Na 100 % zamiana opony tej co ściąga - przód/tył zakończy Twoje manewry. Zmiana kół / opon nie ma nic wspólnego ze zbieżnością . Na pewno zbieżność jest OK i szkoda Twojej forsy na odwiedziny na diagnostyce . Jeśli nie masz opon kierunkowych , to zamień to koło z tylnym - którymkolwiek . Jeśli masz kierunkowe to przód/tył zamiana tylko po tej samej...
Jeżeli zębatka stoi w połowie listwy zębatej przekładni kierowniczej to szprychy w kierownicy powinny być poziomo i samochód powinien mieć ustawione koła na wprost. Jeżeli zębatka jest ustawiona w połowie listwy zębatej przekładni a koła są skręcone w jedną stronę to znaczy, że jeden drążek jest za mocno wykręcony a drugi za mocno wkręcony. Czyli jeden...
hamulec ręczny nie działa ( kiedyś po prostu był słaby ale jak były ostatnio te mrozy to w ogóle nie chce łapać nie wiem czy to klocki czy coś z linką więc podajcie mi ile kosztuje kompleksowy remont ręcznego około 280zł -hamulec ,,normalny'' ( niby działa ale jak jadę 100km/h i więcej i muszę zahamować to samochód gwałtownie ściąga w prawo tak jakby...
Proszę o poradę. Dziś na trasie ok. 100 km zauważyłem, że auto jak nie trzymam sztywno kierownicy cały czas ściąga w prawo. Obieram kierunek prosto, droga prosta jadę i po ok. 200m samochód zjeżdża pod kątem w prawo. Do tego kierownica jest cały czas ok. 0,5 cm przechylona w prawo. Opony kilka dni temu założone nowe. Miesiąc temu miałem wymieniane duże...
Mondeo mk5 ściąga w prawo przez chwilę Po uruchomieniu silnika i ruszeniu na niskiej prędkości kierownicę ciągnie w prawo. Po przekroczeniu prędkości około 40 km/h usterka znika i samochód prowadzi się normalnie, na niskich prędkościach również, lecz pojawia się kolejna patologia przy skręcie na max w lewo - pod koniec przeskakuje kierownica (taki delikatny...
Auto samo zaczyna zjeżdżać w prawo po 2,3s jazdy prosto. Niezależnie od prędkości? Niezależnie od rodzaju nawierzchni? Czy przy skręcaniu słychać stuki jakby strzelanie sprężyny? Czy prześwit między kołem a błotnikiem na przedniej osi dla obu kół taki sam, na tylnej osi też? Puszczam kiere i auto zaczyna lecieć w prawo po kilku sekundach. Ciśnienie...
Witam, Mam problem z moim samochodem Renault Laguna II rocznik 2005. Samochód miał ostatnio wymieniane sprężyny przednie, kielichy do sprężyn, końcówki drążków po prawej i lewej, po tym zabiegu miał ustawianą zbieżność. Odebrałem samochód z warsztatu i się okazało że samochód dość mocno ściąga w prawo, to się wróciłem do warsztatu żeby to poprawili...
Koła sprawne, oto chodzi, że bieżnik równy oraz są kierunkowe, Dębica Navigator 3. Zbieżność robiona była, nawet wróciłem z reklamacją, ponieważ wydawało mi się, że było dobrze, ale nic to nie dało. Z hamulcami jest tak, że słychać pisk właśnie z tego koła, ale nie zaciska się, czyli tak, że tarcza się ściera przy ciągłej jeździe od kiedy został zacisk...
Witam. Citroen C3 2008 rok 1.4 hdi. Samochód ściąga w prawo, ale z przyrostem prędkości bardziej zauważalne. Wspomaganie elektryczne. Samochód niedawno zakupiony dla żony, zdążyłem u siebie na zakładzie zrobić geometrię i wykluczyć wszystko oprócz przekładni i układu wspomagania. Padł mi laptop z DB, ale pytanie czy można coś z czujnikiem skrętu podziałać...
Regulacja drążków kierowniczych nie ma wpływu na geometrię zawieszenia poza zbieżnością przednich kół, a zbieżność masz ustawioną idealnie. Przednie koła nie mają w tym samochodzie innych regulacji, a skoro kąt pochylenia koła (PK) nie mieści się w normie, to znaczy, że auto dostało "strzał" w to koło, np. przywaliłeś w krawężnik albo wpadłeś w "dziurę"...
Witam! Moja Nexia ściąga na prawo. Mam wrażenie, że dzieje się tak na oponach zimowych, które też nie są pierwszej młodości. Samochód z tego co wiem nie był "bity" także geometria raczej w porządku. Ciśnienie w oponach wszędzie takie samo. Czy ściąganie auta spowodowane może być nie najlepszym stanem opon a raczej ich czasem użytkowania. Ewentualnie...
Gdy po ustawieniu zbieznosci dalej jest krzywa kierownica to znaczy że mechanik nie ustawił jej prosto i nie odkręca sie kierowcy i przestawia bo jest krzywo. Jeżeli po ustawieniu zbieznosci czy całej geometrii dalej ściąga to powodów może być wiele innych np niższe ciśnienie w którymś z kół przednich albo zapieczony zacisk hamulcowy. Ja miałem podobnie...
Witam. Ściąga samochód w prawo. Robiłem geometrię i wydruk jest taki. Co jest w nim nie tak, bo dalej ściąga?
Witam. Samochód dość mocno ściąga w prawo. Auto po wymianie amortyzatorów, poduszek i łożysk, po wymianie tulei na wahaczach i ich sworzni. Mechanik ustawił zbieżność bo mówi że geometrii się nie ustawia. Dodam że części zastosowano markowe a i opony w dobrym stanie. Może ktoś ma pomysł co jeszcze poprawić. http://obrazki.elektroda.pl/9240638200_1...
(at)andrend sprawdzałem już wszystkie kombinacje opon zimowych (tył na przód, lewe na prawe), założyłem też letnie 16" (zimowe mam 15" na stalowych felgach) i bez żadnych zmian. Uprzedzam pytanie - opon nie ścina. (at)mczapski - wspomaganie jest elektryczne. Zostały 2 opcje: sprawdzić brechą swożnie i tuleje w wahaczach i ewentualnie wymienić je w...
Witam. Co może być przyczyna gdy podczas przyspieszania samochód nieznacznie ściąga w prawo ale jak wcisnę sprzęgło to jest natychmiastowe szarpnięcie w lewo. Zbieżność dwa dni temu ustawiana, nie ma żadnych luzów w zawieszeniu.
jeśli chodzi o prawo jazdy,tu ważna jest masa zestawu i nie może przekraczać 3,5 t Błąd. Masa całkowita zestawu--samochód osobowy lub ciężarowy o DMC nie przekraczającej 3,5 tony+ przyczepa o DMC nie przekraczającej 750kg =4250kg= prawo jazdy kategoria B. Nie do końca błąd - występuje bowiem przypadek ograniczający DMC zestawu do 3.500 kg przy kategorii...
Dzień dobry, Niedawno wymieniałem opony oraz oddawałem samochód na warsztat w celu naprawy elektroniki. Od czasu jak odebrałem auto zauważyłem dwie rzeczy: -Samochód bardzo delikatnie, prawie niezauważalnie ściąga na prawo. -Kierownica drży (w mniejszym stopniu całe auto też) gdy skręcam w prawo, ale tylko przy dość "mocnym" skręcie (jakieś 120+ stopni...
Jeżeli samochód zaczęło ściągać po założeniu opon to musi to mieć związek z usługą. :arrow: Czy byłeś obecny przy wymianie opon, spotkałem różne przypadki fachowej przekładki. :arrow: Szukaj związku z sprawą, zobacz na sprężynę, poduszkę w gnieździe kielicha. Powęszyć trochę, rozwiązanie jest zazwyczaj proste.
Witam wczoraj wyjąłem amortyzator od kierowcy w Golfie 3 z zamiarem zmiany sprężyn , lecz okazało się że te nie będą pasowały więc wsadziłem amortyzator z powrotem wszystko było by dobrze gdyby nie to że po ruszeniu samochodem zauważyłem że kierownica jest krzywo dosyć sporo. Samochodem nie trzęsie kierownica wychylona jest w lewo samochód ściąga w...
Witam Mam taki problem ze swoim autem odkąd go kupiłem. A więc ściąga na prawo, kierownica przesunięta o ciuńkę w lewo gdy ją naprostuję samochód automatycznie skręca w prawo. Byłem dzisiaj na ustawieniu geometrii, mechanik powiedział, że ustawił wszystko prawidłowo jak być powinno. Zauważył jednak, że w tylnej prawej sprężynie mam na dole uciętą końcówkę...
Witam serdecznie. jestem właścicielem Opla Corsy z 2003 roku. Jeździłem do czasu kiedy na nierównym podlozu podczas hamowania zaczęło być słychać metaliczne stuki z przedniego zawieszenia. Wymieniłem tuleje wahaczy z przodu, sworznie wahaczy, przeguby, sprężyny przód i tył, hamulce. Zauważyłem równiez że podnosząc samochód i łapiąc koło za piętnaście...
Dokładnie jak w temacie. Podczas jazdy na wprost samochód lekko ściąga na lewo. Podczas zmiany biegów na wyższe i puszczeniu sprzęgła - samochód wyraźnie "ucieka" w prawo (takie szarpnięcie). Czasem niestabilnie jedzie po zakręcie. Albo delikatnie "wahnie się" w prawo jadąc (spokojnie i po gładkim) na wprost. Koła są wyważone. Hamulce normalnie sprawne,...
Samochód po przekładce z UK, był źle założony ślimak w maglownicy(ściągał prawo lewo, kierownica nie stała prosto przy jeździe na wprost). Po odbiorze z warsztatu: kierownica wyprostowana jak należy, zbieżność ustawiona, jednak efekty są takie że czasem ściąga na prawo(nawet dość mocno zależnie od jakości nawierzchni - oczywiście mowa o asfalcie). Opona...
Witam Mam problem ze wspomaganiem kierownicy w golfie. Mianowicie chodzi o to ,że przy zawracaniu na skrzyżowaniu po wyjechaniu na prostą nagle ściąga mi samochód w lewo. Po jakimś czasie wszystko wraca do normy i samochód jedzie prosto. Jak stanę na światłach i gwałtownie pokręcę kierownicą w lewo i prawo też problem znika. Zaglądałem do poziomu płynu...
Przy mocnym przyśpieszeniu golfa V ściąga w prawo, najbardziej czuć to na 2-gim biegu, po spuszczeniu nogi z gazu samochód dalej pozostaje na lekkim skręcie w prawo, po wyprostowaniu kierownicy na luzie autko leci równo. Wymienione tulejki wahacza, pozamieniane koła we wszystkie możliwości, robiona zbieżność , niestety : Oś przednia , pochylenie koła...
Tak ściąga na lewo. Analogicznie muszę skręcać kierownicę lekko w prawo aby móc jechać prosto. Jak kierownicę puszczę to kierownica sama wraca prawie do pozycji na wprost a samochód zaczyna wyjeżdżać na lewy pas.
Ford Mondeo mk1 1993 rok, ściąga przy hamowaniu; po delikatnym wciśnięciu hamulca ściąga na lewo, słychać stuki,przy dodaniu gazu samochód odbija w prawo, wymieniłem pompę hamulcową, abs, zaciski sprawne, ogólnie ok- nie wiem co może być przyczyną, proszę o podpowiedź
Chyba nie ma sensu przekładać. Kąt wyprz. sworznia zwrotnicy po prawej stronie jest mniejszy (o 30 minut (pół stopnia), a wg jednego źródła to jest na granicy poprawności), więc ściąga w prawo na szerszych oponach. Nic z tym chyba nie zrobię (mogę kupić węższe opony 185 ;)), nie da się ustawić tego kąta, a amortyzatora/sprężyn/wahaczy/poduszek/ło...
Z samochodami z Francji to ludzie sami siebie oszukują. Bo przecież oczywiste jest że ściąga się stamtąd tylko walone wraki z zakazem rejestracji. Sprawne samochody mają dużo droższe niż u nas. Pogadaj z tymi co kupili takie samochody, nie dadzą powiedzieć nic złego że to był wrak. We Francji czy w Niemczech to się tyle zarabia że jak jest ryska to...
Mam prośbę do osób znających się na geometrii. Samochód bym na geometrii. Jedzie prosto nie ściąga ale kierownica nie odbija. O ile po skręcie w prawo coś tam jeszcze ma chęć odbić, to po skręcie w lewo, powiedziałbym, że wręcz ciężko jest odciągnąć ją od tego kierunku jazdy. Zamieszczam wydruk z geometrii. Fachowiec, twierdzi że zbieżność jest idealna,...
Jakiej marki założyłeś opony? Nówki sztuki? Słyszałem od kierowców, że jak się założy nówki sztuki to przez ok. 1500km trzeba jeździć uważniej bo się układają i samochód "lata" po drodze. Ja tak miałem jak założyłem nowe Good Year do Atego 4x2. Teraz do Actrosa 6x2 zakładałem kpl. michelin multiway 3d i nic nie prowadza/ściąga.
Piszesz kolego sam nie wiesz o czym widzę. Zbieżność, to zbieżność - polega tylko i wyłącznie na ustawienia kół jak najbardziej równolegle do siebie z określoną odchyłką na "+" bądź "-" w zależności od rodzaju napędu. Do tego są jeszcze dwa istotne parametry - oczywiście zakładając że samochód nie jest pokolizyjny i nie ma przesuniętych punktów mocowania...
Witam! Krop napisał: ... podejście olewatorskie w warsztacie. Popatrzyli postukali i dobra jest, facet pewnie wie co jest uszkodzone ale z jakiegoś powodu tego nie zrobił... Mam podobny problem. Po regulacji zbieżności okazało się, że samochód "myszkuje" - tzn. mimo trzymania kierownicy na wprost, zmienia przypadkowo kierunek jazdy (w zależności od...
No pewnie że widać - 5 stopni różnicy w pochyleniu osi sworznia zwrotnicy. Masz prawdopodobnie samochód powypadkowy gdzie przywrócenie prawidłowych ustawień odbyło się poprzez rozpiłowanie mocowań sworznia, ewentualnie wahacz/zwrotnica od niewłaściwego pojazdu.
Może być niedrożny któryś przewód elastyczny,tzn guma w środku przewodu jak gdyby rozłazi się i przytyka przewód.podczas nacisku na pedał płyn ptzechodzi i koło hamuje, ale gdy zwolnisz pedzł tłoczek nie cofnie się całkowicie i jest bliżej tarczy.Podczas następnego hamowania to koło szybciej bieże i samochód ściąga, Sprawdz przy odpowietrzaniu obu kól...
A gdzie mogę znaleźć ten analizator? u jakiegoś mechanika? Dodano po 18 Mógłby palić 2-3 l mniej i już byłbym zadowolony Dodano po 22 Niektórzy piszą o powietrzu w kołach hehe Ale ktoś napisał że może to być wina termostatu też szukam dalej przyczyny w necie Dodano po 2 Jeszcze jedno pytanie prawdopodobnie mam coś nie tak ze zbieżnością bo samochód...
Według mnie na początek podnieś podnośnikiem samochód i pokręć rękoma koło prawe i lewe-samochód na luzie- i porównaj opory przy kręceniu.Pokręć trochę do przodu,trochę do tyłu,w międzyczasie powciskaj pedał hamulca i obserwuj,czy coś się zmienia w oporach przy kręceniu. Potem zdejmij koła i porównaj z obydwu stron przyleganie klocków do tarcz.Być może...
Witam mam problem z geometrią a dokładniej z pochyleniem lewego koła. Samochód to A3 Sportback rok 2008 modelowo 2009. Auto mam od 2 lat i od samego początku delikatnie ściąga w prawo (opon nie zdziera) w lato na oponach letnich felgi aluminiowe ściąga na prawo teraz założyłem zimówki na stalówkach i dalej ściąga delikatnie w prawo (zmiana kół z tyłu...
Witam, posiadam opla corse b z roku 99 z silnikiem 1,2 16v. Mój problem objawia się w następujący sposób : Gdy stoję na postoju z wyłączonym silnikiem i kręcę kierownicą zawsze chodzi tak samo, gdy tylko odpalę samochód kierownica porusza się lekko w lewo. Gdy zaczynam jazdę kierownica w lewo chodzi leciutko, płynnie zaś kręcąc w prawo topornie w porównaniu...
Problem polega na tym, że auto strasznie ściąga w prawo i po chwili zmienia kierunek ściągania w lewo. Wymienione zostały tarcze i klocki z przodu tył jest również ok. Wymieniony płyn i odpowietrzone wszystko prawidłowo. Układ jest szczelny i nie ma żadnych wycieków. Na stacji diagnostycznej na rolkach pokazuje że wszystko ok a samochód szaleje po drodze...
Prawko odebrałem w październiku, pojeździłem z półtorej tygodnia, samochód (taty) postawiliśmy do blacharza, postał tam dłuuuugo, bo wiadomo, rdza, odebraliśmy. Pojeździłem tydzień, sobota. wyglądam przez okno: śnieg. :twisted: Samochód: Mercedes w124, silnik 2,6 i opony zimowe, które były jeżdżone w lecie tzn prawie absolutny brak bieżnika. Jadę do...
Od jakiegoś czasu z układem kierownicy dzieją się niepokojące rzeczy - przy większych prędkościach samochodem 'rzuca' na obie strony, najczęściej po lekkich skrętach w lewo i wyprostowaniu kierownicy. Najechanie na łagodną dziurę też często skutkuje niekontrolowanymi zmianami toru jazdy, który często trzeba korygować. Niekiedy wchodzenie w łagodne łuki...
ZESTAWIENIE UPRAWNIEŃ I UWARUNKOWAŃ DOTYCZĄCYCH CIĄGNIĘCIA PRZYCZEPY, SAMOCHODEM OSOBOWYM O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ DO 3.500 kg. http://obrazki.elektroda.pl/9543591700_1... Kolumna tabeli "OPTYMALNE PRZYKŁADY" liczone są pod kątem osiągnięcia największej DMC przyczepy. Ułatwia to ocenę, ale w praktyce osiągnięcie takiego parametru...
(at)kakule : stwórz coś, włóż w to mnóstwo swoich pieniędzy, lata nauki i pracy a potem patrz bezsilnie jak ktoś to sobie ściąga z torrenta śmiejąc się przy tym w rozpuk. Prawo autorskie samo w sobie jest potrzebne, w tej chwili ustawa ma tyle niedociągnięć, że praktycznie nikt nie jest w stanie jednoznacznie ocenić czy dany czyn podlega pod ustawę...
Nie ma potrzeby panowie kłócić się o przekroje przewodów dopóki nie ma mowy o zmianie warunków dostarczania energii. Dla mnie w ramach tych samych warunków doprowadzania energii do mieszkania wymiana dwużyłowych aluminiowych przewodów na trójżyłowe miedziane o wskazywanych przekrojach jest zawsze uzasadniona przyszłościowo i z taką wymianą każdy da...
Możesz próbować, ale weź pod uwagę, że jezdnia zazwyczaj jest nachylona w prawo, tzn. środek jezdni jest wyżej niż pobocza (żeby woda na niej nie stała) i na prawdę ciężko znaleźć idealnie płaski odcinek. Próbę należałoby wykonać na placu jadąc pod górę lub z góry (bo każdy parking czy plac też ma pewien spadek). Oczywiście to nie powinien być efekt,...
Witam. Dzisiaj jak jechałem coś stuknęło głośno z przodu, z prawej strony i zauważyłem, że mi samochód ściąga na prawo, sama kierownica luźno puszczona skręca w prawo. I teraz słychać ciągle stukanie, głośne stuki przy ruszaniu, przy skręcaniu i na nierównościach. Może ktoś wie co może być przyczyną tego, jakie elementy wymienić? Z góry dzięki za odpowiedzi.
Na tyle masz sztywną oś, czy mechanizm różnicowy (z możliwością blokady)? Jak jest sztywna oś, to normalne że będzie delikatnie ściągał prawo-lewo. To nie samochód.
Samochód ściągał w prawo, bo miał dwie różne sprężyny założone. Wymieniłem (tydzień temu) poduszki, łożyska amortyzatorów i sprężyny, pojechałem na ustawienie zbieżności i przestał ściągać (przynajmniej jak jadę bez pasażerów). Luzów w zawieszeniu nie ma, sprawdzane przez dwóch różnych mechaników (w OSKP i zwykłym warsztacie).
ściąga samochód prawo ściąga prawo samochód ściąga
połączenie gazowy szczelina nasycenie schemat instalacji fazowej
wyciskarka wolnoobrotowa schemat silnik mercure
Problem z udostępnianiem LAN przez AWUS036ACS na iPhone Fujitsu D3501-A1 Micro-ATX – wymiary, montaż, nietypowe złącza OEM