Witam to powinno wystarczyć jak coś to pisz powodzenia.
pozostale 3 pompowtryski zostaly te co byly i nie byly ruszane. Tylko zawory sa wyregulowane. 3 uszkodzone poszly do regeneracji i maja byc zamontowane w miejsce tych 3 pozostalych. Kolego karlos85 masz wiedze lub informacje na temat regulacji dzwigienek pompowtryskiwaczy??
Zadzwoń tutaj: Bosch Truck Service - Zalesie k/Białej Podlaskiej - (oni to robią np.). http://www.tircars.com.pl/kontakt.html
Witam Mam pytanie ma ktos moze jakis schemat regulacji pompowtryskiwaczy PDE, lub podzieli sie wiedza jak je wyregulowac po wymianie?:) Scania 114, 380 DC 11 04. Pozdrawiam
Prosze o schemat ustawienia zaworów i pompowtryskiwaczy scani 4 hpi 470km rok 2001. Z góry dziękuje.
Ciśnienie doładowania jakie? intercoler szczelny? Pompowtryski w 90 % wystarczy wymienić końcówki i sprężyny. Regulacja zwyczajowo tyle daje, co umarłemu kadzidło.
Daj pompowtryskiwacze do sprawdzenia, a potem poprawna regulacja pompowtryskiwaczy i problem z filtrem paliwa minie, a na pewno będzie duża poprawa. W układzie paliwowym HPI zawsze filtr paliwa jest trochę czarny , taka uroda konstrukcji pompowtryskiwaczy i ogólnie całego układu paliwowego.
Po podłączeniu do testera robione były wszystkie możliwe testy i wypadły ok ciśnienie w porządku bynajmniej według testu, prywatnemu mechanikowi nie pasuje tylko ta praca wtrysków regulacja była przeprowadzana jakieś 20000 tys km temu przez serwis,dodam że jak zimna to chodzi niezbyt równo i dosyć głośno. Jeżeli ten schemat przedstawia tylko wolne obroty...
Nie sądzę by regulacja zaworów i napięcia wstępnego pompowtryskiwaczy pomogła skoro silnik zaczął źle pracować z dnia na dzień.
No tak co do paliwa no to my już sami nie wiemy gdzie jeszcze mogło by być dobre no ale tankujemy raz na innej stacji no i bez zmian. Jeździmy tylko po kraju. Co do kierowcy no to kuzyn jeździ także kierowca jest sprawdzony nie wiem znowu jak tam jego noga czy jeździ w kapciach czy w filcakach:) Mamy scanie też z silnikiem hpi 420 2004 listopad ostatnie...
Dobrze trafiłeś. Wymontuj w pierwszej głowicy pompowtryskiwacz i wymień na nim gumowe oringi. Będziesz zadowolony. Nowa pompka może dawać większe ciśnienie i te pruchna nie wytrzymały. Na nowe oringi nanieś trochę wazeliny ( lub oleju) przy wkładaniu wtryskiwaczy. Przy okazji- przy wymianie pompowtrysku, należy spuszczać paliwo z listwy, bo można narobić...
Reguluje się tak samo jak w PDE, tylko pomijasz regulację pompowtryskowaczy, bo w twoim przypadku ich nie ma. Podeślę Ci rozpiskę wieczorem.
Proszę bardzo.
Robienie jakichkolwiek testów bez uprzedniej regulacji zaworów i pompowtryskiwaczy mija się z celem.
Zrób regulację silnika (pompowtryskiwaczy i zaworów). Na pewno pomoże.
Witam KOD 26 Brak sygnału prędkości jazdy, lub sygnał niewiarygodny PRZYCZYNA Brak sygnału wejściowego na styku B29, sygnał wykazuje nieprawdopodobnie dużą prędkość jazdy, ma zbyt wysoką częstotliwość, lub ma zbyt wysoki lub zbyt niski poziom napięcia. UWAGI Sygnał tachografu wykazał prędkość powyżej 150 km/h. Tempomat, ręczny gaz i regulacja biegu...
Zadna ilośc. W zbiorniku z paliwem może być tylko sadza ewentualnie niewielkie ilości spalin. Wtryskiwacz HPI jest inaczej zbudowany niż tradycyjny. W fazie sprężania do wtryskiwacza wtłaczane jest powietrze. Jeśli silnik bierze olej to automatycznie do układu paliwowego mogą przedostać się pewne jego ilości. Równierz przy złej regulacji pompowtryskiwaczy...
Układ zasilania z opisu wynika, że otwierany, więc jest zapewne zapowietrzony. Jest metoda: odkręcasz koniki i wyciągasz tłoczki z pompowtrysków. trzeba miec odrobinę wprawy, jakieś stukadełko.. wychodzi to wszystko ze sprężyną. Pompujesz pompką ręczna, aż zacznie się lać paliwo z otworów pompek. Poskładać i odpalić. Metoda została wypracowana przez...
26-Brak sygnału prędkości jazdy, lub sygnał niewiarygodny. Przyczyna: Brak sygnału wejściowego na styku B29, sygnał wykazuje nieprawdopodobnie dużą prędkość jazdy, ma zbyt wysoką częstotliwość, lub ma zbyt wysoki lub zbyt niski poziom napięcia Uwagi: Sygnał tachografu wykazał prędkość powyżej 150 km/h. Tempomat, ręczny gaz i regulacja biegu jałowego...
Podepnę się pod temat, otóż również posiadam taką samą skakankę i mam troszke inny problem. Mianowicie autko jest słabe. Jeżdżę nim sam. Spalanie jest różne i to nawet bardzo. od 30 do 37l, dodam że liczę się lekką nogą, prędkość nigdy mi nie przekroczyła 80km/h, średnio jeżdżę 77. Auto dymi na czarno po każdej zmianie biegu na wyższy. Jest to dość...
Regulacja pompowtryskiwacze PDE.
Witam, czy wymiar 36mm dytyczy Fi zew.sprężyny/talerzyka pompowtryskiwacza w górnej części ? Chcę przeregulować wtryski,które obecnie mają 71,0-71,2 mm, typ silnika DC11 01 L01, mam wtryskiwacze o numerach 1428273. Jakie powinny być objawy przy takim ustawieniu wysokości sprężyn/pompowtrysków?
Masz rację kolego Szaman. Są dwa nastawy 66,9 i 69.9 w zależności od średnicy sprężyny pompowtryskiwacza. Na schemacie jest to oznaczone literą " B". Więc jeśli "B" wynosi 36,5 to dla takiego wymiaru regulacja pompowtryskiwacza wynosi 66,9 mm. Jeśli "B" wynosi 38,8 mm to regulacja pompowtrysku wynosi 69,9 mm wysokości sprężyny w oznaczonym miejscu zaznaczonym...
Szaman ma rację, chociaż żartem..:) Silnik nie nadaje się do eksploatacji. Uległ zmianie stopień sprężania, skok zaworów i popmowtryskiwaczy. Pompowtryskiwacze już mają inną wartość prawidłowego ustawienia wysokości sprężyn (regulacja) kto podjął taką decyzję naprawy, mógł równie dobrze dodatkowo żle regulować pompowtryskiwacze itd Jeśli rozrząd jest...
regulacja pompowtryskiwaczy scania pompowtryskiwaczy scania regulacja pompowtryskiwaczy
termostat weller wyciszyć hałas silnika falownik akumulator
kupić kartę graficzną kupić kartę graficzną
TD Systems: Affordable Spanish TV Brand Overview JCB 3CX 2002 gaśnie po 40 min pracy, trudny rozruch – filtr paliwa, pompka, elektrozawór