akumulator,wytyrany rozrusznik.
Ciśnienie by mu zaświeciło W tych nowych szajswagenach to już nie jest do końca takie oczywiste. Jak nie przekroczy wartości podanej w adaptacjach, to wcale tak chętnie nie świeci jak silnik pracuje. A napędy pompy olejowej w 2,0TDI padały ... Sprawdź smarowanie jak kolega sugeruje. Wał się kręci, jak kręcisz rozrusznikiem?
Poszukaj koło rozrusznika
witam dopiero teraz wziolem sie za tego paska wykasowalem wszystkie bledy ale jest problem bo syrena w alarmie wyje po przekreceniu kluczyka i jak daje na rozrusznik to jest cisza , czy ten alarm odcina rozrusznik czy co innego czy jak polacze sie z modulem komfort to zdiagnozuje rowniez alarm , ze stacyjki idzie zasilanie na rozrusznik i po drodze...
Z forum Passata - http://forum.vw-passat.pl/showthread.php...
Lepiej szybko sprawdź szczotki rozrusznika żeby ci nie popsuły wirnika Wymień te szczotki a najlepiej cały szczotkotrzymacz lub baw się dalej w szukanie to wymienisz rozrusznik.
Błąd 18062 zarejestrowane kody usterek w panelu wskaźników , miał ktoś taki problem ? Dodam że po przekręceniu kluczyka nie za każdym razem zapalają się kontrolki mimo tego rozrusznik kreci
rafkos potrzebujesz ślusarza żeby ci tą stacyjkę naprawił ,a nie nowej kostki.Ja robię je bardzo często choć nim nie jestem ,problem jest w tym że jest zamały skok na rozrusznik:!:
Możliwe że zamek w bagażniku jest zamarznięty Nie jest. Nigdy nie używany zablokowała korozja. Zdejmij osłonę klamki po stronie pasażera, pod nią powinien być zamek. A jeśli go tam nie będzie - mały akumulatorek żelowy, z długimi przewodami - można próbować zasilić przez rozrusznik - jest najniżej, albo gniazdo haka.
W trakcie przekręcenia na zapłon czy na start (włączenia rozrusznika)?
Witam jakie mają być numery rozrusznika VW Passat 1.6TD rok1989r. numer silnika RA i czy można zastosować rozrzusznik z innego VW np. Golf. Jntersują mnie konkretne numery rozruszników gdyż muszę zakupić taki rozrusznik na giełdzie. Bardzo dziękuję i pozdrawiam. Nie piszemy tematów z Caps Lock'iem - regulamin 10.9.
nie ma pompki w zbiorniku,,odkręć przewód od wtryskiwacza i zakręć rozrusznikiem
I ja miałem Vectrę - tam ciśnienie na przewodzie paliwowym było takie, że trudno było zatkać go palcem. Ale czujnika - manometru nic nie zastąpi. Myślę że ważne było by zmierzenie chwilowego ciśnienia w czasie gdy kręci rozrusznik.
Sprawdź akumulator i rozrusznik(szczególnie tulejki).
A rozrusznik to nie przypadkiem chińczyk?
Czujnik temperatury Pompa paliwa cewki/świece to tak na początek /akumulator/rozrusznik są w dobrym stanie
webasto passacie bluetooth passacie nawigacja passacie
pojemność skrzynia głośnik odblokować karte ustawienie trasy
kettler sterownik mikrokomputer cobra1
Opel Astra 1.6d 2015 - Utrata mocy po przyspieszeniu Kod P0115 - Napięcie na wtyczce czujnika ECT