W tym modelu, o ile dobrze pamiętam jest wciskana, ale wcześniej trzeba ją odkręcić od obudowy (przymocowana jest na ucho do obudowy).
Nie pobór, tylko powrót jak już - od sprężarki do miski olejowej. Zmień mechanika.
Nie pamiętam już dokładnie ja kto było u mnie w 2.2 dCi, bo już dawno nie mam tego samochodu, ale kojarzę że był chyba podpięty do tego wężyk odprowadzający rozlane paliwo bezpośrednio na osłonę silnika. I chyba od góry listwy też powinna być osłona żeby paliwo z uszkodzonego przewodu nie lało się po całym silniku, przynajmniej w 2.2 tak było. Dodano...
Witam. Według mnie to gdzieś jest nieszczelność. Jeżeli nie widać na rurkach przy sprężarce ( tłuste rurki z oleju) To nieszczelna komora ( parownik) Naprawa nie opłacalna.
Z tego co widać jest przymocowana do grubej blachy i w niej jest rurka do oleju.
kolego to jest odma .
Jedyna opcja to pęknięta chłodniczka bo w tym wężu nie ma prawa być oleju,najprawdopodobniej wyłamana rurka na której siedzi wąż
Spróbował bym zrobić tak jak na rysunku. Rura z olejem lepiej żeby była prosta bo łatwo ją wtedy drutem przetkać. Założył bym też rurę osłonową którą dmuchało by powietrze, może wtedy rurka z olejem nie będzie tak często się zatykać. Świeca żarowa długo nie wytrzyma w takiej temperaturze. http://obrazki.elektroda.pl/3573081200_1...
Kolego Pablo jaką średnicę rurki do zasysania oleju przez dyszę masz w swoim palniku? Fi 6 wystarczy czy musi być fi 8mm.
Witaj, Jakie rurki. Przecież ci brakuje przewodu od odmy a ten wyżej gumowy to od podciśnienia jest.
W Volvo masz skrzynię AW55-50SN. Olej spuszczamy odkręcając śrubę w dolnej części skrzyni. Wlewamy przez rurkę miarki oleju. Stan oleju sprawdzamy miarką oleju na uruchomionym silniku. https://obrazki.elektroda.pl/1033245400_... https://obrazki.elektroda.pl/7953662800_...
Uszkodzone gumki na rurkach lasek popychaczy. Albo uszkodzone same rurki przy składaniu silnika.
a jak oderwałem kawałek to rurka usmarowana olejem. Ale to normalne, olej krąży razem z czynnikiem.
kolego "jacentym10" rurka z olejem ma być kilka mm nad tależykiem, i nie można wyłączać rozgrzanej nagrzewnicy bo zapcha się wylot rurki!!! chyba masz taką samą nagrzewnice jak ja :D
Z tego co się orientuje to cienkim przewodem miał wracać olej do sprężarki w celu jej lepszego smarowania. Z racji że sprężarka wylatuje to raczej zaślepienie. Tylko raczej krótkiej rurki by nie gromadziła oleju.
Głupia awaria bo olej sączył się z rozdzielacza dokładnie ze śruby łaczącej rurkę przy rozdzielaczy bodajrze to rurka powrotna oleju z podnośnika. Problem rozwiazany.
Osłonę przeciw czemu? Są płaszcze stalowe, PCV, rurki, oploty.. Chcesz chronić przed olejem, obtarciami, złamaniem, zakłóceniami?
Wyjmij bagnet wytrzyj i poczeka aż z rurki spłynie olej nawet z 5-10 min. Wg mnie stan oleju wyznacza pierwsze suche miejsce na bagnecie od góry bo wystarczy kropla w rurce bagnetu by zaburzyć pomiar.
Wychodzi że nie ma podciśnienia. Może być rurka do pompy vakum. Wypchnięty bagnet oleju, to pompa vakum pompuje duże ilości powietrza.
Do pompy idzie 0,6 l oleju. Jego nadmiar wyleci rurką z tylu pompy. Przy dużej ilości będzie falowanie niskich obrotów na zimnym silniku.
Więc masz tam 2 numery części: 15767-02030, 15767-16150 - zapytaj o nie w sklepach.
(at)wlodek22 na czym polega przeróbka? Te filtry / pochłaniacze dodane? Czy dobrze widzę że jest dodana rurka do powrotu oleju? Nie znam rosyjskiego.
Tak bo w na prawej stronie masz rurkę tłoczącą która jest w środku w sprężarce zabudowana i nie ma kontaktu z olejem po lewej stronie masz rurki które bezpośrednio wchodzą do obudowy sprężarki więc mógłby przez nie wlać się olej do układu.
Witam mam takie pytanie,czy bagnet powinien być cały w oleju po dłuższym postoju pojazdu. Sprawdzałem rano poziom oleju i bagnet był cały w oleju od góry do dołu czy to mozliwe tak jak by nie spływał z rurki miarki oleju.
Witam, problem dotyczy grzejnika drabinkowego. Schematycznie został przedstawiony na zdjęciu - grzałka zamontowana z dołu. Jedynym źródłem ciepła jest elektryczna grzałka z termostatem. Grzejnik jest wypełniony jakimś olejem, na pewno nie jest to czysta woda. Poziom tego oleju sięga przedostatniej rurki - jest wypełniona cieczą, natomiast w ostatniej...
Po wyjęciu silnika można rozpołowić skrzynię od mostu, łączenie jest w połowie pokrywy dźwigni zmiany biegów. Dookoła skrzyni są nakrętki na klucz 17mm. Żeby rozpołowic skrzynię, trzeba odkrecić w skrzyni przednie tryby, te co jeden górny Ci się rozleciał, a dolny to ten dwurzędowy. Jak rozsuniesz skrzynię to te dwa tryby zostaną w moście a wałki z...
(at)jarczydlo Jak później napełniałeś olejem? Wlewałes go do rurki HP czy jakiś inny sposób?
Witam, jestem uzytkownikiem golfa IV 1,6 SR. Auto ma oryginalnie przejechane 200 tyś. Udokumentowane. Własciciel lał 5w30 castrola. Ostatnie lanie zrobił półsyntetym i prxzejechał na nim ok 5 tyś. Kupując auto sprawdziłem w servisie jego przebieg i był zgodny ze wszystkimi wymianami oleju. Wlałem olej 5w30 mobila. Zauważyłem że ubywa oleju, nie wiem...
jest odma na dole wychodzi z takiego plastiku przykręconego do bloku na trzy śruby na trzecim zdjęciu widać kawałek jest to oddzielacz oparów oleju wychodzi z niego rurka (odma) zapinana na metalową zawleczkę, proponuje odkręcić ten plastik bywało często że zalega w nim maź olejowo pochodna, wystarczy umyć w benzynie lub sprawdzić drożność tej rurki
Skoro w oleju dlaczego nierdzewna rurka?
zastałem wszystko w oleju cały silnik był nim zabryzgany ,okazało się że brakowało około 9 L oleju. Ustaliliśmy przyczynę że Olej wydostawał się uszkodzoną rurką wlewu oleju Niech sprawdzą odmę i turbiny.
No właśnie. Sam smok jest na mniej więcej środku ale przykręcony do pompy z lewej strony. Może być nawet urwany i sama rurka przy pochyleniu wynurza się z oleju. Miska w dół.
Czy istnieje w tym silniku inna możliwość zanieczyszczenia płynu olejem niż poprzez awarię uszczelki głowicy? Nie wiem jak jest u ciebie, ale znam przypadek znajomego który miał Forda fokusa. Była tam chłodnica płynu połączona z chłodnicą oleju. Rurka z olejem przechodziła kilka razy przez chłodnicę silnika. Pewnego razu rurka z olejem delikatnie "puściła"...
Serwisuję Libherra już wiele lat, i nigdy nie spotkałem się z takim rozlokowaniem czujników o jakim piszesz (kolory). Zielony jest zawsze czjnikiem parownika, czerwony powietrza. Zmiana lokacji czujników świadczy wyłącznie o tym, że w twojej chłodziarce ktoś już grzebał. Czujnik 9590142 nie posiada oznaczeń kolorystycznych, i jest dedykowany do chłodziarek...
Pomiar ciśnienia oleju, wymiana oleju, wymiana rurki zasilającej turbinę olejem.
W przypadku tej konkretnej suszarki identycznych objawów nie znalazłem. A różnica polega na tym, że było o oszronionej jednej rurce, o widocznym oleju. U mnie tego nie ma.
Witam, ostatnio wjechałem na kanał żeby wymienić kompresor klimy. Zauważyłem że jak idzie rurka do intelcolera, to ona jest cała zaolejona, krople oleju normalnie są, zaznaczam że co około 3k km dolewam 1l oleju. Ja w mechanice silnikowej nie jestem obeznany w ogóle, stąd moje pytanie czy to już koniec turbiny ? Samochód ma nalatane 309 tyś km, w mocy...
Może coś wpadło w zawór regulujący ciśnienie oleju. Może nieszczelny jest rurka zasysajaca olej przy pompie? Jaki jest tam filtr oleju? odsrodkowy ,,bąk"? Z panewkami korbowodowymi i głównymi coś robiono? Czy złożono na starych?
Właśnie zapomniałem napisać co już zrobiłem więc tak wymieniłem olej ten złoty nie czerwony następnie filtr oleju i nic z tego odkręciłem jeszcze rurkę oleju od chłodnicy i co ciekawe tam nic nie ciśnie olejem oczywiście po uruchomieniu silnika i teraz to już nie wiem co może być a może to pompa oleju
Próbowałem mniejsze kółko ale pasek pęknie nawet próbowałem podać większą ilość powietrza montując wiatrak elektryczny to już sporo pomaga ale najważniejsze to muszą tam być osłony z każdej strony komplet bo nic nie da tam jest wyliczona ilość masy powietrza względem obr silnika kupić gdzieś osłony i będzie git jest jeszcze chłodnica oleju z rurki taki...
jaka skrzynia? dsg czy multitronic? Generalnie jest tak że zapalasz auto, na hamulcu zmieniasz po kolei biegi na każdym trzymając 2-3 sekundy, podpinasz vaga, patrzysz w parametrach aż olej osiągnie 35-40 stopni. Odkręcasz korek spustowy, powinien pokazać sie olej, jak jest to zakręcasz i tyle. Jaksie nie pokazuje to napełniasz od dołu oliwiarką. Korek...
Na zew rozdzielacz jest wyjscie, normalnie jest połączone rurką z boku do góry rozdzielacza.
A pompę oleju masz zmienioną? Rurkę przeginaj na gorąco, chociaż powinna pasować bez tego.
Tak ale jest tam tylko jedna rurka do wlewania oleju a niema do sprawdzania poziomu wiec nie wiem ile mam wlać
Czy zabrudzenie jednej z pokryw zaworów, przy pompie paliwa, to normalne zachowanie? Czy świadczy to o jakiejś usterce? Zapocone olejem z rurki odmy. Nic strasznego. Dodano po 3 Przy okazji dopytam o regulację zaworów. Z tego co wyczytałem w instrukcji silnika zawory wydechowy i dolotowy powinny być ustawione na taką samą wartoć pomiędzy 0,10mm do...
Ta rurka to odma. Poziom oleju jest ok? Nie przewracałes kosiarki?
Bez różnicy bo i tak ucieknie, tylko oleju nie wycieraj , niech zobaczy gdzie ucieka jak przyjedzie ale nie wylączaj. Zaznaczyłeś na łuku rurki a pod Lockringiem to oleju nie widzisz?
To skrzynia DP0 Ta rurka ze śrubą służy do nalania odpowiedniej ilości oleju do skrzyni. Odkręcasz wewnętrzny korek i zalewasz skrzynię olejem aż przeleje się przez rurkę, następnie uruchamiasz silnik i dalej zalewasz aż olej przeleje się przez rurkę
Po zdjęciu rury z dolotu przy kolektorze jest troszke lepiej czyżby odma tak brudziła? w rurce sporo oleju
Nie doliczam. Tak przeprowadziłem rurki, że olejem nie pluł. Służył kilka lat. On pompował, ja robiłem coś innego. Nie pocąc się przy tym.
smarowanie mieszankowe przy zasilaniu gazem wyglądało w tym silniku zapewne tak: - polej do tych rurek pół kielonka oleju i podłączamy gaz :) na trochę starczy :) szczególnie, że łożyska toczne sporo wytrzymają bez smarowania
Odłącz tą plastikową rurkę od pokrywy zaworów i zobacz czy dmucha z jej króćca
Tak, przez te rurki płyn chłodniczy przepływa. Może iść np do chłodzenia oleju skoro gdzieś tam się kończy w okolicach filtra oleju.
Miska, smok, nie pamiętam, czy rurka miarki oleju, obudowa rozrządu. Reszta osprzętu zostaje ze starego motoru
Nic trudnego. Jak na załączonym obrazku. http://obrazki.elektroda.pl/6562128400_1... Odkręcasz filtr oleju a następnie szpilkę oznaczoną nr 24 Jeśli wyciek dotyczy tylko płynu chłodniczego to awaryjnie można obejść wymiennik łącząc ze sobą przewody wodne kawałkiem wygiętej rurki. ;)
Nikt nie napisał, że przy lutowaniu twardym należy dodatkowo z rurek wyprzeć powietrze, azotem. Czyżby nie było to aż tak istotne (lutowałem na twardo z azotem w środku rur i jestem zdania, że to bardzo ważne). Dodatkowo, tam w tych rurach będzie olej, czy on przy lutowaniu w powietrzu się nie przypali oby? Skoro już Ci się to przytrafiło, możesz opisać,...
auto sporadycznie kopci na czarno po przygazowaniu i przyspieszeniu pusci czarna chmure sadzy ,nie dymi na wolnych obrotach zero bledow pod komputerem, rowna praca silnika,odpala bez problemow na zimnym i cieplym silniku ,nie bierze oleju, turbina nie ma luzu i nie chalasuje ale jest maly wyciek oleju z przewodu smarowania turbiny, doslownie po wytarciu...
Do mierzenia oleju w nowych aut.skrz.biegów jest potrzebna specjalna serwisowa miarka z podziałkom na odpowiedni stan oleju przy różnych temperaturach silnika. „Domowy” sposób to włożenie do oporu bagnetu własnej roboty do tej rurki gdzie w starszych modelach była miarka długość około 1,6m i odznaczenie sobie ile było oleju przed spuszczeniem....
moja lodówa to ARDO CO3PNF Jeszcze działa ? :D Z tymi rurkami i olejem to mniej więcej jest tak jak napisałeś na początku.
Nr 8 to zwrotny, a jeżeli chodzi o wymianę sprężynek w zaworach to jak najbardziej - może mieć wpływ na ilość oleju w powietrzu. Różni się ten manual w dość istotnych szczegółach - w manualu zawór zwrotny ma śrubę regulacyjną z nakrętka kontrującą - u ciebie jest wkręcony trójnik z wężykami nie bardzo ogarniam po co (może zastosowano inny typ zaworu...
Daj 20 a będzie dobrze. I nie te grzmoty ale zwyczajne tanie 1N4007 (100 szt. za 3zł). Diody polutuj gładkimi lutami w łańcuszek, umieść w rurce szklanej lub plastikowej i najlepiej zalej olejem.
między innymi, to doprowadzenie czujnika ciśnienia w rurze ssącej, często się ta rurka zawala olejem i problemy z moca silnika, przedmuchaj ją.
Jest korek spustowy. Wlewamy przez rurkę miarki (bagnetu) oleju (oczywiście potrzebny będzie lejek).
Umyj silnik, wysusz, a następnie zrób parę kilometrów i dopiero zaglądaj pod maskę. Powinno być widać jak na dłoni.
Przede wszystkim trzeba sprawdzić kanał wylotowy, czyli ten doprowadzający olej wprost na prowadnicę. Równie prawdopodobna jest sama prowadnica - dokładnie skontroluj ją w tym miejscu, gdzie jest wylot smarowania - ten punkt czasem się przytyka. Po gruntownym czyszczeniu i przedmuchaniu stosuję naftę, która ma świetne własności penetrujące. Można tez...
ciśnienie oleju na silniku około 2,8 bara nie wzrasta ani nie spada po dodaniu gazu Raczej trzena pomiar wykonać prawidłowo i lepszym sprzętem. Możliwe.że na walku rozrządu nie trzyma ciśnienia. Zetory miały ten feler,że przy pompie oleju w misie pękała rurka co wychodziła z pompy do bloku. Jeśli by by£o te 2,8 bar na ciepłym to jest ok. Co do...
Zalety : brak pomp i ich zużycia energii. Ale czy to freon, czy propan czy glikol, to pompowanie w obiegu kosztuje ! Tu pracę pomp obiegu robi sprężarka, tzn. to pozyskanie ciepła nie jest całkiem darmo ! Wady: niższa temperatura DZ. Pompa którą widziałem była na propan, komponenty do propanu są słabo dostępne (głównie Szwecja i USA). Taka pompa nie...
(at)arturo2773 jeszcze raz dziękuję serdecznie za pomoc. Dziwne tylko to co ktoś miał na myśli wkładając to to w końcówkę tej rurki. Tym bardziej, że to nie była zatkana ta rurka, a miała jedynie taką przewężke. Wspomniałeś wcześniej, że może ktoś specjalnie odpiął, bo np. mógł walić olejem (jak gdzieś doczytałem). Trochę pojeździłem nim i nawet trochę...
Rurka jest przykręcona obok podstawy filtra oleju . Bez demontaży katalizatora chyba się nie da.
Ja zrobiłem patent gdzie z ciągnika ruskiego zastosowałem jakąś chłodnicę oleju . Spiralna rurka z użebrowanie wykonana z aluminium i po podłączeniu węży zanurzyłem to w zimnej wodzie . Dość dobrze wytrącało wodę ale problematyczne w stosowaniu .
jeszcze zapomniałeś o bloku jest korek na kluczyk 11 obok rurki wlewu oleju /jakby ktoś nie wiedział/
Od klimatyzacji nie wytrzyma temperatury oleju. U mnie puścił po kilku godzinach pracy.
W tym miejscu koło tłumika, jest zaślepka, o długości około 5mm i średnicy otworu. To miejsce służy tylko do czyszczenia układu smarowania, odpowietrznik znajduje sie od strony prowadnicy.
sory pomyłka - zamiast filtru powietrza miało być napisane - wkład filtru oleju....(taki walec na patyku-rurce)
sprawdź czy nie masz dwu stanów oleju.Jeżeli wtryskiwacz sikał jak oszalały,to pewnie dużo benzyny poszło w miskę.Ta benzyna zmieszana z olejem teraz odparowywuje,stąd dodatkowe wzbogacenie mieszanki. No i idczytaj jak ECU widzi podciśnienie-może szlauchik dziurawy? No i ta rurka o której piszesz w pierwszym poście-tam idzie taki elektrozawór. Istotny.
Ok, tylko bardziej chodzi mi o to, że u niego układ wypełnia się powietrzem, tak? I upuszcza je w momencie odciągnięcia bagnetem. To skoro tam wszystko przecieka, to po co by to robił? Słychać wyraźnie jak "ostro" schodzi ciśnienie, czyli bagnet trzyma, czyli tak chyba powinno być prawidłowo, a u mnie jest on nieszczelny. A swoją drogą, czy tę rurkę...
Wymiary stołu to 1,5 X 2 metry. Będą razem dwa blaty. Jeden dolny w nim będą znajdować się rurki z obiegiem oleju . Czyli płyta rurki płyta ( rurki zaspawane w środku). Na nim leżeć będzie podgrzewany panel . Myślę o zalaniu środka olejem tak żeby zmniejszyć ilość rur miedzianych jakie potrzebuje do nagrzania blatu . Dodano po 51 Warunki to temp pokojowa...
No i miałeś rację leci z rurki opuszczania podnośnika dziuś odkręciłem tewn okropny pomost i uruchomiłem ciagnik podnisiłem i opuszczałem podnośnik i od razu pojawiła sie kałuża oleju rurka obcierała o taką długą śrubę drążoną w środku do ktej przykreca sie pomost i po tylu latach przetartła rurkę jutro jadę zakuć przewód elastyczny i koniec zabawy...
Wada tych silników (1,4 12V) jest nieudany sposób dystrybucji oleju na wałek rozrządu ( konsekwencja jest jego wytarcie ). Jest to tzw "pająk z rurek stalowych, które sie zapychają nagarem. Doświadczeni mechanicy zalecają czyszczenie tego cuda co 1-2 wymiany oleju.
Witam. Chciałbym się dowiedzieć ile oleju wchodzi do silnika w bizonie, nie widzę nigdzie tego w internecie :(. I jeszcze jakby był ktoś tak miły i sprawdził gdzie powinna iść rurka do spuszczania oleju gdzie powinna być zamontowana w silniku, bo kupiliśmy kombajn i nie ma jej... Olej spuściliśmy tym kwadratowym dekielkiem, który przykręcony jest do...
A mnie to wygląda na rurkę odpowietrzającą odmę silnika a tam niżej to czarne usmolone z oleju odpowietrznik bloku silnika.
Kiedyś nalałem oleju do rurki miedzianej (robiłem coś w stylu układu hamulcowego :D) i zalutowałem z jednei i drugiej stony. Wyginało się pięknie. Robiłem dwa podejście i za drugim się udało...
Kolego jak dobrze widze czarna rurka ta z tyłu to odpowietrzenie skrzyni inaczej zwane odma powinna isc do filtra powietrza lub podobne miejsce a ta rurka w cylindrze powinna byc ze sruba a pod sruba sprezyna to jak mi sie wydaje napinacz łancucha rozrzadu
Kupiłem zamienniki amortyzatorów. Poprzedno były cierne a teraz kupiłem unwersalne olejowe. I mam pytanie którą stroną zamontować amortyzator do bębna. Tą rurką z olejem czy tym ramieniem wychodzącym z tej rurki Dodano po 42 Tłoczyskiem w górę czy w dól ???
Wszyscy macie trochę racji , ale wina tutaj leży w nieszczelności wtryskiwaczy. Przez to padają odma i turbo.Część wtryskiwacza pomiędzy uszczelką gumową a uszczelką miedzianą znajduje się pod pokrywą zaworów. Gdy wydmucha uszczelkę miedzianą gazy spalinowe dostają się pod pokrywę zaworów, wzrasta ciśnienie w skrzyni korbowego, odma rzyga olejem i niszczy...
jeszcze jedno nie koniecznie płyn może ci zalewać te świece bo jak uszczelka padła akurat na kanale rurki od oleju to bedzie ci olejem zalewało ( mój znajomy miał taki przypadek )
Tak jak kolega wyżej napisał Pompa wtryskowa i regulator obrotów są zalewane olejem silnikowym osobno Może być tak, że sekcje pompy wtryskowej puszczają paliwo a to z kolei miesza się z olejem w pompie a nadmiar wypływa rurką z tyłu pompy (między pompą b blokiem silnika) na zewnątrz.
czujnik temperatury oleju jest wraz z czujnikiem poziomu oleju A skąd ta pewność że czujnik zakończony plastykową rurką jest w stanie zmierzyć temperaturę?
na pracujacym silniku wykrecasz to co nazwales zlew oleju - za tym korkiem jest rurka przelewowa (jak chcesz zmienic olej to wykrecasz ja , jest na imbus oczywiscie to juz nie przy pracujacym silniku) i przy pracujacym silniku olej powinien z niej kapac. Jak chcesz zmienic olej to i tak bedziesz musial sciagnac miske bo pod nia jest filtr to zobaczysz...
Chcąc wymienić olej, należy w dolnej części skrzyni odkręcić korek spustowy (śruba na klucz ? 24). Po spuszczeniu oleju i zakręceniu korka, olej wlewamy przez rurkę miarki oleju. W skrzyniach AW (Aisin Werner) filtra oleju nie zmieniamy, ponieważ jest zabudowany w środku (wymiana podczas naprawy skrzyni). Pańska skrzynka AW 55-50SN. Olej to ATF IID...
przyczyn jest kilka, albo nieszczelny wąż do serwa, ale jak słusznie zauwazył trans-serwis podniosły by się obroty, może też być dziurawa membrama albo nie przepuszcza zawór zwrotny na króćcu przewodu podciśnieniowego. Bardzo często wąż serwa był zawalony olejem lub zarastała rdzawym nalotem rurka wychodząca z kolektora.
Logika wskazuje na lewo bo tam już nigdzie nie popłynie. Nie wiem o jakiej logice piszesz, ale olej może wypłynąć pod wpływem siły ciążenia tylko ...w dół i to TYLKO do rurki ssącej bo ona jest podłączona do obudowy sprężarki i ma hydrauliczne połączenie z tążesz przestrzenią. Przypomina to przepływ między dwoma naczyniami połączonymi. Przy położeniu...
Na filmiku wyraźnie jest widoczny wyciek z pod rurki wychodzącej z pompy cieczy chłodzącej do chłodnicy, jest ona uszczelniona za pomocą oringu, również widoczne jest że ta rurka nie jest w dobrej kondycji, a jest bardzo cienka ścianka, więc jeśli nie jest przegnita to niedługo przegnije. Należy wymontować rurkę i wymienić oring, a jeśli zajdzie potrzeba...
Jak z wtrysków nie idzie paliwo na powrót to jest to normalne. Wtryski źle skręcone lub z duzym przebiegiem przepuszczają paliwo na powrót. Żeby ciśnienie wypychało olej z rurki na bagnet, koniec rurki musi być poniżej poziomu oleju. Jeżeli rurkę da się wyciągnąć z bloku to można w niej wywiercić otworek ponad poziomem oleju u samej góry skrzyni korbowej....
Witam Panowie, to prosta konstrukcja. Lewa śruba (ta z poprzeczką) służy do blokowania/opuszczania podnośnika i jest tam śrut (może być ze sprężynką) i przynajmniej w teorii powinna się blokować by przypadkiem jej nie wykręcić bo pod obciążeniem wystrzeli. Druga śruba ze sprężynką i śrutem/zatyczką (lub czymś w tym stylu) to miejsce do napełniania/odpowietrzenia...
Nie to miałem na myśli. Czysta rurka w przypadku benzyniaka mówi nam dwie rzeczy: silnik nie pracuje na zbyt bogatej mieszance, oraz silnik nie bierze oleju. Katalizator nie ma tu wiele do rzeczy, jednak dopóki będzie sprawnie dopalał resztki spalonego oleju to rurka też będzie czysta, a auto nie będzie dymić (słynne "panie bierze pół litra na tysiąc...
Jeżeli masz na mysli plastikową rurke długości ok 2cm.przechodzaca przez drązoną śrube mocującą metalową rurke z lewej strony to to nie jest rurka cisnienia oleju do sprzegła wom-u.Jest to rurka smarowania/chlodzenia sprzegła.Rurka cisnieniowa idzie od elektrozaworu w dół(w oleju) pod wałkiem ,do prawej pokrywy skrzyni(bloku pomp.) Dodano po 1 Na rys...
Czy posiada ktoś automat o symbolu DNE. Interesuje mnie wysokość rurki przelewowej oleju. Jakby ktoś wymieniał olej to prosiłbym o sprawdzenie tego wymiaru. Wymieniłem w swojej miskę olejową i wydaje mi się że jest inny stan oleju. Starej już nie posiadam.
Wg mnie może być tak, że to te rowki mogą służyć do pompowania oleju. Rzeczywiście jest on podawany na rurkę z dziurkami i pewnie ma tylko kapać na tryby. T Jak to w tego typu maszynach, kanały i otwory smarowe. Muszą być drożne, wtedy olej się dostaje pomiędzy wszystkie elementy mechanizmu i maszyna cicho pracuje.
olej raczej słabo chłodzi, raczej zapobiega przebiciom, a przy okazji wykorzystywany jest do chłodzenia. Dużo lepiej chłodzi woda (ok 10* lepiej odprowadza ciepło) poza tym zasilacz to chyba aż tak bardzo Ci nie przeszkadza, że sie grzeje, najwyżej zwróć uwagę czy wiatrak wydmuchuje ciepło na zewnątrz. Widziałem raz kompa całego zalanego olejem w którym...
wymian rurka oleju rurka bagnet oleju rurka bagnetu oleju
szuflady ricoh silnik bosch wymiana szczotek ustaw jednostkę
nagłośnienie szkole szczywronek poradnik stm32
Zamiennik lampy ECH81: 6AJ8, ECH84, ECH83 Piec węglowy nagrzany do 70°C nie grzeje kaloryferów