Jak będzie 2 fazy i zero to silnik będzie chodził, będzie miał problemy z ruszeniem, będzie słaby.
Masz bardzo duże spadki napięcia, a do tego może już słaby kondensator rozruchowy silnika. Zmierz jakie napięcie jest w gniazdku jak pralka grzeje i jak nie grzeje.
Mam nadzieję że odpowietrznik przewodu nagrzewnicy odkręcałeś na odpalonym silniku?
sprawdziłbym jeszcze temperatutę otwarcia termostatu ok 90stopni , niedogrzany silnik powoduje automatycznie słabe grzanie wewnątrz
A docelowo można dać na stałe tak duży Ah czy coś może się stać? Można tylko założyć że silnik i instalacja nie jest przygotowana pod tak wydajne źródło prądowe oraz dodatkowe obciążenie w postaci dużego akumulatora. Pojazd tam gdzie na poprzednich aku miał problem na tym aku nie będzie miał. Może to w skrajnych przypadkach uszkodzić sterowanie silnika,...
Może masz zapowietrzony układ. Lub pompa wody ma za małą wydajność. Dolej płynu na maksa i na włączonym rozgrzanym silniku ściskaj i puszczaj wąż przy chłodnicy
Witam Mam kłopot z silnikiem jednofazowym od radzieckiej pilarko-heblarki. Jest beznadziejnie słaby i potwornie się grzeje. Z silnika wychodzą trzy kable. Opór pomiędzy nimi to 15Ω, 10Ω, 5Ω. Jest pojemnik z kondensatorami oraz przycisk rozruchowy. Czy jest ktoś w stanie na podstawie tych informacji podpowiedzieć jak tego "ruska" znowu...
Spróbuj lekko zdławić wąż zasilający reduktor gazowy bo być może na red. jest mniejszy opór i większa ilość płynu grzewczego tam idzie. Zadławienie nie może być duże bo będzie ci zamrażać reduktor , musisz to zrobić doświadczalnie przez zaciskanie węża jakimś klipsem. Sprawdź czy to samo dzieje się na benzynie bo może też tak być że przy żle działającym...
Pomogła wymiana kalkulatora silnika, bsi i immo. Auto śmiga, dziękuję za pomoc Nadmienię ze problem był w słabej masie przy sterowniku abs i grzał sterownik silnika.
Co ma to wspólnego z ogrzewaniem i klimą? Jak to sprawdzić gdyby to było to ? Oleju nie ubywa, a płyn chłodzący nie ma zapachu oleju i również poziom jest stały. Chodziło mu o to ze jak walnieta głowica, czy uszczelka, to są przedmuchy do płaszcza wodnego i wtedy w układzie chłodzenia jest powietrze pod zancznym cisnieniem, chociąż korek to upuszcza...
U mnie silnik się nagrzewa szybko, ale ogrzewanie jest słabe. Boję się że ten model tak ma...
Chcę kupić całkiem nowy silnik, bo wózek jest w porządku. Silnik stuka, jest słaby, szybko się grzeje, jak zgaśnie - nie można zapalić przez 15 minut...
Może być też tak, że ubyło w układzie samego płynu chłodzącego. A niski stan takowego, to słabe grzanie nagrzewnicy, słabe ogrzewanie środka pojazdu. Ale to nic w porównaniu, że w ten że sposób można uszkodzić, przegrzać sam silnik.
Może trzeba sprawdzić czy zasilanie do grzałek dochodzi i czy działa czujnik nacisku. Pustego fotela nie powinien grzać. W Capturze I miałem podobnie - słaby styk czujnika nacisku powodował, że grzałka nie chciała działać. Odpięcie i zapięcie styku pomogło.
Bardzo błędną diagnozę potawił twój mechanik z tym termostatem.Narobił ci niepotrzebnej roboty.Zasada jest jedna jeżeli węże od nagrzewnicy gorące ,a nie grzeje to szukac przyczyny w samej nagrzewnicy(zakamieniona)i sterowaniu klimatronikiem(klapy),jeżeli wężę zimne to przyczyny szukac w silniku.
Co niby ma byc źle z pompą wody? Gdyby była niesprawna, silnik nadmiernie by sie grzał z powodu słabego obiegu płynu. Świece powinny byc na krućcu na głowicy z którego idzie płyn do nagrzewnicy.
Poszukuję schematu do pralki jak w tylule może ktoś się orientuje jaki jest odpowiednik Electroluxa Pralka pierze tylko słabo grzeje i silnik słabo się kręci po 5 minutach od włączenia jak by się coś nagrzewało - tylko co? POMOCY!!!!
Przyczyn może być kilka , zapowietrzenie (nie zdarzyło mi się nigdy),zatkanie nagrzewnicy.Jeżeli wąż dopływowy jest prawie tak gorący jak odpływowy z nagrzewnicy,to wszystko z nagrzewnicą,termostatem jest w prządku a wina jest po stronie cięgien lub niedomykającej przesłonie zinnego powietrza(przy maksymalnym grzaniu całość powietrza powinna przepływać...
Witam. Silnik od pralki staje się bardzo słaby, gdy zwiększę temperaturę prania. Bez włączonego grzania silnik jest mocniejszy, ale pracując równolegle z pompą wody, znowu traci napięcie (nie aż tak bardzo jak z grzałką). Pralka jest stara. MODEL: ELTO 1255S
Problem z nagrzewnicą rozwiązany, słabe grzanie było spowodowane zamuloną nagrzewnicą. Środek odkamieniający kamyk + woda destylowana, z układu wyleciał niezły żur :) teraz grzeje jak nigdy. Problem kontrolki układu chłodzenia nie rozwiązany nadal.
Świece zaczną grzać gdzieś w październiku a trudny rozruch zimnego silnika to: zły kąt wtrysku, słaby akumulator, zużyty rozrusznik itd.
Posiadam dużą betoniarkę ( ile litrów nie wiem przesyłam zdjęcia głębokości betoniarki może ktoś będzie wiedział ile to litrów). Podczas mieszania spaliło mi się jedno uzwojenie. Teraz nie wiem czy silnik jest za słaby do takiej betoniarki czy podłączenie było źle. Przez dłuższy czas betoniarka mieszała, później silnik zaczął się grzać. Przesyłam zdjęcia...
Golf 2, to już staruszek- bardzo możliwe, że nagrzewnica jest do wymiany. Aby to sprawdzić trzeba sprawdzić jej drożność, nawet puszczając przez nią wodę z kranu i zaobserwować jak duży jest spadek ciśnienia na wylocie. Jeżeli woda wypływa "leniwie" to wymiana. Zapowietrzona nagrzewnica, nie grzeje w ogóle. Nie sprawna pompa, to przegrzewanie się silnika.
Przciąć 1 kabel i na zakresie 10A i odpowiednio przepiętych przewodach na mierniku mierzyć na zapalonym silniku.
Rezystor dmuchawy, jeżeli czuć, że coś się spaliło, prawdopodobnie silnik, wentylator nawiewu stawia opór i spaliło się. Słabe grzanie może być spowodowane zapchaną nagrzewnicą, ale problemem jest spalona instalacja.
Jak najbardziej można stosować pakieciaki w układzie nazywanym "sieć-0-agregat" do zasilania odbioru z dwóch źródeł na zmianę. Ale niestety jeśli ŁK brzydko pachnie i się grzeje - to już po nim. Grzałki biorą prąd nominalny cały czas, silniki tylko przy pełnym obciążeniu - stąd słaby styk w przełączniku albo niedbale dokręcona śruba zacisku = wzrost...
przy połączeniu w gwiazde silnik bardzo sie grzeje ale ma moc a gdy połącze w trojkat to sie nie grzeje ale jest słaby co moze byc nie tak silnik BESEL SG 71-4A tu sa jego dane http://www.besel.pl/_kat/kat_1.pdf POMOCY!!!
witam mam vw jette 1.6 1987 rok i zdecydowanie zasłabo działa ogdzewanie nagrzewnice i silnik płukałem i dalej tosamo grzeje ale słabo
Witam, kolega szczepanstjepan ma rację z tą linką u mnie też jakoś tak słabo grzało silnik miał prawie 90 stopni a leciało takie letnie powietrze z nagrzewnicy i z tą linką wpadłem wtedy sam na ten pomysł bo przekręcając pokrętłem regulacji temperatury zauważyłem że tak jakoś dziwnie się przekręca w jednym miejscu stawia większy opór a winnym położeniu...
Sprawdź co się grzeje na początek, np. niech pochodzi chwilę i zmierz termoparą miernika uniwersalnego temperaturę, zarówno silnika jak i wrzeciennika. Silnik może być za słaby, ale również mogą być za mocno dokręcone śruby kasowania luzu i łożyska pracują z dużym obciążeniem. Powoduje to że oprócz silnika, będzie grzał się wrzeciennik.
Za słaby agregat hydrauliczny. Pokaż tabliczkę z niego. Problem jest taki, że to jest składak więc nie wiem czy dane z tabliczki jeszcze obowiązują: Wymienił pompę na inną używaną i rozdzielacz na taki jednosekcyjny z Agromy Silnik jest oryginalny 3 fazowy 1,5 kw, 1450obrotow. Pytanie: co może być przyczyną że podnośnik staje i aż blokuje silnik? Uszkodzony...
W pompie wody były chyba plastikowe wirniki i rozlatywały, ale wtedy silnik powinien się grzać...(nie piszesz jaki silnik) Chociaż ten wątek o nagrzewnicy, lekko dziwny...
Trochę mała ta moc. Jeżeli chodzi o zamiane sposobu zasilania to musisz użyć kondensatora o pojemności około 70 - 80% X moc w kilowatach [uM] Jeżeli Twój silnik ma moc 0,75kW to musisz użyć około 70(80)% X 0,75 ~ 540 (600)[uM] Najlepiej jednak dopasować kondziła na podstawie obserwacji czy silnik nie jest zbyt słaby, czy sie nie grzeje.
No to dziwne. Odpalasz silnik czekasz 7 minut na zapalonym . 1.Chlodnica jest zimna, autko nie grzeje? Tak?
A ja bym obstawił co innego. Masz auto na gazie więc grzejesz nagrzewnicę równolegle z reduktorem. Przez reduktor płyn płynie o wiele swobodniej niż przez nagrzewnicę co powoduje słabe grzanie. Ja w moim aucie na gaz zastosowałem pompkę elektryczną wspomagającą obieg płynu w układzie silnik/ nagrzewnica/reduktor np. od t4 lub od dewasta wodnego i auto...
Jeżeli przewody się nie grzeją , masa sprawdzona, to bym rozebrał rozrusznik. Gdy przez wieki nikt nic nie robił z rozrusznikiem, może wirnik ocierać o stojan , łatwe do sprawdzenia.
ok.w sobotę posprawdzam wszystko tylko pytanie czy silnik BXE 2008r. ma podgrzewacze czy nie?
Sprawdź woltomierzem czy po przekręceniu stacyjki ńa świece jest podawane napięcie. Nie znam tego silnika ale czas włączenia świecy może zależeć od temp silnika więc jeśli odczyt tego parametru jest zły to i sterowanie czasami grzania może szwankować. Ten model ma złącze diagnostyczne ? Jeśli tak to pojedź do kogoś kto ci zczyta komunikaty o błędach
Witam, mam problem z wiertarką KINZO (silnik 500W) zaczęło sie od tego że czasami nie chciała załączyć i trzeba było zakręcić wirnikiem żeby zadziałała, przeczyściłem styki ale nadał nie działa tak jak powinna tzn kręci się bardzo wolno, silnik jest bardzo słaby, a ze szczotek się bardzo iskrzy, silnik się grzeje a ostatnio nawet zaczeło się z niego...
termostat sprawny działa odmyka wszystko chodzi wentylator się załancza przewody się grzeją, usterka chyba usunięta delikatne wycieki płynu chłodniczego za silnikiem wąż to nagrzewnicy, teraz jeszcze tylko to grzanie słabe ma.. no ale pewnie punto 1.1 temperatury niskie więc nie ma co szaleć dzięki za pomoc
Tydzień temu napisałem komentarz pod tym filmem, następnie otrzymałem odpowiedź: 1500l/min czysta teoria. Prędkość silnika 1400 obr/min a sprężarek to ok. 1200 obr/min. Silnik 4kw jest słaby, więc się grzał lecz zamontowany został dodatkowy wentylator chłodzący. Kompresor pracował przy piaskarce ok. 6-ciu godzin z niewielkimi przerwami, sprężarki parzyły...
pomiędzy minusem aku, a jakąkolwiek masą są około 3ohmy To bardzo dużo. Bez żadnych przyrządów można znaleźć gdzie jest słaby kontakt, bo się będzie grzać.
Trzeba sprawdzić termostat i nagrzewnicę. Jak grzeje się silnik? Jak ciepłe są przewody od chłodnicy i nagrzewnicy?
Klapa jest tu i tam. Przełącza nawiew omijając, lub kierując przepływ powietrza przez grzejnik nagrzewnicy. Jak się nie domyka zamykając zimne, to może wiać ciepłym wraz z niedomkniętym zimnym. W manualu, z pokrętłami i z linką, może pęknąć mocowanie pancerza linki x2, coś przy klapce. Elektryczny klimatronik, silniczek, ale za dużo nie widziałem o...
Witam jaka mogła by być przyczyna że tak słabo grzeje się mam nawet całą chłodnicę zastawioną i w czasie jazdy nawet nie dojdzie do 80 stopni jaka by mogła być przyczyna co zrobić można żeby lepiej grzał pozdrawiam.
Dlaczego uważacie że 230V przy bramie jest niebezpieczne ? Wystarczy zrobić wszystko tak aby woda się nie dostawała na silnik i elektronikę sterującą Wykonalne, ale poziom bezpieczeństwa zależy od samego wykonującego obudowę. Znacznie bezpieczniejsze są instalacje niskonapięciowe. Poza tym nie wyobrażam sobie podłączenia czegokolwiek bez zabezpieczenia...
Zapowietrzył się przez te 3 lata, więc powietrze wypchnęło płyn, a pustka (powietrze) słabo chłodzi silnik, więc się grzeje. Uzupełnij, a najlepiej wymień płyn i stosownie odpowietrz układ.
Silnik jest słaby jakby go nie było, wiem że nie ma kompresji ale dlaczego się tak grzeje? Jak silnik jest zimny i temp. na zewnątrz jest poniżej 20 stopni to jeszcze można nim pojeździć, ale jak silnik dostanie temperatury to lepiej go pchać. Często jego temp. przekracza 100 stopni.
posprawdzaj to co koledzy mówią. nie chce cię straszyć ale koleś jak nie mógł jechać szybciej niż 150 bo się grzała i okazała się głowica. to słaby element tego silnika. a za samą uszczelke trzeba pare stówek zostawić.
ten termostat to sie znajduje na silniku? jesli tak to gdzie dokladnie, albo jak wyglada ten termostat, po czym mam go rozpoznac?
Czy koło pompy wody kręci się zgodnie z obrotami silnika? Pasek mikro można założyć na dwa sposoby. Słabe grzanie może być spowodowane przez instalację gazową. Mogą też być węże rozwarstwione.
Jeszcze nie wymieniałem nagrzewnicy, czujniki przykleiłem do rurek aluminiowych przy wyjściu z nagrzewnicy i czuć że wyjściowa jest zdecydowanie chłodniejsza. Zdziwiło mnie że temperatura na wyjściu cały czas jest niższa i to nie ważne czy grzeje czy nie... Dzisiaj podmienię miejscami czujniki. Czy da się nagrzewnicę wyjąć bez rozpinania rurek przy...
to typowy silnik . A jaki jest problem (silnik się grzeje lub jest za słaby ?) A łączenie możesz wzorować na łączeniu na 24 żłobki , rozważając tylko cewki . a cewki mogą być tak - raz dwie w grupie raz jedna w grupie . Lub jeden i jednadruga żłobka . Wszystko proste ..
Podłącz pod kompa to będziesz wiedział czy sterownik świec sprawny, choć z doświadczenia wiem że temperatury o których pisałeś nie robią wrażenia przy odpalaniu tego silnika bez grzania świec, raczej problem z paliwem - słabe cianienie, wtryski ale to też na kompie wyjdzie.
Generalnie ogrzewanie w samochodach jest wystarczające, tyle, że w benzynowych, zagazowanych sporo cieczy leci przez reduktor, a nie przez nagrzewnicę, natomiast w dieslach elektryczne dogrzewacze są z reguły uszkodzone (np grzeje tylko jedna z 3 świec żarowych) o czym użytkownik nie ma pojęcia i narzeka na słabe ogrzewanie
już powoli kończą mi się pomysły... Nie tylko Tobie :) Rozbierałeś pompę na dwie części? Czyli na korpus łączący silnik pompy oddzielnie, a sam silnik z turbiną oddzielnie? Czy tylko paluchem w otworze grzebnąłeś czy się kręci?
Jeżeli chodzi o kod to trzeba by się wpiąć testerem . Nie wiem czy masz automat swiateł ale jezeli tak to moze ktoś źle podpiął . Nie wiem o co Ci chodzi z ogrzewaniem - słaby nawiew czy słabe ogrzewanie ? Jeżeli słaby nawiew to najpierw sprawdź filtr kabinowy czy nie jest zapchany . Jeżeli słabo grzeje a nawiew jest dobry to sprawdź jaką masz temperaturę...
Termostat sprawny A gdzie tam
Miałem na myśli jakieś ardruino lub kompatybilne moduły. Trzeba by pomyśleć o odelżeniu karetki gdyż na forum pisali o grzaniu się silnika DC. Szybkie nawroty i duża masa to słabe połączenie. Kamerę dał bym z laptopa - są na usb i to za przysłowiowe 5zł.
Witam. Użyj tej 21 Wat ona da prąd rozładowania , około 2 Amper. Wkrętarka czasem bierze więcej, żeby to sprawdzić ile, trzeba by było podłączyć akumulator przez amperomierz prądu stałego do 10 Amper, jak przytrzymasz uchwyt do mocowania wierteł, bitów , zobaczysz jak to wszystko się dzieje prądowo. Jeżeli w twoim Akumulatorze do tej wiertarki, wkrętarki...
Że silnik za słaby i nie do takiego celu to jedno. Ale że się grzeje bez obciążenia, to drugie. Kondensator może być źle dobrany, nie zapewnia właściwego przesunięcia fazowego i silnik się grzeje. Należy tak dobrać kondensator, żeby napięcia na zasilanych z niego uzwojeniach były równe, bo świadczy to poprawnym dobraniu przesunięcia fazowego. Im bardziej...
Witam. Mam problem, a dokładniej silnik kosy Makita EM4351UH (z silnikiem MM4) bardzo się grzeje oraz jest słaby na wysokich obrotach i myślę nad regulacją zaworów oraz regulacją gaźnika. Czy ktoś z obecnych to już robił? Pozdrawiam
Jak silnik 4T to jak mogły pęknąć pierścienie po odwrotnym założeniu tłoka???? Tylko przez zły montaż lub zatarcie. Gdzieś między wierszami napisano, że jest to przeszczep wznoszący czyli z 50 na 80 ccm Czy wał był zmieniany/modyfikowany? Przecież masa tłoka z pierścieniami na pewno wzrosła i silnik stracił wyrównoważenie. Będzie mocno drgał! Co z gaźnikiem...
Witam Mam problem z silnikiem od Zelmera Syriusa (stary zielony 1800W, 1600.0.K04S). Prawdopodobnie zepsuła się elektronika i chciałem podłączyć silnik bezpośrednio do 230V z pominięciem całej elektroniki i triaka, silnik rusza i po ułamku sekundy "wywala" korki. Z silnika nic nie śmierdzi, nic się nie grzeje. Czy to wina silnika? czy może mam za słabe...
Mam 4 układy na triaku zmontowane - moge ci podesłać do testów bo u mnie nie działaja jak należy - regulują ładnie ale silnik sie grzeje może to wina kondensatora. to może być wina słabego chłodzenia przy małych obrotach. Jeśli to silnik ożebrowany, to raczej pewne.
Jak późno włącza się wentylator to wina jest włącznika wentylatora.ktory jest w chłodnicy.Poza tym samochód mógł być uprzednio przegrzany przez słabego kierowcę z powodu uszkodzonego omawianego włącznika.Po wymianie wstawiono niewłściwy włącznik.Właczniki sa w sprzedaży o różnych temperaturach włanczania.To jest cała przyczyna nadmiernego grzania silnika.Reszta...
Czyli prosto mówiąc - za słaby silnik do tego kompresora, nie ta klasa silnika... Marna pompa, materiał wykonania byle jaki, marne chłodzenie, denne smarowanie rozbryzgowe + wysokie obroty + długotrwała praca = grzeje się...
Koledzy, ja też przerabiam podobny temat na dieslu mamy. Po sprawdzeniu i wymianie wszystkiego, co wydawało mi się przyczyną (filtry, świece żarowe, przewody doprowadzające, uszczelnienia, pomiar kompresji, wymiana akumulatora..) doznałem załamania. Auto paliło jak przedtem i dostawało drgawek. :idea: Przyczyny, które stanowiły sedno problemu: - nieodpowiedni...
Chłodnica przysłonięta- bez zmian dalej problem z temperaturą silnika naprawy w warsztacie samochodowym. Co do pompy to racja jak by nie było obiegu to powinien się nadmiernie grzać a tak to jest odwrotnie. Wąż od obiegu chłodnicy raczej zimny otwarcie termostatu ok. 80 stopni. sprawdzone w warsztacie. Dodano po 6 wiatrak chłodnicy w ogóle się nie włącza....
witam,na początku zycze wesołych spokojnych swiąt!!!cały czas mam problem z tym ogrzewaniem...niedawno były mrozy -15 to autko bardzo słabo grzało (silnik sie nagrzewał dosc szybko)teraz gdy jest 0 stopni hondzi zaczyna grzac i to nawet poządnie lecz raz leci prawie gorace a raz letniawe.zauwazyłem to podczas jazdy jak dam gazu na któryms biegu to zaczyna...
przyczyną pobierania oleju była zużyta turbina, obecnie już wymieniona. Była całkowicie rozszczelniona. Przyczyną słabego odpalania na zimnym silniku były jakieś przekaźniki napięcia do świec żarowych. Kontrolka pokazywała, że grzeje, ale tak naprawdę nie grzały. temat zamykam dzięki za odpowiedzi
Jeśli alternator Denso to spalona dioda w mostku prostowniczym. Im szybciej zrobisz tym mniejsza szansa, że spalisz stojan(uzwojenie) alternatora. Padały mostki prostownicze, potem leciały stojany. Alternator do weryfikacji, w między czasie sprawdzić przewody prądowe, w oplach często utleniała się miedź w zakuciach przy klemach akumulatora (można wybadać...
Warto podłączyć laptopa o porobić różne logi. W sumie jak koledzy piszą, mały dymek tylko przy zapalaniu to nie żadna usterka. Jesli potem nic nie kopci to jest super. ... Te silniki są stare... :) Ale i tak świetnie sobie radzą. Tak samo na przykład mały jedno razowy bączek koloru czarnego przy gwałtownym dodaniu gazu lub ruszeniu z miejsca z piskiem...
Witam. Auto dobrze grzeje tylko dalej jest problem długo nagrzewającego się silnika. Wymieniłem termostat na nowy i dalej długo ,,łapie" 90 stopni. Proszę o pomoc ponieważ robi się zimno i szyby zachodzą parą niczym silnik się nagrzeje i zacznie grzać. Pozdrawiam
Jeżeli mówimy o 2,7 CDI to świece udało mi się wykręcić bez problemu. Jedynie mogę narzekać na słaby dostęp do tych ostatnich. Może prędzej to błąd konstrukcyjny świec a nie silnika?
podejrzewam że to ukł. BA 5979S lub coś w okolicy układu ponieważ po odłączeniu całego CD-ka napięcia są normalne tzn.9V i 5V ,a po jego podłączeniu napięcia spadają, a ukł. się grzeje.
No tak jest w moim sprawnym aucie z silnikiem diesla. Ok. Przyjmuję, że tak jest. Podsumowując wszystko co wyżej widzę, że: - typowany jest słaby kontakt na oczku jednego lub obu kabli podłączonych do klemy "+" - wychodzi na to, że akumulator obciążany jest prądem ok 2A a prąd produkowany przez alternator (około 70 A) trafia do świec, które nie chcą...
Mechaniczne połączenie osi silnika z kołem pasowym jest O.K.Pasek klinowy ma odpowiedni naciąg,a napięcia na stykach silnika prawidłowe.Czekam aż Kolega Damian22 pomierzy oporności i porównam je z moimi.Jednak jestem już w 50% przekonany,że to zwarcie międzyzwojowe,silnik mocno się grzeje i czuć zapach izolacji uzwojenia,za mocno!Drag.
Silnik kręci,pompka pracuje,świeca grzeje bardzo słabo na tym sterowniku, na innym sterowniku grzeje Czy BUK453 może być uszkodzony i powodować bardzo słabe grzanie świecy, niby na miernik jest ok
Pod komputerem - słabe ciśnienie paliwa. Świece grzeją - były sprawdzone. Nagle przestał palić.
Te silniki jak w dobrym stanie to z 24-25 bar mają. 18 w tym wypadku to jest minimalna dopuszczalna wartość. Może się przyczyniać do słabego odpalania. Jak złapie temperaturę to się doszczelnia i jest ok. Tak więc nie doszukiwał bym się problemu w czasie grzania świec, tym tylko łagodzisz objawy słabej kompresji. W dodatnich temperaturach to bez świec...
Jeżeli to diesel, to sąsiad garażowy (taksiarz) miał taki przypadek - niskie napięcia ładowania (12.1V) przy podpiętym akumulatorze i normalne napięcie (14.8V) przy odłączonym akumulatorze, grzanie się alternatora, problemy z uruchomieniem silnika (słaby akumulator). Diagnoza elektryka samochodowego - alternator (wymiana), akumulator (wymiana) i dalej...
silniki te ogolnie nie lapia duzej tem sprawdz czy centralka nie jest zapowietrzona i czy obieg jest dobry. grzanie w tych silnikach w kabinie jest raczej dobre
Jaki silnik w tym mondeo diesel? Trzeba by zobaczyć czy cała chłodnica jest ciepła tzn czy na dole nie jest chłodniejsza niż u góry(chociaż objawy były by inne, grzał by się mocno). Temperatura pracy silnika jest ok, regulacja zmiany temperatury działa poprawnie?
witam ja mama prawie taki sam problem w lanosie tylko u mnie silnik nie nagrzewa sie optymalnie ma ok. 60 stopni C wymieniłem to samo co czuczu2205 i nadal słabo grzeje i bardzo długo sie nagrzewa
Słynny silnik cdti opla. ...tylko, że to silnik Fiata, a nie Opla. Trochę niskie ciśnienie do rozruchu, jakie obroty na rozruszniku? Może słaby akumulator albo uszkodzony rozrusznik. Te silniki są bardzo wybredne jeśli chodzi o obroty potrzebne do rozruchu. Po włączeniu zapłonu ZAWSZE grzeją świece, jak zostawisz na dłużej włączony zapłon i dopiero...
To może ci mechanik posprawdzać świece czy są dobre bo mogą mieć słabe styki albo przekaźnik do świec też lubią paść styki i słabo grzeje
normalne,załacza sie przekaxnik swiec żarowych właczając je w obwód.Są bardzo żarłoczne w prąd,więc wiadome czemu napięcie przysiada. Jezeli przekaxnik swiec ma oznaczenie 102,to ten ancymon niestety taki jest. Proponuję sprawdzić czy w momencie jak jest słabe ładowanie nie grzeją czasem świece,jeżeli tak,a silnik jest goracy to sprwdzić czy przekaźnik...
Podłączyłem silnik od małego wentylatora ma jakieś 2200 rpm Ale jest za słaby tzn obraca się ale nie wchodzi na wysokie obroty i się grzeje Może od miksera by się nadał od razu regulacja obrotów jest lub że starej sokowirówki którą posiadam silnik w niej ma 300 W niestety nie mam pojęcia ile rpm nie jest napisane obstawiam że 2800 Ponieważ sokowirówka...
Jak rozebrane to nagrzewnica po rozgrzanym silniku ma mieć w okolicy 90"C Więc zobacz czy tyle jest ?
Testuję już na NEMA 17 + L298N, tylko silnik ma 2.8V i 1.7A. I nie wiem czy coś podłączam źle ale raz, że sterownik silnika grzeje się pierońsko (to jest ten na czerwonej płytce z radiatorem na L298N) a dwa, silnik grzeje się nawet jak nie pracuje (nie tak bardzo jak radiator na sterowniku ale jest dość ciepły). Radiator także grzeje się niezależnie...
Podobny problem mam w Puncie, silnik 1,1 z gazem, też słabo grzeje. Zauważyłem że jest lepiej gdy podczas jazdy silnik ma wyższe obroty. Na wyższych obrotach silnik bardziej się grzeje, a pompa szybciej miesza wodę, wiadomo nic odkrywczego. Kolega, któremu też słabo grzało powymieniał termostat, pompę wody, nagrzewnice, kombinował z podpięciem parownika...
Akumulator rozładowany, Przecież on służy tylko do rozruchu. To wersja dla leniwych, którym się nie chce ręcznie zakręcić silniczkiem. Tu by można było jeszcze pomyśleć nad wykorzystaniem energii cieplnej, (sprzedający przyznaje, że silniczek trochę za słaby i się grzeje), coby jeszcze nadsprawność usprawnić. "Najlepiej jakby był przewinięty od pralki"...
Słabe te wyliczenia. Żeby silnik wykorzystywał te 100KM to i prędkość będzie nie mała, a wtedy pęd powietrza bez problemu zabierze mu te ciepło. Ja codziennie jadę A2 ponad 30 km w jedną stronę, mam silnik 150KM i grzeję 130-140 km/godz. Myślę, że moc 100KM na pewno się indukuje. Powietrze oczywiście schładza most, ale nie więcej jak o 15-20 stopni....
Nieprawda, silnik jest słabszy i grzeje się szybciej. Mały silnik mały problem , a gdyby był to duży silnik !!!
Na początek sprawdź silnik Jeśli masz miernik - zmierz oporności miedzy przewodami silnikowymi (odpietymi od centrali i bez kondensatora) każdy z każdym - podaj wynik. Możesz też (ostrożnie) sprawdzić silnik pod 230V. Odepnij od centrali ale kondensator zostaw (jak na schemacie) między przewodami zaciśnietymi normalnie w zaciskach 4 i 6. Pod przewód...
Panowie mam taki układ, zmontowany i działa poprawnie... http://obrazki.elektroda.pl/4521347400_1... powiedzcie mi i pomóżcie ten schemat przerobić/przekształcić tak żebym mógł podpiąć silniejsze silniczki niż ten: Mitsumi M42SP -7 (54.4Ohm) ponieważ jest nieco za słaby... a już przy nim ULN2003 się grzeje więc przy większym silniku...
pomóżcie, kupiłem do betoniarki(50l) silnik trójfazowy 0.75kW 1400 obrotów, gość od którego kupiłem założył mu kondensator 120 mf, ale silnik nie dawał rady , po napełnieniu betoniarki do połowy zatrzymywał się i grzał, to facet dodał jeszcze 25 mf i kazał podłączyć do dego co było, jest tak samo albo jeszcze gorzej(silnik szybko się grzeje), da się...
Witam, może być padnięta pompa wody. Sprawdź czy nagrzewnica grzeje stopniowo wraz z rozgrzewaniem się silnika, a gdy silnik zaczyna osiągać temperaturę pracy, czyli 90 stopni to jeśli nagrzewnica zaczyna dmuchać coraz to chłodniejszym powietrzem lub w ogóle słabo grzeje (powinna dmuchać naprawdę gorącym powietrzem gdy silnik osiągnie 90 stopni) to...
Witam ponownie, dużo jeszcze czytałem różnych informacji na forum i niestety często odpowiedzi różnią się bardzo od siebie więc chciałbym trochę to wszystko podsumować. 1.Czy każdy silnik posiadający 6 styków mogę uruchomić łącząc go w trójkąt i na zewnętrzne styki podpinając kondensator a na środkowy i prawy lub lewy w zależności od obrotów napięcie?...
nagrzewnica słaby grzać słaby grzać passat pralka słaby grzać
radio alpine schemat ademco express połączone szeregowo diody krzemowe
CNC 3018 GRBL 1.1 – schemat połączeń, podłączenie sterownika, opis złącz Renault Clio IV – demontaż schowka pasażera krok po kroku, Torx T20, airbag, lampka LED