3-pinowy zawór ma zabudowany sterownik komunikujący się z centralką immo. Masz 2 opcje: a) przełożyć stary zawór jeśli to możliwe; b) wywalić go i dać zwykły on-off pod jeden kabel (KL15) - silnik będzie palił zawsze, bez względu na immo
Problem rozwiązany, temat zakończony.
Sygnał na wtryski przy kręceniu rozrusznikiem jest? Czy pompa paliwa włącza się przy kręceniu rozrusznikiem ? Moduł zapłonowy ma dobrą masę? Jak to jest, to do sprawdzenia czy przychodzi sygnał na moduł zapłonowy.
Ty masz jeszcze oryginalnego EPIC-a? Jarek! Bingo! Wygląda na to, że poprzedni właściciel wymienił pompę na Boscha, tylko nie doprowadził do ładu sterowania wentylatorem. Sterowanie wentylatora z dodatkowego czujnika to jedyne rozwiązanie po zamianie pompy? Dodano po 2 W międzyczasie pogrzebałem na formach i okazuje się, że wentylatorem steruje sygnał...
Napęd pompy z silnika na paski- pompa hydrauliczna Binotto ze sprzęgłem elektromagnetycznym. Niestety wydajność tylko 10l/min. Co do reduktora i napędu z wału to można zastosować np reduktor z Suzuki Samurai i biegami skrzyni ustawiać prędkość obrotów pompy.
Skoro masz juz taki sterownik to nie widze problemu. Napraw sobie układ i tyle. Pompa jest nie potrzebna do grzania swiec. Potrzebujesz tego co na zdjeciu w poprzednim poscie.
Ależ był wycięty i zapewne panowie robili z piwkiem w reku, bo ślady po traczy tnącej widać na obudowie i nakrętce przewodu wtrsykiwacza. Podejrzewam że przy okazji uszkodzili elektrozawór do gaszenia - stąd nowy zamontowany. Pompa ,wtryski etc wszystko wygląda na oryginał i nie wskazuje na jakaś manipulacje. Auto ma 88tys przebiegu.
Nie działa miedzy innymi automatyczne dogrzewanie świec po uruchomieniu silnika- do tego będzie problematyczne podnoszenie wolnych obrotów po zmianie obciążenia (np. przy włączeniu klimatyzacji). Ja robiłem swap w suzuki samurai, to akurat nie stanowiło dla mnie problemu.
Chyba jedyne wyjście to konwersja na mechaniczną, ćwiczyłem to u siebie w samuraju z oryginalnym silnikiem renaulta. Problemem może być automatyka podnoszenia obrotów przy zmiennym obciążeniu silnika (szczególnie przy klimatyzacji). Luknij sobie: http://jarekstryszawa14.w.interiowo.pl/s...
Poszukuję elektrozaworu paliwa lub sprytnego zaworu mechanicznego do odcięci paliwa w Suzuki Samuraju-gaznikowym {z mechaniczną pompą paliwa}
W moim samuraju z silnikiem renaulta 1.9D wymieniłem pompę EPIC na boscha. Samochodzik działa super, jedynie pozostał problem z odpalaniem na zimno. Przed zmianą komp sterował dogrzewaniem świec żarowych po odpaleniu- u mnie teraz tego nie ma, a świecami steruje przekaźnik z czasówką. Samochód odpala z półobrotu, ale potem na zimno zadymi i spada z...
Mam taką pompę, ale w Polsce będę dopiero za miesiąc... szukaj pompy paliwa do gaźnikowego suzuki samuraj, jest niemal identyczna i dostępna
Ja ma taki SWAP pompy EPIC zrobiony w samuraju 1.9D- akurat u mnie była prosta sprawa bo jedynie trzeba było zrobić na dodatkowym przekaźniku połączonym z czujnikiem temperatury załączanie wentylatora chłodnicy.
1.9 SDI to też bardzo dobre silniki, występują często w Octaviach, sama Octavia to też bardzo fajny samochód i mało gnijący jeśli nie powypadkowy no i jeśli ktoś jakkolwiek dbał 1.9 TDI dobry ale tylko w wersji bez zmiennej geometrii turbiny, bo to się zawsze zacina Pamiętaj, że silniki DI mają elektronicznie sterowaną pompę wtryskową (na szczęście...
Tak mam np. w moim suzuki samuraju.
Niestety trudno skutecznie naprawić te pompy- pozostaje opcja swapu na mechaniczną pompę rotacyjną boscha. Ja robiłem taką konwersję w suzuki samurai- sprawdza się, ale problemem jest zautomatyzowanie podnoszenia obrotów przy zmianie obciążenia silnika na biegu jałowym (szczególnie jeśli masz klimę).
Wyizolować z instalacji wtryskowej potrzebne okablowanie(zasilanie wtrysku,cz.temp.powietrza,zasilanie i sygnał rozdzielacza zapłonu,TPS,MAP itp) łącznie ze złączem sterownika. Do zrobienia, potrzebne schematy obu silników i trochę wiedzy. Przenosiłem wtrysk z witary do samuraja, 2dni i palił, pompę(przelotowa) dałem na przewodzie paliwowym przy silniku
To jest pompa EPIC? Czarno widzę powodzenie operacji uszczelnienia tej pompy. Ja miałem w samuraju z silnikiem 1.9D z renaulta taką pompę, ale po próbie naprawy skończyło się na swapie pompy na mechaniczną BOSCHA. U mnie było łatwo, bo maszyneria prosta, nie ma klimy ani innego energochłonnego osprzętu, który wymagałby dopasowywania dawki aby utrzymywać...
Mi skutecznie taką pompę naprawił spec z okolic Bielska. Słabo widzę konwersję na mechaniczną pompę z uwagi na problem ze stabilizacja wolnych obrotów przy zmiennych obciążeniach. W samuraju 1.9D miałem robiony swap z Epica na Boscha, ale tam jest proste żelazo.
Mam dwa pytania do użytkowników i instalatorów kociołka jak w temacie wraz z pogodówką. 1) Czy pompa obiegu grzewczego musi chodzić cały czas ? 2) Budynek jest jeszcze w remoncie i praktycznie nie przebywam w nim więc chciałem programatorem regulować kiedy ma być włączone CWU. Nie sposób ustawić temperatury mniejszej jak 43°C. Ad.1 W programatorze...
A nie jest przypadkiem tak że pompa pcha wodę tam gdzie jest najmniejszy opór ?? Raczej to będzie przyczyną usterki, lub syfon na tych PEXach
Mam silnik od pompy z rozdrabniaczem. Do dnia dzisiejszego sprawował się bezawaryjnie. Jakie objawy - buszy nie kręci, wałek stoi w miejscu. Bez napięcia nie ma problemu aby nim obrócić, brak bić, łożyska całe. Co zrobiłem - rozebrałem w drobny mak myśleć że może szczotki albo coś podobnego - ten jest bez szczotek. W środku dwa uzwojenia. Jedno nawinięte...
Ćwiczyłem temat w Samuraju z silnikiem 1.9D z Renaulta- po konwersji na mechaniczną pompę chodzi OK. [url=http://jarekstryszawa14.w.interiowo... tutaj masz trochę fotek, pewnie musisz jechać do pompiarza, żeby dograć ustawienia, będzie działać.
Dziendobry! Pisze z Francji, urodzilem sie tutaj ale znam jezyk polski dzieki rodzicom. Mam wielki problem, a widzalem na tym forum ze niektorzy maja jakies rozwiazanie. Mam Suzuki Samurai 1.9 TD rok 2002 silnik renault, mam na nim immobiliser cobra 0860. Niestety ciesto gasil silnik i wczoraj go odlaczylem. Dalem sobie sprawe ze on byl podlaczony fabrycznie...
Sprawdź filtr paliwa, ewentualnie pompę. Kiedy wymieniałeś olej i filtr? Dodano po 2 Domyslam sie że silnik chodzi równo...
Skrzynia jest z samuraja z kryzą, oryginalnie w samuraju był 1.9d również renault, czujnik jest z laguny, zasilanie jest tak jak było oryginalnie w lagunie (wiązka do sterownika praktycznie bez przeróbek) według schematu ze zdjecia https://obrazki.elektroda.pl/3949999900_... Immobiliser usuwał elektryk, twierdzi że na stole sprawdzał...
No tak palnąłem gafę na samym początku - każdy piec ma wymiennik ciepła. Chodziło mi o zbiornik wewnątrz pieca (zasobnik) na wodę użytkową CWU. Z tym nie powinienem mieć problemu tam jest tylko zasilanie, wyjście CWU i cyrkulacja. Jeszcze zawór bezpieczeństwa, naczynie przeponowe a do cyrkulacji koniecznie zawór zwrotny i filterek przed pompą.
Witam wszytkich. Mam Problem z silnikiem 2.0 8v wielo punktowy wtrysk od Vectry A z 91 Roku. Silnik został przełożony do Suzuki Samurai. Dodatkowo została zakupiona skrzynia od Omegi A i wszystko wpakowane do Suzuki. Problem polega na tym że ewidentnie auto dostaje za dużo paliwa. Dostaje tak dużo że na wolnych ledwo chodzi cały lata na boki. Jak sie...
[url=http://jarekstryszawa14.w.interia.p... Tutaj masz trochę o mojej walce z podobną materią w suzuki samurajku.
samurai suzuki samurai samurai suzuki samurai schemat
benzynę ekstrakcyjną profile kolorystyczne nagłośnienie perkusji elektronicznej
samsung zmiana regionu samsung zmiana regionu
Maszyna stolarska nie działa po zmianie napięcia 3x400V Różnice między stabilizatorami LT i LM