A ja myslę, że ma rozrusznik D6RA i kończą się szczotki.
Tutaj przykładowy schemat. Byc może to sterowanie /info z/do ECM. Bo do rozrusznika nie idzie żaden dodatkowy kabel.
Witam moim zdaniem gdzieś przypadkiem urwałeś przewód sterowania rozrusznikiem (ten cienki)
Przekaźnik rozrusznika jest sprawny (słychać jak tyka) Masz przekaźnik dający prąd na elektromagnes rozrusznika ? To go podmień, wcześniej sprawdziwszy to co napisał kolega powyżej. Przekaźnik ma nóżki opisane 87, 30, 85 i 86 ? 86 i 85 to sterowanie, zasilanie cewki przekaźnika w plus i minus/masę, tyka - znaczy działa. 30 może być plusem zasilania,...
Jeżeli sam rozrusznik i stacyjkę masz sprawną a rozrusznik nie kręci to problem pewnie w selektrorze. Sterowanie rozrusznikiem idzie przez selektor coby rozruch był nożliwy tylko na P i N. Sprawdź rozrusznik podłaczając na krótko.
w astrze bez robienia doktoratu możesz zblokować pompę paliwa ,zapłon,rozruch a ten zawór to faktycznie trochę szukanie sobie kosztów bez potrzeby i bez gwarancji wiekszego bezpieczeństwa,rozumiem,gdybys miał merca 124d gdzie można zblokować tylko rozrusznik.....
To nie żuk z 1970r, zegary po can'ie to gdzie te żarówki, alternator chyba też sterowany z ecu. Szukaj innego sposobu.
Dobrze ,teraz wiesz że jest problem ze sterowaniem przekaźnikiem albo jego masą. Sterowanie idzie (+) z Komputera silnika. A więc słaba masa, brak sterowania z ECM, zgnity kabel między przekaźnikiem a ECM brak zezwolenia na start z ECM, stacyjka. Mogę ci podrzucić schemat podglądowy jak chcesz.
Co jest między cewką a modułem? Ze sterownika idzie na moduł a z modułu na cewkę Między pin 2 i 4 wtyki od modułu podłącz LEDa i przy kręceniu rozrusznikiem ma mrugać (będzie wiadomo czy jest sterowanie na moduł)
Dzięki, o to chodziło... W ofercie Boscha są pasujące zamienniki 3 przewodowe więc nie ma problemu... 20W na wciąż jakoś przeboleje, tylko skąd najlepiej brać sygnał pracującego silnika?? Cewka ? Rozrusznik ? Jaki przewód auto to Opel Astra classic?
W tym aucie jest sprężarka sterowana zaworem, czyli tzw. bezsprzęgłowa. W przypadku zatarcia sprężarki dochodzi w niej do zerwania sprzęgła na kole pasowym (koło wtedy się obraca luźno i nie napędza sprężarki). Co do przewodu "plusowego" to najlepiej poprowadzić dwa oddzielne przewody - jeden dłuższy - z alternatora do akumulatora i drugi krótszy -...
1,9 DTH 2006rok Napięcie nie idzie tylko na 2 piny sterownika czerwono-niebieskie, nie wychodzi ze skrzynki bezpieczników pod maską. Ustaliłem że przekaźnik nr 13(sterowanie silnika) nie ma sterowania, masa która powinna go za sterować nie dochodzi.
Witam, dzieki za odpowiedz i schemacik juz sobie poradzilem. A Skad masz takie ładne schematy? Jakis program? U mnie bylo brak sterowania na ten przekaznik, sterowanie (masa) wystawia sterownik silnika nie pamietam juz ktory pin i byl przegnity w polowie drogi. Pozdrawiam
Masz schemat sterowania do tego silnika
Witajcie. Rozmawiałem z poprzednim właścicielem (pierwszym) mojej Astry. Mówi, że dał mi wszystko co dostał z samochodem. Co rozumiecie pod pojęciem "karty" ? Może ja to mam tylko nie wiem czego naprawdę szukam. Po przeczytaniu Waszych sugestii myślę, że dla mnie będzie w tej chwili najprościej: 1. Zdemontować istniejący odbiornik pilota i zamontować...
Wszystko sprawne a nie działa = coś przeoczyłeś. Na początek sterowanie rozrusznika daj bezpośrednio z akumulatora i zobacz czy zakręci. Dodano po 1 Jak słychać tylko stuknięcie to prądowe przewody do sprawdzenia i masa na silnik, jeśli to jest ok, sterowanie z akumulatora i dalej tylko stuka, to pewnie styki w automacie się skończyły.
Czyli po zapłonie za krótko steruje pompą. Powinno po zapłonie pracować około 5 sekund.
wymieniałeś tyle rzeczy - dlaczego? Nie było iskry i paliw? Czy po prostu wymieniałeś sobie tak ot.. z nudów? Czego mu brakuje, iskry, paliwa, czy sterowania wtryskiwaczem?
Błażej. Sam piszesz że sterowanie odbywa się napięciowo. To jak ma to być zwykły przekażnik np. 541 (30 A sterowanie 100mA podaję zgłowy). Jeśli pytający błądzący chce zamontować inny włącznik rozrusznika to tworzy samochód którym tylko on będzie umiał jechać, więc po co jeszcze jakieś zabezpieczenia?
Sprawdzić jakie jest napięcie na sterowaniu rozrusznika na zasilaniu rozrusznika i czy masa samego silnika nie przegniła. Dać na próbę kawałek kabla do ujemnej klemy i do bloku, jak zagada to jest trop. Poczyścić dokładnie wszystkie oczka i konektor sterowania elektromagnesu ( włącznika ).
Nie załącza mi się przekaźnik główny silnika, nie ma sterowania wtryskami, nie oddzywa się rozrusznik, więc najlepiej jakbym miał cały schemat wiązki silnika od ECU do wszystkich komponentów.
bzdura, na tym forum coś się im pomieszało. Jak można uruchomić rozrusznik sterowany bezposrednio z kostki stacyjki, nie wspomnę o 12V po zapłonie. Ale ciekawostka inna, w astrach H, vectrach C i zafirach B, mozna poprzez podpięcie sie do szyny CAN i nakazanie poprzez rozkazy wykonać odpowiednie czynności np. odpalenie auta itp.
Z tego co wiem, to wtryskiwacze sterowane są przez "podawanie masy", a więc po włączeniu zapłonu na wtryskiwacze podane jest pełne napięcie. W trakcie kręcenia rozrusznikiem i w czasie pracy silnika, napięcie na wtryskiwaczach może się nieznacznie zmityeniać (spadać) w momencie gdy wtryskiwacz jest otwarty (gdy po podaniu na niego masy, płynie przez...
Zachowanie podobne do zablokowanego immo, ale to powinno wyjść w błędach. Paliłeś go z wypiętym czujnikem wałka, czy łapie błędy przy kręceniu rozrusznikiem. Silnik pracuje na 'sztucznym dokarmianiu" w dolot?
Jeśli w czasie kręcenia rozrusznika, załącza się pompa paliwa (a nie tylko na chwilę po włączeniu zapłonu) to masz uszkodzony moduł zapłonowy, brak jego zasilania i sterowania. Sterowanie pin 4 (z pinu D4 ECU) , masa pin 2, zasilanie po stacyjce pin 3, wyjście na cewkę pin 1.
W dieslu, zwłaszcza starszej generacji, prąd przy rozruchu potrzebny jest przedewszystkim do podgrzania świecami żarowymi i kręcenia rozrusznikiem . Skoro świece są sprawne ( piszesz, że wimieniłeś a komputer nie wykazał błędów w tym obwodzie) , a rozrusznik kręci ( piszesz, że długo kręci) , to moim zdaniem daj spobie spokój z tym akumulatorem i mierzeniem...
maasy pompa i filtr nowy To czy będzie tam impuls sterujący (masa) nie zależy od tego czy jest tam paliwo , filtr , czy pompa . Impuls pojawia się w trakcie obrotów wału . Jeśli masz uszkodzony czujnik wału sygnału nie będzie . Jeśli auto ma immo ,to niesprawność tego systemu również spowoduje brak sygnału i sterowania wtryskiem . Zacznij od odczytania...
raczej codzi o to żeby światła były jak starych fiatach czy polonezie albo maluchu czyli można włączyć pozycyjne (pierwszy stopień wyłącznika) a na drugim stopniu wszystkie światła zgasną bez włączonego zapłonu niestety w oplu ciężko jest to zrobić (dość skomplikowany układ) można natomiast podłączyć 2 przekaźniki równolegle z wyłącznikiem a sterowanie...
Witam. Potrzebuję pomocy. W mojej Astrze II silnik X20DTL przy zimnym silniku nie grzeją się świece żarowe i nie mogę uruchomi silnika. Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem dopiero odpala. Wymieniłem przekażnik grzania świec, moduł sterowania grzaniem swiec oraz czujnik temperatury cieczy i nadal mam ten sam problem. Jak silnik jest ciepły problem znika....
Pompa paliwa i tak cały czas pracuje z tym że paliwo krąży w obiegu. Jak wtryskiwacz nie otworzy to paliwa nie poda. Po włączeniu zapłonu pompa powinna się załączyć na cykl obiegowy: nie wiem ile to jest w twoim aucie, obstawiam że 3-5 sek i się wyłącza. Załącza się dopiero jak silnik zastartuje. Jeżeli jednak po załączeniu zapłonu (a przed rozpoczęciem...
Póki co sprawdziłem, że czasem pompa nie pracuje, mimo że rozrusznik kręci. I to chyba jest przyczyna a nie słaba pompa czy brudny filtr. Planuję więc przerobić sterowanie pompy "na stałe" bo i tak chodzi na okrągło po przełączeniu na gaz; to czemu ma się wyłączać przy paleniu na benzynie.
Też nad tym myślałem troche ale zrobiłem w inny sposób:po przekręceniu kluczyka (rozruch) napięcie idące na cewke rozrusznika pojawia sie na przekazniku (sterowanie ) załącza pompe,po puszczeniu klucza kiedy silnik zacznie pracować i zgaśnie ciśnienie oleju na drugim przekazniku (podwujnym) znika masa wtedy włącza drugi styk pod który podpięta jest...
Rozrusznikiem steruje przekaźnik w BCM jeżeli jego słyszysz to z BCM sygnał jest. Zasilanie do BCM to taki gruby przewód od aku. Sprawdź czy na krótko uruchomi się cewka. Padało jak robiłeś?? A i czy zamknięty miałeś BCM pokrywą to tak dla przestrogi dla innych. Elektronika jest tuż pod pokrywą i bezpiecznikami
Zapomniałam napisać o błędach,jest tylko jeden błąd P1113,ale on nie ma wpływu na tą usterke.Immo nie trzyma bo rozrusznik kręci i nie geneuje błędów a po wyjęciu elektroniki z kluczyka jest cisza i błędy immo.Tak myślałem o tej synchronizacji ale czy nie powinien być błąd?,a czy po wypięciu czujnika wałka rozrządu nie powinien zapalić.Jeszcze co dziwnego...
Witam Od jakiegoś czasu mam problem z moją astrą a mianowicie przy odpalaniu rozrusznik obróci raz i wyskakują mi takie błędy: P0201- usterka cylindra 1 P0202-usterka cylindra 2 P0203- usterka cylindra 3 P0204- usterka cylindra 4 P2030-za niskie napięcie obwodu pierwszej pompy paliwowej P0650(70) Komunikacja IPC poza wymaganym zakresem P1550(5A) elektroniczne...
Sterownik jest po prawej, po lewej skrzynka bezpieczników. Iskra jest? Paliwo podaje? iskre masz paliwo podaje sprawdz impuls wtryskiwacza mozesz to sprawdzac odpinając wtryskiwacz i podłączając odpowiednio diode swiecącą z rezystorem abyś mogł podłaczyc pod 12V np dioda z alarmów jest z rezystorami podłącz diode i zakrec rozrusznikiem i patrz czy...
Sygnał obrotów dobrze wzięty ze sterowania cewką (na jednym z czterech)....z 15ką sprawdzę... Zastanawiam się na źródłem zakłócenia, nawet ekranowałem wtryskiwacze które są blisko ecu hybrydy .... Jak nic nie znajdę to albo bez gazu albo wymiana instalacji...
im wiecej obwodów odłaczysz tym wiecej czau zejdzie na to zeby to ominac jałatwiej zamontowaz zawur odcinajacy palowo do pompy i jescze z jede obwud tesz zrobic w razie jak by ktos chciał odpalic go z butelki czyli odciac rozrusznik albo sterowanie pomy ale tu jusz trzeba uwazac zeby nie nabroic w sumie zadne zabezpieczenie elektronicz nie daje gwaranci...
Witam panów, Od niedawna jestem posiadaczem Astry H benzyna 1,6 twinport . Szybko okazało się że ma problem i to trudny do zdiagnozowania dla mechanika. Wygląda to mniej więcej tak że auto potrafi przejechać nawet 300 km i nic natomiast gdy po jeździe postoi powiedzmy z godzinę i ruszę ponownie potrafi zgasnąć w trakcie jazdy. Zauważyłem że dzieje się...
Gdyby nie zaciągnięty ręczny to na samym rozruszniku można przejechać dużo więcej niż 6m... pewnie ten immobilizer dokładany to było jakieś odcięcie rozrusznika właśnie tylko albo wybitny fachura to zakładał, albo produkt był made in china i się zwarcie zrobiło między zasilaniem owego immobilizera a przewodem sterującym elektromagnetyczny włącznik rozrusznika.
Odkrec ta czarna puszke nad monowtryskiem i niech "umyslny" kreci rozrusznikiem. Zobacz czy sika paliwkiem. Pewnie nie sika.. Zakladajac ze pompa pompuje dobre cisnienie pewnie nie ma sterowania wtryskiwaczem. Sprawdz podlaczajac rownolegle do niego LEDa / zaroweczke / oscyloskop / miernik wskazowkowy ;) Nie ma sterowania ? Pewnie problem w przekazniku...
Witam. Mam pewien problem. Silnik 1.7 DTI Y17DT. Auto po nocy odpaliło normalnie, wyjechałem z garażu zgasiłem postało pół godziny i zapaliła na jakieś 10 sekund i zgasła. Auto kręci, nawet nie kopci. Nie dostaję paliwa. Po podłączeniu pod komputer błędy jakie pokazuje to: P0216-04 Obwód kontrolujący sterowanie wtryskiwacza. P1631-04 Moduł sterujący...
Po pierwsze - czy są błędy i Sprawdzenie bezpieczników. Następnie. Za brak iskry i zasilania na pompie może odpowiadać: - immo - sprawdź czy nie ma błędu "immobiliser-błędny kod immobilisera" i czy kość jest w kluczyku - czujnik wału korbowego - na techu podczas kręcenia rozrusznikiem należy zobaczyć wartość jaką pokazuje (wyświetlanie danych - prędkość...
Witam, od jakiegoś czasu miałem problem z odpaleniem na zimnym. sprawdziłem pompę, świece, ładowanie (14,25V bez obciążenia), upływ prądu na postoju praktycznie zerowy, wszystko było ok wiec postawiłem na akumulator. kupiłem wiec areometr i faktycznie okazało się ze gęstość cieczy jest za mała a w efekcie po jakimś czasie akumulator już praktycznie...
W tym systemie wystarczy że którykolwiek z elementów składowych immo zgubi kontakt i nie odpalisz auta. Jak narazie nie ma chyba metody wywalenia immo - tym bardziej że siedzi ono w : ecm, uec, rec, cim, ipc. Rozrusznikiem steruje uec po otrzymaniu zezwolenia z cim tak więc nie ma co obserwować przygasania lampek. Poczytaj testerem / podjedź na diagnostykę...
spróbuj zamiast na P to na N w automatach często zagniwają "inhibitor switche" - takie przełączniki wielopozycyjne na skrzyni tam gdzie jest dźwignia linki wybieraka biegów (pod tą dźwignią) - ten przełącznik mówi komputerowi skrzyni jaka jest pozycja wybieraka, ale też są tam styki w szeregu sterowania rozrusznikiem na pozycjach P i N. Najlepiej to...
Po pierwsze. Objaw dziwny. Może alarm podaje szczątkową masę na przewody sterowania centralnym zamkiem. Spróbuj dołożyć dwa przekaźniki (wiem, co piszę !) i nimi podać masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony w instalacji centralnego zamka. Po drugie. Tym przekaźnikiem możesz odciąć co chcesz. Pompa, rozrusznik, zapłon...
Wtrysk jest full-group więc wszystkie wtryskiwacze są połączone równolegle. Wtryskiwacze są sterowane krótkimi impulsami, przy wyłączonym silniku obwód jest otwarty, więc napięcie koło 0V. Odłącz emulator wtrysków od LPG i powinno "się naprawić". Odłączyłem emulator wtryskiwaczy ale nie pomogło. Zmieniło się tylko tyle, że podczas kręcenia rozrusznikiem...
Witam zainteresowanych i znających się na temacie. Mam problem z astrą h. Nic złego się z nią nie działo aż nagle rzuciła palenie tzn. po przekręceniu kluczyka świeci się kontrolka autka z kluczem i ABS/trakcji. Bezpieczniki przekażniki są sprawne-wszystkie wyjmowane i sprawdzane osobno pod małym obciążeniem. Wypedałowanie nie wykazuje jakichkolwiek...
Witam ponownie Gazownik stwierdził, że ta instalacja LPG nie ma odcięcia pompy paliwa Sprawdziłem, że sygnał jednak dochodzi na przekaźnik, ale dopiero 1 sekundę od rozpoczęcia kręcenia rozrusznikiem. Czy tak powinno być? Auto w takim układzie nie odpala, natomiast jeśli zewrze się sygnał pompy na kilka sekund PRZED włączeniem zapłonu, auto odpala i...
Niestety nie mogę zamknąć tematu, już raz zamknąłem to użytkownik złożył reklamację u administratora, po prostu mam stracha że mnie admin znów ochrzani. Wczoraj zablokowałem temat, gdzie gostek nie radził sobie z rozrusznikiem w partnerze, pisał że nie wie czy elektromagnes jest sterowany masą czy plusem, i -usiądź- chciał schemat aby po kolorach kabli...
Witam Auto podczas jazdy zgasło i teraz nie daje sie uruchomić. Rozrusznik kręci. Po poluzowaniu nakrętki na wężyku wychodzącym z pompy w stronę wtryskiwacza i kręceniu rozrusznikiem - paliwo nie leci, czyli pompa nie daje paliwa (auto zatankowane do pełna, paliwo w filtrze paliwa jest). Z tego co wyczytałem w książce, na pompie jest elektrozawór, który...
Zacząłem podejrzewać przepustnice i pedał gazu bo nie reagował gdy go wciskałem nie można było dodać gazu, potem padło na komputer ponieważ sterował jak chciał bo przy odpalaniu rozrusznik przerywał albo nie działał wcale i pukał tylko przekaźnik nie może było się połączyć z silnikiem przez komputer co jeszcze mogę z tym wszystkim zrobić nie wiem wieżę...
Akumulator naładowany. 1. Czujnik położenia wału korbowego, j.w. - opór cewki 500 ohm 2. Odnośnie pompy paliwa - j.w. pisał Damdam, pompa po zakręceniu rozrusznikiem daje na wtryskiwaczu mgłę, że można wróbla wykąpać. Stąd wniosek, że czujnik położenia w.k. sprawny oraz pompa paliwa i jej obwody sterowania również (?). 3. Cewka wymontowana - pomierzony...
Tak się składa, że w połowie marca miałem podobny problem. Jednego dnia jechałem autem, na drugi dzień nie mogłem zupełnie odpalić na benzynie. Po wielu dyskusjach i poradach począwszy od czujników, poprzez zepsutą pompę paliwa na braku kompresji skończywszy okazało się, że brakuje styku między wtyczką a gniazdem na dekielku od pompy paliwa. Wystarczyło...
Aha, czy można uruchomić auto mniejszym akumulatorem? Chodzi o to, że: - ja posiadam akumulator 12V 74AH 690A (marki auta nie muszę przypominać) - znajomy posiada akumulator 12V 45AH 360A ( auto Opel Astra 2000 r. benzyna) Chciałbym za pomocą kabli podłączyć jego akumulator do mojego auta i sprawdzić czy go uruchomię. Problem tylko tkwi w tym czy mogę...
Witam wszystkich Mam problemy z odpaleniem Astry G Z16SE. A więc zacznijmy od początku. Auto od jakiegoś czasu zaczęło być coraz słabsze, co starałem się wytłumaczyć wiekiem auta. Aż ostatnio zaczęło gasnąć na wolnych i ciężko chciało się odpalało. Dojechałem do garażu i już nie ruszyło. Po długiej diagnostyce okazało się, że został ścięty klin na kole...
Hmm, ośmieliłbym się polemizować ;) Dmuchawa zasilana jest czarnym przewodem 4mm2 który idzie z bezpiecznika F14 (30A). Ten bezpiecznik zasilany jest: - z obwodu 15A (to A nie oznacza amperów ;) ) w wersji bez klimy - z przekaźnika a dalej z linii 30 w wersji z klimą Przekaźnik sterowany z 15A 15A charakteruzuje się tym, że zasilane jest tylko wtedy...
Coś czuje, że gdzieś wyczytałeś że musisz wyeliminować problem LPG przy nierównej pracy silnika tylko pytanie niezgrabnie zadałeś. Możesz zakręcić butle LPG, Możesz włożyć w odpowiednie piny złącza od sterownika LPG zworki, tylko przy tym możesz popełnić wiele błędów - łatwo coś zepsuć Nie wiem co to za auto, ale często jak masz odłączone cewki to...
ArturAVS, milejow: nie tylko w Vektrze A i B ale i w Astrze F, G, Zafirze A, Corsie B (nie wiem czy A była w automacie) jest dokładnie tak samo - tamtędy idzie zarówno rozrusznik jak i wsteczny (w Kadecie D, E jest skrzynia TH125C która niema żadnej elektryki ani elektroniki, zresztą to ta sama skrzynia co w TransSporcie/Luminie ) Derex: wg mnie robisz...
Zamierzam założyć sobie alarm do Asterki (benzyna 1.6). Alarm bedzie sterował również orginalnym centralnym zamkiem. Alarm bedzie przerywał zasilanie rozrusznika i jeszcze jakis obwod np pompe paliwa. Dodatkowo bede montował zabezpieczenie "reczne" na jakis obwod. Mam pytanie: 1. Czy przerwy w przewodach robić w kabinie samochodu czy ciągnąć przewody...
Witam Opiszę objawy: - auto czasem odpala a czasem rozrusznik kręci i nic, - Jak zapali to po 1-3min obroty zaczynają falować między 300-1000 i gaśnie - max obroty do 3000 kody błędów: P0560 napięcie w systemie, niskie wejście stałe P0500 prędkość pojazdu sygnał nieprawidłowy, P380 obwód sterowania świecami żarowymi , nieciągłe U2405 CAN brak komunikacji...
Jako nowy, dzisiaj zarejestrowany użytkownik tego forum, witam się. Znalazłem ten post przez ogólna wyszukiwarkę i chcę sie podczepić, bo mam dosyć podobny problem. A chodzi o Astrę II silnik 1,6 osiem zaworów, zamontowany gaz od 3 lat.. Od ok. trzech tygodni na benzynie silnik coraz bardziej tracił moc, zaczynał szarpać, dławić sie przy wcisnięciu...
Witam mam problem jak w temacie ,wymieniłem przewody wn ,cewkę,moduł zapłonowy,sterownik silnika,czujnik położenia wału,sprawdziłem rozrząd, masy, sterowanie cewką, po przekręceniu kluczyka pojawia się pojedyńcza iskra , gdy kręcę rozrusznikiem mam iskrę na cyl. 1-3 , wyłączam stacyjkę kręcę i po chwili iskra jest na cyl 2-4 i tak w kółko to samo ,...
Witam.Od dwóch dni coś dziwnego dzieje się z moim autkiem (Opel Astra II silnik 1,6 8V).Samochód nie chce odpalić po nocy (podkreślam tylko po nocy).Po raz pierwszy stało sie to po dłuższej trasie (ok 500 km.),samochód stał na dworze,rano nie chciał zapalić.Rozrusznik w porządku akumulator też.Próbowałem go na popych (czego według majstra nie powinienem...
Witam wszystkich. Mam od niedawna Astrę II '98 2.0DI 16V na łańcuszku rozrządu, wszystko chodzi elegancko do chwili gdy temperatura spadnie poniżej zera. Mianowicie samochód nie odpala. (na mrozie stał od 2 do 9 rano bo późno w nocy wróciłem, więc raczej krótko) Miał wymienione wszystkie filtry, oleje silnika i skrzyni biegów a ostatnio też wszystkie...
Można by temat zamknąć - jak tam pan administrator uważa. Korzystając z chwili wolnej, nadsyłam co było przyczyną i gdzie, Na przewodach od skrzynki rozdzielczej do sterownika na wysokości lewej strony akumulatora sprytnie i dobrze zaizolowanej siedział taki wirus jak na zdjęciu.Ewidentnie nakłuwane przewody w poszukiwaniu wczorajszego dnia... woda...
Niektóre posty fahofca zarzucają mi niewiedzę w kwestii akumulatorów kwasowych i są kolejną próbą okazania mi niedouczonej wyższości. Kilka, kilkanaście minut nawet. Tak Panie moderatorze Forma wypowiedzi jest wprawdzie nie do przyjęcia i na odpowiedź nie zasługuje, ale odpowiem na zarzut, gdyż temat mogą czytać ludzie szukający wiedzy, a nie komentarzy...
Nie, nie możesz. Bo widząc jak się do tego zabierasz, to albo resztę żywej elektroniki, albo i całe auto puścisz z dymem. Przestań grzebać w cewce, odepnij wtyczkę ze wzmacniacza - na pinie nr.3 powinno być 12V, na pinie nr. 2 masa, 12V powinno być również na zacisku "16" cewki zapłonowej. na 1 pinie powinny pojawiać się impulsy masy sterujące cewką,...
Witam , potrzebuje pomocy w diagnoznie problemu . Jak w tytule , astra h 1.7 cdti 80km z17dtl na wtryskiwaczach Boscha , bez DPF-u i bez dwu-masy. Auto odpala wzorowo , zimny lub cieply od strzala max 1-2 s krecenia rozrusznikiem , praca silnika jest wzorowa na zimnym i na cieplym , silnik nie bierze oleju lub cieczy chlodzacej , przyspiesza prawidlowo...
Witam Posiadam Astrę II z fabrycznym centralnym zamkiem na pilota w kluczyku, więc chciałem dołączyć alarm do tego pilota. Widząc inne posty wybór pewnie zostanie przez Was mocno skrytykowany gdyż zakupiłem alarm NOXON PORTMAN KEY AM308 (wiem że dla tego rozwiązania polecacie SEO Perfect, ale już kupiłem taki i będę próbował podłączyć właśnie ten i...
Pomysł z rozrusznikiem - zapomnij będzie wiecznie problem, za duże prądy i za długi czas pracy, poza tym samo ułożyskowanie wirnika rozrusznika nie nadaje się do takiej pracy. Ale mam inną propozycję, sądzę że wartą rozważenia - powrót do napędu hydraulicznego i zastosowanie elektrycznej pompy wspomagania od opla astra2 albo zafira1 (proste sterowanie...
Jeżeli mówimy o silniczku nadmuchu wewnętrznego, bo już sam nie wiem, jeden mówi o wentylatorach na chłodnicy a inny o silniczku w aucie, co do zafiry B moduł nie znajduje się w lewym nadkolu, ten moduł znajdował się w zafirze A i Astrze G i sterował wentylatorami na chłodnicy i sprężarką oraz chłodzeniem silnika, nie miał oddziaływania na silniczek...
robokop co jest straszne? Co źle podałem? Gdzie napisałem, że diody ograniczają prąd? Czy widziałeś kiedyś jak się uruchamia silnik i mierzyłeś pobory prądu? Jak coś podaję na elektrodzie i wszędzie to robię to dokładnie jak w lotnictwie. Obserwując tu mierne często i z błędami wypociny laików to nie chce się nawet czytać bo kto ich uczył gramatyki...
Ja mam prośbę o Peugeota 807. Vf3eb4hwg13217976 Instalacja CAN/VAN 807 HATCHBACK FAMILIALE 2.2 HDi BVM 6 Charakterystyki pojazdu Model807 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)10337 U9 1 0356 - 26.02.2005 data zejścia z taśmy - Sevel Nord (Francja) Data Początku Gwarancji31.03.2005 NRE(homologacja)e2*98/14*0253*11 Informacje ogólne RODZAJ...
Spalanie przy spokojnej jeździe wynosi ok. 11l/100km. w trasie ok. 8l/100km. DPF według komputer ok. 30% ostatnie wypalanie 130km temu Skąd takie spalanie ? Druga sprawa samochód ma fabrycznie 100km a zbiera się jak by miał 130km+ samochód nie miał żadnego chipa W czym może być problem ? Dane z komputera: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
astra rozrusznik rozrusznik sterowanie astra sterowanie
zasilacz elektrozaczep regulacja głośności głośnika bluetooth cięcie mosiądzu
ekspres delonghi ekspres delonghi
Naprawa spryskiwaczy reflektorów Peugeot 3008 2014 Instrukcja obsługi dla modelu 45_1 DBL 04 - identyfikacja urządzenia