Tak bez akumulatora powinna być iskra .Możliwe uszkodzenia to moduł zapłonowy, cewka zasilająca moduł,cewka impulsu,cewka zapłonowa pod bakiem,instalacja. Schemat dostępny w sieci.
O zdjęciach raczej zapomnij. Trzeba nauczyć się czytać schematy elektryczne. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Znalezione w internecie: Szczegółowa analiza schematu okablowania fabrycznego i motocykla pokazuje: Jedna cewka z alternatora do zapłonu bezpośredniego Jedna cewka od alternatora do regulatora/odbiornika ładująca akumulator,...
schemat podłączenia modułu w maluchu. Na początek sprawdż zasilanie modulu ,masę,czujnik prędkości położenia wału(2),cewkę(5).jeżeli wszystko dobre,a brak impulsu na cewkę to niestety moduł
witam mam prośbe do wszyskiech albowiem poszukuję schematu układu który znajduje sie w cewce. cały układ zapłonowy posiada stojan i magneto oryginalnie bez czujnika halla.prosił bym oporady jak zrobić żeby to dziłało. w starym cewkomodule był:tranzystor,kondensator,diody przepływowe,oraz cewka. ponizej zdjęcia całego układu zapłonowego. jesłi ktos wie...
Zwarta cewka?
Witam . Gaszenie jest zielony i czarno-biały.Czy chodzi Tobie o samo gaszenie ,czy podłączenie całej stacyjki?.Jeżeli całej to ,zasilanie (+) dasz na czerwony ,wyjście stacyjki czarny na zasilanie cewki wysokiego napięcia(sprawdź czy dochodzi napięcie),wyjście cewki zapłonowej powinno być podłączone do modułu,zacisk górny prawy (cewka wysokiego napięcia)....
Przez próbówkę podaj masę na środkowy pin w hallu i zobacz czy dostaniesz iskrę, jeśli nie, to cewka/moduł.
Popatrzyłeś w link ? Jest w nim schemat na którym widać wyraźnie dlaczego cewki nie ma w silniku. Przewód od świecy pewnie pozostał,popatrz gdzie idzie a znajdziesz cewkę zapłonową. Cienki przewód z cewki idzie do modułu zapłonowego,wystarczy po nitce do kłębka. W silniku jest czujnik,który jest podłączony do modułu (CDI) a nie cewka zapłonowa. Popatrz...
Najzwyklejszą cewką zapłonową butelkową do której musisz wykonać moduł zapłonowy (kilka elementów). Schemat był gdzieś na forum cz cross. Jeśli nie znajdziesz schematu to mam go gdzieś na starym komputerze. Kiedyś wykonałem kilkanaście takich modułów.
Cewka wytwarza impuls podczas zmiany położenia magnesu a jeden przewód do cewki ja zwiera do masy? Jak wygląda schemat zastępczy tej cewki bo myślę że tam też jest elektronika. U mnie cewka ma 2 przewody: jeden cienki czarny z konektorem a drugi gruby z fajka. Nie rozumiem tego mechanizmu. Przypuszczam, że jest układ zapłonowy, podobny jak w moim agregacie...
Zgodnie ze schematem - cewka zasilająca moduł, cewka wyzwalająca. Widać, co jest co, jak dostaniesz się do statora. A potem już z górki. Do modułu, moduł do cewki. W większości modułów wyprowadzenia są standardowe. No i gaszenie tez przydałoby się podpiąć. Ale to już całkiem proste.
To szukaj schematu.
Schemat instalacji elektrycznej samochodu Fiat 126 EL i legenda do niego.
Czy dobrze rozumuję że zmieniając np. napięcie warystora można by zmienić moment wystąpienia iskry (czyli wyprzedzenie zapłonu) ? Niestety nie. Mój opis może być błędny. Sorry. Na 100% jest błędny dla Twojego przypadku. Ten układ zapłonowy jest typowy dla pilarek, kosiarek i innych małych i prostych silników nietrakcyjnych, choć i w pojazdach się trafiał....
Łatwo możesz sprawdzić ,podłącz do zasilana 3 i do 1 lub 2 żarówkę 1.2W i zakręć rozrusznikiem jeżeli będą mignięcia żarówki tzn. że uszkodzona cewka moduł dobry jak będzie brak tzn że moduł. Zakładam że zasilanie na 3 masz.P
Na szybko zdjęcie schematu. T1 cewka, A52 moduł zapłonowy, C3 kondensator, B132 czujnik położenia wałka, zasilanie przychodzi przewodem swrt (czarno czerwonym) na pin 7. https://obrazki.elektroda.pl/3401288500_...
Pinout jest identyczny jak w skuterach 4T z tą różnicą że często spotykałem się z impulsatorem z osobnym przewodem masowym podłączonym do masy modułu - piny 3 lub 5. 1 - zasilanie 2 - gaszenie 3 - masa 4 - cewka WN 5 - masa 6 - impulsator
Czy cewka zapłonowa jest przykręcona do masy? Jak już było wyżej pisane, odłącz biały przewód od stacyjki lub modułu zapłonowego w celu wykluczenia zwarcia do masy.Jeżeli podłączyłeś wszystko zgodnie ze schematem, zgłoś się do sprzedawcy.
Wydaje mi sie ze schemat jest idealny .A jak sprawdzic moduł IGBT
Patrząc od góry na moduł 1 2 __3 4 5 1 cewka wn 2 zasilanie 3 gaszenie 4 impulsator 5 masa
czy ten licznik Licznik raczej nie jest winny, natomiast radzę sprawdzić czy jest wszystko OK ze stacyjką i przewodem łączącym stacyjkę z modułem zapłonowym. Czy możliwe jest to, że instalacja jest gdzieś uszkodzona Mozliwe, przewody zwarte miedzy sobą lub do masy, przewody przerwane lub zły styk w kostkach. Wymieniłem cewkę, iskrownik, moduł, Cały...
Witam, Udało mi się naprawić moduł, więc zamykam temat. PS. w moim przypadku musiałem wymienić kondensatory, jedną diodę i cewkę indukcyjną...
styk C na cewkę zapłonową styk B na zasilanie (plus po stacyjce) Styk G i W na aparat zapłonowy
witam pewnie już masz to podłączone ale dam tobie i innym opis kabli czerwony-cewka czarny-gaszenie zielony-masa żółty-cewka w n niebieski-impulsator
Jeżeli ten nowy moduł jest sprawny to może być uszkodzona cewka WN.
A po co chcesz kombinować? Na schemacie jest albo czujnik w.n w postaci kilku zwojów na przewodzie do świecy lub podłączasz się do wejścia cewki zapłonowej (miedzy moduł i cewkę). I jest to najlepsze rozwiązanie. W zapłonie jest jakaś cewka i ukłąd magnetyczny i musiałbyś dorabiać dodatkowy klucz, który formowałby impulsy do obrotomierza. A te impulsy...
Pod linkiem jest jakiś poglądowy schemat, "plus" na cewkę wychodzi z modułu ECM. I prawdopodobnie po zwarciu w nim będzie problem.. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
pełny schemat to raczej tylko serwisówka...:( sprawdz połączenie między impulsatorami a modułem, napięcie zasilania modułu, połączenie między modułem i cewka, wyłącznik zapłonu w lewym zespolonym na kierownicy, sterowanie blokadą(wyłącznik na stopce bocznej, dioda po drodze ,czujnik sprzęgła) jeśli to wszystko oki to raczej tylko moduł. Daj fotke modułu...
Usterki niektóre są wredne jak kolega wyżej szukałbym raczej w instalacji;Hall,cewka z modułem, stacyjka,przekażniki,wtyczka z gniazdem wielowtykowa na silniku. Powodzenia w poszukiwaniach.
Poszukuje schematu modułu zasilanego prądem przemiennym (cewka CDI oporność około 450Ω). Oczywiście moduł o stałym kącie wyprzedzenia. Oryginalny się przepalił rozebrałem go, aby zobaczyć co tam ciekawego ma w środku. Niestety podczas rozbiórki uszkodziłem jeden element (zaznaczyłem go na foto). https://obrazki.elektroda.pl/2323578500_...
Tak, może być cewka. Ale nie mam pewności, nie mam schematu wewnętrznego modułu. Ktokolwiek ma?
witam poszukuje schematu cześci wysokiego i moduł który jest na wspólnym mocowaniu z cewką , skąd przychozdą impulsy i czy można czyms zastąpić moduł (trzy wyprowadzenia) cewka uległa zniszczeniu aż wypłyneła żywica podstawiłem inna cewke ale iskry nie ma czy w tym module znajduje sie tylko tranzystor nigdzie nie moge znaleśc schematu
Już kupiłem używaną cewkę 12V do Simsona. Nie popieram z dwóch powodów: 1. W Simsonach tzw. elektronikach stosowano najpierw cewki 6V, takie jak w MZ, a potem specjalne małe cewki z napisem EMZA. Także lepsza jest cewka WN 6V, a nie 12V. 2. Używane cewki to spore ryzyko nieprawidłowego działania. Modułu bym nie kupował, tylko za kilka zł kupił elementy...
Czy musi być to NC i 16 A. Czy może być NO i inny amperaż. Może zacznij od podania szczegółów oraz obecnego schematu a także funkcji jaką owy stycznik ma pełnić.
Jeśli cewka prądniczki niesprawna (lub wejście na module) to RMA nie poda napięcia. Może na początek idź tym tropem.
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Ten moduł wraz z cewką jest dostępny za 22,40 zł. Szukaj w Google: Grzałka indukcyjna cewka tesli ZVS piec 120W
99 zasilanie 12V po zapłonie Nie prawda, 99 to 50 z rozrusznika. 95 to plus po kluczyku, 90 stały plus. W opisie Digifanta tak samo masz błąd, pin nr 1 to rozruch a nie plus po kluczyku. 3F a NZ nie tylko cewkę, moduł ale i cały aparat zapłonowy mają inny.
Dużo pisania, mało rzeczowych informacji. :cry: Narysuj, nawet odręczny, schemat co z czym masz połączone. Potem możesz na nowo podać wyniki pomiarów zaznaczając na schemacie punkty pomiarowe. Czy w zestawie zakupowym (prądnica + moduł +cewka WN ) nie było schematu połączeń? Wygląda, że moduł zapłonowy jest w jednej obudowie z regulatorem napięcia ???
Do czytałem na Internecie że pasuje moduł od Suzuki GN 125 zamówiłem go próbowałem podłączyć lecz nadal nie ma Iskry moduł osiem pin w komplecie razem z Cewka nikt nic nie wie w temacie
HTRC110 nie łatwiej będzie zainstalować. Zamiast lepiej ADM4851 ADM485. W moim ADM4851 obszar to trudne do uzyskania i kosztowne. Dodano po 3 RFID = 1 LM358 9 rezystory 0805 8 kondensatorów 0805 2 BAV99 Dodano po 1 1 Cewka 1,5 mH lub cewki
Kolego spokojnie... :) Na schemacie jest własnie to co napisałeś :) tylko kolory mogą się różnic :) dlatego musisz albo rozebrać i dojść który kabel jest do jakiej cewki lub przemierzyć je miernikiem :) -2 wyjścia z cewek one musza być podłączone do regulatora :) (podejrzewam te 2 żółte) -1 kabelek to wyjście z cewki zapłonowej (to ta owinięta szmacianą...
Witam, posiadam cewkę zapłonową z audi z wbudowanym modułem. Potrzebuje do niej schematu podłączenia, zajżałem do googla, i znalazlem opis 4 pinów, i wiem tylko tyle z niego ze pin nr 1 to +12v, a pin nr 4 to masa, pozostalo tylko znalesc dwoch brakującychh pinów, który z nich jest impulsem ? I do czego sluzy pozostaly pin ? Wzucam zdj takie jakie Znalazlem...
hehe człowieku a jaki tu schemat chcesz? tam jest tylko cewka z zalanym modułem która sama działa i ma tylko kabelek do gaszenia, ten kabelek jak odłączysz to jest iskra ciągle, a gaszenie jest zwarciem jego do masy i ten wyłącznik zwiera ten kabelek do masy, tak samo go zwiera pływak przez taką metalową kostkę (w której jest opóźniacz) - gdy jest za...
Cześć, Płytka sterująca cewki transformatora uzwojenia maszyny może liczyć od 0 do 99,999 zwojów. Można zastosować wyświetlacz ze wspólną katodą lub wspólną anodą. Projekt PCB wykonałem jednowarstwowo. Oprogramowanie posiada kod źródłowy. Dla kompilatorów CCS C, MPLAB IDE V6.61 i GREAT COW BASIC 4. [youtube]https://youtu.be/NjYE-BiQS58[/y... 00:07...
Sprawdź czy cewka korekcji (ta na module ) nie ma zwarcia powinna mieć indukcyjność rzędu kilku mH (mam schemat tylko na TDA4950 i tam jest 6mH) jeżeli ma zwarcie to będzie dym z rezystorów. JeZeli jest ok. to sprawdź diody modulatora, C606 i C614 a cewkę najlepiej podstaw pomiary mogą być dobre ale w obwodzie może być żle. Ze swojej praktyki wiem że...
Przepraszam za taki odkop ale nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie... Jak ma być podłączona cewka WN zasilająca moduł ? Nie bardzo rozumiem tego rysunku cewki, dlatego pytam :)
Tu schemat nic nie pomoże, widać że ten triak jest obok cewki WN zapalarki, sprawdź czy tak jest na płytce. Jeśli padła cewka to daruj sobie te podchody, na 1000% nikt ci samej cewki nie sprzeda.
No to zaczynają się konkrety... Coraz bardziej się przekonuję ku temu, że właśnie masz coś w instalacji pokręcone i być może kabel od impulsatora jest gdzieś na dziko zmostkowany z masą. W każdym razie. Zepnij to na krótko wg schematu i zobaczymy co dalej ;) .
A czy mógł byś dokładniej wyjaśnić lub naszkicować jak Twoim zdaniem powinno to wyglądać ? Bo według mnie cewka nie leży na tej samej lini.
Cewka wyzwalająca do modułu, cewka zasilająca do modułu, przewody z modułu do cewki WN (1/22 i 15/21), masa na przewodzie 15/21. Gaszenie (stacyjką lub wyłącznikiem w manetce) silnika jest realizowane poprzez podanie masy na przewód opisany jako "biały" dlatego pięciostykowa kostka ma być rozpięta. Zakładając, że wszystko jest sprawne to ma się pojawić...
Wpisz w google schemat 4t i kazdy skuter czy motorower moduł zasila jedną cewka. A są silniki bez ładowania ktore tak działają.
Witam mam problem mianowicie chodzi o instalacje podłączyłem wszystko zgodnie z schematem ale z modułu na cewkę nie dostaje prądu i nie wiem w czym jest problem kupiłem nowy moduł cewkę nawet iskrownik Prosze o pomoc https://obrazki.elektroda.pl/5585853000_...
Panowie , czyli rozumiem że jeśli będzie tak jak na schemacie ( tym na górze postu) cewka ładująca z jednej strony zwarta do masy to moduł nie będzie pracował ? W taki sposób podłączenia i mnie nie działa , może dlatego . Co do symbolu tyrystora ,,, pomyliłem się , wybaczcie . Bramka miała być od strony anody . Tak to jest moduł do jakiegoś silnika...
Dla przykładu dam inny schemat prostszego agregatu gdzie cewka jest zintegrowana z modułem w jednej małej obudowie i wszystko razem jest przy kole. Tak jest najczęściej rozwiązane, a w tym EU30 rozdzielil to, tylko po co?
http://obrazki.elektroda.net/64_12871619... .Tu masz schemat
Ta "cewka butelkowa" to cewka zapłonowa i jest sterowana przez ten moduł, który również masz nowy. Te elementy nie powinny być przyczyną problemu. Raczej cewka w tzw magnecie. Przydałby się schemat , bo po drodze miedzy cewką w magnecie i modułem powinien być układ prostowniczy (chyba że jest w tym module) ale to można by sprawdzić na schemacie. Może...
Właśnie opisu nie miałem. Układ jest wzięty z elektrody ale teraz nie mogę znaleźć tego tematu... Punkt P jest podłączony pod przerywacz, CZ to cewka zapłonowa. Z tego co się domyślam to ma działać tak, że gdy na przerywaczu pojawia się masa, to na wyjście CZ też ma być podana masa. Tak to generalnie w aucie działa. Że jak się kręci aparat zapłonowy...
Pisze z tel i bardzo nie mam jak, potem będe na komputerze . Miałem na myśli żebyś podłączył sygnał z kierunku przez diodę prostowniczą , a za nią kondensator do masy i dalej na cewkę przekaźnika. Kondensator będzie ładowany co pewien czas ,a energia zgromadzona w nim będzie podtrzymywać cewkę przekaźnika.
Jeśli nie masz iskry a jest zasilanie na wtyczce do aparatu zapłonowego który jest pod rozdzielaczem bo w nim jest moduł i cewka to możesz szukać nowego a raczej używanego modułu bo pewnie padł. To normalne w tym typie auta powyżej 10lat. I radził bym żebyś kupił gdzieś cały aparat zapłonowy bo jeśli dostaniesz nawet sam moduł to wcale nie powiedziane...
Nie piszesz który to rocznik - bo w 95 roku nastąpiła zmiana: jest inny moduł sterujący w kabinie i inny kompresor. Schematów w programie serwisowym WIS już nie ma, ale z opisu wynika, że w układzie nie ma dodatkowego przekaźnika uruchamiającego sprzęgło. Jest to realizowane bezpośrednio z modułu sterującego w kabinie. Czujnik obrotów ma mieć 185 plus/minus...
No właśnie nigdzie nie mogę znaleźć schematu raczej wygląda na to,że mogło być 12v na CDI i specjalny moduł to tego modelu ale bez schematu się nie dowiem i dlatego napisałem zapytanie na tym forum.
Witam. W zmywarce, jak w temacie, padł programator. Uszkodzony jest ▶ LNK364PN , oraz cewka, oznaczona na płycie jako L1 - znajduje się zaraz za mostkiem prostowniczym na linii +. Płyta to WQP12-9346C.D.1-1. Ma ktoś może schemat tego modułu lub wie, jaka to cewka? Pozdrawiam.
Przed cewką wysokiego napięcia oraz z magneta powinien płynąć prąd w rozruchu. Co? O co ci chodzi? Wyjaśnij to. Które przewody zwarłeś? Kolory? W którym miejscu nastąpiło zwarcie? Jakieś ślady uszkodzeń są? Teraz: 1. Tu masz schemat (choć powinieneś sam poszukać): http://obrazki.elektroda.pl/6783587900_1... 2. Na odpiętym module sprawdź,...
Jesteś pewny dobrego podłączenia elektryki? Jest dużo schematów, śmiało można je wyguglować. W tych chińczykach nie ma filozofii. Stator, moduł, cewka i musi działać, reszta to dodatki. Jeśli iskrę masz i jest ona w odpowiednim momencie, to najprościej zapodaj w gaźnik (po zdjęciu filtra) samostartu lub plaka. Jak zagada, to masz problem z paliwem i...
1 - zasilanie 2 - gaszenie 3 - masa 4 - cewka Wysokiego napięcia 5 - masa 6 - impulsator Takie są połączenia w tym pierwszym module. Tego drugiego nie znam.
a możesz podać jakiś schemat modułu motocykla z instalacją 12v który posiada cewkę wyzwalającą zamiast przerywacza..... tak aby pasował do mojego charta 12v....
Dzieki :D Doszedłem do pewnego kompromisu, wykorzystałem napięcie zasilające cewkę zaworu reduktora.
to twierdzisz że nie ma modułu ,zerknąłem na schemat i widzę moduł i osobne sterowanie z niego na wtryski i cewkę .
Odpięty kabelek od przerywacza eliminuje nie tylko problem z przerywaczem ale również problem z cewką. Nie masz jak zamykać obwodu więc nie będzie iskry. Ostatni przerywacz w ukł. zapłonowym widziałem 50 lat temu w ,,Komarku", więc nie pisz takich głupot. Tutaj jest zapłon typu CDI z zewnętrznym modułem. Masz tam ten moduł ? Nr. 8 ? https://obrazki.elektroda.pl/8107922600_...
Zasadniczym elementem tego modułu jest "cewka", czyli transformator z wysokoprądowym uzwojeniem pierwotnym i wysokonapięciowym wtórnym. Podajesz impuls prądowy i dostajesz iskrę. Są też cewki zapłonowe niewymagające zasilania z zewnątrz, np. w piłach spalinowych, gdzie wystarczy zmienne pole magnetyczne.
(at)m2606 Mam tę cewkę z pierwszego linku. https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow... Ona ma dwa konektorki, więc nawiązując do tego schematu, który wysłałeś wcześniej, podłączam ten pomarańczowy z żółtym w to wolne miejsce w module, czy też nie? To jest układ oryginalnego modułu. https://obrazki.elektroda.pl/9268655100_...
Błędy immobilisera : 1128 - cewka czytnika immobilisera , 1177 - moduł sterownika , 1176 - klucz
W tym aparacie jest czujnik halla, w polonezie cewka (czujnik indukcyjny), teoretycznie można by założyć moduł tsz z golfa mk II, ale twój aparat zapłonowy nie posiada ani odśrodkowego, ani podciśnieniowego regulatora kwz, więc efekt będzie mizerny
Witam Zwracam się z prośbą o udostępnienie schematu elektrycznego tgb Blade 550, pokrewnych modeli tgb, bądź samego pinoutu modułu zapłonowego jeśli takowy ktoś posiada. Moduł 2+4+6pin. Quad nie ma iskry, cewka sprawna( sprawdzona i podmieniona), impulsator sprawdzony sprawny ( w momencie zbliżenia magnesu słychać krótki dźwięk piszczki miernika), napięcie...
Skąd wiesz że pada moduł ? Moduł może uszkodzić: Brak masy (cewka, moduł) Uszkodzenie cewki zapłonowej lub niewłaściwa cewka Przetarte i zwarte lub pomylone kabelki przy silniku od strony impulsatora i alternatora. W załączniku instrukcja na stronie 207 schemat podłączenia CDI 1118091 Drugi to schemat wewnętrzny modułu CDI do SYM (alternatywnego producenta)...
Witam. Mam do naprawy Quada jak w temacie. Silnik zgasł i nie ma iskry. Szukam jakiegoś schematu jego układu zapłonowego. Moduł zasila cewka, z której przychodzą dwa przewody, brak jest osobnej cewki sterującej. Moduł to raczej jakaś odmiana zapłonu tyrystorowego. Jeśli ktoś spotkał się z podobnym rozwiązaniem to proszę o pomoc, bez schematu nie wiem...
Cewka zapłonowa i schemat sterowania w załączniku . 1130881
Jest cewka i kopułka. Jest jednostka sterująca układ zapłonowy i jak cewkę podłączyć pod ten moduł zapłonowy wraz z czujnikiem położenia wału?
Witam. Problem tak jak w temacie. Moduł 6-cio pinowy, potrzebny schemat podłączenia z czujnikiem halla, cewka i zasilaniem, zdjęcia wrzucę wieczorem. Z góry Dziękuje za odpowiedzi. Jeśli pomyliłem dział to Proszę o przeniesienie.
Impulsator kupiłem ale w nim rozkminiłem co do czego :) Dzięki bo o znalezieniu schematu od chińczyka nie pomyślałem :)
Jak schemat może być polski, niemiecki lub ugandyjski???? Schematy nie mają języka, na szczęście. :D Co innego z opisami przy nich, ale to z reguły tylko nazwy elementów lub kolorów przewodów. Łatwo je przetłumaczyć, choćby googletranslatorem. Zamieść schemat, to będzie wiadomo o co ci chodzi. Uszkodzony nie musi być moduł. Największe prawdopodobieństwo...
Dobrze posprawdzam. A cewka jest zamontowana przezemnie ponieważ próbowałem coś pokombinować. A oryginalna cewka jest odrazu przy module. Ale i tak dziękuję za pomoc. W razie czego odezwę się ponownie.
Witam. Jak w temacie,podpowiecie gdzie szukać punktów masowych instalacji elektrycznej, wiadomo od klemy minusowej do nadwozia, gdzie pozostałe główne punkty? Mam dziwna usterkę,uszkodzona już trzecia cewka zapłonowa w tym aucie w krótkim czasie, przewody zapłonowe i świece nowe markowe. Jest to CLIO 1.2 75km ROCZNIK 2008.Jedną z cewek potrafiło dosłownie...
Mam taki sam problem z agregatem Kipor Ig 2600. Wymieniłem cewkę zapłonową i moduł ale nadal brak iskry. Moduł odesłałem stwierdzili że jest uszkodzony ale na drugim nowym to samo. Do modułu dochodzą napięcia z uzwojenia zasilającego i czujnika położenia wału ale na cewkę zapłonową nic nie dochodzi. Czujnik poziomu oleju i wyłącznik on-off odpięty ....
Przeglądałem forum i nie znalazłem rozwiązania mojego problemu, a te zdjęcia nie pomogą mi, gdyż KOLORY PRZEWODÓW MAM INNE (pisałem o tym). Więc proszę o rozpiskę wg połączeń: cewka zapłonowa i złącze X3 (pozostałe cztery kable) do modułu zapłonowego. Jak na razie mam tylko rozpiskę cewka (z rozrządu) do modułu. Załącznik skasowałem - schemat jest dostępny...
a co cię interesuje? Moduł digiplex 2 steruje dwiema cewkami, jest inicjowany czujnikiem magnetoindukcyjnym, posiada ujecie podciśnienia, mapa wyprzedzenia zapłonu w funkcji obrotów wału i podciśnienia w kolektorze dolotowym
Postanowiłem przemiankę na platyny lecz nie wiem czy cewka butelkowa z elektronika nada sie do platyn . ?
sprawdziłem i zapewne jest magnetoindukcyjny (umieszczony wewnatrz magneta (jest nawiniety na niego drut) a obok znajduja sie dwie cewki z grubym drutem zapewne od swiateł i i cewka wysokonapioęciowa tak mi sie zdaje mam schemat tej instalacji zalaczm
Przyglądnąłem się temu projektowi i sposób z netlistą, chyba nie jest do końca pewny. Proszę sobie zobaczyć na schemacie na cewki L9 i L7. Pomiędzy nimi jest "linia łamana" podobna do przebiegu prostokątnego. Ta linia na schemacie to niby tylko zwykły "drut" łączący elementy, a nie element biblioteczny. Kiedy jednak spojrzymy na płytkę drukowaną tego...
Piszesz ,ze zegar zeruje sie tylko gdy wyłaczysz zapłon, idz tym tropem i poszukaj na schemacie skąd zegary biorą stały plus, złącze pod podszybiem tez mozesz sprawdzić. Powiem Ci ze mialem kiedys kilka przypadków ,ze wariowaly zegary -przyczyną była uszkodzona cewka zapłonowa. Wszystkie moduły ,ktore u Ciebie wariują pracuja na canie napedu,byc moze...
Szukam schematu ideowego modulu APE 05-POLONEZ silnik gaźnik ----------------------------------------... musze sprawdzic APE 05 - moduł zaplonu w Polonezie 1,6 silnik gaźnikowy . Jak sie do tego zabrac , nie ma iskry , kabelek aparat zaplonowy wymieniony cewka sprawna , jak sprawdzic sam modul
Witam. Poszukuję opisu wyprowadzeń siedmiu przewodów modułu zapłonowego skutera Yamaha BWS 50. Nie znalazłem schematu instalacji elektrycznej tego skutera z tego typu modułem. Kolory przewodów: - Pomarańczowy (pewnie wyjście na cewkę zapłonową), - Czarny (pewnie masa), - Czarny z paskiem czerwonym (pewnie zasilanie cdi), - Czarny z paskiem białym (pewnie...
Te pomiary są od drabinki rezystorów, a wartości rezystancji rezystorów są takie jak podałeś na zielono na rysunku. Po wymianie rezystora R68 wszystko wydaje się być dobrze dopóki nie podłączę przewodu oznaczonego CTP, który od razu pali rezystor R68. Ze schematu wynika, że jest to cewka od modułu blokady pokrywy.
WITAM ma takiego uniaka i po wjechaniu w wodę zgasł i zamilkł. Sprawdziłem w nim dopływ paliwa ma natomiast brak iskry na świecach, sprawdziłem iskrę tusz za cewka wysokiego napięcia a rozdzielaczem tak samo nic niema ,palec dobry kopułka tak samo jak sprawdzić cewkę wysokiego napięcia , moduł.Sprzydał by sie jakiś schemat jak to zrobić.
Cewka, w zależności od typu, ma na pierwotnym oporność od 0,5 do 2 omów. Prądy liczą się w "grubych" amperach. Tranzystor mocy musi mieć więc odpowiedni prad bazy, czyli oporniki bazowe muszą mieć małą oporność. Zostaw jak jest, tak ma być. :wink: Sposobem jest stosowanie zamiast tranzystorów bipolarnych, specjalnych MOSFET-ów. Musiał byś znależc schemat....
Nawiązując do Twojego poprzedniego postu: Moduł zapłonowy do MZ 250 szukam schematu i PCB Użycie elektronicznego układu zapłonowego: -powoduje zwiększenie energii iskry (opisywane jako wzmocnienie iskry innymi słowy krótki impuls i brak łuku na przerywaczu) i niższe jest napięcie przy którym cewka zapłonowa wytworzy iskrę co daje tą korzyść że przy...
Sprawdź czy miedzy przewodami zielonym i czerwonym wychodzonymi z prądnicy jest generowane napięcie zmienne podczas kręcenia silnikiem. Sprawdź czy między niebieskim a zielonym przewodem generowany jest impuls przy pełnym obrocie magneta. Sprawdź czy moduł zapłonowy podaje impuls na cewkę. Sprawdź czy cewka wygeneruje iskrę podając jej ręcznie impuls....
_Wodny_ Powodzenia w rozbiórce! dziwi mnie trochę,że wraz z modułem padła Ci cewka magneta,możliwe że cewka padła jako pierwsza i to ona była powodem uszkodzenia modułu... Jak już uda Ci się to wydłubać,w pierwszej kolejności ustal który z elementów uległ uszkodzeniu,schemat oryginału już niby mamy,ale warto go potwierdzić i nanieść wartości oryginalnie...
Cewka prądowa ma wyjścia z magneta G - zielony i B/R - czarno czerwony. Zmierz opór pomiędzy tymi przewodami, powinien być mały, koło jednego oma. Jak podłączymy żaróweczkę 12V pod nie to powinna rozbłysnąć w czasie kręcenia. Cewka wyzwalająca ma wyjścia W/R - biało czerwony i B/W - czarno biały pomiędzy nimi opór powinien być duży. Podłącz pod nie...
cewka moduł zamiast cewka moduł schemat moduł cewka zapłonowy cewka moduł renault
silnik ślimak uszkodzi drzwi pralka winda mechanizm
pętla indukcyjna pralka elektroluks
Harman Kardon AVR 660 - Podtrzymanie Pamięci i Superkondensator Kontrolka "M" w Mercedes Tourismo - co oznacza?