Następnie na filmiku kręciłem rozrusznikiem i rzecz w tym, że blokuje się po dokładnie dwóch obrotach (trochę niewyraźnie Widać, widać. Czy chodzi może o trzydziestą czwartą sekundę filmu :?: Jeśli chodzi o ten moment. To prawdopodobnie rozleciało się sprzęgło odśrodkowe umieszczone po drugiej silnika i ono blokuje cały układ :idea:
Trzeba odkręcić szarpak i sprawdzić, innej możliwości nie ma, tym bardziej na odległość.
Trzeba odkręcić górną pokrywę i dostać się do szarpaka.
Mocowania zgadzają się a rozrusznik jest zablokowany bo odpala tylko w pozycji P lub N.Najlepiej jak po łączysz pobudzenie rozrusznika bezpośrednio ze stacyjki.
Może korozja spowodowała zablokowanie rozrusznika ?
Podczas rozruchu (czy jak to nazwać, bo to pół obrotu) napięcie spada do 10 V na akumulatorze. Zatem rozrusznik. Przy sprawnym rozruszniku i zablokowanym silniku spadłoby do 5 woltów. Spróbuj ponownie, mierząc napięcie na samym rozruszniku. Możliwe, że ujawniło sie utlenienie styków przekaźnika.
Co na co?
Kup używkę alternatora za stówę i sobie pomierz ile koło pasowe wystaje. Co do zablokowania rozrusznika. Stało się tak nam we firmie u Scanii. Stała w ciężkim terenie, podczas zapalania zespawało styki, czy coś się tam zablokowało. I w tym ciężkim terenie trzeba było ten rozrusznik wymienić. U mnie w Megane na kołach 6 rowkowych jest założony pasek...
Trochę mało informacji... Co to za auto? Może się rozrusznik zablokował i wystarczy go puknąć?
Dziękuję za ocenę, odkręcić pokrywę z kopniakiem, pewnie zablokował bendix rozrusznika, lub coś jeszcze. Może rozlecial się. Dodano po 2 ,to odkręć pokrywę z kopniakiem, pewnie zablokował bendix rozrusznika, lub coś jeszcze. Może rozlecial się bendix. Od drugiej strony odkręć plastikową osłonę wentylatora, może coś dostało się za wentylator i blokuje....
Rozrusznik nie jest przystosowany do pracy ciągłej, więc spali się i to szybko. Pytanie jest jaka moc jest potrzebna do wykonania tej pracy, bo silnik z wkrętarki może być zbyt małej mocy. Nieprzypadkowo zainstalowano tam silnik hydrauliczny, który jest wręcz niewrażliwy na przeciążenia i zablokowanie.
Odkręca się w tę stronę, w którą kręci się sprzęgło, podczas pracy. W tym przypadku, w lewo. Wykręć świecę i włóż do cylindra sznurek od rozrusznika, pozwoli to zablokować wał. Uważaj, aby sznurek nie dostał się do okienka wydechowego.
Problem rozwiązany. Rozrusznik się zablokował, po wyjęciu go odpalił normalnie. Założyłem spowrotem, ale nie odpala.
Nowy D4D 2AD-FTV odpala na plaku podawanym zaraz za puszką filtra, stary też. Więc albo za krótko podajesz albo tam sprężania nie ma. Poza tym jak przesadzisz z plakiem a sprężanie ok to rozrusznik też zablokuje.
Rozrusznik zablokuj.
Odkręcić rozrusznik i spróbuj zakręcić silnikiem.
sygnał na rozrusznik w bumach wychodzi z EWS czyli w przypadku e90 z CAS czyli albo masz zablokowany CAS albo jeszcze powiedz czy auto jest po wypadku??
Normalnie w lewo odkręcasz. Wyjmij rozrusznik to będziesz miał dostęp do zablokowania wału.
Do stacyjki też wczoraj patrzyłem . Kontrolką patrzyłem po przekroczeniu kluczyka w pozycje rozruch pojawia się plus na jednym kablu . A jest możliwość że immobiliser zablokował rozrusznik
Audi Q7 3.0 TDI, problem z odpaleniem. Usterka sporadyczna, auto odpala normalnie, ale czasem psikus i nie odpala, rozrusznik nie kręci, błąd czujnika hamulca, błąd zablokowania rozrusznika, ale jak ruszam stacyjką, to kręci, lecz nie pali. Do tej pory, posiłkując się plakiem, odpalał, ale już drugi raz zgasł w czasie jazdy i plak nie pomaga.
Spadek napięcia był duży, ponieważ rozrusznik był zablokowany.
Jeden do środka 3 pcha . Wciskasz sprzęgło 3 bieg i puszczasz sprzęgło . Dodano po 3 Co nie zmienia faktu że jak rozrusznik jest w takiej pozycji że na stałe połączony z kołem zamachowych to jeszcze trochę i z rozrusznika zostanie tylko obudowa . Rozleci się rozrusznik zablokuje koło zamachowe i będą kłopoty .
Witam,Mam podobny problem W220 4matic S500. Wieczorem wróciłem bez problemu,ale ranem nie chciał odpalić,brak odzewu rozrusznika i zablokowana skrzynia na "P". Na wyświetlaczu nie ma żadnego oznaczenia położenia skrzyni... Wygląda na to,że podobna usterka,do tej opisanej przez Pana,czy udało się Panu zdiagnozować usterkę ? Przekręciłem zapłon i ręcznie...
Nie napisałeś jakie to auto i jaki silnik. W wielu samochodach można poruszać tłokami kręcąc alternatorem. Owszem, można kręcić jednym kołem ale drugie musi być opuszczone lub zablokowane.
Wykręć świecę,i przez otwór świecy wprowadź do cylindra kawałek sznurka od rozrusznika żeby zablokować tłok.Następnie np.kluczem do rur odkręć sprzęgło.Sprzęgło ma lewy gwint,czyli odkręca się w przeciwnym kierunku.Sznurek oprócz zablokowania tłoka zapobiegnie też jego uszkodzeniu podczas odkręcania. Dodano po 4 Czasem w niektórych kosach sprzęgło jest...
Ten bezpiecznik jest na głównym przewodzie z + akumulatora do rozrusznika - tuż obok klemy - to taka kalibrowana blaszka. Jeśli rozrusznik się zablokował z jakiegoś powodu to ta blaszka się upalała w pierwszej kolejności i zabezpieczała rozrusznik przed spaleniem.
No to było napisać że kręci, bo ja zrozumiałem tak, że go wybije, nie ma siły zakręcić i robi się gorący (bo zablokowany).
Jak tak się dzieje to nie próbuj go odpalać, ale sprawdź dlaczego ten rozrusznik blokuje się na rozruchu, najlepiej go zdemontować i sprawdzić. Gdy będziesz tak odpalał z zablokowanym rozrusznikiem to rozwalisz rozrusznik (jeżeli już tego nie zrobiłeś) i na pewno coś jeszcze więcej.
Sorry że odgrzewam kotleta , ale problem ten sam autko volvo 440 1,9td 96 rok. Pilot centralnego zamka nie otwiera drzwi cewka gaszenia silnika i rozrusznik zablokowane . Podpowie ktoś jak to ominąć? Auto odpala po podaniu napięcia z akku na cewkę gaszenia silnika na pompie wtryskowej i zwarciu styków 30 z 87 na przekaźniku rozrusznika , no ale trza...
SKUTER 2T 50 cc. Jaki to dokładnie skuter? Chińczyk, Italianiec? Jaki producent silnika, model. Mam wrażenie że wolne koło lub bendix jest fizycznie zablokowany i rozrusznik nie ma siły przekręcić, stoi w miejscu.
Witam moim zdaniem zadługa tulejka po dokręceniu rozrusznika zostaje zablokowany wirnik i dlatego nie obróci.Pozdrawiam
Jak jest wymontowany, to kręci poprawnie? Obracałeś wałem silnika, czy nie ma oporów? Auto w ogóle odpala, czy nie ma siły przekręcić? Jak nie kręci, to jeszcze sprawdziłbym alternator, czy łożyska nie stanęły. Jak wał kręci się normalnie, to usterka wewnętrzna rozrusznika, zwarcie lub zablokowany mechanicznie.
Przecież w tym motorze widać co najmniej w dwóch miejscach wieniec rozrusznika. Zablokować koło, konkretny klucz i musi puścić. Żadne tam hamulce i bieg bo za bardzo wtedy sprężynuje wał, chyba że do pneumata to zgoda.
Wyjmij rozrusznik i zablokuj wieniec
Witajcie. Mam podobny problem. Dzisiaj pierwszy raz w tym roku kosiłem trawnik, dopiero po pierwszym razie zmieniłem olej, wylałem stary przechylając maszynę na bok. Od tamtego czasu linka rozrusznika jest zablokowana, wyjąłem świece, przeczyściłem, jak i również filtr powietrza. Na razie nic. Co jeszcze mogę zrobić?? Bo widzę przez obudowę to kółko...
Może rozrusznik się zablokował, puknij go , lub podładuj aku, czasem napięcie ma ,ale siły brak
Rozrusznik kręci wprost z akumulatora? Kupiłeś akumulator, a możesz mieć zablokowany, niesprawny rozrusznik.
Witam, Ostatnio mam problem z moim dostawczakiem - Citroen Jumper 3.0 2010r. Bus ma problemy z odpalaniem - przydusza się i szarpie Zaczęło się to z 4 miesiące temu. Pierwsze objawy szarpania i przyduszania. Nie były jednak tak odczuwalne i jakoś na początku nie zwróciłem na to zbytnio uwagi. Kiedy objawy zaczęły się nasilać, stwierdziłem, że zajadę...
Auto pewnie bierze dużo mniej. 470A to maksymalny prąd rozruchowy akumulatora, a rzeczywisty prąd pewnie nie przekracza połowy tej wartości. Duży prąd jest tylko przez ułamek sekundy, kiedy rozrusznik rusza i ewentualnie przy zablokowanym rozruszniku. Rozruszniki do osobówek mają moc między 0,9 a 1,3 kW, a te z przekładnią planetarną stosunkowo miękki...
Kolego masz normalny gwint ale musisz wykręcić rozrusznik żeby zablokować koło.
ukazuje się komunikat w stylu skrzynia biegów usterka Gdzie się ukazuje, kontrolka czy co. Albo uszkodzony rozrusznik, lub zablokowany silnik.
Obawiam się że mylisz kontrolkę immobilisera z kontrolką usterek silnika-samochód z symbolem klucza monterskiego. Przy zablokowanym immo nawet nie zakręci rozrusznikiem, nie mówiąc już o odpaleniu. Obawiam się też, że tester jakim dysponujesz nie zapewnia rzetelnej diagnozy, nie czyta wszystkich obszarów pamięci DTC. O tym, że należy sprawdzić bezpieczniki...
Witam może padł akumulator to podłącz od spodu z drugiego akumulatora pod rozrusznik ,.
witam właśnie wymieniam rozrząd i wał zablokowałem przez odkręcenie śruby przy rozrządzie na wysokości rozrusznika i włożenie pręta 8 a jak zablokować wałek rozrządu i czy są jakieś znaki na tym silniku bo ja nic nie mogę znaleźć
Jeśli akumulator jest dobry i klemy dobrze wyczyszczone i skręcone, masa przy silniku dokręcona a rozrusznik nie kręci (kontrolki przygasają) oznacza uszkodzenie rozrusznika (tulejki) zablokowany wirnik.
Witam. Koledzy jakim sposobem dodać nowy klucz ? Sytuacja następująca najprawdopodobniej auto kupione z jednym kluczykiem i to możliwe że nie od tego auta. Dość opornie wchodzi w stacyjkę i opornie się nią przekręca, immo miga rozrusznik zablokowany. Jest to kluczyk matka ale może się okazać że to nie od niego. Czy jest opcja dodania matki ? Ewentualnie...
No to sprawdź ciśnienie na szynie podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeżeli odchyłka przekracza 50 barów, PCM zablokuje rozruch. Może ciśnienie skacze na granicy. Wtedy podejrzenie pada na zawór regulacyjny pompy.
To jest oryginał. Nic nie przerobione. A ten pin7 zmierzał do komputera silnika może?? Jeśli tak to może wiesz który to był. U mnie w e34 z 96 roku jest M50B20 już jest prawdopodobnie EWS2 ale komputer pochodzi z e36 92 roku z tego samego silnika a w tamtym BMW nie było jeszcze EWSa. Ogólnie to EWS działa bo by mi rozrusznik zablokował - może jego sygnał...
Witaj! Skoro ałto oddałeś do mechanika to on ustali stan Twego rozrusznika. Co się tyczy rozrusznika to prawdopodobnie zablokowany. /sprzęgłem/ Proponował bym wymontować rozrusznik i dokładnie go sprawdzić; tulejki,szczotki,bęndysk,elektro magnes. Pozdrawiam Miro.Nasz
Pacjent Audi A3 Sportback 1.8 TFSI 2007 r. Podczas jazdy samochód zgasł, raz po ponownym odpaleniu przejechał 200 m i zgasł. Po próbie odpalenia rozrusznik kręci przez chwilę i jest opór, zablokowany silnik. Po sprawdzeniu rozrusznik sprawny. Zakładam najgorszy scenariusz, ponieważ próbowaliśmy przekręcić kołem zamachowym w lewo — kręcą się tłoki, pracuje...
Wszystko jest. Jeżeli wszystko jest (o co kolega Domex zapytał), to masz uszkodzony rozrusznik (albo zablokowany wał, ale wtady by przynajmniej elektromagnes stukał)
Od tulei by hałasował ale coś by kręcił. Ale po filmie widać że jest w nim zwarcie albo coś zablokowało rozrusznik.
Właśnie bylem na autostradzie i zrobiłem jak napisałeś. Na sprzęgle i zgaszonym silniku zjechał w bezpieczne miejsce. Jakby jechał sam to bym zatrzymał się od razu ale miałem ze sobą żonę i 4 miesięczną córkę więc zatrzymałem auto kiedy tylko mogłem Dodano po 17 Zakręcenie korka i właśnie oleju nic nie dało bo rozrusznik jest zablokowany czy cos.
Odepnij kostkę stacyjki , z tyłu za stacyjka , przełącznik.
Witam. Sygnału na rozrusznik nie podaje. Kabel od rozrusznika cały na krótko kręci, ale nie odpala. Co mogło zablokować? Przekaźniki i bezpieczniki dobre.
W Grande Punto na zablokowanym immobilizerze rozrusznik nie kręci.
wirnik juz nie ociera na 100 % ,kolejna sprawa aby wykluczyć rozrusznik sobie od kolegi auto , takie same u niego odpala zawsze ,efekt u niego odpala u mnie na gorącym nie odpala. Myśle wiec że nie jest to kwestia rozrusznika. Brakuje tu kawałka zdania i nie wiadomo czy zamieniłeś rozruszniki czy tylko włożyłeś swój do auta kolegi... Prąd jest duży...
Rozrząd też chyba dobrze ustawiłem. Ustawiłem wał w GMP co było łatwe jak miałem zdjętą głowicę (niestety nie miałem przyrządu do ustawiania GMP)i go zablokowałem w miejscu przykręcenia rozrusznika a wałek zablokowałem na specjalnym wcięciu. Tak to się chyba robi?
Czy ta blokada jest z przodu gdzieś w okolicach rozrusznika Należy zablokować koło zamachowe, miejsce jest obok rozrusznika.
(at)pszczyna Fajnie, ale dlaczego wentylator silnika czyli wał korbowy jest zablokowany, jak wynika z postu Autora?
Dokładnie, nigdy bym się nie domyślał, że zablokowany rozrusznik może pobierać prąd w czasie spoczynku..
Witam. A po czym wnosisz, że pracuje w AM? :) (Nie, nie pracuje) Obudowę od APU kupiłem okazyjnie na ebayu. Zdarzają się smaczki :) Donn również zaczynał od odkurzacza. Taki mechanizm rozruchowy jak Donn, przy mojej turbosprężarce musiałby być BARDZO małych rozmiarów. Wlot do sprężarki jest zbyt małej średnicy, muszę mieć pomiar prędkości, temperatury...
NO właśnie ze schematem jest problem bo nie mogę go znaleźć. Dodano po 2 Odłącz przewód przy rozruszniku i wtedy sprawdź. Jeżeli będzie ok to rozrusznik do naprawy bo robi zwarcie - może jest zablokowany i się nie kręci. Tak też zrobię ,ale rozrusznik nie jest zablokowany bo skuter odpala.
Tak bo jest zablokowany rozrusznik i pompa wtryskowa i tez wariuje mi dioda. I nie wiem gdzie znajduje sie te urzedzenie aby mógł je rozłaczyc
A w ogóle słychać, że rozrusznik "cyka"? Kiedyś miałem taki przypadek, że po złożeniu silna też rozrusznik nie kręcił i okazało się, że wał silnika jest zablokowany.
Nie znam się ,ale to że centralny odbija to są zapewne jakieś drzwi otwarte,a dokładnie to sterownik tak widzi.Kreci rozrusznik?
Tak oczywiście że trzeba wyjąć rozrusznik bo jak zablokujesz koło zamachowe ,a co do klucza to może jakiś mechanik ci pożyczy?
Wykreć świecę zapłonową, i spróbuj zakrecić przez wentylator, nastepnie przez rozrusznik,różne rzeczy się zdarzają, może przy wymianie paska paliwo z nie zamkniętego gaźnika dostało się nad tłok, a silnik jest w suwie spreżania. I jest zablokowany (hydro-lock).
Od spodu nie podłączysz prostownika do zacisku plusowego rozrusznika lub alternatora i do masy?
Zastanawia mnie jak bardzo jest możliwie w jednym momencie zablokowanie się rozrusznika i jednocześnie brak masy na silniku, szukam tu jakiejś zależności.
to nikt mi nie pomoże?, czy immo potrafi zablokować rozrusznik?, bo wszystkie komputery zostały wczyszczone także jestem na końcówce roboty...
Zębatka wygląda ok. Wez dwa wkrętaki. Jednym zablokuj obudowę sprzęgiełka,włóż wkrętak pomiędzy obudowę rozrusznika a obudowę rozrusznika. Drugim wkrętakiem spróbuj na zasadzie dzwigni władając wkrętak pomiędzy zęby obracać sprzęgiełko. Zębatka powinna dać się obracać tylko w jednym kierunku. I jeszcze jedno. Przewody wirnika są lutowane do lamelek...
Tłok normalnie chodzi tylko magneto sie blokuje a rozrusznika nie mam
Teraz jest tak,że gdy silnik osiągnie temperaturę powyżej 80 stopni to przy próbie odpalenia miga kontrolka AFL i zablokowany jest rozrusznik(nie kręci,immo?).Gdy silnik ostygnie jest OK
Więc nie dokładnie sprawdziłeś wiązkę . Zapewne tylko wizualnie , a to nie wystarczy. Nie bój się i rozpruj od początku do końca - kolega nawet podpowiedział gdzie szukać . Ale i tak skończy się na wizycie w servisie , lub wyłączeniu immo . Rozrusznik ma kręcić , przy zablokowanym immo.
Nie kontrolki nie przygasają, masy są O.K. Jak może być silnik zablokowany ??
Cytat z opisu działania w "Modernizacji 1": <Zmodernizowany układ można bez przeszkód stosować do silników wysokoprężnych. W przypadku tych silników dochodzi dodatkowy problem ze świecami żarowymi. Rozruchu silnika wysokoprężnego można dokonać na 2 sposoby. Pierwszy sposób: nacisnąć przycisk, zostanie włączony sterownik silnika i świece żarowe, następnie...
Samochód po kilkunastu minutach męczarni bangla :) wszystko jest ok, silnik odpala i pracuje normalnie za każdym zakręceniem rozrusznika. Był jeszcze motyw zablokowanego tylnego bębna, ale to pewnie od długiego nie używania, dostał parę "młotków" i poszło... Dziękuję wszystkim za trafne porady i te trochę mniej :) Pozdrawiam i temat można zamknąć A...
Zablokowany silnik.
Sprawa zakończyła się regeneracją turbiny, olej został zassany i zablokował tłoki.
Immobilizer nie pozwala tylko uruchomic silnika , zablokowany komputer, a rozrusznik i kontrolki powinny funkcjonowac normalnie. |Brak jest zasilania z akumulatora na samochod i juz.
hyba masz rację ale to może tak sprzegło zablokować że rozrusznik nie będzie kręcił?
Okazało się, że spadł łańcuszek rozrządu. I jeszcze powiedz że nie zablokowało silnika gdy kręciłeś rozrusznikiem.
Nie napisałeś o tym , więc nie miej pretensji, my tylko doradzamy a nie przewidujemy przyszłość. Wymontuj rozrusznik w takim razie i zobacz , może automat się zablokował.
Zablokowała mnie Cobra4416.
Zablokowany alternator.
Usterka wczoraj ustąpiła sama i pewnie powróci za jakiś czas. Jak działa poprawnie to nie możliwe jest zlokalizowanie usterki. Po przekręceniu kluczyka na rozruch słychaś ciche pyknięcie przekaźnika w skrzynce pod kierownicą, więc stacyjka odpada. Lekko pchnąłęm samochód z drugiego biegu i zapalił bez problemu. Zatem, albo rozrusznik się zawiesza, albo...
Jest klin ale to jest tzw pływający klin. W kole pasowym paska rozrządu na wale jest szerszy otwór niż klin. Przez to można przesunąć wał w stosunku do wałka. Tam wystarczy kilka wierteł zamiast blokad. Wał blokuje się poprzez zablokowanie koła zamachowego. Z tego co pamiętam to otwór na blokadę jest pod rozrusznikiem. Najlepiej wyjść rozrusznik - niecałe...
Zazębnik (bendix) ma w sobie sprzęgło jednokierunkowe.Jak to zprzęgło ma poślizg to rozrusznik ruszy,ale nie ciągnie koła. Masz więc kolejny objaw i kolejną usterkę. Kiedy zgrzyta przy rozruchu (zęby o zęby) i nie kręci silnikiem,to oznacza że elektromagnes wypchnął bendiks na pozycję ,rdzeń załączył zworę w elektromagnesie,ale zęby są na tyle zjechane...
No dobrze, spróbować nie zaszkodzi, tylko jak go ożywić? Dodaje że rygiel jest zamknięty i zablokowany
Kolego winnym moze byc albo uszkodzony korbowod lub zablokowany rozrusznik sprawdz tez rozrzad. Mialem ostatnio klientke przyjechala do domu zgasila auto rano do zapalania auto nie odpala. Wzialem na warsztat wycignalem rozrusznik krece kolem i trzyma od pewnego momentum sciagam miske a tam urwany korbowod. Tylko wtedy to byl opel corsa, Sciagnij jeszcze...
nie chodzi o to czy szczotki są długie tylko czy się bez oporów poruszają w szczotkotrzymaczu jeśli szczotka się zablokuje to póki dotyka wirnika to rozrusznik działa (nawet jeśli iskrzy chociaż trochę gorzej) a jeśli się już zetrze a siła docisku sprężyny nie jest na tyle duża żeby ją przesunąć to powstaje przerwa i nie kręci i jak w twoim przypadku...
Symulując układ jak w samochodzie pełnego rozruchu elektromagnes działa wirnik się nie kręci. Rozrusznik nie jest aby zablokowany mechanicznie? Akumulator naładowany? Stojan jest uszkodzony? Stojan może być źle połaczony - rozrusznik to silnik szeregowy.
Powinny. Pytanie czego jeszcze brakuje w tej blokadzie skoro wodziki się nie blokują. Naciśniecie sprzęgła wyłącza blokadę, więc teraz powinny być zablokowane, a nie są. Możliwe, że brakuje zatrzasków i sprężynek.
Ja miałem podobny problem co prawda w lagunie. Objawy identyczne do twoich,akumulator sprawny(był podejrzany jako pierwszy). Powodem usterki był zaklinowany mechanicznie rozrusznik. Odkleił się jeden ze stałych magnesów na stojanie(są przyklejone klejem lub jakąś żywicą) i tak się skantował z wirnikiem że całkowicie zablokował rozrusznik. Rozrusznik...
Czytałem na innych forach ze może być zablokowany rozrusznik ze tylko tak pstryka przy uruchamianiu silnika... Bo ze stacyjki wychodzi prąd normalnie bo ogrzewanie działa kierunki, światła,wycieraczki.radio zapalniczka wszystko jest ok kabli już nie pali tylko martwi mnie ten pstrykający rozrusznik.
Trzeba było zrobić pomiary, o których pisałem. To by dało obraz, czy usterka jest elektryczna, czy raczej mechaniczna. Zablokowany, np przez silnik, rozrusznik właśnie da takie efekty.
Jesteś kolego jak ten kot Brexit któremu otwiera się drzwi, a on dalej siedzi i miauczy :) Napisałem powyżej: "Po zwarciu przekaźnika k5 rozrusznik powinien ruszyć - nawet bez klucza w stacyjce. Prawdopodobnie jest dodatkowe zabezpieczenie na zabudowie" Kabel ze styku przekaźnika idzie w oryginale bezpośrednio na rozrusznik. Nie ma zbyt wiele do sprawdzenia....
Witam Chcę zamontować dwa punkty odcięcia w Audi A6 C7 z 2012 roku i nie za bardzo wiem w co się wpiąć ażeby nie było błędów. Kiedyś to było bardzo proste ale dziś to sztuka wiedzy o tych autach. Niestety o a 6 c7 jest stosunkowo mało informacji w necie stąd moje pytanie. Myślałem o zablokowaniu rozrusznika ale konkretnie nie wiem w jakim miejscu to...
wszystkie światła i oświetlenia gasną łącznie z kontrolkami. nie wiem gdzie i w czym moze być problem ktoś moze wie ?? Przyczyn może być wiele, od słabego akumulatora, przez zablokowany rozrusznik do zwarcia zrobionego przy montażu rozrusznika (pęknięty sczotkotrzymacz, błędnie poskladany rozrusznik itp.
rozrusznik trafic rozrusznik rozrusznik trafi rozrusznik rozrusznik zabezpieczenie rozrusznik
druty nawojowe różne tracer sterowniki myszki numer karty sieciowej
projekt mojej bramy garażowej parowar philips
Jak zdjąć obudowę ze zmywarki Candy do zabudowy Iveco Eurocargo - Niedziałający Prędkościomierz