Cześć, Tak jak pisałem chłopaki coś z autem wcześniej ćwiczyli no i wyćwiczyli....... Chcieli wymienić rolkę i urwali śrubę.... Źle napięty pasek=brak ladowania. Założyłem krótszy z pominięciem sprężarki klimy i wszystko działa. Pozdrawiam WIMM
Witam.Napięcie lekko za małe.Na jeden akumulator to tylko 12.4V.Zdechlaki.Raczej do wymiany.Zmierz napięcie na samych akumulatorach może coś po "drodze".
Witam Jak ładować akumulatory żelowe (hotelowe) 85ah w scania z systemem 4 akumulatorów. Taki zwykły prostownik czy trzeba coś bardziej zaawansowanego? Wszystko zależy jak akumulatory są podłączone. Napięcie ładowania musi być odpowiednio wysokie przy połączeniu szeregowym i będzie sumą napięć połączonych w szeregu baterii. Przy podłączeniu równoległym...
Kod 60 nie występuje. 22 sprzeczne sygnały ze styków pedału hamulca - sprawdź czy sprężyna odciąga pedał do końca. Warto też sprawdzić same styki. Reszta błędów to sygnał tacho i niskie napięcie akumulatorów.
Szczotki i regulator napięcia alternatora
Wyjaśniła się jakoś sprawa ? Bo Też mam problem z ładowanie Scania r420 2005 bez wylacznika adr. Sprawdzony alternator, pasek , napinacz , wzbudzenie podaje , prądu na wyjściu z alternatora nie ma. Podczas jazdy czasami jakieś lądowanie się pojawia, ale strasznie skacze , od 24 do 27. A czasami wyskoczy błąd usterka silnika, zaświeci się błąd akumulatora...
Skoro pojawia się taki napis informującyo zbyt niskim napięciu akumulatorów czyli poniżej 21V, może od tego wypada zacząć?
Czyli masz za niskie napięcie na cewkę dawki paliwa cylindrów 4-6. A jeśli miałeś błąd 1280 1 to sprawdź napięcie ładowania akumulatorów. Silnik pracuje równo ? bo raczej powinien kuleć.
We wszystkich błędach jest mowa o czujniku prędkości obrotowej silnika 1. Czy było coś robione z czujnikami prędkości obrotowej silnika? Są dwa czujniki więc mogły być zamienione przewody lub coś nie tak z kablem lub wtyczką tego czujnika. Może też być zbyt duża przerwa między czujnikiem a kołem zamachowym a może też być zbyt słabe napięcie na akumulatorach...
8704 - otwarty obwód czujnika tlenu NOx 5657 - nieprawidłowe wyłączenie zasilania EMS 4131 - napięcie zasilania SCR 2 ostatnie błędy mówią o wyłączeniu zasilania akumulatorów w czasie krótszym niż 90 sekund od wyłączenia zapłonu. Możesz mieć problem z wyłącznikiem ADR.
Sprawdź punkty masowe między akumulatorem a ramą i między ramą a silnikiem.Poszukaj błędów w innych sterownikach , być może mogą mieć powiązanie z tą usterką.
Witam pacjent to r420 2005r. Od poniedziałku walczę z ładowaniem. Zaczęło się od mrugania błędu ładowania na desce , po sprawdzeniu okazało się, że dziwne skoki napięcia są. Podmienialem trzy regulatory, dwa alternatory, wymieniłem pasek , wymieniłem napinacz paska,a ładowania nadal nie ma. Wczoraj gdy zjezdzalem nią do warsztatu pokazywało się ładowanie...
Ciekawy miernik no no - to zapodaj jakiś link do instrukcji. Na wideo ciekawa rzecz zaraz po odpaleniu prąd ładowania 2x do normalnego. Spowodowane jest to tym, że póki nie dojdzie do wzbudzenia, to prąd wzbudzenia jest stały, a potem ma on charakter impulsowy. Po mojemu jak ktoś podejmuje się obsługi testera na opór wewnętrzny, to powinien chociaż...
Podaj numer sterownika EMS lub vin chociaż. Dodano po 1 Tu Masz opis tak na czuja... :D Napięcie akumulatora Opis Napięcie akumulatora miało wartość niższą niż dopuszczalna. Wartość napięcia wynosiła 9 V lub mniej przez 0,2 s. Przyczyna Usterka może wystąpić w trakcie rozruchu zimnego silnika, jeśli akumulator jest słaby. Uwagi Jeśli napięcie jest za...
27- brak sygnału prędkości jazdy lub nieprawdopodobnie duża prędkość 33- Jednostka sterująca zinterpretowała napięcie akumulatora jako będące poniżej 9 V. 42- nieprawdopodobna różnica pomiędzy potencjometrem czujnika pedału przyspieszenia a włącznikiem położenia pedału przyspieszenia
Witam Kod 45 usterka ruchu iglicy wtryskiwacza kod 81 usterka wewnętrzna jednostki sterującej kod 62 zawór paliwowy kod 27 sygnał prędkości kod 42 czujnik pedału przyśpieszenia kod 33 napięcie akumulatora poniżej 9 V kod 83 usterka wewnętrzna jednostki sterującej kod 61 kontrola wyłączania (jannaszek pozdrawiam)
podłączałem ją pod akumulator 12v 72A z auta przełącznika nie ma znalazłem opis w necie niby powinna sama rozpoznawać napięcie .Pod 24v śmiga super .a pod 12v cisza
To teraz takie szybkie pytanie czy orientujecie się gdzie w Lublinie (okolice) można znaleźć jakiś auto złom gdzieś, gdzie by można było wymontować taki alternator. ew. w jakim przedziale cenowym oscylują takie alternatory. no i skąd ta pewność że to alternator zepsuty, jak pisałem, czasami kontrolka ładowania się nie świeci tuż po załączonym zapłonie,...
Tu nie do końca się zgodzę bo już miałem usterkę na Mondeo gdzie alternator dawał 18-20V i uwaliło PCM. W osobowych nie siedzę to nie potwierdzę. nie jest to zabezpieczone Transilem tylko układem wykrywającym odwrotna polaryzacje. Być może w komponentach do aut osobowych tak. Naprawiałem mnóstwo różnych "komputerów" od ciężarowych i tam jest właśnie...
podczas opalania prąd spadł do 16.50v. Napięcie, nie prąd. W ASO powiedzieli ze może być problem z tagzwanym prondem rozruchowym w którymś z akumulatów. Zrób pomiar oddzielnie na każdym akumulatorze w trakcie rozruchu, jeśli napięcie istotnie się różni to winny znaleziony, choć w zasadzie jeśli pracują połaczone szeregowo to wymieniane powinny być...
Witam serdecznie: Natomiast alternator jest wyposażony w regulator 70 A Wiesław Witam. Nie ma czegoś takiego jak regulator 70A :), amperaż alternatora definiuje stojan i uzwojenie wirnika, regulator tylko reguleje napięcie. Jak masz numery jakieś na alternatorze to podaj, zobaczymy ile ma amper, ale nawet jak ma 70 to powinno wystarczyć spokojnie do...
Co do zasilania na gniezdzie ABS to pin numer 2 dostaje zasilanie 24 volt z COO.Co do bezpiecznika numer 1 to wychodzą z niego dwa przewody jeden z oznaczeniem COO125 i leci on do sterownika COO na pin C36 z zasileniem,wygląda to tak że na złącze coordynatora C pin numer 36 przychodzi zasilanie 24 volt z bezpiecznika numer 1 i wychodzi z coordynatora...
ACC 7 Dodatkowe urządzenie grzewcze Brak sygnału z panelu zdalnego sterowania dodatkowego urządzenia grzewczego (CT/CT-R) podczas próby uruchomienia urządzenia, lub sygnał z pilota zdalnego sterowania nie zostaje przerwany przy próbie wyłączenia urządzenia. Usterka w przewodach lub złączu pilota zdalnego sterowania (CT/CT-R), lub pilot jest uszkodzony....
scania akumulator napiąć scania ładowania scania akumulator
silnik ślimak zmiana adres proxy wartość watomierza
ozonator powietrza kolejność przewodów zapłonowych
Linde H30: Kod błędu D156 - Problemy z magistralą CAN Kod błędu D156 w wózku Linde H30D - komunikacja CAN