Na 99% termostat jest uszkodzony.
Podczas jazdy wskaźnik temperatury wskazuje 50/60 stopni. A gdy stanę i zgaszę silnik, a potem go odpalę po dwóch minutach- pokazuje 90 stopni. Potrafi to ktoś logicznie wyjaśnić? Sprawdź termostat. Powinno wskazywać około 80 stopni. Jeśli zgasisz silnik to płyn przestaje krążyć, silnik, głowica rozgrzana to jak piec CO w którym pompa stanęła. Siłą...
Ciepła woda ma to do siebie że płynie ku górze. Wiec obieg jest tak zrobiony ze woda ciepła z silnika przez termostat płynie do górnej części chłodnicy, w chłodnicy oddaje ciepło, opada na dół chłodnicy i dolnym wężem wraca do silnika, takie kierunek wymusza dodatkowo pompa wody. Najpierw nagrzewa się silnik i jeśli termostat się otworzy górny wąż i...
Miałem wymieniany silnik, wskazówka płynu chłodzącego nie jest tam gdzie była jak był poprzedni silnik, o grubość wskazówki jest niżej niż wcześniej była, to jest różnica 1.5 mm na wskaźniku, zostawiłem samochód po trasie w garażu na obrotach, był upał, po 3-4 minutach załączył się wentylator, wskazówka ani drgnęła, po chwili wentylator się wyłączył,...
Witam.Wczoraj jechalem za granice i ciongnolem przyczepke pusta.Temp silnika rosla mi do 110stopni gdy zeszlem do predkosci 70_80kn/h i na czwartym biegu spadala do 95-100.Kilka razy stawalem i za kazdym razem przewod co idzie do silnika od chlodnicy byl sztywny dopiero jak spuscilem cisnienie ze zbiorniczka robil sie miekki.Po postoju ok 10min chlodnica...
Witam wszystkich. Mój problem polega na tym iż podczas jazdy temp. silnika wynosi równe 90 stopni lecz podczas postoju rośnie ona czasem nie zawsze do 100 i po chwili spada. Wymieniłem dwa termostaty. 3 miesiące temu robiony był rozrząd wraz z pompom wody oraz jakoś we wakacje wymieniłem wisko. Stąd moje pytanie czy możliwe jest że DWA termostaty są...
Cześć. Mam ciągnik z silnikiem chłodzonym powietrzem (rosyjski T40). Często pracuję z rębakiem, więc nie mam możliwości obserwowania wskaźnika temperatury. Zdarzyło się ostatnio, że pękły paski napędzające wentylator silnika, więc padło chłodzenie. Chciałbym zainstalować jakiś czujnik, który po przekroczeniu określonej temperatury, włącza sygnał dźwiękowy...
Witam. mam problem z samochodem - mazda 323f bg, a mianowicie po przejechaniu kilkudziesięciu km ok 40, przy predkości 80-90km/h, temperatura wzrasta ponad 100 stopni, a gdy przyspieszę do 110km/h idzie na maksa (u mnie literka H). Żeby go schłodzić muszę zwalniać do ok 60km/h redukować bieg, wtedy wskazówka opada do prawidłowego poziomu. Zaznaczę że...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Niedawno kupiłem audia4 1.8 benzynę. Mam następujący problem: auto bez problemu odpala, przez jakiś czas chodzi na tak zwanym ssaniu, po czym obroty spadają do 900 obrotów; i za jakiś czas w kabinie pojawia się ciepłe powietrze.... niestety ile bym nie przejechał kilometrów wskaźnik temperatury silnika wskazuje 60...
problem polega na tym że po nagrzaniu samochodu do 90 stopni nie otwiera się termostat, tylko dalej rośnie temperatura, potrafi nawet dojść do 110 stopni i muszę zatrzymać samochód i czekać aż się z chłodzi. Termostaty już 3 wymieniłem i to samo, jak go wrzucę do gorącej wody to się otwiera normalnie, po założeniu nie puszcza nawet kropli wody już próbowałem...
Problem polega na tym,że temperatura silnika dochodzi ładnie do 90 stopni i po dłuższej jeździe wskakuje na 95/97 stopni i tak trzyma. Oczywiście wcześniej silnik grzał do 90 max 91stopni. Wymieniony termostat, czujnik temperatury górnego węża od spodu, odpowietrzony, wiatrak sprawny. Bez poprawy. Co może być przyczyną tego stanu rzeczy, może ktoś miał...
Posiadam Mazdę 323BG B6 z 1990 o pojemności 1600ccm. Po prawej stronie deski rozdzielczej (tuż za obrotomierzem) mam wskaźnik temperatury silnika. Po nagrzaniu prawidłowym wskazaniem powinno być położenie wskazówki tuż za połową licznika. Niestety wskazówka się zacina i na zimnym i ciepłym silniku wskazuje zero "0". Szczegóły: √ Latem silnik szybciej...
witam serdecznie mam problem w peugeot 407 1.8 benzyna 2006r kiedy zapalam silnik po 10sek temp.silnika idzie do konca 120stopni zapala sie czerwony stop . silnik jest zimny plyn w chlodnicy tez jest zimny zalacza sie wentylator chlodnicy i po wylaczeniu studzi silnik pomimo ze on jest zimny moze ktos pomóc ile czujnikow temp on ma i gdzie lub co moze...
Witam , mam pytanko, mam peugeota 306 kombi 1.6 benz, r.1998,miałem problemy z silnikiem olej mi brał, zrobiłem półkapitalkę, wymienione pierścienie, głowica do regeneracji, odebrałem od mechanika i spotkała mnie dziena rzecz, wiadomo silnik jest na dotarciu, nie jeżdzę szybko ani gwałtownie, ale zdarza mi sie taka rzecz że przy prędkości ok 80 km/h...
Kupiłem sobie samochód do jazdy po mieście i próbuje go połatać po poprzednim właścicielu. Przed zakupem zrobiłem test na CO2 w układzie chłodzenia. Rozgrzałem go na pionową kreskę, chwile pojeździłem. Wlałem płyn reakcyjny i ok 1 min potrzymałem na 2 tyś obr ,potem dałem mu popracować ok 5 min ale test nikt nie pokazał. Po zakupie szybko wywaliło mi...
Witam Moze ktos wie co moze byc Przyczyna wysokiej tepmeratury (max) silnika przy niskich obrotach. i to sie dziej jak stoje na swiatlach albo w korkach a ja przyspieszcze to temp opadnie. Albo potrawi np. na swiatłach wskazówska podnosic sie i po chwili opadac. Termostat byl wymieniany
Witam szwagier posiada nowy nabytek w postaci Vectry B 98r. 2.0 X20XEV. Przy upałach w tamtym tygodniu miał następujący problem. Gdy pracuje silnik (z wyłączoną klimatyzacją) gdy dochodzi do ok. 98st. (według zegara), włączają się oba wentylatory (od strony silnika (duży) i ten z przodu między chłodnicą i zderzakiem (mały), chociaż nie do końca jestem...
witam.oglaszam sie na tej stronie poniewaz mam spory problem z moim malym fiacikiem :cry: wyjasniajac stan rzeczy to nabylem ten samochodzik okazjonalnie i calkiem przypadkiem.jednak stary wlasciciel jezdzil na wodzie w wkladzie chlodzenia i teraz mam problem z temp. w ukladzie.po amatorsku podejrzewam zabity syfem termostat.gdy temp. wzrasta na pulpicie...
Witam, Mam dosyć dziwny problem z moim autem. Mianowicie rośnie mi temperatura do 110-130 stopni ale tylko przy wysokich obrotach silnika szczególnie jadąc pod górę. Do 100km/h jest w miarę ok, jadąc chwilę około 120 km/h (lub wolniej tylko pod górę) rośnie mi temperatura i wyskakuje kontrolka płynu chłodniczego. Wystarczy że zwolnię bądź zjadę na pobocze...
Samochód escort 1998 r 1,6 16V zetec Kiedy jeżdżę po mieście to temperatura silnika leci na czerwone pole i załącza się wentylator, kiedy jeżdżę poza miastem to wskazówka stoi w pionie czyli temperatura jest taka jak zimą. W zimę nie było żadnych problemów. Co jest grane, czy to termostat. Może ma wpływ na to że mam na czujniku zasysanego powietrza...
Jak wali kompresję w układ chłodzenia to jak może być inaczej? A cena? Im ktoś to porządniej zrobi, to tym większa. Więc nie żałuj pieniędzy.
witam nie mam problem z nagrzewaniem sie silnika nagrzewa sie tylko do 70 stopni i pozniej temperatura zatrzymuje sie w miejscu , termostat juz wymienilem i nadal ta sama usterka czy ktos moze mi pomoc??????????
Witam. Posiadam Felicie 1,3 97' z gazem. Kupiłem ją końcem zeszłego roku. Od jakiegoś czasu [jak zaczęło się robić na polu ciepło] zaobserwowałem, że jak przez kilka minut albo jadę z prędkością do 50km lub stoję w korku to temperatura szybko rosła tak do ok 100 stopni C. Jak zwiększałem prędkość to po jakimś czasie spadała do 85 stopni. Postanowiłem...
Witam Kolegów. Mam Opla Vectra C 2006r 150KM CDTI Z19DTH. Otóż jezdze autem już prawie 2 lata i od początku nie działał mi czujnik temperatury [tzn. wskazówka leżała na tym zegarze obok prędkościomierza]. Po wymianie oleju, nabiciu klimy i wymianie filtra powietrza czujnik zaczął działać tzn zegar. Tylko, że teraz pokazuje bardzo wysokie temperatury,...
W tym silniku układ chłodzenia jest bardzo wrażliwy na jakiekolwiek nieprawidłowości. Dopóki nie doprowadzisz go do stanu fabrycznego nawet nie ma sensu szukać usterek. Dość powiedzieć, że bez termostatu może się przegrzewać (tak, to nie pomyłka, zweryfikowane w praktyce, dzięki za wyjaśnienie że to termostat przełączający, bo nie znałem przyczyny zjawiska)...
Witam-- nurtuje mnie drugie zdanie że -- temperatura po kilku minutach rośnie do ponad 110 --tylko czy od zapalenia zimnego silnika jeżeli tak to może być : wirnik na pompie wody obluzowany(kierunek łopatek na wirniku zgodny do tego typu silnika),,węże pozamieniane miejscami (i wtedy do czujnika temperatury lub wentylatora dochodzi zaniżona temperatura...
Nie wiem jaki masz silnik - ja mam K4J. W moim jest jeden punkt odpowietrzania na obudowie termostatu (śrubka M6), ale już za termostatem (w stronę chłodnicy). Na chłodnicy odpowietrznika nie mam i w chłodnicy zawsze zostaje pęcherz powietrza. Nie ma on większego znaczenia na temperaturę silnika, ale ma na twardość węży po nagrzaniu silnika i jeżdżenie...
przyczyną tego że się wentylator załącza może być czujnik skopany tak jak pisałem powyżej ale nie miał by on wpływu na odpalanie a chciałem zauważyć ,że samochód nie odpala tak bynajmniej piszę w poście . Sterownik pewnie standardowo M.E.M.S. M.K.C 1035...albo jakiś podobny w każdym razie na 6 pinie ma sterownie wentylatorem chłodnicy natomiast czujnik...
Tu jest ograniczenie własnościami materiału magnetowodu: nie uzyska się indukcji większej, niż indukcja nasycenia, a z reguły nawet tej się nie wykorzystuje, bo w pobliżu "kolana" krzywej magnesowania bardzo szybko rosną straty i sprawność maszyny maleje, za to rośnie temperatura (następne ograniczenie: wytrzymałość izolacji). Indukcja sem nie zależy...
Jak szybko rośnie temperatura silnika po odpaleniu ?
Odgrzewam "kotleta" Wchodząc w Engine grupa 007 pole 4 mam temperaturę zbliżoną do temp. paliwa i zewnętrznej jak i w kolektorze dolotowym /oczywiście pomiar rano bez odpalania/. Natomiast wchodząc w Licznik 17 grupa 003 pole 1 temperatura jest o 25*C większa. Temperatura ta sobie rośnie wraz z grzaniem silnika. Pytanie: Czy złe wskazanie na instrumentach...
Sprężarka raczej nie lubi "lekkiego przeciążenia" silnika. Zazwyczaj projektuje się raczej niedociążone. Jeśli silnik jest przezwajany, to jeszcze gorzej. Temperatura obudowy to nie temperatura uzwojeń. Rośnie dużo później i o mniejszą wartość niż na uzwojeniach. Kiedyś pakowałem termoparę multimetra do uzwojeń i tak określałem dokładniej ich temperaturę...
https://obrazki.elektroda.pl/6214281500_... Przedstawię tutaj krótko gadżet dostępny za jedyne 40 zł, czyli lekką i przenośną opalarkę którą kupiłem głównie z myślą o rurkach termokurczliwych. Sprawdzę na ile mocno rzeczywiście ona grzeje, oraz czy sprzedawca ma rację podpisując ją jako "lutownica", "spawarka", "hot air". Zmierzę temperaturę...
Dokładnie ci nie policzę, ale: - skoro go kręcisz, to falownikiem, a falownik dokładnie Ci powie (np Danfoss 302) ile bierze w danej chwili napięcia, prądu i kW. Bierze, nie oddaje na wał. - przypuszczam, że nie chodzi ci ile silnik "ma", tylko ile ma mocy maksymalnej. I tu też ci nie powiem, bo musiałbyś określić w jakim trybie pracy: ciągłej, przerywanej,...
reaven22 A pobór mocy mierzyłeś przed transformatorem czy tuż przed pompą. ? Jak przed pompą to jeszcze zrób i przed trafo. Jeżeli zejdziesz 70 Wat to sporo i więcej nie szukaj. Silnik pracuje w stabilnym obciążeniu więc jeśli temperatura nie rośnie to ok. Ale jeszcze termometr załóż coby pacjent nie wykitował. Manio taką pompę uszczelnialiśmy właśnie...
Buduje cały czas. Zimny na tyle mało że wydaje się być ok. Gorący odpowietrza się głównie przez termostat do chłodnicya z tamtąd do zbiorniczka i jak ciśnienie wzrośnie na tyle żeby otworzył się zawór w korku to gazy wylecą sobie korkiem i też niby ok tylko że zawór w korku normalnie nie powinien się otwierać. Problem powstaje jak przestaniesz pałować...
Normalne ciśnienie HP przy temperaturach jakie mamy obecnie, czyli 24 do 26°C to 10bar, które rośnie do ok 13, wtedy powinien włączyć się wentylator i schłodzić skraplacz tak aby ciśnienie spadło ponownie do 10bar Dopiero gdy temperatura wzrośnie powyżej 30°C i samochód będzie bardzo nagrzany w środku ciśnienie może dochodzić do 16bar i włączać się...
Chłopaki mam prawie identyczny problem w astrze G 2007 Z14XEP 1,4 TWINPORT auto siostry kupione kilka miesięcy temu. Auto kupione po przeglądzie w serwisie opla więc nie wymieniłem oleju - kupione z firmy od znajomego ... bez komentarza... mój błąd - olej trzeba było podmienić na początku ale zapewniali i potwierdzali, wszystko jest na papierze i w...
https://obrazki.elektroda.pl/9826733000_... Wśród projektów dla początkujących elektroników' wszelkiej maści termometry i termostaty były swego czasu bardzo popularne. Łatwo się je teraz realizuje z użyciem mikrokontrolerów, a proste termostaty do wentylatorów przydają się na przykład do budowy wzmacniaczy audio i zasilaczy warsztatowych...
Czasem niespodzianką staje się po wymianie płynu termostat. Obserwowaleś temperaturę silnika? Hm mówiąc szczerze to na zimnym silniku zjawisko jakby nie występuje, po rozgrzaniu - huczy szczególnie przy obrotach około 2-2,5 tys . Temperatura silnika rośnie ale chyba nie jakoś gwałtownie, utrzymuje się poniżej połowy skali na wyświetlaczu przy dłuższej...
Załóżmy, że to źródło mocy mechanicznej zdoła rozkręcić moją prądnicę. Da się z tego potem uzyskać większą moc? Da ale im większą moc oddaje prądnica tym bardziej rośnie temperatura jej uzwojenia. Dojdziesz do momentu gdy spali się izolacja i nastąpi wewnętrzne zwarcie uzwojeń. Prądnica na złom albo do przewinięcia. Zacznijmy od początku: Masz prądnice...
http://obrazki.elektroda.pl/8679857100_1... Przedstawiam Państwu mój kolejny projekt układu sterowania zapłonem i przepływem gazu do modelu silnika pulsacyjnego. Co prawda sam silnik nie został jeszcze uruchomiony ze względu na brak czasu, ale sterowanie i sam silnik jako taki jest już całkowicie gotowy. http://obrazki.elektroda.pl/5352663800_1...
Witam wszystkich, mam problem z rosnąca temperaturą w golf 4 1.6 16v, wracając ze sklepu zaczęła mi rosnąć temperatura silnika, gdy już byłem w domu sprawdziłem płyn w zbiorniku i było go mało więc dolałem myślałem że z tego powodu, ale się pomyliłem problem dalej jest i rośnie temperatura silnika powyżej 90cel nie wiem co robić pomoże ktoś.😁
witam. mam vw sharan 1,9 tdi 1998. dogrzewacz silnika działa, ale temperatura rośnie do 3/4 wskaźnika . czy ktoś wie czy to jest normalne, czy jednak wskaźnik powinien być na połowie.
Witam Mam Audi A4 B6 2.0 benzyna 131 KM, kod silnika ALT automat 2001 r. Kupiłem je parę dni temu i mam problem z temperaturą - grzeje się. Wymieniłem termostat z obudową i oringiem, nowy zbiorniczek płynu chłodzącego, bo ciekło, i nadal temperatura rośnie do prawie 130 stopni, tak zegary pokazują, a jak włączam ogrzewanie na maksa ciepłe, to leci letnie....
4 godzinę jadę ciągnikiem właśnie na rozkręconej na full klimie i nie jest zalodowaciały parownik. A jak działa regulacja temperatury? U mnie w samochodzie to jest tak, że powietrze przelatuje przez parownik a potem jest rozdzielane i cześć leci przez nagrzewnicę a druga część idzie bokiem. Potem ponownie się spotykają w komorze mieszającej gdzie jest...
Panowie, dziękuję za taki odzew. Odpowiadam na pytania. Gdzieś jest korek powietrzny, płyn z tego powodu się nie przemieszcza i w danym obszarze silnika dochodzi do miejscowego wzrostu temperatury i zagotowania płynu Na chłopski rozum to mam takie same przemyślenia. Tylko naprawdę odpowietrzałem go na wszystkie możliwe sposoby (mimo, że jak wspominasz...
Myślę, że powinieneś celować w v-twina przy tym areale. Jestem posiadaczem Partnera 200 z kosiskiem 107 cm który obrabia 36 arów i powiem, że ma co robić w okresie intensywnego przyrostu trawy. Moc jest wystarczająca i na trwałość też nie narzekam. Części są dostępne, ale ceny potrafią wyrwać z butów, np: paski napędowe (polecam Husqvarny). Z typowych...
Honda CRV 2005 Diesel Problem z ładowaniem. Podłączę się pod ten temat, gdyż mam podobny problem z ładowaniem. Akumulator "na zimno 12,6 V" Alternator ładuje na zimnym silniku do 14,3 V, ale po nagrzaniu silnika, po przejechaniu 50-100 km, przestaje ładować i napięcie na akumulatorze spada poniżej 12 V, mimo że był ładowany przez 100 km. Kontrolka ładowania...
Dołączę do tematu. Diesel 1.9 Multijet. Co jakiś czas na ściankach zewnętrznych zbiorniczka wyrównawczego pojawia mi się wyschnięta strużka płynu chłodzącego biegnąca spod korka. Usuwam ślady i po jakimś miesiącu lub dwóch znów jest to samo. Płynu nie ubywa, utrzymuje się na kresce MIN.Żadnych tłustych plam, mazi na zbiorniczku nie stwierdziłem. Zapach...
1. Czy temperatura 105 st C na czujniku wody przy odczycie OBD to normalna temperatura? 2. Czy włączenie sie wentylatora po wyłączeniu rozgrzanego silnika to normalna rzecz biorąc pod uwagę, że na zewnątrz mamy 0 st C ? 3. Jaka musi być temperatura płynu chłodniczego na zegarach i na interfejsie OBD żeby włączył się wentylator podczas jazdy ?[/quote]...
Po drodze nie ma filtra . Jedyny filtr jest w koszu pompy. Też obstawiałem czujnik temperatury silnika . Ale przed odpaleniem pokazuje temperaturę otoczenia . W miarę rozgrzewania temperatura rośnie także bym go wykluczył Choć temperatura w torque jest np 70stopni a wskazówka na liczniku milimetr pod 90
Witam wszystkich, Mam problem z peugeot 207 1.6vti 5fs 120km 150tyś przebiegu. Po kolei: Problem: Temperatura silnika rośnie i maleje po przejechaniu ok 20km osiąga wartość 90C i tak już się utrzymuje przy wyższych obrotach czasem spada. Spalanie bez zmian. Wymieniony termostat fazowy wraz z czujnikiem. Teraz: Silnik nie dogrzewa się temperatura silnika...
Witam, u mnie jest podobnie tzn też temperatura rośnie tylko do 80 stopni nigdy nie osiąga 90. A drugi problem to taki że nieraz włącza się wentylator nawet gdy się silnik do tych 80 stopni nie nagrzeje. Dziś miałem tak że zrobiłem 15 km i po zgaszeniu silnika wentylator pracował - przy temperaturze na zew -7 stopni. Czy to tez wina termostatu czy może...
Witam, Polo 9n3 1.4 16v silnik BKY (montowany tez w A2, Fabii i Ibizie), ale pytanie jest dość ogólne. Kilka miesięcy temu zablokowałem na stałe klapkę regulującą źródło powietrza przy dolocie, tak żeby do dolotu nie wpadało ciepłe powietrze znad kolektora wydechowego - jest tylko dolot z zewnątrz, bo termostat który tam był nie działał prawidłowo i...
Rozwiązałeś problem? Moim zdaniem miałeś walnięty termostat. Ja jeszcze jak miałem Picasso 2,0hdi też walczyłem z tym tematem. Dopiero 4 termostat zrobiony na zamówienie przez białostocką Merę definitywnie rozwiązał problem. Na zamówienie, bo zrobili mi go na temp. otwarcie 92 stopnie. Wszystkie inne wernety, wahlery robiły co chciały. Od tamtej pory...
Chciałem tylko napisać że są inne rozwiązania niż silnik DC szczotkowy i spadek napięcia na odcinku spirali Są, ale: a/ Zdecydowanie większe ze względu na konieczność zastosowania dużej średnicy wentylatora - przy sllmkach ze zwartym zwojem (czyli takim jak w przytoczonej farelce) wymuszają to stosunkowo małe obroty. Silnik DC może mieć nawet i 20000...
1) Czy to normalne, że w moim Focusie 1.5 2016 rok, jak nacisnę sprzęgło podczas jazdy to nie spadają od razu obroty silnika poniżej 1 tysiąca, tylko najpierw na 2 sekundy zatrzymują się np. na 1,2 tysiąca a potrzymam to sprzęgło jeszcze 2 sekundy to dopiero spadają poniżej tysiąca obroty. To jest awaria czy jakieś ułatwienie dla zmiany biegów? Bo zazwyczaj...
Witam. Stilo 1.9 JTD 115KM, mam problem z reakcją na pedał gazu i szarpaniem które jest przez to spowodowane. W pierwszej chwili po odpaleniu silnika jest w miarę normalnie. Po jakiejś minucie/dwóch wciskając gaz bardzo powoli najpierw z oporami dochodzi do niecałych 1200 obr/min. W tym momencie wystarczy wcisnąć gaz jeszcze o milimetr dalej i obroty...
Witam. Od jakiegoś czasu miałem wyciek płynu chłodniczego i zaczął mi się pokazywać błąd EPC i samochód wchodził w tryb awaryjny. Jak dolalem płynu błąd znikał i było wszystko w porządku. W końcu pewnego dnia znowu to samo ale po dolaniu płynu błąd nie zgasł. Wyciek naprawiony termostat i obydwa czujniki wymienione. Aktualnie problem jest taki ze wskazówka...
Witam serdecznie wszystkich. Samochód to Dodge Journey 2.0 CRD z 2008roku. Może opiszę moje obserwacje. Chodzi o wysoką tzn podwyższoną temperaturę silnika. Podjeżdżam parę km pod górkę z racji że mieszkam w górach z prędkością ok 100 km na godzinę temperatura rośnie do 100 stopni nawet nieraz 102 ponad połowę i na ELEmie tak pokazuje. Tak już jest...
Borykam się z dziwnym problemem. Auto dość często przeprowadza wypalanie DPF (auto buczy obroty minimalne silnika wtedy to około 1100obr, gorące spaliny z wydechu). - Średnio co 150km. Wiosna - zima - lato jest to do wytrzymania i auto nie komunikuje żadnych błędów... "Schody" i dziwne zachowania zaczynają się latem kiedy temperatura otoczenia przekracza...
Tak, ale sprawdzenie tego to 15 minut. Zostawiasz auto na noc, rano wpinasz, jak masz 12 stopni a czujnik widzi -30 albo +80, to chyba jasne. Odpalasz i patrzysz jak rośnie temperatura, porównujesz z czujnikiem zegarów, pirometrem cz co tam pozwalają warunki. Jak dobrze przyłożysz to wystarczy termopara K i miernik za 20 zł. Resztę o ASO już koledzy...
Wiem o tym, jednak nie rozumiem dlaczego ten czujnik po przekroczeniu temperatury 59 stopni utrzymywał rezystancję 350 ohm a potem powoli rezystancja zaczeła rosnąć wraz ze wzrostem temperatury, choć na początku gwałtownie malała Naniosłem zmierzone dane na wykres - wyliczyłem srednią dla każdego stopnia Celsjusza (między najwiekszą i najmniejszą progową...
Jak czujnik jest przy termostacie to logiczne że komp go widzi i każe załączyć wentylator jak podaje złe wartości tylko czemu temperatura zachowuje się według mnie poprawnie rośnie od 15 do 90 i się utrzymuje To proste. Wentylator/y na chłodnicy załączane są od temperatury silnika lub od ciśnienia klimatyzacji. W Twoim przypadku masz uszkodzony (źle...
Sprawdź bączka (filtr wirowy odśrodkowy) tulejki ,ośka czy obraca się . Można sprawdzić jeszcze obudowę filtra oleju , jest tam zaworek plastikowy czasem potrafi zniknąć. Kolego ryba możliwe że szukasz problemu którego nie ma. Prawidłowe ciśnienie oleju dla silników 9,11 i 12 litrowych przy temperaturze roboczej wynosi: co najmniej 1,3 bar na biegu...
Albo pomiar był obarczony dużym błędem albo miałeś "dziwny" akumulator, np. temperatura elektrolitu pniżej 15°C Pomiary były robione zwykłymi multimetrami, w temperaturze pokojowej ok. 22°C. Pomiary były robione na dwóch akumulatorach: pierwszy, 6-letnia Centra 55Ah/12V (z dostępem do cel), drugi, oryginalny 10-letni akumulator 55Ah/12V (kupiony razem...
Witam. Który dokładnie bezpiecznik odpowiada za webasto? (automatyczne bez jajka) Czy tak zwany twardy reset może spowodować odpalenie webasta, czyli klema – out i pedał hamulca na ok 30 sekund ? jakie mogą byc jeszcze przyczyny niedogrzania kabiny? termostat świeżo wymieniony, układ chłodzenia odpowietrzony..........objaw: powoli rośnie temperatura...
Witam mam taki problem iż moja bestia (opel corsa b 1.4) zaczęła się grzać nawet nie ruszając się z miejsca co może być przyczyną? Dziś odpaliłem corse na parkingu i po chwili gdy silnik był rozgrzany to zaczęła rosnąć dość szybko temperatura silnika w ciągu chwili temperatura osiągnęła 100 stopni dodam że płyn chłodnicy jest ok tak samo olej napędowy...
Wymieniłem termostat (stary był cały czas otwarty) i mam teraz problem. Poprzedni termostat miał temp. otwarcia 97st. ale nowy złożyłem na 103st. bo taki tylko znalazłem i niby taki powinien być fabrycznie. Dopóki było zimno nie było problemu ale ostatnio po rozgrzaniu silnika na ok. 30 sekund zaczęła się pojawiać kontrolka od wysokiej temp. płynu....
temperatura silnika rośnie astra ogniwo temperatura rośnie rośnie temperatura renault
kyocera drukować schemat nawiewu peugeot ch341a pobierz
zgrzewarka punktowa zgrzewarka punktowa
Licznik nie działa w Mercedes W204 - przyczyny i diagnostyka Hasło do falownika AISWEI Solplanet – domyślne loginy, registration code, reset Wi-Fi