Zobacz skrzynkę czarna pod maską tam.sa bezpieczniki.wyjmij wszystkie wtyczki.pozniej to samo pod deska w kabinie od strony kierowcy.nie zapomnij o wszystkich bezpiecznikach i gnieździe pod fotelem kierowcy.
Czyli wiemy że UPC działa i reaguje na komendy w sieci CAN oraz że kompresor i jego okablowanie jest sprawne. :D Obstawiam, że gdzieś w instalacji jest przerwane. Nie bardzo. :D Teraz pytanie - czy przewody z przycisku od klimy idą bezpośrednio do UPC, czy po drodze jest jeszcze coś? Przewody z przycisku klimatyzacji idą do modułu zespolonego UCH który...
Diagnostyka, inaczej możesz wymieniać wszystko.
W DP0/AL4 największym problemem są zawory . Przed przystąpieniem do jakiej kolwiek naprawy diagnostyka!
Cewka ci padła pewnie. Odpinaj po kolei wtryskiwacze,tam na cylindrze gdzie silnik nie reaguje wymień cewkę.
Trzeba wywalić immo z komputera Kolego, nie proponuj takich rad, a do własciciela reno- zmień mechanika diagnostyka komputerowa pomoże.
Teraz jadąc zauważyłem nagły spad obrotów przy zmianie biegów na mniejszy nawet do zera
Przyczyny mogą być różne, więc warto przeprowadzić diagnostykę CLIP-em. Pozdrawiam.
Możesz sprawdzić ciągłość wszystkich połączeń i przewodów i sprawność czujników o ile nie masz co robić . Jedź na diagnostykę.
To stukanie to prawdopodobnie dwumasa a brak mocy tylko solidna diagnostyka
Czym robiłeś diagnostykę?
Witam. Na 3 przewodzie czujnika (rys. 1) ma się pojawić +12V poprzez zespół sterowania układu zasilania 106 (rys. 3). Wszystko zgodnie ze schematem -czujnik położenia na wale 40 (rys.2). https://obrazki.elektroda.pl/4059737900_... https://obrazki.elektroda.pl/7991647900_... https://obrazki.elektroda.pl/1312352500_...
konieczna diagnostyka komputerowa
Witam Szukam kogoś w Gorzowie lub okolic, kto posiada Clipa do Renault Scenic 3. Mam Renault Scenic 3, 1.4 TCe, 2009 r. Potrzebowałbym podnieść nieco obroty jałowe silnika i zrobić ogólną diagnostykę.
Pokaż czego się czepiles na początek. Widzisz ile mniej było by roboty jak była by prawidłowa diagnostyka.
Kontrolka ta świadczy o tym że należy udać się do warsztatu. Najprawdopodobniej któraś wtyczka od AIR pod siedzeniem się poluzowała i złapał błąd - na diagnostykę, naprawę i wykasowanie błędu.
Diagnostyka np Clip
Nie koniecznie , w moim C4 nie działał jeden przycisk właśnie tempomatu. Raz działał, raz nie potem umarł całkiem. Wina taśmy. Faktycznie najpierw sprawdziłem diagnostyką.
Współczujemy, sugerowalibyśmy diagnostykę.
Może alarm odcinać pompe.. Bezpieczniki oczywiście sprawdzałeś?? A co z diagnostyką?
Najpierw diagnostyka komputerem. Prawdopodobnie czujnik temperatury padł.
Diagnostyka rozwieje wszelkie wątpliwości . Wystarczy że nie łączy kostka " pętli indukcyjnej" i auto nie zapali .
W ciągu ostatniego tygodnia 2 razy zdarzyło się, że na ciepłym silniku pojawiły się problemy z odpaleniem. Po kilku próbach kręcenia odpalił, czuć było zapach paliwa jakby był zalany Gdyby był uszkodzony czujnik wału to raczej by go nie zalało. Moja szklana kula podpowiada temperaturę .:D Poza tym gdyby szwankował czujnik położenia GMP to zdzielenie...
Nie wiadomo jaki silnik, robiłeś diagnostykę?
Taka zwykła diagnostyka to pewnie koło 50.
Jedna podstawowa rzecz: jak immo zablokuje auto to diagnostyka nie wykryje bledow (bo ich nie ma). Zmiana baterii w kluczyku nie spowoduje wyprogramowania, poniewaz jest on wprogramowany do kompa w samochodzie, w pamieci stalej, wiec odlaczenie aku tez nie spowoduje wyprogramowania. Moze cos z tym bezpiecznikiem, jakies zwarcie i sie pilot wyprogramowal....
Nawet jeśli regulator będzie ok a czujnik przekłamuje to mogą wystąpić objawy takie jak u Ciebie. Przykro mi, ale ja też twierdzę, że teraz konieczna jest diagnostyka komputerowa.
Wróć z powrotem na diagnostykę i naprawę....
Mam problem z moim Renault Grand Scenic ,nie reaguje na przycisk START , komputer u diagnostyka pokazuje problem ''p0608 wyjście vss A z ecu'' .Co znaczy ten błąd .
Witam Pomozcie mi cos z tym zrobic Scholowalem Scenica 97r nie mozna go odpalic brak zasilania pompy paliwa, nie ma iskry na swiecach. Alarm zdemontowałem. Co moze byc przyczyna? Znalazlem zlacze OBD jakim softem moznaby zdiagnozowac usterke? Sterownik Siemensa. Moze jeszcze immobilizer blekuje??? Prosze o jakies cenne wskazowki, namiary.
Wesprzyjcie mnie i mechanika wiedzą..... :cry: A jak to to my mamy wspierać mechanika? Może trzeba go wymienić? Niech sprawdzi bezpieczniki na pod maską a szczególnie na aku. Do tego alternator do sprawdzenia jak i jakaś diagnostyka by się przydała.
Zaplon nie włącza się nie pokazuje temp ani ilości paliwa aby cykanie 3 razy przy kierownicy słychać jak pisałem radio się załączy i reszta podzespołów powinna kierownica się odblokować a jest zablokowana nawet scholowac nie mogę. Potrzebna diagnostyka, może padł czytnik a może tylko bezpiecznik, ciężko powiedzieć bez diagnostyki.
i jest bez zmian dalej chodzi na wysokich obrotach macie jakieś pomysły ? Tak , diagnostyka z podglądem parametrów live
Kompresor załącza UPC obok akumulatora, trzeba by zrobić diagnostykę i sprawdzić czy spełnione są wszystkie warunki do zezwolenia. Jeszcze temp, zewnętrzna jaka jest wyświetlana?, Błędy w silniku jakieś są?
Jeżeli silnik się gasi stawiam na problem z ciś. paliwa tzn. wtryski, pompa itd. Poza tym diagnostyka Cię nie ominie.
zobacz na plaku jak będzie palił to diagnostyka a możesz i immo wywalić co jest w tych autach mega problem
Renault to chyba w słupku , przy zwijaczu.
Kontrolka immo miga? Zrób diagnostykę komputerową.
Na początek diagnostyka, albo na forum wróżek.
Na twoje pytanie jest milion odpowiedzi, profesjonalna diagnostyka wyłoni tą jedyną odpowiednią.
Gość wbił scenic 2001 w program i tyle wyskoczylo. Pojadę gdzie indziej na diagnostykę,bo z tego chyba nic nie wiadomo..
Odswieżę temat.. Ja równiez potrzebowałbym tego schematu.. Bo mam problem jak podłączyć do tego panelu webasto (tj sygnał z webasto do włączenia dmuchawy) tak aby działało na ustawionej wcześniej w climatronicku prędkosci.. Czy ma ktoś możliwość podesłać mi screen z VISU? (scenic 1, rocznik 2002 z klima jak wyzej).
Co prawda od Laguny ale jest to samo wszystko na temat http://renaultlaguna.pl/forum/Dzialanie-... opis zasada działania i diagnostyka HF
diagnostyka komputerowa najpierw i napisz jakie błędy.
A diagnostyka komputerowa robiona? Pomiar ciśnienia na cylindrach?
Na diagnostykę i błędy pokaż. Zamykanie z pilota też nie reagują?
1. Interpretacja nowych objawów Pisk przy ruszaniu, swąd w kabinie[/td][td]a) Ślizgające się sprzęgło (zapach przypomina spaloną okładzinę, pisk chwilowy) Zapach spalonej okładziny raczej, pisk/świst był aż do redukcji biegu i tylko wtedy na początku. b) Pasek osprzętu / napinacz - raczej nie. Wydaje mi się, że ubywa oleju w silniku i to szybko......
w pierwszej kolejności sprawdź przepływomierz. Najczęściej to może być przyczyna. Potem wtryskiwacze. W pierwszej kolejności, to trzeba się podłączyć i sprawdzić, co diagnostyka pokaże.
myślisz że diagnostyka uchroni od wydania na remont skrzyni?
Wymień pokrowce na fotelach, albo pędź na diagnostykę
sorki , ale nick świadczy o moim rozeznaniu Zatem uprasza się o zakładanie tematów w działach dla początkujących. Przenoszę. Chwilowo nie potrzeba dokładać przekaźników. Póki nie świeci kontrolka w zegarach... Padła poprawna odpowiedź, diagnostyka "Clip-em".
po pierwsze powinieneś podłączyć do kompa i sprawdzić parametry. Z tego co napisałeś to myślę że powinieneś sprawdzić masę na silniku z tyłu silnika od strony rozrządu(dwa kable masowe szarpnij nimi czy nie odpadły) następny krok to sprawdzenie ciśnienia kolektora ssącego(częsta przyczyna uszkodzony przewód gumowy pomiędzy map sensor a kolektor ssący)....
auto dużo pali tzn w trasie w granicach 8l/100km to może być wpływem złego rozrządu, albo lejących wtrysków albo kompresji w co wątpię przy tym przebiegu, chociaż chyba że ktoś podgią zawory w czasie wymiany rozrządu. Czy ktoś sprawdzał kompresję, albo robił test przelewów? To jest chyba ważna diagnostyka w twoim przypadku.
Diagnostyka komputerowa powina wyjaśnic problem mi to pachnie rozrzadem
Diagnostyka robiona ? parametry "live" przeglądane ? widzi obroty silnika ? ciśnienie paliwa ? itp.
Diagnostykę Clipem zrób.
Oczywiście jakaś diagnostyka by się przydała, ale myślę że przewody się troszkę zutylizowały.
Diagnostyka. Ale często - Main Relay - słaby kontakt, przewody.
Powodem problemów okazał się "świrujący" czujnik położenia wału korbowego. Wymieniony w ciemno bo diagnostyka nic nie wykazywała. Silnik zapala na dotyk.
Robisz ciekawe doświadczenia, szczególnie że paliwo ci cieknie. Zrób podstawową diagnostykę.
Diagnostyka komputerowa pokazuje błąd P0638. Taki błąd pokazuje sprzęt uniwersalny...trzeba zrobić diagnostykę Clipem, może ujawnić właściwą przyczynę...
Przy uszkodzeniu czujnika wywala błąd "obwód czujnika wału", jeśli ktoś potrafi używać przyrządu diagnostycznego to wie jak to sprawdzić.... A błąd "brak synchronizacji" jak myślisz co to?
A diagnostykę KOMPUTEROWĄ zrobiłeś?
na pewno diagnostyka wywaliła czujnik ciśń. o czym kolega nie napisał
Problem rozwiazany :) spadek napiecia na sterowniku do 5v a żeby odpalic silnik potrzw jest napiecie powyżej 9v :) . Problem tkwił w rozruszniku , w rozruszniku był uszkodzony magnez pekniety i robił zwarcie .
Jedynie co można doradzić to to żebyś zrobiła diagnostykę clipem dla porównania. Skoro teraz wali inne błędy to albo ten co wymieniał sterownik coś namieszał albo wiązka jest do gruntownego przejrzenia. Dodatkowo opierając się tylko na błędach nie na parametrach rzeczywistych ciężko coś więcej podpowiedzieć. Diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Trzeba...
dziwne bo autocom radzi sobie b.dobrze z renault ! albo ktoś nie umiał go dobrze obsłużyć albo kiepski klon... poza tym jak kolega pisze wyżej diagnostyka to nie odczytanie zapisanych błędów tylko czytanie parametrów live data..
Tutaj mam pytanie, gdybym pojechał gdzieś podłączyć na lepszy sprzęt to czy jestem w stanie dowiedzieć z którą poduszką jest problem ? Tak. Nie wiem czy kupić przełączniki zespolone ? To może być taśmy w przełączniku , ale równie dobrze może być wina wtyczki popd fotelami , albo czujnika pozycji fotela ,albo niełączącej której wtyczki od poduszki/...
Jaka instalacja gazowa? Na próbę zakręć gaz przy butli, wypal gaz do końca po zakręceniu wieczorem i wtedy odpalaj rano. Druga sprawa jest taka, że diagnostyka CLIPem by się przydała.
Na początek przydała by się jakaś diagnostyka. A pilot radiowy ? który rok auta jaki silnik dti, dci?
Bez diagnostyki to jak wróżenie z fusów. Może przepustnica, może silniczek krokowy, może potencjometr pedału gazu. Zrób diagnostykę będzie wiadomo coś więcej.
Bez odpowiedniej wiedzy to tylko zabawka którą można narobić dużo szkód. Diagnostyka sterowników nie ogranicza się do odczytu i kasowania błędów.
Na CLIPie gdy wywalilo o świecy żarowej komunikat, to pojawił się również inny komunikat dotyczący czujników ciśnienia w oponach, koleś na warsztacie powiedział mi że jest to komunikat z informacją o wyłączonych czujnikach ciśnienia, że został wyłączony przez ASO. Poniżej dokładny tekst z diagnostyki komputerowej. " Diagnostyka sterowników RENAULT Diesel...
Podstawa to Clip, diagnostyka i adaptacje nim wykonane. Inaczej stworzysz tu trylogię. Różnice w opisach stanów i błędów w uniwersalnych sprzętach śmietnikowych, niejednego sprowadziły na manowce.
zmieniłem mechanika i jeszcze raz zrobiliśmy diagnostykę wyszło żę przepływomierz nawalił.
A ja stawiam, że wróżek tu nie ma. Lampka będzie się zapalała z 50 różnych powodów. Procedura w takich przypadkach jest jasna-diagnostyka układu a nie jakieś quizy typu "1 z piędździesięciu", "kto bliżej trafi" .
Być może pętla padła w kierownicy albo klucz. Diagnostyka powie coś więcej. A możliwe że padł UCBIC albo wysypało klucze. Bo to chyba jeszcze bez UCH. Dobra rada? OFF
Rocznik 2006. Diagnostyka nie robiona. Autko świeżo odkupione-1,5miesiąca. Na początku było ok. palił prawie od przysłowiowego kopa. Może temperatura zewnętrzna była inna. p-m $$
Niepewne mocowanie kół? Czyli co? Zagraża bezpieczeństwu Ogólnie bełkot A taka opinia diagnostyka to o kant pewnej części ciała W razie rozprawy biegły z automatu po ilus miesiącach Opłata solidarnie za niego
A co komputer widzi? i dlaczego takie pytanie, jakie objawy , jaka diagnostyka, proszę konkrety a nie pytanie co by było jak by kobieta miała wąsy
Mam problem w sceniku z prędkościomierzem - nie pokazuje prędkości, kilometrów. Podstawiłem drugi licznik i nic, podstawiłem moduł ABS (o takich samych nr) i też nic. Wie ktoś, co to może być za przyczyna? Diagnostyka-w parametrach zobaczysz czy sygnał wychodzi i które sterowniki go "widzą".
Witam. Posiadam Renault Scenic II 1.5 dci, po diagnostyce wyszło,że zawór egr zacina się no i jest do wymiany. Cena oryginalnego zaworu to ok. 600zł, a zamiennik 230/300 zł. Moje pytanie brzmi,czy ktoś miał do czynienia z zamiennikiem tego zaworu? Czy jest sens kupować taką część? Proszę o pomoc.
Jedź na diagnostykę i zobacz czy są jakieś błędy.
Silnik i tak musisz wyjąć i tak... a więc decyzję o ewentualnym sposobie naprawy powinieneś podjąć po zdemontowaniu silnika i otwarciu miski olejowej.... Prowadzę warsztat ale w Legnicy i takie roboty jak mam czas też biorę, ale generalnie zajmuję się diagnostyką i elektroniką.
chyba jest jakaś przerwa W elektryce , elektronice ani w diagnostyce nie występuje taki stan , zrób odczyt błędów i parametrów.
Mistrzu, diagnostyka to nie tylko odczyt błędów... są też parametry bieżące. Zamiast wymieniać na próbę pół auta, udaj się do polecanego diagnosty.
I teraz myślisz że co? Dostaniesz odpowiedz , nie kochany aby uzyskać pomoc musisz wykazać chociażby minimum zaangażowania. Diagnostyka była, podgląd podstawowych parametrów pracy silnika itp...a pózniej pytaj
Mam problem ze Scenicem tzw. lift, 2001 rocznik, 1,6 16V. Raz na kilka uruchomień nie odpala, pompa pracuje, rozrusznik kręci. Nie zapala się kontrolka immobilisera na desce. Auto przeszło diagnostykę - błędów brak. Gdzie szukać?
Mogę tylko dodać że testy licznika sprawdziłem w 4 różnych typach renówek i działało! Znikąd to nie spisałem! Centralny zamek i alarm sprawdzany był na megane i scenic i działa ! Witam ponieważ zablokowano temat bez mojej zgody nic nie poradzę
i w tym jest problem ze interfejsy sa dobre ale nie do końca bo: piraty , nie obsluguja wszystkiego w danej marce, ciezko idzie z diagnostyką nawet ytch systemów zawarych w oprogramowaniu. wyjatek stanowi vag gdzie za male pieniądze mozna miec orginał który dobrze sobie radzi. ja bym polecał fast boxa www.ekolab.ig.pl radzi sobie calkiem dobrze ma komplet...
A co już zrobiłeś? Jakaś diagnostyka sprawdzenie czegokolwiek? To pisanie na forum niewiele daje trzeba mieć fizyczny dostęp do auta i sprawdzać po kolei paliwo, grzanie. Chociaż zawsze możesz liczyć na porady super ekspertów i dowiedzieć się że ja tak miałem i wymieniłem prawe lusterko i pomogło drogi ci powiem no ja miałem to samo napompowałem opony...
Do tego służy sonda renault clip lub jakiś porządny tester.
sciagnelm obudowe filtra powietrza wraz z przeplywomierzem i praca taka sama nic sie nie zmienia To jeszcze nie świadczy o tym że MAF jest 100% sprawny, na piechotę nic nie poradzisz, pokuś się o diagnostykę
Czy czujnik przekłamuje (bo gdyby nie działał to lampki by świeciły) dowiesz sie po diagnostyce komputerem. Ja bym obstawal za czyms prostszym,to raczej niezawodny motor.
nie pali sie tylko poduszka i SERVICE ale to wszystko podobno przez wadliwe sensory poduszek, sprawdzali na tej diagnostyce. ten check gasnie po odpaleniu
Najlepiej zacząc od diagnostyki
Przestać jeździć do papraków, pojechać na uczciwą diagnostykę. Nie będzie tania, policz jednak ile już wydałeś i nic...
Witam, Mam problem z samochodem Renault Scenic 1.9 dci, 2001 rok. Od pewnego czasu gaśnie podczas jazdy na niskich obrotach np. na skrzyżowaniach i nie chce odpalić. Po upływie ok. 30 min odpala. Auto było poddane diagnostyce komputerowej. Komputer nie wykrył błedów. Proszę o pomoc
Chodzi o to, że trudno w ciemno coś doradzić, bo przyczyn może być wiele i porządna, umiejętnie zrobiona diagnostyka CLIP-em, powinna praktycznie w 100% wykazać, gdzie leży problem. Ja wyżej wspomniałem o potencjometrze gazu, bo kiedyś podobnie się działo w moim byłym 1,9dTi i naprawa (w ciemno, bez diagnostyki CLIP-em) potencjometru pomogła. Ale to...
Może być czujnik ciśnienia na rozdzielaczu. Takie usterki zdarzają się i z reguły mają charakter okresowy, tzn. raz chodzi dobrze, innym razem jest tak, jak piszesz. Diagnostykę trzeba zrobić, w tym pomiar ciśnienia.
diagnostyka renault scenic scenic diagnostyka diagnostyka renault
przebarwi kolor wymiana modułu pralki ariston rozruchowy danfoss
marshal głośnikl domofon hikvision
Termistor NTC ELTH 2790046 - zastosowanie i połączenie Włączenie czujników ciśnienia opon Audi A8 D3 4.2 TDI