Może dlatego że to od Scani a to się diagnozuje tym zegarem CTT co na nim błędy wyskakują, widocznie doszli do wniosku że tak wystarczy.
Złącze. http://obrazki.elektroda.pl/6381722300_1...
nie ma ADR wcześniej normalnie działało.
Witam! Potrzebuję tester do Eberspaecher D1lcc Scania ido airtronic DAFA. Problem mam z wykasowaniem błędów. Gdzie mogę zakupić ten tester?
co do diagnozy ebera to vagiem mozna zdjagnozowac tylko hydroniki II po lini vag . posiadaja one dwie linie diagnostyczne vag i ebera. jesli chodzi o szarana to tylko tester diagnostyczny zaden zegar tu nie pomoze. Co do reszty eberow to tylko interfejs eberoski lub tester. jesli chodzi o zdjecie blokady przez rozpiecie wtyczki to tylko thermo 300 na...
Witam! Potrzebuję tester do Eberspaecher D1lcc Scania ido airtronic DAFA. Problem mam z wykasowaniem błędów. Gdzie mogę zakupić ten tester?
Witam jak ten rocznik to raczej będzie D1LCC i skoro nie odpala to zablokowany sterownik odczytaj błędy z programatora.
Dostałem schemat do SCANII, ale wydaje mi się że tam jest umieszczone D1LCc (Compact!), w dodatku schemat ten jest z roku ~2007, a moja nagrzewnica z roku około 1999. Nadal jestem w kropce :/
Schemat jest taki sam jak typowego D1LCc uniwersalnego, jedyna różnica to wiązka przyłączeniowa.
Niebiesko-biały to diagnostyka w D1LC i D1LCC a żółty to włączenie.W airtronicu diagnoza to niebiesko-żółty jak czegoś nie pokręciłem:-) gdzieś kwity posiało.
Witam wszystkich. Powodem blokowania się sterowników D1LCc w SCANII po rozpoznaniu błędów 12,13, 15 jest uszkodzony czujnik płomienia ten z niebieskimi kabelkami. Dla dociekliwych informacja. Czujniki się starzeją i zmieniają swoją charakterystykę (rezystancja w funkcji temperatury) a to właśnie ten parametr jest używany jako sygnał rozpoznania płomienia.
Ja dziś wyrywałem ogrzewanie D1LCC ze Scani 114L. Objaw podobny, pompka podaje, świeca grzeje, silniczek kręci, ogrzewanie nie może odpalić, wykazywało różne błędy E14, E30, E34, E35, E37, E40. Ale jak wykręciłem świecę, to sitko było prawie wypalone i zawalone czarnym spieczonym nagarem, zasyfione było do tego stopnia, że był przytkany dopływ paliwa...
witam panowie sorki,że tak wskakuję jak filip z konopi kolego SP7SEC widzę że masz pojęcie o okręcie czy możesz mi wyjaśnić co to jest ta czarna skrzynka cały czas o tym słyszę czy jest to produkt ebera.Czytym urządzeniem obrobię ogrzewanie dedykowane dla scanii D1LC i D1LCC wiem że jest problem z rozblokowanie sterownik po kilku krotnym wczytaniu błędu...
Więc podczas wymiany sitka pod świecą żarową w w/w ogrzewaniu, postanowiłem że postaram się odpiąć ogrzewanie od ADR. Zaznaczam, że auto nie jeździ pod ADRem więc problemu nie będzie. Auto często stoi w kolejkach i trzeba podjeżdżać, za każdym razem kiedy gasi się silnik to wyłącza się ogrzewanie, z tego co zauważyłem, nie jest to dobre dla pieca, bo...
Witam robiłem porządki w warsztacie i znalazłem trochę sprzętów które mogę sprzedać do samochodów ciężarowych czegoś potrzebujesz pisz być może to mam poniżej to co miałem czas spisać 1 ogrzewanie eberspacher D1LCcompact 100% sprawne(po wymianie sitka uszczelek i sprawdzane)+ pompka paliwa i kawałek wiązki do mana 2000 cena 1200zł (używane) 2 sterownik...
Witam! :idea: Opis poprawy sterowania nagrzewnicą. W sterowniku temperatury CTT jest termostat (rezystor NTC kolor niebieski) Należy go wydłużyć tak aby nie wystawał za obudowę a nie był schowany. Dodatkowo z tylnej strony termostatu nałożyć niewielką gąbkę tak aby ciepło z tranzystorów nie podawałociepła na termostat. Wtedy można będzie ustawić temperaturę...
scania scania czerwony scania czujnik doładowania scania scania ciśnienie oleju scania
tranzystor to220 schemat zasilania klimatyzacji transport kolumn
diagram schemat diagram schemat
Instalacja komputera w rowerku stacjonarnym Jolt - krok po kroku Sterowanie zamka centralnego Peugeot Partner - podłączenie