Wtrysk do sprawdzenia na ciśnienie otwarcia oraz czy końcówka drożna.
Te różne wtryski to jakaś lipa, czepiłbym sie tego. Z tymi rurkami nie podpowiem omijam tych skośnookich.
Witam sprawdz rurki zawory wtrysków mialem taki bardzo podobny problem tyle że dzialo się to na jednym cylidrze i też wymieniłem wtrysk pomkę, aż doszłem do tej rurki nie wiem co było uszkodzone w tej przedłuszce ale to było przyczyną
Cześć, mam problem z pompą wtryskową w ciągniku Ursus C-330. Pompa była kiedyś regenerowana, ale po tej regeneracji popracowała może z 20 motogodzin, a potem stała 10 lat z paliwem w środku. Ostatnio podjąłem próbę uruchomienia silnika i po odkręceniu rurek przy wtryskach nic nie leci. Wymieniłem filtry, pompkę zasilającą oraz odpowietrzyłem. Przy kręceniu...
Śruba wolnych obr jest na rurce do wtrysku taka ze sprężynką, sprubuj ją odkręcić troszkę.A komputerek przy gazie masz?
Dodam na plaku chodzi rurki przy wtryskach popuszczę paliwo leci mocno
Niestety nikt ci nie odpowie na Twoje pytania zdalnie Bo nie opisujesz rozległości "dzwona" I jak sam opisujesz nie za bardzo sie na tym znasz i nie wiesz co i jak... Nie ma co straszyć ale rurka ( częsci silnikowa krótka z kolankiem i szybkozłączką ) bardzo prawdopodobna wymiana ( ok 350zł ) ( tutaj nie da się nic sztukować kleić ani spawać zbyt wysokie...
Pewnie kolego czeka Cię czyszczenie całego układu paliwowego, ja bym na początek wymienił jeszcze raz filtr paliwa, potem przedmuchał wszystkie wężyki paliwowe, wyssał zawartość zbiornika, zatankował przynajmniej pół zbiornika ropki i spróbował go zapalić, jeśli po kilku dłuższych (45s) kręceniach nie odpali noto jeszcze rozkręcić rurki od wtrysków...
Dymi na jaki kolor, czy w spalinach czuć niespalony ON. Popuszczając po kolei rurki od wtrysków możesz ustalić który cylinder nie pracuje .
Teraz są dostępne litewskie rozruszniki planetarne do tych silników, kręcą dwa razy szybciej niż ten oryginalny. Jak się taki perkins zapowietrzy trzeba odkręcić rurki przy wtryskach i chwilę pokręcić rozrusznikiem. Wymiana rozrusznika dużo daje, koszt ok. 300 zł.
Wykręć wtrysk ustaw rurkę od niego na bok i podłącz tak by sikał paliwem na bok np do butelki słoika. Zakręć korbą i zobaczysz jak podaje paliwo. Czy ładnie rozpyla czy leje.
Prawdopodobnie zapowietrzony układ paliwowy.Popuść rurkę w wtrysku i kręć rozrusznikiem. Możesz też spróbować zapalić na "plaku".
I Ostatnie wazne pytanie jak spuscic całe paliwo , najprosciej ? 1. Dziura w baku (powinien być plastikowy) i zlać do miski. 2. Podłączyć rurkę do kolektora wtrysków i wsadzić jej koniec do kanistra, odpalić silnik i czekać aż pompa wypchnie paliwo z baku.
Jeszcze mam takie pytanie tak z ciekawości , proszę o wypowiedz znalazłem to u wujka gogle czy to jest realne, czy czysta bzdura, proszę o wypowiedz. cytuje Domyślnie Odp: Swap pompy mechanicznej z escorta endura DI TD 90KM do 1.8 tddi 90KM focus Dla wszystkich zainteresowanych napiszę tak: Że jak się chce to można wszystko zrobić i będzie działać....
Dobrze odpowietrzyłeś system paliwowy? Ciśnienie dopływu jest conajmniej 1bar? Paliwo na rurkach wtrysku sie pojawia? Próbowałeś odpalić na Plaku aby pomóc w rozruchu i ułatwić samo odpowietrzenie ?
Pompa odpada bo by się wogóle nie wkręcał pracuje nierówno...i pali więcej na jałowych obrotach co może oznaczać że masz za przepustnicą jakąś nieszczelność w rurkach serwa lub podciśnień, mógł także przyciąć się silniczek krokowy.
Musisz go dobrze odpowietrzyć. Podepnij pomkę przed filtr poluzuj rurki od wtrysków i odpowietrzaj
To ten duży wkręcony najbliżej wyjść na rurki wtrysków? http://obrazki.elektroda.pl/9189007700_1... Dodatkowa informacja - po podłączeniu zasilania do sterownika, na tym dużym kondensatorze (bodajże 10µF/350V) występuje napięcie 168V.
Zaliczyłem kolejna wizytę w serwisie Audi tym razem i diagnoza następująca... 1 wtrysk leje 2 wtrysk zgnieciona rurka z węża paliwowego 3 wtrysk leje 4 ok 5 leje 6 ok .. I jak by było mało wyciek paliwa na 1 wtrysku z rurki ciśnieniowej .. 1,2,3 wtrysk wymieniłem rurkę tez potem adaptacja wtryskiwaczy i problem zniknął. Teraz został jeszcze 5 wtrysk...
Popuść ze dwie rurki na wtryskach i zobacz, czy buduje ciśnienie. A na zawór przyłóż żarówkę. Jak będzie ok, to tylko problem z niepoprawnym ustawieniem kąta.
im bliżej wtryskiwacza beny tym lepiej, ale rurka od wtrysku gazowego również powinna być jak najkrótsza, wtedy nie powstaje tzw. turbodziura
Po odkręceniu rurek zasilających i powrotów oraz rurek wtrysków od pompy wtryskowej. Odkręcamy śruby zrywne i dekielek odchodzi w prawą stronę w kierunku skrzyni biegów. Zdjęcia http://obrazki.elektroda.pl/9831383500_1... http://obrazki.elektroda.pl/9343322600_1... http://obrazki.elektroda.pl/3352238100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5363532600_1...
Przecież olej nie wydostaje się z miejsca podkładki . Tam cieknie głównie z "simeringu" lub szpilek , chyba że została kiedyś wyciągnięta rurka prowadząca wtrysk i cieknie . Miałem tak niedawno , rurka jest na wcisk i przy zagarowanym wtrysku potrafi z nim wyjść , trzeba to miejsce uszczelnić . Ja do sprawdzania wycieków w tym silniku wprowadzam ciśnienie...
Witam. Mam problem z odpowietrzeniem Dafa 106. Po wymianie rurki od wtrysku, podaje słabe ciśnienie na listwę.
Jak ta rurka idzie z pompy do kolektora - to jest to do turbo , a mechanik przed redulacja ustawienia kąta wtrysku to powinien odpowiednio napiąc pasek.
Jeśli zawór odcinający wymieniony to może być pompa zasilająca popuść śrubę rurki wtrysku i zobacz czy paliwo tryska z pod śruby.
Prawdopodobnie za awarie odpowiedzialny jest element - aktualizator wydatku paliwa - położenie - element który znajduje się w osi pompy i umiejscowiony jest pomiędzy rurkami wtrysków. Czy ktoś może próbował naprawić ten element?
A to powinienem rozszczelnić przy pompie nakrętki co idą rurki do wtrysków? Rurek do wtrysków bym nie ruszał, bo możesz ich nie doszczelnić jak ruszysz. to podczas pompowania to powietrze ucieka. Powinno uciekać, pytanie gdzie. czuje wyraźny opór, Czyli nie ucieka, tylko je sprężasz. Nie wiem jak wygląda konkretny przypadek tego sowieckiego produktu,...
Witam, Mam problem z Fordem Transitem Wcześniej bez problemu odpalał nawet przy dużych mrozach. Jaki czas temu po zatrzymaniu się samochód zgasł i nie chciał znów odpalić Akumulator jest nowy, wszystkie kable całe, wymieniłem filtr paliwa ale cały czas nie chce odpalić Niedawno spróbowałem sprawdzić czy pompa podaje paliwo na wtryski po odkręceniu jednego...
Poluzować rurkę wtrysku zakręcić rozrusznikiem, pewnie będzie susza, podpiąć z butelki pewne paliwo, pokręcić , można dać plaka żeby prędzej odpowietrzył i pewnie zagada, acha a zaworek na pompie otwiera?
jest kulka ze sprężynką i ponadto panowie mam problem z odpaleniem go niby jest odpowietrzony bo paliwo bije do pompy jak podpompuje. Ale mimo wszystko nie odpali, po odkręceniu rurek na wtryskach nie podaje paliwa. Nadmienie że pompa jest po regeneracji.
miałem podobny przypadek i wina była we wtryskach delikatnie przepuszczały co powodowało cofanie paliwa w rurkach regeneracja wtrysków załatwiła sprawę
Dawka/ilość paliwa a ciśnienie to dwie różne rzeczy. Jak chcesz weryfikować to zdemontuj wtryskiwacz i zakręć do niego rurkę od pompy ale tak by końcówka wtrysku była poza cylindrem i tak byś był wstanie zobaczyć czy rozpyla paliwo czy nie. Wtedy za jednym zamachem sprawdzisz wtrysk i pompę. Zostanie ci kwestia kompresji w cylindrze i kąta wtrysku....
Witam, mam to samo, tylko, że mi się skończyło paliwo i po dolaniu (4,5l kanister) nie chciał odpalić, ani normalnie, ani na plaka. Na plaka oczywiście pali, tylko, ze chodzi na 1000 - 1200rpm, czasem wskoczy na 2200-2400 i bez plaka gaśnie. Dolałem kolejne 4L paliwa i próbowaliśmy zaciągnąć. Nic, dymi w czasie zaciągania i mruga kontrolka świec żarowych,...
Sprawdź jedną rzecz, czy rurki metalowe od wtrysków nie są zbyt blisko kolektora ssącego, u mnie mechanik coś źle dogiął jedna rurkę od wtrysku i obijała o kolektor. Jak masz zapalony silnik i otwarta maskę to ręką przyduś rurki i zobacz czy dźwięk się zmieni.
Pozostaje jeszcze kwestia sprawdzenia realnie manometrem ciśnienia. Odkręcić rurkę od wtrysku i wkręcić manometr do 2000 bar. Do 1000 bar kupisz bez problemu, do 2000 trochę już kosztuje. Zastanawia mnie, jakim procentem steruje sterownik regulatorem ciśnienia, gdy pracuje silnik. Czy ten wykres z Pico jest z regulatora ciśnienia na pracującym silniku? Jeśli...
Może znacie jakiś dobry sposób na odpowietrzenie? Odłącz wtyczki od wtryskiwaczy popuść przewody zasilające kręć rozrusznikiem możesz podać trochę plaka do momentu pojawienia się paliwa na wtryskach. Dokręć rurki podłącz wtryski i odpalaj.
Może być pompa wtrysk rurka łącząca lub błąd w cylindrze ogólnie cała dziura
Kolega wyżej miał rację, w baku była ropa pół na pół z wodą. Filtry pompa i cala reszta zalana była czyściutką wodą, w baku woda osiadła na spodzie dlatego od góry widziałem czyściutką ropę. Wyczyściłem cały układ, zalałem świeżą ropa, odpowietrzyłem i samochód odpalił, na początku kaleczyła ale wszedł na normalne wolne obroty, pochodził 2 minuty i...
Gdy kostka regulatora jest odpięta nie załącza się pompka w baku. Fuel Pump Relay non stop na OFF. Ciśnienie poniżej 10 bar a mimo wszystko powinno być dużo większe. Więc jeśli nie widać paliwa przy odkręconej rurce od wtrysku (podczas kręcenia) to powinienem podejrzewać pompę CR ?
Masz bardzo popularny problem z tddi jak zacznie ci kuleć zacznij pojedyńczo luzować rurki od wtrysków tak żeby zaczeło sikać delikatnie paliwo pojedyńczo jeżeli praca się bedzie wyrównywać napisze ci co dalej.
Podpiąć CLIPa, sprawdzić co jej jest i wtedy grzebać. Zawsze można odpiąć jedną rurkę od wtrysku i sprawdzić, czy w ogóle jest jakieś ciśnienie przy kręceniu.
Popuść rurkę od wtrysku i zobacz czy spadnie ciśnienie do zera. Wtedy zobacz błędy i parametry.
Urwać ruruki paliwa, albo podnośnikiem rozwalić ruru dolotowe, albo rurki od wtrysków złamać podnośnikiem. Taki diesel pocodzi kilka minut na odcięciu . O ile tłoki bokiem nie wyjda.
Nie radzę odkręcać końcówki. Proponuję odkręcić rurkę od wtrysku założyć dobry klucz oczkowy i odkręcić rurkę od końcówki.
Popuść najpierw rurki na wtryskach? Nie rozumiem popuść.
sprawdz czy cewka działa mechanicznie potem odpal i zobacz ręcznie jak nie zgasisz to klucz 17 płaską i odkręc rurki od wtrysków to tak go zgasisz A zrób fotkę od strony pompy
Skoro na plaku pali a bez nie to chyba wiadomo czego mu brakuje pompa to może i podaje ale pod jakim ciśnieniem? Jest ciśnienie w rurkach od wtrysków?
Szukaj pod filtrem powietrza . Zniej wychodzą rurki do wtrysków
witam,zgasł mi ducato i niechce odpalić,tylko na plaku odpala pompa CR sprawdzona,filtr paliwa wymieniony auto dalej nie odpala pompka w zbiorniku podaje paliwo jutro zmierzę ile ma bar,na oko dosyć dobrze daje,przy kręceniu rozrusznikiem jest brak paliwa na wtryskach,popusciłem rurkę na wtrysku a tam nic nie leci tylko błąd p0089
Kompresja sprawdzona, zawory wczoraj dwa razy sprawdzane. Pracują normalnie Luzy 0,3 i 0,5 wg tabliczki. Sprawdzam tak że na pracującym silniku luzuję rurkę od wtrysku. Na tym co nie pracuje po poluzowaniu nie zmienia się praca silnika. A jak poluzuje któryś z pozostałych zaczyna jeszcze bardziej kuleć.
Zależy czy wilgoć się nie dostała to cylindrów, bo mogła się ruda zalęgnąć i pierścienie przyłapać do cylindrów. Możesz wykręcić wtryski, wprowadzić przez rurkę do każdego cylindra jakiś środek smarująco penetrujący np popularny WD-40 i próbować ruszyć bez kompresji wałem. Jak wszystko rozruszasz to wtryski do słoików i zakręć rozrusznikiem, sprawdzisz...
Potrzebuje obrotomierz elektroniczny do ciągnika zakres obrotów od 0-3000 na wskazówkę. Może ktoś podsunie jakiś pomysł z czego to można wyczarować. Najlepiej było by z jakiejś ciężarówki ale z tego co wiem to jest tam połączenie KAN i 24v a ja mam do dyspozycji 12v i koło pasowe silnika lub rurki wtrysków
Poluzuj rurki na wtryskach. Kręcąc silnikiem złapiesz takie położenie, że pompka w baku przeleje na wtryskiwacz. Zakręcasz tą rurkę i kręcisz silnikiem do następnego wtrysku. 1342 kolejność. Inaczej będzie dużo kręcenia, a i pompa VP może nie wydolić. Pompkę uruchamiałem plusem na bezpieczniku.
Najprościej to albo PLAK albo samostartu wtrysnąć do filtra paliwa i pracując na wolnych obrotach powinien się odpowietrzyć. Jeżeli nie da rdy to niestety musisz zalać filtr paliwa i najpierw odpowietrzyć pompe a potem po kolei wtryski. Odkręcenie jednej rurki od wtrysku nic nie da no chyba że jest na common rail.
Na początek warto podłączyć auto interfejsem i odczytać ewentualne błędy. Na zdjęciu masz pamięć EEPROM, którą należy przestawić do nowego sterownika. Temat jest zamknięty, jeśli pamięć się nie uszkodziła. Przy próbie z plakiem należy puścić rurki na wtryskach i sprawdzić, czy podaje paliwo. Druga sprawa to po tak drastycznych próbach odpowietrzania...
Może jakiś syfek się dostał podczas odkręcania rurek od wtrysków i któryś się wiesza.
Witam mam problem z nissanem almera 1.5 disel rok 2005 . Chodzi o to że komputer pokazuje że do wymiany jest czujnik ciśnienia paliwa , wymieniłem ten czujnik , I nic , jak było tak jest . Auto na plaka odpala i normalnie jeździ , bez plaka , kręcę i niechcenia odpalić , odkręciłem rurkę od wtrysku , paliwo pompa podaje jak zakręciłem silnikiem co może...
zawsze tak robie jak nie moge wtrysku wydłubać - kurka rurka - i przeważnie pomaga.... Raz tylko dziura mi się w masce zrobiła - kurka rurka
Witam!Żeby wykluczyć czy to stukają wtryski w czasie pracy silnika odkręcaj po kolei rurki zasilające wtryski i jak przestanie stukać to wiesz że to ten wtrysk.Czy wymieniałeś wcześniej uszczelkę pod głowicą?
To te uszczelniacze pomiędzy trawerzą wtryskiwacza a samym wtryskiwaczem,da się to wymienić bez odkręcania koła wałka rozrządu jedynie do odkręcenia napinacz łancucha górnego i półpanewki wałka rozrządu,rurki wtrysków i góra kolektora ssącego,sprawdz jeszcze czytak jak pisali jest czarny filter paliwa jesli nie zostaw te uszczelniacze w spokoju,jak...
Czy śruba oznaczona kolorem czerwonym jest aby na pewno od dawki i jaki wpływ ma regulacja na dźwięk silnika? O co chodzi z systemem wtrysków? Pompa, rurki i wtryski są z peugeota 405 1.9td. Wszystko wyciągnięte ze sprawnego auta i tak założone do volvo.
kolego zasiliłem + prosto z aku na kabelek przy czujniku. i się zawór otwiera bo go słychać, popuściłem rurki od wtrysków i paliwa nie podaje.paliwo w zbiorniku oczywiscie jest
Zaciera się zawór dawki.Jest to ten zawór przy rurkach idących na wtryski na 2 czarne przewody . Ten z boku mniejszy jest od kąta wtrysku.
Próbowałem odpowietrzyć i bez efektów. Próbowałem odkręcać rurki od wtrysków i paliwa. Nie ma pompy, to PSG16. Co dodam, to jak wyciągałem "paliwo" z pompy przez przelew, to zamiast ropy czystej była jakby wymieszana z olejem, więc twierdzę, że walnęły słynne trawersy. https://obrazki.elektroda.pl/5763296000_... A jeśli by padł sterownik...
Sprawdż rurkę do MAP i sondę lambda.
Kol.ciuqu zrobiłem mini-stroboskop-LED i spróbuje podpiąc się pod czujnik miedzy rurkami do wtrysków (pewnie jakiś piezo robiący impuls przy wys. ciśnieniu),co wyszło jutro napiszę.
Popuść rurkę od wtrysku i zobacz czy podczas kręcenia rozrusznikiem tryska paliwo. A na Plaku zapali?
Przy luzowaniu rurek na trzech wtryskach paliwo pryska na metr, a na jednym na max dwadzieścia centymetrów. Silnik ewidentnie kuleje na jeden garnek, ale nie całkiem, bo przy poluzowaniu rurki na tym wtrysku trochę zwalnia. Pytam się czy warto zamienić zaworki wyjściowe w pompie, czy tylko upapram się niepotrzebnie paliwem.
Cały układ paliwowy - zbiornik, pompka, przewody paliwowe, obudowa filtra + filtr, pompa wysokiego ciśnienia, szyna CR, rurki, rureczki, wtryski. Przed montażem dokładnie wyczyść.
A jak ustawić kąt wtrysku ?? I jaka powinna być kolejność rurek od pompy do wtrysków np ( pierwszy od góry od silnika to pierwszy wtrysk )
Na plaka zapaliłby nawet bez rurek od wtrysków Wyjmuj świece sprawdź ciśnienie a najpierw ten rozrząd bo cos mi się wydaje że motor kaput
Dodam jeszcze ze stało mi sie po tym jak wymieniłem o ring w pompie wtryskowej w głowicy tam gdzie rurki do wtrysków przykręcam, odłączyłem kostki w koło aby zrobić dojście no i wykręciłem zawór odcinający pompę. Po tych czynnościach jest jak jest...
A może elektrozawór gaszenia na pompie się zacina i po chwili od dostania napięcia puszcza paliwo?? odkręć rurkę na wtrysk i sprawdź czy pompa daje paliwo od pierwszego zakręcenia czy dopiero później.
Podciśnieniową czy ciśnieniową która zasila wtryski w paliwo?
Jak będziesz odpowietrzał, popuść nakrętki mocujące rurki do wtrysków. Pokręć silnikiem, jak się pojawi paliwo to wtedy dociąg
A moze bys popuscił rurki przy wtryskach i sprawdził czy paliwo leci? Napiecie jest na Elab jest? Na samostarcie pali?
No nie mam możliwości podmiany dziś sprawdziłem jeszcze raz rozrząd fizycznie jest na znakach synchro też jest masa powietrza pobiera ok 400mg obroty 350, ciśnienie od 25 do 30 bar a nie ma sterowaniem wtryskami jak by sterownik padł nie podawał napięcia. Błędów brak podczas kręcenia, przewody od wtrysków sprawdzone pod kątem przebicia są ok już mi...
Witam. Potrzebuję pomocy, ponieważ cieknie z króćca sekcji wtryskowej, do której jest mocowana rurka, idącą do wtrysku. Moje pytanie, króciec jest blokowany kostką czy można go odkręcić, wymienić print lub podkładkę miedzianą i dokręcić na siłę, czy jakoś się to ustawia silnik się za powietrza przez to ktoś pomoże
A może z rurek powrotnych paliwo Ci delikatnie cieknie ? NIe martw się to na pewno nie wtryski.
Auto odpala tylko po podpompowaniu paliwa ręczną pompką, odpala można przez jakiś czas normalnie jechać, potem brak paliwa w filtrze i znowu pompowanie. Ściągnąłem wężyk z powrotu i nic - minimalna ilość paliwa. A że powrót idzie przez pompę i chciałem wykluczyć, że coś w niej jest uszkodzone i nie puszcza paliwa dalej, to sprawdziłem przelew zaraz...
Albo pompa wc kaput albo zawór regulacji ciśnienia na niej otwarty, poluzuj rurkę na wtrysku i zakręć na obecność paliwa
Witam ponownie. Auto przerobione, przejechało już ponad 1000 km i wszystko gra. Jest troche spadek mocy i dynamiki, ale tragedi nie ma, podobno można jeszcze troche dawką paliwa ruszyć, ale tego jeszcze nie testowałem. Spalanie raczej takie samo jak przed przeróbką, choć to auto żony więc dokładnych danych nie powiem,ale ostatni wyjazd na wczasy załadowany...
Witam, Pytanie brzmi co to znaczy "nie da uruchomić"? Napisz czy przy próbie uruchomienia ręcznego rozrusznik kręci silnikiem czy w ogóle nie reaguje na komendę start. Jeśli maszyna nawet nie próbuje kręcić rozrusznikiem, to zacząłbym od sprawdzenia czujnika, tak jak pisałem wcześniej. Jeśli rozrusznik kręci silnikiem, ale ten nie zapala to jest kilka...
Siura cokolwiek z rurek od wtrysków? Jeżeli sterownik był naprawiany a nie wymieniany, to trzeba tylko porządnie odpowietrzyć, co z ta pompą proste nie jest. Ma kratkę ??? :)
Tak tylko miałeś lekko odkręcić i odpalać silnik od razu i tak długo aż będzie się lała ropa z tych rurek od wtrysków . Ale chyba przy filtrze masz masz odpowietrznik .
Na bank wtryskiwacze, próbą przelewową nie sprawdzisz ponieważ dopiero przy 1100 bar.dostaje przelewu i prawdopodobnie jest to tylko jeden wtryskiwacz, metoda podmiany lub wtryskiwacze na testy, możemy to zrobić.FORD UCZY. Kolego chyba nie znasz zasady układu comonraili . Odpinasz zawór na pompie bez napięcia jest otwarty na maxa./1800 bar.-przy sprawnej...
Tylko jak porządnie odpowietrzyć jak nie zasysa paliwa..? Zalać pod "korek" pompę aż pójdzie rurkami od wtrysków i próbować odpalać na "krótko" z bańki? W filtrze opiłków nie ma...
A hmm, ta są świece i pośredni wtrysk? Co Ty bredzisz, jakie świece. Jaki pośredni wtrysk? Z wtryskami nic nie zrobił (chyba że próbował sam regulować), ale może pomylił rurki od wtrysków Skoro zawory mają być dobrze wyregulowane to przyczyny bym szukał w zasilaniu paliwem. Czasami zapycha się rurka w zbiorniku, albo któryś króciec po drodze. A tak...
Witam po małej przerwie, traktor złożony, wtryski lały wszystkie więc wymienione końcówki i ustawione na 180 atm, kąt wtrysku ustawiony 6 mm przed gmp pierwszego tłoka ( zrobiłem to tak że na rurkę od wtrysku nałożyłem przezroczysty przewód i gdy drgnelo w nim paliwo to tłok ustawiłem na te 6 mm przed gmp) dobrze to zrobiłem? Traktor odpalił przy takim...
Raczej wszystko jest ok.Niestety nowy czynnik chłodniczy pracuje głośno.Jest to normalne działanie chłodziarki,chociaż wiele osób narzeka na odgłosy wydawane przy wtrysku czynnika.Jeśli to nie są drżące rurki jak sugerowali poprzednicy to pozostaje się przyzwyczaić do takiej pracy.
WITAM POSIADAM TOYOTĘ LAND CRUISER Z 2000R. HDJ 100 4,2 TDI Auto nie odpala, po odkręceniu rurek wtrysków pompa nie podaje ropki. Zasilanie na pompe jest ładne, ale wygląda jakby coś ją elektrycznie blokowało.Pompa denso-posiada kilka czujników i zaworów. Czy wie ktoś jakie powinny być wzorcowe napięcia na tych czujnikach? Może któryś z nich blokuje...
Chodzi mi o odpowietrzenie przez rurki wysokiego ciśnienia na wtryskach od której zacząć? Czy to obojętne?
Witam potrzebuję informacji, mam taki przypadek nie dochodzi paliwo na wtryski w Sportage 2,0 TD 2000 rok z filtra wychodzi do pompy dochodzi, a dodam że rozrząd OK, a przy wyjściu z pompy zaworek nie działa nie dochodzi prąd , jak podam napięcie na krótko ( z akumulatora ) zaworek się otwiera ale i tak paliwo nie idzie na wtrysk (odkręciłem rurkę od...
Z tego co pamiętam to ta szyna niema zaworu bezpieczeństwa więc niema co przepuszczać. Może któryś z wtryskiwaczy pomimo że regenerowany przepuszcza. Dorób sobie zaślepkę na rurkę do wtrysków i zaślepiaj po kolei. Jak to wtrysk to na którym się ustabilizuje.
Lucas jak dla mnie to troche smietnik syzbko padaja, regeneracja kosztuje majątek, mało kto to robi i bóg wie ile bedzie jezdzić Oczywiscie, ze istnieje mozliwosc, najważniejsze jest to zeby koło od pompy wtryskowej było mniej wiecej takich samych rozmiarów (mozna wtedy dac dluzszy lub krotszy pasek) i miało identyczne zęby na pasek rozrządu, zeby Ci...
Witam posiadam silnik hatz 1b20 silnik nie odpala po odkręceniu. Rurki od pompowtrusku i pociągnięciu leci paliwo a jak sprawdzić wtrysk czy to nie wina jego i czy pompo wtrysk musi wydawać jakieś ciśnienie by odpalał
No z twoje go opisu to wywnioskowałem żę.. mogłeś pozamieniać rurki od wtrysków .. Nic więcej . Sam piszesz że n a plaku pali więc słupek ok. Pompa jeżeli faktycznie przebija wtryski i to te które są w głowicy . Nie widzę innej opcji.
Sprawdź czy pali na wszystkie gary popuszczając kolejno rurki przy wtryskach i obserwuj czy zmienia się praca silnika, albo dwu masa. Pomiar kompresji na gorącym i drugi na zimnym może również dużo wyjaśnić.
Ile barów podaje wstępna? Jak niby długo kręci? Czy zaciśnięcie przelewu próbę pomaga? Czy gniazda wtrysków były naprawiane?
uszczelnić rurka wtrysk rurka oszroniona suszarka rurka
pompa wspomagać renault laguna junkers cerapur podłączyć sterownik bluetooth philips
uszkodzony sonel uszkodzony sonel
Radio Erisin włącza się tylko przyciskiem Reset - diagnoza i rozwiązania Oprogramowanie nie wykrywa kabla z miernikiem Brymen