Wszystkie auta o których mowa są ocynkowane i nie powinny rdzewieć.
Audi raczej odpada, właśnie nie zależy mi na znaczku Akurat jeszcze w A4 B5 to nie tylko znaczek. Wystarczy spojrzeć jak jest wykonane. Jedyny istotny minus to koszty napraw zawieszenia przedniego. Przy czym już B6 moim zdaniem mniej warte uwagi, a B7 to moim zdaniem zaczyna sie trochę rdzewiuch. Ale jak wolisz. :) Mondeo po kupnie najlepiej porządnie...
Widać ocynk ocynkowi nie równy :D Ale przyznasz że aluminium ni jak rdzewieć nie chce 8)
Każdy samochód lubi rdzewieć (prawie każdy - te z aluminium nie rdzewieją) oraz Audi 80 B3 lub B4 he he No więc ja polecam audi 80 B4 lub B3 choć ich nie ma w Twoim spisie Nie zgnije chyba nigdy - zresztą czy Ktokolwiek widział zardzewiałą Audinę 80 ? Silnik - to zależy co lubisz he he Lubisz fajny dźwięk to kupuj NG lub 7A to silniki 5-cio cylindrowe...
Próbowałem to na swoim samochodzie na rdzewiejący rant drzwi. Wniosek jest taki - środki typu neutralizator trochę spowalniają korozję, ale nie miej złudzeń - jeśli korozja już wychodzi, to za jakiś czas pojawi się ponownie. Na pewno lepiej zrobić tak, niż zupełnie zignorować i dać mu zgnić. :)
Ford Sierra 2.0 DOHC (8V) rocznik 1991 najlepiej z kwadratową dechą, ew. 1992. Tylko, niestety, żeby znaleźć w dobrym stanie trzeba "trochę" poszukać. Jarosx9 - jak samochód nie jest zadbany to każda blacha będzie rdzewieć. Samochodem nie można TYLKO jeździć, trzeba czasem umyć, zawoskować, zakonserwować. Niestety ludzie myślą że póki nie staną to wszystko...
Bardzo dziękuję za podpowiedzi a co powiecie na : Daihatsu Sirion 998 2005 r Obawiam się że Panda będzie mi szybko rdzewieć (podwozie) jak w moim Seicento :cry:
Polecam Mazdę Premacy z benzyną 1,8. Mechanika nie do zarżnięcia. Gorzej z korozją, szczególnie tylne nadkola. Jak się poszuka to można znaleźć bez korozji. Z powodu pandemi samochodu jeszcze nie zakupiłem. Niestety samochód nie powinien za bardo rdzewieć ponieważ będzie trzymany "pod chmurką". Więc jak go ruda będzie za bardzo lubiła może go zjeść...
XMa i Xantie już właśnie miałem, można je raczej uznać za poprzedniki kappy. Ostatnio jeździłem Galantem, nawet całkiem całkiem tylko kurcze lubią rdzewieć a nie chce blacharki robić. Hyundai kurcze też troche sie boje czy to rdzewieć mi nie zacznie bo lata temu miałem Pony i podwozie wręcz nie istniało. Jakieś jeszcze propozycje ktoś ma?
Mój tata miał przez dobre 12 lat mazdę 626 i pod koniec jej kadencji właśnie zaczynała rdzewieć. :P -ale ogólnie sympatyczne autko było ;) ciekawy wniosek , ziarnko prawdy zapewne w nim jest :P
Mazdy, mechanicznie, wizualnie to rewelacyjne samochody, jednak rdzewieją... Każdy egzemplarz trzeba oceniać indywidualnie. 2.0 V6 jest fajne dla pasjonata. Jak wolisz tanią eksploatację typu: rozrząd, tanią dobrą instalację podtlenku LPG to szukaj jednak rzędowej czwórki (benzynowej oczywiście).
nowy to nowy - będzie z pewnością czystrzy, przez pierwsze 2 lata. Sąsiad kupił nowy na gwaranci i nie mógł blokad zdjąć z tego powodu. Skutery to nie samochody, że rdzewieją i się psują co chwila. (przynajmiej te markowe). Firmy które latami robią skutery w japoni, czy we włoszech....
Przede wszystkim żaden VW albo Audi, bo w Polsce praktycznie nie da się kupić sensownego egzemplarza. Oj da się kupić tylko trzeba wiedzieć na co zwracać uwagę i trzeba dobrze poszukać.. :) Astre bym odradził ze względu na kiepską blache lubi rdzewieć... Megane nie jest złym autem ale przerażają mnie Francuskie wnętrza i materiały z których są zrobione
Bez udziału operatora( w przypadku używania dalej Twojej karty) lub operatorów ( w przypadku szukania aparatu) nic nie zrobisz. Jeżeli w sprawie nei toczy się dochodzenie policyjne ale nie w sprawie kradzieży telefonu tylko w znacznie poważniejszej( lub inne....) nie ma szans. Pozdr.J ps a przy dochodzeniu nie masz szans na odzyskanie bo to dowód w...
dzysk energii (czytaj: hamowanie) na poziomie 30kW przy niskich (30-50 km/h) prędkościach to nie w kij dmuchał. Tyle to masz zwrotu energii na baterii a na kołach jest pewnie 2-2,5 razy tyle, bo silnik jako prądnica ma małą sprawność do tego prostownik falownik straty na przekładni i różnicowym mechanizmie. Tak wiec nie dziwne że w elektrykach tarcze...
W tym przedziale cenowym masz szanse kupić zadbanego T4 , natomiast Vito ma bardzo słabą blachę, to samochód który nie rdzewieje z racji wieku tylko się rozpada.
Ja jakieś 1,5 roku temu kupiłem Scenica1 z gazem za 3200zł w naprawy/wymiany włożyłem około 9k zł. Możesz napisać jakie naprawy w takim samochodzie pochłoneły 9k PLN ? Jeśli nie rdzewieje? Pytam z ciekawości.
Że niby rdzewieją ?? Corsa C to dość młode samochody, jeszcze nie widziałem z oznakami korozji ?? Niekoniecznie rdzewieją, ale wiadomo że handlarze lubują się w samochodach powypadkowych. A jak taki samochód po wypadku będzie naprawiony, to loteria.
Te 7 litrów w benzynie to nierealne po mieście. Nie ma takiej możliwości. Diesel dla Ciebie nieopłacalny. Peugeot 307 1.6 16v, Citroen C4 1.6 16v. Co Ty na te propozycje? Nie będą tak wytłuczone jak auta niemieckie no i nie rdzewieją.
Przepraszam, mój błąd, to o maździe tak czytałem. Powiedz, gdzie takie historie wyczytałeś? Czy po prostu, ot tak sobie piszesz dziwne teorie? Co ma wspólnego transport wodny z rdzewieniem samochodu? Ten temat nadaje się do "Na Wesoło".
Czy ktoś z kolegów może polecić blacharza w Łodzi lub w najbliższej okolicy? Rdzewieją błotniki przednie na styku z progami. Samochód: Skoda Fabia 2004 rok.
Może fiat brava 1.6 16v. Rdzewieje :-\
Tak sie zastanawiam czy wszystkich elektrolitów nie wymienić. Po co? Bo są uszkodzone? Masz jak sprawdzić? Czy wróżąc z fusów uznałeś że tak będzie najlepiej? jeżeli elektrolit ma niby taką sama pojemność a inne gabaryty to znaczy jest albo mały albo średni a czasem i spory to czy ma to jakieś znaczenie w praktyce? Ma - albo się mieści na płytce albo...
Jeżeli ma być małe, to Seicento 1100. Miałem kiedyś służbowy i próbowałem zajeździć wkurzony, że dali mi takie coś. Nie dało się! Zrywny, sprytny, mało pali, nie rdzewieje.
Jak żyję to jeszcze ŻADNEGO układu chłodniczego nie odpowietrzałem przy pomocy jakiś zaworków. Silniki Peugeota miały odpowietrzniki na głowicy (plastikowej obudowie termostatu) oraz odpowietrznik na przewodzie nagrzewnicy, samochody z lat 1985–2000. W nowszych samochodach stosuje się już układ wężyków odpowietrzających i układu nie trzeba odpowietrzać...
Załączam jeszcze poglądowy rysunek co i jak... https://obrazki.elektroda.pl/3939179900_... niestety 6.5metra na jednym profilu musi być, nie mam możliwości dać krótszego w razie konieczności mogę dodać jeszcze jeden mniej więcej po środku konstrukcji, ale tylko tez mocowany w dwóch miejscach. Profil zamknięty jak najbardziej możne...
Idąc tym tokiem rozumowania, można żądać wymiany całego samochodu, przecież jeśli drzwi rdzewieją a naprawa lakiernicza jest ble, to dach albo tylne klapa albo maska też mogą rdzewieć...
Rozważ, czy faktycznie potrzebujesz dodatkowe klawisze. Ja bym zaproponował klawiaturę w rozmiarze TKL. To czy TKL czy pełno wymiarowa to mi nie robi różnicy natomiast to jest i tak żadna odpowiedź coś w stylu napiszę bo napiszę. Nie kupuję produktów tej firmy, ze względu na awaryjność. To też żadna odpowiedź nie wiadomo nawet co masz na myśli mówiąc...
A to nie rdzewieje strasznie?
Niemozna siliconem uszczelmiac poniewaz zachodzi reakcja chemiczna iedzy siliconem a metalem powodojac szybsze rdzewienie...
siewcu napisał: Najwięcej sensu będzie miało coś pokroju 2.7 biturbo/4.2 V8 z Audi połączone ze skrzynią z auta z napędem na przód Koszt benzyny go zje i auto będzie stać i rdzewieć.
Częstym błędem jest zły kontakt "masy" nanteny. Ludzie w obawie o przedwczesne rdzewienie samochodu unikaja montowania anteny na karoserii. Koniecznie sprawdź i ewentualnie popraw kontakt masy. Zakłocenia od alternatora zlikwidujesz poprzez dobór kondensatora bezpośrednio na zaciskach akumulatora. Spróbuj również w innym miejscu w kabinie podłączyć...
Wybij sobie z głowy auta po "tuningu". Przeważnie to albo kupa złomu z podoklejanymi i podmalowanymi częściami, a jeżeli będzie zrobione dobrze to nie dość że auto będzie drogie w zakupie to będziesz miał problem z częściami. Dobieraj później części do takich swapów. Normalnie to idziesz do sklepu i kupujesz co trzeba danego modelu, a po przeróbkach...
Dlatego żeby auto było tanie w eksploatacji musi być albo nowe albo proste w konstrukcji. Najlepiej to i to. Niestety "samochód do 13 tys" wyklucza się z "nowe" (no w miarę nowe). Pozostaje szukać "proste w konstrukcji" i dodał bym "nie rdzewiejące".
Ale zdarzają się też przypadki że rdza wychodzi spod lakieru i to w kilkuletnich autach. Jak jakiś samochód ma dobre blachy i nie był uszkodzony to się trzyma dobrze. Zobacz sobie Audi 80 czy A4 albo BMW E39 jak nie były stuknięte to nie rdzewieją czego nie można powiedzieć o wielu nowych samochodach.
Żaden. Pokrowce ograniczają przepływ powietrza i rdza ma większe szanse. Mam co prawda pokrowiec na przyczepę kempingową, oryginalny. Jest wykonany z grubego materiału, ale przewiewnego. Tylko, że przyczepy mniej rdzewieją, w porównaniu do samochodów.
Jeśli wstawiasz do garażu samochód zaraz po jeździe, jeszcze z goracym silnikiem, to on jest POTĘŻNYM źródłem ciepła, więc ogrzewanie garażu słabsze, niż mieszkania, nie grozi niczym. Ja mam garaż wolnostojacy, BEZ ogrzewania, ale gdy jeżdżę codziennie, to nawet przy najwiekszych mrozach, temperatura wewnątrz w ciągu ostatnich 35 zim (bo nie lat!) nie...
Czyli w kotle. Tam jest żar, który ma znacznie wyższą temperaturę zawsze. :D Spaliny Czyli nie wody na wyjściu z kotła. CWU grzejesz 20 min, CO co najmniej kilka godzin dziennie. Solą sypią drogi tylko kilka razy w roku a samochód potem rdzewieje cały rok. Nadal nie pokazałeś instrukcji która takie rozwiązanie dopuszcza. Jeśli już kilka rzeczy ustaliliśmy,...
Witam bardzo serdecznie :) Posiadam Renault Clio II '98 z silnikiem benzynowym 1.2 w sumie nie ma co narzekać po za tym że leciwy już jest i trochę zaniedbany był lecz udało mi się go już nawet w dużej mierze doprowadzić do dobrego nawet chyba stanu.. Ostatnio zajrzałem pod wykładzinę i tam była taka mata wygłuszająca, a dokładnie rzecz mówiąc pod przednimi...
Dziwne jakby w dieslu wydech był do wymiany. Dwa to pokazujesz środek podłogi, mam poloneza z 95' i mogę przesłać identyczne zdjęcia. Trzy, to Audi z tamtego okresu to był wzorzec zabezpieczeń antykorozyjnych i jakości blach. Dziś samochody inaczej rdzewieją, w rodzinie jest brawa z 96 trzymana pod chmurką i pomimo wyblakłego i złażącego lakieru nie...
Masz chociaż jakiekolwiek przyrządy do sprawdzenia napięć? Twoje opisy świadczą, że nie bardzo wiesz co tam jest. Wygląda ponadto, ze samochód głównie stoi i rdzewieje. Proponuję zatem dla sportu rozłączyć, obejrzeć, w razie potrzeby naprawić i złączyć złącza elektryczne w bagażniku na przegrodzie przedniej.
Niech kolega tutaj zajrzy i poczyta. [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Ciekawe jaki to silnik 1,6 z opla czy z fiata. Z opla 105 KM odradzam. Na zdjęciach te przednie lampy podejrzanie świeżo wyglądają. Moja opinia o stilo to auto dużo lepsze od golfa jedynie o elektrykę trzeba zadbać, blacha raczej nie rdzewieje.
A trzecia to kostka pod samochodem na wysokości fotela kierowcy. Po prostu moknie o rdzewieje.
Witaj autorze tematu. Też miałem Lanosa z 98 roku w delikatnie zielonym kolorze i nie ukrywam, że wspominam ten samochód bardzo dobrze choćby na fakt, że części używane do niego można kupić za przysłowiową flaszkę. Demon prędkości faktycznie to to nie jest ale mi wystarczał w zupełności a gdy buda zaczęła rdzewieć to nawoził się kupę cementu (nieraz...
No to masz wybór: albo kupujesz pompę za 700-1000 zł, niekoniecznie tej nazwy, choć sądzę, że inna nazwa też jest składana z części przywiezionych z dalekiego wschodu, albo " zaszalejesz "i wydasz kilka tysięcy, co wcale nie gwarantuje, że będzie na całe życie i nie zardzewieje. Przecież samochody, które kosztują nie 80 tyś zł, a 200 tyś , czy więcej,...
Ciekawa propozycja jak FORD COUGAR (...) bardzo dobra konstrukcja silników, stosowana od lat 90. Taki sam silnik w Mondeo. Bo to w zasadzie jest Mondeo mk. 2 w wersji Coupe... czyli wielkie i wygodnie ale niestety ciężkie, mało praktyczne (3D) i rdzewiejące auto.
Dlaczego tak to wygląda: samochód stoi tydzień, tarcze rdzewieją, kierowca jedzie po bułki do sklepu 3 km, hamulce nie zdążą się oczyścić z rdzy po 4 hamowaniach, potem znów jest nie jeżdżony i problem narasta. Dlaczego klocki różnych producentów: bo właściciel ma gigantycznego węża w kieszeni Co z tym zrobić ? Założyć wszystko nowe, a jak odmówi to...
Entuzjaści HHO notorycznie "zapominają" o tym, że skądś trzeba brać energię dla rozkładu wody, i że ilość energii włożonej w produkcję "HHO" jest większa od tej, którą silnik z tego HHO może odzyskać - czy tego też nie dostrzegasz? A ponieważ zwykłe logiczne tłumaczenie (np. Twoje) entuzjastom nie wystarcza (nie kapują?), więc może trzeba jakieś "czary-mary",...
Bzdury powtarzane wyłącznie przez leniwych. Od strony biznesowej Mercedes pakuje 3 mm blachy do samochodów, które rdzewieją po kilku latach, płytki klejone Atlasem odpadają od ścian, Apple jedna z najlepszych firm pod względem jakości produktu wypuszcza takie badziewia jak Newton. I takich przykładów można mnożyć na potęgę. Model biznesowy to jest...
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy znaleźli czas i wykazali chęci, aby pomóc mi rozwiązać problem z przeglądarkami. Co do samego problemu to zrobiłam eksperyment i przez 2tyg. codziennie kazałam włączać i korzystać z tego komputera przynajmniej przez godz. (moi rodzice nie są zbyt "komputerowi" i korzystają z komputera jak muszą, na codzien preferują...
Wejdź pod tą twoją Calibrę z dużym śrubokrętem i spróbuj wbić go w podłogę w okolicy progu, o ile dziura już tam sama nie wypadła. Zejdź człowieku na ziemię. Chcesz bezawaryjne auto bez rdzy za 1500? U mnie akurat spód jest zdrowy (choć to żadkość w starym Oplu), ruda bierze ranty tylnych błotników i łączenia progów. Dlatego wyrwałem ją za grosze....
Dzięki panowie za wszystkie propozycje. Cadillac wspaniały, ale nie ten silnik. oc mnie zje :) Hyundai XG 30 tez w porządku, ale lubi rdzewieć i obecnie nie widze ciekawego egzemplarza może kiedyś. Zdecydowałem się na zakup A6 C5 z 1.8T 150 KM Mam jeden egzemplarz na oku, co prawda od handlarza ale wszystko wydaje się niby ok, czy pomógłby ktoś zweryfikować...
niezbędne wymiany (pasek rozrządu, płyny i oleje, filtry itp) min 500zł :lol: To już wisienka na torcie... Żeby tylko tyle trzeba było wymieniać w samochodzie za te pieniądze... Niezbędne wymiany to pewnie roztłucozne zawieszenie, łyse opony, zdarte hamulce, rdzewiejąca blacha itd...
Auta z ocynkiem są starej daty a takie auta były walone praktycznie wszystkie a elementy wstawione były już bez ocynku a co to tego ocynku to nie oczekuj zbyt wiele bo i ocynk potrafi rdzewieć bo tego ocynku może być 0.02 % A co do kupna to na pewno nie kupuj auta od handlarza bo Ci zrobią wszystko by opchnąć grata. Jeżeli właściciel mówi że żona woziła...
Liberty, radzisz mi: " parcuj, badaj, a kiedys dojdziesz do tego co ja i inni. tez bylem kiedys taki jak ty, a nawet gorszy, ale z wiekiem nabralem doswiadczenia i nauczylem sie uczyc od innych. fizyka, faraday? owszem, sa dobre, ale nie dla rzeczy zakazanych dla zwyklych zjadaczy chleba. zapomnij o tym na chwile, a bedziesz robil postepy! " Więc mam...
Może to troche nie na temat, ale zamiast nowego ( z nizszej półki) kupiłbym zadbane auto używane ( wygladajace 5x lepiej niz te nowe "plastiki" i takie, którego wiekszość ludzi widzi po raz pierwszy ( tak miałem juz z moimi autami) .Takie auto z wyższej półki kupisz np za 20 tys i po 3 latach sprzedasz za 15, a nowe auto tej klasy za 3 lata bedzie...
Ogladalem w ostatnich dniach kolejne auta. Jestem sklonny wziac Audi a3 8l z silnikiem 1.6 i lpg. Do samochodu bym mial dwa prawie nowe zestawy opon. Blacharsko jest to chyba najlepiej wygladajace auto z tych ktore ogladalem, mimo, ze jest z 2002 roku. Trzy astry h i vectra c nawet nie ma podjazdu. Tam byly rozne purchle oraz nieumiejetne robione zaprawki....
Ja nadal polecam Bravo I w 1.2 lub 1.9JTD, za 5tyś ma klimę, elektrykę, airbagi. Auto bezawaryjne, tanie w naprawie i nie rdzewieje jeśli nie był uderzony. Minus to mały wybór.
Najpierw po stłuczce stał bo było kilka innych samochodów żeby jeżdzić, potem bude sprzedalem na złom ponieważ rdzewiała i się potem do niczego nie nadawała, poza tym zajmował miejsce na podwórku
Czyli np. taka pierwsza z przodu ? https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i3... Mieszkam w Gdańsku więc też tutaj szukam samochodu ... Czyli co Hyundai, mazda (rdzewieje)... , Toyouta Avensis ? ale tutaj...
W fordzie focusie to norma uszczelka drzwi odpada, mocna rdza na podwoziu to norma, emblematy utleniają sie. Zwróć uwagę na tylne błotniki bo też rdzewieją na rantach. Tylna klapa lakier wytarty na rogach plastikowej listwy i łączenie tylnego zderzaka z błotnikami odpadnie lakier.
Bez przesady golf też ma sporo wad między innymi taką, że trudno kupić w dobrym stanie (większość powypadkowa dlatego będzie rdzewieć szybciej niż Stilo) gdyż jest wybierany przez młodych kierowców do pałowania, wadliwa skrzynia biegów oraz bardzo wysokie przebiegi większość 1,6 8V Sr ma już ponad 500 tys. Jedyną zaletą golfa jest to, że wolniej spadnie...
Polecam VW Borę w tej cenie znajdziesz już dobrze wyposażoną wersję, mam okazję jeździć nią bardzo często, lepiej trzyma się drogi niż passat ale ma mniej miejsca na tylnej kanapie. Mało awaryjna, tania w eksploatacji. Każdy Wiesiek z warsztatu obok ją zrobi w parę minut jak coś nawali a części tanie i ogólno dostępne. Paliwem można powiedzieć gardzi:P...
Wspomniałem wyżej że rdzy nie ma ani grama a konserwacja jest jeszcze oryginalna. Samochód 22 lata garażowany z czego 9 lat przeze mnie. Chciałem tylko odnowić powłokę antykorozyjna by zalepić ewentualne pęknięcia które przez lata mogły powstać. . Słuchajcie, nie ma się co oszukiwać. Jeśli rdzy nie widać to nie znaczy że jej nie ma. Mówisz, że masz...
Moim zdaniem coś z koncernu VAG, z silnikiem 1.8T, bez wielowahaczowego zawieszenia. Przykłady: A3, Golf, Bora, Leon, Toledo, Octavia. Wszystkie wymienione mają blachy ocynkowane, więc raczej nie rdzewieją (jeśli nie są powypadkowe).
Jak to mówią wiesz co masz. Wymienisz parę gratów, do Opla części nie są drogie i będziesz jeździł kolejne 150tys. Jeżeli samochód nie brał udziału w wypadku i nie rdzewieje to tym bardziej warto doinwestować. Jeżeli chcesz zmieniać na samochód z tej samej półki to nic prócz wyglądu się nie zmieni. Będzie może trochę ciszej w środku i inaczej. Mechanicznie...
Polecam samochód Trabant 601. Same zalety :jest tani, zrywny, szybki, nie rdzewieje , tanie części, pojedzie nawet na denaturacie... ;-)
Jestem po oględzinach kilku modeli i stwierdzam jedną rzecz - rdza. I to jest powód dla którego nie kupię W124. Mam już Uniaka który mi rdzewieje i nie chce drugiego samochodu z rdzą.
Coś dziwny wynik CI wyszedł. Mógłbyś jakoś krok po kroku powtórzyć obliczenia? Faktycznie pomyliłem się, poprawny wynik to 54 MW:) Założyłem ze 1W to 1J/h, a to jest 1J/s. Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Obliczenia: W= m*delta T*c W=1000*1080*500=540000000=540MJ P=W/t P=540MJ/10s= 54MW Kiedyś słyszałem że zmiany strukturalne w metalu można wywołać...
Multipla 1, duży pojemny samochód. Chyba kolego żartujesz polecając to auto - rdzewiało na potęge , a do tego plastiki i tapicerka wewnątrz wyjątkowo marnej jakości.
Witam Każde miejsce jest dobre, zmieniać się będzie charakterystyka promieniowania w zależności od lokalizacji anteny na samochodzie. Tu gdzie proponujesz będzie lepiej działała na kierunkach do tyłu niż do przodu. Miejsce optymalne na zamontowanie anteny to środek dachu, ja rozumie, że dziurawienie dachu wpływa na wartość samochodu i modą być kłopoty...
Co do focusów, to słyszałem, że ponoć bardzo rdzewieją. Bywa, że nawet 2-3letni samochód bierze korozja. A co do peugota, jak wyglądają ceny części do niego? A co myślicie o samochodzie, jakim jest Mazda 6?
Passat akurat ma drogie zawieszenie. Golf 4 czy Octavia 1 za parę stów można mieć części na kompletny remont przedniego zawieszenia. TDI na pompie rotacyjnej boscha przejedzie spokojnie 500 000 km nie lubi tylko wody w paliwie połączonej z długim staniem (rdzewieje w środku i jest praktycznie nie do odratowania).
Jeśli Polonez to tylko z silnikiem rovera 1.4, faktem jest, że jak coś ci w nim pójdzie to ciężko bo części mega drogie, ale to jedyny silnik w Poldku który jakoś napędza tą budę. 1.9 od francuzów odpada, bo most nie wytrzymuje obciążeń silnika. A co do rdzewienia, to jak każdy samochód który ma +10 lat. Każdy jakoś rudego złapie i to nic nowego.
Widocznie cuda się jednak zdarzają. 96 rok to Ponton 1 a tutaj jest mowa o 2. Ja pisałem o Bravo 96 i 99. Punto I rdzewieje na potęgę, z tym się zgodzę.
Macie jakieś sposoby na rdzewiejące narzędzia w wózku narzędziowym? A ja mam taki tani olej silikonowy w sprayu (jak do konserwacji uszczelek). Po robocie spryskuję tym narzędzia i nie mam problemów z korozją. A patent z żelkami przeciwko wilgoci też dobry - używam z powodzeniem w samochodzie żeby szyby nie pokrywały się wilgocią.
Miejsce podłączenia ekranu zaznaczyłem tym razem zieloną strzałką ;). Najlepiej przylutować tam ekran i zacisnąć na kablu dobiero jak ostygnie, nie lutuj tam ekranu gdy będziesz miał już zaciśnięty kabel, ponieważ stopisz jego izolację.... Fabrycznie oplot był wycofany do tyłu kabla i zaciśnięty- często tam rdzewieje i nie łączy. A kolega to te anteny...
ja kiedys znalazlem schemat przerobienia tak samochodu zeby do baku lac wode... A po co wodę?? Chyba nie pamiętasz o zasadach zachowania energi! Było by to perpetum-mobile, z tego względu że choćby trzeba dostarczyć jakąś energię z zewnątrz by rozłożyć tą wodę. W czysto teoretycznym założeniu że silnik ma 100% sprawności, pomijamy straty ciepła, opory...
A czy te tanie nie pochłaniają wody żeby nie zaczęło wszystko rdzewieć ? A i gdzie poza allegro można takie maty kupić ?
Posiadam tenże samochód i na pewne rzeczy trzeba przymknąć oko np na trzeszczące wnętrze czy schodzącą farbę z przycisków, włączników. Co do rdzy, gnić mogą progi ale to nie jest skomplikowana naprawa, natomiast cała karoseria jak auto zdrowe nie ma prawa rdzewieć- jeśli tak to raczej jest to egzemplarz po solidnych przejściach a nie rdza. Rdzewieją...
Przy cenie ok. 20kkpln, można sobie pozwolić na samochody, o które nie trzeba martwić się pod kątem rdzewienia. Oczywiście, zależy o jakim aucie myślisz, ale większość z nich nie trawi rdza. Czego poszukujesz? Inaczej to takie gdybanie. Inaczej zachowane są egzemplarze w Hiszpanii, inaczej z niemieckiej Bawarii a inaczej włoskie auta. Do tego dochodzą...
Ja mam Tipusia 1.4 ie na monowtrysku z gazikiem i jestem zadowolony. Rocznik 90. Ta wersja AGT czyli pierwsze modele z jednopunktem dorzucili wspomaganie kierownicy elektryczne szyby centralny zamek na kluczyk (przerobiłem na pilota) deskę digital. Jestem zadowolony duży wygodny samochód. Wada rdzewieją tylne nadkola i błotniki zwłaszcza obok wlewu...
Żeby sensownie coś zrobić z nr 1 musiałbyś usunąć szybę... możesz czymś zapaćkać ale jak się pojawiło to i tak zaraz znów wylezie. To walka z wiatrakami. Jak zaczęło rdzewieć to już nie przestanie.
Nie jestem specjalistą w dziedzinie ciężarówek ale w osobowych samochodach występują dwa rodzaje pierścieni,jeden to zwykły metalowy który potrafi rdzewieć i sygnał się zamazuje oraz pierścień magnetyczny który pod wpływem brudu też potrafi się pozacierać,zniekształcić lub przesunąć.
nie ten dział i nie to forum. Za takie pieniadze co chcesz wydać na astre albo uno to można już samochod kupic - porozfladaj sie za golfem bo uno to szybciej rdzewieje niz jezdzi i sie psuje a astra troche wolniej rdzewieje ale ma troche lepsza mechanike
Może mnie wyśmiejecie ale Skoda Favorit. To chyba nie jest dobra rada - Favorit to bardzo leciwe i niezbyt udane auto. Nawet jak znajdziesz sprawne mechanicznie, to istotnym problemem będzie korozja. Te auta po prostu rdzewiały straszliwie - nie warto!
Jaki ocynk w Tipo? W Tipo nie rdzewieje tylko klapa tylna bo jest z plastiku.
Temat poruszany wielokrotnie na elektrodzie: anodowe zabezpieczenie antykorozyjne. Widziałem to na stalowych śluzach (Mazury) i zbiornikach w oczyszczalni ścieków. Na pewno stosuje się na statkach i rurociągach. Ale zawsze jest najpierw konkretne malowanie. Czy da to efekt w samochodzie? Psychologiczny na pewno :twisted: P.S. Mój opel nie rdzewieje....
Moje wymagania określiłam w pierwszym poście. Chcę nieskomplikowanego samochodu z dość mocnym silnikiem aby dało się przejechać przez góry, w miarę nowego, żeby nie rdzewiał i żeby części były w miarę nowe, oraz z tanim serwisem. Niezbyt dużego, przesiadam się z Seicento 900cm3. Spalanie powiedzmy do 9 l na 100 km po mieście. Im mniej elektroniki tym...
mialem CC we wszystkich opcjach silnikowych. Do takiego podjezdzania jakiego potrzebujesz w zupelnosci wystarczy. Kup 0,7L na polskim gazniku (chyba te prod do 96r) albo 1,1L (wiecej przyjemnosci z jazdy) Ale przede wszystkim kup nie zajezdzony i jak najmniej walony samochod. CC sa w ocynku, nie ma prawa rdzewiec jesli nie byl w lapkach spawacza. Uwazaj...
Mazda 6 rdzewieje na potęgę w nadkolach a Passatem B5/B6 to wstyd jeździć.
Czemu byś nie kupił Opinie na temat Fordów to wina głównie pseudomechaników co nie potrafią ich naprawiać, a tak naprawdę to jedne z mniej awaryjnych samochodów. Takie Mondeo nawet w dieslu fajnie jeździ i jest oszczędny, ale wysokie koszty naprawy to niestety fakt, jak każdego diesla. Tak szczególnie rdzewiejące mondeo mk3 z 2.0 tdci.
Akurat wszystko co tutaj wypisałeś nawet z ocynkiem już gnije. Sam w w najbliższej rodzinie mam przynajmniej 6 samochodów ze stajni VW i nie ważne czy to Golf czy Passat. Nie bite a zaczynają rdzewieć, tylko Octavia I jakoś się trzyma i ma same "naloty". Za dobrą sztukę trzeba zapłącić dwa razy tyle ile autor ma do wydania, mówimy tutaj o samochodach...
Można też typowy przycisk do dzwonka przylepić na superglu do deski rozdzielczej. Nie gniewaj się, ale rzeźba ma swoje granice. tym bardziej w Mercedesie. Nawet starym. Umiejętnie zrobiona "rzeżba" jest z reguły lepsza od rozwiązań fabrycznych, bo uwzględnia to czego fabryka nie uwzględniła. Nie chce mi się robić fotografii tego rozwiązania, na pewno...
Mam w rodzinie taki samochód (po chiptuningu ^^, wersja najbogatsza, z Francji), jeździ się wspaniale, silnik bezawaryjny. Blacha rdzewieje TYLKO tam gdzie uszkodzony był lakier - niech go oglądnie mechanik/lakiernik. Polecam!
Mój wujek też wymieniał silnik. Remont nie opłacalny. I tak samochód za kilka lat pewnie na złom bo mocno rdzewieje karoseria. Ja miałem też 1.6GLI B+G 1997 i mocno rdzewiał. Pierwsza szpachla nałożona była w 2004 roku, a potem co 2 lata bo mocno się sypał. W moim silnik był jeszcze dobry, miałem sprzedawać na części, ale był kupiec i sprzedałem w całości,...
Sonata bardzo mi się podoba ale kurcze nie mam przekonania do nich. Bo mało kto wie jak to wygląda, nie mówiąc o przejechaniu sie, wiec jak nie znam , to sie boję. Przez to cena tego auta jest zaniżona o 20-30% w stosunku do rzeczywistej jakości odwrotnie jak w wiekszości aut niemieckich. Dlatego 10-letniego hyundai'a kupisz za 16 tys, a A4 za25 tys....
Polonez? Nie bądźcie śmieszni! To niebezpieczne auto (w zimę), dużo pali, koroduje w oczach i jest koszmarny w użytkowaniu - głośny, niestabilny, trzepiący każdym detalem w aucie na malutkich wybojach. Za 3500zł - passat b3 1.8b (okolice 1990-92 powinny się udać). Idzie złapać taniej ale nie polecam - mogą być przelatane przez budowlańców lub klepane....
Obserwuję markę Yato od wielu lat. Na początku istnienia był to typowy "chińczyk" - w sumie był w miarę tani i akceptowalny. Powoli napływały do nas tańsze i gorsze narzędzia np. Topex, czy Toya. I tak Yato po latach stało się synonimem przyzwoitych narzędzi bo były inne gorsze. Wpiszcie sobie w Googlach Yato i sprawdźcie jakie mają marki własne, podobnie...
Jaki samochód kupić do ok 60k zł. Wymagania: 1. Raczej kombi lub podobne - chodzi o wożenie pasa. 2. Benzyna. 3. Nie rdzewieje "od patrzenia" czy stania - raczej małe przebiegi roczne 4. Typowo praktyczne podejście - wygląd i osiągi są drugorzędne 5. Nie najmniejsze - np. Fabia odpada. Proszę o poradę. Jaka marka/model/silnik z ew komentarzem.
bęben rdzewieć pralka rdzewieć rdzewieć grzejnik
dolna grzałka przypala wtrysk matiz panel rekuperator
hisense 55e7nq karta graficzna
Materiały płytek z magnesami w twardym dysku Jak uruchomić niepracującą pompę? Diagnostyka i naprawa