przewód podgrzewania kolektora dolotowego po uruchomieniu silnika:)
Jeśli sterownik pokazuje błąd to mało prawdopodobne że zabawa z multimetrem cokolwiek wykaże. Zacznij od wycieczki na dach żeby sprawdzić czy kuna nie zjadła czujnika. Może być również uszkodzony przewód łączący.
podejrzewam że masz reduktor uruchamiany podciśnieniem sprawdź cienki przewód podciśnieniowy od kolektora do reduktora
Na allegro masz przewody za około 150 zł .W VB najczęściej rozszczelnia się przewód elastyczny przy kolektorze wydechowym ja osobiście przykręcam kawałek blachy miedzy przewodem a kolektorem.
Witam może turbina się kończy. Odłącz przewód pomiędzy kolektorem a głowicą i odpal.
no przerobić zawsze można trzeba albo dorobić dodatkowe gniazdo albo z któregoś zrezygnować i przeciąć sygnał w ten sposób że odlutowuję przewód z kołka K505 i ten przewód miał by iśc do kolektora a wracający z kolektora podłączam pod kołekk 505 tak samo dla 2 kanału przewód z kołka k503 do kolektora a powrót na kółek k503 mam nazieję że rysunek ci...
kolektor to obudowa teraz wez miernik przelacz go na test diody i jeden przewod daj do kolektora jak bedzie przejscie to ten jest baza jak nie ma przejscia to zmien koncówki miernika i dalej tak samo jak znajdziesz baze to teraz ten przewód co masz na kolektorze przełóż na emiter i też powino cos ci pokazywac na mierniku
Jeżeli układ dolotowy do przepustnicy jest drożny to faktycznie wymień ten przewód o którym piszesz. W kolektorze ssącym wytwarza się duże podciśnienie więc ten przewód musi być sprawny.
Prędkościomierz oszukuje bo zapewne bierze sygnał z czujników ABS i w ten sposób określa prędkość. Żeby nie generować kosztów sam możesz sprawdzić zasilanie pompy ABS, stan czujników ABS, przewód serwo-kolektor ssący, sprawdź klocki czy któryś nie blokuje się w jarzmie, któryś tłoczek/cylinderek hamulcowy może być przyblokowany. Tak w ciemno kilka pomysłów...
Masz Kolego niesprawny reduktor parownik gazu,przewodem podciśnienia jest bez ograniczenia dostarczany gaz do kolektora ssącego co nie powinno mieć miejsca.reduktor do regeneracji lub wymiany.Odłącz przewód podciśnienia reduktora od kolektora ssącego odpal na automacie i sprawdż czy z przewodu podciśnienia nie wydostaje się gaz.
Srawdź przewód podciśnienia z kolektora do wspomagania hamulców. Nieszczelność spowoduje zasysanie "lewego" powietrza i tym samym zakłóca pracę na wolnych obrotach, a brak podciśnienia to też brak wspomagania hamulców
Ściągasz przewód paliwowy z gaźnika, ściągasz przewód podciśnieniowy z kolektora i zasysasz ustami. Powinno zacząć lać się paliwo. Zasysasz podciśnieniowy, a z paliwowego ma zacząć lecieć.
na 90% masz uszkodzony "popękany" przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwem hamulca... temat znany w VW... polo, lupo i golfa... pod maską znajdziesz go bez problemu; newralgiczne miejsca to połączenie przewód - kolanko... kiedyś w serwisie można było kupić zestawy naprawcze do tych właśnie przewodów... popytaj może jeszcze są... miłego...
Witam serdecznie. Posiadam zasilacz prostownikowy bezpieczny BFP12/5, nie wiem, gdzie podłączyć przewód z kolektora (niebieski z 1 zdjęcia) tranzystora BD135, który steruje tranzystorami 2N3055 i jest zamontowany wspólnie z nimi na jednym radiatorze. Proszę o pomoc w tym temacie. Jeśli ktoś posiada taki zasilacz, proszę przesłać zdjęcie, gdzie jest...
A z tym IRL'em zamiast BC to najzwyklejsze podłączenie do atmegi - ot np takie? Dobrze Czy lepiej od razu dać na 2 tranzystorach żeby wyeliminować zakłócenia i nie obciążać zbytnio portu procka - kto wie jak rezystancja przewodów wpłynie na prąd z portu. Tranzystor blisko ATMEGI i kolektor tranzystora na przewód. Można dać między kolektor a masę jakiś...
oprócz samego gaźnika musisz wymienić kolektor dolotowy, zaślepić przewód który doprowadza ciecz chłodzącą do kolektora aisana, dorobić płaskownik z otworem żeby trzymał linkę gazu i przyspawać go go blachy przy belce. musisz mieć także inną górę gaźnika i uszczelkę. ja zastosowałem kawałek rury pcv kanalizacyjnej jako redukcję żeby połaczyć tę plastikową...
Zdejmij i zaślep od strony kolektora przewód do serwa. Jeśli nie pomoże: plak w rękę i rozpylasz powoli koło kol. ssącego, serwa, DV, odmy, itd., aż praca silnika się wyrówna. Częstą przyczyną jest uszkodzony przewód odmy(kolanko plastikowe) pod kol. ssącym.
To przewód pokrótce - z turbiny do kolektora ssącego gdzie jest sprężone powietrze dostarczane do silnika. Po jego wymianie na sprawny auto powinno odzyskać moc. Nie ma wystarczającego ciśnienia doładowania.
Po co miał to sprawdzać ? A po to że przy nieszczelności tych przewodów silnik procuje nierówno na wolnych obrotach i jest słabszy niż normalnie. A to dlatego że w oplach przewód podciśnieniowy kolektor ssący -serwo zaczyna się tuż przy samej głowicy na 4 cyl. i przy zasysaniu lewego powietrza w tym miejscu nie podnoszą się obroty jak w innych silnikach...
To jest parownik reduktor podciśnieniowy BRC ten przewód musi być podłączony do kolektora ssącego .Mam taki sam w Favoritce więc napewno się nadaje .
Jeśli chodzi ci o ten cieńki przewód na którym jest filterek z napisem "carb" to jest to przewód podciśnieniowy MAP sensora (czujnika ciśnienia w kolektorze). Zmierz tylko sobie średnicę wewnętrzną i bez problemu kupisz na metry.
jak zatkam palcem przewód Kolektor ssący-odma pisk ustaje A czy zaworek odpowietrzania nie przepuszcza w drugą stronę z dolotu w silnik?
Czyli na piewszy rzut oka tranzystory wyglądają OK. Kolejny test: tranzystor npn czarny przewód do kolektora, czerwony do emitera, pnp odwrotnie. Powinno być rozwarcie. Jeśli tak będzie, to na 90% tranzystory są sprawne. Gdzieś ten duży prąd ucieka. Postaram się pomóc ustalić gdzie. Napisz proszę, jakie zakresy prądu ma Twój miernik. W załączonym linku...
Ile masz przejechane kilometrów,kiedy wymieniałeś filtr paliwa.Może być przewód ,świeca,wtryskiwacz,dziura w kolektorze ssącym,kopułka.
Dzięki Salem za pomoc. Zakopałem przewód 2x0,75.
Masz uszkodzony MAP sensor lub przerwany gumowy przewód (wężyk) który go łączy z kolektorem dolotowym.
Jak bardzo na biało? Pozniej przechodzi? Czasem nie jest to para wodna? Jaki masz przebieg? Zrzuć przewód gumowy przed kolektorem ssącym i odpal silnik. Zobacz czy nie rzuca olejem.
kondensatory w przetwornicy równie rz te w okolicy trafo powielacza wyciągnij tranzystor bu i do kolektora podłacz żarówkę 60W a drugi kabelek od żarówki do masy i włącz telewizor i zobacz czy zaświeci się żąrówka ( jak wyciągniesz tranzystor przewód od zarówki podłącz do kolektora ( środkowa nóżka)
Zobacz czy nie ciągnie lewego powietrza przez przewód do serwa hamulców (gumowe kolanko przy kolektorze)
Odma w tych silnikach jest zapięta pod przepustnice wiec kluczowa jest tu szczelność. Czyli korek wlewu, zaworek zwrotny pod nim no i z tylu puszka odmy i przewód do kolektora pod przepustnica. Jak odkręcisz korek na pracującym silniku to obroty będą wariować+ może wywalić Check'a. No i wartaloby sprawdzić czy polaczenie z serwem i samo serwo, czy nie...
Witam. Czy mógłby mi ktoś pomóc i powiedzieć co to za tranzystory i czy są sprawne i czy są coś jeszcze warte. Z tego co pamiętam to są ze starego generatora bądź zasilacza laboratoryjnego. Nie mogę odczytać całego napisu. Hitachi 2S??71. Pomiary, które wykonałem miernikiem na test diod. czarny przewód do bazy czerwony do kolektora 91mV czarny przewód...
Sprawdź czy nie odpala na dwóch paliwach. Często membrana w parowniku/reduktorze LPG przecieka, gaz dostaje się przewodem MAP sensora do kolektora i w momencie rozruchu na 2 paliwach ma za bogato i nie odpala. Po prostu zalewa. Zdejmij ten przewód podciśnieniowy z kolektora, zrób na nim bańkę, np z mydła czy czego tam chcesz i zobacz czy nie leci tamtędy...
Tym przewodem ma być zasysane powietrze do skrzyni korbowej aby przewietrzać silnik, a następnie odciągane drugim przewodem do kolektora ssącego i przepalane. Jeśli tam pojawia się olej, znaczy to iż mamy problem z zapchaną odmą( wąż odpowietrzający do kolektora ssącego) lub mocno zużyty silnik w którym przedmuchów jest tak dużo, że odma nie wyrabia...
A nie przylewa Ci go gazem np z przewodu od podcisnienia? Od reduktora do kolektora ssącego wedruje przewód 5 czy 6mm. Wypnij przewód z kolektora ssacego i wsadz go w słoik z wodą, jak lecą bąbelki, to reduktor do regeneracji.
Sprawdż ciśnienie doładowania,przewody turbina - kolektor sący.Umnie jak przesadze to potrafi zsunąć przewód z kolektora.
Witam! Jak jeździsz na gazie to normalne że bedzie Ci się paliła kontrolka "check engine". A jeśli chodzi o to gaśnięcie to podejrzewam że masz pęknięty przewód gumowy co łączy filtr powietrza z kolektorem. Mój kumpel miał takie same objawy w swojej Vectrze. Taki przewód gumowy to wydatek ok 70-90 zł. Pozdrawiam ;)
Coś mi się wydaje że przy takich wystrzałach ściągało gumowy przewód ten który idzie od nastawnika biegu jałowego pod kolektor .
Zdejmij przewód z kolektora i sprawdź czy zasysa powietrze. Coś nie wierzę, że na plaka nie chce palić, a rozrząd sprawny.
Potrzebna jest oryginalna świeca płomieniowa od MF-a, oraz przewód paliwowy. Wszystko do kupienia w agromie. Ten przekaźnik wystarczy.
Dysfunkcje potencjometru CO, jak i czujnika IAT nie dadzą aż takich efektów o których piszesz - te elementy tuningują skład mieszanki w stopniu raczej trudno zauważalnym gołym okiem. Przytoczone objawy są typowe dla złego odczytu podciśnienia przez MAP-sensor. Jak wspomniał kolega, sprawdź przewód podciśnieniowy łączący kolektor ssący z króćcem w sterowniku....
Gaz przedostający się do kolektora w trakcie postoju daje takie właśnie objawy. Ale najczęściej to wtryskiwacz robi się nieszczelny. Zaraz po wyłączeniu silnika zdejm przewód, który łączy kolektor ssący z komorą podciśnieniową reduktora i końcówkę wężyka posmaruj np wodą z mydłem. Jak będzie rósł pęcherzyk to reduktor, jak nie to wtryskiwacz. Aha, pozycja...
Podgrzewanie kolektora to „19” - dochodzi jak widać gruby przewód 2,5
Zanim wymienisz uszczelki kolektora odłącz przy nim przewód od serwa i zaślep króciec. Wtedy będziesz wiedział czy to nieszczelność kolektora czy serwa.
Nieszczelność między przepustnicą a głowicą, np pęknięty przewód od podciśnienia, uszkodzone uszczelnienie między przepustnicą a kolektorem, ewentualnie brak/uszkodzony oring na przewodzie podciśnienia wchodzącym w przepustnicę. pozdr
Jak mogę odpiąć turbo? Przewód intercooler - kolektor ssący rozpinasz.
Śmieszna a poważna sprawa, odłamany przewód(kolektor) od SU160. Jest wysokie napięcie na cewce. bzzzz pioruny :) co mnie nie pokoi: bardzo piszczy TV. Po podłączeniu trafa do powielacza głos sie ścisza 3 krotnie. i zamiast głosu z kablówki jest delikatny szum.
Podłączenie: czerwony przewód +12v czarny przewód masa żółty przewód wyjście strefa dużej czułości biały przewód wyjście strefa małej czułości Typ wyjść - otwarty kolektor Potencjometry - do regulacji czułości (jeden małej drugi dużej)
Przewody podciśnieniowe mogą być popękane i nieszczelne w niewidocznych miejscach, odłączaj je od króćców na kolektorze i zatykaj króćce. Odma i serwo hamulców (tu również przepona)- te wziąłbym na pierwszy ogień.
Znaczy ciśnienie idzie z kolektora w stronę pompy Tak jest. Czy jak odepne przewód ciśnienia kolektor-pompa to powinna być jakaś reakcja? Nie. Tylko przy dużym obciążeniu.
Podłączone były tylko dwa przewody, jeden zaślepiony i jeden wolny, nic więcej. Na zdj wyżej w postach podłączone były ten wskazany czerwoną strzałką i i ten na którym jest filtr paliwa. Niejasny opis - czyli przewód z króćca na kolanku kolektora ssawnego z czym był połączony w gaźniku? I po raz N-ty o odmie przypomnę, bo wypychanie oleju przez wlew...
A to auto w które wkładasz ten silnik ma Servo? Pisałem o tym w poście wyżej. Podłącz ten przewód do serva. Każde auto benzynowe ma zasilanie serva podciśnieniem z kolektora dolotowego. Sprawdź to u siebie. Dodano po 1 Tak o ten przewód mi chodzi który zaznaczyłeś.
Zaworek wychodzący z serwa idzie bezpośrednio do kolektora ssącego, mam dużo usuniętych pod maską gratów. Gdy zdjąłem przewód z kolektora idący do zaworka od serwa, nie jestem w stanie ani dmuchać, ani zassać. Czyli zaworek nie sprawny? Jest szansa, że ten zaworek w takim razie jest winny za twardy jak skala pedału hamulca? Samo serwo wydaje mi się...
powinien byc przy podszybiu idzie do niego przewód z kolektora ssącego a od strony kompa 3 przewody
Odepnij przewód łączący kolektor ssący z filtrem powietrza i sprawdz jak będzie się zachowywał. Zapchany filtr powietrza daje takie objawy.
To sprawdź czy się obraca, i jeszcze powinien być przewód z kolektora ssącego do pompy wtryskowej który steruje dawką paliwa poprzez ciśnienie powietrza w kolektorze dolotowym.
Z zaworu odpowietrzania zbiornika (ściana grodzeniowa, prawa strona) idzie plastikowy przewód do kolektora. Zobacz czy nie wypadł z klipsa (po stronie zaworu)
Witam Najlepszym rozwiązaniem jest wpiąć sie w przewód łączący kolektor z serwem.
Witam - sprawdź czy przewód od kolektora ssącego do serwa nie jest pęknięty lub nieszczelny i tak samo ten drugi podciśnieniowy cieńszy
Najprawdopodobniej masz uszkodzony przewód między kolektorem a odpowietrzeniem skrzyni korbowej ,kolektor do zdjęcia.
Być może dostaje się "lewe" powietrze przez przewód ssący (kolektor). Może być również dziurawy pływak w gaźniku. Mogła wysunąć się zawleczka z iglicy w gaźniku. Posprawdzaj to wszystko.
Jest na wtrysku. A silniczek krokowy gdzie jest ?? Każdy przewód od kolektora sprawdziłem są całe .
Witam. Okazało się że na odejściu przewodu do 3 wtryskiwacza dotykał przewód o kolektor ssący, był obtarty i na drganiach masował. Zaizolowałem go przejechałem 100km i jest dobrze. Problem rozwiązany zamykam temat.
Sprawdź do którego cylindra jest podłączony wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa. Jak do czwartego to trzeba sprawdzić czy nie przedostaje się nim paliwo. Po wykręceniu świec sprawdź jakiego koloru są denka tłoków. Jak jest podłączona odma w tym silniku do kolektora ssącego i przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego ? Porcelanę mogło...
Wymien czujnik i przewód ciśnienia spalin na kolektorze wylotowym zaraz za turbina,elastyczny wężyk z kolektora do czujnika też.
Czy na zimnym silniku jak odpalisz też tak się dzieje? czy jest normalnie? u mnie w C4 dziś zdiagnozowałem problem bo miałem bardzo podobne objawy. Po rozgrzaniu silnika obroty falują, dławi się przy ruszaniu i przy zmianie biegów od niskich obrotów. Jak przekraczał ok 1200 obr idzie normalnie do odcięcia. U mnie winny jest zawór odpowietrzający zbiornik...
Musisz na próbę zaślepić przewód PODCIŚNIENIOWY który idzie do serwa. Kolektor ssący serwo. odpiąłem przewód od kolektora, po uruchomieniu silnika czuć, że powietrze jest mocno zasysane do kolektora; po zaślepieniu obroty trochę podskoczyły, jednak silnik nadal pracował nierówno, a ciśnienie MAP pozostało bez zmian 0,79 bara
Zaczne tak: Do serwa jest podłączony przewód z kolektora dolotowego. W tym węzyku mieści sie taki zaworek, który otwiera się jak hamulec naciśniemy. Gdy odłączyłem przewód od kolektora a potem od serwa , to serwo aż wsało powietrze do "siebie". Czyi serwo jest szczelne ponieważ silnik poprzez kolektor ssał powietrze z serwa , a po wyłączeniu silnikazaworek...
wypadł przewód podciśnieniowy przy kolektorze wydechowym
Witam! Przewód w izolacji do kolektora BU, dłuższy przewód z pozostałych dwóch "drucianych" na mase.
sprawdź rozrząd czy pasek nie przeskoczył , wyprzedzenie zapłonu . a jeśli to nie pomoże szukaj nieszczelności w okolicach kolektora ssącego (lewe powietrze ) miałem podobny przypadek w passacie 99 r benz łapał lewe przez przewód od kolektora do serwa
Kolego może się mylę (jeżdżę dieslami), ale z tego co pamiętam serwo-wspomaganie hamulców łączy się zwykle z czwartym cylindrem i ja tam bym szukał ewentualnej usterki. Twierdzisz, że iskra i ciśnienie ok. - więc pytam, czy masz sprawny hamulec nożny tj. czy działa Ci poprawnie, czy musisz mocno naciskać na pedał aby się zatrzymać. Sprawdź przewód-rurkę...
Witam. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Zdarza się, że membrana puszcza i do kolektora ssącego dostaje się paliwo przez przewód podciśnienia. Silnik wtedy chodzi na dodatkowej porcji paliwa.
witam prawdopodobnie masz pęknięty przewód przy silniku wolnych obrotów lub zrzucony przewód podciśnieniowy pod kolektorem ssącym
Witam. Czy ktoś wie czy z tego przewodu po stronie kolektora powinno syczeć? Przewód nowy dociśnięty do końca po ściśnięciu syczenie ustaje. https://obrazki.elektroda.pl/8878289200_... (cienki czarny przewód)
mnie to wygląda na przekaźnik podgrzewania kolektora, (taki gruby czrewony przewód idący do kolektora), zobacz czy nie spadł ci na kolektor Niestety nie znalazłem takiego przewodu... żaden przewód nie wchodzi do kolektora. Właśnie najlepiej będzie jak uda ci się podłaczyć pod sterownik to podejrzysz jak zachowuje się sonda. Myślę, że poniedziałek-wtorek...
Z tym dodatkowym pinem sam mnie naprowadziłeś na odpowiedź. Otóż ósmy pin jest oznaczony w kostce "15T" i służy do załączania układu podgrzewania kolektora ssącego. Jest właśnie załączany przez dodatkowy przekaźnik w skrzynce. Pod kolektorem wymacasz gruby przewód czerwono zielony (cytuję z pamięci). Koloru przewodu przy kostce stacyjki nie pamiętam....
Przewód podciśnienia przy przepustnicy do kolektora cały?
Widzisz informatyku sprawa ma się tak ,zarób na tym na czym się znasz i daj zarobić komuś na tym na czym się nie znasz . A tak na poważnie sprawdż przewód od kolektora do serwa i pewnie sie wyjasni :D
Proponuję wymontować przewód podciśnieniowy-kolektor-serwo łącznie z zaworem zwrotnym(przy serwie) Prawdopodobnie zaniczyszczony i ciężko działający zawór lub zaniczyszcz.przewód.
Czy ten układ na razie rozwiąże ten problem z tym ustawieniem prądu ładowania akumulatora 45 - 70 AH z tego prostownika 35A? Będziesz miał regulację prądu, ale będziesz musiał pilnować końca ładowania aby nie przeładować akumulatora. Dla mnie to wynika, że mam zrobić dwie płytki i kabelkiem połączyć tak jak mi odpowiedziałeś. Tak. Zrobić prostownik...
Witam. mam problem z przewodem podciśnienia w moim fordzie fiesta 1.3 95 r. gdyż nie wiem gdzie powinno być wpięte. jeden przewód łączy kolektor ssący z jakimś czujnikiem. Na przewodzie tym znajduje się trójnik z którego wychodzi właśnie ten luźny przewód podciśnienia. Mam problem gdzie go podłączyć. Z góry dziękuje za pomoc
Miałem podobny problem w WV transporterze nomen omen T5, 2.5 TDI. Zasysało przewód między intercoolerem a kolektorem ssącym w zakresie 1500 - 2000 obrotów. Z tym, że po zejściu na wolne obroty, wąż wracał do normalności. Przyczyną była przytarta turbina. Po zdjęciu przewodu i włożeniu paluchów wyczułem wyraźny opór gdy pokręciłem sprężarką, czego u...
Duża pucha to serwo :) sprawdź przewód serwo-kolektor ssący. Szczelność, drożność. Tak jak kolega wcześniej pisał zaworek prze serwo
zobacz czy masz przewód z kolektora wydechowego na gaźnik tamtendy ciągnie sobie ciepłe powietrze a jak tego nie ma to gaźnik zamarza a po chwili go puści i jest ok
Kilka lat temu walczyłem z identycznym objawem w Astrze G. Przyczyną okazał się brak masy silnika. Dołożyłem przewód 4mm2 od akumulatora do kolektora ssącego, dalej do modułu cewek i do komputera silnika. Problem już nie wrócił.
sprawdz sobie uszcelkę pod kolektorem ssącym, lub przewód prowadzący od kolektora ssącego do serwa - ja miałem pęknięty (hamulec był) lecz silnik ciągnął lewe powietrze i za bardzo nie chciało jeżdzić z tym, że nierówno chodziło na wolnych obrotach.
Witam-- nie ma instalacji gazowej !-- proszę sprawdzić przewody podciśnieniowe czy nie pęknięty oraz koniecznie przewód od kolektora ssącego do serwa ,zwrócić uwagę na wskazania czujnika cieczy do ecu
http://obrazki.elektroda.net/5_128578638... Ten przewód na 1 zdjęciu idzie do zaworka zwrotnego, a dalej za zaworkiem do serwa hamulca. Przewód na 2 zdjęciu trzeba podłączyć też do zaworka zwrotnego ale do cieńszego końca. W Vectrach są dwa typy zaworków. Zaworki co mają 2 końcówki i 3. Popatrz a zdjecie, które zamieściłem. Link poniżej przedstawia...
sebolm Witam. Temat dość stary ale mam pytanko. Czy ta sprężynka jest w samym zespole odmy, czyli tym elemencie z tworzywa z okrągłym "talerzem", który jest przykręcony do pokrywy zaworów?. Od niego odchodzi przewód do kolektora wlotowego. U mnie jest taki sam przypadek z silnikiem BZB. Prawdopodobnie zasysa lewe powietrze przez ten przewód z odmy...
Użyłem układu Darlingtona, bo nie wiem jaki poziom szumów generuje taka dioda (i jaki poziom jest potrzebny na wyjściu). Więc wolałem, aby wzmocnienie było za duże... Dzień dobry. No to teraz prosimy ładny diagramik w KiCad i filmik na YouTubie. Ma Pan swój kanał na YouTube? Dajże Pan linka jeśli tak... A jeśli chodzi o te nalepiej szumiące rzeczy...
Odkręć przewód od kolektora ssącego i sprawdź czy nie masz czasem w nim sporawej ilości oleju. Jak jest olej to znaczy że turbo raczej do wymiany i katalizator do czyszczenia bo prawdopodobnie jest zawalony nagarem.
Dzięki za radę. Możliwe, ale może to tylko przewód podciśnienia z kolektora do serwa?? Jest tam jakis zaworek. Zdejmę przewód , zatkam krociec i zobacze wtedy.
podciśnienie z kolektora, do odsysania opar ze skrzyni korbowej. zamiast pytać, byś miał już dawno wymienione i po kłopocie.
Odpowietrzaj na zgaszonym, i musi być dobrze. Odpal auto, zdejmij z kolektora ten przewód i zatkaj palcem kolektor, sprawdź czy zasysa paluszek. Jak auto pracuje? Lewego powietrza nie zaciąga na uszczelce za przepustnicą?
Czyli że jeśli dobrze rozumiem, to takie przykapcanie może być od turba tak? Czy 75kkm to rzeczywiście sporo jak na turbosprężarkę? Gwarancja niby jest, ale lepiej żeby jednak się nic nie stało. Tylko teraz pytanie, gdzie w tym silniku jest turbo, chyba gdzieś z tyłu, więc ciężko będzie zdjąć przewód do kolektora... Może masz jakiś opis?
Może mieć z tyłu pompy coś w rodzaju pompki z membraną, idzie z tego przewód do kolektora ssącego. Nie wiem jak w Twoim. Jeżeli w Twoim autku jest to cuś to musi działać. Uszkodzony przewód, membrana, lub wypalony zawór ssący sprawi kłopoty przy odpalaniu.
Usterka się znalazła.Okazało się,że z tyłu kolektora jest przewód gumowy podciśnieniowy,który idzie od kolektora ssącego do regulatora ciśnienia paliwa przy wtryskiwaczach.Był on uszkodzony no i reduktor utrzymywał złe ciśnienie.Dziękuje wszystkim za porady.Pozdrawiam
0,28 to za dużo, 0.36-0,4 właściwe. Masa powietrza też za niska, nie masz nic w dolocie? Podaj dokładny kod silnika. Gdzieś musi być na dolocie coś.Ta korekta niby +3 ale coś jest nie tak.A jak tam przepustnica? Jest to B5244S czyli 5 cylindrowa rzędówka o mocy 170kM. W dolocie niczego nie ma, wyciągnąłem przepływkę najpierw do czyszczenia a później...
Witam. C18XE - 700 do 1000 obr/min, C18XEL - 670 do 1030 obr/min. Sprawdź złącze przepływomierz powietrza-przewód dolotowy, kołnierze kolektora dolotowego.
Sprawdz przewód łączący kolektor ssący z przepływomierzem. Stawiam na 90 % że to jest pęknięte i łapie lewe powietrze. Identyczny przypadek ostatnio miałem w vectrze a.
kolektor przewód kolektor słoneczny przewód przewód turbo kolektor
wyszukiwarka allegro prawego światła peugeot partner rozrząd
momenty dokrecania peugot momenty dokrecania
Ciśnienie w układzie AdBlue Scania Euro 5: Kluczowe informacje Kondensator 10 000 µF a ładowanie prądem zmiennym