11 Nadmierna prędkość obrotowa 12 Czujnik obrotów silnika 1 13 Czujnik obrotów silnika 2 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 15 Czujnik temperatury powietrza doładowującego 16 Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego 18 Czujnik ciśnienia oleju 19 Czujnik temperatury paliwa 23 Istnieją kody usterek w koordynatorze 24 Przełączniki pedału hamulca...
Ciśnienie jest rzędu 2000bar. Smok starego typu ma przyłącza na zatrzaski a nowego typu przyłącza wkręcane. Wewnątrz rurki jest też zawór zwrotny aby paliwo nie cofało się, ponieważ pompowtryskiwacze HPI nie posiadają konwencjonalnych końcówek wtryskiwacza i są przeważnie otwarte [url=http://www.cableprice.co.nz/trucks-...
Witam Może komuś pomoże Wymontowałem filtry przemyłem zaworki ,wymontowałem pompę wstępną jest pompa zębata raczej bezawaryjna. Odkręciłem głowiczkę pompy wysokiego ciśnienia i problem się znalazł .Oba tłoczki tłoczące (u mnie są metalowe) zacięte . Wymoczyłem w środku do czyszczenia układu paliwowego i wybiłem wybijakiem i młotkiem ,szło ciężko . Dało...
temat ogarniety problemem było ciśnienie paliwa , auto długo stało musiało sie dużo syfu z dodatku bio utworzyć i to zatyka filter paliwa
136 Ciśnienie zasilania Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie wysokie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Usterka jest prawdopodobnie spowodowana przez uszkodzony zawór przelewowy. Przyczyną może też być zapchany przewód powrotny paliwa. Kod usterki powstanie tylko wtedy, gdy wartość ciśnienia zasilania będzie...
SCANIA R 420 HPI 2007 - autocom pokazuje około 14 bar na wolnych obrotach. Podmieniłem czujnik ciśnienia, czujnik przelewowy, cewkę gaszenia, filtr paliwa nowy. Regulowane zawory i pompowtryski. Pompa paliwowa nowa. Musi być gdzieś ubytek ciśnienia, pytanie gdzie?
Witam Mam dwie Scanie, w jednej pojawiają się błędy odnośnie ciśnienia paliwa. Sprawdziłem, autocom pokazuje około 14 bar na wolnych obrotach. W drugiej sprawnej ciśnienie na wolnych to około 15,7bar. Podmieniłem czujnik ciśnienia, czujnik przelewowy, cewkę gaszenia, sprawdzone cewki wtrysku filtr paliwa nowy. Czy to będzie pompa paliwa czy coś jeszcze...
Witam!! Jakie powinno byc prawidlowe cisnienie paliwa w Scania seria 4 moc 380km na pompowtryskach?? Drugie pytanie: gdzie dokladnie powinno sie przeprowadzac pomiar?? Manometr byl wkrecony w miejscu odpowietrznika zasobnika paliwa i wartosc cisnienia wynosila ok 7 bar. Trzecie pytanie: Szukam informacji na temat regulacji pompowtryskiwaczy w tym silniku....
Zrobiłem w 113 remont całego silnika (wał korbowy, wszystkie panewki, rozrząd, do tego naprawa generalna sprężarki powietrza, turbosprężarki) i nadal niskie ciśnienie oleju 1 Mpa na rozgrzanym silniku, wolne obroty 600/min. Na zimnym jest ok, bo prawie się zegar zamyka. Na gorącym, na obrotach jest dobrze, ale na jałowym lipa. Wymieniłem pompę oleju...
Witam Jaki błąd zarejestrował sterownik silnika po tych 600 km (zbyt wysokie ciśnienie paliwa błąd EMS 136) może?
Witam, mam problem z za niskim ciśnieniem Doładowania, efekt: - paliwo o 4litry w górę, - podczas wciskania gazu od 0% do ok 70% auto "idzie" a od 70 do 100% brak reakcji i zero efektu, - przy 24 tonach efekt jazdy jak "400" brak przyspieszenia. Zrobiłem test turbiny i mam taki efekt: obroty silnika: - 500 -1,2bar, - od 800 do 1250 -1.5bar do 1.9bar,...
Witam. Przeglądam wszystkie tematy na wszystkich forach i niestety nie mogę znaleźć rozwiązania mojego problemu. Mianowicie posiadam Scanie 124L 470KM, Scania na wolnych obrotach gubi ciśnienie oleju do takiego stopnia że zapala się kontrolka. Po dodaniu gazu kontrolka znika i ciśnienie się podnosi ale jest nie takie jakie powinno być. W aucie wymieniona...
Witam . Od jakiegoś czasu zauważyłem że rośnie poziom oleju ( około 1 litr na 1000 km ) Do układu smarowania przedostaje się olej napędowy ale nie potrafię zlokalizować miejsca usterki. Wymieniłem uszczelnienia pompowtrysków i sprawdziłem pompkę zasilającą . Jednak to nie przyniosło żadnej poprawy. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem i mógłby...
Witam w Scania r 420 cały czas utrzymuje się ciśnienie oleju od 3 bar na wolnych obrotach do 5.5 podczas jazdy gdzie może być problem. W weekend czyszczę odmę a co jeszcze możnaby sprawdzić
Cześć koledzy Scania od tygodnia zaczęła dużo palić około 40l ktoś może ma doświadczenie co może buć powodem byłem na serwisie wymienili zaworek bo niby za małe ciśnienie było ale żadnego efektu filtry paliwa orginał powietrza dobry zamiennik czekam na sugestie
Autko to Scania R 420 problem polega na tym że autko po przekroczeniu 1400 obr/min odcina obroty (gaz) to max na jaki się wkręca,obroty spadają do granicy zgaśnięcia motora (czasem silnik gaśnie) i ponownie zaczynają iść do góry. Nie ma znaczenia czy pedał gazu jest wciskany wolno czy szybko odcięcie jest tak samo, dodatkowa zapala się inf. o błędzie...
Witam Problem dotyczy scani 114 380 z 2002 r. Otoz samochod zaczyna slabnac po ok 4h jazdy i z kazda kolejna godzina jest coraz gorzej. Auto zachowuje sie tak jakby brakowalo my paliwa dochodzi do pewnych obrotow i "dudni", edc nie zapala sie. Wymienione zostaly pompa zasilajaca i zawor od cisnienia magistrali paliwowej. Cisnienie na wolnych obrotach...
Mam problem z cisnieniem oleju.Na wolnych obrotach zchodzi do zera,przy 1000obr.skazowka jest na 3.Jesli ktos by mogl cos doradzic to bym byl wdzieczny
Scania po wymianie uszczelek pod głowicami według kierowcy nie ma mocy. I tak zawory i wtryski ustawione, ciśnienie doładowania na wolnych obrotach 1.1bara po wciśnięciu pedału do oporu 1,6, ciśnienie paliwa 15,9 bara na wolnych. Wtryskiwacze sprawdzane przed remontem na stole podobno igła, natomiast mankamentem pozostaje gwizd którejs z turbin i tak...
Nie mam już pomysłów w Scani 124 L 420, 2002rok, nie ma ciśnienia oleju wymieniłem panewki, pomope, wszystko wyczyszczone i dalej nic
witam. Sprawa wygląda tak, zimny silnik wskazówka od oleju na 2 (wolne obroty), jak sie zagrzeje to na wolnych obrotach wskazówka leży na 0 a podczas jazdy dochodzi do 2-3. Moje pytanie jest takie czy jest to prawidłowe wskazanie czy powinienem zacząć się martwić?? Samochód Scania 144l 530 KM, 1 200 000 km. Dodam że z silnikiem nic się nie dzieje tzn....
Ciśnienie zasilania paliwem jest za niskie. Jeden z zaworów przelewowych ( ten w obudowie filtra paliwa lub pod listwą paliwową po lewej stronie) jest uszkodzony lub pompa paliwa. Poza tym jest problem elektryczny z czujnikiem temperatury paliwa wystąpiło na nim zbyt wysokie napięcie to samo w czujniku ciśnienia zasilania. Tu jest do sprawdzenia wiązka...
Witam potrzebuję pomocy gdzie zmierzyć ciśnienie oleju manometrem w scani r420 2007 r żeby wynik był obiektywny bo wskaźnik czasem pokazuje 8 bar a czasem prawidłowo w granicach 4
Witam, mam problem związany ze wskazaniami paliwa. Scania 94L 310 z roku 1998. Przy włączeniu zapłonu wskazówka od razu wychodzi poza skalę max nie zależnie ile paliwa jest w zbiorniku i czy czujnik jest podpięty czy też nie. Próbowałem podpiąć inny czujnik ale jest to samo, bezpieczniki wszystkie są całe. Miał ktoś może taki problem, bądź posiada schemat...
Scania 580v8 ciśnienie oleju po uruchomieniu 4atm.nawolnych obrotach,po dodaniu gazu[1500obr.}wolno rośnie do 5atm. i spada do4atm ,panewki nowe.Wygląda na awarię zaworu pompy. Czy dobrze rozumuję?. Proszę o pomoc.Nadmienię ,że stare panewki były wytarte,czjnik ciśnienia wymieniony,problem pozostał nadal.
Może tak być. Ważne jest to jaki jest kod błędu po wyłączeniu silnika . Osobiście obstawiam na wysokie ciśnienie paliwa auto gaśnie i odpala bez problemu . Jestem słaby w układach paliwa Scania ale ostatnio przy tych objawach był smok.
Witam. Jeżeli masz zmienną geometrie w turbinie tzn. masz XPI. Niestety przy około 300-400tys. km. zaczyna się przycinać łopatka w turbinie. Jest tak jak napisałeś "auto stoi na serwisie jest wszystko ok, w czasie jazdy pod obciążeniem jest błąd". Czyszczenie nic nieda.. Należy wymienić turbine (niestety koszt jest straszny ok.12tys.zł), naszczęście...
Witam, mam problem ze Scania R420 (egr, turbocompound) 2005 rok. Gaśnie gdy auto się zagrzeje, na zimno się to nie zdarza. Problemem jest ciśnienie paliwa, mianowicie zawór odcina paliwo przez co gaśnie. Wyskakują błędy takie(wg ilości rejestracji) (nr jednostki 1760446): 53264(max) - przekroczona wartość graniczna ciśnienia paliwa 53252(max) - nieprawdopodobnie...
PDE to dość wdzięczny układ zasilania paliwem. Jaki jest przebieg auta?? Skoro nie ma błędów napewno należy tak jak napisał saron22 wyregulować zawory i pompowtryski.Kiedy filtr paliwa był wymieniany?? Przydało by się sprawdzić ciśnienie zasilania paliwem (500obr/min. min.4,5bar / 1500-1900obr/min ok 6-6,5bar), Czy auto przydymia na czarno?? Jak tak...
...słabym elektronikiem, w scani ale nie wiem jak ci sprawdzili kasetę,kody błędów, bo ktoś cię w h.. Robi, bo z tego, co robię to do starej trójczyny w programie sdp2 wejdziesz tylko do hamulca i hamulca pomocniczego a jest w trójczynie cos takiego jak czujnik temperatury podwójny jeden na deskę a drugi do EDC i ten drugi często się psuje nigdzie...
WITAM WSZYSTKICH , POSIADAM SCANIE R 420 EURO 5 OPTI CRUSE 2007 R I MAM Z NIĘ PROBLEM , DUŻO PALI ! SPRAWDZANE BYŁY POMPOWTRYSKI , REGULOWANE ZAWORY , CZUJNIK DOLADOWANIA TURBINY , CIŚNIENIE PALIWA I NIBY WSZYSTKO OK A ONA NADAL DUŻO PALI , TZN. 38L/100 KM W ZWYŻ ? DODAM JESZCZE ŻE FILTR PALIWA JEST TEŻ ORYGINALNY . Przed napisaniem kolejnego posta,...
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
opis pompy wysokiego ciśnienia
Witam.Błąd EMS - 148; ciśnienie paliwa w akumulatorze, drobna nieszczelność w obszarze wysokiego ciśnienia układu paliwowego.Sprawdź czy nie ma widocznych ubytków paliwa , jeśli nie to : zmierz ciśnienie paliwa powracającego . Sprawdź szczelność zaworu bezpieczeństwa lub wymień głowicę cylindra pompy wysokiego ciśnienia ( mało prawdopodobne ale możliwe).CTS...
Jakie powinno być ciśnienie paliwa na na wysokich obrotach ?
Udało się rozwiązać problem?
Witam KOD 26 Brak sygnału prędkości jazdy, lub sygnał niewiarygodny PRZYCZYNA Brak sygnału wejściowego na styku B29, sygnał wykazuje nieprawdopodobnie dużą prędkość jazdy, ma zbyt wysoką częstotliwość, lub ma zbyt wysoki lub zbyt niski poziom napięcia. UWAGI Sygnał tachografu wykazał prędkość powyżej 150 km/h. Tempomat, ręczny gaz i regulacja biegu...
Wyglada na mały wydatek pompy wysokiego ciśnienia, przy zapotrzebowaniu na paliwo przez wtryskiwacze nie daje odpowiedniej ilośći przy zadanym ciśnieniu
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Skoro wszystko posprawdzane. Ciśnienie paliwa 16 na wolnych ok ale 20bar na wysokich to tak o 2 bary za wysokie. Ciekaw jestem odchyłki ciśnienia od oczekiwanego na wysokich obrotach bo to jest ważne. Zajrzyj jeszcze pod kolektor ssący czy nie ma nagaru na wlotach powietrza w głowicach czy nie są zaklejone.
Ja na początek sprawdziłbym czy po napompowaniu paliwa pompką ręczną zapali normalnie. Jeśli tak to problem jest po stronie niskiego ciśnienia. Jeśli nie to przyczyna będzie po stronie wysokiego ciśnienia. Pozdrawiam
Witam, Od dwóch dni wyświetla mi się komunikat „wysoka emisja spalin” i „dymek”. Scania ma odczuwalny spadek mocy. Sdp3 widzi błąd czujnika paliwa i temperatury t91. Ciśnienie na zapalonym silniku wynosi 13bar. A powinno 16. Odchylenie ciśnienia paliwa 3bary. Na zgaszonym: Ciśnienie 2,9 Odchylenie 21bar. Wymieniłem już filtr...
Witam, po 2-letniej walce ze spalaniem w Scani R420 HPI: - wymiana pompy wysokiego ciśnienia - wymian prawie wszystkich zaworków ( poza kąta i dawki paliwa) - wymianie uszczelek pod pompowtryskami - regulacji zaworów .... spalanie poprawiło się o 4 litry - z 37 na 33 ...ale dopiero po WYMIANIE JEDNOSTKI STERUJĄCEJ SILNIKA i żaden serwis Scanii na to...
ACS: 7: komunikacja miedzy jednostkami sterujacymi ACS, brak komunikacji wzdloz rozowej szyny CAN, zwarcie lub przerwa, sprawdz wiazke i zlacza 18: komunikacja z jednostka BMS, brak sygnalu z BMS, nieprawidlowe dzialanie BMS lub usterka w komunikacji w czerwonej szynie CAN APS: 341: sterowanie praca sprezarki, otwarty obwod 647: regulacja ciśnienia,...
Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego Poziom napięcia w obwodzie jest niższy niż dopuszczalny. Możliwe przyczyny: •Zwarcie w obwodzie czujnika ciśnienia powietrza doładowującego. Usterka mogła powstać wskutek zatkania układu dolotowego. •Usterka w obwodzie czujnika temperatury płynu chłodzącego, czujnika temperatury powietrza doładowującego,...
Witam Kod 135 oznacza zbyt niskie ciśnienie paliwa po stronie wysokiego ciśnienia. To przez ten błąd samochód wchodzi w tryb awaryjny i traci moc. Czy są jeszcze jakieś kody usterek w EMS po trasie (nawet nieaktywne)? Czy posiadasz jakis sprzet do diagnostyki ( Najlepiej SDP3 ) ?
Czy przy gaszeniu ciśnienie skacze do ok. 25 bar? Pisałem całą litanię wyżej, o smoku głównie. Narasta wolno, ale dalej nikt nie wie, czy to wina pompy, czy opróżnionych przewodów zasilajacych pompkę, bo zaworki w smoku nie trzymają. Lub zaworek przy filtrze słabo trzyma. Po zapaleniu są wyższe obroty i wydajność pompy przewyższa być może drobną nieszczelność...
Panowie, dobrze było by sprawdzić komputerem to ciśnienie paliwa. Program serwisowy pokazuje również odchylenie od porządanego ciśnienia przy danych obrotach. A metoda prób i błedów to na początek wrzucił bym przewody paliwowe bezpośrednio z pompy do zbiornika, a następnie sprawdził smok czy się nie zacina bo w HPI często się to zdarzało i tworzyło...
Brak możliwości cofnięcia paliwa do ssania przy przełączeniu zaworu EHAB skutkuje pozostawieniem pewnego ciśnienia w komorze pompy i chwilową pracę. Podejrzewam, właśnie że pozostaje jakieś ciśnienie i dlatego nie chce zgasnąć. Bo tak jak pisałem wcześniej odkręce przewód, paliwo zleci z ehabu razem z ciśnieniem i kilka razy auto gaśnie pod warunkiem...
Po czyszczeniu i tygodniu jazdy pokazał się jedynie błąd niskie ciśnienie paliwa. Wyczyściłem zawór gaszenia (pełno syfu było) i dogiąłem blaszki. Na wolnych obrotach ciśnienie pokazuje ok 14,2bar (autocom) czy jest to w normie czy za niskie?
EMS 4770 Zasilanie paliwem cylindrów Brak sygnału z zaworu elektromagnetycznego ilości paliwa do przedniego zespołu cylindrów 1-3. Usterka zaworu elektromagnetycznego lub przerwa w obwodzie zaworu elektromagnetycznego. Silnik pracuje bardzo nierównomiernie, jeśli zasilanie paliwem cylindrów nie działa prawidłowo. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i...
Witam. Mam problem ze scania r 420 euro 3. Kody wyczytałem ems 53253 oraz 53249 nr.jednostki 1757640. Samochód 1500 km po wymianie smoka oraz zaworu na listwie, trzymała ciśnienie w układzie. Samochód nie równo pracuje po zapaleniu się błędu. Raz jest aktywny raz nie. Dodam ze mechanik podmienił jakiś czujnik ciśnienia paliwa bo na jego więcej pokazywała...
I to może powodować że na wyższych obrotach nie dostaje paliwa na któryś garnek dlatego te ,,dudnienie" objedzie ten tydzień i się za nią wezmę w sobotę jak ją ogarnę dam znać zawory i pompki ustawione czepie się na początek tych(cewek) zrobię tak jak opisałes może to one nie trzymają ciśnienia i dlatego też wypadają zapłony mam jeszcze Scanie na pde...
20488 Zawartość EGR, ilość zwracanych gazów EGR jest za mała i nie można jej zwiększyć do wymaganego poziomu. Usterka może mieć następujące przyczyny: Klapka w zaworze EGR nie może zostać otwarta. Powodem może być zablokowanie klapy lub zbyt małe ciśnienie siłownika sterującego, albo zbyt duży wewnętrzny przeciek w siłowniku sterującym. Zawór proporcjonalny...
zmieniłem pompowtryski , komputer pokazał że spada ciśnienie paliwa z 17 do ok10 nan wyższych obrotach Dodano po 3 w zaworku zwrotnym przy filtrze paliwa znalazłem opiłki aluminium
53253; za niskie ciśnienie zasilania w różnych warunkach roboczych.Jeden z zaworów przelewowych otwiera się za wcześnie lub zamknięty zawór odcinania paliwa, zapchany filtr paliwa, uszkodzona pompa podająca,wyciek z układu.Kod wyświetli sie w tedy gdy spadek ciśnienia będzie w czasie nie mniejszym niż 7s, w tedy sterownik ograniczy moc tak długo jak...
Czujnik ciśnienia spalin T125 Opis Czujnik ciśnienia spalin wskazuje zbyt wysoką wartość w porównaniu z czujnikami ciśnienia atmosferycznego oraz ciśnienia powietrza doładowującego. Przyczyna •Przy niskich temperaturach występuje ryzyko tworzenia się lodu w czujnikach ciśnienia. •Usterka w złączach wiązki przewodów z podzespołem oraz wiązce...
Ciśnienie zasilania EMS 53253 T1742309 Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty....
26-Brak sygnału prędkości jazdy, lub sygnał niewiarygodny. Przyczyna: Brak sygnału wejściowego na styku B29, sygnał wykazuje nieprawdopodobnie dużą prędkość jazdy, ma zbyt wysoką częstotliwość, lub ma zbyt wysoki lub zbyt niski poziom napięcia Uwagi: Sygnał tachografu wykazał prędkość powyżej 150 km/h. Tempomat, ręczny gaz i regulacja biegu jałowego...
Poszukaj w internecie ;chip tuning truck. Zaślepianie przynosi efekt częściowy i jest to takie drutowanie, silnik mimo wszystko z działajacym zaworem spala mniej, ale warunkiem jest 100% szczelność wszystkich połączeń. Dzieje się tak dlatego, że do bilansu mocy jest liczone ciśnienie spalin na turbiny, które jest wyższe, gdy działa układ. Temperatura...
to tak dziury wierciłem u dołu gdy śruby wkręciłem to jeszcze sprawdzałem czy szczelne i jest ok termostat wstawiony na najwyższą temperaturę zasłoniliśmy chłodnice jeszcze i ok litra spadło spalanie Lecz kierowca zaobserwował że jak ruszał to auto miało bardzo dobrą moc aż sprawdzał ile ładunku ma lecz gdy dojeżdżał na rozładunek (300km) to auto osłabło......
Dobry wieczór. Pitool słuchaj co to znaczy że nie są powtarzalne? o czym ty mówisz? to tak jak byś powiedział że człowiek który robi buty, albo szyje garnitury nie jest powtarzalny. Np. tobie uszył garnitur idealny, a twojemu koledze z jednym rękawem dłuższym, i mówi Ci, przepraszam bracie, nie jestem powtarzalny. Niepowtarzalna to jest woda w rzece,...
Zbieżność jest dobra, ciśnienie w kołach również, oleje wszystkie powymieniane na nowe, jedynie ten poziom oleju w retarderze... nie jestem za niego pewien, dzisiaj od razu go sprawdzę. Na rolki wybiorę się w przyszłym tygodniu. Samochód naprawdę bardzo ciężko jeździ, nawet samym ciągnikiem, bardzo ociężale. Jeździłem dużo scanią v8 czy MB SK 1844 te...
Witam błąd 72 Włącznik ciśnieniowy lub czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego Włącznik ciśnieniowy/czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego zarejestrował wartość poza dopuszczalnym zakresem. Zwarcie lub przerwa w obwodzie przełącznika ciśnieniowego/czujnika ciśnienia czynnika chłodzącego. Może również występować usterka samego przełącznika ciśnieniowego...
Ten uklad oczyszczania spalin wlaczony to czasami nie jest aktywne wypalanie dpf? Wysoka temperatura na wydechu moze swiadczyc o zapchaniu i chce sie wypalic ale ktorys z bledow nie pozwala rozpoczac procedury wypalania. Jak masz mozliwosc to sprawdz na kompie cisnienia w wydechu chyba ze mozna z poziomu menu sprawdzic poziom wypelnienia dpf.
Witam. Jak w temacie scania 4 silnik hpi 470 rocznik 2001 Duże spalanie, kiedy się nagrzeje silnik to na "wolnych obrotach" zapala się EDC, (na zimnym silniku się nie zapala) podczas jazdy jak obroty są wyższe nie zapala się EDC. Wybija błąd 71. Po podłączeniu do komputera pokazało dwa błedy, które się powtarzają: 1201 czujnik prędkości obrotowej 2...
Witam panowie potrzebuje porady chodzi o scanie hpi - ograniczenie mocy gaśnie , liczne błędy układu paliwowego ,ciśnienie na listwie 14 bar manometrem a komputer pokazuje 16 bar , sprawdzane były laski bo podobno lubią się giąć , zamieniłem cewki miejscami sprawdzałem czy błąd nie pójdzie za cewką i pytanie czy da się sprawdzić taką cewkę bo one tanie...
wysokie ciśnienie paliwa scania ciśnienie paliwa scania wysokie ciśnienie paliwa scania
plama płyta pralka electrolux łożyska corolla antena
przekazniki sharan iveco 35c13 schemat
Kod błędu R08 w pralce - co oznacza? Szybkie miganie kierunkowskazów w Mercedes 312 1995 2.9D