I pamiętaj! Nie doprowadź do przesuwania się wzdłużnego wału, po tym może być nieciekawie. Ja robiłem te silniki bez odkręcania od łap. Misę zrzucać trzeba do wyjęcia pompy oleju i dekiel też trzyma. Śruba na wale była ori na klej, ale słaby.
Błąd 65535 oznacza ewidentnie uszkodzony sterownik - można naprawiać, ale taniej i szybciej jest wymienić na używany. Co do drugiego pytania to może być słaby akumulator.
Chińskie tarcze a konkretnie tłumik drgań potrafi tak hałasować. Czsem pęknie sprężyna czasem już od nowości ma luz czy słabe sprężyny.
Słabe ciśnienie oleju
Czy w tym silniku jest egr?
Słaby styk.
http://www.tme.eu/pl/details/zrs-sa-1/wt... Ten będzie idealny. pozdrawiam Mirek
Raczej tak.
Oznaczenie silnika BXW . Odnośnie ciśnienia czy jest możliwe ,że auto później pali jeździ normalnie? Powinny być jakieś objawy słabego ciśnienie podczas jazdy.
Taki prąd to nic wielkiego sprawdź ładowanie bez obciążnia a potem powłączaj światła nawiew i sprawdź ponownie. Powinno być w granicach 13,8V-14,4V, jeśli jest w granicach to myślę, że akumulator już jest słaby. Pozdrawiam
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Trochę słaby ten akumulator. Jakie jest ładowanie?
słaby akumulator
Pewnie za słaby kabelek minimum VCDS.
Wymień filtr pyłkowy w kabinie, pewnie jest zabity(liście, igły itd), u mnie różnica była kolosalna,teraz szybko się nagrzewa i dobrze wentyluje. filtr znajduje się po stronie pasażera pod deską, pokrywa ma dwa suwaki które odsuwa się na boki i ją zdejmuje, nastepnie trzeba wysunąć filtr z ramką i wymienić na nowy i dalej odwrotnie. jeden mechanik chciał...
Post był raportowany. Przeniosłem z: Zabezpieczenia i Alarmy
powodem zapalania sie kontrolki chłodzenia może być: zaoliwiony zbiorniczek wyrównawczy (czujnik ultradźwiękowy nie działa) słaby styk elektryczny na połączeniu z czujnikiem temperatury umieszczonym na termostacie
Ilosc czynnika w Fabii to 525-575g i nie mniej ni wiecej. Jezeli zostało odessane tylko 250g to znaczy ze gdzies jest nieszczelnosc. Maszyna do obsługi klimy nie jest do wykrywania nieszczelnosci do tego stosuje sie azot ale ci z maszynami nie maja pojecia jak sie sprawdza szczelnosc układu za pomoca azotu. Najczesciej w Fabi nieszczelnosc jest na korku...
Co do klimy klasyka czyli uszkodzony potencjomter w siłowniku klapy temperatury (V68) . Jak każdy potencjometr wyciera się i klima nie wie w jakiej pozycji jest klapa i losowo daje na max zimne lub ciepłe. Poradników i filmów jest wiele. Niestety dostęp słaby ale da się wymienić. Sam potencjometr ciężko dostać raczej cały siłownik klapy.
Sprawdź na początek stan akumulatora i ładowanie. Może być np. słabe połączenie prądowe, korozja, kostka stacyjki itd.
Przy słabym akumulatorze tylna wycieraczka tak się zachowuje.
Miałem ten przypadek w moim polo 1.4 MPI wymieniłem akumulator i spokój!!Pewnie Masz jakiś słaby aku 40Am :D
Witam mam ten sam problem co to może być ? instalacja Ok czujnik 2 błąd na vagu 1290 Proszę o pomoc
Jeżeli auto jest po przejściach to na pewno woda się dostała do środka pompy,jaki masz układ TRW czy KOYO Dodano po 4 Chociaż miałem dwa przypadki w Polo i w Ibizie auta z salonu i pompy padły od tak same z siebie jedyna myśl która mi przyszła to wrażliwość układu na słabe napięcie akumulatora
Sprawdzic zasilania.Ponadto skoda ma słaby punkt,poszukaj i popatrz gdzie trzeba intuicyjnie a znajdziesz problem.
Witam. Pacjent: skoda fabia 1.4mpi 68km z 2002r, pierwszy i jedyny wlasciel, przebieg 92tys km. Kilka miesięcy temu ciągle mrygala kontrolka od poziomu płynu chłodniczego. Auto trafiło do mechanika, ten wymienił baniaczek, króciec któryś, pompę wody, termostat, czujnik temp., zrobił płukankę układu jakims czysciwem, zalał nowy płyn. Po paru dniach znów...
Podpowiedz mi jeszcze czy instalacja LPG może miec na to wpływ, tzn czy możliwe że gaz wychładza tak płyn.
Myślę, że masz uszkodzone mikrowyłączniki (jest ich kilka) w zamku kierowcy. Czy masz światło sufitowe w kabinie i światełka dolne drzwi. Zamek można naprawić we własnym zakresie wymieniając wspomniane mikrowyłączniki, ale jest to praca trudna i dla cierpliwych, posiadających już pewne doświadczenie. Są one do nabycia w sklepie tj. w "Elektroniku"....
Sprawdź czy zasilanie +12V nie jest zamienione z podtrzymaniem BAT. Co do słabego odbioru - instalacja antenowa do przejrzenia.
Tak normalnie się przełącza trochę taki słaby jak się bardziej nagrzeje to idzie jak burza szybki .
pomimo że na desce rozdzielczej pojawia się ikonka długich, trochę rozmyta, tak jakby była i jej zaraz nie było. Masz "gdzieś" słabe styki Gdzie? Oto jest pytanie ...
Na padniętym aku to cuda mogą być.Za słabe zasilanie bierze "masę" poprzez inne odbiorniki.
Brak któregoś napięcia. Może przekaźnik, może słaby aku, może kostka stacyjki, może... I tak dalej... Błędy?
Ten kat jakiś rzeczywiście dziwnie zużytu. W sumie niedrożność wydechu i słabe ciśnenie paliwa ale przy obciążeniu?
Fiat Punto II, 1.2 – podobno ma słabe sprzęgło, które trzeba często wymieniać. Mój ma 255000 i sprzęgło nie ruszane .
Płynu chłodniczego Ci nie ubywa?
Rozkręć, wyczyść i wstaw zdjęcia. Słaby styk i duży prąd powoduje wydzielanie się ciepła. W konsekwencji może doprowadzić do pożaru.
Problemem może być słaba masa między samochodem a CarPC.
17550 Wyliczone obciążenie ,niskie (TPS MAP MAF 17961-czujnik ( MAP,BARO)zła wartość słaby przepływ dolotu,wydechu,zawór EVAP,przewody takie jest tłumaczone z kodów VAGA
W takiej skodzie co do mocy ,to np słabe ciśnienie paliwa albo np przytkany wydech. Tak może i sonda,tylko bez diagnozy to sobie tak będziesz wymieniał w kółko.
Może być gdzieś na połączeniach śniedź, rdza czy luz i raz jest a raz nie ma przejścia, lub jest za słabe. Sprawdź przewody masowe akumulator - karoseria, karoseria - silnik, oraz plusowy akumulator - rozrusznik. Sprawdź też mocowanie bezpiecznika akumulatora. Jak wszystko będzie ok a sytuacja się powtórzy, to najlepiej odwiedzić elektryka samochodowego....
Proszę sprawdzić czy podczas przekręcania w stacyjce nie pomaga dociśnięcie klucza ,w skodach częstą przyczyną był błędny odczyt przez pętlę immo.W kodach błędu będzie za słaby sygnał klucza,czasmi przyczyną może być wypalona kostka elektryczna .
Mi to wygląda na słabe ciśnienie paliwa. Na sam początek sprawdziłbym ciśnienie na listwie, a w drugiej kolejności sprawdziłbym wtryski
A jaką ECU widzi temperaturę paliwa?
Usterka usunięta, odłączyłem wiązkę w głowicy, żeby pomierzyć rezystancję bezpośrednio na wtryskiwaczach, okazało się że jest OK, winny był słaby styk na kostce przy pompowtrysku, po oczyszczeniu chodzi już kilka dni jak "złoto".
a auto ma start/stop... Komputer "widzi" słaby akumulator i podwyższonymi obrotami chce go doładować. Podstaw nowy/pewny akumulator i zobaczymy. Częsta "usterka" w Vag'ach. Co dziwne to ten sam akumulator po przełożeniu do normalnego samochodu (bez S&S) kręci rozrusznikiem aż miło.
Wszystko to dzieje sie za sprawa aktywnej instalacji glosnikow tylnych. Audi/skoda/vw wyposaza samochody w naglosnienie systemem BOSE. System ten polega na tym ze radio wyposazone w 4kanalowy przedwzmacniacz napedza glosniki ktore maja wbudowane wzmacniacze zewnetrzne. To tak po krotce. Jak to obejsc wkladajac inne radio niz fabryczne -> http://www.audiworld.com/tech/elec70.sht...
Coś było robione czy wykazało błędy bez twojej ingerencji?Masz tam między innymi ; moduł kontrolny kół napędowych - brak sygnału,napięcie akumulatora -słaby sygnał,moduł kontrolny kod bezpieczeństwa, poziom selektora- brak komunikacji no i czujnik skrętu - brak komunikacji.
Paweł wawa szkoda ze nie chcesz pomóc niestety auto jest mi nie zbędne i dziś trafiło do mechanika na naprawe głowicy :cry: miałem nadzieje ze ktoś pomoże żebym mógł zaoszczędzić trochę kasy bo już wystarczająco dużo wydałem i bez sensu.. mam nadzieje ze będzie to wina głowicy i ze będzie ok.. a jak nie to będę szukał dalej niestety.. czekam na pomoc...
Ładowanie sprawdzał mechanik który podłączył mi wczoraj auto pod komputer i stwierdził że jest w normie ( z tego co pamietam 13,8 na biegu jałowym ). Podjade jeszcze dzisiaj do elektryka samochodowego żeby sprawdził jeszcze raz to ładowanie i może akumulator sprawdzi przy okazji, bo może on jest słaby i nie daje rady przy pełnym obciążeniu urządzeń...
Witam, posiadam Skode Fabie I kombii i pytanie: który transmiter jest najlepszy do słuchania muzyki z telefonu/pendriva do tego autka? Posiadam jakiś transmiter firmy VoiceKraft za 30 zł ale straszne trzeszczy jak daje głośniej (słaby sygnał chyba na fali radiowej) Może ktoś korzysta z takiego urządzenia w Fabii 1 i jest zadowolony ?
Pomacaj reduktor, albo zły czujnik zamontowany lub wybrany albo uszkodzony. Ma mieć 2K w temperaturze około 25 stopni. Może być kiepski reduktor, kiepsko wpięty w obieg wodny i będzie się słabo nagrzewał.
Ogólnie rzecz ujmując błąd ten sugeruje graniczną wartość korekt dawki paliwa na tych cylindrach. Może to być usterka samych wtryskiwaczy lub mechaniczna usterka silnika (słaba kompresja).
teoretycznie ciut słaby a w praktyce mile mnie zaskoczył i to w kombi. Fakt że wyprzedzanie z czwórki kogoś kto jedzie 60km/h jest dużym wyzwaniem.
Żadne zwarcie , grzeje się płytkowy bezpiecznik alternatora(korozja i słaby styk) standard w grupie vw. Wyczyśc porządnie i załóż nowy bezpiecznik. A ten mały może być od wentylatora chłodnicy,sprawdź czy się obraca.
Uszkodzony czujnik lub okablowanie. Może tylko czujnik słabo przykręcony lub kostka nie jest zapięta właściwie.
dziękuje za informację, widziałem na filmikach instruktażowych, że wyciągany był sam rezystor, przez otwór po wyjęciu poduszki powietrznej pasażera, czy jest możliwość, że padł tylko rezystor? Czy jest jakiś producent / marka dmuchaw która jest polecana? Pytam ponieważ rozbieżność cen na rynku jest od 100 do ponad 800 pln a nie chce rozbierać ponownie...
Mam problemik skoda 1.4 z 2004 błąd 17961 czujnik MAP,BARO-zła wartość słaby przepływ dolotu, wydechu,zawór EVAP,przewody ,co jakiś czas zapala się EPC i czek silnika. Niewiem od czego zacząć . POMOCY z góry wielkie dzięki.
Witam. Fabia po rozgrzaniu podczas jazdy ze stałą prędkością zaczyna szarpać. Jedynie wciśnięcie gazu do oporu zmienia to. Auto ogólnie jest mułowate i słabe. Dodatkowo nie działają elektryczne szyby. Mógłby ktoś zerknąć na raport z VCDS i ocenił problemy? Czy kodowanie w każdym sterowniku się zgadza?
Mówisz Kolego o czymś takim?: http://obrazki.elektroda.net/40_12629140... Zluzowanie koła pasowego NIE zatrzyma pompy olejowej. Skąd wiesz że pompa nie pracowała? Regulatory oczywiście hydrauliczne,także napinacz łańcucha rozrządu.Możliwe że przy braku ciśnienia i "słabym łańcuchu"przestawia Ci rozrząd.
Głośniki Phase do wzmaka VK to pachnie mezaliansem i jest on za słaby .Lepiej kupić helixy i za resztę(ok200) zrobić "prawdziwe" wygłuszenie łącznie z panelami z mdf.Tył naprawde daruj sobie poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=9...
Witam !!!! Miałem do czynienia z takimi objawami. Przeważnie jak nie widać samochodu, to głównie występują 2 rzeczy. Albo coś się dzieje z czujnikiem halla, modułem zapłonowym. Jeżeli nie to, to jak to w naszym kraju bywa, częstą przyczyną gaśnięcia samochodu, jest po prostu słabej jakości benzyna. Wytrąca się z niej woda, ewentualnie może być zatkany...
Ja bym chciał zrozumieć dlaczego miernik pokazuje 12v a po podłączeniu żarówki na świeci? Woltomierz ma oporność wewnętrzną rzędu 10MΩ i potrzebuje bardzo niewiele prądu żeby pokazać wynik. Dla 12V to będzie I=U/R=12/10'000'000 = 1,2 µA Żarówka 48W natomiast potrzebuję 4A przy 12V żeby jasno świecić, to daje opór (ciepłej żarówki) R=U/I = 3A Jeżeli...
Pacjent: Skoda Fabia I Sedan 6Y benzyna 1.2 47kW z 2006. Główny objaw: rozrusznik nie kręci. Historia choroby: - samochód stał około miesiąca, wcześniej też jeździł nieczęsto. - przy próbie odpalenia słaby akumulator, kręcił coraz wolniej i wolniej, aż przestał w ogóle. Słychać tylko działanie pompy paliwa. - na kablach rozruchowych ten sam objaw: pompę...
Czyli to raczej nie jest wina radyjka tylko wzmacniacza antenowego?
Witam .Albo zbyt krótka antena w alarmie i upchana gdzieś głęboko lub słaba bateria w pilocie.
W marcu 2019 kupiłem swój pierwszy samochód. Jest to Skoda Fabia I generacji w kombi rocznik 2003r. z silnikiem 1.2 12v HTP 64km z wtryskiem MPI, benzyniak bez gazu. Samochód kupiony po rodzinie od wuja z potwierdzonym przebiegiem 250,000 tys. km To niemożliwe żeby tak słaby silnik był dynamiczny. A jednak jest, choć nie dla każdego a większość fanów...
Taki próbnik trochę za mało obciąża badany obwód, ale ewidentny brak zasilania bądź masy wykryjesz bez problemu. Przy słabym połączeniu np. utlenionym żarówka w Twojej próbówce z racji dużej rezystancji może się świecić, ale przy większym poborze prądu napięcie spadnie (stąd sugestia użycia żarówki 21W- bezpiecznika nie spali, a da lepsze rozeznanie...
Witam, Skoda Fabia 1 rocznik 2005 1,4 TDI - ostatnio w trakcie jazdy wyłącza mi się wspomaganie (kontrolka zaczyna świecić na stałe) i miga (pulsuje) kontrolka poduszki . Po zatrzymaniu samochodu i wyłączeniu silnika oraz ponownym uruchomieniu wszystko działa normalnie. Samochód nie jest jakoś intensywnie użytkowany. Czytałem, że może być to wina słabego...
Jedne z przyczyn wypadania zapłonów - ogólnikowo: Zużyte przewody wysokiego napięcia – w najtańszych szybko przepala się rdzeń. Może dojść do mechanicznego uszkodzenia izolacji elektrycznej przewodu. Zużyta kopułka aparatu zapłonowego – najczęściej wytarte są styki elektryczne. Awaria pojedynczych cewek zapłonowych albo zespołu cewek zapłonowych z powodu...
wymieniłem Zawsze długi sygnał oznaczał słabą baterie w pilocie lub może być że jest słaby sygnał, odłącz jeszcze akumulator na ok 30 s tzw reset. Jeszcze zmierz ta baterie która wymieniłeś może pilot ma bardzo duży pobór prądu i się szybko rozładowuje.
Przed aku.To słaby punkt tych modeli.Szczególnie gdy przytkane są spływy z podszybia to woda lubi wciekać do wiązki i z izolacji przewodów robi się piękny "kalafior" a miedź utlenia się.Przerabiałem ten temat już w kilku sztukach tych egzemplarzy z tego rocznika.Nie twierdzę na 100 procent że w tym przypadku jest to samo ale sprawdzić warto.
Jak wypniesz czujnik to prawdopodobnie się uspokoi ale będzie o 50 procent słabsze wspomaganie. A czy to czujnik rzeczywiście to trzeba zrobić diagnozę choć na to wychodzi.
to już coś - tylko 25 tys. km i auto więcej stoi jak jeździ, akumulator nie doładowany itp. jak coś to stawiam na słaby kontakt przewodów a szczególnie komory silnika, zapewne masz jakiś dokładany alarm który może siać zamieszanie - zalecam sprawdzenie w pierwszej kolejności przewodów masowych do nadwozia. licznik raczej nie powinien się uszkodzić,...
Sporo zakładam Girlinga zarówno szczęki jak i bębny i według mnie to dobry wyrób , jest też OM Skody w dobrej cenie ,a piszczenie występuje zazwyczaj jak brak luzu i wszystko się grzeje , nie spotkałem obecnie tak słabego wyrobu aby piszczało samo z siebie . Chyba że założysz coś No name . Co do nakrętki to zobaczę jutro w pracy , chyba że ktoś może...
przecież na zdjęciach ewidentnie widać, że Wymieniłem szczęki, bo był już słaby hamulec. Wymieniłem też linki, bo w jednej był pęknięty pancerz. Porównałem linki i okazało się, że długości ich były i d e n t y c z n e (sprężynki też). Zatem różnica w naciągu brała się - według mnie - w minimalnej różnicy grubości grubości okładzin szczęk, choć wyglądały...
Pompa wymieniona na inną ale starą potraktowałem śrubokrętem i młotkiem:-). Pompka jest elektromagnetyczna i w sumie powinna być całkowicie bezawaryjna po obejrzeniu tego dziadostwa. Uległa zatarciu i po niej. Zatarła się bo dostały się do niej jakieś maleńkie opiłki i stanęła. Poniżej wrzucę fotki obejrzycie. Podstawa w autach z takimi pompkami IDEALNIE...
a co do golfa, to jakiś konkretny silnik? czy obojętnie czy to 1.4 czy 1.6 ? Nie kupuj 1.4, bardzo słaby i problematyczny silnik. 1.6, 1.8Turbo i 1.9TDI to najlepsze silniki. Weź tylko pod uwagę ze 1.9TDI może mieć już duży, duży przebieg i w kiepski stanie spowoduje dość duże koszta. Ja poleciłbym jeszcze Astre G (II), Skoda Fabia, Octavia I.
Witam mam problem z ibizą 6l 2008r sprawa wygląda tak od dłuższego czasu zaczął słabnąć mi sygnał w pilocie (na początku dało się otworzyć auto nawet z 40m teraz nawet z 10 sie nie dało) kilka dni temu zauważyłem że dioda na pilocie świeci cały czas i kluczyk przesytał działać wymieniłem więc baterię i teraz dioda w ogóle nie reaguje poszedłem do punktu...
Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Skody Fabii 1.9 115 KM. Moja radość z zakupionego autka nie mała końca do momentu kiedy okazało się że coś jest nie tak ze wspomaganiem. Kiedy zapalę samochód wszystko jest ok – wspomaganie działa ale tylko wtedy jak kręcę kierownicą powoli wystarczy że wykonam gwałtowniejszy ruch kierownicą napotykam...
a krokowca sprawdzales czy nie jest brudny. Ręce opadają.... Na mojego nosa przeciek powietrza,ale to temat nie na te forum,.
dzień dobry, wymieniłem zwrotnice z przodu po prawej stronie na nową, ponieważ szumiało łożysko, a nie miałem dostępu do prasy żeby je wycisnąć i wcisnąć. Teraz łożysko nadal szumi i mam pytanie następujące: jaka jest wartość dokręcenia nakrętki półosi? możliwe, ze szumi przez to, że dokręciłem za słabo lub za mocno? pozdrawiam
Chciałbym wysłać do regeneracji moją pompę wspomagania od Skody Fabiii 1.9 TDI, 2001r. Pompa TRW. Jednak zanim to zrobię, chciałbym się dowiedzieć, czy to rzeczywiście pompa jest niesprawna. Objawy są takie, że słychać delikatnie obroty pompy, na postoju, przy prostych kołach. Przy skręcaniu słychać jak pompa wchodzi na wyższe obroty. Czasami słychać...
Witam. Widzę że temat ucichł a mi jest jego rozwiązanie potrzebne . Czy założyciel tematu rozwiązał problem ? To trochę słabe pytać o coś, otrzymać informację ale już nie odpisać czy ona pomogła. Sprawa jest tak jak zewrę masę z niebieskim to zamyka. Niestety nie wiem jak otworzyć :( . Obawiam się że nie podepnę uniwersalnego sterownika :(
Korozja nie występuje na żadnym metalowym elemencie nadwozia. Jedynie na jakby osobnym elemencie pokrytym warstwą gumy, stanowiącym zewnętrzną uszczelkę szyb bocznych. Takie delikatne bąble. Niestety jako użytkownik astry f, zwracam na to uwagę... ;) faktycznie to auto jest słabo zabezpieczone przed korozją? Pozdrawiam
Cześć wszystkim, jestem w trakcie szukania auta dla żony. Jednym z nich jest Skoda Fabia 2. Dziś oglądałem Skoda Fabia 2 1.2 MPI 12V 51kW, z 2007 roku. Fabia jest zagazowana. Po odczytaniu błędów mam coś takiego: Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03E-906-033-AZQ.lbl Oznaczenie elementu: 03E 906 023 B Komponent: SIMOS91 1.2l 4VG 0807 Weryfikacja:...
Czasami odpala bez problemu po 2 dniach stania a czasami nie chce ale regułą jest ze po dłuższym postoju np 24h , instalacji gazowej BRAK . Jak samochód będzie u mnie to pomierzę spadki napięć choć na słuch to rozrusznik kręci bardzo energicznie gdzie np vectra na słabym aku kreci o polowe wolniej ledwo ledwo ale zapala .
Dziękuję ale jest jeden problem z angielskim u mnie słabo
to może być najprawdopodobniej sonda lambda
W temperaturze 20oC objętość pary wodnej nasyconej stanowi niecałe 2% objętości powietrza; a zwykle połowa tego już jest, więc dodanie pary wodnej zmniejszy ilość powietrza zasysanego do silnika może o 1% - pytanie, czy o taką zmianę chodzi i czy da się ona odróżnić od słabszego wciśnięcia pedału gazu?
Brak masy/słaba masa w lewej lampie przyczepki da taki objaw.
Objawy się pogłębiły. 1. Szarpie na benzynie i gazie, nie ważne czy na zimnym czy po rozgrzaniu silnika. Wymieniono cewkę zapłonową, sondy lambda. 2. Wywaliło check engine 3. W trybie check engine silnik pracuje lepiej(!), równiej niż normalnie. Zauważyłem falowanie obrotów na biegu jałowym, nie duże, ale jednak. 4. nie ma wzrostu spalania ani na benzynie,...
To było ok. 10 lat temu więc dokładnie nie pamiętam. Przypominam sobie, że po tym zaczęły się problemy z ze wspomaganiem (znikało na chwilę), silnik gasł sobie podczas jazdy. Samochód odwiedził wszystkich możliwych mechaników w okolicy, którzy najchętniej by wymienili wszystko co się da aby tylko zarobić. A problem był jeden jak we wszystkich Fabiach...
Lać olej i jeździć...... I co tydzień świece wymieniać bo zarzucone nagarem, i za chwile nowy post; koledzy doszła kolejna usterka silnik pracuje na 2 gary i zrobił się słabszy dodatkowo swieci kontrolka check engine
witam całokształt psuje słaby i głośny silnik 1.6 benzyna A nie przekonam Cię do diesla ? Ten mój 1600 CRDI 115KM naprawdę jest rewelacyjny. ( w zimę może jak się go zapali jest trochę głośny ale już po ja wiem 8 -10 min jest bardzo cichy ) Byś się nim przejechał to byś się zdziwił. Jak będziesz jeszcze jechał i30 to masz w KAŻDYM komputer pokładowy....
Dzień Dobry, Pytanie czy ktoś montował do skody fabii 2 1.6 tdi (najsłabsza wersja chyba 75km) zestaw z kołem jedno masowym ? Pytam bo auto jest warte już dość nie wiele(300tys km przebiegu) a różnica w cenie to prawie 650zł. Może ktoś montował i może coś napisać. Jeśli nie ten dział to prosze o przeniesienie. Pozdrawiam
Witam, mam ogromny problem z moim odtwarzaczem samochodowym LG LAC-M5500R. Odbiór stacji radiowych poza dużymi miastami jest praktycznie niemożliwy. W wiekszych miastach (Lublin) jest OK, odbiera kilka stacji radiowych, jakość jest dobra (bez szumów), czasami na pół sekundy przerywa, ale do tego sie przyzwyczaiłem. Problem pojawia się po oddaleniu od...
poza wyjątkiem opisanym wcześniej (słabe grzanie w zimie) dołoże jeszcze głosną praca, szczerze polecam diesel 1.4. Na tak małą masę silnik w zupełności wystarcza, zwłaszcza z 80KM. 66 km dzień w dzień to jednak trasa. Głowną zaletą jest spalanie. Przy oszczędnej jeździe latem na mojej trasie 80km nie wychodzi poza 4,3l. Silnik bez filtra cząstek stałych...
Lecąc autobanem normalne obroty to 4-5 tys przez kilka godzin. Też mi się wydawało że np. na autostradzie chcąc tak słabym silnikiem szybciej pojechać bez wysokich obrotów się nie obejdzie (już nie wspominam o dynamicznej jeździe po mieście).
Wszystkie alternatory zbudowane są w taki sposób że kontrolka ładowania umożliwia wstępne wzbudzenie alternatora. Krótko mówiąc masz przerwę w obwodzie kontrolki , albo spaloną żarówkę w kontrolce. W fabii nie ma w tablicy wskaźników żarówek, bo w całości jest na diodach LED. Co ciekawe tablica przyrządów sterowana jest za pośrednictwem magistrali...
skoda fabia słaby skoda felicia słaby skoda fabia sprzęgło
instrukcja obsługi halogen przykładowe programy atmega kompresor sprezarki
amica piekarnik generator ozonu
Wpływ niskich temperatur na akumulatory żelowe Jak rozpoznać moc rezystora? Oznaczenia i rozmiary