Zrób regulację zaworów!!!!!!!!!!!
A jak nie przełącznik to musisz dostać się do oporników (od regulacji obrotami). Pozdrawiam
Wolne obroty ustawia się parametrycznie w komputerze wtrysku pozdrawiam
Regulacja zaworów
Najpierw wypadałoby prześwietlić układ dolotowy pod kątem nieszczelności, a potem dopiero zawracać sobie głowę układem regulacji biegu jałowego.
Mam dostęp do diagnozy tylko na postoju i wtedy jest osiągnięty warunek regulacji biegu jałowego
F1-30A-silnik went. chłodnicy, podgrzewacz filtra paliwa F2-30A-regulacja silnika F3-7,5A-klimatyzacja F4-3A-dwupaliwowy system zasilania F5-7,5A-dwupaliwowy system zasilania F6-7,5A-skrzynia automatyczna, przekaźnik rozrusznika F7-7,5A-poduszka bezpieczeństwa, regulacja silnika, podgrzewacz filtra paliwa F8-7,5A-dwupaliwowy system zasilania F9-dioda...
dzieki za zainteresowanie moim problemem. Wentylator chodzi nawet po wyjęciu kluczyków a klima manual.Do tego nie reaguje pokrętło regulacji obrotów na panelu sterowania w kabinie.
Wymień filtr fazy ciekłej i daj do regulacji instalacje LPG.
Przebicia iskry na silnik koniecznie usunąć,czyli wymienić przewody.za regulację biegu jałowego odpowiada zawór regulacji biegu jałowego i czujnik temperatury.
Można jezdzić bez sygnału tps na gazie,wyłącz sygnał w programie ale sprawdż miernikiem ile VOLT wysyła tps po wyłączeniu sygnału.Jeśli jest nieprawidłowy do wymiany,jeśli prawidłowy znaczy że komputer gazowy ma zwarcie i wysyła jakieś volty na czujnik,komputer gazu ma tylko pobierać sygnał.Mosiężna śruba służy do regulacji mieszanki.
Czy sterownik jest w trybie regulacji automatycznej obrotów? Może TPS? Może przepustnicą ktoś kręcił? Może linka od gazu się przycina? Zrób jeszcze raz adaptację. Pamiętaj o temperaturze powyżej 80°.
przepustnica sterowana elektronicznie czy na linke ,ktory to rocznik,benzyna czy diesel?????Jesli to na linke to jest mozliwe,ze strzelila sprezyna naciagu ramienia przepustnicy i linke "nie odbija" a jesli elektronicznie to padl silnik krokowy.Proponuje zrobic ogledziny linki lub przewodow elektrycznych przechodzacych od regulacji przy pedale przyspiesznika(gazu)...
Witam,pacjent renault laguna 2,0 8v 2000r przebieg ok 120tyś po autostradach ,niemieckich ale z przyczepką podłodziową jazda emerycka .ale jak znam życie po dupie skrzynia dostała skrzynia Dp0 ,korek spustowy podwójna śróba,pod kompa nie podpinałem jeszcze ale objawy takie czy zimny czy ciepły bez różnicy ,włącza się tryb awaryjny jezeli ruszymy na...
należało by zacząć od sprawdzenia regulacji ciśnienia ładowaniaPo przekroczeniu 3000 obrotów na 3cim biegu regulator powinien zadziałać .Czyli puszka przy turbo do sprawdzenia i zaworek elektryczny
A jak chodzi na wolnych obrotach ? Silnik po takim remoncie należy podać regulacji. Zacznij jesli tego nie zrobiłeś od regulacji zaworów i zapłonu. Sprawdź również wszystkie rozłączane wtyczki może coś przeoczyłeś .
Witam co do silnika krokowego to był wymieniony pierwszy. W sumie narazie na regulacji zaworów się skończyło .. sprawa trochę odstawiona w kąt - poprostu tak mnie to zaczęło wkurzać, że kupiłem nowe auto a to zostawiłem rodzicom ...
Myslałem o zamontowaniu 5 stopniowego przyciska od poloneza do regulacji prędkości dmuchawy ogrzewania Zastosuj moduł wentylatora ze scenica II lub jeża z E36.
Witam, Aby dobrze zdiagnozować usterkę sterownika zanim go skreślisz i wymienisz na inny w miejsce krokowców zamontuj zwykłe "śruby"- zawory z ręczna regulacją, skręć je tak na 1/5 pełnego otwarcia i popatrz jak na tych ustawieniach sie gablota zachowuje....? W razie mułowatości odkręć tak maksymalnie jeszcze ok 1 - 1,5 obrotu. I w ten sposób mamy instalacje...
ze co 2x25 , 2x22 ? Regulacja powinna wynosic 0.10 - 0.15 na ssacym i 0.25 - 0.30 na wydechowym na zimnym silniku ( calkowicie zimnym) nalezy uwzgledniac wypracowania !!
Witam Posiadam scenica 1.9 dci Silnik chodził normalnie zaczęły sie problemy z tym ze gasł na wolnych obrotach sprawdziłem na przelewach wszytko ok Wymieniłem zawór regulacji na pompie i czujnik ciśnienia na rampie poprawiło się zostawiłem go na 2-3 godziny sobie godził spokojnie wentylatory sie załączały było ok ,po zgaszeniu samochodu na następny...
Witam trafiło do mnie na warsztat auto , którym nie mogę sobie poradzić i już nie mam pomysłów co może być problemem , może ktoś z was miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł. Mianowicie auto to renault scenic 3 z silnikiem 1.6 dci 130km . Problem polega na tym że auto po odpaleniu generuje 1800 bar cisneienia paliwa na listwie na wolnych obrotach...
W tamtym założyłem chyba dysze 1,8 do hana najmniejsze jakie były dostępne bo gazownik dał jakoś za duże. Czy jakoś tak, możliwe, że tamten silnik miał mniejszą moc a ja pokręciłem i było to 90KM ? Ze screenu wynika, że można by coś zwiększyć na 2,2 Dysze muszą być jak największe - wielkość ogranicza tylko minimalny czas otwarcia wtryskiwacza gazowego...
Witam. Posiadam Renault Scenic ll z silnikiem 1.5 dci podczas bardzej dynamicznej jazdy zapala się kontrolka stop oraz wyświetla komunikat "injection fault".Po podłączeniu komputera wyrzucilo 3 błędy : DF053 Funkcja regulacji ciśnienia w rampie - Na poziomie maksimum Funkcja ciśnienia w rampie - Wysoki przepływ prądu powyżej maksymalnego Funkcja ciśnienia...
Witam!Renault scenic 2000r Klimatronik.Przestał mi działać nawiew. Wentylator sprawny,regulator obrotów nowy sprawny,panel sterujący też podmieniałem ze sprawnego auta a i Mój działał w tym drugim aucie bez zarzutu. Czy silniczki regulacji klap nawiewu jeśli jest jeden uszkodzony mają wpływ na pracę nadmuchu? Dokładnie dolny od Klimy i ogrzewania.Panel...
przypadkiem nie masz na linkę?????? dziękuję bardzo za delikatną uwagę. :D sprawa rozwiązana, regulacja przepustnicy i obroty już są. Pracuje równo, wchodzi na obroty bardzo płynnie i energicznie. tylko kopci jak się dużo gazu doda. ale jeszcze świeci się kontrolka service. mam nadzieję że to jakiś błąd czujnika i wystarczy skasować.
Czyli można rozumować że problem z pracą na biegu jałowym jest na benzynie. Od tego bym zaczął . Na początek podłączyć go jednak pod CLIP-a i zobaczyć co wyjdzie. W tym silniku nie ma silnika krokowego do regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego , jest przepustnica sterowana serwosilnikiem i to on min. odpowiada za prawidłową pracę silnika na biegu...
witam pytanie do wszystkich, a glownie do Elektrita, piszesz o tym, ze jak się przestawi polozenie poczatkowe przepustnicy to ECU moze nie wiedziec, ze jest na biefu jalowym. ja mam Astre II X16XEL i po zalozeniu gazu mam problem z wolnymi obrotami ktore faluja.. ogolnie obroty sa za niskie ok 600 ale z TECHA nie ta się podniesc bo jest informacja,...
Wybaczcie za laicki język, ale nie jestem mechanikiem samochodowym. (nie lubię drani ;) wszystko robię sam, jest taniej a w najgorszym wypadku takie same koszty) Kolego Paszkar, otóż jestem posiadaczem Renault Megane Classic 1,6L benzyna '97 z silnikiem K7M A7/02. Miałem ten sam problem, tzn. falujące obroty silnika a dokładnie rzecz biorąc obroty opadały...
Witam, Opiszę swój problem, może ktoś miał podobny i pomoże, Samochód to Scenic ii 1.9 dci 120km, 130tys km przebiegu, Po zalaniu ropy z karnistra ropa polska niby z lotosa, auto przestało jeździć, tzn, na początku zaczęło spadać z obrotów, a następnie samo wkręcało się na obroty, okazało się ze wtryski zatarły się na otwartej pozycji dlatego auto wkręcało...
RENAULT Scenic II 2004 1.5 cdi 100500km Wyskakuje mi komunikat injection fault i zaświeca się czerwona lampka stopu ale przy czym auto nie traci mocy, tylko podczas jazdy ponad 3500tyś obrotów . Auto po nocy kopci i nierówno pracuje a po chwili wszystko ustaje .Takie błędy były ecu DF053 - Funkcja regulacji cisnienia w rampie, nieciągły na poziomie...
Witam serdecznie od tygodnia w moim scenicu 1.9dti z 1998 roku mam problem z nawiewem.Nawiew załacza się prawidłowo ,ale od pozycji 1 do 5 pracuje na tych samych obrotach cos ok 4 -5 biegu ,na pozycji 6 przyśpiesza. Po wybraniu pozycj 0 nawiew się nie wyłącza ,dopiero wyłączenie zapłonu skutecznie go unieruchomia. Usterkę chciałbym naprawić sam dla...
Pozostaje jednak regulacja mimo że to wtrysk sekwencyjny gazu. Dobrze by było obserwować parametry pracy systemy podczas pracy silnika w momencie kiedy ta dolegliwość zachodzi ale wymagać to będzie najprawdopodobniej odstawienia samochodu do warsztatu zajmującego się montażem instalacji....wiem że jest to uciążliwe wyjście ale często jedyne i skuteczne...
reduktor trochę za mało wydajny termicznie , sterownik ma zerowe korekcja jak gaz ma 45 *C, więc to należy uznać za optymalną temperaturę gazu. Ten reduktor faktycznie nie ma regulacji ciśnienia , chyba że ma takie kręciołki jak na rysunku http://obrazki.elektroda.net/45_12591818... , masz więc do wyboru -zostawić jak jest jeśli jesteś zadowolony...
Czy może ktoś z szanownych urzytkowników miał do czynienia z regulacją przepływomierza? Mam na myśli przepływomierz z przegrodą spiętrzającą i regulację napięcia sprężyny cofającej klapkę. Problem mój dotyczy auta Mazda 626 2.0i 8v 90r, w którym taki właśnie przepływomierz występuje wyprodukowany przez Nippon Denso. Kłopot mój zaczął się kiedy "pewien...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
Podczas rozruchu max.ciśnienie to 60bar.Po zapłonie i podczas kręcenia w parametrze wysterowania zaw. regulacji w pompie cały czas 5%. Na przelewach po 20sek kręcenia paliwo podniesie się o 5mm. Ustawienie rozrządu ok. Obroty 250obr/min. Błędów brak. Mam pytanie czy sterownik musi zobaczyć wyższe ciśnienie aby zaczął sterować zaworem czy od razu przymyka...
Silnik krokowy wymieniłem na nowy zawory też ustawiałem. Nie bardzo rozumie o co chodzi z tymi stykami ja posiadam taki silnik krokowy podam linka http://allegro.pl/silnik-krokowy-renault... A ustawienia gazu są dobrze może coś trzeba przestawić? Za zainteresowanie wielkie dzięki. Dodano po 3 Dodam że ostatnio...
Witajcie. Podłączyłem dziś autko pod kompa i wyszło wahanie na listwie w granicach 20 - 6500 bara. Ponadto korekcja biegu jałowego bez przerwy wskazuje 0 obr/min. Co najprawdopodobniej jest przyczyną takich skoków wartości? czy regulator na pompie?czujnik na listwie CR?czy lewe powietrze? EGR odpada - sprawdzony Pomiar robiłem u mechanika programem...
Prosze o porade szanownych uzytkowników elektrody. Problem ze scenikiem 2 , 1.9 dci 120 koni 2006 rocznik 280tys przebiegu Chodzi o to że od miesiąca jak jest zimny (musi po stac ze 3 godziny) odpala i pracuje jakies 2, 3 sekundy i gaśnie. Takich powtórek z gaśnięciem robi trzy do sześciu po czym normalnie odpala i pracuje. Na komputerze nie pokazuje...
Mam problem taki że auto szarpie powyżej 3 tyś obrotów(nie cały czas), jak się zagrzeje .W ogóle jak go złapie tonie wyjdzie na obroty powyżej 3tyś Komputer pokazuje błąd sterowania przepustnicą. błąd 0638 Przepustnica wymieniona oraz zawór regulacji ciśnienia i szarpie dalej.Wymieniona także pierwsza sonda. Myślę ze zaczyna to się dziać po przejechaniu...
cześć Panowie mam pytanie? Od pewnego czasu auto więcej pali i to znacznie więcej teraz na 60litrach do 600 km max. Kiedyś na trasie Kołobrzeg Legnica 900 i jeszcze zostało.Auto jakby było słabsze. Od 1000 do 2200 obrotów mół. Jak włączy turbo to już idzie.Silnik na wolnych obrotach przy ruszania jakby drżal i przy opalaniu podobnie jak by nim żuciło....
Witam! Ja jak kupiłem, to sprzedający powiedział, że on nie wymieniał rozrządu, i nie będzie oszukiwał, że to zrobił, silnik po staniu odpalał z pokręceniem, ale był akumulator od benzyniaka, po wymianie rozrządu w sumie nic się nie zmieniło, ale przy mrozach na tamtym akumulatorze, to była masakra, więc wymieniłem akumulator na dużo większy od Centry...
regulatorem ciśnienia paliwa - teraz nie pali sie wcale, to sie dzieje spradycznie Ale : 3 mies.temu była dziwna sytuacja.. stałam w kolejce do ronda, po wrzuceniu 1-ki i ruszeniu,przy próbie dodania gazu stracił moc, słychac było pisk, potem swąd.. czuc było na zewnatrz i w kabinie..po redukcji biegu dopiero ruszył.. dlugo nic sie nie działo az do...
Witam. Prawdopodobnie masz uszkodzoną klapę mieszającą powietrze. Jak rurki gorące dochodzące do nagrzewnicy to pewnie klapa. Aby to sprawdzić (po sprawdzeniu czy gorące rurki oczywiście) odkręć śrubę od dolnej przedniej prawej osłony tunelu, zdemontuj ją jest na zatrzaskach, wyjmij piankową osłonę od dołu pod schowkiem i odkręć silniczek od regulacji...
https://obrazki.elektroda.pl/7824911500_... https://obrazki.elektroda.pl/1418039300_... https://obrazki.elektroda.pl/4455861700_... https://obrazki.elektroda.pl/9353788600_... https://obrazki.elektroda.pl/3839354000_... https://obrazki.elektroda.pl/3929226700_...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Witam Od dłuższego czasu szukam w miarę bezproblemowego auta. Takiego, który za przystępną cenę nie będzie drogi w eksploatacji i zbytnio awaryjny - by dało radę dojechać do celu, liczę się z sypiącymi się drobiazgami. Wiem też, że na dzień dobry czeka mnie sporo pracy. Niskie ceny części i duża prostota są dla mnie bardzo ważne. Fajnie, jakby to był...
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
Laguna II z końca produkcji z silnikiem 2,0 lub 2,0T. Dobra blacha , bardzo komfortowy, bezpieczny i bardzo dobre, trwałe silniki do gazu. Dobre to te silniki owszem były, ale jak miały przebiegi poniżej 400 kkm. Na forum laguny fani tego modelu przekonują, żeby odpuścić szukanie, bo nic z silnikiem 2.0 Turbo w dobrym stanie się nie znajdzie, a jeśli...
Witam. Od kilku dni mam problem z odpaleniem silnika 1.5 TDCi w Nissan Kubistar (tak sam silnik jak w Scenicu 1.5 tdci). Objawy: silnik się obraca (rozrusznik kręci) tak dobrze, że 40-60 s. Czasem trzeba tak, ze dwa razy i odpali lub nie. Lekka pomoc z plakiem i autko odpala, wchodzi na obroty jak by nie było problemu. Podczas kręcenia zapalają się...
scenic regulacja ustawienie obrotów scenic regulator obrotów scenic
czujnik wielkość elektryczny zespół parzenia biało szary
internet mobilny internet mobilny
Klonowanie Windows 8.1 na SSD Samsung 870 EVO 2TB bez utraty danych – procedura i wskazówki Klonowanie HDD 1TB z Windows 8.1 na SSD Samsung 870 EVO 2TB bez utraty danych