Włóż filtry bez pokryw, napompuj pompką i poczekaj. Jak szybko zdejmiesz pokrywy to powinno być jeszcze w środku paliwo.
Po sprawdzeniu VIN okazuje się że to jest silnik XPI. Do wymiany najprawdopodobniej są uszczelki kolektora paliwowego. Rysunek wysłałem na PW. Pozdrawiam
Uderza i nie może przekręcić?? Paliwo na tłoku albo płyn chłodzący.
Witam. ...na bank powstał błąd w EDC. i COOrynatorze. Zrzuc kody usterek z tych dwoch systemów, (kody błyskowe co najmniej).
A jak puszczasz pedał gazu to silnik gaśnie czy jednak pracuje spalając paliwo?
Smok był nieszczelny i schodziło paliwo.
Ok już coś kumam . Jakbyś mi jeszcze podpowiedział gdzie znajdę ten sterownik płomienicy to będę wdzięczny .... Czyli jeśli dobrze zrozumiałem , jeśli nie zakręcimy silnikiem to paliwo do płomienicy nie popłynie ? Sterownik jeśli dobrze pamiętam znajduje się przed fotelem pasażera na dole pod osłoną. Dobrze rozumiesz - paliwo nie popłynie dopóki nie...
Witam o ile nie wycieka paliwo ze samych śrub to prawdopodobnie masz wyciek pod listwą paliwową. Tam masz taki podwójny oring w kształcie 8. 6szt na listwę. Pewnie do wymiany. Pozdr
To ze nie kreci to wina czujnika luzu ale zapalić powinien . Sprawdź ciśnienie zasilania paliwem. Więcej pomogę jak będę przy komputerze .
No właśnie nie wiem na czym polega to podgrzewanie paliwa w tym aucie... czy zima, czy lato zbiornik po chwili pracy na postoju jest tak gorący ze dotknąć się nie da... Wydaje mi się że podgrzewanie będzie przez radiator... Scania posiada chłodnice paliwa z wentylatorem i na wyjściu czujnik temperatury paliwa... w zależności od temperatury jest załączany...
Wtrysk nie musi lać paliwo dostaje się z zasilenia.Głowice do sprawdzenia.
Ciężko będzie znaleźć nieszczelność na przewodach, sprawdź może ktoryś jest mokry od paliwa. Najpierw sprawdź ten filtr, może sam filtr przepuszcza paliwo.
Jeżeli jest to napweno układ paliwowy hpi to zaworek jest w smoku,jest to zwykła plastikowa kulka średnicy ok.10 mm która zapobiega cofaniu się paliwa.
Zazwyczaj same sitko się zabija i kwalifikuje się do wymiany.
A czy widoczny jest jakikolwiek wyciek paliwa?
Jak chcesz na kombinowanym paliwie jeździć to kup coś na wtryskach, po własnych doświadczeniach polecam 124 400KM, silnik nie do zajechania, pali w każdych warunkach, jeśli jest dobre paliwo i baterie to -30 to żaden problem.
Silnik pracuje równo . Nie ma dymienia więc raczej nie powinny lać. Zastanawiam się czy nie poci się pompowtrysk w górnej części tłoczącej ale pompiarze twierdzą że to raczej niemożliwe ponieważ silnik pracuje normalnie.Jedynie przy uruchomieniu z rana przez kilka sekund pracuje nierówno ale za chwilkę wszystko wraca do normy
Filtry paliwa i powietrza wymienione? Bo od tego bym zaczął, ew. nieszczelność w układzie zasilającym paliwo.
Mam scanie 380 z 2003r ,zero problemów tylko paliwo i do przodu.euro3
Witam. Te problem jest zakałą dla tego typu silnika z uwagi na duże przepływy paliwa. Tankowanie paliwa zimowego nie zawsze pomaga i nie proszę o tego typu radę. Chodzi mi o proste rozwiązanie podgrzewania paliwa wpadającego do obudowy filtra. Coś na wzór grzałek elektrycznych stosowanych w podgrzewaniu wody nagrzewnicy stosowane w osobówkach, czy też...
Jakie masz ciśnienie zasilania paliwem druga sprawa jak masz numer silnika to zapodaj zobaczymy co to jest.
Nie ma w 100% skutecznego zabezpieczenia. Jak nie dadzą rady korkiem, to wywiercą dziurę w zbiorniku. Gdzieś, ktoś, kiedyś oferował urządzenie sprzężone z czujnikiem poziomu paliwa.
Zawór czerwony, jest koloru czerwonego na bankach paliwa obok 4 cewek dawki i kątów. Czasem taki zawór ma 2 sprężyny i wyciąga się jedną, wtedy elektromagnes łatwiej ma otworzyć paliwo, ale skoro wolno narasta ciśnienie na filtrze, to zawór nic tu nie ma. Ten zawór ma zadanie wyłączyć silnik, odciąć paliwo i przy starcie podać paliwo.
Banalne pytanie,czy tankujesz na różnych stacjach,czy tylko z jednego źródła?Czasem paliwo jest winowajcą.
Mostek i klawiaturę na 105 Nm.Listwy nie pamiętam zawsze przykręcałem na wyczucie.
witam skoro na serwisie wymieniono smok i zaworki to na pewno układ paliwowy HPI .Czy na zaworze odcinającym paliwo też coś wymieniano?
witam ja miałem taki przypadek w zimie jak filtr paliwa przymarzł. Wtedy zapaliła się kontrolka i napis usterka silnika, więc nie musi koniecznie być coś ze spalinami może także być problem z zasilaniem paliwem
Żeby sprawdzić czy ciągnie lewe powietrze zakładałem przezroczysty wężyk na odpowietrznik filtra paliwa i po odpaleniu odkręcałem i patrzyłem czy w wężyku płynie czyste paliwo czy z pęcherzykami powietrza i wtedy masz pewność czy nie zaciąga paliwa z powietrzem.
Witam. Miałem kiedyś przypadek w którym były takie same objawy i okazało się, że przytarł się jeden z cylindrów. Powstały spore rysy na tulei, tłoku i pierscieniach, nie wiadomo dlaczego tak się stało... najlepiej odkrec kolektor wydechowy i sprawdź z którego cylindra wydostaje się olej i paliwo. Pozdrawiam
Witam Jest to seria 4?Jk tak to sprawdz smok(stary typ) poznasz go po tym,że filtr siatkowy jest zamontowany w środku rurki zasysającej paliwo,nowy typ montowany jest na zewnątrz a przewody paliwowe są przykręcane do smoka(stary typ posiada przewody wciskane)
Dziękuję za odpowiedź. Pomiary robiłem na wyjściu ze sterownika silnika. Chodzi o sterowanie listwy paliwowej i zawór odcinający paliwo("EHAP"?).
witam ponownie , jeśli masz czas i chęci a taksówka nigdzie się nie wybiera to zacznij od reg. zaworów i pompowtryskiwaczy to nie zaszkodzi choć wątpię by to było lekarstwo na twoje bolączki jesli wystarczy zapału to zrób podmiankę tak jak pisze saron22 by potwierdzić to co twierdzi serwis_gh (choć na 99% ma rację) , jesli będziesz robił podmiankę lub...
za malo cyfr podales w numerze
Konstrukcja tego układu paliwowego jest taka ze pojawienie się oleju w paliwie jest normalnym zjawiskiem.
Nie pamiętam czy to była Stara R ka czy właśnie G. Ale było to samo w mojej były małe kraniki na przewodzie z lewej i prawej, oczywiście odkrecone zakręcone podanie powietrza i to samo, Wypompowalem paliwo zostało coś tam na dnie dmuchanie z lewej na prawa i odwrotnie widac ze normalnie przechodzi - ogolnie to wypompowane paliwo bylo aby sprawdzić przewód...
Witam mam problem ze scanią r420 HPI zapalił się błąd usterka silnika jak go sprawdziłem pisało, ciśnienie zasilania lub ciśnienie paliwa w zasobniku, gdy próbowałem odpalić go na plaka to zapalił, chodził równo i ładnie wchodzi na obroty ale gdy go zgasze to już nie odpala tak jakby paliwo mu zeszło.
Witam specjalistów od alarmów,jaki alarm zamontować aby reagował na ruch pływaka w zbiorniku z ropą bo kradną koledze notorycznie paliwo ? (auto to ciężarówka SCANIA)
https://obrazki.elektroda.pl/9056301300_... Dodano po 1 Do sprawdzenia zaworek odcinający paliwo" I " oraz te cztery na zacinanie sie
Pół kieliszki.. a jesze wypracowują się płaszczyzny boczne. Paliwo jest rzadkie, to nie olej. Oczywiście sprawdzileś na 100%, że to nie zaworki przelewowe?
Sprawdź czy pompa podaje paliwo (bardzo częsta awaria).
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
SDP3-> Konwersja
Taki dodatek dla uzupełnienia.
Taki objaw występuje przy braku połączenia z czujnikiem paliwa,do sprawdzenia oporność czujnika i wiązka do wskaźnika.
Pod tą cewką na listwie jest zamontowany stabilizator ciśnienia (taki grzybek) , tam często puszcza paliwo przez oring. Chyba że jesteś pewien , że to cewka.
Wyjmij cewki od kąta i dawki i zobacz czy się nie porozkręcały. Jeśli będą ok to zamień je z tylną krupą cylindrów.
Jedyny aktywny. Pozostałych nie spisałem. Zastanawiam się czy wina może leżeć po stronie ssaka paliwa? W HPI miałem taki sam objaw i wymiana ssaka pomogła, bo przepuszczał paliwo w obie strony.
Po rozpięciu kostki elektrycznej auto dalej pracuje. Odkręciłem dopływ paliwa od elektrozaworu i auto dalej pracowało czyli musiało pobierać paliwo z filtra.
Może przez ręczną pompkę powietrze ciągnie?Napisz coś więcej. Może daj paliwo na krótko z bańki i wtedy próbuj odpalić.
To jest pompa, czy pompowtrysk? Czy kontrolka EDC gaśnie po odpaleniu? Wywołaj kody usterki nawet wtedy, kiedy jest nieaktywna. Dodano po 1 Gdy kontrolka gaśnie, to w przypadku silnika na pompie wtr. winny jest regulator obrotów - pompa do roboty. (podłe paliwo).
wskaźnik podłączony do sygnału ze stacyjki drugi styk idzie do pływaka (pływak to potencjometr) drugi styk pływaka stała masa. Obstawiam że sygnał pływaka ma zwarcie z masą. Podłącz na krótko pływak z licznikiem na próbę (oryginalny przewód na liczniku odetnij na czas próby - bo zakładam ze zwiera do masy) Ps. Jak sam nie bardzo ogarniasz to zapłać...
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa, czy odpowietrzenie zbiornika działa. W Scanii euro 6 przeważnie pomaga wymiana filtra paliwa .
COO 24;czujnik poziomu paliwa, złe wskazania. Sprawdź kabelki do czujnika lub sam czujnik uszkodzony.COO 72 ;włącznik ciśnieniowy / czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego, wartość poza zakresem.Zwarcie lub przerwa w obwodzie czujnika/ włącznika. ACC25 ; usterka sprężarki klimatyzacji.W koordynatorze ( COO) są usterki związane z klimatyzacją więc w pierw...
No chyba ten plastikowy element w podstawie filtra (na który nasadzasz wkład filtra) nie jest uszkodzony? bo jeśli tak to może być problem z przepływem paliwa.Do filtra wystarczy wlać niewiele paliwa ,ale wpierw trzeba zamontować filtr,zalać i zakręcić dekiel .
Podejrzewam, że u kolegi może "siedzieć" Airtronic D2. Co znaczy ogrzewanie nie da się uruchomić. Wentylator kręci, pompka podaje paliwo, a nie chce odpalić? Podaj więcej informacji
Wykopałem tylko takie coś co by miało sens,kiedyś miałem przypadek z autobusem scanii na zabudowie irizar sprzęgło szarpało wymiana płynu w siłowniku znacznie poprawiła pracę.
Witam, od pewnego czasu mamy problem ze Scanią. Wskaźnik paliwa, ładowania oraz oleju wariuje, przez co pokazywane parametry są błędne, np. paliwowy pokazuje praktycznie cały czas pełen bak, a nawet więcej, mimo iż paliwo oczywiście ubywa. Przy mocniejszym uderzeniu pięścią (!!) z góry wszystko wraca na chwilę do normy, ale potem ta sama Polka? Co jest...
Witam. Poszukuję srrwisu pomp paliwa, dokładnie pompy wysokiego ciśnienia do scani r440. Pompa przepuszcza paliwo obudową przy wyższych obrotach. Miał może ktoś z tym problem. Czy obudowa pompy jest wymienna, bo sama pompa działa prawidłowo. Auto ma rozsądne spalanie, siły jakoś też niebrakuje. Z góry dziękuję
To nie jest problem z filtrami na pewno, ani z paliwem. szaman108 :bye:
poszukuję modułu do pompki podającej paliwo do ogrzewania kabiny
Witam. Taki oto problem. Po wymianie "bałwanków" na listwie paliwowej scania 114L 380 (2001rok) przestała odpalać. W filtrze i za filtrem paliwo jest, ciśnienia tak znaczne że po poluzowaniu śruby od zasilania paliwem listwy jest bardzo intensywny rozbryzg paliwa, a silnik nie łapie, na plaka chodzi, bez nawet nie ma ochoty gadać. Oprócz wymiany gumek...
Sprężarka nie napędza tak jak w Scania czy MAN. Powietrze było już wpuszczone do zbiornika, zrobione ciśnienie układ jest szczelny, a to nic nie dało, paliwo dalej ucieka powrotem. A czy pompka mechaniczna ma coś wspólnego z przelewem?
Witam. Panowie pomoze ktoś. Nie dawno kupilem Scania R 410 z 2017 roku i zrobilem nią 1300 km i podczas jazdy zapaliła się rezerwa a zaraz po niej kontrolka silnika. Zatankowałem paliwo i rezerwa zgasła a kontrolka silnika została ale nie wyświetla żadnego błędu. Może ktoś wie jak to usunąć albo co jest przyczyną
Możesz jeszcze sprawdzić czy w układzie pneumatycznym nie ma oleju ( zbiorniki powietrza ) lub czy paliwo w zbiorniku nie zmieniło barwy.
z tymi błędami 3776, i 3778 możesz mieć przeciek przez uszkodzoną szynę rail na łączeniu z zaworem DBV. Zeby to sprawdzić odkręć przewód paliwowy wkręcony w szynę przy zaworze DBV i odpal silnik, najlepiej z podłączonym komputerem (ja używam jaltesta),dopuki na szynie ciśnienie nie osiągnie 1800 barów nie powinno tam pojawić się paliwo. pozdrawiam
Paliwo do obu lane z ... ? Tych samych dystrybutorów ? Czy jakiś "nadwyżek"
Zawór odcinajacy paliwo- jest koloru czerwonego, podstawa, to kody błyskowe.
Ciśnienie jest rzędu 2000bar. Smok starego typu ma przyłącza na zatrzaski a nowego typu przyłącza wkręcane. Wewnątrz rurki jest też zawór zwrotny aby paliwo nie cofało się, ponieważ pompowtryskiwacze HPI nie posiadają konwencjonalnych końcówek wtryskiwacza i są przeważnie otwarte [url=http://www.cableprice.co.nz/trucks-...
Jak w temacie spalanie na poziomie 40l max DMC 39t. Nowe wtryski intercooler paliwo Orlen filtry i olej serwis scania. Kompresja mierzona w serwisie na jednym cylindrze spadek 3%. Doładowanie turbiny w górke 2,8bara. Proszę o pomoc.
Jeden z zaworów przelewowych w podstawie filtra lub pod listwą paliwową od strony wentylatora otwiera się zbyt wcześnie co powoduje spadek ciśnienia zasilania paliwem. Chyba, że masz wyciek w innym miejscu układu paliwowego widoczny gołym okiem.
Wartość czujnika zmienia się wraz ze wzrostem temperatury, a ten przekaźnik może być od ADR-u. Trochę dziwne, że przy odpalaniu nie "puszcza" dymka, powinno trochę przydymić przynajmniej na początku. Ja bym sprawdził to paliwo, czy dopływa do ogrzewania. Zdejmij wężyk przy ogrzewaniu i sprawdź czy pompka podaje paliwo. Jeśli nie będziesz mógł namierzyć...
Witam, Scania 2007 rok R380 pojawił się olej w filtrze paliwa. Proszę o pomoc, dzięki
Wyglada na mały wydatek pompy wysokiego ciśnienia, przy zapotrzebowaniu na paliwo przez wtryskiwacze nie daje odpowiedniej ilośći przy zadanym ciśnieniu
Otwarty zawór odcinania paliwa. Ciśnienie zasilania nie spada wystarczająco szybko, gdy silnik zostaje wyłączony po przez zawór odcinający paliwo. Na środku listwy znajduje się zawór odcinający paliwo jest w kolorze czerwonym, prawdopodobnie się zablokował. Należy go rozebrać wymyć i złożyć
Jestem kierowcą. Nie biorę paliwa bo szef tankuje mi osobówkę. Właśnie dlatego że nie kradnę to mnie to boli. Gdybym to ja brał te paliwo to bym tematu nie zakładał 😀
Cześć! Myślę że jeżeli elektrozawór odcina paliwo to w tym samym momencie powinna być odcięta pompa elektrycznie lub pneumatycznie poprzez siłownik pneumatyczny sterowany elektrycznie.Przyglądnij się jaki jest osprzęd wokół pompy, co czym steruje i daj znać do czego doszedłeś to spróbóję Ci pomóć. Pozdrawiam!
Trochę mało informacji, paliwo jest już na kabinie czy przy pompce bo to jest istotne. W nich pękają przewody pod maską, tam nawet jest oryginalnie złącze. Jeśli jest paliwo na kabinie tuż przy wejściu do urządzenia to powinno kopcić przy próbie zapalenia, jeśli tak jest że kopci a nie chce zapalić to wykręć świece i oczyść gniazdo świecy bo raczej...
To jednak wygląda na gaźnik. Czy podczas pracy pompki paliwo wraca przelewem? Czy korek paliwa ma drożne odpowietrzenie? A co do zostawiania paliwa na zimę to ja robię to wręcz z premedytacją i zostawiam w 15 letnim NACu i 10 letnim SCANie i na wiosnę nie ma problemu z odpaleniem.
Rozkręcona śrubka powoduje że podrabia się pewien element i silnik nierówno pracuje
witam kwantor a zaworek na zbiorniku to co ma wolne na urlopie A ty masz wolne od poprawnego pisania? Wiesz, co to INTERPUNKCJA? Jeśli nie, to wygooglaj sobie!
E 32 - wygaśnięcie płomienia na stopniu dużym, powodem może być nie właściwa ilość paliwa lub powietrza spalania, należy skontrolować ilość paliwa i prędkość obrotów dmuchawy. Kolega sprawdził czy paliwo dochodzi do urządzenia ? Silnik dmuchawy się nie blokuję ? Wloty powietrza są drożne ?
To jest na pompie rzędowej ? z zaworem odcinającym dopływ paliwa (ehab)?
WITAM! wszystkich mam problem ze scanią 124 420 ps rok 2001 silnik pde jest to wyciek ze wszystkich śrub listwy zasilającej wymieniłem uszczelnienia pompowtryskiwaczy już dwa razy i nic to nie pomogło wszystko wyczyszczone 100%sterylnosci i dalej leci podejrzewam ,że wypracowane są segmenty tłoczące w pompo. i paliwo przedostaje się na zewnątrz jeśli...
Jeśli auto postoi 10-25min to paliwo cofa się z powrotem do zbiornika czy to może być wina zaworka zwrotnego?
Witam element oznaczony T 16
Chyba najważniejsza sprawa to by spuścić paliwo z kolektora paliwowego aby ON nie polecial na tłok. Kiedyś - dawno temu popełnilem ten błąd i efektem byly pogiete laski popychaczy na tym cylindrze. Dla pewności warto wydmuchać powietrzem otwór po pompce. Sama wymiana pompowtrysku to zadna skomplikowana operacja. Pasowałoby po wszystkim wyregulować pompki...
Witam Panowie problem moj z xpi zaczal sie przy 1mln przebiegu . Zaczal sie problem z rozruchem rano, jakby paliwo sie cofalo. Auto trafilo do ASO Scania i wyciagneli pompe, okazalo sie,ze jest uszczerbany jeden ceramiczny tloczek. Serwis chce zdejmowac miske, chlodnice oleju do plukania wszystko sprawdzic wal i panewki. Cene za usluge krzykneli 10tys...
Witam wszystkich mam problem ze Scanią 124/420 2000r gdy silnik jest rozgrzany obroty się wahają a po chwili gaśnie , raz nie chciała odpalić gdy napompowałem paliwo ręczną pompką odpaliła , odpala też gdy dostanie placka filtr paliwa jest oryginał Scania zamontowany około 20000 tyś. kilometrów temu bardzo proszę o pomoc
A przewód z ecu do sterownika jest ok? Sprawdzałeś ta cewkę od gaszenia czy otwiera paliwo na listwę?Mechanicy grzebiąc nie zamienili czasem na niej przewodów?
Witam, posiadam Scanię 124l 420 z roku 2002. Mam problem z paliwem, a mianowicie. Samochód jedzie i nagle schodzi z obrotów, pada. Ostatnio mi tak zrobiła i już nie odpaliła. Nie wiem co jest. Dodam, że wymieniłem końcówkę 5-tego pompowtrysku ostatnio i było ok jakiś czas. I jeszcze jak pompuję to nie ma paliwa na powrocie. Zaworek na listwie jest ok...
Witam Co trzeba wykręcić zeby dostac się do listwy? Kolektor ssący? Obudowę filtra paliwa?
Witam. Mam Scanie V8 R500 2007 EUOR 4 z adblu na PDE. Śmierdzi paliwem i widać tłuste plamy z tyłu silnika po środku silnika między głowicami ale bardziej o strony kierowcy jak jest sprężarka powietrza i spływa po obudowie sprzęgła i od strony kierowcy między 2 a 3 głowicą , 3 a 4 głowicą i za 4 głowicą. Jak patrzyłem to nie leci z podstawy filtra paliwa...
Witam , problem tkwi w sterowaniu zaworem otwierającym paliwo na świecę płomieniową . Świeca grzeje (nowa) lecz nie dochodzi 24V na zawór otw.paliwo, po rozpięciu kostki od zaworu i podłączeniu prądu z akumulatorów zawór pyka i otwiera paliwo . Gdy kostka jest rozpięta miernik wskazuje 13-14V natomiast gdy zepnę kostkę miernik wskazuje 0V bezpieczniki...
w samochodzie fabrycznie nie ma kontrolki od świecy. świecę wykręciłem i sprawdziłem jest dobra. nie dochodzi do niej prąd tak samo jak do czujnika temperatury i elektro zaworu otwierającego paliwo na świecę. do sterownika dochodzi 24v i tam ginie. na wyjściu nie ma napiecia . zastanawia mnie co "załącza" sterownik aby podawał napięcie na świece i elektro...
WItam , znowu walczę z autem i znowu potrzebuję pomocy . Wczoraj rozkręciłem cewki paliwowe w scanii r420 hpi euro5 2007 rok żeby sprawdzić czy się nie porozkręcały bo auto na wysokich obrotach pod ciężarem sprawia wrażenie jakby silnik dostawał drgania i brakowało mu siły no i były ok tzn w dwóch ruszając trzpieniem w cewce wyczułem jakby się troszkę...
Witam wszystkich. Niedawno kupiłem Scania R 410 z 2017 roku. Zrobiłem nią 1300 km i podczas jazdy zapaliła mi się rezerwa. Zatankowałem paliwo i rezerwa zgasła a kontrolka silnika została. Odpięcie klem od akumulatorów nic nie pomogło. Czy ktoś wie jaka może być przyczyna? Z góry dziękuję za pomoc
62 - jeżeli elektrycznie jest wszystko OK to pozostaje tylko i wyłącznie sprawdzenie mechaniczne zaworu odcinającego paliwo. Odkręć dwie śruby mocujące elektrozawór do EHAB i palcem spróbuj popchać tłoczek z zaworu, jeżeli idzie ciężko to masz przyczynę. Pozostaje Ci tylko wymiana zaworu odcinającego paliwo na pompie wtryskowej na nowy.
witam tomaszbl17 to wygląda na brak ciśnienia paliwa za filtrem pompa nie może dostarczyć paliwa do listwy zasilającej.Filtr oryginał scania czy jakaś podróba?Z tego co piszesz to seria cztery jak mnie wam smok paliwa raczej stary jak coś to go wyciągnij jest tam sitko montowane w rurce (stary model) wyciągnij je prawdo podobnie jest zatkane nie kiedy...
Witam serdecznie wszystkich. Otóż mój problem polega na tym iż wskaźnik paliwa jest cały czas na full choć w rzeczywistości tak nie jest. Co może być tego przyczyną.? Od czego zacząć szukać. Autko to Scania 124 1997r Dodam jeszcze że zaczęło się to po montażu sondy paliwowej i gps-a w zbiorniku. Pozdrawiam wszystkich i czekam na wasze pomysły.
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
paliwo scania silnik scania paliwo ciśnienie paliwo scania
whirlpool zasilacz telefon grzeje ładowania wentylator halotron
licznik bloks musisz rozebrać matrycę
Kierunkowskaz zwarty do masy - co to oznacza? Parametr P10 w piecu Termet Silver Pro 20 kW