Dysk nadaje się do reklamacji.
SMART jest ok. Nie ma podstaw do reklamacji. Pozdrawiam
To mi wyglada na uszkodzenie, raczej pozostaje reklamacja.
Oddaj na gwarancje, wymienią lcd i baterie, bedziesz miał 2 lata spokój. Rękojmia raczej odpada. Poszukaj w necie jakiegoś serwisu autoryzowanego w Twojej okolicy, chętnie go przyjmą i naprawią
Jeżeli masz go na gwarancji to tylko reklamacja.
Szmelcowy wyświetlacz i dlatego tak się stało, na oryginalnym było by OK. Odeślij na reklamacje.
Na moje oko człowiek od podświetlenia uszkodził/źle wpiął taśmę. Sprzęt nadaje się na reklamację.
No cóż....przed kondensacją pary wodnej....nie sądzę bo niby jak...toż to nie słoik ogórków. Ale co to ma do rzeczy czy są zabezpieczone czy nie...rozbieram Samsungi i LG na codzien i niestety uszczelek tam nie ma...no chyba że już w samej metalowej ramie matrycy (ale kto i po co miałby to rozbierać)...na gwarancji się wymienia matryce na takie cuś...
To oznacza, że dysk zaczyna gubić sektory - jest to powód do reklamacji
Wadliwa matryca lub niechlujnie zamontowana. Ponowna reklamacja.
Zalatuje złomem! Decyzja należy do Ciebie, czy wymiana, czy zwrot kasiory. Nie widać jakiegoś uszkodzenia w transporcie, bo możesz mieć z tego powodu problem z reklamacją!
Ja na Twoim miejscu zaniósłbym do serwisu osobiście. Wysyłanie zdjęć i pisanie e-maili moim zdaniem na nic. Gość, który ma płacone od naprawy ma swoje sztuczki aby coś tam dopisać by naprawa została zaakceptowana. Poszukaj w swoim mieście gdzie masz autoryzowany serwis samsunga, jeżeli kupiłeś w markecie (np euro rtv) to staraj się go tam nie oddawać....
Witam. Posiadam problem, mam nadzieję, że tu na forum znajdzie się ktoś kto miał podobny temat. Pacjent to TV Oled Samsung65S90. Pod światło widać pewne zacieki, wybarwienia, widać to tylko pod kątem z jednego dwóch miejsc. Rozciąga się to wzdłuż matrycy oraz ku górze. Nie są to ani tłuste plamy, ani palce itp. Serwis odrzucił mi reklamację ze względu...
Na pudle napisali cartige. nie znam tej marki z reguły kupuję zawsze w sprawdzonych źródłach ,bo później nie mam problemu z reklamacją :)))
Witaj, G-Sensor shock counter daje raczej podstawy do odrzucenia gwarancji. Sama ta wielkość nie oznacza, że z dyskiem jest coś źle - daje co najwyżej podstawy do przypuszczeń, że z dyskiem nie obchodzono się dość delikatnie w przeszłości. Sam parametr reallocated sector count o wartości 1 raczej nie będzie chyba dostatecznym powodem do wymiany gwarancyjnej...
"Firmware robiłem upgrade" - jak robiłeś to jest podstawa do nieuznania reklamacji bo zawsze mogą napisać ingerencja nieprawidłowa w oprogramowanie sprzętowe.Ale i dla jednej i dla drugiej strony jest to trudne do udowodnienia. Dodano po 1 Jak załapie się na gwarancję to wysyłaj do samsunga.
Oddać do reklamacji.
Ten wyświetlacz jest wadliwy, upgrade androida nic nie da bo to wygląda na jakąś wadę produkcyjną wyświetlacza, ja bym to reklamował.
Włóż do tego telefonu kartę z innej sieci, plus, play, orange itp. wtedy się przekonasz czy chodzi o kartę lyca czy też telefon ma jakieś problemy i należy oddać go na reklamacje lub gwarancję.
TV stoi w takim miejscu, ze nie możliwe żeby to było uszkodzenie mechaniczne A jednak. W dotyku jest to wypukłe wiec chciałem się podpytać czy jest sens oddawać na gwarancje / reklamować? Wątpię żeby gwarancja została uznana gdyż jest to uszkodzenie mechaniczne.
Wadliwy silnik pompy odpływowej. Skoro sprzęt jest nowy to tylko reklamacja.
Jakie taśmy LED??? Przecież to AMOLED. Dostałeś uszkodzony ekran, ale przez to że go zamontowałeś reklamacji pewnie nie uznają.
Po co wymieniać, można sprzęgło naprawić jest na sprężynie samo ściskającej. Należy dobrze wyczyści smar i zmatowić kółko na którym jest umocowana ta sprężyna. Ja tak robię i nie ma reklamacji.
Zamykam ten temat, już wszystko wiem. Dziękuję
Reklamacja (jak najszybciej)... masz uszkodzenie matrycy
Spróbuj wyzerować w hex-edytorze. Jesli operacja się nie powiedzie, prawdopodobnie masz uszkodzony generator napięć niezbędny do tunelowania elektronów podczas operacji kasowania/zapisu. Te operacje wymagają do skutecznego przeprowadzenia podbicia napięć do poziomu kilkunastu V, tak, aby elektrony mogły się przedostać przez barierę potencjału tworzoną...
Wg SMART nie ma podstaw do reklamacji, zobaczymy co pokaże MHDD.
Reklamacja. Swoją drogą robią coraz większe badziewie.
Generalnie już przy poprzednim telefonie myślałem o takim routerze mobilnym. Reklamacja raczej nic nie da, jak zasięg jest bardzo dobry, lub dobry to jest ok. Jest dużo wątków na stronie Samsung community, reklamację nic nie dają. Ta seria tak ma. Jaki więc router mobilny?
To jest wyrwane gniazdo a nie wypadło i serwis nie przyjmie takiej reklamacji
swoją drogą to skandal żeby w tak drogim tv były plastikowe cieniutkie ramki ktore pękają same z siebie I to jest podstawa złożenia reklamacji.
Czyli dać sobie spokój? Nic nie ugram?
Jaki koszt zegarka Na necie po 6 stów :) ale ip66 chyba do czegoś zobowiązuje? Znajomy raz miał telefon z IP68. Samsung. Coś mu się stało na deszczu i przestał działać. Samsung odrzucił reklamację bo telefon zalany :)
Mówcie co pomierzyć Co ty chcesz mierzyć, jak masz nie szczelny układ. Więc dobijany lub reklamacja.
Od razu reklamacja.
Możesz próbować dać na reklamacje.
Wymieniłem FSFR i przetwornica wstała. Niestety, TomElektron nie uznaje reklamacji. Dzięki wszystkim.
telefon mam 4 miesiące Nie kombinuj, reklamacja do sprzedającego.
Wygląda na problemy mechaniczne z dyskiem. Bad sektory za każdym razem są w innym miejscu. 01 i 0B oraz niewielkie C8 świadczą o problemach głównie z mechaniką i/lub głowicami odczytu. Zawsze przed zakupem warto poprosić o SMART dysku. Jeśli kupiłeś niedawno to składaj reklamacje/odeślij dysk.
Telewizor ma dopiero 4 miesiące. Reklamacja!
Witam. Czy w pobliżu tej plamy niema czasem jakiegoś pola magnetycznego?? Np. jakaś kolumna, głośnik??
Polecam reklamacje jak matryca pęka to albo trzeba ja wymienic albo na reklamacje
Problem z matrycą, to czy przyjmą reklamację, zależy od sprzedawcy.
Możesz sobie zablokować. Serwis jak będzie chciał to i tak go odblokuje. Mogą też wymienić płytę i wtedy możesz się pożegnać z danymi w telefonie. Co w przypadku gdy telefon wróci podrapany czy porysowany? Sprawdzić od razu przy odbiorze i w razie czego od razu składać reklamacje.
Witam. Koleżance uszkodzono wyświetlacz podczas wymiany szybki. A takie kity to laikom wciskają ze się nie będzie powiększać plama. Reklamacja na wymianę wyświetlacza w raz szybką.
Zrób hardreset jeśli nadal będą problemy to pozostaje reklamacja.
Witam, dziś przyszedł mi telefon z reklamacji, który wymieniono mi na taki sam, lecz także używany. Ma strasznie porysowany obiektyw od aparatu, facet z serwisu mówi że to prawdopodobnie folia, ale już 4 osoby próbowały ją zdzierać i nic. Poniżej wrzucam zdjęcie, proszę o ocenę jeżeli ktoś jest bieglejszy w temacie. P.S. Może być tak, że z reklamacji...
Witam , potrzebuje pomocy odnośnie działania serwisu Samsung. Pół roku temu miałem wymieniany ekran w autoryzowanym serwisie na podstawie pakietu GUARD. Wszystko było w porządku dopóki dwa tygodnie temu nie ochlapałem telefonu ( dosłownie parę kropel na wyświetlaczu plus mokre ręce) po ~10 min wytarłem go i zostawiłem na noc , zdaje sobie sprawę że...
Patriota widać a samsunga nie Zostaw tylko tego Samsunga, pozostałe dyski odłącz całkowicie. Jeżeli nadal nie będzie detekcji, sprawdź jeszcze na innej płycie głównej ze sprawnym portem M.2 jeśli masz taką możliwość. Jeśli tam też będzie niewidoczny, to pozostaje reklamacja/zwrot jako uszkodzony.
1)No jeżeli posiadasz gwarancję to jak najbardziej, o ile nie stwierdzą że to z twojej winy się stało... 2) Jeżeli nie posiadasz to poszukać podobnego modelu i wymienić samodzielnie oszczędzając pare groszy. 3) Oddać do serwisu = Koszty to matryca plus robocizna,
Oddaj go na reklamację.
Telefon do reklamacji.
Jak się nie mylę to serwis sam decyduje czy wymieniają na nowy czy dalej kombinują. Jak zgłosisz do media to czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji będzie dłuższy niż w serwisie samsunga.
Ja się spotkałem - jak nowy to reklamacja pomaga.
Witam .Jak jest nowy i na gwarancji radzę od razu złożyć reklamację.
Do Samsunga Odin przez komputer. Możliwe że wywaliło konkretny błąd. Jak się uda to skopiuj dane. Próbuj wgrania softu od nowa. Jeżeli to nie zadziała to może być problem hardware. A jeżeli masz gwarancję podejrzewam to nie grzeb tylko reklamacja.
Reklamacja, naprawa albo nowe słuchawki.
Najlepiej to sie ich po prostu zapytaj, jeśli odmówią to zwróć im towar, masz takie prawo, zresztą sami napisali że można zwrócić w ciągu 30dni bez podania przyczyny.
Wielka prośba o poradę co z tym zrobić. Zgłosić powyższą reklamację do telewizji kablowej.
Wystawili stary telefon i pewnie z uszkodzonym gniazdem sim .Tylko reklamacja .
Matę wywalić i dobrze wypoziomować pralkę. Wirowanie z wsadem ją ustabilizuje. Samsung nie słynie z mega kulturalnej pracy. Zgłoszenie reklamacji niewiele da bo już nie raz serwis stwierdzał poprawność działania urządzenia.
Jak jest na gwarancji to nie kombinuj, nie dociekaj tylko oddaj na reklamację.
Pierwsza rzecz to reklamacja z tytułu rękojmi lub gwarancji. Nie rozbierać aby nie było podstawy do odrzucenia reklamacji.
Zakręć bębnem czy głośno sie kręci? Zobacz fartuch gumowy,tam tez zbiera sie dziwny brud w zakamarkach Napisz oficjalne pismo do serwisu,będziesz miał podstawe do reklamacji Mnie tez olewali w SAMSUNG-POLSKA,pismo pomogło,powodzenia
Witam. Masz gwarancje na niego to złóż reklamację.
Reklamacja, gwarancja.
Jeśli dysk na gwarancji to rób backup i oddaj na reklamacje.
Skoro problem występuje na wszystkich źródłach to czeka Cię wizyta w sklepie i reklamacja.
Każdy dotyk najlepiej testować przed wklejeniem, unikasz problemów z wyklejaniem i reklamacją.
5h od transportu, podłączeniu i włączeniu, lodówka działała Rozumiem, że jest nowa i ma gwarancję ze sklepu. Należy zadzwonić z reklamacją.
Opisze jak najkrócej. Mam w domu zrobiona instalację antenową (antena kierunkowa ustawiona na Kraków - 80 km do Krakowa, wzmacniacz zamontowany w domu od którego idą kable do trzech pokoi. Kupiłem rok temu telewizor Samsung UE40D7000 , mam też inny starszy LCD też firmy Samsung i oba chodzą idealnie. Siła sygnału 90% , zero błędów. Miesiąc temu kupiłem...
Jeżeli ustawienia fabryczne nie pomogą ( pamietaj o danych i przed procesem przywracania usunąć konto google ) to pozostaje reklamacja.
regeneruje te kartridze dla klientow, klienci wracaja i nie mialem jeszcze reklamacji. pozdrawiam
Były zamieniane i dalej to samo. Był gość z kablówki i też stwierdził, że to telewizor. Więc reklamacja.
Jeśli na laptopie będzie to samo (tu raczej podłączysz przez D-SUB) to pozostaje reklamacja.
Proste: odeślij dysk z powrotem do serwisu w ramach reklamacji.
Kolego, nie wiem, czy jesteś świadomy, ale takie podłączenie powinien wykonywać elektryk z uprawnieniami. Jeżeli sprzęt jest nowy, to on się pod tym podpisuje w razie reklamacji lub uszkodzenia płyty.
Witam, również posiadam TV od Samsunga i mam ten sam problem od nowości. Z tego co gdzieś wyczytałem raczej można zapomnieć o działaniu tych serwisów chyba, że ktoś chce walczyć z producentem w ramach reklamacji.
Witam Najpewniej działa KIT na TDA 4605, nie miałem reklamacji.
Możesz oddać dysk na gwarancji - nie powinno być problemów, lodczyt SMART'a wystarczy. Nie ma znaczenia czy będzie sformatowany. Oczywiście łatwiej będzie uzyskać pozytywne rozpatrzenie reklamacji jeśli będą uszkodzone sektory.
Doradzam i sprzedaję starszym osobom w zależności od wymagań, jeżeli całkiem prostota do dzwonienia to Nokia 100, jeżeli ma mieć jakieś jakieś bajery to Samsung S5610. Reklamacji do tej pory nie było, klienci są zadowoleni. :)
Cześć. Nie wiem czy to moja paranoja ale czy nowy telefon któremu bateria wytrzymuje dzień używania to dobry wynik? W pół godziny przy ciągłym używaniu traci 10%. Czy to normalne czy lepiej zastanowić się nad reklamacją?
Dzięki za informację. Jak odbiorę monitor z serwisu na pewno dam znać jak serwis rozpatrzył reklamację.
Przed chwilą dzwonili z Samsunga i ta dioda to błąd oprogramowania i to problem globalny, trzeba czekać na aktualizacje, ale konsultant zrobił tydzień temu głęboki reset i jest ok.
teraz chyba pozostaje mi tylko zabawa z xkomem w reklamacje dysku. życzcie mi powidzenia
No nic nie pisałeś, że testowałeś na przewodzie dp 2.0, nie wiem czy reklamacja to dobry pomysł, czy nie lepiej oddać i kupić gdzieś indziej, gdyż ma reklamacji mogą nie wymieniać, tylko odsyłać do serwisu, a wtedy stracisz możliwość zwrotu 14 dniowego.
Witam. Warto tu zajrzeć i nie będzie później rozczarowań. [url=http://www.hdtv.com.pl/forum/samsun... Oraz tu: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... post 8. Pozdrawiam.
Wypnij kabel sygnałowy z PC , jesli sam monitor nadal się nie załącza - zanieś na reklamację.
Jeśli przed oddaniem do serwisu wszystko z imeiem było dobrze powinni to naprawić w ramach reklamacji.
To normalne w lodówkach? będa robić problem przy wymianie/reklamacji ?
ale to trochę dziwne mam nowy telefon z salonu plusa jakieś pół roku mogę zgłosić reklamację?
Na całej długości prawej ramki, monitor został kupiony w sklepie (agito.pl), więc mam papiery do reklamacji ;)
Ja w tego typu zasilaczach stosuję przeróbkę na buz90 i tda4605(Kit dostępny w sklepach elektronicznych) i nie mam od kilku lat reklamacji.
Witam. Proszę przeczytać mój ostatni post. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... Sprawdzałem nowe modele Samsunga i niestety zjawisko cloudingu porażające. Przy takich cenach to raczej powinno być niedopuszczalne. Czytałem na forach że w LG jest jeszcze gorsze podświetlenie i wada ta niestety uznawana jest za normalność i nie...
Reklamacja albo serwis.
Dokładnie , tylko oryginalne taśmy będą działać najdłużej . Żadne tam HQ . W samsungu d900i taśma HQ "rozwaliła się po 2 tygodniach" a oryginalna działa już ponad pół roku. Kiedyś próbowałem wzmocnić taśmę taśmą klejącą - popękały ścieżki , zrobiło się zwarcie i telefon o mały włos się sfajczył :-) Teraz wymieniam tylko na oryginalne taśmy - drożej...
Dzwoń do biuromaxu pod Warszawą. Tam masz najbliżej i raczej wszystkie graty potrzebne do regeneracji ale jeśli chcesz coś lepszego z dostawą to polecam firmę THI. Pracujemy na ich prochu i nie mamy większych zastrzeżeń ani reklamacji.
Pralka w reklamacji - pomoc Federacji konsumenta.
Mikrofala oddana na reklamację, naprawili i działa.
Zastanawiam się, czy zgłosić reklamację z prośbą o wymianę na nowy egzemplarz, czy o naprawę. Jak mogę sprawdzić lub zabezpieczyć się przed odesłaniem TV? Obawiam się, że gwarant powie, że wszystko z TV jest ok i odrzuci reklamację.
reklamacja samsung telefon reklamacja samsung samsung reklamacja naprawy gwarancyjnej
napełnianie kartridży canon zgrzyt biegu mikrofon komputera wzmacniacz
weintek fatek kosiarka akumulatorowa
Programming TO.GO-WV and TO.GO-VA Remotes Compatibility Jak sprawdzić dwubramkowy MOSFET - testy i diagnostyka