Sprawdzić akumulator, oczyścić klemy, sprawdzić połączenia masowe. Ewidentnie jest problem ze "zbyt małą ilością prądu potrzebnego do uruchomienia rozrusznika".
Jest kostka łącząca wiązkę przednią z wiązką tylną, jest ona w bagażniku, zaraz koło skrzynki bezpieczników
To zmierz na silniku rozrusznika.
Cześć tu masz opis kodu błędu,który podałeś. Sterowanie rozrusznikiem M1 Opis Napięcie w obwodzie przekroczyło dopuszczalny zakres. Przyczyna Przerwa lub zwarcie do zasilania +24 V w obwodzie przekaźnika wstępnego rozrusznika. Uwagi Zwarcie do +24 V może spowodować przypadkowe włączenie rozrusznika. Czynności zaradcze Sprawdź podzespoły, złącza wiązek...
EMS 26112 Sterowanie rozrusznikiem Usterka: Napięcie w obwodzie przekroczyło granice. Przyczyna: Przerwa lub zwarcie do „+” akumulatora obwodu pomocniczego przekaźnika rozrusznika. Uwagi: Zwarcie do +24 V może spowodować niezamierzone uruchomienie rozrusznik Środek zaradczy: Sprawdź komponenty elektryczne, złącza i okablowanie.
Panowie co ma czujnik położenia wału do nie kręcenia rozrusznika (jak pisze "kazach" aku naładowany a jest tylko "pyk"!! Masz uszkodzony rozrusznik - robi zwarcie przy kręceniu i zabiera prawie cały prąd z instalacji.... Gdyby był uszkodzony czujnik auto nie paliłoby na pych...
Z tego co opisujesz to wyglada na brak sterowania rozrusznikiem skoro zwarcie pomaga.
wydaje dziwny dźwięk ? nie kreci przypadkiem w drugą stronę ?
Lewa strona skrzyni pod cięgnem zmiany biegów . http://obrazki.elektroda.net/52_12856015... Na ścianie grodziowej powinna chyba być kostka / przewody fioletowy i fioletowo biały / po zmostkowaniu można wykluczyć uszkodzenie włącznika przy skrzyni lub potwierdzić diagnozę .
Podczas włączania silnika masz wyłączony napęd kosy? Możliwe, że rozrusznik ma zwarcie lub wytarte tulejki. W jakim stanie jest komutator, sprawdź czy przekładki izolacyjne nie wystają.
Jak wspomniał kolega wyżej przyczyn może być kilka. Rozrusznik kręci powoli ponieważ jest spadek napięcia w skutek zwarcia lub zbyt duże obciążenie mechaniki rozrusznika. Zwarcie może występować np.: wskutek zbyt dużego zapylenia w pobliżu szczotko-trzymacza. Często pył z zużywającego się komutatora oraz szczotek powoduje zwarcie, co jest bezpośrednią...
Stu procentowej pewności to nie mam .Napisałem tylko z tej tabeli którą znalazłem na internecie kod błędu.5 migniec czyli " rozrusznik otwarty lub zwarcie rozrusznika" Myślę że winny będzie komputer znalazłem na internecie podobno odblokowany za 340 zł delortto.Wymieniał ktoś już taki sterownik w tego typu skuterze ?Dało to jakiś efekt ?
Jak bulgocze i leci dymek z akumulatora(celi)to uszkodzony akumulator przerwa lub zwarcie jednej celi na bank.
Nie mierz napięcia spoczynkowego bo ono ma się nijak do kondycji akumulatora, spadek podczas kręcenia do 4V to akumulator złom, chyba ze rozrusznik robi ci zwarcie. Ten nowy niby akumulator to ze sklepu czy wsadziłeś następną padlinę.:D
Kostka stacyjki włączona na "rozruch" podaje 12V na cewkę automatu!!! Zwiera - zwarcie - zwieracz; kojarzysz?
Wiadomo co było przyczyną ?
sprawdź rozrusznik, miałem forda w którym zawiesił się bendix, zmieliło rozrusznik i robił zwarcie, objaw podobny, klemy gorące, rozładowujący się akumulator, jedna różnica, tam kontrolki się zapalały, gasły przy próbie odpalenia
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
witam mialem podobny problem co sie okazalo rozrusznik robil zwarcie i nie bylo wystarczajaco pradu na wtryski
Rozrusznik do wymiany. Czasem w stacyjce potrafi zrobić się zwarcie i wtedy pali rozrusznik. Ale wtedy słychać tak jakby próbę załączenia rozrusznika podczas pracy silnika. Nie słyszałeś przypadkiem podczas jazdy "próby uruchamiania rozrusznika" albo nie słychać było podczas jazdy żeby rozrusznik się uruchamiał?
Słaby akumulator, uszkodzony rozrusznik (zwarcie lub wytarte tulejki łożysk, szczotki) uszkodzony odprężnik lub duży luz zaworów. To możliwe przyczyny tego stanu rzeczy.
Witam .Najprawdopodobniej masz rozrusznik do roboty. Robi zwarcie lub tak duży ma pobór prądu.
Cewka automatu rozrusznika pobiera znaczny prąd,to normalne.Jeżeli słychać automat rozrusznika ,to jedynie pozostaje sprawdzenie przejścia na głównych stykach automatu.Może być że na głównych stykach nie ma przejścia,to łatwo sprawdzić kontrolką z żarówki.Jeżeli napięcie dochodzi na gruby styk i przechodzi do rozrusznika, to sprawdź czy gruby przewód...
Czy jest dobra masa pomiędzy rozrusznikiem-ramą-akumulatorem? Bo jak widać to nie wiesz jak jest podłączony rozrusznik w nim. Co ma wspólnego moduł, regulator, cewki, impulsator z rozrusznikiem :?:
Jak jest wymontowany, to kręci poprawnie? Obracałeś wałem silnika, czy nie ma oporów? Auto w ogóle odpala, czy nie ma siły przekręcić? Jak nie kręci, to jeszcze sprawdziłbym alternator, czy łożyska nie stanęły. Jak wał kręci się normalnie, to usterka wewnętrzna rozrusznika, zwarcie lub zablokowany mechanicznie.
Ravelation masz racje bo miałem podobny problem tez myślałem aaa kupie nowe aku i bd ok było ok przez tydzień.Bo przez tydzień auto nie było odpalane i mi zdechło pomijając nowe aku nawet kontrolki się nie zaświeciły he.A silnik nawet nie drgną,a problem tkwił w rozruszniku było zwarcie i dlatego aku padało mi...dlatego warto było by zrobić ten test...
Witam Odłącz cienki przewód od automatu przy rozruszniku,następnie połącz na moment ten zacisk z głównym (+)rozrusznika kawałkiem przewodu,jeżeli rozrusznik zaskoczy ,to masz zwarcie w instalacji tak jak wcześniej koledzy sugerują.Natomiast jeżeli będzie bez zmian ,sprawdź przewody(może być nawet słaba masa).
Napisz dokładniej coś na ten temat: czy kręci rozrusznik normalnie, czy z popychy pali od razu bez większego pchania; bo jeżeli pali bez problemu z popychu, to wiadomo, że cos z rozrusznikiem. Żadne czujniki itp. nie mają na to wpływu, skoro silnik zapala bez użycia rozrusznika. Może masz zwarcie na akumulatorze na jednej celi i nie chce kręcić rozrusznik?...
witam, wyjmuj rozrusznik i sprawdż elektromagnes, jest zwarcie i dalsze opisywanie nie ma sensu, jeszcze sprawdż czy jak odepniesz ten przewód to jest ok, jeśli tak to wina elektromagnesu jeżeli dalej jest problem to na wiażce jest zwarcie i trzeba szukać gdzie sie przetarł przewód, powodzenia
Masa to obudowa. Klema ta guba to +. Ten rozrusznik to silnik szeregowy. Jak nie chcesz mieć tych problemow wymień go na rozrusznik z przekładnią planetarną. Zapalisz capka na aku od samochodu. Masz alternator czy prądnicę
Po pierwsze akumulator żyje? Po drugie przewody od aku dobrze połączone? Masa na karoserie na silnik? Po trzecie jakie bezpieczniki sprawdziłeś? Tylko te w aucie czy pod maską też? Jeśli był wymieniany kolektor ssący podejrzewam że albo ktoś nie dokręcił śruby na przewodzie + na rozruszniku (dojście do jednej śruby mocującej kolektor wymaga odkręcenia...
Dzięki za schemat, wszystkie przewody sprawdzone i podłączenia wszystko było ok, lecz jak podałem prąd do rozrusznika bezpośrednio z akumulatora, robiło się zwarcie, więc zdemontowałem rozrusznik. W środku ma przetarte zwoje oraz blaszki, oddam do regeneracji, jak się uda i powinno być ok.
Prawdopodobnie zwarcie w regulatorze napięcia. Mógł być zbyt maj mocy lub w ogóle do innego układu cewek lub był problem z jego masą i się skopcił. Regulatory z reguły są równoległe więc najgorzej się czują gdy instalacja świateł jest nieobciążona. Wtedy muszą zamienić na ciepło prawie całą moc prądnicy. Jeżeli spalił się również obwód ładowania akumulatora...
Miałeś sprawdzić czy na czerwonym względem masy jest napięcie. Jeśli nie, kieruj się w stronę akumulatora, czyli sprawdź napięcie na kostce od stacyjki, następnie kostka przy przekaźniku rozrusznika, na koniec w stykach bezpiecznika w przekaźniku rozrusznika.
Sprawdź, czy przyczyną nie jest rozrusznik, który miał zwarcie na cewce elektromagnesu. Pozdrawiam
U mnie passat 1.8 TSI 2016r. Mam takie coś, że wciskam hamulec i start stop, to właśnie wyskakują kontrolki: usterka start stop, ręczny, trakcja itd. Trochę muszę poklikać, żeby odpalił i słychać charakterystyczne cyknięcie właśnie ze skrzynki bezpieczników pod maską. Podłączyłem u mechanika pod kompa, wyszło, że przekaźnik rozrusznika (zwarcie na masie)...
Nie uszkodziłeś mostka tylko kabel pomiędzy alternatorem a akumulatorem. Ten gruby. Nie mogę sobie już przypomnieć jak on biegnie? Czy przez rozrusznik?
Witam. Po przekręceniu kluczyka nie kręci rozrusznik, kontrolki przygasają, bendix stuka. Początkowo sprawdziłem masę od akumulatora,wyczyściłem ją, ale nic to nie pomogło. Założyłem też nowy(naładowany) akumulator, lecz też nic nie daje. Czy to mogą być zużyte szczotki w rozruszniku,lub jakieś zwarcie? Mam też pytanie, czy przy wymontowywaniu rozrusznika...
Czyli twierdzisz, że w jednej chwili zbiegiem okoliczności padł rozrusznik i osobno zapłon Tak twierdzę! Zwarcie w rozruszniku , było powodem uwalenia, któregoś z elementów, odpowiedzialnych, za generowanie iskry!
Gdy po kilku minutach postoju samochód nie odpala, a sprawdzone było to już na kilku akumulatorach to przyczyna tkwi być może w rozruszniku. Nie może to być zwarcie, bo tak szybkie rozładowanie akumulatora pewnie spowodowałoby już stopienie choć części instalacji.
Element to elektryczny dogrzewacz płynu chłodzącego montowany nad rozrusznikiem i zasilany stałym plusem, robi zwarcie. Dostęp od dołu po demontażu rozrusznika.
-Rozładowany akumulator. -Brak masy silnika. -Wypalony styk w automacie rozrusznika. -Zwarcie w rozruszniku.
Póki co Prąd nie dochodzi do rozrusznika Prąd nie dochodzi do świec zarowych bezpieczniki sprawdzone Masa sprawdzona Samochód kręci tylko robiąc zwarcie rozrusznikiem, Powoli zaczynam stawiać na to że komputer wyzionął ducha...
Witam. Zgadza się alternator nie pobiera prądu. Alternator jest to generator prądu (tak samo jak prądnica) czyli przy napędzie od silnika wytwarza się prąd elektryczny. Z twoich pomiarów przerażają mnie małe wartości, napięcie ładowania (na akumulatorze) przy włączonym silniku na biegu jałowym powinno wynosić 14-14,5 V, natomiast przy zgaszonym silniku...
sprawdź pompę paliwa może spalona i ma zwarcie
Może to być usterka w magistrali V-CAN1 lub V-CAN2, możliwy jest immobiliser, możliwy jest przekaźnik lub przewody do zasilania DMCI ECU.
Zwarcie w jednej z cel akumulatora
Idź po grubym kablu od + akumulatora, znajdziesz elektromagnetyczny wyłącznik rozrusznika, ma 2 śruby prądowe i małą wtyczkę do sterowania, odłącz ją, jak dalej rozrusznik będzie kręcił to sam stycznik się "zespawał". Jak nie będzie kręcił, to szukaj gdzie jest zwarcie na kablu sterującym
Linia 50 to sterowanie cewki rozrusznika ze stacyjki czyli normalnie rozruch.Dlatego ten kabelek trzeba odnaleźć.Jak podasz tam plusa to rozrusznik powinien działać.Jak podłączysz żarówkę to ma świecić przy rozruchu.Po co to?Po to by zdiagnozować np kostkę stacyjki.A bezpiecznik to nie wiem dlaczego się spalił.Są jeszcze inne obwody przecież na nim...
Problem rozwiązany zwarcie dostała dioda 1N5408 3A na zabezpieczeniu.
Co byście obstawiali przy takich objawach ze raz na 5 -10 odpalę rozrusznik nie kreci, słychać tylko cykanie, ale po zwarciu śruby elektromagnesu z zasilaniem rozrusznika nawet na 1 sec od razu kreci i można tez tak odpalić. Jak tylko na 1 sec zewrę przewody tak że tylko zaskoczy można już następnie odpalić normalnie z kluczyka.... 1. Szczotki to raczej...
To będzie taki schemat I zwarcie powstało przez przypadek na przekaźniku rozrusznika https://obrazki.elektroda.pl/9070356000_...
Okazało się że w moim przypadku to nie kluczyki, rozrusznik robił zwarcie i wywalał bezpiecznik.
rozrusznik zwarcie też może robić, najlepiej podmień 2 aku , sprawdzisz czy masz ok, sprawdź masę
Rozbierz rozrusznik i sprawdź, czy szczotki nie są już zużyte. Może być też zużyty komutator na wirniku. Przed wymianą szczotek powinno się usunąć z rozrusznika pył ze szczotek, bowiem może on powodować zakłócenia w pracy rozrusznika (zwarcie). Jeśli będzie zużyty komutator, to raczej rozrusznik do wymiany.
Sprawdź klemy czy sa dobrze założone. Jesli podczas próby zapalania gasna kontrolki to wlaśnie nielacza klemy lub siadl akumulator ewentualnie jakies zwarcie w rozruszniku (najmiej prawdopodobne) jesli nie przygasaja tylko np pyka itp. przy próbie uruchomienia to juz raczej rozrusznik (elektrowlacznik ewentualnie cos sie przycina). Stawiam na to pierwsze....
Jak masz wybity bezpiecznik 250A w megane/scenic, ten na klemie, to zazwyczaj Oluś problem w zwarciu głównej gałęzi 30 elektromagnesu rozrusznika. Czasami upierdliwe zwarcie, bo w momencie naprawy go nie ma. Już pomijam fakt, że ktos targał skrzynię/ rozrusznik bez odpietego aku; to trzeba sprawdzić jarzmo kablowe idące do śruby na elektromagnesie....
Rozumiem wszystko tylko boję się, że jeśli rozrusznik ma zwarcie to podpinając akumulator mogę go uszkodzić . Czy normalne jest , że rezystancja jest tak mała ( 2-3 omy) pomiędzy masą , a blaszką do której wpinamy plus ?
może rozrusznik robi zwarcie
prawdopodobnie wypadaly ci zaplony i dlatego paliwo spalalo sie w wydechu. zobacz jeszcze do instalacji bo moze cos zle zrobiles. a swoja droga to podlacz oscyloskop i zobacz jakie sa impulsy sterujace cewke , moze jeszcze cos padło?
Sprawdź rozrusznik na krótko czy zwarcia jakiegoś nie robi, albo kostka stacyjki.
Uszkodzony rozrusznik, wirnik ma zwarcie.
Pali mi bezpieczni więc zwarcie musi być na przewodzie zapalającym zapłon tak mi się wydaje. Pytanie czy opel ma jakieś słabe miejsce czy zwarcia muszę szukać od początku kabla do końca rozcinając cała wiązkę Jak przepala ci bezpiecznik to oznacza że masz przebicie na przewodzie do masy, lub w momecie podania z stacyjki napięcia czy to rozrusznik czy...
Możliwe przyczyny : zablokowany silnik, uszkodzony rozrusznik-zwarcie. Sprubuj przy pomocy klucza , lub na dużym biegu na pych pokręcić silnikiem, jeżeli wał się kręci to napraw rozrusznik.
Dziś podepnę żarówkę i sprawdzę Dzieki Dodano po 2 Temat rozwiązany Wsadziłem inny rozrusznik i jest wszystko w porządku. A ten rozrusznik po regeneracji ma zwarcie 🤷♂️
Witam. Miałeś rację, to rozrusznik ma zwarcie. Dziękuję za pomoc.
Trochę się powtórzę z tym co mówili przedmówcy. Jest gdzieś słaby kontakt przewodów od akumulatora. Zacznij od sprawdzenia klem a później sprawdź oczka tych przewodów w kontakcie z masą samochodu a później oczko plus na rozruszniku. Możesz też mieć uszkodzony rozrusznik, który pobiera za dużo prądu (robi zwarcie ) np przez zacieranie. Możesz sprawdzić...
Spadek napięcia. Moze rozrusznik ma zwarcie.
Objawy jakby akumulator był zużyty albo nie łączył albo rozrusznik miał zwarcie wewnątrz do masy.
Okazało się że padł rozrusznik. Zrobił zwarcie i wszystko przez niego. Tak się rozwalił ze nie ma sensu regeneracji.
Witam. Myśle , że powinieneś sprawdzić rozrusznik, ponieważ to prawdopodobnie to on jest temu winny. Możliwe, że ma zwarcie między zwojowe gdy dostanie trochę wilgoci lub automat rozrusznika jest uszkodzony i czasem się "wiesza". Ostatnia możliwością jest instalacja do rozrusznika. Pozdrawiam
Nie wiem jak w tym rozwiązaniu, ale na ogół powinna świecić. Może toyota ma inaczej. Sam alternator powinien przeżyć tego typu zwarcie. Zobacz czy na tym grubym kablu od alternatora masz stały plus. Prawdopodobnie nie, idzie on jeszcze na rozrusznik. Śledź ten kabel aż do akumulatora. Może on się upalił gdzieś. Choć prędzej ten rząd miedzianych blaszek,...
Przekaźnik cyka tylko gdy kręcisz rozrusznikiem? Może brak masy na zespół napędowy albo zwarcie w rozruszniku.
mam pytanko nie dziala mi licznik w sprinter 311 po wymianie rozrusznika ,chyba zwarcie zrobilem ale bezpieczniki sa cale .pomocy
Klemy oraz inne styki są ok ponieważ u nas się oto dba 2812 nie jest jedynym ciągnikiem. Rozrusznik ten był testowany przy ursusie 1634 i jest pewne że robi zwarcie.Co mogło się stać bo raczej obstawiam ten cały elektromagnes.
Możliwe, że rozrusznik ma zwarcie, ale słabo wtedy kręci.
Zwarcie wewnątrz rozrusznika!
Albo w trakcie próby rozruchu stopiło rozrusznik i ma zwarcie.
Podobna usterka była w Corolli Verso 2008. Mechanicy w serwisie załamywali ręce. ale "Kazio złota rączka" znalazł przyczynę - lekkie zwarcie na rozruszniku. (rozrusznik kręcił, ale w wyniku zwarcia nie podawało napięcia na wtryskiwacze lub to napięcie było za niskie). Po wymianie rozrusznika (nowy - 800zł) Corolla "śmiga aż miło".
Proszę o porade. Czy może to być uszkodzona kostka w stacyjce? Krótko i treściwie: Nie. Opisane objawy mogą wskazywać na: zużyty rozrusznik ( zwarcie w uzwojeniu, wytarte tulejki), zbyt słaby rozrusznik, skorodowane połączenia elektryczne obwodu zasilania rozrusznika.
Jeżeli tak to pozapalały by się kontrolki ABS itp. Jesteś na 100% pewny że prąd nie dociera? Jak nie chce odpalić to zwarcie przekaźnika powoduje rozruch? Bo może sam rozrusznik się kończy.
Zmierz amperomierzem cegowym pobor pradu na kablu glownym akumulatora podczas rozruchu, zwlaszcza wtedy gdy nie chce zapalic a napiecie jak piszesz spada do ok. 6V. Moze byc w rozruszniku zwarcie na uzwojeniach.
8008 Zacisk 50 przy przekaźniku przełączania wstępnego (zwarcie z masą) /przekaźnik na rozruszniku/ W gnieździe 16 pinowym - PIN 12 zasterowanie rozrusznika "50" w gnieździe 55 pin - Pin 18 na "50"
Jak się przekręcało kluczyk to było takie pyk pyk i tyle jakby rozrusznik sygnału nie dostawał. Kręciłem rozrusznika przez zwarcie jak tam się nazywa śrubokrętem odpalałem ale nie ma iskry.
Gdyby rozrusznik robił zwarcie to stopiła by się izolacja na kablu + prowadzącym do niego. Sprawdź czy masz ładowanie podczas jazdy, w piątek miałem przypadek w mondeo, ładowanie na wolnych obrotach książkowe, po włączeniu klimy znikało, rozwulkanizowało się koło pasowe na wale
Więc luźna klema, uszkodzony akumulator, zwarcie na rozruszniku. Do kompletu brak pomiaru prądu. Wysoki prąd to rozrusznik, niski prąd akumulator.
Poszukaj spalonego bezpiecznika prawdopodobnie przy przecinaniu zrobił zwarcie lub później się coś zwarło i dlatego rozrusznik nie ma napięcia, natomiast kilometry żeby ruszyły potrzebny jest tachograf lub odpowiednio zaprogramowany symulator tachografu. Kostki od tachografu nie maja nic wspólnego z rozrusznikiem.
O ile dobrze pamiętam w kosiarce są trzy piny. Sprawdź czy po naciśnięciu dźwigni start i przycisku rozrusznika następuje zwarcie pomiędzy którymś z pinów plus lub minus z trzecim pinem. Naciskaj i puszczaj przycisk, wtedy zobaczysz zmianę na mierniku, bo może coś pokazywać nawet bez naciśnięcia startera. Najlepiej rozkręć też baterię i porób zdjęcia.
Jeśli po przekręceniu stacyjki kontrolki się świecą i po dalszym przekręceniu w celu rozruchu przygasają lub gasną całkiem a rozrusznik nie kręci to moim zdaniem jedno z trzech: albo akumulator nie daje rady, albo uszkodzony rozrusznik, albo silnik stawia za duży opór. Dla mnie ostatnia możliwość jest mało realna bo nie grzebałeś nic przy silniku. Jak...
To jeżeli nie jest odłączane to po co 1F skoro on też się rozładuje w momencie rozruchu, a nawet 100F się rozładuje skoro rozrusznik robi zwarcie zanim zacznie kręcić i nici z podtrzymania Nie rozładuje rozruch jeżeli w odpowiednie miejsce wstawimy zwykłą diodę prostowniczą w odpowiednim kierunku.
Sprawdz w jakim stanie jest puszka immo ,alarmu i centralnego (wszystko w jednym) ale po wykasowaniu immo ze sterownika trzeba kabelki poprzestawiac a tej puszce , chodzi o sterowanie rozrusznikiem .Zwarcie w tylnej wiazce mogło troche narozrabiac w tym sterowniku.
Co może być tego przyczyną? ``````````Zwarcie w obwodzie rozrusznika!
Nie wiem - jakoś mam wrażenie że mówimy o dwóch różnych autach. Ja ci coś sugeruję, ty i tak robisz i szukasz po swojemu, potem coś się znajduje (jak te bezpieczniki pod siedzeniem), nic z tego co piszesz nie zgadza się z moimi schematami (np bezpiecznik 60 A z którego wychodzi fioletowy kabel i którego zwarcie do masy powoduje uruchomienie rozrusznika)...
witam , sprawdź rozrusznik może ma zwarcie , albo sam elektrowłącznik rozrusznika , mogą tez być zaśniedziałe styki zacisku na elektrowłączniku . pozdrawiam i powodzenia zycze .
widać prąd zwarcia nie przekraczał wartości przewidzianej dla bezpiecznika w tym obwodzie....jak wspomniałem wyżej- miejsce ruchliwe (klapa zamknięta ,otwarta etc...).....przewody na sztywno nie były zwarte.... pozdrawiam
wygląda mi na to, że przekaźnik od rozrusznika ma zwarcie wewnętrzne.
Brakuje masy na auto, proszę czytajcie co zostało napisane. Gdyby było zwarcie w rozruszniku, świeciłyby się kontrolki w pierwszej pozycji lub zwarcie ekstremalne, przewód prądowy rozrusznika stale zwarty do masy, "świeciłyby" się kable rozruchowe" :)
Generalnie masę podpina się do bloku silnika, a że w niektórych autach przykręca się śrubą mocującą rozrusznik to przypadek.
Witam Proszę o pomoc w nastepującej sprawie: Łada Samara. Nie da się uruchomić silnika. Nie kręci rozrusznik. Proszę o fotkę, lub opis jak fizycznie wygląda połączenie rozrusznika z akumulatorem. Ja nie mam samochodu przed sobą i próbuje telefonicznie pomóc bratu. Otóż np. w Fiacie, do stycznika umieszczonego na rozruszniku dochodzi przewód od akumulatora,...
Witam Kolego sprawdź masę na silniku następnie trzeba posprawdzać wszystkie przekaźniki (zimne luty lub przegrzane połączenia w przekaźnikach). Jeśli się okaże że są ok to jedynie automat przy rozruszniku, często robi niewielkie zwarcie przy rozruchu a to skutkuje nagrzewaniem i rozszerzaniem jego elementów. wymiana powinna pomóc. Ja miałem podobny...
zwarcie rozrusznik rozrusznik zwarcie silnik rozrusznik zwarcie skoda
mitsumi m35sp laptop diagnostyki samochodów impulsy synchronizacji
sharp 40bg5e zmniejszenie obrotów wentylatora
Kamera Panasonic NV-DS29 wyłącza się po kilku sekundach Suszarka Miele zatrzymała się na programie końcowym