Warto zdjąć plastikową obudowę silniczka przepustnicy i zobaczyć, czy jest czystko, czy nie widać wad mechanicznych. Pomóc może wyczyszczenie. Ale, bez urazy oczywiście, jeśli nie wiesz co to jest przepustnica i gdzie jest, zostaw - zaoszczędzisz sobie kłopotów i nerwów - zleć komuś wyczyszczenie tego na początek.
Wypadało by sprawdzić wtrysk.
Sprawdź bezpieczniki na klemie plusowej - lubią przerywać . Sprawdź wodę w kostkach sterownika wtrysku
Co tu pisać , zdejmujesz podporę silnika , albo odpowiedni adapter i pomiar przez wtryski .
Witam Ostatnio rozwiązywałem podobna zagadkę. Auto zakupione miesiąc temu Sterownik AG zenit jz2005. Jak się okazało jedna sekcja sterowania wtryskiem LPG padła i sterownik sterował trzema wtryskami LPG wiec jakiś magik aby ukryć niedomagania pracy na LPG połączył przewody od wtrysku benzynowego ze nigdy nie był wyłączany . I tak sobie silnik pracował...
Pokaż zdjęcie tej świecy i podaj kody błędu jaki komputer pokazuje. Spotkałem się parę razy z wytopioną świecą przez usterkę cewki. Porównaj iskrę między świecami na zewnątrz. Owiń jakimś kablem by miały masę, wsadź w cewki i kręć. Najlepiej to robić w 2 osoby. Ale równie dobrze mogła się też wytopić od pracy na bardzo ubogiej mieszance, a wtedy winny...
a moze by tak sprobowac naprawic oryginalny komputer?no ale jesli fachowcy mowia ze trzeba wymienc to pewnie wiedza co robia. Dodano po 13 jesli chcesz to wiem kto Ci to naprawi z Twojej okolicy.oczywiscie nie mowie omnie bo troche daleko ale kolo Olkusza sa panowie co maja otym pojecie a do Olkusza masz niedaleko.
Sprawdziłem cały kabelek od samego sterownika na przejście jest ok nawet odłączyłem i.podlaczylem 12 z Aku bez zmian ja podejrzewam nastawnik pompy albo sterownik . Dodano po 58 Pompy nie słychać po zapłonie
Myślałem że może rozdzielacz paliwa do wtrysków ale jak narazie nie mam dostępnego nowego. Rozdzielacz to tylko pusta " baryłka " z pięcioma króćcami . Nie ma nic do rzeczy
Podczas jazdy ekspresówką wyskoczył na chwilę błąd wtryskiwacza Pojawił się ponownie błąd wtryskiwacza. Znikł i znowu się pojawił i znikł, po chwili auto zgasło. Masz niesamowite zdolności ,albo niesamowite auto. A nie pokazało od razu który to wtrysk? Muszę więc skombinować kabel do diagnostyki wtrysków Podpowie ktoś jak sprawdzić poprawnie te wtryski?...
miedziana podkladka pod wtryskiem do wymiany ta fazka tak ma być trzeba wyczyścić porządnie czasami frezem przejechać gniazdo wtrysku i nowa podkładka i bedzie dobrze
Pewnie soft robiłeś galletto II i wywaliło wtryski. Wkoduj je na nowo i będzie dobrze.
Jeżeli to prawdziwa sekwencja, to instalacja gazowa będzie tak samo odcinała wtryski jak przy pracy na benzynie.
Odkręcić kolektor plastikowy, potem aluminiowy i na koniec listwę z wtryskami.
Tam są wadliwe pompy i wtryski.
Dzisiaj sprawdzilem sterownik widzi obroty silnika , cisnienie zadane 400 a dobija nawet do 450. Wiec chyba ok ?
Pierwsze co sprawdzić to czy widzi obroty wału, wtryski na przelewy, ciśnienie paliwa, standard jednym słowem. Potrzebny ktoś z komputerem i myślącą głową.
A czy czasem nie pozamieniałeś wtrysków miejscami? wtedy też nie odpali ,są kodowane. Sprawdź numery na wtryskach z tymi co pokaże Ci przyżąd diagnostyczny
Ale brak jest przyśpieszenia ,myślę że to przez brak zasilania na wtrysku ,sprawdziłem bezpiecznik jest dobry, ale nie ma prądu w kostce co łączy z wtryskiem
Na pewno trzeba zrobić swap w komplecie z skrzynią ( może wyglądać tak samo ale będzie mieć inne przełożenia) i półosiami i instalacją silnika z sterownikiem wtrysku + sunięcie immo z sterownika.
Kolego (at)Przemo9826 nie koniecznie F9Q, rozbierałem dwa motory w scenicu II w których oznaczenie było F9A, ale to szczegół. (at)Genek1000 sorry nie doczytałem w pierwszym poście. Prosiłem aby autor podał przykładowy kod z wtrysku aby sprawdzić czy zczytuje te kody prawidłowo.
Kupilam uzywany sterownik z tymi samymi numerami zawiozłam do gościa który ma jak to nazwał przypisac sterowniki czy wgrac sterowniki odpowiednie. Ale twierdzi ze to nic nie da bo cały sterownik ten stary wygląda jak nigdy nie ruszany nie naprawiany ani niby nie uszkodzony więc twierdzi ze wymiana na inny i tak nic nie da. No ale probuje. Bo skoro serwis...
Bezpiecznik od ECU też sprawdzałeś? F8 https://bezpieczniki.net/renault-scenic-...
Sprawdz sobie czy nie jest dziurawy wezyk od czujnika cisnienia w kolektorze ssacym. Czujnik ten jest podpiety za pomoca gumowego wezyka z kolektorem ssacym i jest zamocowany na przegrodzie silnika. Jesli dostaje lewe powietrze to szaleje i zaswieca sie kontrolka wtrysku. Pozdrawiam.
Bo zawór możne się zacinać na listwie a przy kręceniu rozrusznikiem nie może nabić ciśnienia. Jeśli to sprawdzisz pozostaje sprawdzenie wtrysków na przelewy.
a co zrobic jak zakłócają wtryski (Renault Scenic 1,9 dci 2007r.)?
w porządku,wiem już dużo,system immo,centralka na podczerwień pod sufitem nie zamokła,sprawdziłam.problem jest w kluczyku.Od samego początku jak kupiłam 3 lata temu dioda nie swieciła.Przeczytaj dokładnie co napisałam w pierwszym opisie.Mam kod w kluczyku,z którego mogę odczytac kod do immo.Nie znam tylko systemu jakim powinnam się posłużyć odczytując...
Poproś o fakture za wtrysk.
Sprawdziłem zasilanie pin jeden do masy potem drugi tak samo ( ok 3 do 4 v z hakiem ) miedzy pinami jest 0v na 1 wtrysku . Na drugim wtryskiwaczu wskazania takie samo tylko między panami było 0.015 v. Mam pytanie czym sterowane są wtryskiwacze napięciem czy impulsem .
Witam. Jadąc drogą ekspresowa poczułem drganie po czym wyskoczyło kilka błędów. Skontroluj esc Stop. I start do kontroli Skontroluj pomoc startu pod górę Skontroluj układ wytrysku paliwa Na pulpicie świeci się kontrolka trakcji (auto z paskami pod nim). Auto chodzi inaczej tzn jak traktor. Moc raczej jest. Po zaparkowaniu i odpaleniu auta ponownie trakcja...
Cześć. Nikt nie odpowiedział, a u mnie identyczne objawy. Czy poradziłeś sobie? Mój problem wystąpił od razu po wymianie rozrządu, podejrzewam jedynie kzfr, został zamontowany zamiennik. Gdy odepnę wtyczkę od zaworu sterującego przestawieniem faz, auto jedzie normalnie, tylko błędami sypie. Wygląda, jakby wałek rozrządu za mocno wychylał się do przodu...
To jest zwykły wtrysk mechaniczny z elektronicznym sterowaniem kąta wtrysku, regulator kąta wtrysku sterowany sterownikiem silnika lubi się zapiecz,zaciąć,zabrudzić, zazwyczaj wtedy są objawy szczególnie na zimnym silniku dymi,nierówno pracuje na wolnych obrotach.Czujnik na wtryskiwaczu informuje sterownik o rzeczywistym kącie wtrysku.
Wtrysk sam generuje napięcie.
Moim zdaniem trzeba sprawdzić poprawność funkcjonowania silniczka krokowego lub czujnik temperatuty.
Czyli wykręcać pompę oraz wtryski i zawieźć do sprawdzenia ?
Stag 300 z ISA2 reduktor AC-Ro1 Wtryski hana zielone. Zajrzyj na lpg-forum.pl tam masz nawet gotowe montaże.
W takim razie powietrze bierze się z komory spalania przez wtryski.
Możesz podłączyć pod akumulator. Nie uszkodzisz. Ale również tego nie uszczelnisz. Kup na alledrogo podróbkę za 200-250 zł. Będzie chodzić. Żadnych regenerowanych.
Auto trafiło do mnie bo chodziło jakby na trzy gary i gasło na wolnych obrotach. Znalazłem przetarte przewody sterujące wtrsykami, były poprzecierane i zwierały sie pokrywą zaworową, naprawiłem uszkodzenia i auto zaczeło normalnie pracować. Co dziwne objawy po kilkunastu km wróciły, ale tylko na chwile, za to kilka razy. Więc chyba te przetarte przewody...
A wtryski sprawdzone?
Witam!!! Scenic okolo 100tys. przebiegu, poprzedni wlasciciele mieli problem ( tak stwierdzili mechanicy ) z turbina, turbina zostala zregenerowana..... po kilku dniach znowu czarny dymek i pojechali znowu do warsztatu stwierdzili ze to pierscienie (niebardzo mi to pasuje) pare razy zapalil teraz umarl.... nie zapala.... Sprawdzilem w nim swiece zarowe...
Tak mam LPG Tak od początku trzeba było, wieć sprawdź zasilanie cisnienie paliwa i popuszczanie gazu poprzez, wtryski reduktor. Oraz .....
Wtryski nie są kodowanie - zmień 1 z 2 sprawdź różnicę, po mojemu jednak sam silnik ma dość.
Dzięki wielkie spróbuje
Witam, posiadam Scenica 2,0 z silnikiem F3R, rocznik 97, przerobiony na gaz, z automatyczną skrzynią biegów AD4. Mój problem polega na tym, że po ruszenu na zimnym silniku (automat przerzuca z jedynki na dwujkę-jest dobrze, przy przejścu z dwujki na trójkę) zapala się kontrolka wtrysku, automat nie przerzuca na wyższy bieg (czwórkę), "muli". Muszę zjechać,...
Kombinowałem jak koń pod górę z zdjętym paskiem i odkręconym przewodem paliwa zeby chociaż wyczuć moment tłoczenia na pierwszy cylinder ale nie wiele pomogło. Przy zdjętym pasku rozrządu i rurkach dmuchasz w króciec wylotowy z pompy. Oczywiście rozmawiamy o pompie Lucasa.
Jaka korekcja na wtryskach?
Sprawdz wtryski .
w dowodzie rejestracyjnym mam 66 kw i 1.9TD z wtryskami wkrecanymi (takie grube)
Z tą mocą bez zmian , to bym dyskutował. Napewno instalacja paliwowa , pompa WC lub wtryski. Pierwsze sprawłdziłbym wtryski na przelew.
sprawdzi wtrysk scenic scenic wtrysk wtrysk scenic
driver universal amica arcelik regulacja ustawić światła
problemy diagbox interfejs multidiag
Renault Scenic RX4 1.9 dCi 2001 – brak rozruchu na ciepłym silniku, czujnik CKP, ciśnienie CR Dell, HP, MacBook Pro laptop screen patches: LCD, back-light, Mura, pixel defects, repair costs