Próbowałem to na swoim samochodzie na rdzewiejący rant drzwi. Wniosek jest taki - środki typu neutralizator trochę spowalniają korozję, ale nie miej złudzeń - jeśli korozja już wychodzi, to za jakiś czas pojawi się ponownie. Na pewno lepiej zrobić tak, niż zupełnie zignorować i dać mu zgnić. :)
Bez udziału operatora( w przypadku używania dalej Twojej karty) lub operatorów ( w przypadku szukania aparatu) nic nie zrobisz. Jeżeli w sprawie nei toczy się dochodzenie policyjne ale nie w sprawie kradzieży telefonu tylko w znacznie poważniejszej( lub inne....) nie ma szans. Pozdr.J ps a przy dochodzeniu nie masz szans na odzyskanie bo to dowód w...
dzysk energii (czytaj: hamowanie) na poziomie 30kW przy niskich (30-50 km/h) prędkościach to nie w kij dmuchał. Tyle to masz zwrotu energii na baterii a na kołach jest pewnie 2-2,5 razy tyle, bo silnik jako prądnica ma małą sprawność do tego prostownik falownik straty na przekładni i różnicowym mechanizmie. Tak wiec nie dziwne że w elektrykach tarcze...
No to masz wybór: albo kupujesz pompę za 700-1000 zł, niekoniecznie tej nazwy, choć sądzę, że inna nazwa też jest składana z części przywiezionych z dalekiego wschodu, albo " zaszalejesz "i wydasz kilka tysięcy, co wcale nie gwarantuje, że będzie na całe życie i nie zardzewieje. Przecież samochody, które kosztują nie 80 tyś zł, a 200 tyś , czy więcej,...
W fordzie focusie to norma uszczelka drzwi odpada, mocna rdza na podwoziu to norma, emblematy utleniają sie. Zwróć uwagę na tylne błotniki bo też rdzewieją na rantach. Tylna klapa lakier wytarty na rogach plastikowej listwy i łączenie tylnego zderzaka z błotnikami odpadnie lakier.
Ja jakieś 1,5 roku temu kupiłem Scenica1 z gazem za 3200zł w naprawy/wymiany włożyłem około 9k zł. Możesz napisać jakie naprawy w takim samochodzie pochłoneły 9k PLN ? Jeśli nie rdzewieje? Pytam z ciekawości.
Mazdy, mechanicznie, wizualnie to rewelacyjne samochody, jednak rdzewieją... Każdy egzemplarz trzeba oceniać indywidualnie. 2.0 V6 jest fajne dla pasjonata. Jak wolisz tanią eksploatację typu: rozrząd, tanią dobrą instalację podtlenku LPG to szukaj jednak rzędowej czwórki (benzynowej oczywiście).
nowy to nowy - będzie z pewnością czystrzy, przez pierwsze 2 lata. Sąsiad kupił nowy na gwaranci i nie mógł blokad zdjąć z tego powodu. Skutery to nie samochody, że rdzewieją i się psują co chwila. (przynajmiej te markowe). Firmy które latami robią skutery w japoni, czy we włoszech....
Czy ktoś z kolegów może polecić blacharza w Łodzi lub w najbliższej okolicy? Rdzewieją błotniki przednie na styku z progami. Samochód: Skoda Fabia 2004 rok.
Wszystkie auta o których mowa są ocynkowane i nie powinny rdzewieć.
Dziekuje za objaśnienie. Wiesz tym pędzelkiem jak z korektora szkolnego w płynie to takie paćkanie, w ogóle to on tak grubo nakładany jest ciemniejszy aniżeli jakby go pistoletem pewnie psikał, już wiem jak się za to zabrać to najważniejsze, pewnie kupię ten epoksyd, a może najpierw to wyczyszczę. Pewnie gdzieś tam sobie rdzewieje więcej, ale lepiej...
Że niby rdzewieją ?? Corsa C to dość młode samochody, jeszcze nie widziałem z oznakami korozji ?? Niekoniecznie rdzewieją, ale wiadomo że handlarze lubują się w samochodach powypadkowych. A jak taki samochód po wypadku będzie naprawiony, to loteria.
W tym przedziale cenowym masz szanse kupić zadbanego T4 , natomiast Vito ma bardzo słabą blachę, to samochód który nie rdzewieje z racji wieku tylko się rozpada.
Te 7 litrów w benzynie to nierealne po mieście. Nie ma takiej możliwości. Diesel dla Ciebie nieopłacalny. Peugeot 307 1.6 16v, Citroen C4 1.6 16v. Co Ty na te propozycje? Nie będą tak wytłuczone jak auta niemieckie no i nie rdzewieją.
Może fiat brava 1.6 16v. Rdzewieje :-\
Ale zdarzają się też przypadki że rdza wychodzi spod lakieru i to w kilkuletnich autach. Jak jakiś samochód ma dobre blachy i nie był uszkodzony to się trzyma dobrze. Zobacz sobie Audi 80 czy A4 albo BMW E39 jak nie były stuknięte to nie rdzewieją czego nie można powiedzieć o wielu nowych samochodach.
A to nie rdzewieje strasznie?
Jeżeli ma być małe, to Seicento 1100. Miałem kiedyś służbowy i próbowałem zajeździć wkurzony, że dali mi takie coś. Nie dało się! Zrywny, sprytny, mało pali, nie rdzewieje.
Idąc tym tokiem rozumowania, można żądać wymiany całego samochodu, przecież jeśli drzwi rdzewieją a naprawa lakiernicza jest ble, to dach albo tylne klapa albo maska też mogą rdzewieć...
Przepraszam, mój błąd, to o maździe tak czytałem. Powiedz, gdzie takie historie wyczytałeś? Czy po prostu, ot tak sobie piszesz dziwne teorie? Co ma wspólnego transport wodny z rdzewieniem samochodu? Ten temat nadaje się do "Na Wesoło".
A trzecia to kostka pod samochodem na wysokości fotela kierowcy. Po prostu moknie o rdzewieje.
Niemozna siliconem uszczelmiac poniewaz zachodzi reakcja chemiczna iedzy siliconem a metalem powodojac szybsze rdzewienie...
Dlatego żeby auto było tanie w eksploatacji musi być albo nowe albo proste w konstrukcji. Najlepiej to i to. Niestety "samochód do 13 tys" wyklucza się z "nowe" (no w miarę nowe). Pozostaje szukać "proste w konstrukcji" i dodał bym "nie rdzewiejące".
Żaden. Pokrowce ograniczają przepływ powietrza i rdza ma większe szanse. Mam co prawda pokrowiec na przyczepę kempingową, oryginalny. Jest wykonany z grubego materiału, ale przewiewnego. Tylko, że przyczepy mniej rdzewieją, w porównaniu do samochodów.
Miejsce podłączenia ekranu zaznaczyłem tym razem zieloną strzałką ;). Najlepiej przylutować tam ekran i zacisnąć na kablu dobiero jak ostygnie, nie lutuj tam ekranu gdy będziesz miał już zaciśnięty kabel, ponieważ stopisz jego izolację.... Fabrycznie oplot był wycofany do tyłu kabla i zaciśnięty- często tam rdzewieje i nie łączy. A kolega to te anteny...
Audi raczej odpada, właśnie nie zależy mi na znaczku Akurat jeszcze w A4 B5 to nie tylko znaczek. Wystarczy spojrzeć jak jest wykonane. Jedyny istotny minus to koszty napraw zawieszenia przedniego. Przy czym już B6 moim zdaniem mniej warte uwagi, a B7 to moim zdaniem zaczyna sie trochę rdzewiuch. Ale jak wolisz. :) Mondeo po kupnie najlepiej porządnie...
siewcu napisał: Najwięcej sensu będzie miało coś pokroju 2.7 biturbo/4.2 V8 z Audi połączone ze skrzynią z auta z napędem na przód Koszt benzyny go zje i auto będzie stać i rdzewieć.
Ford Sierra 2.0 DOHC (8V) rocznik 1991 najlepiej z kwadratową dechą, ew. 1992. Tylko, niestety, żeby znaleźć w dobrym stanie trzeba "trochę" poszukać. Jarosx9 - jak samochód nie jest zadbany to każda blacha będzie rdzewieć. Samochodem nie można TYLKO jeździć, trzeba czasem umyć, zawoskować, zakonserwować. Niestety ludzie myślą że póki nie staną to wszystko...
Ja nadal polecam Bravo I w 1.2 lub 1.9JTD, za 5tyś ma klimę, elektrykę, airbagi. Auto bezawaryjne, tanie w naprawie i nie rdzewieje jeśli nie był uderzony. Minus to mały wybór.
tego okresu to zadko ktory ten ocynk mial. (...) moja megana nie byla (96r), ...była, choć nie w całości, dopiero modele po '99 miały pełen ocynk - co nie zmienia faktu, że i tak rdzewieją, więc nie ma co tak patrzeć na ten ocynk, bo są auta, które nie miały ocynkowanych blach a mimo to nie rdzewiały.
Częstym błędem jest zły kontakt "masy" nanteny. Ludzie w obawie o przedwczesne rdzewienie samochodu unikaja montowania anteny na karoserii. Koniecznie sprawdź i ewentualnie popraw kontakt masy. Zakłocenia od alternatora zlikwidujesz poprzez dobór kondensatora bezpośrednio na zaciskach akumulatora. Spróbuj również w innym miejscu w kabinie podłączyć...
Ciekawa propozycja jak FORD COUGAR (...) bardzo dobra konstrukcja silników, stosowana od lat 90. Taki sam silnik w Mondeo. Bo to w zasadzie jest Mondeo mk. 2 w wersji Coupe... czyli wielkie i wygodnie ale niestety ciężkie, mało praktyczne (3D) i rdzewiejące auto.
Niech kolega tutaj zajrzy i poczyta. [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Ciekawe jaki to silnik 1,6 z opla czy z fiata. Z opla 105 KM odradzam. Na zdjęciach te przednie lampy podejrzanie świeżo wyglądają. Moja opinia o stilo to auto dużo lepsze od golfa jedynie o elektrykę trzeba zadbać, blacha raczej nie rdzewieje.
Masz chociaż jakiekolwiek przyrządy do sprawdzenia napięć? Twoje opisy świadczą, że nie bardzo wiesz co tam jest. Wygląda ponadto, ze samochód głównie stoi i rdzewieje. Proponuję zatem dla sportu rozłączyć, obejrzeć, w razie potrzeby naprawić i złączyć złącza elektryczne w bagażniku na przegrodzie przedniej.
Ale chciałbym również wiedzieć ile doświadczenia mają osoby które negują naprawę zalanego auta. Robiłem troszku tych "zalańców" i powiem tak - to już nigdy nie będzie normalny samochód. Jak nie elektryka to smród od tapicerki, postępująca rdza i cały szereg innych problemów. Samochód nie był zalany czystą wodą a brudną breją z piaskiem i innymi możliwymi...
niezbędne wymiany (pasek rozrządu, płyny i oleje, filtry itp) min 500zł :lol: To już wisienka na torcie... Żeby tylko tyle trzeba było wymieniać w samochodzie za te pieniądze... Niezbędne wymiany to pewnie roztłucozne zawieszenie, łyse opony, zdarte hamulce, rdzewiejąca blacha itd...
Każdy samochód lubi rdzewieć (prawie każdy - te z aluminium nie rdzewieją) oraz Audi 80 B3 lub B4 he he No więc ja polecam audi 80 B4 lub B3 choć ich nie ma w Twoim spisie Nie zgnije chyba nigdy - zresztą czy Ktokolwiek widział zardzewiałą Audinę 80 ? Silnik - to zależy co lubisz he he Lubisz fajny dźwięk to kupuj NG lub 7A to silniki 5-cio cylindrowe...
Jestem po oględzinach kilku modeli i stwierdzam jedną rzecz - rdza. I to jest powód dla którego nie kupię W124. Mam już Uniaka który mi rdzewieje i nie chce drugiego samochodu z rdzą.
Macie jakieś sposoby na rdzewiejące narzędzia w wózku narzędziowym? A ja mam taki tani olej silikonowy w sprayu (jak do konserwacji uszczelek). Po robocie spryskuję tym narzędzia i nie mam problemów z korozją. A patent z żelkami przeciwko wilgoci też dobry - używam z powodzeniem w samochodzie żeby szyby nie pokrywały się wilgocią.
Rozważ, czy faktycznie potrzebujesz dodatkowe klawisze. Ja bym zaproponował klawiaturę w rozmiarze TKL. To czy TKL czy pełno wymiarowa to mi nie robi różnicy natomiast to jest i tak żadna odpowiedź coś w stylu napiszę bo napiszę. Nie kupuję produktów tej firmy, ze względu na awaryjność. To też żadna odpowiedź nie wiadomo nawet co masz na myśli mówiąc...
Ogladalem w ostatnich dniach kolejne auta. Jestem sklonny wziac Audi a3 8l z silnikiem 1.6 i lpg. Do samochodu bym mial dwa prawie nowe zestawy opon. Blacharsko jest to chyba najlepiej wygladajace auto z tych ktore ogladalem, mimo, ze jest z 2002 roku. Trzy astry h i vectra c nawet nie ma podjazdu. Tam byly rozne purchle oraz nieumiejetne robione zaprawki....
Dlaczego tak to wygląda: samochód stoi tydzień, tarcze rdzewieją, kierowca jedzie po bułki do sklepu 3 km, hamulce nie zdążą się oczyścić z rdzy po 4 hamowaniach, potem znów jest nie jeżdżony i problem narasta. Dlaczego klocki różnych producentów: bo właściciel ma gigantycznego węża w kieszeni Co z tym zrobić ? Założyć wszystko nowe, a jak odmówi to...
Najpierw po stłuczce stał bo było kilka innych samochodów żeby jeżdzić, potem bude sprzedalem na złom ponieważ rdzewiała i się potem do niczego nie nadawała, poza tym zajmował miejsce na podwórku
Passat akurat ma drogie zawieszenie. Golf 4 czy Octavia 1 za parę stów można mieć części na kompletny remont przedniego zawieszenia. TDI na pompie rotacyjnej boscha przejedzie spokojnie 500 000 km nie lubi tylko wody w paliwie połączonej z długim staniem (rdzewieje w środku i jest praktycznie nie do odratowania).
Jeśli wstawiasz do garażu samochód zaraz po jeździe, jeszcze z goracym silnikiem, to on jest POTĘŻNYM źródłem ciepła, więc ogrzewanie garażu słabsze, niż mieszkania, nie grozi niczym. Ja mam garaż wolnostojacy, BEZ ogrzewania, ale gdy jeżdżę codziennie, to nawet przy najwiekszych mrozach, temperatura wewnątrz w ciągu ostatnich 35 zim (bo nie lat!) nie...
Dziwne jakby w dieslu wydech był do wymiany. Dwa to pokazujesz środek podłogi, mam poloneza z 95' i mogę przesłać identyczne zdjęcia. Trzy, to Audi z tamtego okresu to był wzorzec zabezpieczeń antykorozyjnych i jakości blach. Dziś samochody inaczej rdzewieją, w rodzinie jest brawa z 96 trzymana pod chmurką i pomimo wyblakłego i złażącego lakieru nie...
Bzdury powtarzane wyłącznie przez leniwych. Od strony biznesowej Mercedes pakuje 3 mm blachy do samochodów, które rdzewieją po kilku latach, płytki klejone Atlasem odpadają od ścian, Apple jedna z najlepszych firm pod względem jakości produktu wypuszcza takie badziewia jak Newton. I takich przykładów można mnożyć na potęgę. Model biznesowy to jest...
Polecam samochód Trabant 601. Same zalety :jest tani, zrywny, szybki, nie rdzewieje , tanie części, pojedzie nawet na denaturacie... ;-)
Jak kto dba, tak ma... I nie dziwota, że producent wypina tyłek na reklamacje, związaną z korozja klapy. Też bym się wypiął. :) Nic bardziej mylnego. Rdzewiejąca po pół roku klapa to objaw fuszerki producenta a nie wina klienta - jest to oczywista sprawa! Urządzenia ww. to zwyczajny szmelc, tandeta - po prostu bubel. Dziś da się tak wykonać urządzenie,...
To aluminium tak podrożało na skupie złomu ?. Z tym nierdzewieniem jest tak jak z czeską odwagą - me se ne boim, my mamy stracha.
Czyli w kotle. Tam jest żar, który ma znacznie wyższą temperaturę zawsze. :D Spaliny Czyli nie wody na wyjściu z kotła. CWU grzejesz 20 min, CO co najmniej kilka godzin dziennie. Solą sypią drogi tylko kilka razy w roku a samochód potem rdzewieje cały rok. Nadal nie pokazałeś instrukcji która takie rozwiązanie dopuszcza. Jeśli już kilka rzeczy ustaliliśmy,...
Proponuję poszukać nie zamęczoną Mazdę 2 w benzynie, z silnikiem 1.4 za kwotę do 6k PLN i zlecić instalację gazu. Sądzę że w cenie 3.5tys za 4 generację lpg powinieneś się zmieścić. Auto dość niezawodne mechanicznie. W okolicach roku 2006 były wersje w ocynku znaczy mało rdzewiejące (coś się Maździe pomyliło i takie wypuściła). Auto nie duże ....ale...
W roku 2004 wreszcie nastąpił przełom w branży. Tesli, opierając się na negatywnych doświadczeniach swoich poprzedników, udało się stworzyć samochód pozbawiony większości znanych wad. Sukces pierwszego modelu ożywił koncepcję i zachęcił innych producentów do powrotu i inwestowania w rozwój pojazdów elektrycznych. To nie prawda, Tesla to samochód pełen...
Moim zdaniem coś z koncernu VAG, z silnikiem 1.8T, bez wielowahaczowego zawieszenia. Przykłady: A3, Golf, Bora, Leon, Toledo, Octavia. Wszystkie wymienione mają blachy ocynkowane, więc raczej nie rdzewieją (jeśli nie są powypadkowe).
Jaki samochód kupić do ok 60k zł. Wymagania: 1. Raczej kombi lub podobne - chodzi o wożenie pasa. 2. Benzyna. 3. Nie rdzewieje "od patrzenia" czy stania - raczej małe przebiegi roczne 4. Typowo praktyczne podejście - wygląd i osiągi są drugorzędne 5. Nie najmniejsze - np. Fabia odpada. Proszę o poradę. Jaka marka/model/silnik z ew komentarzem.
Multipla 1, duży pojemny samochód. Chyba kolego żartujesz polecając to auto - rdzewiało na potęge , a do tego plastiki i tapicerka wewnątrz wyjątkowo marnej jakości.
nie ten dział i nie to forum. Za takie pieniadze co chcesz wydać na astre albo uno to można już samochod kupic - porozfladaj sie za golfem bo uno to szybciej rdzewieje niz jezdzi i sie psuje a astra troche wolniej rdzewieje ale ma troche lepsza mechanike
A czy te tanie nie pochłaniają wody żeby nie zaczęło wszystko rdzewieć ? A i gdzie poza allegro można takie maty kupić ?
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy znaleźli czas i wykazali chęci, aby pomóc mi rozwiązać problem z przeglądarkami. Co do samego problemu to zrobiłam eksperyment i przez 2tyg. codziennie kazałam włączać i korzystać z tego komputera przynajmniej przez godz. (moi rodzice nie są zbyt "komputerowi" i korzystają z komputera jak muszą, na codzien preferują...
Widocznie cuda się jednak zdarzają. 96 rok to Ponton 1 a tutaj jest mowa o 2. Ja pisałem o Bravo 96 i 99. Punto I rdzewieje na potęgę, z tym się zgodzę.
Co do focusów, to słyszałem, że ponoć bardzo rdzewieją. Bywa, że nawet 2-3letni samochód bierze korozja. A co do peugota, jak wyglądają ceny części do niego? A co myślicie o samochodzie, jakim jest Mazda 6?
Jaki ocynk w Tipo? W Tipo nie rdzewieje tylko klapa tylna bo jest z plastiku.
Żeby sensownie coś zrobić z nr 1 musiałbyś usunąć szybę... możesz czymś zapaćkać ale jak się pojawiło to i tak zaraz znów wylezie. To walka z wiatrakami. Jak zaczęło rdzewieć to już nie przestanie.
Czyli np. taka pierwsza z przodu ? https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i3... Mieszkam w Gdańsku więc też tutaj szukam samochodu ... Czyli co Hyundai, mazda (rdzewieje)... , Toyouta Avensis ? ale tutaj...
SF-40 znam b. dobrze :) - robi go firma gdzie kiedyś pracowałem więc: Jest pokryty dość pokaźną warstwą lakieru i proponuję go zeszlifować w miejscu gdzie ta trójkątna podkładka w stopie anteny się z nim styka, po tym należny bezwzględnie go zabezpieczyć przed korozją poprzez zasmarowanie porcją wazeliny technicznej. Zabezpieczyć należy też małe wkręty...
W Polsce ludzie zakładają miedziane, malują je jakąś farbą a'la amelininowa i udają, że mają stalowe. Nic nie trzeba malować- trzeba natomiast użyć rurek z certyfikatem, wykonanych według określonej normy i posiadających odpowiednią grubość ścianki. Instalacje hamulcowe nie są objęte homologacją i nikt na przeglądach na SKP się tego nie czepia. Stalowe...
Czyli zamiast rdzewiejącego trupa chcesz kupić następnego rdzewiejącego trupa? Szukaj Francuza po 2000 roku, jeśli nie bite mocno to będzie mało rdzy. Astry G w dużej większości to będą zgniłki.
No taka prawda, nie każdy może sobie pozwolić, żeby w rodzinie było 8 samochodów na 5 osób jak u mojego szefa, niektórzy mają jedno auto dzielone z sąsiadem, bo komunikacji miejskiej nie ma, a i perspektywa grubych dochodów przeciętnego janusza ze wsi z małym polem też jest raczej kiepska, sam znam rodziny, gdzie na 3 gospodarstwa mają jeden stary ciągnik,...
Jak to mówią wiesz co masz. Wymienisz parę gratów, do Opla części nie są drogie i będziesz jeździł kolejne 150tys. Jeżeli samochód nie brał udziału w wypadku i nie rdzewieje to tym bardziej warto doinwestować. Jeżeli chcesz zmieniać na samochód z tej samej półki to nic prócz wyglądu się nie zmieni. Będzie może trochę ciszej w środku i inaczej. Mechanicznie...
Może mnie wyśmiejecie ale Skoda Favorit. To chyba nie jest dobra rada - Favorit to bardzo leciwe i niezbyt udane auto. Nawet jak znajdziesz sprawne mechanicznie, to istotnym problemem będzie korozja. Te auta po prostu rdzewiały straszliwie - nie warto!
Od kiedy Scenic 1 nie rdzewieje? To, że Twój nie zgnił, nie znaczy że inne mają tak samo. Widziałem już wystarczająco dużo egzemplarzy, które nie miały progów lub przednich mocowań sanek. To samo tyczy się starych Megane czy Laguny jedynki. Co do tematu - jakiś tani Fiat Grande Punto albo Corsa. Tanie w naprawach, proste, znane przez mechaników, nie...
Przy cenie ok. 20kkpln, można sobie pozwolić na samochody, o które nie trzeba martwić się pod kątem rdzewienia. Oczywiście, zależy o jakim aucie myślisz, ale większość z nich nie trawi rdza. Czego poszukujesz? Inaczej to takie gdybanie. Inaczej zachowane są egzemplarze w Hiszpanii, inaczej z niemieckiej Bawarii a inaczej włoskie auta. Do tego dochodzą...
Czemu byś nie kupił Opinie na temat Fordów to wina głównie pseudomechaników co nie potrafią ich naprawiać, a tak naprawdę to jedne z mniej awaryjnych samochodów. Takie Mondeo nawet w dieslu fajnie jeździ i jest oszczędny, ale wysokie koszty naprawy to niestety fakt, jak każdego diesla. Tak szczególnie rdzewiejące mondeo mk3 z 2.0 tdci.
Mazda 6 rdzewieje na potęgę w nadkolach a Passatem B5/B6 to wstyd jeździć.
Witam Każde miejsce jest dobre, zmieniać się będzie charakterystyka promieniowania w zależności od lokalizacji anteny na samochodzie. Tu gdzie proponujesz będzie lepiej działała na kierunkach do tyłu niż do przodu. Miejsce optymalne na zamontowanie anteny to środek dachu, ja rozumie, że dziurawienie dachu wpływa na wartość samochodu i modą być kłopoty...
Entuzjaści HHO notorycznie "zapominają" o tym, że skądś trzeba brać energię dla rozkładu wody, i że ilość energii włożonej w produkcję "HHO" jest większa od tej, którą silnik z tego HHO może odzyskać - czy tego też nie dostrzegasz? A ponieważ zwykłe logiczne tłumaczenie (np. Twoje) entuzjastom nie wystarcza (nie kapują?), więc może trzeba jakieś "czary-mary",...
Bardzo głupi pomysł, zwłaszcza że nawet nie zamierzasz nim specjalnie jeździć, a stanie samochodom nie pomaga. Samochod zawsze będzie wymagał wkładu, a tym bardziej taki za 10 tys. Co do rdzewiejących aut to odpuść sobie, progi zrobione ale nie wiadomo jak. Może coś wyjść prędzej czy później, a w210 z dieslem to już w ogóle klasykiem zyskującym na wartości...
Nie jestem specjalistą w dziedzinie ciężarówek ale w osobowych samochodach występują dwa rodzaje pierścieni,jeden to zwykły metalowy który potrafi rdzewieć i sygnał się zamazuje oraz pierścień magnetyczny który pod wpływem brudu też potrafi się pozacierać,zniekształcić lub przesunąć.
Liberty, radzisz mi: " parcuj, badaj, a kiedys dojdziesz do tego co ja i inni. tez bylem kiedys taki jak ty, a nawet gorszy, ale z wiekiem nabralem doswiadczenia i nauczylem sie uczyc od innych. fizyka, faraday? owszem, sa dobre, ale nie dla rzeczy zakazanych dla zwyklych zjadaczy chleba. zapomnij o tym na chwile, a bedziesz robil postepy! " Więc mam...
Kiepskie porównanie, bardzo kiepskie. Szafa się rozpadnie i zostaniesz z gołą ścianą. Profile w środku nigdy nie zardzewieją w suchym pomieszczeniu i jestem tego absolutnie pewien. Kolegi samochód stoi w garażu już 3lata który jest ciągle otwarty, czyli jakaś wilgoć z dworu wchodzi o wiele bardziej niż do mieszkania, samochód jest w wielu miejscach...
Bardzo dziękuję za podpowiedzi a co powiecie na : Daihatsu Sirion 998 2005 r Obawiam się że Panda będzie mi szybko rdzewieć (podwozie) jak w moim Seicento :cry:
Mam nadzieję, że masz garaż bo mazdy 6 z początków produkcji rdzewieją okropnie, znajomy ma 03r i wygląda gorzej jak moja meganka z 96.
Jeśli Polonez to tylko z silnikiem rovera 1.4, faktem jest, że jak coś ci w nim pójdzie to ciężko bo części mega drogie, ale to jedyny silnik w Poldku który jakoś napędza tą budę. 1.9 od francuzów odpada, bo most nie wytrzymuje obciążeń silnika. A co do rdzewienia, to jak każdy samochód który ma +10 lat. Każdy jakoś rudego złapie i to nic nowego.
Mam w rodzinie taki samochód (po chiptuningu ^^, wersja najbogatsza, z Francji), jeździ się wspaniale, silnik bezawaryjny. Blacha rdzewieje TYLKO tam gdzie uszkodzony był lakier - niech go oglądnie mechanik/lakiernik. Polecam!
Temat poruszany wielokrotnie na elektrodzie: anodowe zabezpieczenie antykorozyjne. Widziałem to na stalowych śluzach (Mazury) i zbiornikach w oczyszczalni ścieków. Na pewno stosuje się na statkach i rurociągach. Ale zawsze jest najpierw konkretne malowanie. Czy da to efekt w samochodzie? Psychologiczny na pewno :twisted: P.S. Mój opel nie rdzewieje....
Akurat wszystko co tutaj wypisałeś nawet z ocynkiem już gnije. Sam w w najbliższej rodzinie mam przynajmniej 6 samochodów ze stajni VW i nie ważne czy to Golf czy Passat. Nie bite a zaczynają rdzewieć, tylko Octavia I jakoś się trzyma i ma same "naloty". Za dobrą sztukę trzeba zapłącić dwa razy tyle ile autor ma do wydania, mówimy tutaj o samochodach...
mondeo mk3 Strasznie rdzewieją. alfie kombi najlepiej 156 1,8 silnik Strasznie droga w utrzymaniu.
Jeśli masz już jakieś doświadczenie to polecam BMW-E34 z silnikiem M50B25 bezawaryjne auto i komfortowe z tą ekonomicznością to rzecz sporna ale da się nim spalić 10 litrów gazu w mieście i 8,5 na trasie. Lub Audi 80 B4 również ekonomiczne bezawaryjne nie rdzewiejące i komfortowe Pozdrawiam
Zarówno Vectra C jak i Mazda 6 to wielkie i ciężkie auta (i rdzewiejące), nie będą więc ekonomiczne. Do tego przy dziurowych drogach i dużej masie samochodu zawieszenie też "się nie nudzi". Według mnie 10 tys. zł to nie budżet na auto klasy średniej. Co do silników w Oplach to j/w.
Ale ja nie chcę Yarisa bo są małe i brzydkie I nie rdzewieją i są niezawodne. VAG jest drogi w serwisie w porównaniu do Yarisa, który kosztuje grosze. Albo chcesz dobre, niezawodne auto, albo nie zawracaj nam gitary, posłuchaj kolegów z pracy, kup audi i wyrzucaj kase na wielowachacze co 2 lata bo to się na polskie drogi nie nadaje.
E30 - Tanie częsci, niezniszczalna konstrukcja E34 - To samo , ale rdzewieje i trzeba dbać o blachę.. Toyota ma drogie częsci więc nie wiem czy to będzie udany zakup pierwszego auta..
Mój wujek też wymieniał silnik. Remont nie opłacalny. I tak samochód za kilka lat pewnie na złom bo mocno rdzewieje karoseria. Ja miałem też 1.6GLI B+G 1997 i mocno rdzewiał. Pierwsza szpachla nałożona była w 2004 roku, a potem co 2 lata bo mocno się sypał. W moim silnik był jeszcze dobry, miałem sprzedawać na części, ale był kupiec i sprzedałem w całości,...
Coś dziwny wynik CI wyszedł. Mógłbyś jakoś krok po kroku powtórzyć obliczenia? Faktycznie pomyliłem się, poprawny wynik to 54 MW:) Założyłem ze 1W to 1J/h, a to jest 1J/s. Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Obliczenia: W= m*delta T*c W=1000*1080*500=540000000=540MJ P=W/t P=540MJ/10s= 54MW Kiedyś słyszałem że zmiany strukturalne w metalu można wywołać...
XMa i Xantie już właśnie miałem, można je raczej uznać za poprzedniki kappy. Ostatnio jeździłem Galantem, nawet całkiem całkiem tylko kurcze lubią rdzewieć a nie chce blacharki robić. Hyundai kurcze też troche sie boje czy to rdzewieć mi nie zacznie bo lata temu miałem Pony i podwozie wręcz nie istniało. Jakieś jeszcze propozycje ktoś ma?
Fiat Panda jest nie do zdarcia! kwota ok 10tys to już raczej wiekowe auta więc pomyśl, że zaczną rdzewieć więc lepiej poszukać czegoś w ocynku przynajmniej z karoserią będzie spokój fiaty ocynk mają :)
A dlaczego cło nie może być = 0? Dla Polski korzystne byłoby kupować tanie auta elektryczne.. I jak tu nie wierzyć teorii, że dla DE cały ten zielony przekręt ma na celu napędzenie ich gospodarki naszym kosztem. Nie może bo motoryzacja to naczynia połączone. I w Polsce wiele firm produkuje i dostarcza elementy/ części do motoryzacji. Upadek tego przemysłu...
Czego jak czego ale wygody odmówić Polonezowi nie można... poza tym głośny, słaby, paliwożerny i rdzewiejący. Z drugiej strony nowe części do niego w sklepie kosztują mniej niż części do Paska na szrocie...
Polecam Mazdę Premacy z benzyną 1,8. Mechanika nie do zarżnięcia. Gorzej z korozją, szczególnie tylne nadkola. Jak się poszuka to można znaleźć bez korozji. Z powodu pandemi samochodu jeszcze nie zakupiłem. Niestety samochód nie powinien za bardo rdzewieć ponieważ będzie trzymany "pod chmurką". Więc jak go ruda będzie za bardzo lubiła może go zjeść...
Piaskowanie na mokro wiąże się z tym że elementy praktycznie od razu rdzewieją, na pewno nie zalecam do piaskowania elementów karoserii i podwozia samochodów. Jeśli o wydajność myjki to im więcej tym lepiej, ja posiadam 130l i daje rade ale jest to i tak jak dla mnie za mało.
tak samochody te mają cynkowaną blachę więc jeśli auto nie miało kolizji to nie będzie rdzewieć też zastanawiam się nad kupnem 200 z silnikiem 2.0 sdi kolega ma i tam gdzie stuknął po wymianie nadkola po 2 latach pojawiły się ślady rdzy ale autko polecam:)
zakłocenia samochody samochody warsztaty samochody osobowe
stara nawigacja c20ne schemat nagrać płyta windows komputer
manta projektor manta projektorp
Kodowanie CAN Gateway w Volkswagen Phaeton 3.0 TDI Opera Mail „failed to get listing” – IMAP/POP3, TLS, konfiguracja, starsze wersje