Poczytaj to jakims normalnym sprzetem. Też tak bym zrobił ,może wyjaśniło by się co oznacza ten drugi błąd 18731.
Podłącz pod kompa, sprawdź błędy.
Nie jest to po prostu usterka stala ,aktywna ,ktora trzeba naprawic a nie usunac komputerem .
Nie mozna w zadnym z Renault.
Dwa razy 5V na pedale masz? Kolego a sprawdź w parametrach czy czujnik stopu nie krzaczy Nie tutaj. Ma osobne zasilanie.
Możesz zrobić test licznika za pomocą guzika w manetce wycieraczek i stacyjki. Z tego co kojarzę to pokazywał też tam jakieś błędy.
Niestety musisz odczytać błędy Clipem, będziesz miał oprócz błędu tzw. dyskrypcję która konkretnie określi np błąd p0340 czy przerwa w obwodzie, nie właściwny sygnał itp itd
A co te błędy znaczą ? Gdzie ich opis?
Czujnik te łapią prawidłowe dane nawet po kilku godzinach . Napompuj koła jednym sprzętem by na manometrze było jednakowe ciśnienie i zaczekaj . Koła mogą być zamienione miejscami więc wszystkie wypada dopompować . Jeżeli nadal będzie to samo to upuść powietrze do ok 0,5 bara i napompuj jeszcze raz . Pomaga - stwierdzone .
Jakie błędy podaj numery.
Począwszy od uszkodzenia któregoś czujnika,poprzez instalację aż do sterownika ,pompy ABS. Trzeba odczytać błędy.
Kompresor załącza UPC obok akumulatora, trzeba by zrobić diagnostykę i sprawdzić czy spełnione są wszystkie warunki do zezwolenia. Jeszcze temp, zewnętrzna jaka jest wyświetlana?, Błędy w silniku jakieś są?
Witam. DDT 2000 ściągnij sobie tutaj http://chomikuj.pl/klikklikklikacz/Auto+... Sprawdziłem działa. Sposób instalacji na tej samej stronie. Nie ściągaj z tej strony DDT2000 v 2,9,0,0(zacina się) tylko DDT2000 v 2,6,0,0. DDT2000 v2,6,0,0 jest stabilny i sam osobiście sprawdziłem i działa. Pozdrawiam i życzę powodzenia w diagnostyce.
Witam, - sprawdź baterię litową na płycie gł. komputera, jeśli nie była nigdy wymieniana - podstaw nową. - wejdź do ustawień biosu (klawisz F2 lub DEL) i ustaw parametry hdd i fdd oraz kolejność urządzeń, z których ma być wystartowany system (boot order). - wyłącz wyświetlanie logo przy starcie, pozwoli to na obserwację komunikatów biosu przy uruchamianiu...
Witam, Czy problem udała się rozwiązać?
a jak zachowuje się skrzynia przy dolaniu oleju? jakieś błędy się pojawiają ?
Zalecam ci podpięcie pod clipa żeby sprawdzić rzeczywiste błędy.
Trzeba zobaczyć błędy bo na pewno są.
Założyć nowy czujnik wału skasować błędy przejechać się odczytać błędy bloki pomiarowe i podejmować następne decyzje. Pozdrawiam.
Czy aby na pewno poprawnie odczytałeś te błędy?
Najlepiej pod CLIPA podpiąć to wtedy wszystko zobaczysz...
DTC90291B Zwijacz przedniego lewego pasa
Kolego pytam po raz ostatni co było przyczyną tego że się te błędy pojawiły.?
I jak skończył sie ten problem bo mam ten sam błąd 5020 i f200
Było podłączane pod tester? Jakieś błędy? W parametrach, przed odpaleniem na ciepło przyglądnął bym się wskazaniom temperatury.
Proponuje zamienić mechanika na elektryka, bo mechanik tu nie da radu, widać brak zasilania z błędów a on przepustnice i cewki wymienia....
Czy taki stan wprowadza jakieś błędy?
Usuń błąd. Następnie wyłącz zapłon i włącz i ponownie odczytaj błędy.
Z tą regeneracja wtrysków to chyba nie bardzo . Nie napisałeś jaki układ wtryskowy . W tym roczniku wystepują już wtryski piezzo których za bardzo się nie regeneruje . Jakię błędy wyrzuca ?
Pełna diagnostyka clipem była robiona? Jakie błędy?
Przeprowadzić ten test na wciśniętym sprzęgle ... I odczytać błędy ...
Tam są 2 ścieżki.Jaki jest sygnał na obydwu i czy sterownik melduje błędy?
a żona mi głowe truje, aby to zlikwidować i naprawić co trzeba Przykro mi, nie zostaniesz bohaterem w swoim domu :( Trzeba oddać do kogoś kto się na tym zna, aby sprawdził ewentualne błędy jeszcze raz, oraz konfigurację w tablicy i UCH czy wyłączone czy nie te czujniki.
Na komputerze jakie błędy ma Audio?
Trzeba podłączyć tester diagnostyczny do samochodu, odczytać błędy z modułu poduszek powietrznych, naprawić usterkę, skasować błędy i kontrolka wtedy zgaśnie.
Odczytując Clipem będziesz miał dostępną procedurę sprawdzenia na podstawia odczytanej usterki
Jakieś błędy na kompie są, kostka stacyjki sprawdzona, immo?
A nie masz błędów w ECU bo w tym modelu nie załączysz klimatyzacji jak będą błędy w sterowniku silnika.
Mam do Scenic III (X95) NT 8455 13-03-2009
Kontrolka pracy silnika się nie zapala. Czy w takim razie komputer zarejestruje błąd czy błędy ?
diagnostyka komputerowa najpierw i napisz jakie błędy.
Podłączyłeś pod kompa? Jakieś błędy?
Widocznie nie usunął usterek tylko skasował błędy.Sprawdź gdzie indziej błędy.
Nie grzeją świece.
Jakie błędy rejestruje sterownik?
Ciekawe czy potrafią coś innego a niżeli tylko odczytać i skasować błędy.
Na diagnostykę i błędy pokaż. Zamykanie z pilota też nie reagują?
Odczytaj błędy klimatronika.
Jedź na diagnostykę i zobacz czy są jakieś błędy.
Zrobiłeś aktualizację oprogramowania na niewłaściwy soft. Teraz raczej tylko serwis i wgranie oprogramowania bezpośrednio do pamięci flash postawi nawigację. Albo wymiana czytnika na sprawny. Niestety wiele aktualizacji oraz map dostępnych w sieci zawiera błędy, które powodują właśnie takie uszkodzenie.
Kts i autocom potrafią pokazać w renuwce błędy, których niema. Dla ciekawości ten sam kod DF dla różnych sterowników może oznaczać zupełnie co innego , dodatkowo Clip oprócz kodu wyświetla jeszcze jego postać w prawym górnym rogu, po kliknięciu na okienko masz podpowiedź.
nie było paliwa. ale najlepsze toże on pokazywał że miał jeszcze na 100 km więc nw czy wskaźnik oszukuje czy jakieś błędy
Czym czytałeś błędy Clipem ?
Kumaty mechanik z Clipem ale nie tylko błędy tylko diagnostyka.
podłączyłem go pod komputer i wyświetliły mi się trzy błędy FD 4195 , 031866 , 3F67OC. Czy ktoś wie co oznaczają te kody błędów?
Błędy jakieś są? Może sonda.
jest masa na pewno jest
Sprawdz, bo moze ktos wyłączył za duza czesc tabeli błędów.
jaki przekaźnik że zapytam - ten typowo w skrzynce hamulca - czy ten pod siedzeniem kierowcy bo coś sie grzeje ale sprawdzałem i jest ok
A jakie błędy zapisuje sterownik silnika?
Usterka czujnika nasłonecznienia nie ma wpływu na unieruchomienie sprężarki.Jeżeli był podłączany do clipa to powinno wyjść czemu nie działa klima-a co z parametrami(ciśnienie czynnika,sterowanie sprężarką itp)
Jak zinterpretować jeżeli nie napisałeś jakie błędy odczytałeś.
Do sprawdzenia stan klem akumulatora. Stan samego akumulatora(jego pojemność) Masa silnik nadwozie, stan alternatora. Te błędy będą generowane przy wahaniach napięcia w instalacji.
Ok dziękuję za pomoc, podpowiedź. Jutro podepnę komputer i odczytam błędy. Będzie trochę jaśniej. Adam.
Podaj jakie były błędy - kasowanie to nie naprawa.
(at)Alfred_92 W 1.5 dci z koła pompy czytany jest sygnał rozpoznania pierwszego cylindra. Przy wymianie bez blokad, albo luźnym pasku, może generować błędy synchronizacji.
Sonda lambada, błędy czasy wtrysku parametry rzeczywiste komputer
Dla mnie to wygląda na problem z cewką. Dostała wody, gdzieś było przebicie i się skończyła. Od jej sprawdzenia bym zaczął. Komputer pokazuje jakieś błędy?
tel. na pw
Błędy odczytałeś
Podepnij clip
Nie zaszkodzi sprawdzic czujnik na pedale hamulca od światła stop ... Oraz oczywiście wypadało by odczytać błędy :idea:
Czy te błędy można usunąć samemu
Podłącz pod clipa i dokładna interpretacja błędu df053 jest potrzebna.
Odłącz czujnik ciś. klimatyzacji prawdopodobnie on zwiera.DF049, DF113.Reszta błędów jest następstwem tych dwóch.
Po co tak po omacku błądzić. Masz schemat, impulsy oscyloskopem sprawdzisz. Pod komputerem może zobaczysz czy widać obroty przy kręceniu. Błędy jakie wywala?
Najprawdopodobniej źle zrobiony wsad i go wywala po błędzie jw.
Wybierasz auto, rocznik, silnik, system w zakładce diagnoza: Diagnoza systemu parkowania. Najpierw błędy, potem parametry.
1. Silnik chodzi na 1 z nieciśniętym (rozumiem że puszczonym) sprzęgle czyli jedzie, a auto myśli że stoi na luzie z naciśniętym sprzęgłem - ręcznego nie zwolni. 2. Silnik chodzi na luzie z puszczonym pedałem i tak to widać - tu jest ok 3. Silnik chodzi na wstecznym z puszczonym pedałem czyli jedzie a auto myśli że stoi i tu ciekawostką jest bo nie...
Myśle że wystarczy odczytać błędy. I dużo się wyjaśni.
czy przyczyna może być zalana skrzynka bezpieczników? ciepło ciepło... żabojady niestety nie przemyślały kilku spraw i weź ogarnij chłopie te błędy
Brak sprężyny sprawia, że pedał nie podnosi się do samej góry i nie naciska na wyłącznik /czujnik, stąd błąd
wspomaganie do roboty. Nie ma sensu kupowac innego a z reszta nie odpalisz po zalozeniu innego. Jakie inne błędy poza df055 są?
Tak mniej więcej, nie osiągnięta wartość zasilania czujników, problem, że błąd nie odczytany odpowiednim sprzętem do "renówek"...
Cóż, trzeba odczytać błędy jakie są. Szczególnie w UCH i UPC.
Witam ddt2000 wyrzuca mi w moim Renault scenic 1.9 dci lift z 2003 r następujące błędy niestety nie jestem w stanie ich zidentyfikować Commande de l électrovanne d'avance - może coś z zaworem ciśnienia sprężarki ? Relais d'alimentation principale - a to kompletnie nie wiem główny przekaźnik ale który ?
Podczas jazdy ekspresówką wyskoczył na chwilę błąd wtryskiwacza Pojawił się ponownie błąd wtryskiwacza. Znikł i znowu się pojawił i znikł, po chwili auto zgasło. Masz niesamowite zdolności ,albo niesamowite auto. A nie pokazało od razu który to wtrysk? Muszę więc skombinować kabel do diagnostyki wtrysków Podpowie ktoś jak sprawdzić poprawnie te wtryski?...
A mam coś takiego czy tym dam radę? http://obrazki.elektroda.pl/2589565000_1... -to od bravy kasowałem już błędy
Nadal uważam że skrzynka walnięta . Zaden elektromechanik nie jest w stanie jej sprawdzić . To już leciwe auta i dzieją się cuda . Sam mam skrzynkę na podmiankę i zawsze w takiej sytuacji podstawiam i sprawdzam . Czasem ludzie przywożą mi po 4 skrzynki bo pierwsze trzy były uszkodzone .
Ogólnie są odczytane błędy Pompa paliwowa pracuje -podaje paliwo . Jakie ciśnienie jest na szynie.
Musiałeś mieć błąd w sterowniku silnika np. ciś czynnika. Skasowałeś błędy i klima ruszyła.
ten błąd jest odczytany przy pomocy jakiego urządzenia. Spotkałem się już z takimi przypadkami że przyrząd diagnostyczny NIEORYGINALNY podaje błędy które faktycznie nie istnieją. I co to znaczy tryb awaryjny jak zachowuje się silnik?
Masy wszędzie posprawdzaj i te prze ecu najbardziej.
Zobacz jakie są błędy w panelu. Zleć diagnozę testerem CLIP
ale to nie problem ze swiecami tylko z podgrzewaczami w ukladzie wodnym Dodano po 2 czujnik cisnienia spalin zbyd niskie napiecie bledy zasilania 5 v
Jak podepniesz kompa ma jakieś błędy ? Sprawdź jeszcze raz wtryski.
Pojawiły się takie błędy w immo 055-Obwód linii lodowej, przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy 054-zasilanie pierścienia czytnika, zwarcie do zasilania +12v
Podaj błędy kolego to będziemy radzić .
Zazwyczaj negowanie tanich rozwiązań widzę że idzie ze strony osób które mają oryginalne interfejsy. Im fejs ma wiecej opcji, tym bardziej uwalisz auto. I problem sam sie robi , dodatkowy i calkiem drogi w porownaniu do pierwotnej usterki, czasami zupelnie nie zwiaznej. Ja nie potrzebuje profesjonalnego bo nic nie zamierzam grzebać głębiej ani tym...
Trzeba podłączyć samochód pod komputer diagnostyczny i zobaczyć jakie błędy wyświetla. Bez tego ani rusz.
błędy sondy scenic renault błędy scenic renault scenic błędy
ograniczenie rozładowania atmega programator eeprom płynący kierunkowskaz
opryskiwacz plecakowy sharp 32bc3e
Utrata mocy w samochodzie z silnikiem Diesla: przyczyny i diagnostyka Ładowanie kondensatora prądem jednopołówkowym: zmiany ładunku i tętnienia