Zmień oba NOXy i bedzie po problemie.
Cześć tu masz informacje zależy od typu pompowtryskiwaczy.
Potwierdzam . Po wymianie nox-ów na lepszej klasy scania działa prawidłowo.
Witam Numer bagnetu 2185325 jest przewidziany do silników ze sterownikiem DC 16 104 górnictwo są to silniki przemysłowe. Twój silnik to DC 16 04 więc bagnet oleju do twojego silnika to 1515990.Do silnika wchodzi 34 litry oleju i jest wtedy osiągnięty prawidłowy stan.
Tak jak myślałem R z lipca. Przyczyna leży prawdopodobnie w Sopse Nie pamiętam czy to było w TI czy w WS ale generalnie chodziło o to ze w owych scaniach EBS nie współpracować prawidłowo z EBS naczepy. Zalecenie było takie by stosować w nich przewód 5 żyłowy bez CAN. Dodatkowo wyłączyć trzeba automatyczna adaptacje hamulców Ustawić ręcznie na 0.6
Tacho [url=https://obrazki.elektroda.pl/535659...
Witam, jeśli problem nie został rozwiązany, a instalacja elektryczna sprawdzona i wszystko jest prawidłowe to za tego typu usterkę odpowiedzialne jest wewnętrzne uszkodzenie sterownika EMS.
Dzięki za podpowiedzi wymienię pierw termostat i zobaczymy efekty
Nie 5,5mm a 6mm! 5 śrub luźnych i wtedy wkładać, wziąć korekcję na skośne zęby, dokrecic pompę a następnie 5 śrub mocujacych zebatke do piasty. 20Nm i 80Nm 105Nm. Blokadę wyjąć po przylapaniu 2 pierwszych śrub.
A zawieszenie poziomuje się prawidłowo??
Nabija prawidłowo 12. Na zegarach żadnego spadku ciśnienia nie widać. Wszystko funkcjonuje prawidłowo. Tylko ten błąd
Witam, mam prośbę. Chcę zmienić światła w Scanii z H4 na H7. Czy mógłbyś podesłać, jak dokładnie podłączyć te kostki, żeby wszystko działało prawidłowo? Z góry dzięki.
problem rozwiązany wymieniłem jeden czujnik a w drugim przerwał się przewód, bo w V8 są dwa czujniki ciśnienia oleju w podstawie filtra
Wykazuje nieprawidłowe wartości.
Witam problem ponieważ nie działa mi prawidłowo klimatronik w scanii komputer pokazuje czujnik temperatury powietrza wartość poza zakresem.(-40) panel podmienilem i dalej to samo. Na wyświetlaczu temperatura zewnętrzna prawidłowa
Problem tkwił w zbyt wysokiej temperaturze powietrza dolotowego, było to spowodowane nie prawidłowym działaniem EGR.
To jest prawidłowe zjawisko. W Scanii 4 ABS wykrywa naczepę przez prawy kierunkowskaz . Tzn jest podane napięcie ok 8-9V na prawy kier naczepy i wraca do przekaźnika ABS naczepy. Musisz zastosować rezystor AHX z radiatorem aby "oszukać" system
Witam. Sprawa dotyczy Scanii 164 z 3 osią skrętną. Wymieniona została kolumna (maglownica) na TRW. Wspomaganie działa lecz słychać buczenie z okolic pompy wspomagania, po jej wymianie na nową nadal słychać buczenie. Nasila się podczas skręcania kierownicą. Płyn w zbiorniczku lekko się pieni. Nie widać wycieków. Wszystko działa lecz to buczenie jest...
Temat zamykam, czas gwarancji minął :-) a czujnik dalej działa prawidłowo
Witam. A test osiagow cylindrów był robiony? 1 cylinder nie domaga ale do pełnej diagnostyki brakuje jeszcze 3 testów. Tutaj jest pokazana praca wyważenia do osiągnięcia stabilnych obrotów na wolnych obrotach.
Jeśli było coś robione ze sprzęgłem więc trzeba wyzerować wskaźnik jego zużycia bo jest nieprawidłowe, poza zakresem.
Kontrolką sprawdz.
Scania R450 2014 rok XPI, skrzynia automat. Problem z redukowaniem biegów, gdy zwalnia, to zamiast zredukować np. z 11 na 7, to zawsze redukuje na bieg startowy i po chwili na 7 bieg.
Zawór i tak przepuszcza mimo że zamknięty, te niby płatki plasiku co widzialeś to fragmenty uczelki która się rozsypała. Zresztą te zawory często się uszkadzają i czeka cię wymana jego na nowy. Druga sprawa to wydajność klimy, nie podaleś jakie ciśnienia są podczas jej pracy, czy rurka (ta grubsza) szronieje po załączeniu i czy wszyskie klapy prawidłowo...
Wtryski zakładane nowe kpl trzy tygodnie temu w serwisie także wszystko jest zrobione prawidłowo.
To może być błąd nieaktywny. Jeśli APS funkcjonuje, to szkoda sie tym przejmować, jeśli nie funkcjonuje, to należy sprawdzić zasilania i może szynę CAN. Skasuj na desce te błędy. Osuszacz działa i ciśnienie na zegarach prawidłowe?
Kolego, na 100% masz uszkodzony potencjometr, bodaj 2,2 k. ten pod pokrętłem. Zawór elektryczny, gdy uszkodzony, zachowuje się inaczej, ale trzeba mieć trochę praktyki by to ustalić. Cały układ ogrzewania jest dość skomplikowany, oczywiście sterowany mikroprocesorem. Kluczową rolę gra również czujnik temperatury, termistor jest wmontowany w kanał nadmuchu...
To kwestia fantazji programisty licznika. Mam citroena jumpera i nawet hamując silnikiem ze 140km/h zawsze pokazuje 2L/100km. A moje mini schodzi ze spalaniem w czasie hamowania silnikiem do 0. W obu przypadkach czas otwarcia 0ms. I nie ma znaczenia czy masz hamulec górski, czy nizinny, jak silnik napędzasz od d.py strony nie zużywa paliwa.
Własnie Texa TXT to wykonuje......trzeba pamiętać żeby nie przekroczyć zakresów dopuszczalnych do zmian kalibracji,nie da się często kalibrować poza poziomy dopuszczalne,własnie wtedy wywala błąd kalibracji jeżeli wykroczy poza dopuszczalne wartości zmian,wtedy powtarzać trzeba proces aż się ich nie przekroczy.
Czy rozwiązaliście ten problem co było przyczyną mam podobny objaw. Jak prawidłowo sprawdzić te cewki?
Witam, udało się rozwiązać problem błędu 112? Mam ten sam problem, temperatury pokazuje prawidłowe, a błąd nie do usunięcia.
pozostale 3 pompowtryski zostaly te co byly i nie byly ruszane. Tylko zawory sa wyregulowane. 3 uszkodzone poszly do regeneracji i maja byc zamontowane w miejsce tych 3 pozostalych. Kolego karlos85 masz wiedze lub informacje na temat regulacji dzwigienek pompowtryskiwaczy??
Witam mam problem ze Scania. Ostatnio wymieniałem wszystkie pompo wtryskiwacze i ustawiałem je mechanicznie. Scania chodziła prawidłowo 3 tygodnie aż nagle zaczęła walić na czarno i niema siły jechać z naczepa. Wiem ze od kilku miesięcy mam popsuty czujnik poleżenia walu, ale nie było tak przez niego ze scania nie miała siły. Scania na postoju na wolnych...
Jeśli odkręcałeś przewód od zasilania pompki sprzęgłowej pod pedałem sprzęgła i było słabe ciśnienie to stawiam na zawór czteroobwodowy pod warunkiem że masz stan ciśnienia na zegarach hamulcowych i podstawa osuszacza zbija prawidłowo .
ale to jest scania 4. to chyba sd2? i czujnik działa normalnie. Nie napisałem jeszcze że to sie pojawiło jak chciałem go kalibrowac. raz sie zmieniło i wiecej nie reaguje na zmiany
Jak w temacie. Nie świecą się kontrolki i nie ma blokady, po wyłączeniu przyciskiem slychac jakieś psyknięcie ponietrza z zaworu. bezpiecznik dobry a co więcej sprawdzic nie mam pojęcia. wykluczam uszkodzenie mechaniczne gdyż jest użytkowana prawidłowo.
Przy odłączonym przewodzie ABS powinno pokazać 8 bar. . Pod warunkiem, że ciągnik wysyła prawidłowe ciśnienie :)
2 długie 5 długich 4 krótkie Czy te błędy prawidłowo odczytałeś ?
GMS 50150; sprzęgło,żądanie położenia sprzęgła nie odpowiada założonemu położeniu. 50050;jednostka ECA usterka elektroniczna , usterka wewnętrzna sieci CAN.50160;siłownik w obudowie sprzęgła, nieprawidłowy ruch.Najpewniej jednostka ECA do wymiany.
Witam Mam problem ze SC R , mianowicie wyświetla błąd; EEC 146 wysokie ciśnienie powietrza. Wszystkie pomiary wydają się prawidłowe. Ma ktoś jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny problemu, jak to prawidłowo zdiagnozować?
Tak jak przedmówca stwierdzam to samo, że ktoś szeroko tu poszedł...:) ale teoretycznie jeżeli jest faktycznie tak jak mówisz,to już za wiele tu nie zostało. Ewentualnie została by jeszcze kwestia sprawdzenia elektrozaworów kąta i dawki paliwa. I pytanie jak dokładnie zostały wykonane czynnośći, które wypisałeś. Pytanie...tak jak kolega zauważył, czy...
czujnik prędkości 6-tego koła nieprawidłowy lub nie wiarygodny sygnał. sprawdź koronkę ABS,luz na łożysku i sam czujnik.
Witam wszystkich, czytałem kilka postów w kierunku problemu zawartego w temacie, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi...mam następujący problem. Jakiś czas temu przestał działać centralny zamek, tzn gdy chciałem otworzyć to się zamykał. Ja go otwórz a on od razu zamknij. Przejrzałem wiązki przy drzwiach i znalazłem biały kabelek zerwany - przy...
Nie tak dawno w jednym z tematów pisałem jak ten układ powinien prawidłowo działać. Przeszukaj kilka tematów wstecz.
Witam, wymieniłem czujnik doładowania turbiny stary jak sprawdzałem ohmomierzem nie pokazywał żadnych wartości ( najprawdopodobniej nie miał przejścia). Kupiłem używany i przy pomiarze napięcia pomiędzy zielonym ( wyjście podciśnienia) i czarnym przewodem(masa) na wolnych obrotach mam wartości 1,07 V a przy pełnym gazie 1,36 V. Czy są to prawidłowe...
Coś mi się wydaje że chyba nieprawidłowo jest podłączony, może być problem z masą stąd to piszczenie. Podejdź do niego z testerem zegarowym i zrób jakąś diagnostykę.
Witam. Miałem raz podobny przypadek w R-ce.Po odpaleniu wszystko ok ,a po kilkunastu sekundach kiedy napięcie wzrosło do 25,7 V generowany błąd o przekroczeniu napięcia i Vis wyłączał zasilanie na odbiorniki j.w. Ponoć to wada ECU VIS.Podmienić można na inny do sprawdzenia lecz będzie błąd o nieprawidłowym urządzeniu.Działać będzie, natomiast trzeba...
Oczywiscie ja jezdziłem taka i pad mi czujnik cisnienia doładowania i nie mogłem sie dowlec do bazy na próbe wziołem od innej z placu i auto szło jak przedtem. Tam jest edc czyli wszystko zależy od sygnałow z czujników. W mojej jeszcze był padniety jakis czujnik w pompie wtryskowej (obrotów chyba) i stale mi sie paliła kontrolka edc ale auto działało...
Wszystkie trzy błędy dotyczą czujnika temperatury spalin za katalizatorem który wskazuje nieprawidłowe wartości. Najpewniej trzeba będzie wymienić moduł czujnika lub przedtem sprawdzić kabelki do czujnika bo błędy wykazują przerwę w obwodzie czujnika.
Witam. Proszę o informację jakim momentem dokręcać nakrętkę tylnej piasty, bo o ile wiem zastosowano łożyska stożkowe. Czy są jakieś problemy z demontażem bieżni łożysk i czy są jakieś oznaczenia prawidłowego umiejscowienia ich? Czy nakrętka jest jakoś blokowana. Dzięki. Pozdrawiam.
Ale piszesz o spalaniu faktycznym czy wskazywanym przez komputer? Natomiast co do skrzyni - małe problemy ze sprzęgłem na manualu są prawdopodobnie spowodowane przez zawór przy pedale sprzęgła. Zastanawia mnie jednak co z Opticruise - z tego co wiem nie używa on sprzęgła przy zmianie biegów, a szarpie przy zmianie biegów... Dolot wydaje się być szczelny,...
Witam Twój problem to nie zwarcie a otwarty obwód dla każdego zegara. Tak zachowują się zegary w 4-ce; odpięcie czujnika powoduje wychylenie wskaźnika na max. Skoro podmienione zegary działają prawidłowo to na "uszkodzonej" płytce szukaj zimnych lutów, często pomaga poprawienie lutów na metalowych koszykach ustrojów pomiarowych.
Witam, Chciałbym się dowiedzieć jak interpretować testy silnika w Scania hpi. Balans : -3 cylindry nie prawidłowe --> cewka -jeden cylinder --->zawór -1 cyl na plus drugi na minus --->wtrysk Wrzucam pozostałe testy. Pacjent r420 euro 5 nierówna praca na wolnych po paru minutach od odpalenia, jeszcze niesprawdzane luzy zaworowe. Balans na wolnych a drugi...
Czujnik był nowy i został wykluczony na samym początku.. Problemem była pompa oleju która już swoje wysłużyła... Wymienione zostały także panewki, i problem całkowicie ustąpił. Ciśnienie oleju jest prawidłowe. Dzięki za wszelką pomoc.
VIS do naparawy.
Najpierw diagnostyka, a potem wymiana.Cylinder 1 V141 Opis Awaria wtrysku w cylindrze 1 V141. Cylinder 1 wytwarza większy moment obrotowy niż oczekiwano. Przyczyna • Awaria wtryskiwacza paliwa. • Awaria zaworu butli. • Nieprawidłowo zamontowane wałki wyrównoważające.
Nie wiem, ale jak możesz, wrzuć do dwóch. Myślę, że prędzej czy później komuś się przyda. Moja półautomatyczna skrzynia ma problem przy zmianie z R na N i odwrotnie. Problem pojawia się co jakiś czas, czasem nie włącza wstecznego, a czasem nie wyrzuca na neutral. Światło wstecznego działa prawidłowo, bo włącza się adekwatnie do przełącznika.
Witam potrzebuję pomocy gdzie zmierzyć ciśnienie oleju manometrem w scani r420 2007 r żeby wynik był obiektywny bo wskaźnik czasem pokazuje 8 bar a czasem prawidłowo w granicach 4
Problem polega na tym że retarder działa tylko na ostatnim stopniu dźwigienki. Wcześniej nie reaguje. Zawór nowy OE wymieniony. Dźwigienka podaje prawidłowe napięcia. Oleje pouzupełniane. Błędów nie ma. Czy ktoś może coś mądrego podpowiedzieć?
Jak najbardziej . Czy sprężarka powietrza bije prawidłowo . Może czekać trzeba długo zanim na pompuje ??
I kolejne pytanie: czy ten wymieniony czujnik na pewno jest sprawny?? Oraz czy jest prawidłowo zamontowany (odległość od nadajnika impulsów)??
Prawy zawór sterujący ABS, wylot Opis Niedopuszczalny wynik jednego z testów działania układu. Przyczyna Zwarcie do napięcia dodatniego z powodu uszkodzenia przewodów lub jednostek sterujących. Uwagi Zapala się czerowna lampka ostrzegawcza i funkcje użytkownika takie jak ABS, ESP i TC nie działają prawidłowo. Czynności zaradcze Sprawdź wszystkie przewody...
A co już zrobiliście w sprawie tego spalania?? Regulacja zaworów i pompowtrysków była robiona?? Intercooler szczelny?? Tacho prawidłowo skalibrowane?? Zamienialiście naczepy?? Zamienialiście kierowców??
Spotkałem na trasie kierowcy i właściciela R500 z 2008 r i okazało się że jego scania ma dokładnie takie same objawy co moje, z wskaźnikiem, klimą i rannym rozruchem. Był z tym tematem s serwisie Scanii w Kielcach i tam powiedziano mu, że tak zachowuje się Scania R500, są to prawidłowe reakcje. Ręce mi trochę opadły ale wygląda na to ze trzeba będzie...
Może ktoś podpowie, nie moge odczytać danych z magistrali CAN zielona kostka nr137 podpinam przewód biały can L i przewód niebieski can H, czy ktoś może potwierdzić czy to prawidłowe połączenie w tym modelu-roczniku? Dzieki
Tachograf prawidłowo skalibrowany ?? Na tym też można urwać ze 2 - 3 litry.
W Scanii 4 to prawidłowe zjawisko, że chodzi wentylator po zapłonie. Kręci się trochę wolniej jak na 1 biegu. Tak samo po włączeniu ogrzewania postojowego włączy się wentylator. Ma to na celu wymianę pow. w kabinie.
wskaźnik ciśnienia oleju po włączeniu zapłonu pokazuje max 7 bar Podłączenia są prawidłowe jednak rama a kabina się różnią (instalacją) brakuje w tym przypadku podstawowej funkcji jaką jest zasilanie + (15G) dla sensora ciśnienia. http://obrazki.elektroda.pl/9699647800_1...
Kod usterki powstanie zostanie zarejestrowany jedynie wtedy, jeżeli nieprawidłowe wyłączenie silnika nastąpi trzy razy z rzędu. Ponieważ usterka powstaje, gdy silnik jest wyłączany, można ją usunąć tylko, jeśli uda się wyłączyć silnik prawidłowo.... Spróbuj skasować błędy z pozycji wyświetlacza.
Jeśli chodzi o COO i EMS w Scanii z imo to dopiero jest wierzchołek góry lodowej.Serwis na pewno sprzedał prawidłową część chodzi mi o wyposażenie sterownika i szybkość magistrali can.
Jeśli diagnosta nie znalazł przyczyny " strzelania" mając do dyspozycji urządzenia diagnostyczne szarpak, breszkę i kanał to d...a nie diagnosta ale gdyby chodziło o zatrzymanie dowodu to pewnie by znalazł. Jeśli pióra przesuwają się względem siebie to widać błyszczący wyślizgany metal bądź rdzę w tym miejscu. Warto przyjrzeć się wieszakom z tyłu resora...
iwec tak BMS 2789 - [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... 2789: Sygnał prędkości pojazdu, który jednostka sterująca EBS otrzymuje z tachografu, nie odpowiada sygnałom z czujników prędkości kół. Tachograf nie jest skalibrowany. Nieprawidłowy obwód koła. Uszkodzony czujnik prędkości koła. Czujnik impulsów (T20), który dostarcza...
VIN który jest prawidłowy dla tego auta to 5402522. Później zamieszczę kilka zdjęć jak to wygląda. Pozdrawiam WiMM
Czujnik prędkości koła, obwód koła 2 Usterka: Awaria w łańcuchu elektrycznym. Powody: Zwarcie lub przerwa w obwodzie z powodu uszkodzenia wiązki przewodów, złącza lub czujnika prędkości koła. Awaria modulatora. Uwagi: Lampka ostrzegawcza ABS świeci się i kilka funkcji użytkownika związanych z awarią hamulców. Rozwiązanie: Sprawdź złącza elektryczne,...
Moim zdaniem któryś z modułów zgubił kodowanie ale jak zgubił kodowanie to chyba w ogóle by nie działał ani by podczas jazdy nie znikał a tu jest loteria - działa przez jakiś czas - potem wyskakują błędy i samochód się utwardza a potem potrafi znowu działać prawidłowo i tak w kółko
45 21 Obwód otwarty na uziemieniu lub brak napięcia w obwodzie F zaworu elektromagnetycznego. 69 27 Wewnętrzna usterka jednostki sterującej 69 28 Wewnętrzna usterka jednostki sterującej 23 12 Usterka wybieraka trybu pracy. 4627 Za duża wartość natężenia na zaworze elektromagnetycznym A. Czy któryś błąd jest aktywny. (świeci kontrolka "mode" na selektorze....
Podczas legalizacji jedzie się na tzw ''słupki'' czyli ustala się rzeczywistą ilość impulsów na przejechany km, ta ilość wprowadzana jest do tacho które potem na tej podstawie odczytuje dane i przelicza dane z impulsatora, podczas eksploatacji możliwy jest tylko błąd spowodowany zużywaniem opon ale jest wielkość rzędu około 3-4 km/h maksymalnie pomiędzy...
Witam tych pomp się nie regeneruje,to nie jest wina pomp tylko naszego Polskiego paliwa. Jak masz scanie serii 4, jedz do serwisu masz 40% zniżki na części nigdzie taniej nie kupisz bo w hpi chodzi głównie o ciśnienie paliwa, prawidłowe to ok 15 bar na biegu jałowym a ok 20 na 1500 obr.
Witam, Mam problem ze scania R440 PDE rok 2012r, auto pali 38L przy delikatnej jezdzie, auto ma moc, wymieniony termostat, visko chodzi prawidłowo, jest po wymianie filtrów i oleju, ostatnio wyregulowane zawory i wtryski w serwisie, jakieś pomysły co może być przyczyną takiego spalania ?
Czujnik wymieniałeś razem z wtyczką do modulatora, czy też sztukowałeś? Jeśli z wtyczką to zmierzyłeś na jej pinach rezystancję? jeśli tak i koronka jest w dobrym stanie oraz odległość od czujnika do niej prawidłowa, to masz uszkodzony zawór EBS. Sciślej obwód wejściowy czujnika.
Witam. Mam problem ze swoją skakanką a mianowicie w ostatnim czasie zauważyłem wzrost spalania, nie kopci, chodzi równo, pali na strzała, turbina bije do 2,5 bara czy to prawidłowo czy za mało ?? ile wynosi prawidłowe ciśnienie ?? Dodam że czuć jak by scania miała mniej siły. Może ktoś maił taki przypadek. Podejrzewam że to coś z turbo ale wolał bym...
Dobrze to jakbyś mógł poszukać był bym wdzięczny mam jeszcze pytanie bo kupiłem lampkę kierunkowskazu led zamiast mrugać świeci się mam pytanie bo są tam cztery przewody jak je prawidłowo podpiąć aby lamka prawidłowo świeciła może wiesz ?
Układ 1 i 2 masz na zegarach . Z tego co pisałeś szwankuje ci jeden z zegarów , zamień wtyczki na tych dwóch układach (na wsporniku czujników są opisane).Układ 3 i 4 nie mają zegarów co nie znaczy ,że ciśnienie w tych układach jest prawidłowe, a lampka air breake też się zapali.
Wyświetlone wartości są prawidłowe. tzn mieszczą się w normie ze sporym zapasem. Usterki szukałbym w układzie wydechowym [zapchany katalizator] itp.
Podstawowym celem tego całego zaplecza regulaminowego jest odniesienie sie do danych że świata rzeczywistego, nazwa spólki / nazwisko / NIP itd... danymi wirtualnymi można przerzucać się godzinami a nie wskazać nic Nawiasem, już widziałem "śliczne" regulaminy, scam, kopia uznanego europejskiego sklepu outdorowego, "prawie" dobre (nawet mieli prawidłowy...
Po pierwsze zlokalizuj wycieki i uszczelnij a po drugie jeśli zawór jest szczelny i działa prawidłowo powinien utrzymać ciśnienie w poduszkach . Więc albo zawór nie trzyma lub masz uszkodzoną poduszkę.
No i brawo Ty :D 11060 Przekroczenie limitu czasu (Time Out) odebrania komunikatu z układu BMS. Ten kod jest rejestrowany w przypadku zaniku lub braku jednego z komunikatów CAN oczekiwanych z układu BMS. Zanik komunikatu TC1 powodujący nieprawidłowe działanie. Na przykład koła napędowe mogły utracić przyczepność na śliskiej nawierzchni, co spowodowało...
W starszych Irizar-ach mamy CAG lub tak jak tutaj CS (comfort shift), pytanie gdzie robiony był wałek i czy na pewno jest prawidłowo poskładany. Ewentualnie kwestia o-ringów, oleju.... oczywiście warto jest sprawdzić kody błędów.
Scania 4, 420KM, 2002r. Zapala się kontrolka EDC, błąd 14, czujnik temperatury na zegarach pokazuje prawidłową temp. natomiast w komputerze pokładowy (mały po prawej stronie) 230 stopni.... Czy w tym modelu są 2 oddzielne czujniki ? ewentualnie gdzie może tkwić problem ?.
Witam tak to ten zawór ale nie on jest powodem nierównej pracy silnika. Objaw nieprawidłowej pracy tego zaworu to aktywny błąd EDC
8704 - otwarty obwód czujnika tlenu NOx 5657 - nieprawidłowe wyłączenie zasilania EMS 4131 - napięcie zasilania SCR 2 ostatnie błędy mówią o wyłączeniu zasilania akumulatorów w czasie krótszym niż 90 sekund od wyłączenia zapłonu. Możesz mieć problem z wyłącznikiem ADR.
Moim zdaniem tak.Usterka powstała w wyniku trzykrotnego nieprawidłowego gaszenia. Jeśli uda ci się zgasić silnik prawidłowo to błąd zniknie. Chyba ,że oprócz tego błędu występuje inny który pominąłeś.
BMS 14358; zużycie hamulców.Zużycie okładzin hamulców przekroczyło dopuszczalny limit - pozostało mniej niż 5%. COO 550; ręczne uruchomienie retardera.Napięie w obwodzie dźwigni retardera osiągnęło nieprawidłową wartość. Wartość napięcie nie odpowiada dopuszczalnemu płożeniu przełącznika.ICL 576 ; przycisk INFO , nieokreślony poziom napięcia. Przerwa...
Przepraszam że post pod postem, pewien gość powiedział mi że przyczyną żarzenia może być "świrujący" czujnik poziomu płynu chłodniczego, czy to prawda? Dziś co ciekawe przez dłuższą chwilę świeciła mi kontrolka od niskiego stanu płynu (do osiągnięcia ok. 80 C), co ciekawe w sobote uzupełniałem płyn do prawidłowego stanu (było na minimum). Może być to...
Scania 420 HPI - błąd 5657. Po odłączeniu klemy minusowej i ponownym podłączeniu, wyskoczył błąd 5657 i info "Usterka silnika, oraz główny wyłącznik zasilania nieprawidłowo wyłączony". Przewód minusowy odłączyłem, na zgaszonym silniku i wyłączonym zapłonie. Dodam jeszcze, że auto odpala normalnie lecz nie mogę skasować tych dwóch informacji na desce...
Witam co myślicie o tych dwóch błędach czy może samochód przez nie gasnąć to nie były błędy aktywne. 65527 kontrola pomiędzy modułem sterującym silnika a modułem koordynującym lub test wyłączenia 55296 , 55297, 55298 sterownik nieprawidłowe niewiarygodne dane.
to wystarczy podpiąć do sterownika na podane piny cewkę najlepiej z zaworu 4/2 drożnego ze skrzyni biegów i po problemie. To nie rozwiąże problemu ponieważ nadal nie będzie automatycznego poziomowania i podnoszenia osi. Prawidłowa konfiguracja ECAS i kalibracja powinna rozwiązać problem.
APS 169; brak komunikatu lub nieprawidłowy komunikat z jednostki sterującej silnikiem ( CAN). COO 719; prędkość jazdy zmierzona za pomocą czujnika prędkości T20 różni się nadmiernie od prędkości pojazdu zmierzonej za pomocą układu ABS. EMS 4491; zawór bezpieczeństwa zadziałał.Ciśnienie w zbiorniku jest wyższe niż ciśnienie otwarcia zaworu bezpieczeństwa.Układ...
niedawno po zgaszeniu silnika słyszałem właśnie bulgotanie (zasysanie ) jakby płynu w przewodach od zbiornika adblue , co może być tego przyczyną? To że podczas gdy system długo nie dostaje info o konieczności dawkowania lub gdy zostaje silnik wyłączony, włącza się faza opróżniania układu, wtedy to przewodami powrotnymi do zbiornika poprzez załączony...
Czy po włączeniu zapłonu zapalają się na sekundę kontrolki TC, ABS, i klocki? Chodzi o sprawność żaróweczek. Jeśli ABS/EBS nie funkcjonuje prawidłowo, to pełną moc retardera można uzyskać tylko z manetki.
atmega prawidłowe prawidłowe przestrojenie aplikacje prawidłowe
matryca ue50j6200 kabel ethernet przerywa amplituner instrukcja
klimatyzator przenośny chińskie radio android aktualizacja
Przepływomierz powietrza w VW Passat B5 lifting - funkcje i objawy uszkodzenia Jak podłączyć moduł Volta w Ford Focus MK2 kombi