Zobacz skrzynkę czarna pod maską tam.sa bezpieczniki.wyjmij wszystkie wtyczki.pozniej to samo pod deska w kabinie od strony kierowcy.nie zapomnij o wszystkich bezpiecznikach i gnieździe pod fotelem kierowcy.
Z lewej strony pod hamulcem ręcznym, możesz tym przyciskiem wyłączyć system gdy Cię pikanie będzie wku......
Czyli wiemy że UPC działa i reaguje na komendy w sieci CAN oraz że kompresor i jego okablowanie jest sprawne. :D Obstawiam, że gdzieś w instalacji jest przerwane. Nie bardzo. :D Teraz pytanie - czy przewody z przycisku od klimy idą bezpośrednio do UPC, czy po drodze jest jeszcze coś? Przewody z przycisku klimatyzacji idą do modułu zespolonego UCH który...
Czyli jednak pod fotelem.
Diagnostyka, inaczej możesz wymieniać wszystko.
Cewka ci padła pewnie. Odpinaj po kolei wtryskiwacze,tam na cylindrze gdzie silnik nie reaguje wymień cewkę.
Pinologi Ci nie podam :D Sprawdzić czy fizycznie tam jest, bo w tych rocznikach różnie bywało, jeśli tak to tam szukaj. Jakaś diagnostyka komputerkiem była?
Teraz jadąc zauważyłem nagły spad obrotów przy zmianie biegów na mniejszy nawet do zera
W DP0/AL4 największym problemem są zawory . Przed przystąpieniem do jakiej kolwiek naprawy diagnostyka!
Trzeba wywalić immo z komputera Kolego, nie proponuj takich rad, a do własciciela reno- zmień mechanika diagnostyka komputerowa pomoże.
Kumaty mechanik z Clipem ale nie tylko błędy tylko diagnostyka.
Przyczyny mogą być różne, więc warto przeprowadzić diagnostykę CLIP-em. Pozdrawiam.
Możesz sprawdzić ciągłość wszystkich połączeń i przewodów i sprawność czujników o ile nie masz co robić . Jedź na diagnostykę.
To stukanie to prawdopodobnie dwumasa a brak mocy tylko solidna diagnostyka
Czym robiłeś diagnostykę?
Nie ma pompy. A w.1.5 dci jak nie pali to może być wiele rzeczy. Na początek plack i jazda a przy okazji diagnostyka.
Witam. Na 3 przewodzie czujnika (rys. 1) ma się pojawić +12V poprzez zespół sterowania układu zasilania 106 (rys. 3). Wszystko zgodnie ze schematem -czujnik położenia na wale 40 (rys.2). https://obrazki.elektroda.pl/4059737900_... https://obrazki.elektroda.pl/7991647900_... https://obrazki.elektroda.pl/1312352500_...
diagnostyka się kłania
Kolego M.A.K. jak już, to olo114 a nie OLO141 . Masz rację, najpierw diagnostyka.
konieczna diagnostyka komputerowa
Pokaż czego się czepiles na początek. Widzisz ile mniej było by roboty jak była by prawidłowa diagnostyka.
Kontrolka ta świadczy o tym że należy udać się do warsztatu. Najprawdopodobniej któraś wtyczka od AIR pod siedzeniem się poluzowała i złapał błąd - na diagnostykę, naprawę i wykasowanie błędu.
Nie koniecznie , w moim C4 nie działał jeden przycisk właśnie tempomatu. Raz działał, raz nie potem umarł całkiem. Wina taśmy. Faktycznie najpierw sprawdziłem diagnostyką.
Diagnostyka np Clip
Współczujemy, sugerowalibyśmy diagnostykę.
Może alarm odcinać pompe.. Bezpieczniki oczywiście sprawdzałeś?? A co z diagnostyką?
Najpierw diagnostyka komputerem. Prawdopodobnie czujnik temperatury padł.
Co prawda od Laguny ale jest to samo wszystko na temat http://renaultlaguna.pl/forum/Dzialanie-... opis zasada działania i diagnostyka HF
Diagnostyka rozwieje wszelkie wątpliwości . Wystarczy że nie łączy kostka " pętli indukcyjnej" i auto nie zapali .
Nie wiadomo jaki silnik, robiłeś diagnostykę?
W ciągu ostatniego tygodnia 2 razy zdarzyło się, że na ciepłym silniku pojawiły się problemy z odpaleniem. Po kilku próbach kręcenia odpalił, czuć było zapach paliwa jakby był zalany Gdyby był uszkodzony czujnik wału to raczej by go nie zalało. Moja szklana kula podpowiada temperaturę .:D Poza tym gdyby szwankował czujnik położenia GMP to zdzielenie...
Jedna podstawowa rzecz: jak immo zablokuje auto to diagnostyka nie wykryje bledow (bo ich nie ma). Zmiana baterii w kluczyku nie spowoduje wyprogramowania, poniewaz jest on wprogramowany do kompa w samochodzie, w pamieci stalej, wiec odlaczenie aku tez nie spowoduje wyprogramowania. Moze cos z tym bezpiecznikiem, jakies zwarcie i sie pilot wyprogramowal....
Taka zwykła diagnostyka to pewnie koło 50.
Wróć z powrotem na diagnostykę i naprawę....
Zrób diagnostykę clipem i wtedy będziesz miał problem opisany przy okazji zobaczysz czy ten błąd faktycznie wystepuje
Zobacz tu: [url=https://allegro.pl/oferta/zestaw-do...
Nawet jeśli regulator będzie ok a czujnik przekłamuje to mogą wystąpić objawy takie jak u Ciebie. Przykro mi, ale ja też twierdzę, że teraz konieczna jest diagnostyka komputerowa.
Gość wbił scenic 2001 w program i tyle wyskoczylo. Pojadę gdzie indziej na diagnostykę,bo z tego chyba nic nie wiadomo..
Witam Szukam kogoś w Gorzowie lub okolic, kto posiada Clipa do Renault Scenic 3. Mam Renault Scenic 3, 1.4 TCe, 2009 r. Potrzebowałbym podnieść nieco obroty jałowe silnika i zrobić ogólną diagnostykę.
Czego brakuje gdy odpalić nie chce? Paliwa czy iskry? Jakaś diagnostyka komputerem wykonana?
Pełna diagnostyka clipem była robiona? Jakie błędy?
Witam Pomozcie mi cos z tym zrobic Scholowalem Scenica 97r nie mozna go odpalic brak zasilania pompy paliwa, nie ma iskry na swiecach. Alarm zdemontowałem. Co moze byc przyczyna? Znalazlem zlacze OBD jakim softem moznaby zdiagnozowac usterke? Sterownik Siemensa. Moze jeszcze immobilizer blekuje??? Prosze o jakies cenne wskazowki, namiary.
To jest tylko moje domniemanie. Ja nie wiem co oznacza P0534 ( patrz ostatnia linia w zrzucie). Jak zrobi diagnostykę jedynym słusznym przyrządem ( CLIP :D ) to mu powiem co ma zepsute.
Bo sterownik po rozlaczeniu przyjmuje wartosci domyslne dopiero pozniej je sobie koryguje pozdrawiam Pisalem juz na innych postach diagnostyka jest podstawa sukcesu
Scenic 2 1.5 dCi 2003 dławi się, gaśnie, ciężko odpala na ciepłym silniku. Czasami przy dławieniu silnika wyskakuje błąd wtrysku, czerwona kontrolka stop, trzęsie całym silnikiem przez niskie obroty oraz auto nie reaguje na pedał gazu. Na zimnym silniku po dłuższym postoju, auto przy pierwszym rozruchu trochę dłużej kręci, za kolejnym odpaleniu pali...
Wesprzyjcie mnie i mechanika wiedzą..... :cry: A jak to to my mamy wspierać mechanika? Może trzeba go wymienić? Niech sprawdzi bezpieczniki na pod maską a szczególnie na aku. Do tego alternator do sprawdzenia jak i jakaś diagnostyka by się przydała.
Kompresor załącza UPC obok akumulatora, trzeba by zrobić diagnostykę i sprawdzić czy spełnione są wszystkie warunki do zezwolenia. Jeszcze temp, zewnętrzna jaka jest wyświetlana?, Błędy w silniku jakieś są?
Mam problem z moim Renault Grand Scenic ,nie reaguje na przycisk START , komputer u diagnostyka pokazuje problem ''p0608 wyjście vss A z ecu'' .Co znaczy ten błąd .
i jest bez zmian dalej chodzi na wysokich obrotach macie jakieś pomysły ? Tak , diagnostyka z podglądem parametrów live
Zaplon nie włącza się nie pokazuje temp ani ilości paliwa aby cykanie 3 razy przy kierownicy słychać jak pisałem radio się załączy i reszta podzespołów powinna kierownica się odblokować a jest zablokowana nawet scholowac nie mogę. Potrzebna diagnostyka, może padł czytnik a może tylko bezpiecznik, ciężko powiedzieć bez diagnostyki.
Jeżeli silnik się gasi stawiam na problem z ciś. paliwa tzn. wtryski, pompa itd. Poza tym diagnostyka Cię nie ominie.
Odswieżę temat.. Ja równiez potrzebowałbym tego schematu.. Bo mam problem jak podłączyć do tego panelu webasto (tj sygnał z webasto do włączenia dmuchawy) tak aby działało na ustawionej wcześniej w climatronicku prędkosci.. Czy ma ktoś możliwość podesłać mi screen z VISU? (scenic 1, rocznik 2002 z klima jak wyzej).
Kontrolka immo miga? Zrób diagnostykę komputerową.
zobacz na plaku jak będzie palił to diagnostyka a możesz i immo wywalić co jest w tych autach mega problem
Jak się mi dobrze kojarzy, to w renii opróćż service powinna zaświecić się jeszcze jakaś kontrolka. Service "samo od siebie" to się tyko przy niskim poziomie oleju w silniku świeci. Na sterowniku silnika się diagnostyka nie kończy.
Na początek diagnostyka, albo na forum wróżek.
Na twoje pytanie jest milion odpowiedzi, profesjonalna diagnostyka wyłoni tą jedyną odpowiednią.
Diagnostyka i sprawdzenie w ECU i klimatyzacji o co chodzi.
diagnostyka komputerowa najpierw i napisz jakie błędy.
A diagnostyka komputerowa robiona? Pomiar ciśnienia na cylindrach?
2019 to będzie problem przy pomocy "zabawek", chyba że w tym konkretnym przypadku wystarczy Ci podstawowa diagnostyka OBD jedynie silnika.
Na diagnostykę i błędy pokaż. Zamykanie z pilota też nie reagują?
1. Interpretacja nowych objawów Pisk przy ruszaniu, swąd w kabinie[/td][td]a) Ślizgające się sprzęgło (zapach przypomina spaloną okładzinę, pisk chwilowy) Zapach spalonej okładziny raczej, pisk/świst był aż do redukcji biegu i tylko wtedy na początku. b) Pasek osprzętu / napinacz - raczej nie. Wydaje mi się, że ubywa oleju w silniku i to szybko......
Witam. DDT 2000 ściągnij sobie tutaj http://chomikuj.pl/klikklikklikacz/Auto+... Sprawdziłem działa. Sposób instalacji na tej samej stronie. Nie ściągaj z tej strony DDT2000 v 2,9,0,0(zacina się) tylko DDT2000 v 2,6,0,0. DDT2000 v2,6,0,0 jest stabilny i sam osobiście sprawdziłem i działa. Pozdrawiam i życzę powodzenia w diagnostyce.
w pierwszej kolejności sprawdź przepływomierz. Najczęściej to może być przyczyna. Potem wtryskiwacze. W pierwszej kolejności, to trzeba się podłączyć i sprawdzić, co diagnostyka pokaże.
myślisz że diagnostyka uchroni od wydania na remont skrzyni?
Wymień pokrowce na fotelach, albo pędź na diagnostykę
sorki , ale nick świadczy o moim rozeznaniu Zatem uprasza się o zakładanie tematów w działach dla początkujących. Przenoszę. Chwilowo nie potrzeba dokładać przekaźników. Póki nie świeci kontrolka w zegarach... Padła poprawna odpowiedź, diagnostyka "Clip-em".
Diagnostyka robiona ? parametry "live" przeglądane ? widzi obroty silnika ? ciśnienie paliwa ? itp.
po pierwsze powinieneś podłączyć do kompa i sprawdzić parametry. Z tego co napisałeś to myślę że powinieneś sprawdzić masę na silniku z tyłu silnika od strony rozrządu(dwa kable masowe szarpnij nimi czy nie odpadły) następny krok to sprawdzenie ciśnienia kolektora ssącego(częsta przyczyna uszkodzony przewód gumowy pomiędzy map sensor a kolektor ssący)....
auto dużo pali tzn w trasie w granicach 8l/100km to może być wpływem złego rozrządu, albo lejących wtrysków albo kompresji w co wątpię przy tym przebiegu, chociaż chyba że ktoś podgią zawory w czasie wymiany rozrządu. Czy ktoś sprawdzał kompresję, albo robił test przelewów? To jest chyba ważna diagnostyka w twoim przypadku.
Diagnostykę Clipem zrób.
Diagnostyka komputerowa powina wyjaśnic problem mi to pachnie rozrzadem
Diagnostyka. Ale często - Main Relay - słaby kontakt, przewody.
Oczywiście jakaś diagnostyka by się przydała, ale myślę że przewody się troszkę zutylizowały.
Jak może być temperatura -50 skoro on podaje tempraturę powietrza zasysanego. Musi być z nim coś nie tam. Chyba że diagnostyka była przeprowadzana w temp. -50 stopni :)
Zrób diagnostykę to się dowiesz.
Przy uszkodzeniu czujnika wywala błąd "obwód czujnika wału", jeśli ktoś potrafi używać przyrządu diagnostycznego to wie jak to sprawdzić.... A błąd "brak synchronizacji" jak myślisz co to?
Robisz ciekawe doświadczenia, szczególnie że paliwo ci cieknie. Zrób podstawową diagnostykę.
Diagnostyka komputerowa pokazuje błąd P0638. Taki błąd pokazuje sprzęt uniwersalny...trzeba zrobić diagnostykę Clipem, może ujawnić właściwą przyczynę...
mógłbym usunąć immo? Nie mógłbyś, w każdym razie nie da się tego zrobić gołymi rękami czy jakimś "fejsem" za 2 dychy. Póki co to nie wiadomo co się stało - diagnostyka się kłania. Pewnie kontakt z anteną się urwał.
A diagnostykę KOMPUTEROWĄ zrobiłeś?
Powodem problemów okazał się "świrujący" czujnik położenia wału korbowego. Wymieniony w ciemno bo diagnostyka nic nie wykazywała. Silnik zapala na dotyk.
Czyli można rozumować że problem z pracą na biegu jałowym jest na benzynie. Od tego bym zaczął . Na początek podłączyć go jednak pod CLIP-a i zobaczyć co wyjdzie. W tym silniku nie ma silnika krokowego do regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego , jest przepustnica sterowana serwosilnikiem i to on min. odpowiada za prawidłową pracę silnika na biegu...
Problem rozwiazany :) spadek napiecia na sterowniku do 5v a żeby odpalic silnik potrzw jest napiecie powyżej 9v :) . Problem tkwił w rozruszniku , w rozruszniku był uszkodzony magnez pekniety i robił zwarcie .
na pewno diagnostyka wywaliła czujnik ciśń. o czym kolega nie napisał
Jedynie co można doradzić to to żebyś zrobiła diagnostykę clipem dla porównania. Skoro teraz wali inne błędy to albo ten co wymieniał sterownik coś namieszał albo wiązka jest do gruntownego przejrzenia. Dodatkowo opierając się tylko na błędach nie na parametrach rzeczywistych ciężko coś więcej podpowiedzieć. Diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Trzeba...
Tutaj mam pytanie, gdybym pojechał gdzieś podłączyć na lepszy sprzęt to czy jestem w stanie dowiedzieć z którą poduszką jest problem ? Tak. Nie wiem czy kupić przełączniki zespolone ? To może być taśmy w przełączniku , ale równie dobrze może być wina wtyczki popd fotelami , albo czujnika pozycji fotela ,albo niełączącej której wtyczki od poduszki/...
Zrób diagnostykę, może coś pokaże, obroty widzi?
Jaka instalacja gazowa? Na próbę zakręć gaz przy butli, wypal gaz do końca po zakręceniu wieczorem i wtedy odpalaj rano. Druga sprawa jest taka, że diagnostyka CLIPem by się przydała.
Diagnostykę zrób. Wróżki na urlopie.
Rozrzad tu nie ma nic wspolnego a przyciskanie guzikow na karcie moga pomoc tylko rozladowac Ci nerwy nie rob tak bo one sie popsuja i wtedy dopiero bedziesz mial problem. Podstawa naprawy jest diagnostyka nie domysly. pozdrawiam Dziekuje koledze BOHUN
Bez diagnostyki to jak wróżenie z fusów. Może przepustnica, może silniczek krokowy, może potencjometr pedału gazu. Zrób diagnostykę będzie wiadomo coś więcej.
Na początek przydała by się jakaś diagnostyka. A pilot radiowy ? który rok auta jaki silnik dti, dci?
Podstawa to Clip, diagnostyka i adaptacje nim wykonane. Inaczej stworzysz tu trylogię. Różnice w opisach stanów i błędów w uniwersalnych sprzętach śmietnikowych, niejednego sprowadziły na manowce.
zmieniłem mechanika i jeszcze raz zrobiliśmy diagnostykę wyszło żę przepływomierz nawalił.
Były .ponoć sa ok. jeden nieznacznie gorszy ale mam nic z nimi nie robić. Pozostaje diagnostyka silnika czyli. Co? Dziwi mnie to ciśnienie w węży od bagnetu.
Witam wszystkich. Mam Scenica 1,9dti 2000r i sytuacja wygląda jeszcze ciekawiej. W miare dobrze pali do temp. 1 st C. Przy 0 do -1 za 2-3 razem pzry krótkim kręceniu. Od -2 do -8 pali za pierwszym tylko przetrzymuje świece o jakieś 5s jak zgaśnie kontrolka. Od -9 powraca sytuacja jak przy 0 st. Co jst grane. Pozatym jak na 72 kW to trochę mu jednak...
A ja stawiam, że wróżek tu nie ma. Lampka będzie się zapalała z 50 różnych powodów. Procedura w takich przypadkach jest jasna-diagnostyka układu a nie jakieś quizy typu "1 z piędździesięciu", "kto bliżej trafi" .
Bez odpowiedniej wiedzy to tylko zabawka którą można narobić dużo szkód. Diagnostyka sterowników nie ogranicza się do odczytu i kasowania błędów.
renault scenic diagnostyka diagnostyka renault scenic diagnostyka błędów scenic
aquamatic candy wypełniać ubytek 18650 chiński ładowarka
wielka płyta katastrofa wielka płyta
Trudności z demontażem gniazda w MiVue 732 Algorytm zmywarki: etapy i nowoczesne technologie