Tam jest tylko Can, więc odpowiedni TECH2 tylko
mam kartę do saab tech2 musze go jak najszybciej odzyskać z naprawy
Opcom nie działa z saabem. Tylko tech2
Witam wszystkich, posiadam Delphi z 2015r. Z fordem i innymi markami łączy się bez problemu. Niestety jak podpinam Saaba 9-3 1.8t nie posiada w swojej bazie takiego modelu. Wiem że opel i saab działa na tech2. Czy jeśli ściągnę taki program, interfejs go udźwignie, czy będę musiał kupić kabel pod tech 2?
Tech2 z kartą SAAB jakikolwiek rygiel i przystosowanie do auta, wszystko.
wszystko się zgadza tech2 i do roboty pdm musi byc zaprogramowany , Dopiero dalej można sprawdzać blokadę
Czy możecie wyrazić swoje opinie na temat tego interfejsu diagnostycznego? Może ktoś posiada coś takiego? Jak to funkcjonuje i ja się sprawuje? Czy da się tym dokonać szeregu adaptacji, zmian w ustawieniach i szeregu innych ważnych serwisowo spraw poza podglądem danych i kasowaniem błędów? http://www.keyprog.pl/produkt/tech2-do-g...
To co jest na zdjęciu to jest ICM 1 , aux podłączasz do EHU to jest prawdziwe radio, znajduje się ono nad CD i tam wpinasz kostkę. Aux możesz kupić taki jak dla Opla będzie dużo tańszy. Później pozostaje tylko aktywacja TECH2
czyli nie ma nikt?
bez akumulatora czy z rozładowanym tech2 nic nie widzi napewno
Witam Czy orientujecie sie, co moze diagnozowac SAAB 9-5 AERO 2003 ? Oczywiscie TECH2 jest zalecany przez producenta i myslalem o jego zakupie, ale zasadniczo jest mi potrzebny tylko na prywatny uzytek, wiec rozgladam sie za czyms tanszym. Pisze w tym watku, poniewaz moj post w glownym dziale zostal skasowany bez informacji. Pozdrawiam
Okazało się, iż miałem uszkodzony port COM. Tech2 dał radę z zaprogramowaniem CIM i kluczyka.
Nie jest. Używany musi być wylogowany z auta, wtedy zalogować czasem da sie op comem, większość sterowników i modułów tylko stół albo tech2 wprowadzając podstawowe informacje pojazdu, vin. Dodano po 36 Przerabiałem ostatnio sterownik AIR BAG P/N 12798517 nawet tech2 nie gryzie tak jest oporny. Tylko stół i wgranie vinów na twardo.
Tak jak wspomniał bogege, na digital kaos jest kolega erold który swojego czasu pomagał w dopisywaniu vin do tego saaba. Ogólnie radio dopisuje się do modułu DICE. Możesz też podjechać do kogoś kto ma np. tech2 to Ci to dologuje.
Ten wystarczy? https://allegro.pl/oferta/mdi2-gds2-tech...
Czym to diagnozujesz ? A co cię to interesuje i w czym to pomoże? Powiedzmy, że ma Tech2 z kartą Saab; czym teraz Stasiu zabłyśniesz?
-=tech2 oryginał saab opel gm suzuki candi gw/fv=- http://obrazki.elektroda.pl/6888732100_1... działają ok nie tanio ale działa sps i wszystkie funkcje Usunąłem link Allegro Reg. 3.1.18. Nie wysyłaj linków, które po pewnym czasie przestaną być aktywne. To spowoduje, że dyskusja straci jakikolwiek sens.
Witam, mam taki egzemplarz, niestety nie diagnozuje mi diesli, benzynę owszem(SAAB). Nie mogę wejść w SPS w urządzeniu ( wiesza się ) czy to normalne u "Skośnookich"??? Czy wszystkie "ich" egzemplarze takie są? Sprawdzałem na różnym oprogramowaniu Saab od 135 do 146 i to samo. Proszę o pomoc czy ktoś już się spotkał z takim przypadkiem :cry: ... może...
no a kasowanie to TECH2,X431 i inne testery.
http://www.motofocus.pl/news,1638,tester... Tu masz, polecam, ople wymiata tak jak żadne Op-comy.
Myślę że tech2 z saabem to ruszy. Jak nie to poszukaj odcinka "Fanów 4 kółek" z Discovery, tam kupił jakiś czytnik i czytał przez OBDII z 9-3 rok 2002.
Podepnij pod porządny tester najlepiej pod TECH2, chińske testery pokażą Ci bzdury w saabie.
Czy ktoś w Kielcach lub najbliższej okolicy posiada tech2 do Saaba z ostatniej serii? Dokładnie chodzi o model 93 SS z 2007r potrzeba zsynchronizować moduły w Cim. Jeśli ktoś może pomóc lub coś doradzić to proszę o szybką odpowiedź.
No nie powiem, całkiem dobry ten tech2 skoro nie czyta poprawnie błędów. ;) A co było?
Znalazłem elektronika który ma Tech2 z najnowszym dostępnym oprogramowaniem do Saaba tj ver. 148.000 i wykonał mi za pomocą tego urządzenia ponowną synchronizację modułów. I tyle, Sabina znowu lata :D
troszkę się rzominąłes z prawdą procekk, bo tech2 to też saab i suzuki. On szuka w miarę poprawnie działającej uniwersalki. Jeżeli ma do wydania 20 tyś, to polecam reflex http://www.tecnostar.com.pl/index.php?ps... i cos do japonii, np carmann scan. http://www.elektronika.com.pl/carman.htm I to mu z zupełności wystarczy na dłuuuugie lata/
Kiedys to robilem tech2 ale mialem wszystko nowe no i pin. Teraz klient biedny i szuka taniej.
Diagnoza dogrzewacza w oplu c tylko CAN za pomocą TECH2 lub OPcom. Daj spokuj x431 bez problemu ogrania , podobnie jak zielony bosch.
używam opcoma , opelscanera, archiwalnie abcoma na com, oraz x431 diagun, oryginalnego tech2 brak mi. czy ta pompa to teves lV ? wygląda tak https://www.google.com/search?client=tab...
Witam, na jakim poziomie x431 robi Ople w stosunku do Tech2? Czy na przykład nie ma problemu z adaptacjami, resetem mapy uczącej, itp.? Pozdrawiam!
witam niedstety trzeba robić to tech2 na PC albo oryginał TECH2 w celu wykasowania błedu u mnie sterownik jest dziwny było robione wcześniej CDIF/2 i narobił problemów że ne szło juz wcale skasować błedów nawet u goscia co ma oryginał TECH2 (kosztowało mnie 50zł) nie mogł dać rady jedynie reset crash (co kosztowało mnie 100zł) dał rady to zrobić......
W laptopie posiadam bluetooth i chce się łaczyć z interfejs elm 327 OBD 2 A ja chciałbym być piękny, młody i bogaty ;) Po pierwsze, OBD2 to tylko diagnoza silnika, i to w dość ograniczonym zakresie, a saab nie dość, że niezgodny z tym standardem to ma na pokładzie tyle komputerów co prom kosmiczny, a z nimi już sobie nie pogadasz po obd2 Kup sobie...
No tak panowie ale tu chodzi o przeprogramowanie , nie o diagnoze a to w większości robi tylko sprzęt servisowy tu akurat tech2 być może trzeba mieć jeszcze aprobate z Tisa lub kod dostepu immo nieznam niestety aż tak dobrze marki saab , także płacisz za sprzęt i wiedze jak to trzeba zrobić pozdrawiam
To musisz mieć pin sterownika x431 chyba nie zrobisz , OP-COM albo tech2 . Jak chcesz to wyślij sterownik to ci pin odczytam.
Ile dałeś za tego OP com-a bo ja tez rozważam zakup dodatkowych interfejsów. Myślałem o TECH2 ale nie wiem co lepsze?
Z airbagiem w tej vectrze połączysz się za pomocą zwykłego interfejsu OBDII za pomocą softu TECH2. Ja co prawda do tego celu używam interfejsu Tacha i jeszcze niemiałem opla z którym bym się nie połączył
Opel- Tech 1 i Tech2 ( Hewlett-Packard), dodatkowo karty suzuki i saab Mercedes-HHT i stardianosis, to pierwsze wole bardziej-mobilność Renault-walizka Renault XR25S i Clip Fiatowate-karta Examiner PSA-Evolution XS- PPS i Proxia3 Ford-WDS ( GenRad).Wlecze się toto jak pieron. Volswagenowate-V.A.G 1552 i vagcom pod can, czasami WDS, Launch Stare chryslery-DRB...
To znaczy że ten problem może wystąpić nie tylko w x431 ale i wielu innych testerach?A stosując np oryginał tech2 ,clip ,lexia ipt nie będzie problemu?
Witam! Odkopuje wątek bo mam podobny problem. Czy poradziłeś sobie ze swoim samochodem? Jeśli tak to co było nie tak? U mnie to wygląda trochę inaczej. Parę dni temu zmieniałem kolektor dolotowy. Odłączyłem baterie, wymieniłem kolektor i po podłączeniu akumulatora pojawił się błąd na wyświetlaczu auta Traction Control failure i ESP failure. Obroty auta...
oczywiście, że źle. Oba tranzystory mają jedynie bazy dobrze podlączone :-) Emitery mają być na mase a nie kolektory.
Vectra C 2005 1.9CDTI. Właśnie widziałem że 8 przewodowe sterowniki normalnie się komunikują przez interfejs KKL do VAGA w programie EDiTH. Tutaj link do takiej kombinacji https://www.youtube.com/watch?v=G3ywaXuR... W AUTELU i OP-Comie nie ma osobnego wejścia do ogrzewania jak poprzez klimatyzację. A w klimatyzacji nie ma błędów w ogrzewania. Próbowałem...
A ja bym użył mojego X431. Robi to wyśmienicie. Niczym nie odbiega od TECH2. Elektrit napisał: "Żaden szanujący się diagnosta nie polega tylko na odczycie kodów usterek" Popieram i pozdrawiam,
-Tech2 -rocznik modelowy, pojazd, elektronika nadwozia -blokada rozruchu: http://obrazki.elektroda.net/48_12339423... -F4 programowanie http://obrazki.elektroda.net/22_12339422... -zaprogramuj kluczyk z transponderem http://obrazki.elektroda.net/43_12339424... Strzałkami wpisać security code Dalej wykonywać polecenia jakie...
Jesli chodzi o spalanie, to pokazuje Ci TYLKO 7,5 czy zmienia sie ? Jesli wszystko inne dziala normalnie, to prawdopodobnie SID jest uszkodzony, ew moze potrzebowac flashowania (przez TECH2) lub ponownego zaprogramowania. Mozesz podlaczyc SIDa z innego SAABa i wtedy sie przekonasz. Co do standardowych usterek, to zanikajace piksele, ale nie ma to nic...
a po co, Tech2 plus jazda próbna, ewentualnie jakis oscyloskop. XXI wiek panowie...
Scrackowany OP-COM czyli Opel-TECH2 na PC lub stary VAG-COM - zapewne tak, ale nie widzę sensu, jak Ci nie potrzebny to go sprzedaj i za to sobie kupisz klony obydwu "kabelków". Prześledziłem trochę specyfikację atmela i są wyjścia txd rxd i gnd na pinach dołączam data shit .Apropo sprzedazy to z chęcią sprzedam ale ile za to można cenić?i kto by kupił?
Jeżeli chodzi o Vectrę B to jak dotąd nic prostego(w stylu VW-Tool do Volkswagena)nie zotało napisane.Jest gwiazdka nadziei,bo grupa programistów Rosyjskich pisze emulator Techa na PC.Tak że narazie pozostaje Tech2 i KTS.
Security Repairer V0.0.7.0 - "Secure" Off and Unregistering Latest Update : - Alfa Romeo, 937 CD, BP9378, 7 649 378 316, MC68HC11PA8 by Blaupunkt - Fiat, 312 SB05 S&S Black, BP8292, 7 648 292 316, 95320 by Blaupunkt - Nissan, Low LHD, BP9340, 25lc160 by Blaupunkt - Nissan, PN-1628M, CT078, 93lc46 by Clarion - Nissan, PP-2609T, CH340, 93c46 by Clarion...
Witam Mam kilka sterownikow od cayenne 3.2 V6 i chcialem je podlaczyc na stole. Sa to sterownik, silnika, komfortu, parktronik, tiptronic, telefon, immo. Sprzet jaki chcialem uzyc to testow to firmowka porsche PIWIS obslugujaca wszysto w porsche. Mam schematy tego cayena i wiem ze ze sterownikow CAN idzie do dash panel i diagnoza odbywa sie dopiero...
Witam. Otóż ostatnio chciałem zdiagnozować auto interfejsem diagnostycznym pracującym na linni K oraz programem ab-com lub opel tech2 lecz niestety nie mogę nawiązać połączenia. Wyskakuje błąd w postaci "Brak odpowiedzi sterownika". Z airbagiem, immo i tym podobne jest ok. Gdzie lerzy problem? Auto normalnie pracuje, odpala itp lecz dużo pali.
Co mój wiek ma do tego? Na 1155 wyjdą jeszcze lepsze, udoskonalone wersje SB... Czytać nie potrafisz? Może angielskiego nie znasz? 1155 low end, śmiechu warte. Na ten socket są zarówno procki tanie, jak i droższe wersje, vide i7... Jak tego nie zrozumiesz, to spróbuj z google translator: Ivy Bridge processors will be backward compatible with the Sandy...
Potrzebujesz tzw. passcode - może miałeś szczęście i wraz z dokumentami dostałeś coś w rodzaju karty "kredytowej" z wypisanymi kodami - immo, radio, zmieniarką jeśli była, kluczyk. Jeśli nie to tylko i wyłącznie aso, oni to ściągają z niemiec z centralnej bazy (usługa płatna) i dopiero wtedy dorabiają kluczyk.
T5 nie wiem czemu skasowałes mój post, założyciel tematu to totalny lamer-Tech2 wszelkie błędy U traktuje w sposób jednoznaczny- "zignoruj ten błąd jeżeli brak reklamacji na działnie". Op-comiki precz. To raz. Dwa- kazdy wie, że wszelkie błędy U w V C (bądź też Saab 9-3) zaczynamy od naprawy wtyczki na module ABS, nie trzeba wymieniać wtyczki ( dostępny...
Witam, Auto jak w temacie - trafiło do mnie nieodpalające - na wyświetlaczu komunikat "Key not accpeted". Rozrusznik nie kręci. To samo na dwóch kluczykach. Auto stało ponad rok - po wystąpieniu usterki. Błąd ze sterownika silnika: P1614 Sprawdzane dwoma interfejsami Texa NanoDiag (IDC4 Car Plus) oraz Autocom (clone). W module komfortu (TWICE) były...
Witam Czy ktos z szanownych grupowiczów ma jakieś doświadczenie w tej marce. Chodzi mianowicie o to czy da sie zczytać/skasować kody błędów jakimś prostym (tanszym niz Tech2) urzadzeniem diagnostycznym. Jeśli tak to jakim ? Ewentualnie może ktoś ma jakies dane odnośnie protokołu transmisji z DICE po stronie złącza diagnostycznego. Pozdrawiam Z Regulamin...
Mam OPCOM od kilku lat, kupiłem go (30€) głównie do jednego celu - do zaprogramowania pilota w Corsa C. Byłem zaskoczony jego możliwościami, spokojnie da radę z w/w modelem. Jeśli chcesz coś bardziej uniwersalnego, to celuj w interface Delphi.
Tech to urzadzenie do diagnostyki samochodow opel. Tech1 dla starych a Tech2 dla nowszych (chyba od roku 96) Mozna zdiagnozowac opla za pomoca kontrolki na desce. W tym celu zwiera sie opowiednie styki w zlaczu diagnostycznym. Nie wiem czy w Corsie tak jest, ale opis jest dotyczy astry, niestety nie ma tam silnika 1.0 12v X10XE prawdopodobnie uklad...
Cześć, temat wciąż aktualny. Jeden kolega z forum Saabotage miał ten sam problem-, wymienił stacyjkę i pomogło. -Ja wymieniłem stacyjkę i nic to nie dało. Powiem krótko, opcji jest kilka-: 1. Włóż klucz do stacyjki, próbuj włączyć silnik, wyświetli się pewnie błąd blokady kierownicy. Wyciągnij bezpiecznik nr 2 ze skrzynki po prawej strony kierownicy...
Pewnie, że są laptopy z takim gniazdem. np. na i5 . Panasonic cf-19 ma on równie z rs-232,express Card, pcmcia Dzięki za info, właśnie oglądam takiego w allegro, fajny sprzęt, tym bardziej, że dedykowany do trudnych warunków w warsztacie. Na chwilę obecną odkopałem starego dell D820 postawiłem XP i będę miał do nagrywania kart PCMIA do tech2. Wszelakiego...
witam. jeśli próbowałeś je uruchomić wymontowane i/lub bez pełnego oprzyrządowania (pewnie pompa obiegu cieczy chłodzącej) to sie pewnie zablokowało. po pięciu nieudanych próbach urządzonko sie blokuje. kupiłem do opelka d5wz i przez brak pompki paliwa je zablokowałem, po odblokowaniu (tech2) dziś je uruchomiłem,również na sucho, ale z pompką i paliwem,...
witam, jestem po sprawdzeniu u speca od denso, powiedział tyle,że niemożliwa jesta taka ilość błędów, więc kazał mi lepiej jechać do elektronika bo błędów co niemiara,że może centrany komputer padł..Ale skasować ich nie potrafił.Dodał,że musiałby sprawdzić każdy wtrysk na stole za 100zł razy 6szt.. ale to też nie wiadomo czy to wtryski.Mam Dość ! błędy...
Jak w temacie .Schemat połączenia z dwoma zaworami SCV(zielony i czerwony) z ECU.Chciałbym podpiąć do SCV diody sygnalizujące ich działanie. Przy dużym obciążeniu silnika (duża prędkość na autostradzie) następują sporadyczne szarpnięcia (ok 1s) spowodowane moim zdaniem chwilowym brakiem paliwa podawanym przez pompę CR i tu podejrzenie na zły kontakt...
Dzień dobry, Kilka dni temu gdy wracałem z pracy po przejechaniu około 20 km nagle spadla moc silnika ,obrotościomierz spadl do 0 ,i zaświeciła sie kontrolka check engine(silniczek z piosunem). Jeżdżąc caly tydzien do pracy zauważyłem ze gdy zapalała mi sie ikonka check engine prawie 2x zwiekszało sie zużycie paliwa. Po sprawdzeniu Tech2 wyskoczył błąd...
Potrzebuje info na temat testera diadnostycznego TECH2 - chodzi mi o diagnozowanie Opla Corsy C. Miałem regenerowane wtryskiwacze, auto po naprawie jeżdzi jak muł, warsztat nie przyłożył się. Mój błąd, że nie zarządałem wydruków parametrów wtryskiwaczy. Jak pojechałem z reklamacją to wciskają mi kit, że pada turbo, bo nie słychać gwizdu. Znajomy zdiagnozował...
W listopadzie 2008 roku stanolem tak jak wiekszosc ludzi w tym temacie przed zakupek sprzetu do diagnostyki i tez pytalem sie ludzi na tym forum co kupic . Obecnie po ponad roku doswiadczen chce sie podzielic spostrzezeniami . 1. EuroScan ATTINY do 2000 roku cena 200 zl - sprzet glownie uzywam do podlaczania sie do starych samochodow , glownie fiatow...
Auto kręci rozrusznikiem, paliwo na przelewach podaje w miarę równo na czterech wtryskach. Komunikacja z licznikiem, komputerem pokładowym, poduszkami, radiem - jest. Gdy odepnę sterownik silnika uzyskuję komunikację z immo, elektrycznym wspomaganiem oraz ABS -em na wpiętym sterowniku silnika brak komunikacji z tymi urządzeniami, oczywiście brak komunikacji...
Witam , szukałem ale nie do końca się dowiedziałem bo w każdym wątku było zawsze coś z innej parafii , chodzi mi o to ze po podłaczeniu do tech2 wywala brak komunikacji z ECU , wiem ze trzeba rozebrać i sprawdzić okablowanie , ale mam pytanie czy jest lub ma ktoś namiary na interfejs , albo inny sposób żeby posprawdzać je na stole , bo każdorazowe jechanie...
czesc...troszke mnie nie bylo . usterka zostala rozwiazana -co prawdfa dawno temu ale moze komus sie przyda .zakupile tech2 i wyszedl blad 1550 bodajze . Wyczyscilem wiec przepustnice i po klopocie . Kontrolka z kluczem mylona jest z immobilizerem w autach z roku 2001 -byc moze tez dziala jako kontrolka immo ale glowne jej zadanie to pilnowac spalin...
Przepraszam wcześniej nie dodałem że ma LPG przebieg 159000 tyś Cewka sprawdzona podmieniona jest ok Świece nowe dedykowane oryginalne GM Czyszczony kolektor i kanaliki EGR Po podłaczeniu do Tech2 na starym EGR pokazywało tylko zacinanie się jego właśnie nic więcej. Więc wymiana na nowy. Niestety na tym nowym szarpanie gorsze jest niż na starym. Szkoda...
Witam, kupiłem na allegro interfejsy do gazu i ECU Do gazu nie mogę znależć softu (jedyny landi który znalazłem na forum nie działa ) instalacja landi renzo a/1 V05 - może ktoś ma coś co pójdzie z moim interfejsem... najlepiej pod xp bo mam coś pod dos ale mi nie chodzi.... Opel tech 2 nie dzial z moim ECU - tzn - czyta z interfejsem poduszki powietrzne...
Za brak odpalania najprawdopodobniej jest odpowiedzialny sterownik silnika, gdyż po wejściu w niego wyświetla się błąd CIM (Steering Column module) wrong environment identifier oraz wrong transponder key. Dlaczego ECU nie widzi poprawnie CIM oraz kluczyka? Kluczyk normalnie włącza zapłon i wyświetla się że jest poprawnie zakodowany. Wrong environment...
Witajcie. Samochód jak w tytule, Corsa D MY07 z silnikiem 1.2, około 50 000 przebiegu (autentyk). Samochód jest po strzale w bok, wszystko już zrobione, sterownik poduszek wyczyszczony, brak błędów w sterownikach poza ECU silnika. Samochód ledwo co odpala i całkowicie nie reaguje na pedał gazu. Dzieje się tak od momentu stłuczki. Błędy w przepustnicy...
Czy czujnik dpf wymieniłeś na nowy Boscha? Na vectraklub forumowicze piszą o konieczności przeprowadzenia wymiany czujnika przy użyciu op-com lub tech2, żeby ECU brało pod uwagę to że czujnik jest nowy. Jakie masz wskazania temp. spalin z dwóch czujników? Przewody gumowe do czujnika raczej też warto by wymienić. U mnie zaczęło się od kontrolki silnika...
Co do chinskich klonow jest roznie . Zalezne na jaka wersje trafisz czy na HQ czy LQ . HQ to wersje mozna powiedziec 1:1 jak z zewnatrz jak i w sroku i roznice sa prawie nie zauwazalne , dzialanie tak samo w 100% , jedeny minus to ze sa tylko tansze o 1/3 od oryginalu :( . Drugie wersje to LQ czyli to co w 99% znajdziesz na allegro , lexia/pp2000 dziala...
Z tego co ustaliłem wspomniane zawory mają wadę.Wiedzą to użytkownicy Toyot.Tam wymienia się to hurtowo.Denso zmieniło ich konstrukcję i w silnikach(Opla) od nr 69692 (01.09.2006) były już montowane poprawione. Co ciekawe Tech2 nie pokazuje żadnych błędów.Lepszą wykrywalność problemów związanych z układem zasilania i wtryskowym daje dopiero zmiana oprogramowania...
(at)ElektrodaBot 1. Czy masz dostęp do schematu elektrycznego tego konkretnego modelu Movano z SID310? Odpowiedź: Nie mam. Proszę prześlij jeżeli masz dostęp. W załączniku jest foto naklejki sterownika oraz jego pełen odczyt. 2. Czy auto miało wcześniej jakiekolwiek modyfikacje lub naprawy elektryczne mogące wpłynąć na instalację 5 V? Odpowiedź: Nie,...
Witam! Problem dotyczy merivy A 1.6 16V 2005r. Po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu wszystkie kontrolki, które powinny gasną. Po odpaleniu auta tez jest wszystko w porządku, ale chwilę po ruszeniu/cofaniu zapala się kontrolka trakcji. Gdy autko wpadnie w poślizg zanim ta kontrolka się zapali, to system poprawnie funkcjonuje, w przeciwnym przypadku...
Witam serdecznie, (Opel Agila, silnik 1.2, rocznik 2000) Mam bardzo podobny problem do opisanego w tym temacie, a wiec swieci sie (czasem miga) kontrolka silnika (wg. ksiazki "ukladu emisji"). Samochod wyraznie stracil na mocy (jakby pracowaly 3 cylindry), ogolnie praca silnika wydaje sie glosniejsza, a jazda stala sie malo komfortowa, chociazby z przyczyny...
Witam, programuje moduł BCM wg. kolejności: -resetuj BCM -wyłączam stacyjkę na 10-15s. -załączam stacyjkę -następnie programuje pyta o card-pass więc go podaje zgodny z innymi modułami -wprowadzam ostatnie 8cyfer nr VIN Na koniec pisze mi że programowanie zakończone powodzeniem jednak błąd (P1615 ) w sterowniku ecu ani (B3058) bcm nie znikają. Kupiłem...
najprościej ,to klon. najłatwiej, to tech2 i kod immo. Decyzja należy do ciebie. Sam tego nie ogarniesz... Dodano po 16 Sprawdź tak: Instrukcja Wartość wymagana T001 Sprawdzanie: zwarcie/zwarcie do masy/przerwa w obwodzie prądowym zasilania napięciem Zapłon WYŁ Ściągnąć wtyk wiązki przewodów z: B110 Czujnik - ciśnienie atmosferyczne Zapłon ZAŁ Zmierz...
Dzień dobry. Z racji że posiadam do swojego samochodu tylko jeden kluczyk, warto by się zabezpieczyć na ewentualność odmowy współpracy i posiadać zapasowy. Z ogólnie dostępnych informacji ustaliłem że możliwe jest zakodowanie NOWEGO kluczyka przy pomocy Tech2 z security acces. Teraz moje główne pytanie, czy z używanego kluczyka można zrobić nowy. Czy...
Witam. Zaznaczam że wieje amatoszczyzną ode mnie. Wgrałem kilka razy oprogramowanie na kartę pcmcia do saab. Było wszystko git dopóki za 2 albo 3cim razem nastąpiła totalna zawieszka. Program nie łączy się z tech2 ale komp wykrywa urządzenie. Może uszkodzony wsad uszkodził kartę? Dodam że karta do opla po włożeniu do Techa furczy. Chciałbym wyczyścić...
Coraz bardziej ambitne pytania :D Masz paczkę po kolumnach 3-drożnych. Wyliczam od dołu: 2 x głośniki niskotonowe (te same modele) 1 x głośnik średniotonowy 1 x głośnik wysokotonowy 2 x 4Ωgłośniki łączone szeregowo daje 8Ω, 2 x 8Ω równolegle da 4Ω. Jeśli łączysz dwa głośniki, to teoretycznie ich efektywność (spl a w stx-e dbspl)...
tech2 naprawa tech2 schemat tech2 uszkodzony
sterujacy samsung amplituner instrukcja schemat motocykl suzuki
aparaty słuchowe aparaty słuchowe
Grzałka z termostatem do bojlera CWU grzeje do 80°C zamiast 60°C – Termostat, kamień, ustawienia Grzałka z termostatem bimetalicznym do bojlera CWU – jak podnieść temperaturę wyłączenia z 60°C do 75°C?