Wtryskiwacze są sterowane impulsem masowym.
Podmień wtrysk.
Zakręciłem butlę gaz się wypalił i przełączyło się na benzynę , niestety rano ten sam objaw odpala po długim kręceniu , może to wtryski ?
NIE zakładaj tego filtra !, nie jest przeznaczony do ciśnieniowych instalacji wtrysku paliwa ! W matizie jest filtr paliwa w metalowej obudowie
Nie dam sobie uciąć ale iskra powinna być natomiast brak wtrysku.
Dobrze zrozumiałeś. Ustaw zapłon a czujnik zegarowy, zobacz potem czy nie zmienia się wartość - oczywiście lampy strobo do diesla pewnie nie masz. Twarda, dzwoniąca praca silnika to zbyt wczesny wtrysk. Mało realne, ale zawsze jest że komory wirowe się obluzowały.
AVF do 1.9 TDI PD (pompowtryski). Czyli kiedy ostatnio sprawdzany stan wałka czy krzywki nie zjedzone razem ze szklankami. Kiedy zmieniane uszczelki pompowtryskiwaczy i ocena stanu gniazd? Intercooler nie ma dziury? Biały dym to przeważnie zły kąt wtrysku za mało powietrza słabe rozpylanie przez pompo wtryski (leją).
Tylko czemu sonda pokazuje właściwe wartości skoro z tłumika leje się paliwo a świece jak sagany? Bo może jest zepsuta i mierzy za ubogo niż jest w rzeczywistości. Sterownik wydłuża wtedy czasy wtrysku.
Wtryski sprawdzałeś
to co wybrac?matiz ma 4 dzwi jest szybszy wiekszy i ma wilopunktowy wtrysk
Kupuje się emulator 4kanałowy,4 parę kostek emulatora zostawiasz niepodłączoną.TPS środkowy przewód niebiesko biały we wtyczce.Mini automatycznie czyta sygnały.www.lecholpg.pl oprogramowanie oraz instrukcja.
A czy obrót aparatem powoduje włącznie pompki paliwowej i słychać wtryski ?
Witam, czy ktoś może doradzić na temat Matiza,przy dodaniu gazu na każdym biegu lekko się dusi i nie można rozwinąć pełnej mocy silnika_- wymieniłem już popę paliwa filtry, wtryski,pochłaniacz oparów,sonde lambda,kopułkę z palcem,świece ,przewody,wyregulowałem zawory a silnik dalej robi mnie w konia podpięty pod koputer wskazał na samym początku awarii...
Przy temperaturze 80 C było 4ms,jak się nagrzał do 90 C było 3,5ms.
Ja też ten błąd mam tak "sucho " opisany . Masz problem z emisją spalin , może to być wina czujnika NOX w tłumiku , lub modułu wtrysku AdBlue . Trochę mało opisu, lub podepnij się pod komputer diagnostyczny i przetestuj układ.
Jeśli akumulator kręci to przyczyn może być wiele. Począwszy od blokady immobilisera, brak iskry spowodowane jakąś usterką elektryczną itp... a także usterki mechaniczne typu brak podawania paliwa (pompka, wtrysk itp...).
Wyciągnij listwę wtryskową i zobacz jak podaje paliwo i czy podaje oraz zobacz czy podawane jest paliwo na listwę. Spróbuj zalać świeżym paliwem bo może w baku jakiś szajs skoro była maź w baku. Zazwyczaj wina leży w zapieczonych wtryskach.
Witam serdecznie. Ten stan oleju sugeruje o ciągłym otwarciu wtrysku. To z kolei nasuwa podejrzenie uszkodzenia sterownika. Włącz zapłon i sprawdź czy nie leje się cały czas z wtrysku. Pozdrawiam.
Silniki z wtryskiem mają zazwyczaj zabezpieczenie przed "przekręceniem" dlatego jest zrobione odcięcie paliwa przy zbyt dużych obrotach. Po spadnięciu obrotów znów podaje paliwo.
Oczywiście, że wtryski za mało wydajne (nie przy tych czasach wtrysku PB). Tu tabelka się nie sprawdza i trzeba o większej dyszy ale przecież tragedii niema. Obserwując lambdę można to ustawić i do tego zaktualizuj sterownik do wersji plus a dostaniesz dodatkowe możliwości. Do tego auto można stroić na korekty OBD więc można to precyzyjne wystroić....
20 barów dla silnika z wtryskiem pośrednim to mało. Podłącz rozrusznik pod 24 v. Fabryka podawała 28 bar do remontu. No gdzie - 28 to była dolna granica nominalnego sprężania jak pamiętam. Przy takim ciśnieniu powinien palić bez świec.
o ile mi wiadomo to tico ma wtrysk jednopunktowy , jeśli chcesz wielo punktowy matiz ma identyczny silnik tylko na wielopunkcje
wiec tak na zgaszonym pokazalo 0105.1500 oraz0320 po zapaleniu ,oczywiscie szarpalo silnikiem caly czas . pokazalo te same bledy , podejrzewam ze 0105 pokazalo ze wzgledu na nierownomierna prace i skoki cisnienia w kolektorze . stwierdzilem ze trzeba wymienic aparat , Dodano po 8 schemat wtrysk kody matiz , moze ktos bedzie potrzebowal
Niestety bez skanera ani rusz. Trzeba wiedzieć jakie ciśnienie widzi sterownik. Co z tego że na manometrze bedzie dobrze jak ster będzie myślał że ma za mało i nie zakluczuje wtrysków. Na plaku próbowałeś go pognać?
On jest na wtrysu tak? To jak kolega wyżej pisał sprawdź czujnik położenia wału. Jeżeli jest uszkodzony to nie daje sygnału do komputera że silnik się kręci. Ale w takim przypadku też nie powinien być podawany sygnał na wtryski. Sprawdź czy jest sygnał na wtryskach jak kręcisz.
A może ktoś bez twojej wiedzy dolał oleju.Jest jeszcze mało prawdopodobna przyczyna że któryś wtrysk bardzo leje paliwem powodując przedostawanie się paliwa do miski.
witam sa to wtryski pewnie długo juz jeździsz na gazie a mało na benzynie sprawdź jeszcze pompke paliwową czy podaje benzyne jak podaje to wtryski siadają mozna by spróbowac jakimś płynem do benzyny i pojeździć troche może przeczyści....... pozdrawiam
Witam Sam mam matizka i wiem jak wygląda jego silnik. Silnikom tico nigdy się nie przyglądałem ale zawsze słyszałem że tico jest na gaźniku a matiz jest na wtrysku. Jeżeli to prawda to dość znaczna różnica. Pozdro RUBIK
Mam również AUDI 80 ale 1.9 benzyna z ke-jetronic. Problem z gazem wynika z tego że sonda lambda zamontowana w katalizatorze analizuje spaliny, a spaliny z gazu są suche i sonda daje informację do wtrysku że jest za mało mieszanki lub ze jest za bogata i wtrysk wariuje tzn albo ładuje więcej paliwa lub zmiejsza jego ilosc tak krytycznie ze obroty spadają...
200KM chyba w mokrych snach tego, co pisał, że tyle wyciąga. :> Mam podkręconego afn-a. Wystarczyło trochę zwiększyć dawkę. Kopa ma, tak na oko 130KM. Ale poważnie, same wtryski to za mało.
Za dużo paliwa w stosunku do powietrza, sprawdż regulację zaworów i wtryski.
prubowałeś samoadaptacji centrali wtrysku mało danych na temat twoich poczynań sprawdzałeś temp na egzaminerze? połączenie masa silnika krokowego? /temperatura jaką odczytuje centrala wtrysku jaka jest???/ :(
czekam narazie na zestaw do testu przelewowego orientuje sie ktoś ile przelewa na minutę sprawny wtrysk piezoelektryczny? test przelwu robisz na cykle pracy np. 1tyś. W czasie to próba mało dokładna , ale przy duzych rozbieznosciach znajdziesz który.
Efekt będzie dokładnie odwrotny od zamierzonego. Co Ci po większej pojemności skokowej skoro głowica poda za mało powietrza a wtryski za mało paliwa.
Witam. Czy widzisz na 1 zdjęciu ze masz pękniętą obudowę od wtrysku jedno punktowego?
Nie wiem jak organoleptycznie sprawdzisz filtr może na oko być ok a może być zapchany. Sprawdź wtryski jak pisałem wyżej. 11 MPa to za mało żeby odpalił. O tym też pisałem.
Trudny tamat na klatę wziąłeś. Wtrysk Denso mało kto ogarnia. W Boschu by się zrobiło mapę dawki i by palił. Wtryski poszły na swoje miejsce?
w matizie masz wtrysk wielopunktowy a w tico jedno punkt No tak. Ostrzeżenie - regulamin pkt. 8.1
Dzieje się tak niezależnie od obciążenia silnika, czy odłącza instalację LPG przy obciążeniu? Tak czy siak bez diagnostyki komputerowej to można wróżyć. Filtry, parownik, MAP, czujnik temp parownika/gazu, usterka wtrysku czy elektrozaworu... Za mało danych podałeś.
Witam, znalazłem na youtube filmik jak wymienić rozrząd w Tico, a ja chcę wymienić rozrząd w Matizie. Matiz oraz Tico mają te same silniki, z tym że Tico jest na gaźniku a Matiz na wtrysku. Mam pytanie czy wymiana rozrządu w obu samochodach jest identyczna i czy oznaczenia itp. literowo - liczbowe są identyczne oraz ustawienia itp.
Do ABU się nada. AEE to całkiem inny silnik, wielopunktowy sekwencyjny wtrysk, mało wymagający więc najlepiej tam 4 generację wkładać, na każdym g...ie pojedzie, o ile gazownik ma pojęcie co robi.
Wtryski były zamieniane miejscami? Można sprawdzić czy korekcja się "przeniesie" wraz z wtryskiem. Podkładka ze starego wtryskiwacza nie została w głowicy? Jak korekcja jest na plusie to może być przytkany wtrysk i podaje za mało.
Chodziło nam o Twój silnik i Twoje auto. Jeśli chodzi o olej to normalne, mało kto demontując wtryski dokręca szpilki trzymające pokrywę zaworów. Płyn może wyciekać albo z magistrali wodnej ( plastykowe węże) gdzie często się uszkadza w tym miejscu co pokazujesz a wymiana jest bardzo czasochłonna i kosztowna bo węże idą aż za silnik, lub tez z uszczelki...
Dziwne by było żeby wtryski odłączało coś albo pompe paliwa.
jeśli nie przyciąłeś wiązki wtrysków to mało prawdopodobne.
Witam po raz kolejny z kolejną opowieścią i pytaniem do was :) Otóż zadzwoniłem do Keihiny zregenerowane (niebieskie) z listwa i nowymi kostkami z wysyłką za 350 zł i roczną gwarancją. Powiedziano mi że można to podłączyć do mojej instalacji BRC Sequent 24 , stosując następujący zabieg: - przeciąć moją listwę BRC aby zostawić tylko część w którym jest...
Odkręć na wtryskach i kręć. Ale jeden aku może być za mało. Ewentualnie pompkę ręczną i pompować. Skoro nie było w filtrze paliwa to masz gdzieś nieszczelność i spływa do zbiornika. Pewnie podstawa filtra.
Ja mam aprilie sr50 i bardzo polecam. Jest zrywna, dzięki silnikowi na wtrysku mało pali. Jeżeli boisz sie wtrysku (różne opinie są) możesz zawsze wziąć wersje na gaźniku. Skutery te są trwałe, mój jest rocznik 2001, 15000 przebiegu i bardzo dobrze sie spisuje. Za 5000 możesz kupic z rocznika 2005 w fajnym stanie, posłuży jeszcze długo.
Najpierw podaj czy jest aparat zapłonowy i cweka wysokiego napięcia .Może być też cewk i kable prosto na świece to wówczas jest czujnik położenia wału i jest to silnik na jednopunktowym wtrysku. Mało danych podajesz poza rocznikiem to mało. Czujnik położenia wału o ile mamy ten silnik na jednopunkcie jest przy kole pasowym z tyłu silnika
A świece mokre czy suche?, być może brak napięcia na wtryskach i nie dochodzi paliwo do komór spalania
Jak tylko na benzynie chodzi nierówno to pomoże środek do czyszczenia wtreysków masz zapieczone wtryski za mało jezdzisz na benzynie.
Nie wiem. Jak to można by było sprawdzić ?
Silniki te raczej są żywotne , ale dogrzewanie 4 świecami to było by za dużo. Alternator jest 65A więc jest zapas , Tak gwoli ścisłości zasilanie jest brane wprost z radiatorów diód alternatora , bo normalnie było 1,2V straty na orginalnej instalacji. Pozatym pragnę obalić mit że silnik tico swp matiz na wielopunktowym wtrysku co prawda full -grup nie...
W tej pompie trzeba umieć ustawić dobrze zapłon. Bez dobrego sprzetu albo umiejetniości niema mowy o prawidłowym ustawieniu. Co sie działo na starej pompie tak dokładnie. Jakieś kopcenie ciezkie odpalanie na zimno na ciepło. Ksztuszenie i nadmierne dymienie? Wszystko dokładnie opisz. Teraz auto nie odpala, pojawia sie dymek z rury wydechowej? prubuje...
Dokładnie zdejmę wałek bo żeby wyjąć wtrysk i tak podobno go trzeba zdjąć i będę oglądać. A pytam by szukać w konkretnych możliwych przyczynach a nie rozbiera pół silnika bo może się panewka przekręciła, co jest mało prawdopodobne. Zanim rozbierzesz pół silnika to napisałem ci co sprawdzić. Na początek ciśnienie na garach. Potem jak ok zdejmujesz pokrywę...
Do tych sprzętów bez problemu można znaleźć pełne oficjalne instrukcje serwisowe w necie za darmo. Tylko trzeba znać dokładny model, bo 400kg to za mało.
Pompy zmienili dopiero po liftingu mk3. Wtryski przelewają czy za mało podają?
Jak serwisant sprawdził wtryski? Coś mało wiarygodny skoro nie postawił diagnozy. Skoro był serwisant to powinieneś znać błędy w dokładnej notacji. 157 to tylko fragment. Dodano po 2 A tak swoją drogą, to filtry i drożność po stronie ssawnej sprawdzona? Może w zbiorniku cuda pływają albo na filtrach jest problem?
Witam ponownie czujnik wału wymieniony bo w matizie czujnik jest zintegrowany z cewka zaplonowa zapłon ustawiony silniczek odpala bez problemu ale podkrecajac go na wyższe obroty silnik przerywa Tak jak by nie dostawał paliwa więc nie wiem co wtryski
Musisz sobie radzić sam puki co, ja jeszcze do Piotrka się nie wybierałem, brak czasu, ale jak masz funkcje kodowania do próbuj, lecz ja wiem że to nijak ma się do rzeczywistości bo te wtryski mogą daleko odbiegać od tych kodów, mało tego, system sam jest się wstanie douczyć do tych wtrysków mniej więcej w odcinku 100-200 km mieszanej jazdy. Dodano...
A zobacz sobie [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... ->TUTAJ A jak za mało to [url=http://www.google.pl/search?sourcei... ->TUTAJ
To że jest w baku, nie oznacza że jest na wtrysku. Czy auto stało długo? Kiedy ostatni raz odpalało normalnie?
Jeśli to N47 i na niskim masz 4 bary a na wysokim Ci brakuje to pewnie pompa się skończyła i już wcześniej siała opiłkami a to ją tylko dobiło, mało tego pewnie i wtryski oberwały.
wałek się kręci, trzymam czujnik optyczny w dłoni i jak pokręcę tarczką to iskra przeskakuje, a jak czujnik jest przykręcony razem z aparatem zapłonowym, i jak zakręcę rozrusznikiem to iskra jest tylko 1 raz i wtryski te raz cykną i koniec
Raczej za mało, tam jest napisane „rich” - bogata. Za dużo paliwa, za mało powietrza. Uchylony EGR, wtryski itp.
Czasy wtrysku gazu nas mało interesują, obserwujemy ciągle czasy wtrysku benzyny. Najlepiej najpierw sprawdzić ustawienie instalacji gazowej podczas jazdy, bo to może mieć wpływ na przełączanie na zasilanie gazem dlatego że np jeżeli instalacja gazowa jest ustawiona za ubogo to sterownik benzynowy adaptuje sie do zbyt ubogiej mieszanki i wylicza że...
Za małe ciśnienie paliwa lub zapieczone wtryski (za mało jeździsz na PB) w wypadku zapieczonych wtryskiwaczy dolej uszlachetniacz do paliwa i pojedź na PB .
Dzieki za odpowiedz, masz racje ciagnie zalkiem ladnie ale mam ochote na taka przerobke zebym mogl sie troche pobawic w podkrcanie softu w autku a na zmiane samochodu na wtrysku to raczej mnie nie stac.
Kup sobie cieniasa 900 z wtryskiem, naprawdę mało awaryjne autko, mało pali i wszędzie się zaparkujesz. Miałem takiego kiedyś 8-10 latka.
U mnie te kp wytrzymują ok. 40 tysięcy. Strasznie mało, co roku wtryski do wymiany, następnym razem biorę kp 02
Albo leja wtryski, chociaż to mało prawdopodobne żeby aż tak, albo uszczelnienie pompy zrobiło się plastikowe i ropa idzie w olej, jest problem z odpalaniem?
Sterowanie wtryskiem. Ale najpierw trzeba odczytać kody komunikatów o błędach.
STAG 200 Go fast to nowy produkt! R01 170 KM obrobi, jak ci mało weź czerwony. Wtryski AC od dawna istnieją na rynku a od ponad pół roku lub już roku istnieją pojedyncze wtryskiwacze W03. Do barracud polecam staga 4 plus, na qboxie nie da się wyłączyć korekty temperaturowej co w stagu 4 jest możliwe. Zweryfikuj czy panowie stojąc turbo mają AFR bo jeśli...
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Wtryski wymienione bo przelewały? Za mało informacji (brak logów - przy rozruchu było by widać problemy). Powodzenia. :>
Zasilanie już jest. Na wtryski dochodzi napięcie 4.71V, czy to nie za mało? Dodano po 27 Tak wygląda wtyczka
Zobacz czy pali na pych O właśnie dobra sugestja , w związku z tym przypomiała mi się podobna sytuacja z tym że odpalał nieregularnie nie tak jak piszesz , przyczyna ,[ czujnik położenia wału ] mało prawdopodobne w twojm przypadku lecz cóż podobnież cuda się zdażają , co do czasów wtrysku nie wiem czy dobrze to uimę ale czasy wtrysku to jest jak dodanie...
Tak. Można jeszcze sprowokować zgaśnięcie depcząc gaz do podłogi na wysokim biegu (5 albo 6 jak jest) i stosunkowo niskich obrotach 1500-2000. Jeśli większość takich prób spowoduje zgaśnięcie to wtryski puszczają na przelew abo mało wydajna pompa HP, może być też zapchany filtr paliwa.
Po mojemu jeśli kręci dobrze i puszcza dyma z wydechu to powinien odpalić. A że nie odpala to albo wtryski albo kompresji już mu mało. Wymontować wtryski i je sprawdzić i pomierzyć kompresję.
Matiz nie ma żadnego czujnika paliwa, regulator cisnienia paliwa ma w baku tak jak i pompke. Skoro na przewodzie jest ciśnienie to powinien palić. Wtryski mają wszystkie razem się załczać. Full grup to jest.
skoro na gazie jest dobrze Albo ja coś przeoczyłem albo nie było w temacie w ogóle mowy o lpg. Cisnienie 0.8b to za mało, przed i we wtrysku. Nie jest za mało, one tak mają.
Zamień miejscami przewody w.n. na cewce obsługującej "niepalący" cylinder i zobacz czy "niepalenie" przeniesie się na drugi cylinder. Możesz też całkowicie zamienić cewki (zarówno sterowanie jak i przewody w.n.) byle nie pomieszać "na krzyż". Awaria wtrysku mało prawdopodobna, bo czuć niespalone paliwo (chyba, że został otwarty i zalewa cylinder). Swoją...
Iskra jest prawidłowa? Bo, że jest to trochę mało... Wtryski wysterowane, podają paliwo? Kompresja jaka?
Wyciąg wtryski i zobacz czy tryskają. Wsadz je z powrotem na tawocie.
Każdy zapłon kiedyś łapie odcięcie. Zależne też jest to od wystrojenia tłumika oraz gaźnika (wtrysku). Zapłon może osiągać nawet 15 tys. obrotów, ale przez to, że np. dostaje za mało paliwa, za mała przepustowość filtra powietrza czy niskie wystrojenie tłumika może blokować i nie osiągniesz oczekiwanych rezultatów.
A czy mogą być np. Wtryski rozwalone czy mało realne?? jak samochód odpala z plaka póki cisnienie trzymała?? Obroty są równe nie gaśnie potem to ok ale na kolejny dzień to samo plak i odpala byłem u mechanika co ma komputer z tym CLIP i mówił że mogą być wtryski bo komputer wykazał nie zakodowane wtryski i jeden wtrysk mial większy przelew niż pozostałe...
Witam. Odpowietrzenie baku drożne? Nie kopci na czarno? Może wtryski leją? Trochę mało wiadomości.
A jaka wartość powinna być na listwie na otwarcie wtrysków? Ja w starym peugeot 406 z 2000 roku miałem mieć co najmniej 200, potem było coraz więcej, może te 267 to za mało? I też miałem tak, że jak był słaby aku, rozrusznik nie miał siły kręcić i też było słabe ciśnienie na listwie. Może jeszcze tak być, że któryś wtrysk "leje" i też ciśnienia nie...
Jutro będę miał drugą...
Mechanik podejrzewa zawór na listwie wtryskowej podobno się zawiesza i wtryski dostają za mało paliwa
Pierwszy to od zmiennej długości kolektora ssącego, a dokładniej elektrozaworu nim sterującego (lub okablowania) W sumie mało istotny. Drugi to błąd składu mieszanki, tu przyczyn może być wiele, przepływomierz, ciśnienie paliwa, wtryski, EVAP itd.
Pytalem sie o instalacje i ta z bezpiecznikami kosztuje 2400 a na wtrysk 3700 zl. Chyba nie bede montowal. :(
Podam według kolejności (od czego zacząć, na czym skończyć): 1. regulacja obrotów biegu jałowego (jest za mało!) jak to nie zda to: 2. regulacja wtrysku (za mało paliwa, dawkę wyregulować a po niej obroty) "Bujanie" spowodowane jest dwoma czynnikami. W tym przypadku na bank zbyt niskie obroty silnika. Mogą też być wykończone poduszki pod silnikiem ale...
Chłopaku imo nie świeci błędu imo nie ma . Mało wiesz. Powodzenia
Na obrazku masz dokłądnie narysowane gdzie odciąć brzeszczotem oczywiście po wcześcniejszym spuszczeniu płynu. Kolektora nie musisz odkręcać tylko wtryski. Pod ten plastik dajesz aluminiową blaszkę uszczelke papierową i układasz na silikonie i masz spokój na zawsze. W moich postach jest zdjęcie jak to sie robi.
Witam Jazdą na "oparach" naraziłeś się na zassanie przez pompkę syfu zalegającego na dnie baku. Tym samym zatkanie układu paliwowego. Jeszcze dwa lata temu byłem posiadaczem Tico , jak wiadomo ten sam silnik tylko , że na gaźniku. Zdejmij wężyk z wyjścia pompki i przekręć kluczyk jak byś chciał odpalić i obserwuj czy leci paliwo. Proponuje wykręcić...
witam przerabiałem juz kilka takich przypadków najczęściej wina tkwi w regulacji początku wtrysku lub czasem też w akumulatorze lub rozruszniku [zbyt duży pobór prądu w momencie rozruchu] pompa przy tym przebiegu czy też wtryski to mało prawdopodobne a świece zaczynają grzać przy temperaturze ok 5st. przy wyższej nie są potrzebne.
Nie sugeruj się zę nie złapał błędu z odpiętą / zmasowaną sondą, ten sterownik jest "mało wrażliwy" na sondę.. Możesz mu zasymulowac napięcie na tym wejściu i oglądac czas wtrysku. Powinien się skracać przy sygnale bogatej mieszanki. A obstawiam sondę kiepską jednak..
Nie da się. No chyba, że masz instalację w Favoricie na wtrysk. Poza tym za mało danych.
Po tych Twoich "słupkach" to się nic nie da wywnioskować. Weź jakieś normalne urządzenie diagnostyczne, albo zainwestuj flaszkę w wydruk z analizatora. Jeśli trzecia pozycja w grupie 002 to czas wtrysku, to chyba tu będzie przyczyna usterki - albo podlewa gdzieś z boku paliwem, albo dostaje zbyt mało powietrza.
matiz wtrysk tester wtrysk wtrysk emulator wtrysk wtrysk
astra tunel środkowy katalog transformator indel podgląd rejestrator
cyfrowy polsat multiroom bc413 zamiennik
Opis pinów ECU Citroen Saxo 1.5 Peugeot 106 1.5 Diesel - Opis pinów ECU i przekaźnika pompy paliwa