Korbowód, musisz tak zamontować na wale aby śruby panewki były od strony wałka rozrządu.
Możliwe, że jest uszkodzony wałek rozrządu.
Kolego masz silnik dość "mocny" a więc i szkody mogą być spore. Nie podajesz w jakim miejscu pękł korbowód tj. czy pomiędzy główkami, czy rozpadła się główka korbowodowa na wale sinika, bo ewentualne szkody bywają nieco inne. Zazwyczaj po uderzeniu tłoka w zawory pękają one lub ulegają skrzywieniu. Wał jest stalowy i utwardzony, więc nie powinien ulec...
Kropka.
Na stronie producenta jest pokazane, że kropka do kreski: [URL=https://www.briggsandstratton.com/e...
Jak już wcześniej podano sprawdź, czy nie został ścięty klin na kole magnesowym. Aby się o tym przekonać musisz odkręcić nakrętkę mocującą koło magnesowe na osi silnika i wówczas będzie widoczny klin. Jeśli będzie on przesunięty względem rowka na osi, to musisz zdjąć koło magnesowe i założyć nowy klin, zwykle aluminiowy. Sprawdź przy okazji, czy nie...
Utarty odprężnik na wałku rozrządu.
http://obrazki.elektroda.net/11_12730641... http://obrazki.elektroda.net/11_12730641...
Jak kompresja trzyma zawór, on ma sprężyny zaworowe, które go domykają jeśli krzywka wałka rozrządu pozwoli.
Wygląda, że tak.
Możesz wymienić ale jak słabo pali to nic nie pomoże.
Niby czy napewno? Wystarczy niewielkie przesunięcie i nie odpali. Jeżeli to jest OK, to sprawdź jeszcze raz zawory i rozrząd.
Znaki rozrządu się zgadzają Czy jak znaki są na miejscu to tłok powinien być w GMP, bo teraz tłok jest niżej. Tak właśnie powinno być, tłok jest poniżej GMP.. Luz zaworowy ustaw w granicach 0.15 - 0.18mm, dla obu zaworów.
Witam. Mam niemały problem z ustawieniem fazy rozrządu przy kosiarce marki Briggs & Stratton. Problem pojawił się, gdy kosiarka zaczęła brać olej i wyciekał z niej przez tłumik. Po rozebraniu silnika w celu wymiany pierścieni i tłoka, wypadł mi cały wałek rozrządu. Nie wiem jak teraz ustawić, ponieważ sobie nie zaznaczyłem, co jak ma iść. Proszę was...
Zębatka na wale musi mieć znak. Proszę się dobrze przyjrzeć, na którymś zębie powinien być odciśnięta kreska Jeżeli zębatka jest mocowana na wale za pomocą klina to licząc ząb przy wycięciu na klin jako pierwszy, znak powinien być na dziesiątym ( zgodnie z ruchem wskazówek zegara ) Koło magnesowe można zdemontować ( bez specjalistycznego przyrządu )...
Ten półokrągły pręt, oś ciężarka musi uchylać zawór wydechowy Czyli kształt dekompresora ni ma znacznia. Zobacz czy nie ma luzu w otworze koła zębatego O jaki otwór chodzi, bo zakładam, że nie o ten duży otwór przy krawędzi koła, przy zębach zębatki wałka rozrządu?
A wiec okazał się najczarniejszy scenariusz.. Regulator obrotów rozleciał się i uszkodził przy okazji wałek rozrządu.
Jeśli ściągnę miskę to wszystko później mi się wysypie, czy dam to radę złożyć,jak później ustawić rozrząd?
Klin sam się nie uszkodził, na pewno nóż o coś zawadził. Zdarza się, że przy takim uderzeniu wyłamują się plastikowe zęby na wałku rozrządu.
To jest odprężnik odśrodkowy panie kolego. Uchyla zawór dla łatwiejszego rozruchu.
Jeśli stwierdzasz objawy "dużej kompresji" i problemy rozrusznika z uruchomieniem silnika, to zakładając, iż masz nowy i sprawny akumulator oraz rozrusznik, to winnym może być automatyczny dekompresor. Czy ten silnik ma możliwość ręcznego uruchamiania, może warto spróbować. Na próbę ustawiłbym luz zaworowy - 0,1 (ssący) i 0,15 mm (na wydechu). Czy silnik...
Najczęściej ścina aluminiowy klin na wale ustalający położenie koła zamachowego względem wału. Wtedy opóźnia się zapłon i strzela w wydech. Dzieje się tak przez gwałtowne zatrzymanie silnika np najazd na pniak. Klin aluminiowy wtedy robi za bezpiecznik by nie skrzywić czy urwać wału. Żeby przestawić rozrząd ktoś musiałby go źle złożyć.
W tych silnikach są stalowe kliny, może słabo dokręcili koło i po pierwszym zerwaniu uszkodził się stożek na wale lub w kole. W takim przypadku nawet najmocniejsze dokręcanie nakrętki nic nie pomoże. Może sknocili cos przy ustawianiu rozrządu?
Tak jak Koledzy wyżej , dekompresator na wałku rozrządu kaput ; silnik Briggs z tym systemem jest niezbyt szczęśliwy. Zanim go zaczniesz robić, proponuję luzy zaworowe skontrolować/ ustawić, bo niewłaściwe powodują złe działanie tego odprężnika.
Witam. Potrzebuję pomocy przy ustawieniu rozrządu w silniku 12,5HP model 28T707,typ 1121-E1. Rozebrałem silnik do wymiany pierścieni i przy wyciąganiu wałka z krzywkami nie spojrzałem na znaki.Jasne jest że tłok ma być kilka stopni przed ZZ,zawory zamknięte,krzywki obie na dole ale koło zębate z krzywkami musi być ustawione idealnie a jest możliwość...
Odprężnik na wałku rozrządu, sprawny? Silnik, w ogóle, można odpalić?
Odprężnik jest zintegrowany z wałkiem rozrządu, samego nie dokupisz. Zawory, są na pewno dobrze ustawione?
Sprawdz całkowicie na nowym paliwie. ,no i fazy rozrządu
Briggs&Stratton ma wałki rozrządu z plastikowym kołem i krzywkami - i jakoś to działa.
Naprawa jest praktycznie nieopłacalna. Silnik już nadaje się na złom. Wprawdzie jest możliwość założenia żeliwnej tulei, koszt około 200 zł, ale silnik oprócz wytartego cylindra ma tez na pewno luzy w panewkach wału i wałka rozrządu.
Jak w wiekszości b&s na wałku rozrządu.
W tym silniku niema łańcuszka rozrządu, silnik ma swoje lata i luzy gdzie popadnie, na wałku rozrządu pewnie też.
(at)prezesx Dmuchawy nie zdeformowało, i to ona zablokowała wał ? Oraz, czy ten Briggs nie ma czasami plastikowych kol rozrządu ?
Próbuję wkleić koło zębate na wałek rozrządu silnika briggs&stratton 5.5KM OHV nie, wiem jak ustawić zębatkę względem krzywek na wałku rozrządu tak, aby po złożeniu znak na kole zębatym wałka rozrządu prawidłowo pokrywał się ze znakiem na zębatce na wale.
No niestety regulacja gaźnika nic nie daje. Z tłumika niemalże idzie ogień. Paliwo wydaje mi się że dość szybko znika ze zbiornika mimo że chodzi tylko na wolnych obrotach. Chyba czeka mnie ponowna rozbiórka. Kolego Rycho T mógłbyś dokładnie mi opisać w jakiej pozycji powinny znajdować się zawory przy ustawieniu rozrządu. Jeśli ustawię koła na znakach...
Honda ma aluminiowy cylinder i rozrząd napędzany paskiem, Briggs ma kola zębate. Pierwsza wymiana oleju, w Briggsie, po pięciu godzinach, ze względu na żeliwną tuleję.
Witam. Rozrząd ustawiasz na znaki. Zarówno na dużym jak i na małym kole masz znaki i na te znaki ustawiasz. Zazwyczaj jest to nacięcie, kreska lub kropka. Czy zawór ssący się domyka?
Luz zaworów był ustawiany? Oba zawory 0.15 mm. Rozrząd jest ustawiony prawidłowo? Powinien być odprężnik na wałku rozrządu.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
Jeśli ustawiłeś tak jak na zdjęciu to masz dobrze. Znak na znak i koniec tematu.
cewka zapłonowa z dwoma magnesami na kole zamachowym spotyka się 2 razy drugi raz pomiędzy wydechem a ssaniem i czy w tedy też jest iskra. Prawdopodobnie dla uproszczenia układu jest ta iskra. Podobnie było w Maluchu po eliminacji rozdzielacza - cewka zapłonowa zasilała bezpośrednio obie świece w jednym cylindrze iskra zaczynała cykl pracy a w drugim...
Odprężnik działa tylko przy rozruchu (odśrodkowy), a więc nie zasymulujesz raczej jego poprawnej pracy, patrząc na powolny ruch zaworów. Ja bym założył, że z odprężnikiem jest wszystko OK, a znajduje się on na wałeczku rozrządu. Co z tym klinem? Wymieniony? Klin może zostać ścięty przy odpalaniu silnika bez noża, ale ktoś już chyba coś o tym mówił?
A ile procent ma luz na panewkach wałka rozrządu, o rozregulowanych zaworach nie wspomnę?
Dwa zęby przestawiony wałek rozrządu! To jest przyczyną twojego problemu. Sprawdź zawory, popychacze ,dzwigienki, wałek rozrządu,dekompressor. Czy czasym czegoś nie pokrzywiło,albo nie skręciło.
Klin kola zamachowego, sprawdzony? Jeżeli znaki się zgadzają, to rozrząd jest dobrze ustawiony. Czyściłeś ten gaźnik? Ten model, na pewno dobrze napisałeś? Wlej trochę paliwa do cylindra i spróbuj odpalić, jeżeli silnik ruszy, to problem jest w gaźniku.
co mam teraz robic wymieniac rozrzad ?
W takim razie nie wiem. Pierwszy raz spotkałem się z przypadkiem aby silnik działał tylko przy zamkniętej przepustnicy gaźnika, w sytuacji gdy rozrząd i gaźnik jest w porządku.
Niewłaściwie złożony rozrząd (sprawdź, czy złożono na znaki). Czy klin na wale cały, może ścięty.
Odprężnik jest na wałku rozrządu. Aby się do niego dostać trzeba rozebrać silnik.
Jeśli chodzi o odpalanie, to albo trzeba ustawić zawory, albo nie działa odprężnik na wałku rozrządu. Po zdjęciu głowicy i pokrywy zaworów możesz sprawdzić jedno i drugie.
Dokładnie jak kolega , popromienny , pisze też uwarzam że główną przyczyną w pierwszej kolejności jest zapłon , / musi tam być jakaś regulacja / stopień sprężania łatwo sprawdzić , a tak przy okazji kiedyś wymieniałem pasek rozrządu w hondzie ustawione idealnie na znaki po odpaleniu dostała takiego kopa jakby była po niezłym tuningu i dobrze że test...
Zawory są w porządku, to minimalne uchylenie powoduje odprężnik na wałku rozrządu. Po co chcesz kupować nowy gaźnik? Wymień klin.
Miałem podobny problem, pukała tak kilka lat aż w końcu przestał działać dekompresator na wałku rozrządu, ciężko było pociągnąć za sznurek. Wymieniłem wałek na inny używany za 20 zł i przestało pukać przy okazji.
Pokręć i porównaj drugi czy schodzi niżej czy na tą samą wysokość, ja raczej widzę problem z wałkiem rozrządu (chyba, że rzeczywiście wisi lub coś podeszło).
Uszkodzony klin, koła zamachowego, lub przestawiony rozrząd. Zakładam że kosiarka jest odpalana z założonym nożem.
Zwróć uwagę na śruby, czasami są rożnej długości i trzeba je wkręcić na swoje miejsce. Zaznaczone, na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/7580562600_1...
Dzięki. Rozebrałem ten silnik, po ściągnięciu głowicy był olej na tłoku więc zużycie pierścieni próg na cylindrze nie wyczuwalny. Dziwne że nie kopcił gdyż tego oleju było sporo. Czy krzywki wałka rozrządu na końcu powinny mieć idealny szczyt czy ścięcie przypominające ] ?
Mam pytanie skoro prułeś ten silnik masz jakieś foty czy manuala jak się dostać do odkręcenia silnika ok traktorka ? Koło zamachowe demontaż coś więcej ? Bo od misy wszystko się okaże Dodano po 3 hehe Pewnie tak. Wal jest cały w sensie że nie ukręcony bo jak nim obracam to kręci się koło pasowe na dole silnika zawory też pracują ale to od wałka rozrządu
Staroć, i z tego co pamiętam to w każdym był problem z szarpaniem za linkę startera (szybko zużywał się odprężnik na wałku rozrządu). A jeżeli to ten model zepsuł się autorowi tematu, to wątpię żeby sam go naprawił
Wałek jest kompletny. Te "blaszki" to odprężnik i współpracuje on z popychaczem zaworu wydechowego. Co do obrotów to, patrząc na kolo magnesowe, w prawo. A silnik, to pewnie jakiś Briggs&Stratton OHV.
Dekompresator, lub inaczej odprężnik , znajduje się na wałku rozrządu. Jaki to dokładnie model silnika? Jak sprawdzałeś rozrusznik?
Jesteś, na sto procent, pewien rozrusznika, mozliwe że po rozgrzaniu, od silnika, ma jakieś zwarcie? To nie jest skomplikowany silnik, ważne jest tylko przy składaniu, poprawne ustawienie rozrządu. Odkręć głowicę i sprawdź, jak pracują zawory.
Sprawdź jakie ma ciśnienie w cylindrze silnik. Zmieniałeś uszczelkę, więc trzeba było przyjrzeć się pracy obu zaworów i gniazdom zaworowym. Czy rozbierałeś silnik, może źle ustawiłeś rozrząd. Sprawny silnik, po podlaniu paliwa powinien "zaskoczyć".
Witam Posiadam kosiarkę spalinową od 5ciu lat, ostatni sezon zmusił mnie do remontu z powody bardzo częstego dolewania oleju. Jest to model 12H 602 545 81 060126FB, 4,2 KW, 53 cm. Silnik BROGGS. Po wymianie pierścieni tłokowych i uszczelniaczy, uszczelek, mam problem z odpaleniem. Rozrząd ustawiłem zgodnie z znakami, zawory domykają się, jest sprężanie...
Jak jest kompresja, paliwo, powietrze i iskra to musi zagadać nawet chociaż na chwile. Chyba że przestawił się zapłon lub rozrząd, to zanim zapali się mieszanka to wcześniej ucieknie Ci wszystko przez zawór do wydechu.
Czy podczas składania silnika poprawnie ustawiono rozrząd, czy klin koła magnesowego został założony a może został już ścięty. Gaźnik do regulacji, może uboga mieszanka Rozrząd ok,klin sprawdzałem jest,gaźnik jest ok,świeca ładnie wypalona. Przy większych silnikach Briggsa może większy luz,się ustawia???
Każdy silnik wydziela jakiś hałas, lecz nie wszystkie są groźne dla silnika. W Twoim przypadku hałas ten może pochodzić z nadmiernych luzów zaworowych, ale może też pochodzić z luzu na sworzniu tłoka. Osłuchaj też silnik podczas (ręcznego) obracania wałem w prawo, następnie (o pewien kąt) w lewo i w prawo. W pierwszym przypadku można będzie posłuchać...
Delikatne strzelanie w tłumik na wolnych obrotach to normalna sprawa, Briggs potwierdza to oficjalnie.
Tłumik nie powinien się tak rozgrzewać, albo zbyt uboga mieszanka paliwowo-powietrzna albo przestawiony rozrząd. Sprawdź odległość cewki od kola (0.3 mm) i luz zaworów.
Witam, posiadam kosiarkę z silnikiem Briggsa 8hp symbol to 190705 0820-01 i problem polega na tym, ze silnik odpala ale pracuje chwile i gaśnie. Gaźnik wyczyszczony, paliwo dochodzi, iskra jest. Sprawdziłem przerwę na zaworach i ssący nie ma żadnego luzu a wydechowy ma 0,25, czy przyczyna tego gaśnięcia jest brak przerwy na zaworze ssącym? Kiedy obracam...
Jaki był powód pęknięcia korbowodu? Takie pęknięcie korbowodu zawsze pozostawia jakiś ślad w silniku, na przykład skrzywiony wał lub wałek rozrządu, pęknięty blok lub cylinder na samym dole. Luzu na łączniku przeciwwagi też nie było?
A co maja zawory lub źle ustawiony rozrząd, do wczesnego zapłonu, nie pisz bzdur. Zmiana pojemności przy zgiętym korbowodzie to już mistrzostwo świata.
Co do wkładania pierścieni użyłem do tego sprawnych palców ;] żadnych innych przyrządów. Wyciąganie tłoka w drugą strone wiąże się tym, że trzeba będzie wyjąć wał korbowy, a skoro wał to jeszcze wcześniej koło magnetyczne. Mi udało się bez problemu wyciągnąć tłok górną częścią cylindra. Założenie pierścieni również palcami, i tu może pomóc druga osoba,...
Rozrząd, klin koła zamachowego, zawory, świeca, to musisz sprawdzić. Cewkę zapłonową założyłeś tak jak trzeba? Powinien być na niej napis "TOP" i tym napisem do góry.
Witam, mam kosiarkę Briggs&Stratton 8HP nie wiem jaki to model silnika, wyremontowałem silnik, ustawiłem rozrząd dobrze. Problem jest taki że ma iskrę ale bardzo słabą. Z tego co wyczytałem to przerwa cewki od koła magnesowego powinna wynosić od 0.2 do 0,3mm a u mnie jak na maksa przybliże to jest to ''kopytko'' na cewce oddalone o jakieś 4mm. Pomoże...
Czyli to co pisałem wcześniej. Uszczelka pod głowicą jest najcieńsza w miejscu gdzie idą popychacze czy rozrząd i często tam pada i spaliny dostają się komory korbowej zabierają mgłę olejową i w dolot . Możliwe że pierścienie też już puszczają efekt ten sam. Jaki model Briggs-a? briggs 15,5hp
bo stamtąd wychodzi dźwignia regulatora tylko co tam się mogło przestawić? Nie chciałbym bezmyślnie rozpoławiać silnika, może nie ma takiej potrzeby. Jeżeli ta dźwignia nie pracuje to najprawdopodobniej awarii uległ regulator obrotów wewnątrz silnika. Nie da się tego sprawdzić inaczej, jak poprzez demontaż silnika. Przeważnie to coś podobne do tego:...
to samo na trzech innych Dodano po 2 Problem rozwiązany wyłupane ząbki na rozrządzie i zawór ssący zamykał się zbyt wcześnie. pytanie czy ktoś by nie miał do sprzedania takiej zębatki, bo nowe są za drogie.
Czy ten konkretny odprężnik działa tego nie wiem - nie mam doświadczenia w tych silnikach. Ale ze 3-4 lata wstecz robiłem tego typu silnik od traktorka i objaw był dokładnie taki sam. Tamten silnik to też był B&S i działo się dokładnie to samo co u ciebie - pół obrotu i silnik stał. Zrobiony rozrusznik, kable, akumulator itp. Problemem okazał się odprężnik...
Wyczyściłeś dokładnie sitka na końcu plastikowych rurek, próbowałeś regulacji? Ten silnik ma filtr powietrza czy jest to wersja bez filtrowa? Sprawdzałeś szczelność gaźnika w miejscu założenia membrany? Jest on złożony poprawnie? Jeżeli ma on odprężnik na wałku rozrządu, to pomiary ciśnienia nie są miarodajne. W jakim stanie jest zawór odmy.
Dzień dobry, jak w temacie silnik marki Briggs and Stratton nie odpala. Zrobiłem remont, lecz nic to nie podziałało. Gdy próbuje odpalić wydobywa się biały dym z gaźnika i można zaobserwować, że silnik ma tendencje do odpalenie ale coś mu przeszkadza w tym. - Model: 12F802-2050 - Klin na kole magnesowym cały - Rozrząd złożony na znaki - Świeże paliwo...
Pomiar, zwykłym manometrem, przez obracanie walem, niewiele Ci da. Silniki posiadają stały lub odśrodkowy odprężnik na walku rozrządu i przy małych prędkościach obrotowych niewiele zmierzysz. To, są silniki z niskim sprężaniem, powiedzmy że 6-7 atm, to dobry wynik, zależy ile nagaru jest w komorze spalania..
prawde mówiąc to ja tam nie widze możliwości regulacji... jest zawór ssący wchodzi w prowadnice i pod odmą jest na nim sprężyna i zabezpieczenie zakładane na niego, a dalej jest popychacz który już w komorze silnika ślizga się po wałku rozrządu. Chyba że podpiłować w miejscu gdzie styka się popychacz z zaworem na luzy jak kolega podał?
W silniku spalinowym ustawiasz zawory na suwie pracy czyli obrazowo tłok w GMP zawory się mijają to jeszcze jeden obrót do kolejnego GMP. To jest początek suwu pracy gdzie oba zawory są zamknięte (ciśnienie ma oddziaływać na tłok a nie spieprzać w wydech) i dla tego zawory nie powinny być podpierane przez mechanizm rozrządu (mogą się pojawić przedmuchy...
Poskładałem silnik po remoncie. Odpalił na wolnych obrotach i jak dodałem gazu to strzelił w gaźnik i zgasł. Okazało się że podczas cyklu sprężania na samym początku zawór przez chwile nie domyka się do końca i wydmuchuje mieszankę. Rozrząd sprawdziłem ustawiony jest prawidłowo na znaczkach, zawory ostawiłem około 0,18 mm. Gdzie jeszcze mogłem popełnić...
We wszystkich można ustawić luz, albo jest regulacja, albo szlifuje się trzonek zaworu, dla zwiększenia luzu lub frezuje gniazdo, dla zmniejszenia. W większości tanich kosiarek rozrząd zrobiony jest na krzywce jak na rysunku. Każdy rozrząd w silnikach, o których mówimy, jest sterowany krzywkami, czy to z regulacją, czy bez. Wypadałoby się trochę zastanowić,...
Luz został zwiększony, ale silnik zachowuje się tak samo. Głowicy nie zdejmowałam, ponieważ poprzednio, gdy była zdjęta, obejrzałam zawory i gniazda. Zawory idealnie przylegały i nie było widać jakichkolwiek uszkodzeń. Po złożeniu silnik odpalił na kilkanaście sekund, jakby zupełnie bez mocy. Po dodaniu gazu zgasł i już więcej nie odpalił. Już wcześniej...
Tu masz kosiarkę nową za 499,99 zł. Żartujesz ! jak się ma nawet do starej B&S ?? Masz na myśli silnik B&S czy całą kosiarkę? Opinię o silniku można przeczytać na wielu stronach. Oto jedna z nich "Firma Briggs & Stratton wprowadziła właśnie nową linię małych silników górnozaworowych (OHV) z pionowym wałem do kosiarek SERIES 400 i 500. Nowe silniki...
W tym silniku nie ma możliwości regulacji zaworów, jedyna wyjście to szlifowanie trzonka zaworu. Ten opór przy kręceniu to może być winą uszkodzonego odprężnika odśrodkowego na wałku rozrządu. Na pewno nie jest tego przyczyna mały luz zaworów, gdyby luz był zbyt duży to mogło by tak być. Może Ci się tylko wydaje, że tego oporu nie było wcześniej. Rozrusznik...
Tylko jak to sprawdzić. Myślałem też czy rozrząd sie też nie przestawił? Ale nie wiem czy to możliwe bo silnik chodził i ho normalnie zgasiłem i po tym nie c chciał odpalić
Nie mozesz ustawic tak zeby obcieralo... Rozumiem ze znaczek byl tylko sie wytarl... Ja bym poszukal na ich stronie po modelu silnika. Powiniem byc schemat zlozeniowy. Raz skladalem kosiarke craftsmana (oni stosuja silniki Briggs and stratton w swoich produktach) i tam znalazlem wszystko. Sytuacja o tyle trudna ze troche zachodu zeby to ustawic... http://www.briggsandstratton.com/maint_r...
Daj sobie spokój z tymi pomiarami, nic z nich nie wynika, ze względu na odprężnik na wałku rozrządu. Dwa szarpnięcia a masz już 4 atm jak byś pociągnął więcej to wynik byłby lepszy. To nie silnik samochodu. A regulator obrotów jest sprawny? Daj zdjęcie tego gaźnika, jak tam masz to podłączone. Jesteś na 100% pewien, że gaźnik jest nie zatkany? Powietrze...
służy on do smarowania "łożysk ślizgowych" na wale napędowym W silniku samochodowym też do tego służy, tylko tłumacze instrukcji od samochodów wiedzą, że te łożyska nazywa się panewkami. Bardziej istotną kwestią jest temperatura pracy i sposób smarowania. Silnik kosiarki jest chłodzony powietrzem, silniki samochodowe zazwyczaj są chłodzone cieczą....
Zdemontuj głowicę i sprawdź działanie zaworów, może jest uszkodzony wałek rozrządu. Jeśli masz odpowiedni przyrząd z manometrem, to wcześniej sprawdź rzeczywiste ciśnienie w cylindrze, którego wynik da obraz o kondycji silnika.
Faktycznie ten loncin jest dość mocno polecany ale patrząc na części zamienne loncin vs weima to weima wygląda porządniej. Jeżeli fotki ze strony dystrybutora przedstawiają widok realny a nie są poglądowe to np wałek rozrządu loncin - plastik, weima - stal. Niestety nic o silnikach weima nie mog znależć poza informacjami na stronie dystrybutora, że...
Filtra nie wymienia się, trzeba tylko dokładnie wymyć go w benzynie. Zasada działanie pompki jest taka jak w Briggsach, inaczej jest rozwiązany jej napęd. Przy składaniu silnika musisz tak ustawić wałek pompki aby wszedł on w gniazdo wałka rozrządu.
Prawdę mówiąc w samochodach są koła rozrządu mocowane na stożkach i nie ma żadnego klina tak dla przykładu do czego służy klin i stożek. Masz uszkodzony stożek i po co dyskutować o rzeczach które są oczywiste. W wielu sprzętach klin jest aluminiowy bo to tylko ustalenie koła przy montażu a prawidłowo zaciśnięty stożek trzeba zrywać ściągaczem. Wiadomo,...
Kosiarka jest w serwisie na razie nie udało się jej odpalić gaźnik został wyczyszczony, świeca sprawdzona i inne takie sprawy. Jeszcze jutro mają coś sprawdzić czy coś z rozrządem czy kompresje straciła. Tak to jest jak kupuje się kosiarkę za 500zł. Gwarancja się skończyła w marcu tego roku. Jeżeli im się nie uda naprawić zaproponują żeby włożyć do...
Witam. Postanowiłem zrobić remont mojej kosiarce, gdyż pod koniec poprzedniego sezonu odmówiła posłuszeństwa. Jest to model dolnozaworowy znany jako classic. W kosiarce cylinder wygląda bardzo dobrze, tłok również. Pokusiłem się o rozebranie miski. Wyczyściłem ją pod ciśnieniem. Zmieniłem pierścienie, gdyż uznałem, że jak mam już tyle rozebrane to warto....
Witam. Niefortunnie ktoś położył mi kosiarkę na bok zamiast świecą do góry. Od tamtej pory mam problem z zimnym rozruchem. Musze kręcić 10 razy. Potem wszystko jest ok. Co poradzić? Cześć, mam ten sam problem w Klippo z Briggs'em 750EX. U mnie też olej poszedł do cylindra, dymiła bardzo mocno, ale po 20 minutach wszystko wróciło niby do normy i dokończyłem...
briggs rozrząd briggs stratton rozrząd rozrząd briggs ustawienie
syrena kondensator honda magna e3276 hilink
booster rozruchowy booster rozruchowy
Podłączenie kolumn 6Ω do amplitunera 8Ω: czy to bezpieczne? Kabel zasilający wyświetlacza nawigacji Citroen C4 Picasso 2009 - opis i diagnostyka