Jeśli mówisz że iskra nie jest w odpowiednim czasie to wygląda mi to na przestawiony aparat zapłonowy.To jest to do czego są podłączone kable od świec. I masz opóźniony lub przyśpieszony zapłon musisz go trochę przyśpieszyć lub opóźnić.
Jeśli problem (wypadanie zapłonów) występuje pod obciążeniem, to może być znak słabej iskry: cewka, kable, świeca.
masz słabą iskrę sam pisałeś że jest biało niebieska powinna być koloru żółto-czerwonego pod kompresją będzie ginąć czy aby na pewno masz dobrą przerwę na platynkach ? i czy nie ma na nich przebicia ? Chyba kolega ma problem z kolorami, od kiedy to iskra na świecy powinna mieć kolor żółto-czerwony ? Właśnie taki kolor świadczy o problemach z kondensatorem....
probowka przez minusa dokladaj do srodkowego pina w kostce co przychodzi do czujnika polezenia walu czy tez halla powinna byc istra slychac pompke w baki i klikanie wtryskiwacza jesli nie ma iskry a jest reszto to albo kable albo cewka
Problem rozwiązany, był to sterownik, który za słabe napięcie na cewkę podawał i iskra była za słaba.
Zapłon typu MAGNET to nie to samo co MAGNETO! Jedna literka "o" a słowo opisuje coś innego... Pierwsze jest ideą, pomysłem metodą a drugie po prostu rzeczą. Poczytaj sobie o zapłonach nazywanych "magnet". Dla ułatwienia napiszę, że jest to układ zapłonowy bez impulsatora. Cewka ładująca jest równocześnie cewką wyzwalającą. W 4T zapłon magnet generuje...
Cewka wn od tranzystorowego modułu zapłonowego, z uzwojeniem pierwotnym o niskiej impedancji w połączeniu z cdi to słaby pomysł (i słaba iskra ;) ) Albo użyj dedykowanej cdi cewki albo weź jakąś starą od zapłonu z przerywaczem
Słabo szukasz. http://elektroworld.info/modules.php?nam... Może ten sam moduł? http://www.electronicskb.com/Uwe/Forum.a... Tutaj wyjaśnia się, że to jest tyrystor TIC106N. To by się po części zgadzało, ma on 10 razy mniejszy prąd bramki niż BT151 (a nie napięcie...
Masz uszkodzony moduł zapłonowy (ten pod cewką)
Witam Wymień końcówki masy pod aku,są wsuwki i oczka taka listwa .Najlepiej zalutuj cyną nowe i przykręć nową śrubą.Powinno pomóc,bo to stały temat Fiatów Pozdrawiam
Wypadanie zapłonu może być spowodowane przez: - brak iskry lub byt słaba iskra, - słabe ciśnienie na cylindrze - zła mieszanka Podmień cewkę zapłonowa jak masz od kogo wziąć. Lepiej wykasuj błąd zanim włożysz cewkę bo niektóre sterowniki potrafią odłączyć wtryskiwacz przy dłuższym wypadaniu zapłonu ale jeżeli na wyższych obrotach chodzi tzn że sterownik...
Czyli moduł dobry ,sprawdź dokładnie czy przewód który idzie do cewki WN nie ma zwarcia , powinien być bezpośrednio połączony moduł-cewka WN , gdy okaże się że jest dobry to padnięta cewka WN lub ma słaby kontakt z masą .
Rezystancja cewki w.n. wydaje mi się za małą. Możliwe, że jest strzelona.
Jakby cewka nie trzymała? Może baterie słabe, chce rzucić iskrę a napięcie tak siada ze cewka odpuszcza?
jak słaba iskra to lezy cewka albo masz uszkodzony kabel królewski, pod waruniem że iskrę sprawdzasz na nim.
Kody mogły zostać wygenerowane przez słaby akumulator. Sprawdź cewkę, bo iskra to w nich często jest, ale cewka pada i iskra na tyle słaba że nie odpali.
Zdejmij tłumik i zobacz jak wygląda tłok i pierścienie jeśli nie będą miały rys świadczących o zatarciu lub zużyciu to masz zabrudzony gaźnik, uszkodzone uszczelniacze na wale lub inną nieszczelność.
Słuchaj-jest słaba na jednym kanale cewki,czy na obydwu?
Witam problem został rozwiązany gasł z powodu słabej iskry bo padła cewka, a te trzeszczenie i muł były spowodowane wytarciem się rolek wariatora. Dzięki za pomoc . Temat uważam za zamknięty.
Odnośnie zapłonu - przez te kondensatory przechodzą impulsy otwierające tyrystor oraz na cewkę, żeby spowodować przeskok iskry. Co do Elemisa - najprawdopodobniej do wymiany kondensatorki elektrolityczne przy scalaku p.cz.
Witam Panowie na chwilę obecną zmieniłem przewód wysokiego napięcia i iskry brak. Na dniach będę sprawdzał cewkę - wg rysunku. Mam kolejne pytanie, czy połączenie słabe cewki zapłonowej z przewodem może powodować zanik iskry ? Połączenie polega na wsunięciu przewodu do cewki na głębokość ok.6/7mm, w cewce jest czpień na który nachodzi przewód. Mam wrażenie,...
Na ten rocznik kolega powinien mieć zapłon bez rozdzielacza, podwójną cewką i normalnym przerywaczem? Do sprawdzenia bo końcówka produkcji to czas eksperymentów.
Nie wiem czy to zrozumiałeś - z tego co wnioskuję z wypowiedzi - ale właśnie za słaba iskra jest przyczyną wszystkich problemów. To że nie chce palić i przestał działać na trzech świecach to też jest skutek słabej iskry. Na początek powinieneś sprawdzić na jaką odległość może przeskakiwać iskra z samego przewodu WN. Dopuszczalne minimum to 5 mm, powinien...
Czym sprawdzałeś lub jak, że ten prąd dochodzi do cewki? Zasilania i masy na sterowniku silnika sprawdzone? Tu bezpośrednio sterownik steruje masą cewki. Słaba iskra to brak/słabe zasilanie cewki, brak wysterowania masą, uszkodzona cewka, świeca lub przewody. Takie usterki są do ogarnięcia w 15 minut z użyciem kontrolki.
Zapchany filtr paliwa, zapchany filtr powietrza, uszkodzona świeca (pomimo że daje iskrę), słabe przewodzenie przewodów, cewka WN w stanie agonalnym, brak kompresji, przestawiony zapłon, przestawiony rozrząd (jeśli to 4T) i kilka innych. Na sam początek spróbuj pod świecę wlać 0,5ml paliwa i spróbuj odpalić, jak się wkręci jak szatan, to masz problem...
brak informacji czy autko jest na aparacie BOSCH czy MAGNETI MARELLI wtrysk jednopunktowy? jeśli podczas kręcenia auto dostaje paliwo to czujnik Halla jest dobry następnie podczas masowania cewka generuje iskrę cewka również będzie sprawna chociaż istnieje prawdopodobieństwo ze została nadpalona i generuje za słabe napięcie
Kolego! Jeździj z manometrem i kluczem do świec, na początek sprawdź na który cylinder nie pali. Jak będziesz już wiedział to sprawdź czego nie ma podczas słabnięcia, mozliwości są dwie: jak nie pali to albo nie daje odpowiedniej iskry albo słabe ciśnienie. Jeśli chodzi o iskrę to cewka może??? a jeśli o ciśnienie to nieprawidłowy luz na zaworkach.
Witam, po wielu próbach samodzielnej naprawy i braku rezultatów oddałem kosę do specjalisty diagnoza za słaba iskra cewka nowa sprawna ale od nowszego modelu i iskra jest za słaba. Moje pytanie czy jest możliwość poprawienia istniejącej iskry na silniejszą czy tylko i wyłącznie wymiana cewki ?
Witam. Samochód podczas jazdy zaczął szarpać i zgasł. Ma przejechane 290k km (190K na gazie) Sprawdziłem kompresję i wyszło 4/4/8/3 - iskra była, wtrysk paliwo podawał. Wyremontowałem głowicę i teraz ma kompresję 8/8/7,5/8,5. Nowy pasek, wszystko ustawione. Niestety dalej nie odpala. Wydaje mi się że iskra jest słaba (powinna być niebieska a jest żółto...
Przewody od świec i same świece ?
Witam. Opel Zafira A 1.6 16V 101 km. Autko normalnie jeździło do samego końca zgaszone na parkingu. Po 20 minutach nie odpaliło. Błędy które wyskoczyły to: P0353 - Elektroniczna synchronizacja iskry (EST), cylinder cewki 3, napięcie za słabe (02) - P0354 - Elektroniczna synchronizacja iskry (EST), cylinder cewki 4, napięcie za słabe (02) - P0351 - Elektroniczna...
i co teraz nie przerywa :D ja też mam motorynke
Ale fan-klub się uzbierał całkiem elitarny. Rzeczywiście jeśli chlopak pisze że styki iskrzą to pierwotna część cewki lub zwarty kondensator coś "ciągną".Sprawdź czy po odłączeniu kabelka kondensatora, nadal iskrzą styki przerywacza?Jeśli tak to cewka prąd pobiera.Powinna wtedy dawać iskrę na wyjściu WN. Jeśli nie daje nawet słabej to padła.Kondensator...
Napięcie ma świecy jest w granicach 12kV możliwe zwarcie kondensatora iskrę daje magneto czy cewka zapłonowa ?
Fajka i cewka także zmieniana
Ma kilkanaście lat warsztat motocyklowy i sprawdzał jakimiś tam urządzeniami czyli się chyba zna, ja się na tym nie znam i powiedział ze to moduł bo naje za słabe napięcie na cewkę żeby stworzyła iskrę czy jakoś tak. A co do zrobienia prowizorycznego CDI to w jaki sposób, może mi się uda:)
Witam. Mam mały problem z quadem 110 produkcji chińskiej, otóż zrobiłem w nim remont: głowica, cylinder, tłok, magneto z cewkami i kilka innych części. Problem polega na tym, że iskra jest, ale słabiutka i za nic nie chce odpalić. Próbowałem różnych modułów, różnych świec i różnych cewek zapłonowych. Wydaje mi się, że to może być coś z magnetem, że...
Kody cały czas 12, pompa ok, cały czas brak iskry pomimo wymienionego modułu, cewka podkładana inna, palec, przewody, kopułka wymienione? Nie mam żadnych innych pomysłów, zastanawia mnie tylko tern słaby sygnał ze sterownika.
Witam A podczas jazdy idzie równo czy szarpie, nie jest za słaby? Możliwe że cewka WN daje za małą iskrę, postaraj się to sprawdzić.
roberto11335 Nie ma takiego pojęcia jak napisałeś: ..jakie napięcie powinna mieć.. Cewka z resztą układu zapłonowego ma podawać impulsowo na świecę conajmniej kilka kV. Nie masz szans tego zmierzyć! Sprawdzamy niestety efekt końcowy. Czyli odstęp końcówki kabla WN od masy (np. głowica), przy której iskra jeszcze skacze i jest "ciągła" czyli przebija...
Pewnie nie masz oscyloskopu, ale najpewniej będzie sprawdzić przebieg sygnały na cewkę. Całkowity brak albo słaby mogą sugerować sterownik albo czujnik obrotów.
Witam. Poskręcałem ostatnio skuter " Derbi Vamos M , Mofa bis 25km/h " Jednak nie wkręca się na obroty jak powinien, i widać że nie przepala mieszanki. Wszystko działa sprawnie kompresja jak należy gaźnik wszystko wyregulowane. Jednak mam problem z iskrą a mianowicie. Wkładam w fajkę nową świece dotykam do cylindra i Iskra jest prawie nie widoczna....
poszukaj na http://forum.mazdaspeed.pl
Luz, cewka działa, a jak podłączyć ją? Mam silnik wyjęty, stacyjkę od 33 Ursusa wezmę, tylko jak podłączyć? Pomożesz?? Tu poniżej na tym animowanym video masz niemal dokładny schemat i wyjaśnioną zasadę funkcjonowania systemu zapłonowego w twoim aucie. Zapłon jest synchronizowany z rozrządem https://www.youtube.com/watch?v=TqQE0xkC... Mam 'cichą' nadzieję...
Słaba iskra,hmmmmm.....cewka?
Przede wszystkim sprawdź czy pojawia się jakikolwiek sygnał na cewkę, w kilku markach zdarzały się problemy tego typu, że sygnał był jednak zbyt słaby. To sugeruje uszkodzenie ECU. Uszkodzone koło foniczne na pewno skutkowało by nie paleniem albo przynajmniej błędem.
Jedno na grupę, czyli na dwie cewki.
MoniTOX Simsony nie miały, nawet w ostatnich wersjach z włoskimi zapłonami, czujnika Halla! To było w ETZ. Simson ma cewkę impulsatora. adrian_bak1 Procedura sprawdzania jak w każdym zapłonie CDI. Rezystancje i napięcia na cewce ładującej i impulsatora oraz kontrola masy. Jak masz możliwość podmień moduł zapłonowy lub zrób sobie nowy. Jest banalnie...
Zaraz,ty masz 5Ω na masie modułu ?, jeśli tak, to to nie ma prawa działać
Jak was czytam to się gorąco aż robi, świece wygrzewać to bardzo głupi pomysł, elektroda traci swe właściwości i np ze świecy o wartości cieplnej 95 wg iskry robi nam się wartość nawet 75 i mamy samozapłony o rozżarzonej elektrody. Słabe masowanie odpada, cewka odda wysokie napięcie do kawałku metalu bez kontaktu masy cewki, nie wierzycie proszę zbudować...
Napisz coś więcej. Jaki Simson? Jaki silnik? Zdjęcia aparatu zapłonowego pomogły by więcej. W jakim stanie jest przerywacz zapłonu? Czy masz ściągacz do koła magnesowego?
Witajcie. Wszedłem w posiadanie glebogryzarki Einhell Royal BMH 33/36. Zamontowany jest silnik Loncin 1P68A. Niestety glebogryzarka przez dłuższy czas była przechowywana w pionie, zaworami do dołu. Czy mogło coś się stać z tego powodu? Na tą chwilę nie odpala, a pod pokrywą zaworów jest mokro po oleju. Gaźnik po dokładnym wyczyszczeniu i wymyciu w myjce...
Sprawdzę, a tak pytam bo napiecie na końcówkach a i b po zdjęciu przewodów z cewki to ok 2,6V przy kreceniu kluczem elektrycznym i odkręconej świecy. To chyba trochę za mało i może dlatego słaba iskra.
Jeśli moduł jest NAPEWNO ok. a iskra słaba to cewka. Jak masz możliwość, to podstaw inną (tzn. taką samą, ale z innego skutera). Sprawdź też połączenie modułu i cewki z masą.
Co racja to racja i chyba tak zrobie, bo teraz mam 100% pewność że została kwestia rozrządu i kopułki. Generalnie wszystko sobie naprawiam sam i zawsze z pozytywnym rezultatem, ale rozrządu nigdy nie ustawiałem i nie mam doświadczenia w tym, tak samo jak w kopułce. Co nie znaczy że nie chciałbym się nauczyć :) Dzięki P.S. U mnie zawiniła cewka zapłonowa,...
Sprawdź świecę zapłonową i sprawdź czy jest iskra. Być może cewka daje słabą iskrę i zalewa świecę.
Witam.Jeśli nie masz tam komputera,to może być uszkodzony moduł ale i czasami jest wina samego czujnika który wyzwala iskrę(nie wiem jak tam jest)a czujniki są różne.Najczęściej uszkadzaja sie Halotronowe i też powodują słabą iskrę.Pozdrawiam.
Pewnie masz skrzywiony wał.Ile lat ma ta kosa i w jakim terenie pracuje?Jeżeli już trochę czasu ją używasz,jest możliwość że pierścienie są zużyte,cylinder też trochę przytarty.Po rozgrzaniu rozszerza się cylinder i spada kompresja.Przy słabej kompresji zapomnij że zapali.Może pomyśl o nowym cylindrze?
Może zalałeś silnik przez brak iskry? Słabe połączenie może się z czasem upalać coraz bardziej aż w końcu przestaje łączyć... Ehh, ta elektryka... Światła z cewki silnika mam dużo słabsze niż z dynamo, czy możliwe że przez cewkę zapłonu 8v? Może wstawić 6v? Nie chcę eksperymentować bo wszystko działa. Wie ktoś?
Dość często siadają w tych Escortach kasety bezpiecznikowe(u mnie tak było i u wielu innych znajomych).Jest to płyta drukowana dwustronna i robią się tam zimne luty.Można ją naprawić ale jest to pracochłonne.Pozdrawiam
Naucz się szukać jest wyszukiwarka [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/se... [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Człowieku, są silniki bezkolizyjne, a ja nie mam w głowie katalogu, aby stwierdzić czy akurat ten silnik jest czy nie jest kolizyjny :/ . "Zapłonu tu raczej nie przestawisz - jedynie może dojść do uszkodzenia klina na wale korbowym." - no oczywiście że da się przestawić zapłon, wystarczy delikatnie przesunąć cewkę wyzwalającą i już masz zapłon przestawiony....
wlewałem benzyna przez otwór w świecy tez nie chciał zapalić a jak wyciągłem świece to była sucha Dodano po 3 kompresja jest dobra. Jeszcze zastanawia mnie bo w gaźniku jest taka cewka co dwa kable z niej wychodzą czy jest opcja ze ma za słaby prąd i sie nie otwiera czy cos?
Pacjent Merkury ME30ML (Tohatsu) Słaba iskra, na dolnym cylindrze zanika całkowicie. Jaki może być powód (cewka)? Próbowałem wymienić przewody WN ale mocno siedzą w cewce. Czy to jest rozbieralne?
Rozumiem ,że jesteś pewien ,że nie zamieniłeś cewek np, zapłonowej z ta od świateł?Jeśli wszystko w tej kwestii jest pewne to pozostaje kondensator i cewka WN(na jakie napięcie). Jaką masz instalacje 12V czy 6V?
Witam Wszystkich serdecznie. Posiadam w/w skuterek z silnikiem 150 4T (wtrysk)2003r-niestety nie odpala! Iskra mocna, wtrysk podaje paliwo i nic, jedynie czasem słaby zapłon i ogień w dolocie. Ciśnienie idealne, rozrząd sprawdzany, świeca zmieniona, podmieniony komp, zmienione paliwo, podmieniona cewka. Podobno po podmianie ECU zapaliła na kilka sekund,...
podpinam kondensator pod zacisk 1 na cewce Nie do końca..., Kondensator, który masz koło cewki, to kondensator przeciwzakłóceniowy, ma za zadanie tłumić zakłócenia pochodzące z układu zapłonowego, tak aby nie były słyszalne w radiu na falach średnich i krótkich (AM), dziś już chyba nikt nie używa w samochodzie takich zakresów, więc ten kondensator...
auto oddalem do warsztatu ale nie są w stanie naprawić jedyne co zrobili to wymienili przepustnice i ecu... Skoro nie są w stanie naprawić to niech zwrócą koszty naprawy, oddadzą wymienione części i oddaj auto do innego warsztatu. Na moje: przygadaja kontrolki i słychać stukanie przekaźników prawdopodobnie,brak iskry a cewkę podmienialem Rozrusznik...
możliwe że ktoś dołożył , notując inną cewkę zapłonową ten rezystor pewnie jest dużej mocy i przez jego obecność iskra będzie słaba zastosuj dedykowaną cewkę
Proszę o pomoc, na wszystkich świecach iskra słabiutka moduł czy cewka?
U mnie to były kable z cewki.Spróbuj po przemieniać.Nie pamiętam prawidłowego układu.A iskry na cewkach też były.Ponadto miałem słabą iskrę na jednej cewce to wymieniłem.Chodzi cacy.Spróbuj.
Ja nie męcząc się zrobiłem na gotowym module zapłonowym od poloneza(nowy typ-wejście z Halla),cewka zapłonowa,555 i iskra pare centymetrów.Na szrocie znajdziecie jakiś moduł :wink:
A sprawdzałes jakie zasilenie idzie do cewek skoro mówisz ze słabo iskra jest widoczna. Cewki oraz świece podmieniales. Sprawdź zasilanie i masę cewek skoro już idziesz takim tropem.
mogę się mylić ale wydae mi się że z zieloną były też cewki "przerywaczowe" więc może tu jest błąd jeszcze nie to żebym wątpił w zdolności założyciela tematu ale nasuwa się pytanie co pokazuje miernik po zwarciu jego końcówek ? bo może pokazuje 0,5 co plus 0,7 - 0,8 cewki da 1,2-1,3 ?
sygnał na cewkę, tylko ten sygnał jest zbyt długi, przez co wg mnie iskra jest słaba Masz oscyloskop. 1. Pokaż sygnał z ECU na cewkę. 2. Pokaż przebieg iskry.
Witam ponownie, nadal nie mogę znaleźć przyczyny nie odpalania moto z kopniaka. Chociaż zauważyłem ostatnio że iskra pojawia raz na 5-6 kopnięć kopniakiem, tak jakby prąd który generuję się przy kopaniu jest zbyt słaby żeby cewka WN wygenerowała napięcie. Jeśli ktoś miał do czynienia z podobnym problemem proszę o pomoc :)
Witam, mam skuter chińczyk gy6 mały koliber, problem zaczął się gdy go nie mogłem odpalić. Gdy udało mi się go uruchomić to jechał ale ledwo 20kmh i bardzo słaby. Wymieniłem gaźnik na nowy i znów to samo. Ciężko odpalał i gasł, wymieniłem zaworek podciśnieniowy w zbiorniku i dalej to samo. Wyregulowałem zawory 010 jak zalecają w chińczykach gy6. Ale...
Dobrze kolega pisze, cewka wali aż dojdzie do rozładowania, dodatkowa przerwa zmusza ja do pracy na 100 % a świeca sobie poradzi z każdym prądem nawet słabym...
Słaba iskra bo i maluch słaby 12p (126p miały lepszą) a tak serio jak przerywacz ok. zasilanie ok. to wymień ten kondensator jak ojciec radził (przy walniętym kond. jest słaba iskra na cewce ale duża na przerywaczu) zdejmij kopułkę i popatrz na przerywacz.
Przekręć kolo magnesowe, tak aby magnesy były naprzeciw cewki i wtedy zmierz odległość.
"Przez" cewkę to jedynie w tym sensie, że na skutek bardzo słabej iskry został zalany paliwem, może. Elektroniki nie powinna uszkodzić, bo te na 12V mają opór większy niż na 6V chyba że był nieodpowiedni opór cewki jekiejś specjalnej co Kolega włożył. Najlepiej wmontowywać albo oryginalne części albo chociaż takie które już ktoś wkładał, działa mu to...
Uszkodzenie cewki zapłonowej na 99.9%. Gubi lub ma za słabą iskrę na 1i4 cylindrze. W silnikach 4-cylindrowych cylindry pracują parami 1-4 i 2-3. Co do cewki to jest to cewka podwójna czyli dwie cewki w jednej obudowie. Ps. To nie jest wcale bogata mieszanka,po prostu z powodu braku lub zbyt słabej iskry paliwo się nie spala i dlatego świece są czarne!
tzn powierzchownie patrzac, instalacja jest nie uszkodzona...a czy da sie to sprawdzic jakos przez pomiar na kostce? samochód odpalił dwa razy....a tak to po kreceniu własnie powyzej 10s łapie ale nie odpala bo blokuje go paliwo, no wiecie, takie gwałtowne zatrzymanie... co do czujnika to otwierąłem go sam nowy z foli gm siemens, oryginał, wkładałem...
nie jest zalany sprawdzałem świece nie są zalane. A kopołkę dobrze założyłem bo znaczyłem żeby ja dobrze założyć. Dziwi mnie to że tak się zachowuje jakby chciał zapalić i gaśnie. Jutro sprawdzę czy cewka nie jest czasem uszkodzona bo tak myślę ze daje za słabe napięcie na kopułkę i iskra na świecy jest gaszona przez ciśnienie.
Korespondencyjnie iskry nie widać, ale jak pamiętam tam jest cewka ze stopniem końcowym, może ten moduł się kończy. Iskierka jest tylko nie ma iskry jak byk co by mieszankę zapaliła. Przy słabej iskrze nie ma "1-ki" i nie ma pompy. Kwoku nie rób do mnie wycieczek proszę. :)
Próbowałem odpalić na dobrej świecy, wyjętej ze sprawnej piły, iskra była marniutka. Piła nie odpaliła, zaczynam szukał cewki. Podziękowania za wszystko.
Polecam denso K20TT. Świeca ma taką wypustkę na dolnej elektrodzie. Testowałem ją osobiście, miałem uszkodzoną cewkę (za słaba iskra) na normalnych świecach pomagało zmniejszenie przerwy (NGK, Bosch), a denso TT bez zmniejszania przerwy śmigało poprawnie. oczywiście nie wierz reklamie, że Ci się poprawi dynamika i spadnie spalanie ;) https://www.youtube.com/watch?v=i02Iym3s...
Może być cewka ale miałem przypadek że seicento na dwóch cylindrach była słaba iskra silnik kołysał po podmianie cewki brak poprawy mimo że komputer wskazywał na cewkę okazało się że wina komputera .
Cewka może być "trochę popsuta", może mieć wewnętrzne zwarcia międzyzwojowe i dawać gorszą iskrę. Z Twojego opisu wnioskuję, że masz cewkę dwubiegunową i tu może być problem, bo dostępne są trzy cewki różniące się parametrami - olejowa aluminiowa wymagająca rezystora 1,7 oma - olejowa aluminiowa bez rezystora - ze stałą izolacją (czarna) z rezystorem...
Masz tam normalną cewkę "wysokoomową" (tzw. butelkową) i zapłon bateryjny. Cewka ma dwa zaciski niskonapięciowe, na jednym jest plus po stacyjce, na drugim przerywacz do masy. Jak odłączysz przewód od przerywacza przy cewce i kawałkiem przewodu na chwilę zewrzesz ten zacisk do masy, po odłączeniu masy powinieneś dostać iskrę na świecy. 5V na zacisku...
Wymieniłeś cewkę na nową czy używaną?
Kolego xbandy zakładam że przewody przy module nie zostały pomylone to jedną rzeczą co nie została sprawdzona to cewka zasilająca moduł[cewka obwodu pierwotnego układu zapłonowego],morze być słabe zasilanie lub całkowity jego brak.Cewka znajduje się w układzie iskrowym silnika i niema już nic innego Simson musi pałić.
Witam, Poszukuję schematu instalacji elektrycznej wózka widłowego GPW 2010e. Silnik perkins 3 cylindry + LPG. Widlak z roku 1995. PS. mam problem z iskrą. Podłączyłem już 3 cewki i za każdym razem iskry nie ma lub jest baardzo słaba. Napięcie na cewce jest. Wcześniej odpalał bez problemu, coś padło i nie mogę znaleźć przyczyny. Wózek nie odpala :cry:
Cewka,Moduł,jakiś przekaznik ,słaby styk gdzieś może coś zaśniedziałe,masa może słaba.Trzeba by posprawdzać przeczyścić .Tak to jest chybił trafił.
Na screenach widzę, ze masz ustawione, 1 cewka na 1 cylinder. W silniku 6A13 jest tylko jedna cewka i rozdzielacz na 6 cylindrów. Generalnie przy zasilaniu gazem trudniej jest o iskrę, więc na jej brak mogą mieć wpływ: słabe przewody zapłonowe, słaba cewka, zaśniedziałe styki w rozdzielaczu, stare świece, za bogata mieszanka iitp. U mnie mocno szarpało...
A sama cewka.? To że jest iskra na świecy (bezpośrednio z cewki) to znaczy tyle co nic.Trzeba sprawdzić jak daleko "skacze" min 1 cm. Więc albo słaba cewka,paluch ,lub jakimś cudem nie obraca się aparat.
Kolego Danuś, naprawia kolega BMW, a z prostym silniczkiem ma problem?. Słabe ciśnienie sprężania, może zalewać po rozgrzaniu, nieszczelna skrzynia korbowa, cewka zapłonowa może przebijać po rozgrzaniu... Przecież żadnej filozofii tam nie ma.
Użytkuję Pandę z tego samego rocznika, objawy były podobne. Winowajcą była jedna z cewek - słaba iskra na jednym z cylindrów. pozdrawiam
Dobra silnik opanowany ale mam jeszcze jedno pytanie jak to jest z jazdą czymś takim po drogach publicznych ? czy trzeba to rejstrować oc mieć czy coś takiego??.
no i się poddaję :(, kupiłem nową tą cewkę od ssania i dalej to samo, ani z kopki ani z rozrusznika nie chce odpalić:(. Ja już nie mam pojęcia co to może być rzucajcie pomysłami to będę sprawdzał za koleją bo nie wiem co tu można jeszcze sprawdzić. Dodam tylko jak wcześniej pisałem że zawory są ustawione jak należy, iskra na świecy jest dobra, gaźnik...
słaby iskra yamaha słaby iskra słaby iskra honda
schemat zasilacz antenowy wymiana żarówki punto nagrać dekodera komputer
archiwizacja danych dysku naprawa obudowy kolumny głośnikowej
Jak ustawić kanały w telewizorze JVC? Jak usunąć klej z ubrania za pomocą żelazka?